Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Autor
Gut Jerzy (1955- )
(6)
Haman Wojciech (1954- )
(5)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Haman Wojciech
(1)
Holwek Jarosław (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Temat
Menedżerowie
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Asertywność
(1)
Coaching
(1)
Decyzje
(1)
Długi
(1)
Konflikt
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zasoby ludzkie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Psychologia
(3)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 1)
Poprzednie wydania pt.: Psychologia szefa : szef to zawód.
Szef to trudny zawód Expose szefa Jak wygłosić expose? Karanie Sankcje i dolegliwości, których możesz użyć do karania podwładnych Pułapki podczas karania. Dziecko — Rodzic — Dorosły Algorytm karania Nasze uwagi do karania Nagradzanie Nagrody, czyli różne sposoby doceniania i wyróżniania pracowników Kłopoty szefa podczas nagradzania Algorytm rozmowy z docenianym podwładnym Uwagi do nagradzania Trudne decyzje odpowiedzialnego szefa Jak przekazywać trudne decyzje? Model negocjacji nastawionych na współpracę Zestaw psychologicznych narzędzi szefa Zwalnianie pracowników Standard komunikowania decyzji o zwolnieniu Refleksje o zwolnieniach w polskiej rzeczywistości Od prośby do negocjacji Refleksje o prośbie i odpowiedzialności Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych? Od marudzenia do odpowiedzialności. Algorytm rozmowy z „narzekaczem" Refleksje o pomaganiu i odpowiedzialności Szef jako mediator Algorytm mediacji szefowskiej Refleksje na pożegnanie Samotność szefa Motywowanie podwładnych Wiedza i umiejętności szefa Nie mamy czego się wstydzić
Sygnatura czytelni BMW: IX D 136(1) @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156301 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. i s. tyt.: Jak motywować podwładnych, uczyć ich odpowiedzialności? Jak chronić czas, nerwy i interesy szefa?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109315 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okł. i obwol.: Praktyka negocjacji.
Bibliogr. s. [175].
Sygnatura czytelni BMW: IX F 56 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3115 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wyd. 1 i 2 pt.: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
Płyta VCD zawiera film "Debiuty handlowe".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 187.
Streszczenie: Dostarcza praktycznych pomysłów na to jak rozmawiać z dłużnikami, żeby skłonić ich do współpracy, jak negocjować spłatę należności, żeby zwiększyć szanse na otrzymanie swoich pieniędzy. Podpowiada jakie informacje gromadzić o kontrahentach, żeby zapobiegać problemom z wyegzekwowaniem swoich należności. Pokazuje, jak swoimi błędami nie prowokować ludzi do wpadania w grę "Dłużnik". Pozwala zrozumieć psychologiczną stronę relacji wierzyciela z dłużnikiem, rozpoznać gry i manipulacje dłużników oraz przygotować na nie kontrtaktyki. Podaje pomysły niestandardowych i indywidualnych sankcji, które można zastosować w stosunku do dłużników niechętnych do współpracy. Pokazuje jak nabrać dystansu do windykacji, żeby być skuteczniejszym i nie ponosić dużych kosztów emocjonalnych. Książka jest pełna przykładów i prawdziwych anegdot windykacyjnych zdradzających tajniki zawodu windykatora.
Sygnatura czytelni BMW: IX F 35 @
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111862 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Sukces? O angażowaniu w Polsce - wywiad Dlaczego warto zainteresować się modelem Decision Making for Leaders? Czego unikać w stosowaniu metody Decision Making for Leaders? Metoda Decision Making for Leaders - jak to się zaczęło Kontinuum partycypacyjne Charakterystyka zagadnienia. Czym jest kontinuum partycypacyjne? Pułapki w stosowaniu kontinuum partycypacyjnego Rekomendacje - jak używać modelu kontinuum partycypacyjnego Decyzja dyrektywna Konsultacja indywidualna Konsultacja grupowa (podział planów sprzedaży) Moderowanie Delegowanie W jakim stopniu zaangażować zespół silnych osobowości? Dylemat decyzyjny Arlene Blum. Decyzja Arlene Przywództwo Arlene Blum Przywództwo oparte na marzeniach i pasji do ich realizowania Dyrektywna decyzja a zespół. Kiedy jesteś szefem, czasem to jedynie Ty możesz podjąć ważną, trudną decyzję Twoja rola jako szefa Pułapki przy komunikowaniu dyrektywnej decyzji Szef to czasem samotny zawód Model przekazywania trudnych decyzji szefowskich Jak formułować problem decyzyjny Jak skutecznie formułować problem Skuteczne angażowanie zespołu Wskazówki dla szefów, jak angażować zespół ekspertów Efektywna decyzja Efektywna decyzja Jakość decyzji Wdrożenie decyzji Koszt procesu = czas w modelu Vrooma Waga rozwoju Czynniki sytuacyjne w modelu Vrooma 11 czynników sytuacyjnych Vrooma Waga decyzji Potrzeba zaangażowania Wiedza lidera Prawdopodobieństwo zaangażowania Zbieżność celów Wiedza grupy Praca zespołowa Ryzyko niejednomyślności Ograniczenia interakcji Waga czasu Waga rozwoju Jak budować autorytet lidera? O angażowaniu zespołu - wskazówki dla początkujących szefów Główne zadanie dla Ciebie jako szefa Nie martw się - każdy szef wcześniej czy później wpada w pułapkę nadodpowiedzialności Czy można się przyjaźnić z członkami swojego zespołu? Kiedy decydujesz, negocjujesz, prosisz Trudna decyzja. Pierwsza kamizelka ratunkowa Model przekazywania trudnych decyzji szefowskich Exposé szefa. Druga kamizelka ratunkowa Twoje wartości i cele Rozmowy monitorujące. Trzecia kamizelka ratunkowa Jak wyciągać konsekwencje i doceniać pracowników. Czwarta kamizelka ratunkowa Konsekwencje Docenianie Jak motywować osłabionego pracownika. Piąta kamizelka ratunkowa Model wspierania osłabionego pracownika Narzędzia Ściąga dla szefa
Sygnatura czytelni BMW: VI E 239
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145434 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na 4 stronie okładki informacja: 3 część cyklu "Psychologia szefa. Cz. 1 - "Szef to zawód", cz. 2 - "Coaching narzędziowy".
Na okładce i stronie tytułowej: Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami zespołu, a zwłaszcza z narzekaniem i marudzeniem.
Fenomen procesu grupowego Jak zmieniać swoje negatywne nastawienie do grupy i radzić sobie z pułapką projekcji? FAZA I ZALEŻNOŚĆ Bierna grupa milczy, a Ty próbujesz wymusić jej aktywność Komu się opłaca utrzymywanie zespołu w fazie zależności? Jak radzić sobie z biernością grupy w fazie zależności? Wtórna faza zależności. Konkurencyjne motywy Jak radzić sobie z wtórną fazą zależności? O czym warto pamiętać w fazie zależności? FAZA II RÓŻNICOWANIE Grupa rozrabia, a Ty walczysz o porządek i autorytet Komu się opłaca utrzymywanie zespołu w fazie różnicowania? Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami grupy w fazie różnicowania? O czym warto pamiętać w fazie różnicowania? FAZA III KRYZYS ODPOWIEDZIALNOŚCI Grupa marudzi i narzeka, a Ty czujesz się bezsilny, bo nie wiesz, jak pomóc swoim podwładnym Pomagaj narzekającej grupie, budując jej odpowiedzialność Szukaj wzmacniaczy dla siebie i dla zespołu Jak sobie radzić z fazą kryzysu odpowiedzialności? Procedura radzenia sobie z narzekającą grupą Scenka obrazująca pracę z grupą w kryzysie odpowiedzialności O czym warto pamiętać w fazie kryzysu odpowiedzialności? FAZA IV ATAK NA LIDERA Dojrzały zespół to również sukces szefa, choć rzadko się to zdarza Podwładni wyrażają bolesne opinie na Twój temat, a Ty się boisz, że chcą się Ciebie pozbyć Jak sobie radzić z fazą ataku na lidera? O czym warto pamiętać, mierząc się z atakiem na lidera? FAZA V NADZWYCZAJNA MOC GRUPY Grupa wykorzystuje wyzwoloną energię, a Ty się martwisz, że przestałeś być dla niej ważny Jak radzić sobie z fazą nadzwyczajnej mocy grupy? O czym warto pamiętać w fazie nadzwyczajnej mocy grupy? FAZA VI REALNE MOŻLIWOŚCI GRUPY Zespół jest samodzielny i świetnie sobie radzi, a Ty spadasz z piedestału Jak funkcjonować z zespołem w fazie realnych możliwości?
Sygnatura czytelni BMW: VI E 259
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147420 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 2)
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
O potrzebie coachingu Dlaczego chcemy pokazać, że prowadzenie coachingu może być proste i łatwe? Czym jest praktyczny coaching narzędziowy? Rozdział 1. Filozofia i mechanizmy coachingu narzędziowego Jak radzić sobie z nerwicą, stosując coaching narzędziowy? Czym jest nerwica, której wszyscy podlegamy? Coaching jako forma pomocy. Jak pomagać naturalnie i po ludzku? Coaching wdrażany z inicjatywy szefa, czyli pańskie oko konia tuczy Czym jest standard handlowy lub szefowski? Kiedy warto dać podwładnym "kamizelkę ratunkową"? Coaching narzędziowy - mity i szanse Dylematy szefa w roli coacha Rozdział 2. Procedura coachingu narzędziowego Etapy coachingu narzędziowego. Orientacyjna mapa działania, aby było łatwiej Przekazanie zespołowi decyzji o wdrożeniu coachingu Umowa z podwładnym. Rola coacha i ustalenie celów Obserwacja pracy podwładnego Informacje zwrotne o atutach i rezerwach Wybór obszaru do rozwoju i pomysły nowych zachowań Trening nowych tekstów i zachowań. Pracujesz na sukces swojego podopiecznego Zakończenie coachingu - czyli ważne pytania i umowa Wszyscy jesteśmy coachami Rozdział 3. Kilka zapisów sesji coachingowych Coaching rodzicielski Koleżeński coaching zawodowy dotyczący współpracy wewnątrz firmy Coaching handlowy w relacji szef podwładny Coaching szefowski. Jak doglądać i doskonalić standardy pracy podległej kadry kierowniczej w relacji z podwładnymi?
Sygnatura czytelni BMW: IX D 136(2) @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156299 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności