152397
E-book
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 553)
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i jej rozwój Podejście zarządcze do CSR CSR jako element strategii przedsiębiorstwa Teoria interesariuszy a strategia przedsiębiorstwa CSR z perspektywy ekonomicznej Piramida Carrolla Opłacalność CSR Założenia i metoda badań własnych Charakterystyka badania i próby badawczej Realizacja badania i zakres pytań dotyczących działań CSR Cele i opłacalność działań CSR w opinii zarządzających tym obszarem w polskich przedsiębiorstwach Cele działań CSR z perspektywy strategii przedsiębiorstwa Cele działań CSR z perspektywy piramidy Carrolla Ocena opłacalności działań CSR Ukierunkowanie działań CSR z perspektywy grup interesariuszy Opłacalność działań CSR z perspektywy grup interesariuszy
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia dokumentów elektronicznych
Ta pozycja jest dostępna elektronicznie w systemie Teka: sygn. DE 1 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Publikacja chroniona prawem autorskim. Reprodukcja cyfrowa dostępna na platformie Academica (terminal w Bibliotece Międzywydziałowej Politechniki Opolskiej).
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 115-132.
Uwaga dotycząca typu pliku
Książka elektroniczna.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Pełne teksty w pdf.
Uwaga dotycząca wymagań systemowych
Tryb dostępu: online.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie także w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności