Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Brown Tim (1954- )
(1)
Höffner Marta
(1)
Katz Barry
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Zarządzanie projektami
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Projektowanie Komunikacji)
Moc design thinking Kres starych idei Potrzebujemy nowych pomysłów Płynąć pod prąd Inny punkt widzenia ig Czym jest design thinking? Zaleźć za skórę, czyli w design thinking chodzi o coś więcej niż styl Trzy wymiary innowacji Projekt Brief Zespoły kreatywne (smart teams) Zespoły zespołów Kultury innowacji Jak korzystanie z realnej przestrzeni ulepsza proces Zmienić potrzebę w popyt, czyli ludzie na pierwszym miejscu Zrozumienie: uczyć się z życia innych ludzi Obserwacja: patrzenie na to, czego ludzie nie robię, i słuchanie tego, czego nie mówią Zwrot w zachowaniu Empatia: być na czyimś miejscu, a czasem nawet na czyichś noszach Wyjść poza wymiarjednostkowy Mentalna matryca, czyli „ci ludzie nie maję żadnej metody!" Myślenie konwergencyjne i dywergencyjne Analiza i synteza Nastawienie na eksperymentowanie Kultura optymizmu Burza mózgów Myślenie wizualne Przykleić czy nie przykleić Budować, by myśleć, czyli moc prototypów Szybko i niechlujnie Co za dużo, to niezdrowo Prototypy tego, czego nie da się podnieść Zagrać scenkę Prototypy na wolności Pilnowanie własnego interesu Faza zmiany, czyli prototypy w organizacji Powrót na powierzchnię, czyli design doświadczenia Dobry pomysłjuż nie wystarcza Od konsumpcji do partycypacji Konstruowanie doświadczenia Zmieniać zachowanie czy go nie zmieniać Budowanie kultury doświadczenia, czyli niech każdy zostanie design thinkerem Wykonanie pomysłu Odbitka doświadczenia Rozpowszechnianie wiadomości, czyli znaczenie opowieści Design w czwartym wymiarze Daj sobie czas na design Polityka nowych pomysłów izg Kiedy sensem opowieści jest sama opowieść Krzewienie wiary Wyzwanie, jakim jest dobre wyzwanie Od gonitwy za cyferkami do służby ludziom Życie po trzydziestosekundowym spocie Dokąd zmierzamy? Design thinking i korporacja, czyli nauka łowienia ryb Design thinking jako systematyczne podejście do innowacji Design thinking w zarządzaniu portfolio innowacji Przeobrażanie organizacji Dajcie im sieć Nowa umowa społeczna, czyli wszyscy w tym tkwimy Zwrot ku usługom Systemy masowe i dlaczego w naszym postępowaniu powinniśmy bardziej przypominać pszczoły Pracując po obu stronach lady Przyszłość firm, gospodarek i planety Ziemi Uświadomić sobie problem Robić więcej, robiąc mniej Zmieniać nasze zachowania Design w akcji, czyli inspirowanie rozwiązań o potencjale globalnym Najbardziej skrajni spośród wszystkich użytkowników Droga do Indii Jedzenie za myślenie Z kim pracować Nad czym pracować Czasami trzeba zostać w domu Od globalności do lokalności Projektowanie przyszłych design thinkerów Projektowanie jutra - dzisiaj Zacząć Design thinking i twoja organizacja Zacznij od początku Przyjmij podejście zorientowane na człowieka Ponoś porażki wcześnie i często Zapewnij sobie pomoc zawodowców Dziel się inspiracją Łącz duże i małe projekty względnij tempo innowacji W dowolny sposób znajdź talenty Pracuj przez cały cykl Design thinking i ty Nie pytaj „Co?", pytaj „Dlaczego?" Otwórz oczy Pozwól to zobaczyć Buduj na pomysłach innych Wymagaj opcji Zrównoważ swoje portfolio Zaprojektuj życie Projekty IDEO
Sygnatura czytelni BMW: IX L 69 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 157053 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności