152397
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wyroby aerozolowe i opakowania aerozolowe w branży kosmetycznej 1.1. Charakterystyka wyrobów i opakowań aerozolowych 1.2. Analiza rynku wyrobów i opakowań aerozolowych w branży kosmetycznej w Polsce i na świecie Rozdział 2. Wymagania dotyczące badań i oceny jakości opakowań aerozolowych 2.1. Regulacje prawne oraz zalecenia dotyczące oceny opakowań aerozolowych 2.2. Metody badań i oceny opakowań aerozolowych 2.3. Stan badań w zakresie oceny jakości opakowań aerozolowych oraz propozycja badań dotyczących wyznaczenia kryteriów jakości tych opakowań w branży kosmetycznej Rozdział 3. Analiza zakresu prowadzonych badań i oceny jakości opakowań aerozolowych w branży kosmetycznej 3.1. Założenia badawcze 3.2. Analiza wymagań jakościowych dotyczących elementów opakowań oraz gotowego opakowania aerozolowego 3.3. Analiza oceny jakości elementów i uformowanych opakowań aerozolowych prowadzonej w wybranym przedsiębiorstwie Rozdział 4. Określenie kryteriów oceny jakości opakowań aerozolowych z wykorzystaniem metody QFD 4.1. Założenia badawcze 4.2. Określenie profilu użytkownika opakowań aerozolowych występujących w wyrobach aerozolowych w branży kosmetycznej 4.3. Określenie i grupowanie potrzeb konsumentów dotyczących opakowań aerozolowych 4.4. Określenie potrzeb krytycznych z punktu widzenia konsumenta oraz regulacji prawnych i zaleceń branżowych 4.5. Określenie technicznych atrybutów opakowań aerozolowych z punktu widzenia podmiotów gospodarczych tworzących łańcuch dostaw 4.6. Wyznaczenie relacji pomiędzy potrzebami konsumentów a atrybutami technicznymi Rozdział 5. Ocena jakości opakowań występujących w ofercie rynkowej z wykorzystaniem wyznaczonych kryteriów 5.1. Założenia badawcze 5.2. Benchmarking opakowań aerozolowych z punktu widzenia potrzeb konsumentów 5.3. Badanie i ocena jakości opakowań aerozolowych na podstawie wyznaczonych atrybutów technicznych określających kryteria jakości oraz benchmarking pod względem atrybutów 5.4. Analiza porównawcza atrybutów technicznych aktualnie stosowanych do oceny jakości opakowań z wyznaczonymi atrybutami w wyniku badań uwzględniających wszystkie podmioty łańcucha dostaw
Sygnatura czytelni BMW: IX R 17 (nowy)
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15019 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką opakowalnictwa oraz zarządzania jakością produktu, praktyków z obszaru kontroli jakości wyrobów aerozolowych w branży kosmetycznej, studentów różnego typu wyższych uczelni, którzy mają w planach studiów przedmioty związane z tą problematyką.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczy w Krakowie.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności