158673
Book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - [Wyd. 1 dodr.]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 644 s. : il. ; 24 cm.
Przestałniki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu Rynek docelowy System informacji marketingowej Organizowanie i metody badań marketingowych Studia nad postępowaniem konsumentów Planowanie marketingowe produktu Kierowanie rozwojem produktu Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa Logistyka dystrybucji Dystrybucja detaliczna Podstawy promocji Reklama produktów Aktywizacja marketingowa Public relations i środki popierania sprzedaży Polityka cen Zasady kalkulacji cen Strategie marketingowe Planowanie marketingowe Organizowanie i kontrola działalności marketingowej Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych usłu Podstawy markrtingu międzynarodowego Analiza środowiska międzynarodowego Organizowanie marketingu międzynarodowego.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 110241 N, E 1858, 140496 (3 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [633]-636. Indeks.
Target audience note
Dla studentów wszystkich typów szkół wyższych, studiujących podstawowe zagadnienia marketingu.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności