158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
MALWINA POPIOŁEK Sylwetka naukowa profesora zwyczajnego Bogusława Nierenberga TOMASZ COBAN-KLAS Bogusław Nierenberg jako sternik mediów KRZYSZTOF PLEŚNIAROWICZ Cum debitu reverentiu RYSZARD GALLA Bogusław Nierenberg - twórca i dobry duch polskiej telewizji PAWEŁ FRĄCZ Bogusław Nierenberg - mój Przełożony, Profesor, Przyjaciel ANNA MODZELEWSKA Bogusław Nierenberg - najlepszy nauczyciel SEBASTIAN SKUZA Bogusław Nierenberg - przede wszystkim Dobry Człowiek BARBARA CZARNIAWSKA Skąd biorą się metafory w raportach z badań? ZBIGNIEW BUJAK O roli mediów w reformowaniu państwa JANUSZ WŁODZIMIERZ ADAMOWSKI O współczesnych rodzimych paradoksach w zarządzaniu mediami, czyli o próbie ponownego upaństwowienia sfery komunikacji społecznej w Polsce LUCYNA SZOT Ideologia dziennikarska w Polsce JACEK SOBCZAK, MARIA COŁDA-SOBCZAK Rada Mediów Narodowych jako remedium na Krajową Radę Radiofonii i Telewizji MICHAŁ PAŁASZ Zarządzanie mediami: znaczenie, definicje, specyfika MARZENA BARAŃSKA Normatywny wymiar wielopoziomowego zarządzania mediami. Wybrane zagadnienia ANNA PLUSZYŃSKA Prawa autorskie w pracy dziennikarskiej JULIUSZ BRAUN Rzetelność mediów w epoce postprawdy MALWINA POPIOŁEK Teorie spiskowe i nieprawdziwe informacje w środkach masowego przekazu jako wyzwanie dla zarządzania mediami ŁUKASZ GAWEŁ Miedzy możliwością a powinnością. Kultura organizacyjna i kapitał ludzki w polskich muzeach publicznych IWONA HOFMAN Zarządzanie przez sieci. Przypadek Jerzego Giedroycia KATARZYNA KOPEĆ, MARTA MATERSKA-SAMEK Europejska chmura współpracy. Przyszłość zarządzania dziedzictwem w przestrzeni cyfrowej AGNIESZKA KONIOR, WERONIKA POKOJSKA Wystawa jako narzędzie edukacji medialnej na przykładzie AufEmpfang! Die Geschichte von Radio und Fernsehen w TECHNOSEUM w Mannheim ANNA GÓRAL O fenomenie wspólnoty w ramach ruchu społecznego. Studium przypadku Ogólnopolskiego Strajku Kobiet KATARZYNA PLEBAŃCZYK Budowanie wizerunku marki oparte na fałszywym konstrukcje marek osobistych twórców, artystów i celebrytów ŁUKASZ KASPROWSKI, MAGDALENA KUBICZEK Wybrane strategie promocji widowisk telewizyjnych w mediach społecznościowych ukazane na przykładzie wskazanych formatów rozrywkowych OLGA KOSIŃSKA Tłum mówi: „sprawdzam". Influencerzy na Instagramie jako eksperci i źródła informacji MARCIN LABERSCHEK O ideach i sprawiedliwości STANISŁAW JĘDRZEJEWSKI Media publiczne a tendencje rozwoju mediów
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156386 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności