156662
Książka
W koszyku
1.Zmiana kultury organizacji Potrzeba zarządzania kulturą organizacji Konieczność zmiany kultury Potęga zmiany kultury Znaczenie kultury organizacji Poziomy analizy 2.Kwestionariusz do oceny kultury organizacji Ocenianie kultury organizacji Obliczanie wyników oceny kultury 3.Model wartości konkurujących Wartość modelu Opracowanie modelu Cztery główne typy kultury Zastosowanie modelu Konkurujące wartości w kompleksowym zarządzaniu jakością Konkurujące wartości w zarządzaniu zasobami ludzkimi Misja i wizja przedsiębiorstwa Zmiany kultury w czasie Zmiany kultury w dojrzałej organizacji 4.Sporządzanie profilu kultury organizacji Sposób sporządzania profilu Interpretacja profili kultury 5.Model wartości konkurujących jako narzędzie diagnostyczne i wspomagające proces zmian kultury organizacji Przykład planowania zmiany kultury Etapy opracowywania programu zmiany kultury Przykład zastosowania kwestionariusza OCAI do opracowania programu zmiany kultury 6.Zmiana osobista jako warunek pomyślnego przeprowadzenia zmiany kultury organizacji Umiejętności kierownicze o decydującym znaczeniu Indywidualny profil umiejętności kierowniczych Program rozwoju osobistego 7.Zmiana kultury organizacji - podsumowanie przebiegu procesu Diagnoza Interpretacja wyników Program wdrażania zmian Definicje i wymiary kultury organizacji oraz rzetelność i trafność kwestionariusza do jej oceny Psychometryczne analizy kwestionariusza do oceny umiejętności kierowniczych Jak inicjować zmianę kultury organizacji w pożądanym kierunku Doskonalenie umiejętności kierowniczych - sugestie dla menedżerów Formularze i układy współrzędnych do wyznaczania profili
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156668 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Diagnosing and changing organizational culture : based on the competing values framework, 2011
Uwaga ogólna
Zawiera kod aktywacyjny do logowania.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 193-198. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla konsultantów, dyrektorów i menedżerów oraz badaczy, pracowników nauk. i studentów kierunków związanych z zarządzaniem.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Dostępne również w formie elektronicznej po zalogowaniu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności