Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(47)
Forma i typ
Książki
(46)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(18)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WWFiF
(32)
Autor
Barkley Elizabeth F
(4)
Buzan Tony (1942-2019)
(4)
Major Claire Howell (1967- )
(3)
Buzan Tony (1942- )
(2)
Maciejowska Iwona (1964- )
(2)
Sajdak-Burska Anna
(2)
Wasylczyk Piotr (1976- )
(2)
Allen Michael W. (1946- )
(1)
Ambrose Susan A. (1958- )
(1)
Azhar Azeem
(1)
Banasiak Anna (pedagogika)
(1)
Benner Dietrich (1941- )
(1)
Boettcher Judith V
(1)
Bridges Michael W
(1)
Brown Peter C
(1)
Bręgiel-Pant Marta
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chabrajska Dorota
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Clark Ruth Colvin
(1)
Clear James
(1)
Clough Peter (1949- )
(1)
Conrad Rita-Marie
(1)
Cross K. Patricia (1926- )
(1)
Cuddy Amy Joy Casselberry (1972- )
(1)
Czajkowska Anna (tłumacz)
(1)
Danielewicz Dorota
(1)
DiPietro Michele
(1)
Dryden Gordon (1931- )
(1)
Duhigg Charles (1974- )
(1)
Dweck Carol S. (1946- )
(1)
Fogg B. J. (1963- )
(1)
Gosztyła Tomasz
(1)
Gralak Anna
(1)
Griffiths Chris
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Heath Chip
(1)
Heath Dan
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Jakubowski Jacek (1950- )
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kahneman Daniel (1934- )
(1)
Knaflic Cole Nussbaumer
(1)
Kolb Alice Y
(1)
Kolb David A. (1939- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Lovett Marsha C
(1)
Machalska Marta
(1)
Makolus-Krasa Paulina
(1)
Malcherek Monika
(1)
Martin Robert (psycholog)
(1)
Mayer Richard E. (1947- )
(1)
McDaniel Mark A. (1952- )
(1)
McQuesten Pam
(1)
Meurisse Thibaut
(1)
Morka Jerzy (1956- )
(1)
Newport Cal
(1)
Norman Marie K
(1)
Oakley Barbara
(1)
Parrish Shane
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pisula Ewa (1964- )
(1)
Podgórska-Jachnik Dorota
(1)
Pomadowska Dorota
(1)
Pyszkowska Anna
(1)
Płatos Mateusz (1988- )
(1)
Roediger Henry L. (1947- )
(1)
Rogowsky Beth
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rumińska Aleksandra Elżbieta
(1)
Sejnowski Terrence J
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sitarska-Piwko Agnieszka
(1)
Siuda Piotr (1982- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stamateas Beranardo
(1)
Stella Collins
(1)
Strycharczyk Doug
(1)
Stępkowski Dariusz (1968- )
(1)
Szurawski Marek (1948- )
(1)
Szymczak Piotr
(1)
Trybus Adam
(1)
Vos Jeannette (1943- )
(1)
Walasek Tomasz
(1)
Walota-Czekaj Grażyna
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Witoszek-Kubicka Aleksandra
(1)
Wójcik Anna Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(39)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(39)
Stany Zjednoczone
(7)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(39)
angielski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Dyrektorzy
(1)
Literatura polska
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Uczenie się
(9)
Nauczanie
(8)
Sukces
(7)
Metody nauczania
(6)
Szkoły wyższe
(6)
Myślenie
(4)
Nauczanie on-line
(4)
Pamięć
(4)
Psychologia
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Doskonalenie zawodowe
(3)
Efektywność nauczania
(3)
Mnemotechnika
(3)
Nawyki
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Kształcenie
(2)
Mapa myśli
(2)
Mentoring
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pewność siebie
(2)
Praca umysłowa
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Samokształcenie
(2)
Samorealizacja
(2)
Studenci
(2)
Teoria nauczania
(2)
Zachowanie
(2)
Zastosowania komputerów w edukacji
(2)
Zastosowanie i wykorzystanie
(2)
Badania naukowe
(1)
Coaching
(1)
Coachowie
(1)
Czytanie szybkie
(1)
Decyzje
(1)
Doświadczenia edukacyjne
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dysleksja
(1)
Globalizacja
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grywalizacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Jakubowski, Jacek (1950- )
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kwestionariusz MTQ48
(1)
Leczenie
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mózg
(1)
Neurobiologia
(1)
Neuronauka poznawcza
(1)
Neuroróżnorodność
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Osoby z dysleksją
(1)
Osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Postęp techniczny
(1)
Poznanie
(1)
Praca
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Praca zespołowa
(1)
Programy edukacyjne (informatyka)
(1)
Przechowanie (psychologia)
(1)
Przywództwo
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rozwiązywanie problemów
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Sytuacja (psychologia)
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Tutoring
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wykładowcy
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Poradnik
(11)
Poradniki
(7)
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Esej
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(20)
Psychologia
(14)
Rozwój osobisty
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Biologia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 20.02.2025
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach [211]-218.
Rozdział 1. Pojęcie mentoringu Przegląd współczesnych definicji mentoringu Rodzaje i formy mentoringu Mentorine a coaching Rozdział 2. Istota roli mentora Zadania i kompetencje Etyka mentoringu. Siedem zasad mentora Rozdział 3. Wybrane narzędzia pracy mentora Zawieranie kontraktu Udzielanie rad Zadawanie pytań Aktywne słuchanie Koło życia / koło aktywności zawodowej Model GRO W Rozdział 4. Kluczowe aspekty wdrażania programu mentoringu w organizacji Korzyści z wdrożenia programu Obszary szczególnego zastosowania programów mentoringowych w organizacji Zagadnienia, które trzeba rozważyć przed wdrożeniem programu Etapy wdrożenia programu Dobór par mentor - podopieczny Zadania działu HR Rola bezpośredniego przełożonego. Kwartet mentoringu Programy mentoringowe - studia przypadków Wspólne poszukiwanie mądrości jako fundament mentoringu. Doświadczenia Collegium Wratislaviense Program mentoringowy w Vital Voices Poland Mentoring dla kobiet w branży IT - program DarelT Mentoring społeczny jako forma wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem Mentoring w firmie DHL Express Intermentoring pokoleniowy w organizacji Program mentoringowy w Krajowej Szkole Administracji Publicznej. Bilans doświadczeń i plany na przyszłość Design Mentorship, czyli projektowanie rozwoju przez mentoring Mentoring w budowaniu przedsiębiorczości Mentoring absolwencki - impuls do rozwoju środowiska absolwentów uczelni. Program Mentoringowy Politechniki Warszawskiej Mentoring jako część kultury organizacyjnej w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 156562 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 20.02.2025
Bibliografia na stronach [199]-212.
1.TEORETYCZNE PODSTAWY GAMIFIKACJII JEJ WYKORZYSTANIA DO KSZTAŁTOWANIA POSTAW I ZACHOWAŃ 1.1.Geneza i istota gamifikacji 1.2.Psychologiczne podstawy wykorzystania gamifikacji do kształtowania postaw i zachowań ludzi 1.3.Elementy konstrukcyjne rozwiązania gamifikacyjnego 2.ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM - KONCEPCJE, METODY I NARZĘDZIA 2.1.Istota zarządzania kapitałem ludzkim 2.2.Rozwój kapitału ludzkiego - koncepcje, metody, narzędzia 2.3.Transfer wiedzy jako kluczowy element rozwoju kapitału ludzkiego 3.IMPLEMENTACJA GAMIFIKACJI ŚRODOWISKA PRACY 3.1.Modele wdrażania gamifikacji 3.2.Szanse i zagrożenia wynikające z implementacji gamifikacji środowiska pracy 3.3.Obszary i cele wdrażania gamifikacji w organizacji w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim 4.BADANIA WŁASNE DOTYCZĄCE IMPLEMENTACJI GAMIFIKACJI ŚRODOWISKA PRACY 4.1.Założenia badawcze 4.2.Metody i procedura badań 4.3.Wyniki przeprowadzonych badań 4.4.Analiza i ocena wyników badań 5. METODYKA IMPLEMENTACJI GAMIFIKACJI W ORGANIZACJI 5.1.Założenia wstępne 5.2.Inicjowanie projektu 5.3.Planowanie 5.4.Projektowanie 5.5.Wdrożenie i utrzymanie zmian 5.6.Wstępna ocena efektów zastosowanej metodyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 156560 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 18.02.2025
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 365-372.
Dla menedżerów wszelkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów HR.
Wprowadzenie: jak Al i VR zmieniają świat biznesu, edukacji i zarządzania Kluczowe technologie i ich rola w nowoczesnym środowisku pracy Przyszłość pracy: jak przygotować się na zmiany i wykorzystać nowe technologie CZĘŚĆ I. SZTUCZNA INTELIGENCJA (Al) W ROZWOJU I ZARZĄDZANIU Podstawy Al: jak działa i dlaczego jest ważna dla działów HR i menedżerów Podstawowe koncepcje i zdolności sztucznej inteligencji Jak działa sztuczna inteligencja (Al) na przykładzie modelu językowego? Kluczowe pojęcia Ewolucja sztucznej inteligencji: od idei do rewolucji w biznesie i edukacji Historia sztucznej inteligencji Al w rekrutacji: automatyzacja i optymalizacja procesów selekcji Koszty błędnych decyzji rekrutacyjnych Podejście ZZL: funkcjonalność i wydajność Nowe podejście ZZZL: relacje i długoterminowy rozwój Kluczowe różnice między ZZL a ZZZL w rekrutacji Wykorzystanie Al w rekrutacji - od tradycyjnego ZZL do nowoczesnego ZZZL Rozwój kompetencji pracowników: personalizacja szkoleń z wykorzystaniem Al Zarządzanie wiedzą i rozwój kompetencji pracowników z wykorzystaniem sztucznej inteligencji Analiza wybranych kwestii związanych z rozwojem i zarządzaniem wiedzą Pomysły na wdrożenia Al w procesach HR: Wsparcie decyzyjne dla menedżerów: analiza danych i prognozowanie z Al Teorie dotyczące aspektów roli menedżera Al w pracy menedżerów Praktyczne przykłady zastosowań Al w pracy menedżera Jak wdrażać Al w HR: wyzwania i plan wdrożenia Kluczowe aspekty wdrażania Al w HR Przykładowy proces wdrożenia narzędzi Al do rozwoju pracowników CZĘŚĆ II. WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ (VR) W SZKOLENIACH I ROZWOJU Wprowadzenie do VR: możliwości rozwojowe i szkoleniowe Definicja immerswe learning Al w VR learning dla biznesu Personalizacja za pomocą algorytmów Zastosowania Al i algorytmów w VR learning w biznesie Co składa się na VR immerswe learning Metodyka tworzenia symulatorów VR Istotne elementy tworzenia efektywnych symulatorów VR Etapy metody tworzenia symulatorów VR VR w symulacjach: praktyczne treningi umiejętności i procedur dla różnych branż Zastosowanie VR w treningach umiejętności technicznych VR w medycynie: symulacje procedur chirurgicznych Treningi VR w przemyśle motoryzacyjnym i produkcji VR w szkoleniach z zakresu bezpieczeństwa Zastosowanie VR w edukacji i szkoleniach korporacyjnych Wyzwania i przyszłość VR w szkoleniach VR w szkoleniach dla sektora ochrony zdrowia Zastosowanie VR w sektorze obronnym VR w szkoleniach dla sektora transportu Wyzwania związane z integracją VR w szkoleniach Budowanie zespołów z VR: integracja i współpraca w wirtualnym świecie Dlaczego VR jest skuteczne w budowaniu zespołów VR jako narzędzie do integracji zdalnych zespołów Przykłady zastosowania VR w budowaniu zespołów w biznesie Zastosowania w pracy zespołowej i szkoleniach Zastosowanie technologii VR w rozwijaniu umiejętności biznesowych VR jako narzędzie do rozwijania komunikacji interpersonalnej VR w treningach przywództwa Zarządzanie konfliktem z wykorzystaniem VR Symulacje VR jako narzędzie do rozwijania umiejętności negocjacyjnych Jak VR wspiera budowanie empatii? Wpływ wspólnych doznań na postrzeganie społeczne Przykłady wykorzystania VR przez menedżerów i działy HR Wykorzystanie VR w programach szkoleniowych globalnych firm Wykorzystanie VR w obszarze HR Skalowanie wpływu nauki z wykorzystaniem VR CZĘŚĆ III. WYZWANIA I PERSPEKTYWY Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu: dostępność i inkluzywność technologii w kontekście stosowania VR Wykluczenie cyfrowe a technologia VR Dostępność technologii VR Inkluzywność technologii VR Wyzwania i perspektywy na przyszłość Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu: dostępność i inkluzywność technologii w kontekście Al Projektowanie inkluzywne i uniwersalne Dostępność interfejsów użytkownika Uczenie maszynowe bez uprzedzeń Edukacja i szkolenia z zakresu korzystania z Al Przystępność ekonomiczna Technologie wspomagające i Al Rola polityki i regulacji Przewidywania na przyszłość: jak Al i VR będą ewoluować w kontekście pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156558 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.02.2025
(Onepress Power)
Oznaczenie: Wyd. 2 na s. tyt., okł. dotyczy oryg.
Sygnatura czytelni BMW: VI G 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5532 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 143203 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.01.2025
Bibliografia na stronach [245]-269.
Cele i sposób realizacji badania Charakterystyka uczestników badania Płeć i wiek uczestników badania Informacje o studiach Zdrowie uczestników badania Charakterystyka studentów w spektrum autyzmu – z diagnozą formalną i autodiagnozą Charakterystyka studentów z formalną diagnozą spektrum autyzmu Dane socjodemograficzne Informacje o studiach Zdrowie Charakterystyka studentów z autodiagnozą spektrum autyzmu Najważniejsze informacje na temat całej badanej próby studentów w spektrum autyzmu Charakterystyka studentów z ADHD/ADD Charakterystyka studentów z trudnościami w uczeniu się Charakterystyka studentów z trudnościami w zakresie zdrowia psychicznego Charakterystyka pozostałych studentów (bez diagnoz) Przebieg studiów, plany zawodowe i ogólne zadowolenie ze studiów . Przebieg studiów Poziom zadowolenia ze studiów Plany zawodowe Aktywność na uczelni w doświadczeniu i ocenie uczestników badania Charakterystyka aktywności na uczelni wszystkich uczestników badania Aktywność na uczelni w wyodrębnionych podgrupach studentów Funkcjonowanie akademickie, społeczne i sensoryczne Doświadczenia akademickie Obecność na zajęciach Uwaga i nadpobudliwość Notowanie podczas zajęć Prezentacje i praca grupowa Egzaminy ustne i pisemne Prace pisemne Planowanie i terminowość Motywacja do nauki Funkcjonowanie sensoryczne i orientacja w przestrzeni Orientacja w przestrzeni i transport Problemy sensoryczne Funkcjonowanie społeczne Sieć społeczna Umiejętności społeczne Negatywne doświadczenia związane z innymi studentami Negatywne doświadczenia związane z wykładowcami Nietypowe zachowania Mocne strony uczestników badania Ujawnianie diagnozy na uczelni Kto na uczelni wie o diagnozie studenta? Przyczyny nieujawniania diagnozy Poczucie nierówności w traktowaniu Dyskryminacja ze strony wykładowców, studentów i pracowników sekretariatu Dyskryminacja ze strony wykładowców Dyskryminacja ze strony pracowników administracji Dyskryminacja ze strony innych studentów Formy dyskryminacji – pytania otwarte Dyskryminacja bezpośrednia Dyskryminacja oparta na percepcji Dyskryminacja w związku z niepełnosprawnością Znęcanie się i mowa nienawiści Kontakty z innymi – grupa odniesienia Publiczna stygmatyzacja i jej internalizacja Zdrowie psychiczne studentów Diagnozy trudności w zakresie zdrowia psychicznego Współwystępowanie ADHD/ADD, zaburzeń uwagi i trudności w uczeniu się u studentów w spektrum autyzmu Trudności w zakresie zdrowia psychicznego w poszczególnych grupach studentów Symptomy depresji, lęku i stresu mierzone kwestionariuszem samoopisowym Samopoczucie psychiczne w kontekście studiowania Doświadczanie lęku, niepokoju i zdenerwowania na uczelni Doświadczanie zmęczenia i wyczerpania studiowaniem Wskaźniki trudności w zakresie zdrowia psychicznego Zasoby pomocne w radzeniu sobie ze stresem związanym ze studiowaniem Wybrane korelaty zdrowia psychicznego studentów Cechy autystyczne a wskaźniki zdrowia psychicznego Wsparcie na uczelni Korzystanie ze wsparcia na uczelni Bariery w korzystaniu ze wsparcia Wsparcie przed rozpoczęciem studiów Źródła wsparcia na uczelni Dobre praktyki w organizacji studiów i przebiegu zajęć – potrzeby deklarowane przez studentów Korzystanie i satysfakcja z dostosowań i wsparcia na uczelni Ogólna ocena wsparcia dostępnego na uczelni
Sygnatura czytelni BWF: X H 276
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156451 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 02.01.2025
Składowe zachowania Motywacja - jak skupić się na dopasowaniu Możliwości - to jest łatwe Bodźce Emocje tworzą nawyki Od mikronawyków do nawyków transformujących Jak się pozbyć złych nawyków - rozwiązanie systemowe Jak zmienimy się razem Niewielkie zmiany, które wiele zmieniają
Sygnatura czytelni BWF: IV Ą 126
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156210 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 10.12.2024
Czym jest pewność siebie? Zdobywaj moc przy wsparciu swojego najbliższego otoczenia Naucz swój umysł zauważać prawdziwe okazje Buduj wiarę poprzez działanie Zaszczepiaj pewność siebie w następnym pokoleniu Jak rozwijać pewność siebie Dziennik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156254 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.12.2024
Część I. Wrogowie jasności myślenia 1.1. Źle myśleć czy wcale nie myśleć? 1.2. Ustawienie domyślne emocji 1.3. Ustawienie domyślne ego 1.4. Społeczne ustawienie domyślne 1.5. Ustawienie domyślne bezwładności 1.6. Ustawienie domyślne jasności Część II. Budowanie siły 2.1. Odpowiedzialność za siebie 2.2. Samowiedza 2.3. Samokontrola 2.4. Pewność siebie 2.5. Siła w akcji 2.6. Wyznaczenie standardów 2.7. Wzory do naśladowania + praktyka Część III. Zarządzanie słabymi stronami 3.1. Znajomość swoich słabych stron 3.2. Ochrona siebie za pomocą środków bezpieczeństwa 3.3. Jak radzić sobie z błędami Część IV. Decyzje - jasność myślenia w praktyce 4.1. Zdefiniuj problem 4.2. Zapoznaj się z możliwymi rozwiązaniami 4.3. Oceń dostępne opcje 4.4. Zrób to! 4.5. Margines bezpieczeństwa 4.6. Wyciągaj wnioski ze swoich decyzji Część V. Chcieć tego, co ważne 5.1. Ukryta lekcja Dickensa 5.2. Eksperci od szczęścia 5.3. Memento mori 5.4. Życiowe lekcje od śmierci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156240 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 29.11.2024
Często zdarza się, że dążąc do osiągnięcia celu, zatrzymujemy się w połowie drogi – to ten moment, w którym musimy zdecydować, czy pozostać w strefie komfortu, czy z niej wyjść i dalej się rozwijać. Warto wybrać tę drugą opcję. Nie potrzebujemy dużych, drastycznych zmian: wystarczą małe, ale takie, które będą w stanie pociągnąć za sobą kolejne, jak domino. Dowiedz się, jak: uwolnić swoją kreatywność, lepiej pracować w zespole, być liderem, za którym inni podążą, delegować zadania, utrzymywać koncentrację. Kiedy patrzymy wstecz na to, co się wydarzyło, widzimy głównie niepowodzenia; kiedy patrzymy w przyszłość, widzimy możliwości. Wyrwij się z marazmu, wyjdź ze strefy komfortu i sięgnij po więcej! Jeśli ktoś coś osiągnął, ty też dasz radę! [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156403 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 14.11.2024
Streszczenie: 33 miliony ludzi obejrzało występ Amy Cuddy na kanale TED na YouTubie. Wznieś ręce do góry lub stań w pozie Wonder Woman – poczujesz odwagę i siłę, a twoje nastawienie do czekającego cię zadania zmieni się na bardziej pozytywne. To biologia działa na twoją korzyść! Amy Cuddy pokazuje, jak dzięki tak prostym trickom możesz zbudować w sobie poczucie pewności siebie. Poparta naukowymi dowodami rewolucyjna teoria autorki mówi, że pewność siebie można wytrenować! [opis wydawcy]
Sygnatura czytelni BWF: IV Ą 125
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152421 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156042 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 14.11.2024
Książki polecane na stronach 314-315.
Dwa nastawienia nastawienia od podszewki prawda o umiejętnościach i osiągnięciach sport: nastawienie czyni mistrza biznes: nastawienie na przywództwo związki: jak nastawienia się zakochują (i odkochują) rodzice, nauczyciele i trenerzy: skąd się bierze nastawienie? zmiana nastawienia
Sygnatura czytelni BWF: IV Ą 123
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156020 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156021 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 14.11.2024
Bibliografia, netografia na stronach 357-417. Indeks.
Wielka przemiana Zwiastun Epoka wykładnicza Spółka bez ograniczeń Jak pokochać racę w epoce wykładniczej Świat jest szpiczasty Nowy światowy nieład Obywatele wykładniczego świata Obfitość i sprawiedliwość
Sygnatura czytelni BWF: X B 56
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155983 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 14.11.2024
Wydanie rozszerzone odnosi się do oryginału.
Co zapada w pamieć? Sedno Umyślnie zaskakujące Konkrety Cenione źródło, czyli wiarygodność Emocje Struktura opowieści To, co zapada w pamięć Chwytliwe rady Tworzenie skutecznego przekazu
Sygnatura czytelni BWF: V D 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155981 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 14.11.2024
Na okładce: Dlaczego pomimo tych samych umiejętności, wiedzy i doświadczenia niektórzy z nas lepiej radzą sobie ze stresem, presją i wyzwaniami?.
Bibliografia, netografia na stronach 337-347. Indeks.
Znaczenie stresu Krótka historia odporności psychicznej Opracowanie modelu i kwestionariusza MTQ48 Kwestionariusz MTQ48 jako miara odporności psychicznej Kontrola Zaangażowanie Wyzwanie Pewność siebie Odporność psychiczna a nastawienie, psychologia pozytywna i inteligencja emocjonalna Podejmowanie decyzji Odporność psychiczna a zmęczenie Odporność psychiczna a środowisko pracy: stres, motywacja i aspiracje, przywództwo, coaching i praca zespołowa Odporność psychiczna a środowisko pracy: ocena, rozwój i zarządzanie talentami Zatrudnialność: kluczowa kwestia dla pracodawców i pracowników w XXI wieku Odporność psychiczna a edukacja i rozwój młodzieży Odporność psychiczna w sporcie Odporność psychiczna a sektor usług społecznych i zdrowotnych Czy odporność psychiczną można rozwijać? Perspektywa praktyka i psychologa Wykorzystanie modelu odporności psychicznej i kwestionariusza MTQ48 w coachingu i mentoringu Pozytywne myślenie Wizualizacja Rozdział 23. Kontrolowanie lęku i relaksacja perspektywa fizjoterapeuty Kontrolowanie uwagi Wyznaczanie celów Badania naukowe z wykorzystaniem kwestionariusza MTQ48
Sygnatura czytelni BWF: IV C 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155980 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 14.11.2024
Bibliografia, netografia na stronach 113-114.
E-learning akademicki vs. E-learning korporacyjny E-learning na Politechnice Częstochowskiej Metodyka zdalna - komunikacja w e-edukacji Moodle - narzędzia komunikacyjne Komunikacja synchroniczna i asynchroniczna Dynamika stosunków społecznych w grupie Moodle - przedstawienie narzędzia BigBlueButton - przedstawienie narzędzia Moodle - konfiguracja i tworzenie kursu Pierwszy kurs e-learningowy Co powinien zawierać kurs e-learningowy? Podstawy metodyki i proponowanego modelu Wykład online Ustawienie wirtualnego pokoju w kursie Moodle Odrobina metodyki podczas prowadzenia webinaru Ankiety Whiteboard - Biała tablica Emotikony Udostępnianie prezentacji lub dokumentu Udostępnianie multimediów Zarządzanie uczestnikami webinaru Wprowadzenie do metodyki prowadzenia wykładu asynchronicznego Wprowadzenie do metodyki prowadzenia ćwiczeń i zajęć praktycznych Narzędzia Moodle - Zasoby Adres URL Etykieta Plik Strona Multimedia w Moodle . Multimedia w programie PowerPoint Narzędzia Moodle - Aktywności Forum Zadanie Zaliczenie, egzamin pisemny Test Safe Exam Browser - jeszcze jedna opcja "bezpiecznego" egzaminu Zaliczenie, egzamin ustny online Konsultacje, wideokonsultacje Ustalenie punktacji, skali Ocena końcowa - Dodajemy pozycję do arkusza ocen Kategorie ocen Jak uzupełnić oceny w arkuszu ocen? Arkusz ocen - co widać w Moodle domyślnie? Prowadzenie kursu - mój pierwszy kurs Udostępniamy kurs studentom Zapisy do kursu Grupy w kursie Jak utworzyć grupy w kursie? Samodzielne zapisywanie studenta do grupy Prowadzący przydziela studentów do grup Prowadzący przydziela studentów do grup - inny sposób Komunikacja ze studentami Jaki cel chcemy osiągnąć? Czy da się to zrobić prościej? Ile pracy będzie to kosztowało mnie? A moich studentów? Ustalenie zasad w kursie - dobre praktyki Zarządzanie komunikacją - przykład dobrych praktyk Jak się do siebie zwracamy? Ustalenie zasad pracy w kursie - przykład dobrych praktyk Kryteria zaliczenia kursu - przykład dobrych praktyk Procedury na wypadek sytuacji awaryjnych - przykład dobrych praktyk Indywidualizacja komunikacji - przykład dobrych praktyk Podstawy zarządzania czasem uczestnika kursu. Zakończenie kursu Jak bezboleśnie i bezpiecznie zakończyć kurs? Kopia bezpieczeństwa. Ukrywamy kurs Zakończenie kursu Co warto sobie zachować? Propozycja modelu e-learningu akademickiego
Sygnatura czytelni BWF: X B 2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155976 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155977 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.11.2024
Dzięki tej książce dowiesz się, jak zmienić swoje podejście do nauki ― a w efekcie sprawić, by proces przyswajania wiedzy był skuteczny. Rozpoczniesz od zdemaskowania sześciu głównych mitów dotyczących uczenia się, aby później dowiedzieć się, jak rozwijać cztery filary niezbędne do rozwoju własnego drzewa uczenia się: świadomości, mentalności, jasności i strategii. Następnie poznasz zasady wzmacniania pnia drzewa uczenia się, co pozwoli Ci zbudować solidne fundamenty wiedzy. Książka zawiera również przegląd najskuteczniejszych technik uczenia się i unikania przeładowania nieistotnymi informacjami. Wyjaśnia też szczegółowo, czym są cztery typy uczenia się i jak najlepiej do każdego z nich podejść. Oprócz tego znajdziesz tu łatwe do zrozumienia strategie, praktyczne ćwiczenia i mnóstwo rzeczowych wskazówek. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156094 N (1 egz.)
E-book
W koszyku
Data zmiany: 25.09.2024
Sytuacja edukacyjna / Jac Jakubowski. - Wydanie I. - Warszawa : Grupa Trop ; [Zielona Góra] : Wydawnictwo MAjUS s.c., 2022.
Przyjęta nazwa autora: Jacek Jakubowski. Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Tytuł z ekranu tytułowego.
Książka
W koszyku
Data zmiany: 20.09.2024
Metody efektywnej nauki : praktyczny podręcznik / Robert Martin. - Gliwice : Sensus, copyright 2024. - 205, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Osobowość Odnowa)
Bibliografia na stronach 205-[206]
Przed Tobą trudny czas, bo musisz się czegoś nauczyć? Koniecznie sięgnij po tę książkę! Autorem poradnika, który trzymasz w ręku, jest człowiek profesjonalnie zajmujący się tematyką uczenia się. Metody skutecznego nauczania to jego pasja i praca - gromadzi je od trzydziestu lat, testuje na sobie i uczy korzystania z nich osoby w różnym wieku. Najskuteczniejsze z nich zebrał w tej książce po to, by i Tobie umożliwić zastosowanie metod, dzięki którym przyswoisz niezbędną wiedzę szybciej, przyjemniej i skuteczniej. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155841 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 04.09.2024
Bibliografia strony 189-[191].
Dla studentów, doktorantów i naukowców, którzy chcą z zrozumiały, ciekawy i inspirujący sposób prezentować wyniki swoich badań na konferencjach, sympozjach czy seminariach.
Wstęp czyli kilka mitów na temat prezentacji naukowych Cel Plan czyli porządkowanie wiedzy Projekt czyli poszukiwanie formy Pierwsze 30 sekund czyli jak zaczynać (i jak kończyć) Slajdy i rekwizyty Przed widownią Plakaty czyli prezentacja w dwóch wymiarach
Sygnatura czytelni BWB: II A 21
Sygnatura czytelni BWF: X B 103
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155725 N (1 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5555 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155135 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 10.05.2024
Profesjonalizacja roli nauczyciela akademickiego / redakcja naukowa Anna Sajdak-Burska, Iwona Maciejowska. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2020. - 197, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Dydaktyka Akademicka ; 5)
Bibliografie, netografie przy pracach.
OSOBISTY I SPOŁECZNY ROZWÓJ NAUCZYCIELI AKADEMICKICH Beata Karpińska-Musial Profesjonalizacja postaw społecznych nauczycieli akademickich - zasadność, cele i praktyka Anna Sajdak-Burska Psychospołeczne pułapki rozwoju nauczyciela akademickiego w roli dydaktyka DROGI DOSKONALENIA NAUCZYCIELI AKADEMICKICH Iwona Maciejowska Nikt nie rodzi się nauczycielem - rozwój kompetencji dydaktycznych kadry akademickiej Jana Trabalikovà The power of case studies at the coursefor university teachers Łucja Kapralska Akademia Innowacyjnej Dydaktyki jako droga do doskonalenia dydaktycznego nauczyciela akademickiego AGH Jerzy Lackowski Z doświadczeń pracy dydaktycznej z doktorantami Lidia Pokrzycka Design thinking i TIK w efektywnym kształceniu doktorantów oraz nauczycieli akademickich Agata Stalmach-Przygoda, Jadwiga Mirecka, Anna Kocurek, Agnieszka Skrzypek, Jolanta Świerszcz, Michał Nowakowski, Grzegorz Cebula, Magdalena Szopa Metodologia i implementacja Obiektywnego U strukturyzowanego Egzaminu Klinicznego (OSCE) - opis dobrej praktyki DYDAKTYKA AKADEMICKA I ROZWÓJ NAUCZYCIELA W WIRZE ZMIAN LEGISLACYJNYCH Anna Janus-Sitarz Jak docenić dydaktykę akademicką? Relacja z dyskusji o doskonaleniu kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich (III Konferencja „Ars Docendi - rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich i doktorantów", Uniwersytet Jagielloński, 10X112018) Brygida Kuźniak Tworzenie publikacji dydaktycznych a nowe rozwiązania prawne - szansa rozwoju czy stare kłopoty? Perspektywa nauczyciela akademickiego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego Piotr Obacz Zarządzanie rozwojem kompetencji nauczycieli akademickich. Między wsparciem i rozwojem dydaktyki a biurokratyzmem i politykierstwem Jan F. Jacko, Daniela Szczepaniak, Tomasz Szewczyk, Agnieszka Śliwa Niektóre determinanty ocen w ankietach studenckich a kompetencje dydaktyków.
Sygnatura czytelni BWF: X B 108
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155351 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności