158660
Book
In basket
Kiedy powinniśmy używać ankiety pocztowej? Tematyka tej książki Dlaczego potrzebna jest książka na temat badań pocztowych? Przykład 1. Błędne badania redakcji pisma „Literary Digest" dotyczące wyborów z 1936 roku Przykład 2. Badania zachowań seksualnych przeprowadzone przez Sheri Hite Jak unikać błędów Zalety ankietowania pocztowego Przegląd najważniejszych etapów ankietowania pocztowego Układanie pytań Rodzaje pytań Pytania otwarte Pytania zamknięte Wskazówki dotyczące zadawania pytań Układaj krótkie pytania Formułuj pytania jasno i precyzyjnie Nie trać kontaktu z rzeczywistością Zadawaj pytania jednowymiarowe Przedstawiaj do wyboru odpowiedzi wzajemnie rozłączne Używaj kompletnej listy odpowiedzi Nie pisz pytań obciążonych Jak konstruować pytania Pretesty Układanie pytań — kurs dla zaawansowanych Brak odpowiedzi Pytania filtrujące i instrukcje skoku Wielokrotne pytanie o to samo a wiarygodność Drażliwe i niedyskretne pytania Kolejność zadawania pytań Kolejność odpowiedzi Odpowiedź respondenta a rzeczywistość Potakiwanie Preferowanie pierwszej i ostatniej odpowiedzi z listy Zamiłowanie do przeciętności Zapominanie Kolejność pytań Dobór próby Próba losowa czy nielosowa? Lista, z jakiej losujemy próbę Błąd statystyczny Rodzaje prób losowych Próba losowa prosta Losowanie systematyczne Losowanie warstwowe Losowanie wielostopniowe Jak liczna powinna być próba? Dobór próby — jak unikać błędów Losowanie z nieaktualnych list Listy niekompletne Losowanie osób a losowanie adresów Ważenie odpowiedzi Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na ankietę Błąd braku odpowiedzi Jak osiągnąć wysoki procent odpowiedzi? List przewodni (wyjaśniający) Koperta zwrotna Poufność i anonimowość Listy przypominające Co robić, jeśli nie wysyłamy przypomnień? Długość ankiety Zrozumiałość instrukcji zawartych w ankiecie Zachęcanie respondenta do odpowiedzi na ankietę Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respondentów do odpowiedzi na ankietę Zachęty Nagrody pieniężne Nagrody rzeczowe Inne zachęty Zachęty versus listy przypominające Inne metody Zapowiedź nadejścia ankiety Sposób opłacenia przesyłki zwrotnej Sposób opłacenia przesyłki adresowanej do respondenta Zleceniodawca badania Kolor kwestionariusza Metody uzupełniające Argumentacja w liście wyjaśniającym Personalizacja Terminy Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę Zarządzanie Harmonogram Kontrolowanie jakości Dbałość o estetykę Graficzne opracowanie tekstu Szata graficzna Rozmiar i rodzaj czcionki Format pytań Format listy odpowiedzi Wymiary kwestionariusza Koperty zwrotne Profesjonalny wygląd Przygotowanie danych do analiz Wskazówki dotyczące kodowania Wprowadzanie danych Metody przetwarzania danych Proces redagowania i kodowania Weryfikacja Oczyszczanie danych Tworzenie skal Podsumowanie — podejście całościowe Całościowa optymalizacja badań ankietowych, Definicja próby Liczebność próby Przygotowanie próby Błąd pomiaru Błąd braku odpowiedzi Kodowanie i wprowadzanie danych do pamięci komputera Projektowanie badania ankietowego — podsumowanie Ramy czasowe Ankietowanie pocztowe w Polsce Badania marketingowe Badania socjologiczne
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 100815, 100814 (2 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Mail surveys. Improving the quality
General note
Na okładce : Jak przeprowadzić badanie, kiedy wybrać tę metodę badawczą, jak uzyskać wysoki procent odpowiedzi.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 151-159.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności