Miller Dean (1969- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Miller Dean (1969- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Majewski Jerzy S
(132)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Kotapski Roman
(92)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Walkiewicz Łukasz
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(62)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Gawrońska Joanna
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Barowicz Marek
(51)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Języki programowania
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Beginning programming in 24 hours : sams teach yourself.
Wydanie 4. odnosi się do oryginału.
CZĘŚĆ I. ZACZNIJ PROGRAMOWAĆ JUŻ DZIŚ Godzina 1. Praktyczne ćwiczenia z programowania 19 Przygotuj się do programowania 19 Co robi program komputerowy? 20 Często powtarzane mity na temat programowania 21 Istnieje już wiele programów 23 Programiści są poszukiwani na rynku pracy 23 Prawdziwa wartość programów 24 Użytkownicy zwykle nie są właścicielami programów 24 Udostępnianie programów komputerowych 24 Twój pierwszy program 26 Komentarze objaśniające kod 28 Wpisywanie własnego programu 29 Godzina 2. Proces i techniki 35 Do czego potrzebne są programy? 35 Programy, programy, wszędzie programy 38 Programy jako wskazówki 39 Godzina 3. Projektowanie programu 51 Dlaczego potrzebny jest projekt? 51 Umowa między użytkownikiem a programistą 52 Etapy projektowania 53 Godzina 4. Pobieranie danych wejściowych i wyświetlanie danych wyjściowych 69 Wyświetlanie danych na ekranie za pomocą Pythona 69 Przechowywanie danych 72 Przypisywanie wartości 73 Pobieranie danych z klawiatury za pomocą metody input() 75 Godzina 5. Przetwarzanie danych z wykorzystaniem liczb i słów 83 Jeszcze o łańcuchach znaków 83 Wykonywanie obliczeń matematycznych w Pythonie 87 W jaki sposób komputery wykonują obliczenia? 89 Używanie znaków Unicode 92 Przegląd funkcji 93 CZĘŚĆ II. PODSTAWY PROGRAMOWANIA Godzina 6. Sterowanie programami 103 Porównywanie danych za pomocą instrukcji if 103 Pisanie warunków 106 Pętle 108 Godzina 7. Narzędzia do debugowania 119 Pierwszy błąd 119 Wszystko zależy od precyzji 120 Pisz przejrzyste programy 126 Dodatkowe techniki debugowania 127 Godzina 8. Techniki programowania strukturalnego 131 Programowanie strukturalne 131 Umieszczanie kodu w Pythonie w funkcjach 137 Testowanie programu 139 Profilowanie kodu 141 Wróćmy do programowania 141 Godzina 9. Pisanie algorytmów 145 Liczniki i akumulatory 146 Listy w Pythonie 148 Obliczanie łącznych wartości za pomocą akumulatorów 151 Przestawianie wartości 152 Sortowanie 153 Przeszukiwanie list 158 Więcej o funkcjach 164 Pętle zagnieżdżone 167 CZĘŚĆ III. JAVA I PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE Godzina 10. Programowanie w Javie 173 Wprowadzenie do Javy 174 Java udostępnia zawartość wykonywalną 176 Automatyczne wykonywanie 177 Zawartość wykonywalna dostosowana do wielu systemów 178 Podsumowanie użytkowania Javy 179 Zacznij od niezależnego programu w Javie 180 Interfejs Javy 181 Kwestie bezpieczeństwa 182 Java jako język do pisania gier 183 Mechanizmy języka Java 183 Przygotowania do rozpoczęcia 187 Godzina 11. Szczegółowe omówienie Javy 191 Definiowanie danych w Javie 191 Operatory 196 Sterowanie programem 200 Od szczegółów do ogólnego poziomu 205 Godzina 12. Java ma klasę 209 Używanie środowiska NetBeans do uruchamiania programów Javy 209 Przejście do graficznego interfejsu użytkownika 213 Java i programowanie obiektowe 215 Omówienie klas 216 Czy rozumiesz programowanie obiektowe? 218 Za wykonywanie zadań w klasach odpowiadają metody 218 CZĘŚĆ IV. TWORZENIE WITRYN INTERNETOWYCH W HTML-U I JAVASCRIPCIE Godzina 13. HTML5 i CSS3 225 Programowanie w HTML-u 225 Prostszy przykład 230 Szybkie wprowadzenie do HTML-a 231 Używanie stylów CSS do określania wyglądu tekstu 234 Dodawanie grafiki do witryn za pomocą HTML-a 236 Godzina 14. JavaScript 241 Początki z JavaScriptem 241 Stosowanie komentarzy w JavaScripcie 242 Pisanie pierwszego programu w JavaScripcie 242 Wyświetlanie danych na ekranie za pomocą JavaScriptu 245 Zmienne w JavaScripcie 245 Pobieranie danych z klawiatury za pomocą metody prompt 246 Porównywanie danych za pomocą instrukcji if 250 Pętle 251 Godzina 15. Radość z programowania w JavaScripcie 257 Zmienianie zdjęć na stronie 257 Rejestrowanie pozycji kursora myszy 262 Dodawanie do witryny paska z powtarzanymi informacjami 264 Godzina 16. JavaScript i AJAX 271 Wprowadzenie do AJAX-a 271 Używanie obiektów typu XMLHttpRequest 275 Tworzenie prostej biblioteki AJAX-owej 277 Tworzenie quizu z wykorzystaniem AJAX-a i opisanej biblioteki 279 CZĘŚĆ V. INNE JĘZYKI PROGRAMOWANIA Godzina 17. SQL 287 Relacyjne bazy danych 287 Podstawowe zapytania w SQL-u 289 Pobieranie rekordów z bazy 290 Wstawianie i modyfikowanie rekordów w bazie danych 292 Usuwanie rekordów z bazy 294 Dodawanie, usuwanie i modyfikowanie pól w istniejącej tabeli 295 Godzina 18. Skrypty w PHP 301 Czego potrzebujesz do programowania w PHP? 301 Podstawowe struktury ze skryptów PHP 303 Pętle 307 Cegiełki języka PHP: zmienne, typy danych i operatory 309 Używanie i tworzenie funkcji w PHP 318 Praca z obiektami w języku PHP 322 Typowe zastosowania języka PHP 326 Godzina 19. Programowanie w językach C i C++ 331 Wprowadzenie do języka C 331 Czego potrzebujesz do programowania w językach C i C++? 332 Spojrzenie na kod w C 333 Dane w języku C 335 Funkcje w C 336 Operatory w C 343 Instrukcje sterujące w C są takie jak w Pythonie 343 Nauka języka C++ 343 Terminologia obiektowa 344 Podstawowe różnice między językami C i C++ 344 Wprowadzenie do obiektów w języku C++ 346 Co dalej? 351 Godzina 20. Programowanie w języku Visual Basic 2019 355 Zawartość ekranu w środowisku Visual Basica 355 Tworzenie od podstaw prostej aplikacji 357 Inne uwagi związane z programowaniem w Visual Basicu 364 Następny krok 366 Godzina 21. C# i platforma .NET Core 369 Przeznaczenie platformy .NET 369 Środowisko CLR 370 Biblioteka FCL 371 Platforma przetwarzania równoległego 372 Środowisko DLR 372 Język C# 372 CZĘŚĆ VI. BRANŻA PROGRAMISTYCZNA Godzina 22. Programowanie w firmach 385 Działy przetwarzania danych i IT 385 Stanowiska związane z komputerami 389 Nazwy stanowisk 390 Ustrukturyzowane przeglądy 396 Przenoszenie programu do środowiska produkcyjnego 397 Konsulting 399 Godzina 23. Rozpowszechnianie aplikacji 403 Kwestie związane z rozpowszechnianiem aplikacji 403 Korzystanie z systemu kontroli wersji 407 Godzina 24. Przyszłość programowania 411 Przydatne narzędzia 411 Czy programowanie przestanie być potrzebne? 414 Wymóg ciągłego dokształcania się 417 Dodatek A. Instalowanie Pythona 423 Pobieranie Pythona z witryny Python Software Foundation 423 Instalowanie środowiska Anaconda 425 Inne środowiska Pythona 428 Dodatek B. Używanie środowiska IDE NetBeans 429 Instalowanie środowiska NetBeans 429 Tworzenie nowego projektu 430 Tworzenie nowych klas Javy 431 Uruchamianie aplikacji 433 Usuwanie błędów 434
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 155
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149911 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności