158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.1. Związki IPMA PEB z IPMA OCB i IPMA ICB 23 2. Przeznaczenie i grupy odbiorców 27 2.1. Przeznaczenie standardu IPMA Project Excellence Baseline 27 2.2. Typowe grupy użytkowników IPMA PEB 28 3. Kontekst projektu 33 3.1. Czym jest projekt? 33 3.1.1. Projekt w organizacji 33 3.1.2. Projekt jako tymczasowa organizacja 34 3.1.3. Procesy w projekcie 35 3.2. Zewnętrzny kontekst projektu 36 3.3. Kontekst organizacyjny projektu 38 3.3.1. Kontekst organizacyjny 38 3.3.2. Ład projektowy 38 3.3.3. Projekt w kontekście programu i portfela 39 4. Wprowadzenie do doskonałości w zarządzaniu projektami 43 4.1. Koncepcja doskonałości 43 4.2. Koncepcja doskonałości w zarządzaniu projektami 44 4.3. Ciągłe doskonalenie jako fundament doskonałości 45 4.4. Znaczenie zrównoważonego rozwoju 47 4.5. Znaczenie przywództwa 49 4.6. Związek między kompetencjami i doskonałością 50 5. Wprowadzenie do modelu doskonałości w zarządzaniu projektami 53 5.1. Zasady funkcjonowania modelu 53 5.2. Struktura modelu 54 5.3. Obszary w ramach modelu oraz interpretacja ogólnych wyników oceny 55 5.4. Wzajemne oddziaływanie poszczególnych obszarów modelu 58 5.5. Dostarczanie wartości biznesowej dzięki IPMA PEM 59 5.6. Kryteria modelu 60 6. Ocena doskonałości w zarządzaniu projektami 67 6.1. Cele i podejścia do oceny doskonałości w zarządzaniu projektami 67 6.2. Ocena doskonałości w zarządzaniu projektami w trakcie cyklu życia projektu 70 6.3. Zakres oceny w projektach, programach i portfelach 72 6.4. Rola i kompetencje asesorów doskonałości w zarządzaniu projektami 76 6.5. Proces oceny 77 6.6. Podejście do punktacji 79
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 156589 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: Version 1.0.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności