158660
No cover
Book
In basket
MALWINA POPIOŁEK Sylwetka naukowa profesora zwyczajnego Bogusława Nierenberga TOMASZ COBAN-KLAS Bogusław Nierenberg jako sternik mediów KRZYSZTOF PLEŚNIAROWICZ Cum debitu reverentiu RYSZARD GALLA Bogusław Nierenberg - twórca i dobry duch polskiej telewizji PAWEŁ FRĄCZ Bogusław Nierenberg - mój Przełożony, Profesor, Przyjaciel ANNA MODZELEWSKA Bogusław Nierenberg - najlepszy nauczyciel SEBASTIAN SKUZA Bogusław Nierenberg - przede wszystkim Dobry Człowiek BARBARA CZARNIAWSKA Skąd biorą się metafory w raportach z badań? ZBIGNIEW BUJAK O roli mediów w reformowaniu państwa JANUSZ WŁODZIMIERZ ADAMOWSKI O współczesnych rodzimych paradoksach w zarządzaniu mediami, czyli o próbie ponownego upaństwowienia sfery komunikacji społecznej w Polsce LUCYNA SZOT Ideologia dziennikarska w Polsce JACEK SOBCZAK, MARIA COŁDA-SOBCZAK Rada Mediów Narodowych jako remedium na Krajową Radę Radiofonii i Telewizji MICHAŁ PAŁASZ Zarządzanie mediami: znaczenie, definicje, specyfika MARZENA BARAŃSKA Normatywny wymiar wielopoziomowego zarządzania mediami. Wybrane zagadnienia ANNA PLUSZYŃSKA Prawa autorskie w pracy dziennikarskiej JULIUSZ BRAUN Rzetelność mediów w epoce postprawdy MALWINA POPIOŁEK Teorie spiskowe i nieprawdziwe informacje w środkach masowego przekazu jako wyzwanie dla zarządzania mediami ŁUKASZ GAWEŁ Miedzy możliwością a powinnością. Kultura organizacyjna i kapitał ludzki w polskich muzeach publicznych IWONA HOFMAN Zarządzanie przez sieci. Przypadek Jerzego Giedroycia KATARZYNA KOPEĆ, MARTA MATERSKA-SAMEK Europejska chmura współpracy. Przyszłość zarządzania dziedzictwem w przestrzeni cyfrowej AGNIESZKA KONIOR, WERONIKA POKOJSKA Wystawa jako narzędzie edukacji medialnej na przykładzie AufEmpfang! Die Geschichte von Radio und Fernsehen w TECHNOSEUM w Mannheim ANNA GÓRAL O fenomenie wspólnoty w ramach ruchu społecznego. Studium przypadku Ogólnopolskiego Strajku Kobiet KATARZYNA PLEBAŃCZYK Budowanie wizerunku marki oparte na fałszywym konstrukcje marek osobistych twórców, artystów i celebrytów ŁUKASZ KASPROWSKI, MAGDALENA KUBICZEK Wybrane strategie promocji widowisk telewizyjnych w mediach społecznościowych ukazane na przykładzie wskazanych formatów rozrywkowych OLGA KOSIŃSKA Tłum mówi: „sprawdzam". Influencerzy na Instagramie jako eksperci i źródła informacji MARCIN LABERSCHEK O ideach i sprawiedliwości STANISŁAW JĘDRZEJEWSKI Media publiczne a tendencje rozwoju mediów
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 156386 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności