Baran Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Magazyn
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Baran Małgorzata
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Majewski Jerzy S
(132)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Kotapski Roman
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Walkiewicz Łukasz
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(62)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Gawrońska Joanna
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Barowicz Marek
(51)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Innowacje
(2)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł. logo projektu: Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw.
U dołu okł. logo: Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, PARP [Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości], Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.
Bibliogr. s. 188-[192]. Netogr. s. 193-194.
1 Popytowe podejście do tworzenia innowacji – informacje podstawowe 1.2 Typy innowacji 1.3 Innowacyjność przedsiębiorstw w Polsce 1.4 Innowacje popytowe 2 Nowe koncepcje i trendy tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach 2.2 Nowe koncepcje związane z innowacjami popytowymi 2.2.1 Nowe koncepcje na gruncie nauk o zarządzaniu i marketingu 2.2.2 Nowe koncepcje na gruncie nauk ekonomicznych 2.2.3 Nowe ujęcia na gruncie nauk socjologicznych 2.3 Korzyści i bariery dla firm związane z wdrażaniem innowacji popytowych 2.4 Strategie rozwoju firm a innowacje popytowe 2.4.1 Rola klienta w procesie innowacyjnym 2.4.2 Strategia rozwoju firmy 2.4.3 Współtworzenie wartości 3 Instrumenty i metody ułatwiające wdrażanie innowacji popytowych 3.2 Potrzeby informacyjne 3.3 Metody i techniki badań społecznych 3.3.1 Badania ilościowe 3.3.2 Badania jakościowe 3.3.3 Schemat prowadzenia badań oraz metody analizy danych 3.4 Internet jako narzędzie wspierające proces powstawania innowacji popytowych 3.4.1 Nowe zasady marketingu 3.4.2 Media społecznościowe 3.4.3 Narzędzia internetowe wspierające procesy pozyskiwania wiedzy i informacji 3.5 Praktyczny wymiar wdrażania innowacji popytowych w firmach – przydatne techniki i narzędzia 3.5.1 Techniki i narzędzia ułatwiające definiowanie szans rozwojowych 3.5.2 Techniki i narzędzia ułatwiające generowanie pomysłów 3.5.3 Techniki i narzędzia służące projektowaniu rozwiązań 3.5.4 Techniki i narzędzia ułatwiające wdrażanie innowacji 4 Przykłady zastosowania popytowego podejścia do innowacji 4.2 Przykłady zastosowania popytowego podejścia do innowacji w działalności przedsiębiorstw 4.2.1 Przykłady stron internetowych i kampanii polskich przedsiębiorstw 4.2.2 Przykłady stron internetowych i kampanii zagranicznych przedsiębiorstw 4.2.3 Przykłady stron i kampanii w mediach społecznościowych 5 Wnioski i rekomendacje dla przedsiębiorstw 6.1 Lista narzędzi wspomagających tworzenie ankiet 6.2 Strony udostępniające możliwość prowadzenie darmowych blogów 6.3 Przykładowe narzędzia badawcze
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133526 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123897 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności