158722
Książka
W koszyku
WARTOŚCI KULTUROWE I SPOSÓB ICH POMIARU 1.1.Kultura i wartości kulturowe 1.2.Model wartości kulturowych Hofstede 1.3.Model wartości kulturowych Schwartza 1.4.Model wartości kulturowych GLOBE 1.5.Inne podejścia do pomiaru wartości kulturowych WPŁYW CZYNNIKÓW KULTUROWYCH NA PROCESY I ZJAWISKA GOSPODARCZE 2.1.Podstawy teoretyczne 2.2.Czynniki kulturowe w badaniach empirycznych 2.2.1.Wpływ czynników kulturowych na instytucje formalne 2.2.2.Wpływ czynników kulturowych na banki 2.2.3.Wpływ czynników kulturowych na przedsiębiorstwa niefinansowe 2.2.4.Wpływ czynników kulturowych na inwestorów rynku papierów wartościowych 2.2.5.Wpływ czynników kulturowych na postawy osób fizycznych WYMIARY KULTURY W UJĘCIU WEWNĄTRZKRAJOWYM 3.1.Specyfika dotychczasowych badań 3.2.Wymiary kultury dla powiatów w Polsce 3.2.1.Strategia badawcza 3.2.2.Wykorzystane dane i zmienne wejściowe 3.2.3.Konstrukcja wymiarów kultury WARTOŚCI KULTUROWE SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ A POWSTAWANIE MŚP 4.1.Przegląd literatury i hipotezy badawcze 4.1.1.Rozważania wprowadzające 4.1.2.Dystans władzy 4.1.3.Indywidualizm 4.1.4.Unikanie niepewności 4.1.5.Męskość versus kobiecość 4.1.6.Orientacja długoterminowa 4.1.7.Pobłażliwość 4.2.Strategia badawcza 4.2.1.Specyfika dotychczasowych badań empirycznych 4.2.2.Wykorzystane dane i metodyka badawcza 4.3.Wyniki empiryczne 4.4.Weryfikacja stabilności wyników 4.4.1.Model bez efektów indywidualnych 4.4.2.Endogeniczność zmiennych kulturowych WARTOŚCI KULTUROWE SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ A ZADŁUŻENIE MŚP I KOSZT OBSŁUGI DŁUGU 5.1. Przegląd literatury i hipotezy badawcze 5.1.1.Rozważania wprowadzające 5.1.2.Dystans władzy 5.1.3.Indywidualizm 5.1.4.Unikanie niepewności 5.1.5.Męskość versus kobiecość 5.1.6.Orientacja długoterminowa 5.1.7.Pobłażliwość 5.1.8.Rozważania uzupełniające 5.2.Strategia badawcza 5.2.1.Specyfika dotychczasowych badań empirycznych 5.2.2.Wykorzystane dane i metodyka badawcza 5.3.Wyniki empiryczne 5.4.Weryfikacja stabilności wyników 5.4.1.Model bez efektów indywidualnych 5.4.2.Endogeniczność zmiennych kulturowych WARTOŚCI KULTUROWE SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ A TEMPO ROZWOJU MŚP 6.1.Przegląd literatury i hipotezy badawcze 6.1.1.Rozważania wprowadzające 6.1.2.Dystans władzy 6.1.3.Indywidualizm 6.1.4.Unikanie niepewności 6.1.5.Męskość versus kobiecość 6.1.6.Orientacja długoterminowa 6.1.7.Pobłażliwość 6.1.8.Rozważania uzupełniające 6.2.Strategia badawcza 6.2.1.Specyfika dotychczasowych badań empirycznych 6.2.2.Wykorzystane dane i metodyka badawcza 6.3.Wyniki empiryczne 6.4.Weryfikacja stabilności wyników 6.4.1.Model bez efektów indywidualnych 6.4.2.Endogeniczność zmiennych kulturowych WARTOŚCI KULTUROWE SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ A RYZYKO NIEWYPŁACALNOŚCI MŚP 7.1.Przegląd literatury i hipotezy badawcze 7.1.1.Rozważania wprowadzające 7.1.2.Dystans władzy 7.1.3.Indywidualizm 7.1.4.Unikanie niepewności 7.1.5.Męskość versus kobiecość 7.1.6.Orientacja długoterminowa 7.1.7.Pobłażliwość 7.1.8.Rozważania uzupełniające 7.2.Strategia badawcza 7.2.1.Specyfika dotychczasowych badań empirycznych 7.2.2.Wykorzystane dane i metodyka badawcza 7.3.Wyniki empiryczne 7.4.Weryfikacja stabilności wyników 7.4.1.Model bez efektów indywidualnych 7.4.2.Endogeniczność zmiennych kulturowych 7.4.3.Alternatywne zmienne zależne
Sygnatura czytelni BMW: IV F 35 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156472 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności