Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Autor
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Kochan Krzysztof
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Temat
Menedżerowie
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
Coaching
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Handel detaliczny
(1)
Inwestycje
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Traderzy
(1)
Wartość marki
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Analiza techniczna w praktyce : Ergo Trader, czyli zero psychologii / Krzysztof Kochan. - Gliwice : Onepress Exclusive, copyright 2023. - 413 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Inwestor online, czyli pułapka bez wyjścia 13 Rozdział 1. Inwestor offline, czyli zero psychologii 19 Dlaczego okazje do łatwego zysku widzimy tylko na wykresie historycznym 20 Systematyczne podejście to droga pełna wyzwań 24 Rynek obserwujemy zbyt często 26 Rynku nie kontrolujemy 28 Zero psychologii 29 Jak to wygląda na co dzień 32 Intuicja na rynku finansowym 39 Jak zatem myśleć o przyszłości na rynku finansowym? 40 Rezultaty testu 41 Rozdział 2. Mój własny warsztat, czyli... 45 Warsztat to szczerość aż do bólu 46 Nieład czy szwajcarski zegarek? 48 Dlaczego zwykle naszych reguł nie określamy 49 W idealnym świecie 54 Wnioski płynące z idealnego świata 57 Myślimy o swoim warsztacie inwestycyjnym tak jak naukowiec o laboratorium 59 Rozdział 3. Doświadczenie, intuicja, automat czy...? 63 ErgoTrader 66 W praktyce 68 Rozdział 4. Sygnały 71 Sygnał jest, ale kiedy zajmiemy pozycję? 74 Zamknięcie transakcji 77 Sygnał sprzedaży 80 Sedno sprawy 83 Iluzja optymalizacji 85 Późniejszy okres 86 Co się właściwie stało 88 Stara szkoła 89 Nowa szkoła 90 Rozdział 5. ErgoTrader - wady i zalety 97 Co wiemy na pewno 99 Czy ErgoTrader to system transakcyjny? 102 ErgoTrader - podsumowanie 104 Rozdział 6. Podstawowe średnie kroczące 105 Trzy pułapki średniej, których sobie nie uświadamiamy 107 Czy pułapek średniej można uniknąć? 114 Średnia ważona liniowo 116 Średnia wykładnicza 119 Średnia wygładzona 121 Czy to korekta, czy już koniec wzrostów? 122 Konfiguracja średnich 124 Interpretacja średnich - sygnały 126 Podstawowe średnie kroczące w praktyce 132 Rozdział 7. Średnia wykładnicza w praktyce 137 Złożone średnie wykładnicze 153 Średnia TEMA w praktyce 168 Rozdział 8. Średnie adaptacyjne - klasyczna i fraktalna 171 Fraktalna średnia adaptacyjna 178 Sygnały 185 Średnia adaptacyjna w praktyce 192 Rozdział 9. Proste wskaźniki oparte na średnich - wstęgi i Parabolic SAR 195 Konfiguracja wstęgi oparta na intuicji to prawdziwe wyzwanie 196 Sygnały 200 Wskaźnik wstęgi w praktyce 204 Parabolic SAR 207 Parabolic SAR w praktyce 218 Rozdział 10. Wprowadzenie do histogramów 223 Konfiguracja wskaźnika AO 227 Wskaźnik przyspieszenia - AC 238 Histogramy - siła byków i niedźwiedzi 250 MACD 260 Rozdział 11. Oscylatory 279 RVI 280 TRIX 288 Rozdział 12. Klasyczne oscylatory 303 %R 303 SO 314 DeMarker 327 CCI 338 RSI 350 Rozdział 13. Łączenie systemów 367 Kreator Strategii 367 Łączenie wskaźników w ramach jednej grupy 368 Łączenie zróżnicowanych wskaźników 371 Rozdział 14. Czas jako czynnik decyzyjny, czyli nie lubię poniedziałków 377 Dlaczego czas to prawdziwe wyzwanie 377 Co tak naprawdę zależy od czasu 378 Ponieważ jest wtorek, czyli fałszywe odkrycia 379 Odpowiedzią jest automatyzacja 379 Zakończenie, czyli jak myślimy o analizie technicznej 391 Tworzenie i weryfikacja systemów opartych na wskaźnikach technicznych 395 Kreator Strategii 396 Tester Strategii 403
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153839 N, 153838 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczny brand marketing : praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański. - Wydanie 3 poszerzone. - Gliwice : Onepress Exclusive, copyright 2025. - 382, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
MARKETING JEST PROSTY ZROZUMIEĆ MARKĘ Co to jest marka? Dlaczego i jak powstała marka? Za co płacimy, kupując markę? Markowe korzyści — podsumowanie Struktura marki Tożsamość marki z bliska Wartość marki Wartość marki w praktyce rynkowej Finansowa wycena marki Rozwój marki na rynku, czyli od próbowania do przywiązania Konsumenci dojrzałej marki Budowanie marki w grupie konsumentów Granice marki Konieczność dywersyfikacji Sposoby dywersyfikacji — wąska dywersyfikacja Sposoby dywersyfikacji — szeroka dywersyfikacja Typologia marek Cykl życia marki Starzenie się marki Promowanie marki w pokoleniu Marka wielowymiarowa, marka czasów obecnych Przyczyny obecnej różnorodności potrzeb Marka producenta a marka dystrybutora Marka lokalna, regionalna, globalna Od znaku handlowego do marki ZROZUMIEĆ RYNEK Struktura rynku Segmenty cenowe rynku Macierzysty segment cenowy Segmenty emocjonalne rynku Budowanie mapy motywacyjnej kategorii Łamanie schematów motywacyjnych Segmenty konsumenckie Odróżnienie marki na rynku. Krok 1.: STP i spójny mix Odróżnienie marki na rynku. Krok 2.: dyferencjacja Nowa formuła komunikacji marki Główne kanały komunikacji (dotarcia) Masa krytyczna sprzedaży Zasięg dystrybucji Koncentracja dystrybucji Optymalizowanie dystrybucji Sprzedaż a marketing (sell-in a sell-out) Współpraca, czyli trade marketing Taktyki trade marketingu Cena w kanale dystrybucji Merchandising producenta w sieciach, czyli category management MARKOWE INNOWACJE Co to jest innowacja rynkowa? Adaptacja innowacji Etapy rozprzestrzeniania się innowacji (dyfuzja innowacji) Ekspansja innowacji w pięciu grupach konsumenckich Rozpowszechnianie informacji o innowacji na rynku masowym Wykorzystanie ekosystemu informacyjnego Komunikacja heterofilna i liderzy opinii Kreowanie marek z trendem, rytuałem i stylem życia Częstość upowszechniania się mód i trendów Przewaga pierwszego i czempioni innowacji RYNKOWA STRATEGIA MARKI Model biznesowy Model myślenia, czyli strategia biznesu Poziomy strategii Cykl planistyczny Strategia marketingu Składowe ogólnej strategii marketingu Plan działań rynkowych (strategia rynku) Model działania, czyli procesy i standardy marketingu Taktyki mixu Nadzór marketingu SKUTECZNY BRAND MARKETING Co to jest brand marketing? Marka to pieniądz Biznes jako marketing Pracownicy firmy zorientowanej marketingowo Marketing jako biznes Inwestycja marketingowa Człowiek marketingu — człowiek 4P Marketing, który nie jest marketingiem Skuteczny marketing — dekalog Etyka a marketing Rola marketingu w firmie XXI wieku DETALIŚCI KONTRA PRODUCENCI - STARCIE GIGANTÓW Nowy układ sił w detalu Metamorfoza detalistów Ewolucja dużych producentów Szorstka przyjaźń gigantów Mały producent wobec wielkiego detalisty Świat oczami detalistów Jak detaliści konkurują między sobą? Konkurowanie formatem sklepu Konkurowanie sklepową ceną Konkurowanie asortymentem sklepu Marka własna, czyli najnowszy sposób detalistów na dyferencjację Pięć inkarnacji marki własnej Zalety marki własnej z punktu widzenia detalisty Rodzaje private label (PL) i ich różne zadania w strategii detalisty Docelowy portfel marek własnych detalisty Sytuacja private label (PL) na świecie Sytuacja private label (PL) w poszczególnych kategoriach produktowych Niejednoznaczna przyszłość marki własnej Marki własne kontra marki niezależne — bolesne doświadczenia detalistów Ile marki własnej w sklepie — kwestia modelu operacyjnego i strategii Marki niezależne (producentów) w portfelu detalisty Zarządzanie kategorią przez liderów detalu Twoja marka u detalisty Spory na linii detalista - producent i szantaż de-listingiem Strategia obrony marek niezależnych przed ekspansją private label Prawdziwy obraz konkurencji z markami detalistów Strategie współpracy marek niezależnych z detalistami Stosunek markowych firm do produkcji na zlecenie Iluzja a rzeczywistość FORMATY DETALICZNE, CZYLI RÓŻNE SPOSOBY HANDLOWANIA Niekończąca się opowieść, czyli jak powstawał nowoczesny detal Początki nowego ładu detalicznego Wszechpotężny A&P i jego etykieta (ang. private label) Lata 20. XX wieku i sklep samoobsługowy Lata 30. XX wieku: niesamowity Michael Cullen i jego Super-Sklep Krajobraz detaliczny lat 40. i 50. XX wieku Lata 60. XX wieku: supermarket i co dalej? Lata 70 i 80. XX wieku: cały handel pod jednym dachem, czyli historia Walmartu Drugie oblicze handlu lat 70. i 80., czyli mały niemiecki sklep kontra giganci detalu Lata 90. XX wieku: niemożliwe Costco kontra wielki Walmart Walka na potrzeby zamiast walki na ceny, czyli sklep convenience i sklepoapteka Nowe milenium: e-commerce szuka swego miejsca w branży spożywczej
Sygnatura czytelni BMW: VI D 1 @
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 156491 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156492 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 1)
Poprzednie wydania pt.: Psychologia szefa : szef to zawód.
Szef to trudny zawód Expose szefa Jak wygłosić expose? Karanie Sankcje i dolegliwości, których możesz użyć do karania podwładnych Pułapki podczas karania. Dziecko — Rodzic — Dorosły Algorytm karania Nasze uwagi do karania Nagradzanie Nagrody, czyli różne sposoby doceniania i wyróżniania pracowników Kłopoty szefa podczas nagradzania Algorytm rozmowy z docenianym podwładnym Uwagi do nagradzania Trudne decyzje odpowiedzialnego szefa Jak przekazywać trudne decyzje? Model negocjacji nastawionych na współpracę Zestaw psychologicznych narzędzi szefa Zwalnianie pracowników Standard komunikowania decyzji o zwolnieniu Refleksje o zwolnieniach w polskiej rzeczywistości Od prośby do negocjacji Refleksje o prośbie i odpowiedzialności Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych? Od marudzenia do odpowiedzialności. Algorytm rozmowy z „narzekaczem" Refleksje o pomaganiu i odpowiedzialności Szef jako mediator Algorytm mediacji szefowskiej Refleksje na pożegnanie Samotność szefa Motywowanie podwładnych Wiedza i umiejętności szefa Nie mamy czego się wstydzić
Sygnatura czytelni BMW: IX D 136(1) @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156301 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 2)
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
O potrzebie coachingu Dlaczego chcemy pokazać, że prowadzenie coachingu może być proste i łatwe? Czym jest praktyczny coaching narzędziowy? Rozdział 1. Filozofia i mechanizmy coachingu narzędziowego Jak radzić sobie z nerwicą, stosując coaching narzędziowy? Czym jest nerwica, której wszyscy podlegamy? Coaching jako forma pomocy. Jak pomagać naturalnie i po ludzku? Coaching wdrażany z inicjatywy szefa, czyli pańskie oko konia tuczy Czym jest standard handlowy lub szefowski? Kiedy warto dać podwładnym "kamizelkę ratunkową"? Coaching narzędziowy - mity i szanse Dylematy szefa w roli coacha Rozdział 2. Procedura coachingu narzędziowego Etapy coachingu narzędziowego. Orientacyjna mapa działania, aby było łatwiej Przekazanie zespołowi decyzji o wdrożeniu coachingu Umowa z podwładnym. Rola coacha i ustalenie celów Obserwacja pracy podwładnego Informacje zwrotne o atutach i rezerwach Wybór obszaru do rozwoju i pomysły nowych zachowań Trening nowych tekstów i zachowań. Pracujesz na sukces swojego podopiecznego Zakończenie coachingu - czyli ważne pytania i umowa Wszyscy jesteśmy coachami Rozdział 3. Kilka zapisów sesji coachingowych Coaching rodzicielski Koleżeński coaching zawodowy dotyczący współpracy wewnątrz firmy Coaching handlowy w relacji szef podwładny Coaching szefowski. Jak doglądać i doskonalić standardy pracy podległej kadry kierowniczej w relacji z podwładnymi?
Sygnatura czytelni BMW: IX D 136(2) @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156299 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności