Chołoniewski Jacek
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Artykuły
(1)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Chołoniewski Jacek
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Badania marketingowe
(2)
Ankieta
(1)
Ankieta pocztowa
(1)
Badania ankietowe
(1)
Metodologia badań
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ankieta bez ankietera / Jacek Chołoniewski. W: Marketing w Praktyce. 2007, nr 7, s.18-20. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Na okładce : Jak przeprowadzić badanie, kiedy wybrać tę metodę badawczą, jak uzyskać wysoki procent odpowiedzi.
Bibliografia na stronach 151-159.
Kiedy powinniśmy używać ankiety pocztowej? Tematyka tej książki Dlaczego potrzebna jest książka na temat badań pocztowych? Przykład 1. Błędne badania redakcji pisma „Literary Digest" dotyczące wyborów z 1936 roku Przykład 2. Badania zachowań seksualnych przeprowadzone przez Sheri Hite Jak unikać błędów Zalety ankietowania pocztowego Przegląd najważniejszych etapów ankietowania pocztowego Układanie pytań Rodzaje pytań Pytania otwarte Pytania zamknięte Wskazówki dotyczące zadawania pytań Układaj krótkie pytania Formułuj pytania jasno i precyzyjnie Nie trać kontaktu z rzeczywistością Zadawaj pytania jednowymiarowe Przedstawiaj do wyboru odpowiedzi wzajemnie rozłączne Używaj kompletnej listy odpowiedzi Nie pisz pytań obciążonych Jak konstruować pytania Pretesty Układanie pytań — kurs dla zaawansowanych Brak odpowiedzi Pytania filtrujące i instrukcje skoku Wielokrotne pytanie o to samo a wiarygodność Drażliwe i niedyskretne pytania Kolejność zadawania pytań Kolejność odpowiedzi Odpowiedź respondenta a rzeczywistość Potakiwanie Preferowanie pierwszej i ostatniej odpowiedzi z listy Zamiłowanie do przeciętności Zapominanie Kolejność pytań Dobór próby Próba losowa czy nielosowa? Lista, z jakiej losujemy próbę Błąd statystyczny Rodzaje prób losowych Próba losowa prosta Losowanie systematyczne Losowanie warstwowe Losowanie wielostopniowe Jak liczna powinna być próba? Dobór próby — jak unikać błędów Losowanie z nieaktualnych list Listy niekompletne Losowanie osób a losowanie adresów Ważenie odpowiedzi Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na ankietę Błąd braku odpowiedzi Jak osiągnąć wysoki procent odpowiedzi? List przewodni (wyjaśniający) Koperta zwrotna Poufność i anonimowość Listy przypominające Co robić, jeśli nie wysyłamy przypomnień? Długość ankiety Zrozumiałość instrukcji zawartych w ankiecie Zachęcanie respondenta do odpowiedzi na ankietę Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respondentów do odpowiedzi na ankietę Zachęty Nagrody pieniężne Nagrody rzeczowe Inne zachęty Zachęty versus listy przypominające Inne metody Zapowiedź nadejścia ankiety Sposób opłacenia przesyłki zwrotnej Sposób opłacenia przesyłki adresowanej do respondenta Zleceniodawca badania Kolor kwestionariusza Metody uzupełniające Argumentacja w liście wyjaśniającym Personalizacja Terminy Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę Zarządzanie Harmonogram Kontrolowanie jakości Dbałość o estetykę Graficzne opracowanie tekstu Szata graficzna Rozmiar i rodzaj czcionki Format pytań Format listy odpowiedzi Wymiary kwestionariusza Koperty zwrotne Profesjonalny wygląd Przygotowanie danych do analiz Wskazówki dotyczące kodowania Wprowadzanie danych Metody przetwarzania danych Proces redagowania i kodowania Weryfikacja Oczyszczanie danych Tworzenie skal Podsumowanie — podejście całościowe Całościowa optymalizacja badań ankietowych, Definicja próby Liczebność próby Przygotowanie próby Błąd pomiaru Błąd braku odpowiedzi Kodowanie i wprowadzanie danych do pamięci komputera Projektowanie badania ankietowego — podsumowanie Ramy czasowe Ankietowanie pocztowe w Polsce Badania marketingowe Badania socjologiczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100815, 100814 L (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności