Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(87)
Forma i typ
Książki
(87)
Poradniki i przewodniki
(57)
Publikacje fachowe
(26)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(46)
tylko na miejscu
(39)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(62)
Biblioteka Międzywydziałowa
(38)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Hill Napoleon (1883-1970)
(3)
Rojek Katarzyna
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Skwarek Mirosław
(3)
Szczepański Jarek
(3)
Bekas Robert
(2)
Brunson Russell
(2)
Burcon Tomasz
(2)
Burzyński Andrzej
(2)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Cebulski Kamil
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cisek Marcin
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dutko Maciej
(2)
Dywański Piotr
(2)
Fornalski Paweł
(2)
Froń Karol
(2)
Gaca Daria
(2)
Gamoń Adrian
(2)
Golec Marek
(2)
Gorzycki Adrian
(2)
Grzywnowicz Mateusz
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Kamiennik Łukasz
(2)
Kiełcz Piotr
(2)
Kobryń Maria
(2)
Kochan Krzysztof
(2)
Kolanek Bartosz
(2)
Korycki Paweł
(2)
Kosel Michał
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kołata Damian
(2)
Krakowski Zbigniew
(2)
Kruk Kamila
(2)
Krynicka-Pieleszek Iga
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Langa Bartosz
(2)
Lech Mikołaj
(2)
Ledwoń-Blacha Anna
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lidzbarski Michał
(2)
Lipa Michał
(2)
Maciejewski Tomasz
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marczewski Łukasz
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Morawiec-Bartosik Anna
(2)
Namieciński Rafał (1973- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Okulski Robert Adam
(2)
Oracz Piotr
(2)
Osman Marcin
(2)
Palak Tomasz
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Przetacznik Ilona
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadowski Michał (1982- )
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Solga Robert
(2)
Spławski Michał
(2)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(2)
Stępa Maciej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Tomczyk Tomek
(2)
Trader21
(2)
Trzupek Justyna
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wiszowaty Damian
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Ćwiertniak Ryszard
(2)
Łuczyńska Dagmara
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Aleksander Wojciech
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bednarski Łukasz
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bojko Natalìâ V
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Bucki Piotr
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Ciach Szymon
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(87)
Okres powstania dzieła
2001-
(87)
Kraj wydania
Polska
(87)
Język
polski
(87)
Odbiorca
Menedżerowie
(18)
Przedsiębiorcy
(12)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Analitycy danych
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Kierownicy projektów
(2)
Pracownicy
(2)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Coachowie
(1)
Dziennikarze
(1)
Freelancer
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Kadry
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Sukces
(12)
Marketing cyfrowy
(10)
Komunikacja marketingowa
(8)
Strategia marketingowa
(7)
Branding (marketing)
(6)
Rozwój zawodowy
(5)
Samorealizacja
(5)
Coaching
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Innowacje
(4)
Inwestycje
(4)
Kariera
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marka osobista
(4)
Media społecznościowe
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Przywództwo
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Techniki samopomocy
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Zarządzanie sobą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Analiza danych
(3)
Autoprezentacja
(3)
Design thinking
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie portfelem
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Business Intelligence
(2)
Customer Experience
(2)
Dykcja
(2)
Dziennikarstwo
(2)
ETF
(2)
Instagram
(2)
Internet
(2)
Inwestycje giełdowe
(2)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kreatywność
(2)
Lejek sprzedażowy
(2)
Menedżerowie
(2)
Myślenie
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacje
(2)
Podejmowanie decyzji
(2)
Praca
(2)
Przezwyciężanie lęku
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Retoryka
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Storytelling
(2)
Sztuka pisania
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
VUCA
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Analityka internetowa
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda chemiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
BPMN (system notacji)
(1)
Baza danych
(1)
Biznesplan
(1)
Bogactwo
(1)
Bohaterstwo
(1)
Branża informatyczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Cele życiowe
(1)
Chat GPT-3
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Dane
(1)
Demokracja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Działanie
(1)
E-konsumenci
(1)
Eksperci
(1)
Emisja głosu
(1)
Energetyka
(1)
Event marketing
(1)
Finanse osobiste
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusz indeksowy
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(76)
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(4)
Antologia
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wykład
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(42)
Praca, kariera, pieniądze
(18)
Rozwój osobisty
(15)
Media i komunikacja społeczna
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Psychologia
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Językoznawstwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
87 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
UX writing : moc języka w produktach cyfrowych / Wojciech Aleksander. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 391, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 385-391.
"UX writing", choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem. Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ― i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie? Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155073 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data driven marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 300, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 283-300.
CZĘŚĆ I. DATA DRIVEN MARKETING Wielki wybuch danych Od web 1 do web 5 Ile warte są wasze dane? Rodzaje danych Zjawisko datafikacji Jedna wielka baza danych Negatywne skutki datafikacji Big Data Sukces Big Data Wyzwania Big Data Czym jest AI? Definicja AI Historia AI Czym się różni AI od ML, DL i NN? Czym jest trenowanie modelu? Czym jest projekt OpenAI? AI i Big Data Koncepcja społeczeństwa 5.0 Prawo Amdahla Dane mówią same za siebie Marketing napędzany danymi Marketing 5.0 Chatboty Przepaść międzypokoleniowa Współczesne modele komunikacji marketingowej Co ma Big Data do marketingu? Data Driven Marketing (DDM) Czy to wciąż buzz word? Czy DDM działa? Database marketing Data Driven Marketing a dane klientów Obszary Data Driven Wybrane obszary Data Driven Case studies - napędzane danymi Cele stawiane przed Data Driven Marketingiem Marketing online w świetle Data Driven Koło zamachowe Amazona Rozwój produktu Marketing w świecie offline Krytyczne spojrzenie na DDM Więcej danych = lepsze decyzje Mniej danych = większy błąd statystyczny! Mądrość tłumu Rola intuicji w Data Driven Nos do interesów Performance marketing specialist Intuicja w gronie wybitnych ekspertów Skuteczność decyzji według Tetlocka Czarne łabędzie Czym są czarne łabędzie? Antykruchość Co charakteryzuje jednostki antykruche? VUCA w świetle budowania strategii VUCA Prime Gotowość poznawcza Marketing w świecie VUCA Data Informed i Data Inspired Które podejście jest najlepsze? CZĘŚĆ II. PROCES DDM Pułapki Data Driven I. Cele Znaczenie strategii i celów Fundamenty strategii? Antykrucha strategia Strategia web analityki Cele jako nieodłączny element strategii Klasyfikacja celów S.M.A.R.T. Kluczowe wskaźniki efektywności Znaczenie audytu Hierarchia celów Analityczny cykl biznesowy AAARRR Fuzja wiedzy a proces rozwoju produktu II. Aktywacja danych Skąd pozyskujemy dane? Data scraping Technologie analityczne Audyt analityki III. Raportowanie Raportowanie Rodzaje raportów Proces tworzenia raportu Proces analizy z wykorzystaniem BI Storytelling with data IV. Analiza danych Jakie są typy analizy danych? Wielkie, grube i małe dane Analizy jakościowe i ilościowe Właściwa analiza danych Odkrywanie wiedzy ukrytej w danych V. Interpretacja Błędy poznawcze VI. Decyzje Cykl DDM Bezpieczeństwo danych Trzy filary cyberbezpieczeństwa Ryzyko a zaufanie E-Privacy Czym są dane osobowe? Ograniczenia cookies Zasoby ludzkie Data scientist Data engineer Traffic manager Web analityk SFIA
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 97 @
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155736 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155737 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce liczba atomowa i masa atomowa litu: 3; 62941.
Na grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: C. Hurst Ltd.
1.Chiny — nowe trendy 2.Walka o dominację na świecie 3.Trójkąt litowy 4.Arabia Saudyjska litu 5.Czy naprawdę ulepszamy świat? 6.Górnictwo miejskie 7.Nowa, zielona przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155626 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert. Autor Burcon Tomasz. Autor Burzyński Andrzej. Autor Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca). Autor Cebulski Kamil. Autor Chimkowska Angelika. Autor Chłodnicki Mateusz. Autor Cichoń Mariusz. Autor Cioczek Konrad. Autor Cisek Marcin. Autor Czaplicka Monika. Autor Dejnaka Agnieszka. Autor Dutko Maciej. Autor Dywański Piotr. Autor Fornalski Paweł. Autor Froń Karol. Autor Gaca Daria. Autor Gamoń Adrian. Autor Godlewski Marcin. Autor Golec Marek. Autor Gorzycki Adrian. Autor Grabowski Grzegorz. Autor Grzywnowicz Mateusz. Autor Jankowski Marek. Autor Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie). Autor Tomczyk Tomek. Autor Kamiennik Łukasz. Autor Kiełcz Piotr. Autor Kobryń Maria. Autor Kolanek Bartosz. Autor Kołata Damian. Autor Korycki Paweł. Autor Stępa Maciej. Autor Kosel Michał. Autor Kotarbiński Jacek. Autor Krakowski Zbigniew. Autor Królak Paweł. Autor Kruk Kamila. Autor Krynicka-Pieleszek Iga. Autor Krzyworączka Paweł. Autor Langa Bartosz. Autor Lech Mikołaj. Autor Lewiński Maciej. Autor Lidzbarski Michał. Autor Łuczyńska Dagmara. Autor Łukiańczyk Marcin. Autor Maciejewski Tomasz. Autor Maciorowski Artur. Autor Marczewski Łukasz. Autor Marzec Krzysztof. Autor Mielczarek Paweł. Autor Motyl Piotr. Autor Namieciński Rafał (1973- ). Autor Niedźwiedź Marek. Autor Okulski Robert Adam. Autor Oracz Piotr. Autor Osman Marcin. Autor Palak Tomasz. Autor Pawłowska Magdalena. Autor Pieleszek Marcin. Autor Pioch Adam. Autor Piwowarczyk Marcin. Autor Przetacznik Ilona Autor Puzyrkiewicz Dariusz. Autor Rdzeń Krzysztof. Autor Rogala Barbara. Autor Sadłowski Rafał. Autor Sadowski Michał (1982- ). Autor Sala Paweł. Autor Sobczak Jakub. Autor Solga Robert. Autor Spławski Michał. Autor Starzykiewicz Dawid. Autor Stawarz-García Barbara (ekonomia). Autor Szajdziński Jakub. Autor Szulczewski Piotr. Autor Tkaczyk Paweł . Autor Trader21. Autor Trzupek Justyna. Autor Winkiel Mikołaj. Autor Wisłocka Izabela. Autor Wiszowaty Damian. Autor Wsół Marcin. Autor
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks.
iblia e-biznesu" w liczbach Świat się zmienia, czyli co nowego w branży "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 1.1. Specyfika biznesu w internecie 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 1.3. Nowe rynki e-biznesu 1.4. Startup w internecie 1.5. Wstępna analiza rynku 1.6. E-biznesplan 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 1.9. Strategie cenowe 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 1.11. Finansowanie e-biznesu 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 1.14. Tokenizacja e-biznesu 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę Sklep internetowy 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 2.2. Typy platform e-sklepowych 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 2.5. Wdrożenie e-sklepu 2.6. Hosting dla e-sklepu 2.7. Audyt przedwdrożeniowy Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 3.1. Allegro dziś 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 3.4. Sprzedaż na Amazon 3.5. Sprzedaż na eBayu 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie Rozdział 4. Usługi online 4.1. E-usługi 4.2. E-sprzedaż wiedzy 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 4.5. Personal branding w e-usługach 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline Rozdział 5. E-marketing 5.1. Podstawy marketingu online 5.2. Wprowadzenie do brandingu 5.3. Budowanie marki online 5.4. Google Moja Firma 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 5.13. Marketing wirusowy 5.14. Growth hacking marketing 5.15. Social media i marketing społecznościowy 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 5.20. LinkedIn w biznesie 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 5.25. E-mail marketing 5.26. Efektywny newsletter 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 5.28. Systemy do e-mail marketingu 5.29. Marketing automation 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 5.32. Content marketing - marketing treści 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 6.4. Budowanie zaufania klienta 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 6.8. Feedback konsumencki 6.9. Rekomendacja konsumencka 6.10. Monitoring opinii w internecie 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 6.13. Negocjacje w e-biznesie 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 7.1. Płatności w internecie 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 7.3. Automaty paczkowe 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 8.1. Outsourcing w e-biznesie 8.2. Analiza konkurencji 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 8.6. Porównywarki cen 8.7. Czym są Google Zakupy 8.8. Długi ogon w e-biznesie 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 8.15. Optymalizacja kosztów 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku Rozdział 9. E-biznes a prawo 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 9.12. Ochrona danych osobowych 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 9.14. Mailing a spam 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 9.17. Nieuczciwa konkurencja 9.18. Ochrona znaków towarowych 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 9.22. Transfer własności intelektualnej 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 9.24. Mity prawne w e-commersie Rozdział 10. BHP w e-biznesie 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 10.3. Kobieta w e-biznesie 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 10.5. Procedury w e-biznesie 10.6. Telepraca i telepracownicy 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 10.16. Porażka w biznesie 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 10.18. Sukcesja e-biznesu Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
Sygnatura czytelni BMW: VI C 114
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 6343 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150911 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Jason Hunt, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Maciej Stępa, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 853, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Autor Burcon Tomasz Autor Burzyński Andrzej Autor Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Autor Cebulski Kamil Autor Chimkowska Angelika Autor Chłodnicki Mateusz Autor Cichoń Marcin (informatyk) Autor Cioczek Konrad Autor Cisek Marcin Autor Czaplicka Monika Autor Dejnaka Agnieszka Autor Dutko Maciej Autor Dywański Piotr Autor Fornalski Paweł Autor Froń Karol Autor Gaca Daria Autor Gamoń Adrian Autor Godlewski Marcin (marketing) Autor Golec Marek Autor Gorzycki Adrian Autor Grabowski Grzegorz (księgowy) Autor Grzywnowicz Mateusz Autor Tomczyk Tomek Autor Jankowski Marek (ekonomia) Autor Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Autor Kamiennik Łukasz Autor Kiełcz Piotr Autor Kobryń Maria Autor Kolanek Bartosz Autor Kołata Damian Autor Korycki Paweł Autor Kosel Michał Autor Kotarbiński Jacek Autor Krakowski Zbigniew Autor Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Autor Kruk Kamila Autor Krynicka-Pieleszek Iga Autor Krzyworączka Paweł Autor Langa Bartosz Autor Lech Mikołaj Autor Lewiński Maciej Autor Lidzbarski Michał Autor Łuczyńska Dagmara Autor Łukiańczyk Marcin Autor Maciejewski Tomasz Autor Maciorowski Artur Autor Marczewski Łukasz Autor Marzec Krzysztof (informatyk) Autor Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie) Autor Motyl Piotr (marketing) Autor Namieciński Rafał (1973- ) Autor Niedźwiedź Marek Autor Okulski Robert Adam Autor Oracz Piotr Autor Osman Marcin Autor Palak Tomasz Autor Pawłowska Magdalena (marketing) Autor Pieleszek Marcin Autor Pioch Adam Autor Piwowarczyk Marcin (psycholog) Autor Przetacznik Ilona Autor Puzyrkiewicz Dariusz Autor Rdzeń Krzysztof Autor Rogala Barbara (marketing) Autor Sadłowski Rafał Autor Sadowski Michał (1982- ) Autor Sala Paweł Autor Sobczak Jakub Autor Solga Robert Autor Spławski Michał Autor Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Autor Stawarz-García Barbara (ekonomia) Autor Stępa Maciej Autor Szajdziński Jakub Autor Szulczewski Michał (1939- ) Autor Tkaczyk Paweł (marketing) Autor Trader21 Autor Trzupek Justyna Autor Winkiel Mikołaj Autor Wisłocka Izabela Autor Wiszowaty Damian Autor Wsół Marcin Autor
Odbiorca
Gatunek
Przyjęta nazwa autora Jasona Hunta: Tomek Tomczyk.
Indeks.
Jak to się zaczęło 11 "Biblia e-biznesu" w liczbach 12 Świat się zmienia, czyli co nowego w branży 12 "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek 17 Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 21 1.1. Specyfika biznesu w internecie 21 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 25 1.3. Nowe rynki e-biznesu 32 1.4. Startup w internecie 37 1.5. Wstępna analiza rynku 41 1.6. E-biznesplan 45 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 51 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 57 1.9. Strategie cenowe 64 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 70 1.11. Finansowanie e-biznesu 78 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 84 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 92 1.14. Tokenizacja e-biznesu 96 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę 98 Rozdział 2. Sklep internetowy 103 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 103 2.2. Typy platform e-sklepowych 107 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 115 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 125 2.5. Wdrożenie e-sklepu 129 2.6. Hosting dla e-sklepu 135 2.7. Audyt przedwdrożeniowy 140 Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 147 3.1. Allegro dziś 147 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 151 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 155 3.4. Sprzedaż na Amazon 160 3.5. Sprzedaż na eBayu 163 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 169 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie 172 Rozdział 4. Usługi online 175 4.1. E-usługi 175 4.2. E-sprzedaż wiedzy 178 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 180 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 187 4.5. Personal branding w e-usługach 190 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 194 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline 197 Rozdział 5. E-marketing 201 5.1. Podstawy marketingu online 201 5.2. Wprowadzenie do brandingu 205 5.3. Budowanie marki online 207 5.4. Google Moja Firma 211 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 214 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 225 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 232 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 235 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 240 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 250 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 258 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 266 5.13. Marketing wirusowy 269 5.14. Growth hacking marketing 278 5.15. Social media i marketing społecznościowy 282 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 286 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 293 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 296 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 303 5.20. LinkedIn w biznesie 307 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 309 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 312 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 316 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 319 5.25. E-mail marketing 322 5.26. Efektywny newsletter 328 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 335 5.28. Systemy do e-mail marketingu 338 5.29. Marketing automation 343 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 346 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 355 5.32. Content marketing - marketing treści 362 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 365 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 369 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 372 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 377 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca 386 Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 391 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 394 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 398 6.4. Budowanie zaufania klienta 401 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 407 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 411 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 415 6.8. Feedback konsumencki 418 6.9. Rekomendacja konsumencka 427 6.10. Monitoring opinii w internecie 434 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 439 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 442 6.13. Negocjacje w e-biznesie 446 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji 452 Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 459 7.1. Płatności w internecie 459 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 462 7.3. Automaty paczkowe 468 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 472 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 478 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 483 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 488 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd 495 Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 507 8.1. Outsourcing w e-biznesie 507 8.2. Analiza konkurencji 510 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 517 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 519 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 523 8.6. Porównywarki cen 536 8.7. Czym są Google Zakupy 539 8.8. Długi ogon w e-biznesie 544 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 547 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 553 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 558 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 564 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 567 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 571 8.15. Optymalizacja kosztów 575 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 579 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 583 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 589 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 592 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku 598 Rozdział 9. E-biznes a prawo 603 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 603 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 608 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 615 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 618 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 622 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 628 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 633 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 637 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 641 9.10. Regulamin sklepu internetowego 645 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 651 9.12. Ochrona danych osobowych 655 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 660 9.14. Mailing a spam 666 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 670 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 675 9.17. Nieuczciwa konkurencja 684 9.18. Ochrona znaków towarowych 689 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 692 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 698 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 703 9.22. Transfer własności intelektualnej 709 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 714 9.24. Mity prawne w e-commersie 719 Rozdział 10. BHP w e-biznesie 725 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 725 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 728 10.3. Kobieta w e-biznesie 731 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 734 10.5. Procedury w e-biznesie 740 10.6. Telepraca i telepracownicy 748 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 752 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 757 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 760 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 765 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 768 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 771 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 778 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 783 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 793 10.16. Porażka w biznesie 801 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 805 10.18. Sukcesja e-biznesu 811
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154789 N, 154788 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia popytu i podaży w tradingu : wprowadzenie do smart money concept / Natalia Bojko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Rozdział 1. Kompletna strategia handlowa 1. Analiza 2. Zarządzanie kapitałem 3. Psychologia handlu Rozdział 2. Strefy popytu i podaży 1. Budowa trendu i jego znaczenie w wyznaczaniu stref 2. Gdzie szukać zwykłych stref popytu i podaży 3. Zwykłe strefy popytu i podaży vs. wsparcie i opór 4. "Niezwykłe" strefy popytu i podaży 5. Zaawansowana mechanika budowy trendu 6. Pullback i wybicia kontynuacji lub zmiany charakteru trendu 7. Potwierdzenie płynności 8. Imbalance 9. Order block Rozdział 3. Analiza wielointerwałowa i handel sesją 1. Metody analizy interwału 2. Od ogółu do szczegółu 3. Otwarcie/zamknięcie sesji - handel ceną high i low sesji Rozdział 4. Proste metody zarządzania ryzykiem 1. Ryzyko 2. Ryzyko całego konta 3. Ryzyko pojedynczej transakcji 4. Polityka zysków Rozdział 5. Mentalna strona tradingu 1. Pewność siebie i lęk 2. Hazard i overtrading 3. Straty - unikanie czy akceptowanie? 4. Budowanie nawyków 5. Podświadomość 6. Dziennik tradera i checklista 7. Dlaczego tak bardzo lubimy roboty handlowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154349 N, 154350 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie Twojego ruchu Stawanie się ekspertem Zyskiwanie pewności siebie Uczenie Twoich formuł Trzy główne rynki lub pragnienia Nowa okazja (Twoja oferta) Nowa okazja Więcej pieniędzy z tej samej formuły Przyszłościowy cel (Twój ruch) Przyszłościowy cel Budowanie przekonania Most olśnienia Dwie podróże bohatera Skrypt mostu olśnienia Cztery główne historie 10 x sekretów — sprzedaż jeden do wielu Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar") Wielkie domino Trzy sekrety Pakiet i zachęty Zachęty próbne Stawanie się przewodnikiem dla wymarzonych klientów Testowanie prezentacji na żywo Doskonałe webinarium w skrócie Doskonałe webinarium w 5 minut Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154059 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
TWÓJ WYMARZONY KLIENT Kim jest Twój wymarzony klient? Gdzie oni się ukrywają? Wymarzona setka Haczyk, historia, oferta i Atrakcyjna Postać Wypracuj swoje dojście, kup swoje dojście Ruch, który posiadasz Lejki podtrzymywania kontaktu Infiltracja wymarzonej setki SEKCJA II. WYPEŁNIJ SWÓJ LEJEK Napełnij swój lejek w sposób naturalny (wypracuj sobie dojście) Wypełnij swój lejek płatnymi reklamami (kup sobie dojście) Sekrety ruchu na Instagramie Sekrety ruchu na Facebooku Sekrety ruchu Google'a Sekrety ruchu na YouTubie Po klapsach i pstryknięciach Dominacja konwersacyjna SEKCJA III. HAROWANIE WZROSTU Centrum lejkowe Cudze kanały dystrybucji Twoja armia partnerów Zimny ruch Inne sposoby hakowania wzrostu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154060 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentacje po prostu! : szkoła wystąpień publicznych / Piotr Bucki. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 269 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. Przygotuj prezentację... 13 Rozdział 2. Etapy pracy nad prezentacją - praca nad wartością 19 2.1. Cel prezentacji 19 2.2. Praca nad wartością prezentacji 21 2.3. Waluta społeczna, czyli powiedz mi coś, czego nie wiem, a będę słuchać z przyjemnością! 29 2.4. Big Idea, czyli co tak naprawdę "sprzedajesz" 35 2.5. Dokąd zabierasz swoich odbiorców? 38 2.6. Prezentacja nie jest o Tobie 40 Rozdział 3. Etapy pracy nad prezentacją - zbieranie materiałów 45 3.1. Selektywna percepcja - wróg i przyjaciel 47 3.2. Wspólne żniwa 49 3.3. Przekleństwo pierwszej strony wyników Google 50 Rozdział 4. Etapy pracy nad prezentacją - praca nad narracją 53 4.1. Struktura prezentacji 57 4.2. Dobre pierwsze wrażenie robi się raz 59 4.3. Na dobry początek 65 4.4. Piękne pierwsze zdanie 95 4.5. Mocna struktura 98 4.6. Piękny styl 120 4.7. Pisanie i mówienie 128 4.8. Połącz kropki 129 4.9. Liczby w narracji 133 4.10. Opowiedz mi historię - storytelling w narracji 134 4.11. Postaw kropkę i zakończ dobrze 143 Rozdział 5. Etapy pracy nad prezentacją - dodajemy slajdy 153 5.1. Gdzie dodajemy slajdy 154 5.2. Projektowanie slajdów 160 5.3. Wizualizacja danych i infografiki 190 5.4. Zdradzone puenty i spójność przekazu 202 5.5. Prezentacja gotowa i co dalej? 210 Rozdział 6. Etapy pracy nad prezentacją - czas prób i pracy nad podaniem 213 6.1. Po co są próby? 213 6.2. Praca nad głosem, tempem i dykcją 215 6.3. Praca nad gestem, postawą i mimiką 221 6.4. Potyczki z mikrofonem 230 6.5. Próba techniczna i moje fanaberie 231 Rozdział 7. Zaakceptuj stres - nie zawsze jest wrogiem 235 7.1. Poznaj swój stres 242 7.2. Prosty trening antystresowy 249 Rozdział 8. Nie bądź nudny! Nie bądź nudna! Walcz o uwagę 255 Rozdział 9. W duecie czy solo? 261 Rozdział 10. To nie koniec, to początek 265
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 156158 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Za kulisami każdej wielkiej firmy Rola technologii Silne przywództwo produktowe Upełnomocnione zespoły produktowe Przywództwo w praktyce Decyzyjni - przewodnik Coaching - sposób myślenia Ewaluacja Plan coachingowy Rozmowa indywidualna Opracowanie pisemne Kontekst strategiczny Poczucie własności Zarządzanie czasem Myślenie Współpraca w zespole Współpraca z interesariuszami Syndrom oszusta Klientocentryczność Sumienność Decyzje Efektywne spotkania Etyka Szczęście Profil liderki: Lisa Kavanaugh Kompetencje i charakter Rekrutacja Rozmowa kwalifikacyjna Zatrudnianie Pracownicy zdalni Przysposabianie do pracy Oceny efektów pracy Odejścia Awanse Profil liderki: April Underwood Tworzenie przekonującej wizji Udostępnianie wizji produktu Zasady dotyczące produktu i kwestie etyczne Profil liderki: Audrey Crane Optymalizacja pod kątem upełnomocniania Upełnomocnianie zespołów platformowych Upełnomocnianie zespołów ds. wrażeń Topologia a bliskość w ujęciu fizycznym Ewolucja topologii Profil liderki: Debby Meredith STRATEGIA PRODUKTOWA Koncentracja Działania Zarządzanie Profil liderki: Shan-Lyn Ma CZEŚĆ VII. CELE ZESPOŁÓW Upełnomocnianie Przypisywanie celów Ambicja Zobowiązania Współpraca Zarządzanie Odpowiedzialność Umieszczanie celów w odpowiedniej perspektywie Profil liderki: Christina Wodtke Cele firmy Wizja produktu i związane z nią zasady Topologia zespołów Strategia produktowa Cele zespołów produktowych Efekty biznesowe Profil liderki: Judy Gibbons WSPÓŁPRACA BIZNESOWA Rola liderów produktów Zarządzanie interesariuszami a współpraca Udostępnianie spostrzeżeń i uczenie się Utrzymywanie (się) na rynku Profil liderki: Avid Larizadeh Duggan ZAINSPIROWANI, UPEŁNOMOCNIENI I PODDANI TRANSFORMACJI Sensowna transformacja Transformacja w akcji Poddani transformacji
Sygnatura czytelni BMW: IX D 17 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154843 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świadomość i nastawienie Pokonywanie narzuconych przez siebie ograniczneń Docenianie róznic Ramy, filtry i to, jak nam przeszkadzają Kompetencje i nawiazywanie kontaktu Inicjowanie i pielęgnowanie relacji Budowanie i przywracanie zaufania Konflikt empatyczne słuchanie Wirtualny kontakt
Sygnatura czytelni BMW: XII A 112 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154852 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Samoświadomość Odpowiedzialność Ciagła koncentracja na innych ludziach Strategiczne działanie Stosowanie zasad relacji międzyludzkich Zastosowanie odpowiednich narzędzi i procesów Zaufanie i rozwoj osobisty Pozytywna zmiana i rozwój organizacji Zaangażowanie i zwinność Wspólny kierunek i innowacyjność
Sygnatura czytelni BMW: IX D 165 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154853 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 243-[255].
Część 1. VUCA 2.0 i implikacje dla współczesnego przywództwa Rozdział 1. Czym jest środowisko VUCA? Czy jeszcze VUCA, czy już VUCA 2.0? V - Volatility (Zmienność) U - Uncertainty (Niepewność) C - Complexity (Złożoność) A - Ambuguity (Niejednoznaczność) Część 2. Przywództwo w świecie VUCA 2.0 - czyli narodziny ultralidera Rozdział 1. Dlaczego przywództwo to sport ekstremalny? Rozdział 2. Najważniejsze kompetencje i cechy ultralidera Rozdział 3. Ultraelastyczność Rozdział 4. Ultraświadomość i inteligencja kontekstualna Co często i niesłusznie wmawiamy sobie jako liderzy i jak wpływa to na naszą samoświadomość, a w rezultacie - na efektywność? Samoświadomość a utrzymywanie kontroli Rozdział 5. Ultraprzedsiębiorczość, twórcza destrukcja i samozakłócanie Czym jest samozakłócanie i dlaczego jest dla Ciebie dobre? Twoim zadaniem jako przywódcy jest sprawiać, by ludzie czuli się niekomfortowo Rozdział 6. Ultrawizjoner i eksplorator Rozdział 7. Ultratransformacja Cechy przywództwa transformacyjnego Rozdział 8. Ultrazaufanie i autentyczność Rozdział 9. Ultraoptymizm Rozdział 10. Ultrapokora i docenianie innych Rozdział 11. Ultrawirtualność Co zrobić, by praca zdalna miała sens i przynosiła pożądane rezultaty? Rozdział 12. Ultrakolaboracja Rozdział 13. Ultraegalitaryzm i dzielenie się władzą Jak rezygnują z władzy skuteczni liderzy? Zastosowanie tego w praktyce Rozdział 14. Ultrarozwój Dzielenie się wiedzą Rozdział 15. Ultrakreatywność Jak stymulować kreatywność w organizacji? Jak tworzyć kulturę innowacji? Rozdział 16. Ultraemocjonalność i empatyczność Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami i nastrojami pracowników? Rozdział 17. Ultraciekawość Zatem dlaczego trzeba zadawać pytania pracownikom i jakie płyną z tego korzyści? Rozdział 18. Ultraszybka egzekucja i podejmowanie decyzji Jak podejmować lepsze decyzje w świecie VUCA 2.0? Rozdział 19. Ultrainkluzywność Różnice pokoleniowe Różnice kulturowe i wyznaniowe Wpływ kultury na konflikt i negocjacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 156674 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reskilling i upskilling : jak skutecznie wspomagać rozwój pracowników / Agnieszka Ciećwierz. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Ewolucja środowiska biznesowego Nowa era umiejętności Dlaczego reskilling i upskilling? Rozdział 2. Krok 1. Analiza potrzeb Identyfikacja kluczowych kompetencji w organizacji Budowa modelu kompetencyjnego Tworzenie własnego modelu kompetencyjnego dla stanowiska Jak opisać kompetencję? Komunikacja Strategia biznesowa organizacji na najbliższe lata Badanie luk kompetencyjnych w organizacji Rozdział 3. Krok 2. Określenie celów Cele biznesowe Cele szkoleniowe Odbiorcy działań Wskaźniki Rozdział 4. Krok 3. Projektowanie skutecznych programów rozwojowych Model 70:20:10 Przykładowy indywidualny plan rozwoju Zbieranie feedbacku Dodatkowe informacje na temat budowania klasycznych programów rozwojowych Rozdział 5. Krok 4. Rozwijaj! Reboarding
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156529 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Model biznesowy Ty / Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith ; [tłumaczenie: Leszek Sielicki, z wykorzystaniem fragmentów poprzedniego wydania w przekładzie Bartosza Sałbuta]. - Wydanie II, nowe wydanie - całkowicie przeredagowane i uaktualnione. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 248 stron : ilustracje, portrety, wykresy ; 19x24 cm.
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Wiley.
Na okładce podtytuł: jednostronicowy sposób na odmianę kariery zawodowej.
DIAGRAM ROZDZIAŁ 1. Klucz do satysfakcji i panaceum na udrękę w miejscu pracy ROZDZIAŁ 2. Aby zrozumieć swoją pracę, zrozum miejsce, w którym ją wykonujesz ROZDZIAŁ 3. A teraz narysuj diagram swojej pracy 2. REFLEKSJA ROZDZIAŁ 4. Zidentyfkuj "punkty zapalne" i doprecyzuj swoją zawodową tożsamość 3. ZMIANY ROZDZIAŁ 5. Zaktualizuj model swojej pracy 4. TEST ROZDZIAŁ 6. Przetestuj model swojej pracy ROZDZIAŁ 7. Marka i promocja. Walcz o siebie! 5. KOLEJNE KROKI ROZDZIAŁ 8. Trzy przykazania dotyczące zmian w karierze zawodowej ROZDZIAŁ 9. Zadawaj sobie trzy pytania ROZDZIAŁ 10. Znajdź sobie partnera intelektualnego
Sygnatura czytelni BMW: IX I 107 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156248 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuczna inteligencja w organizacji : innowacje biznesowe w praktyce / Ryszard Ćwiertniak. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 308, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 297-308.
Dla właścicieli firm, osób pracujących nad projektami procesów biznesowych, ekspertów doradzających firmom, a także dla studiujących zarządzanie projektami, jakością, innowacjami i projektami.
Nowe wyzwania innowacyjności w sferze sztucznej inteligencji Natura sztucznej inteligencji Nowe projekty innowacyjne Dynamiczne ujęcie procesu innowacji Sterowanie projektami innowacyjnymi System zarządzania innowacjami w procesach biznesowych Definiowanie problemu - określenie potrzeb biznesowych Modelowanie systemu - ramy integracyjne dla innowacji System zarządzania innowacjami w procesach biznesowych (SZI-PB) Metodyka zarządzania innowacjami w procesach biznesowych Warunki utrudniające i ułatwiające przebieg procesów biznesowych Metodyka zarządzania innowacjami w procesach biznesowych (MZI-PB) Weryfikacja metodyki Ocena innowacji we wdrażaniu SI w organizacji Pomiar innowacji Wybrane metody ewaluacji innowacji we wdrażaniu SI Oceny innowacji w procesach biznesowych - propozycja dla SI Optymalizacja zarządzania innowacjami w technologii SI Opór organizacji wobec innowacji w procesach biznesowych Model innowacji - propozycja dla SI Wdrożenie systemu zarządzania innowacjami w procesach biznesowych Kierunki doskonalenia zarządzania innowacjami we wdrażaniu SI Kwestionariusz samooceny wdrażania innowacji SI w procesie biznesowym w organizacji Jak pięciodniowy sprint zmienia projektowanie innowacji SI w procesach biznesowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156270 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. PROJEKTY NIEREALNE Rozdział 1. Czym są projekty nierealne TYPOWE PROBLEMY PROJEKTÓW NIEREALNYCH CECHY PROJEKTU NIEREALNEGO Rozdział 2. Jak i dlaczego powstają projekty nierealne JAKIE ŚRODOWISKO SPRZYJA POWSTAWANIU PROJEKTÓW NIEREALNYCH DO CZEGO ZWYKLE PROWADZĄ PROCESY ZAKUPOWE DLACZEGO TO NIE MA SENSU Rozdział 3. Czy projekt nierealny można dowieźć PRZYKŁADY PROJEKTÓW NIEREALNYCH, KTÓRE ZAKOŃCZYŁY SIĘ SUKCESEM JAK KLIENT ROZUMIE SUKCES PROJEKTU 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH Część II. METODYKI I CERTYFIKATY - BS Rozdział 4. Fabryka certyfikatów CERTYFIKATY VS PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIE FABRYKA CERTYFIKATÓW WŁASNE SPOSOBY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - CZYLI ZDROWY ROZSĄDEK I WYCIĄGANIE WNIOSKÓW Z HISTORII FIRMY Rozdział 5. Bezradność metodyk i certyfikatów w zderzeniu z kluczowymi problemami projektów nierealnych POWTARZAJĄCE SIĘ, CHRONICZNE OPÓŹNIENIA PUCHNĄCY, "WYBUCHAJĄCY" ZAKRES PRAC STRATY FINANSOWE NA PROJEKCIE BRAK ZASOBÓW, BRAK ZESPOŁU BRAK KOMPETENCJI DZIEDZINOWYCH W FIRMIE NIEOKREŚLONY I CIĄGLE ZMIENIAJĄCY SIĘ CEL PROJEKTU NIEPRZYCHYLNE LUB WROGIE NASTAWIENIE KLIENTA CIĄGŁA PRESJA KLIENTA NA "WIĘCEJ I LEPIEJ" UNIKANIE PODEJMOWANIA DECYZJI PO STRONIE KLIENTA ZASKAKUJĄCE, DESTRUKCYJNE I NIEPRZEWIDYWALNE DECYZJE PO STRONIE KLIENTA NALICZANIE KAR, GROŹBA ZATRZYMANIA PROJEKTU CZY NAWET ZERWANIA KONTRAKTU PRZEZ KLIENTA Rozdział 6. Wiedza praktyczna - brakujące ogniwo Część III. 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH Rozdział 7. Zasada 1. Zaangażuj się w negocjacje kontraktu Rozdział 8. Zasada 2. Zdefiniuj, co oznacza "dowiezienie" projektu Rozdział 9. Zasada 3. Bądź przydatny i pokazuj zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4. Buduj relacje oraz siłę wpływu Rozdział 11. Zasada 5. Skup się na postępach, bądź pragmatyczny Rozdział 12. Zasada 6. Wywieraj presję i wykorzystuj swoją pozycję Rozdział 13. Zasada 7. Świadomie zarządzaj przepływem informacji Rozdział 14. Zasada 8. Dbaj o kondycję finansową projektu Rozdział 15. Zasada 9. Twórz i dokumentuj własną historię projektu Rozdział 16. Zasada 10. Skup się na długoterminowej relacji z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155400 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
Część I. Podstawy growth hackingu Rozdział 1. Co to jest growth hacking Rozdział 2. Podstawy growth hackingu Rozdział 3. Kluczowe zasady growth hackingu Część II. Pozyskiwanie nowych klientów Rozdział 4. Psychologia i mechanizmy wpływu w growth hackingu Rozdział 5. Budowanie idealnego profilu klienta (buyer persona) Rozdział 6. Pozyskiwanie nowych klientów Rozdział 7. Strategie pozyskiwania ruchu na stronie Rozdział 8. Optymalizacja stron internetowych Rozdział 9. Techniki generowania leadów Rozdział 10. Co to jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać Rozdział 11. Wykorzystanie mediów społecznościowych w pozyskiwaniu klientów Część III. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów Rozdział 12. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów Rozdział 13. Techniki zwiększania zaangażowania klientów Rozdział 14. Upselling, cross-selling i referral marketing Część IV. Mierzenie sukcesu i optymalizacja Rozdział 15. Mierzenie sukcesu i optymalizacja Rozdział 16. KPI w growth hackingu - jak mierzyć sukces Rozdział 17. Testy A/B i eksperymentowanie Rozdział 18. Analityka internetowa i jej zastosowanie w growth hackingu Rozdział 19. Optymalizacja procesów i ciągłe doskonalenie Część V. Przykłady sukcesów growth hackingu Rozdział 20. Przykłady sukcesów growth hackingu Rozdział 21. Polskie firmy wykorzystujące innowacje w marketingu Rozdział 22. Przyszłość growth hackingu - trendy i prognozy Dodatek A. Narzędzia growth hackingu
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 95 @
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155540 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155541 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Emocjonalny (nie)ład w pracy / Łada Drozda. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 155-[158].
I. Dlaczego zagadnienie emocji robi obecnie taką "karierę" Doszliśmy na "kraniec" świata Coś jest nie tak "Spotkanioza" i "mejloza" II. Nasze emocjonalne ubóstwo Trening tłumienia emocji Nie umiemy "w emocje" III. Przemoc emocjonalna w miejscu pracy "W białych rękawiczkach" lub bez pardonu Skutki przemocowego zarządzania Co siedzi w emocjonalnych zakamarkach mózgów szefów? Jestem kimś czy jestem nikim? IV. "Emocjonalna", "przewrażliwiona", "przesadzasz!" Prztyczek w kobiecą (nie)solidarność Mężczyznom w pracy z kobietami bywa niewygodnie V. "Niedopasowane i niedopasowani"? Wysoko wrażliwi Czy to ADHD? Spektrum autyzmu Synestezja Potrzeba nam więcej wiedzy VI. Rozwój, czyli co? Potrzeby rozwojowe - co to właściwie jest? Kultura feedbacku Postawa w miejscu pracy - kwestia samooceny Sam_ma też odpowiadasz za swój rozwój Norma narzekania a atuty miejsca pracy VII. Praca, w której jest fajnie - na czym oprzeć nadzieję? DEI: diversity - różnorodność; equity - równość; inclusion - włączanie Kultura organizacyjna w służbie jakości pracy ESG: environmental - środowisko; social - odpowiedzialność społeczna; governance - ład korporacyjny Sukcesje z sukcesem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156230 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego social media są takie ważne ROZDZIAŁ 2. INSTAGRAM 5. Co to jest Instagram i do kogo jest skierowany 6. Czy da się zarobić na Instagramie 7. Praca marzeń ROZDZIAŁ 3. ROZWÓJ KONTA 8. Jak zacząć i po co w ogóle stawiać na rozwój konta 9. Ważne pojęcia 10. Jak budować zaangażowaną społeczność (moja strategia) 11. Jakie treści publikować 12. Jak powinno wyglądać Twoje konto 13. Co to jest algorytm i jak działa 14. Formy publikacji na Instagramie 15. Czy potrzebuję innych social mediów 16. Jak nagrywać i pisać 17. Jak przyciągnąć obserwatorów 18. ChatGPT 19. Budowanie wizerunku ROZDZIAŁ 4. ZARABIANIE 20. Kiedy zacznę zarabiać 21. Formy zarabiania na Instagramie 22. Jak przeprowadzać współprace z markami 23. Co to są e-produkty, jak tworzyć własne e-produkty i jak je promować 24. Czym jest barter i czy należy w to iść 25. Jakie współprace odrzucać 26. Czy muszę mieć popularne konto i być w rankingach, by zarabiać 27. Czym jest inspiracja wtórna 28. Jak wyceniać swoje działania, jak wyceniać swoją pracę 29. Czy Instagram to praca na cały etat 30. Zrobiłam już wszystko, by zarabiać - co robić dalej ROZDZIAŁ 5. MOTYWACJA 31. Nawyki, które pomogą Ci dobrze prowadzić konto 32. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie relacje 33. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie posty 34. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie rolki 35. Pięć kroków, które pozwolą Ci tworzyć odpowiednie live'y 36. Jakie cechy powinna mieć osoba prowadząca konto na Instagramie 37. Dlaczego nie warto przejmować się hejtem 38. Narzędzia, z których warto skorzystać 39. Gdybym musiała zaczynać od zera - podsumowanie 40. Workbook
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 101 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156247 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności