Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(636)
Forma i typ
Książki
(453)
Artykuły
(168)
Publikacje naukowe
(46)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Poradniki i przewodniki
(16)
Czasopisma
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(348)
dostępne
(262)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(279)
Biblioteka WB
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(128)
Biblioteka WEiZ
(198)
Biblioteka WWFiF
(14)
Egzemplarz lektoryjny
(2)
Magazyn
(9)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(22)
Garbarski Lechosław
(18)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(13)
Mruk Henryk
(10)
Rutkowski Ireneusz
(9)
Penc-Pietrzak Ilona
(8)
Kotarbiński Jacek
(7)
Kozielski Robert
(7)
Kramer Teodor (1926- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Wrzosek Wojciech
(7)
Markowski Włodzimierz J
(6)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(6)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(5)
Bronakowski Henryk
(5)
Dolińska Małgorzata
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Ludwiński Mariusz
(5)
Pabian Arnold
(5)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Grudzewski Wiesław
(4)
Grzesiuk Aleksandra
(4)
Kozielski Robert (1968- )
(4)
Kłeczek Ryszard
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Szulce Halina
(4)
Armstrong Gary
(3)
Baran Radosław
(3)
Bartołd Robert
(3)
Belka Marek (1952- )
(3)
Bielski Ireneusz
(3)
Davies Peter
(3)
Dietl Jerzy
(3)
Dziekoński Michał
(3)
Gasper Dorota
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Kall Jacek
(3)
Kauf Sabina
(3)
Markowski Maciej
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Opaliński Ireneusz
(3)
Otto Jacek
(3)
Pardey David
(3)
Pomykalski Andrzej
(3)
Przybyłowski Krzysztof
(3)
Rawski Marek
(3)
Salwowski Robert
(3)
Sobotkiewicz Dariusz
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Westwood John (1947- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Żurawik Wojciech (1946- )
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Blaik Piotr
(2)
Bobińska Anna
(2)
Borkowski Stanisław [i in.]
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Cap Piotr (1970- )
(2)
Cieloch Grzegorz
(2)
Curtis Tony (1945- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dobska Monika
(2)
Dobski Paweł
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Duczmal Marian
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Filipek Jarosław
(2)
Godin Seth
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Grelak Kazimierz
(2)
Hajdas Monika
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(2)
Jedlińska Maja
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Komor Marcin
(2)
Konieczny Wiktor
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowal Witold (nauki ekonomiczne)
(2)
Krzyżanowska Magdalena
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Lipa Michał
(2)
Liubimov Volodymyr
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malarski Stanisław
(2)
Matwiejczuk Rafał
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(47)
2010 - 2019
(153)
2000 - 2009
(215)
1990 - 1999
(200)
1980 - 1989
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(116)
1989-2000
(7)
1901-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(627)
Stany Zjednoczone
(4)
nieznany (us)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Kiribati
(1)
Język
polski
(622)
angielski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(19)
Menedżerowie
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(9)
Przedsiębiorcy
(4)
Analitycy rynku
(1)
Ekonomiści
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Marketing
(636)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(31)
2001-0
(8)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1901-
(3)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(52)
Podręcznik
(42)
Podręczniki
(27)
Poradniki
(22)
Monografia
(19)
Poradnik
(19)
Artykuł z czasopisma fachowego
(18)
Opracowanie
(17)
Materiały konferencyjne
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(3)
Czasopismo polskie
(3)
Encyklopedie
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo fachowe
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Bibliografie
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(104)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Psychologia
(3)
Transport i logistyka
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(160)
Kultura Fizyczna
(5)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
Unia Europejska
(1)
636 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Spanning Silos. The New CMO Imperative.
Indeks.
Dla szefów marketingu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 162 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126199 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-203.
Kontekst gospodarczy Czy istnieje prawo do własności prywatnej? W jaki sposób powinniśmy korzystać z własności prywatnej? Jaka jest rola państwa we wdrażaniu zasady powszechnego przeznaczenia dóbr? Czy Kościół katolicki zaleca któryś z konkretnych modeli gospodarczych (np. kapitalizm, socjalizm)? Czy nauczanie społeczne Kościoła na temat gospodarki jest formą pośrednią bądź trzecią drogą pomiędzy kapitalizmem a socjalizmem? Czy socjalizm jest zgodny z nauczaniem Kościoła? Czy kapitalizm jest zgodny z nauczaniem Kościoła? Jaka jest rola państwa w gospodarce i w jaki sposób powinno ono tę rolę wypełniać? Co to jest zasada solidarności i jakie konsekwencje z niej płyną w odniesieniu do roli państwa? Czy państwo jest odpowiedzialne za wdrażanie zasady solidarności w gospodarce? Czy niesprawiedliwe struktury gospodarcze mogą prowadzić ludzi do popełniania grzechu? Jak mogą zostać przezwyciężone niesprawiedliwe struktury gospodarcze? Czy reforma niesprawiedliwych struktur gospodarczych jest wystarczająca do osiągnięcia sprawiedliwości gospodarczej? Czy Kościół sprzyja globalizacji? Zastosowanie nauczania katolickiego do kwestii związanych z biznesem Czy można wskazać na duchowe znaczenie pracy? Czy nauczanie Kościoła katolickiego jest ważne z punktu widzenia prowadzenia biznesu? Czy kierowanie się nauczaniem Kościoła może prowadzić do zmniejszenia potencjału biznesowego? Co jest podstawową zasadą nauki społecznej Kościoła? Czy zasady nauki społecznej Kościoła dotyczą tylko katolików? Jak można wdrażać te zasady w ramach współpracy z niekatolikami? Czy nauka społeczna Kościoła obejmuje tylko poziom zasad, podczas gdy ich praktyczna realizacja leży wyłącznie w gestii osób świeckich? Jak można stosować zasady nauki społecznej Kościoła do poszczególnych kwestii związanych z biznesem? Kto jest odpowiedzialny za realizację zasad nauki społecznej Kościoła? Jakie są zobowiązania osób świeckich co do realizacji zasad nauki społecznej Kościoła? Co powinno być celem osób świeckich w realizacji tychże zasad? Jakie są konkretne zobowiązania osób świeckich w dziedzinie gospodarczej? Dylematy moralne w biznesie Czy niemoralne działania w biznesie są kiedykolwiek dopuszczalne celem osiągnięcia większego dobra (np. by zapobiec bankructwu firmy i ocalić tysiące miejsc pracy)? Co należy zrobić, jeżeli jesteśmy zmuszani (przez prawo lub politykę firmy) do czegoś, co jest złe ze swej istoty (np. dystrybucja środków antykoncepcyjnych)? Czy to musi oznaczać rezygnację z zaangażowania w jakąkolwiek aktywność biznesową zawierającą złe aspekty? Finanse i inwestycje Zysk Czy dążenie do zysku jest moralnie dopuszczalne? Czy podstawowym celem prowadzenia biznesu jest zysk? Czy dążenie do maksymalizacji zysku za wszelką cenę jest moralnie dopuszczalne? Czy mamy moralny obowiązek chronić kapitał, który został nam powierzony celem reinwestycji? Co powinniśmy zrobić w obliczu wyboru pomiędzy działaniem niemoralnym a znaczącą utratą powierzonego nam kapitału? Jaką część naszego osobistego zysku powinniśmy poświęcić w celu uniknięcia lub ograniczenia zwolnień w okresie spowolnienia gospodarczego? Inwestycje Czy przy podejmowaniu decyzji o inwestycjach kapitałowych (np. co do miejsca budowy nowej fabryki) należy brać pod uwagę jakiekolwiek inne względy poza korzyściami firmy? Czy decyzje dotyczące strategii finansowych krótko- czy długoterminowych winny być uwarunkowane względami moralnymi? Podatki Czy minimalizowanie obowiązkowych podatków firmy za pomocą rajów podatkowych bądź luk prawnych jest moralnie dopuszczalne? Zarządzanie Wynagrodzenie Co to jest „słuszne wynagrodzenie"? Skoro pracownik nie jest zmuszany do podjęcia jakiegoś rodzaju pracy i zgadza się pracować za określone wynagrodzenie, to czy tego rodzaju porozumienie jest wystarczające, by uznać je za płacę sprawiedliwą? Jakie czynniki powinien wziąć pod uwagę pracodawca przy określaniu wysokości słusznego wynagrodzenia pracownika? Czyim obowiązkiem jest określenie wysokości słusznego wynagrodzenia? Czy ze względu na zasadę świadczenia sprawiedliwej płacy jest moralne płacić pracownikom więcej, aniżeli mogliby oni zarobić gdzie indziej, wykonując tę samą pracę, jeśli w ten sposób zmniejszylibyśmy ilość zysków, które firma mogłaby pozyskać w inny sposób? Czy pracodawcy powinni zapewniać udział we własności firmy pracownikom? Jaki poziom wynagrodzeń jest właściwy dla kadry kierowniczej? Czy przy określaniu wynagrodzenia dla pracownika należy brać pod uwagę jego sytuację osobistą (np. czy żonaty mężczyzna z liczną rodziną powinien otrzymywać wyższe wynagrodzenie aniżeli mężczyzna samotny, skoro obaj wykonują dokładnie tę samą pracę)? Świadczenia Czy istnieje określony poziom świadczeń zdrowotnych, który jesteśmy moralnie zobowiązani proponować pracownikom? Czy proponowanie pracownikom świadczeń zdrowotnych obejmujących aborcję lub kontrolę urodzeń jest moralnie dopuszczalne? Czy poszerzenie małżeńskiego świadczenia zdrowotnego na konkubentów pracowników jest moralnie dopuszczalne? Czy poszerzenie małżeńskiego świadczenia zdrowotnego na homoseksualnych partnerów pracowników jest moralnie dopuszczalne? Warunki pracy Jakie ogólne warunki pracy powinny być zagwarantowane pracownikom? Jakie zobowiązania, poza przewidzianymi prawem, ciążą na nas z tytułu zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa pracownikom w miejscu pracy? Czy jesteśmy zobowiązani proponować pracownikom szkolenia i możliwości rozwoju, jeśli nie przełoży się to na sukces firmy? Czy poza zobowiązaniami przewidzianymi prawem, pracodawca ma obowiązek uwzględniać życie rodzinne kobiety? Czy mamy obowiązek uwzględniać praktyki religijne pracowników? Dokładniej rzecz ujmując, czy jesteśmy zobowiązani pozostawiać pracownikom wolną niedzielę? Czy powinniśmy uprzywilejowywać pracowników niepełnosprawnych? Czy zasada subsydiarności ma jakiekolwiek znaczenie i praktyczne zastosowanie co do zakresu władzy przekazywanej młodszej kadrze? Relacje Pracownicy - Zarząd firmy Jak powinny wyglądać relacje pomiędzy pracownikami a zarządem firmy? Czy pracownicy mają prawo zakładać związki zawodowe? Jaka powinna być rola związków zawodowych? Czy pracownicy mają prawo do strajku? Zatrudnianie i zwalnianie Czy decydując o zatrudnieniu możemy sprzeciwić się przyjęciu osoby, której niemoralna postawa poza miejscem pracy może być demoralizująca dla innych pracowników? Czy zwalnianie personelu wyłącznie celem zwiększania wartości akcji firmy jest moralnie dopuszczalne? Czy jest coś złego w zwalnianiu osób i zastępowaniu ich rozwiązaniami technologicznymi, jeśli to podniesie jakość produktu i zysk? 4. Marketing i sprzedaż Oferta produktów Czy produkcja i sprzedaż winny mieć moralne ograniczenia, czy też pozostawać w gestii mechanizmów rynkowych? Jakie kryteria decydują o moralnym charakterze produktów i usług? Czy udział w produkcji lub wprowadzaniu do obrotu zabawek, gier wideo bądź filmów propagujących przemoc lub rozwiązłość seksualną jest moralnie dopuszczalny? Czy udział w produkcji lub wprowadzaniu do obrotu produktów tytoniowych jest moralnie dopuszczalny? Czy udział w branży hazardowej jest moralnie dopuszczalny? Czy udział w produkcji lub wprowadzaniu do obrotu produktów służących kontroli urodzeń jest moralnie dopuszczalny? Czy zaangażowanie bezpośrednie lub pośrednie w charakterze dostawcy w przemysł aborcyjny jest moralnie dopuszczalne? Czy udział w produkcji lub wprowadzaniu do obrotu sprzętu obronnego jest moralnie dopuszczalny? Reklama i promocja Czy nauczanie Kościoła odnosi się do reklamy? Czy na reklamie ciąży jakaś odpowiedzialność czy tylko chęć ukazania wartości społecznych? Czy usiłowanie ,,kreowania potrzeb" poprzez reklamę, celem bezpośredniego odwołania się do instynktów konsumentów, jest moralnie dopuszczalne? Czy wywołanie przez reklamę przekonania o własnej niedoskonałości wskutek nieposiadania promowanego produktu jest moralnie dopuszczalne? Jak należy używać reklamę w sposób moralnie dopuszczalny? Czy kierowanie reklam produktów dziecięcych bezpośrednio do dzieci jest moralnie dopuszczalne? Czy wykorzystywanie reklamy celem przekonania nastolatków, iż nie będą „cool", dopóki nie użyją promowanych produktów, zwłaszcza gdy ów modus operandi, stosowany przez konkurentów, okazuje się być skuteczny, jest moralnie dopuszczalne? Czy wykorzystywanie w reklamie wyobrażeń seksualnych bądź aluzji, zwłaszcza w branży (np. bielizna, hautecouture, piwo), gdzie większość bądź wszyscy konkurenci działają w ten właśnie sposób, konieczny, jak się wydaje, do osiągnięcia sukcesu, jest moralnie dopuszczalne? Czy wykorzystywanie wizerunków mających ukazać różnice pomiędzy produktami dwóch konkurujących ze sobą marek (np. napoje, pasty do zębów, proszki do prania) jest moralnie dopuszczalne? Czy wykorzystywanie wizerunku osoby duchownej bądź treści religijnych do sprzedaży produktów jest moralnie dopuszczalne? Czy udział w promocji nieszkodliwych, ale bezużytecznych bądź banalnych produktów, które ludzie skłonni są kupić, jest moralnie dopuszczalne? Czy jest złem moralnym wspieranie kultury konsumpcjonizmu? Czy wymagana jest jakaś szczególna wrażliwość moralna przy tworzeniu reklamy w krajach rozwijających się? Ceny Co to jest słuszna cena i czy mamy zobowiązania moralne z tytułu oferowania dóbr za taką cenę? Czy duże przedsiębiorstwa mogą wykorzystywać swój potencjał celem uzyskania przewagi nad firmami konkurencyjnymi (np. poprzez praktyki cenowe)? Sprzedaż Czy blefowanie podczas negocjacji, celem obrony własnej pozycji bądź uzyskania lepszego kontraktu, jest moralnie dopuszczalne? Czy możemy sprzedawać nasze produkty lub usługi organizacji, która, naszym zdaniem, wykorzysta je w celach niemoralnych (np. oferować usługi poligraficzne firmie, która wydaje czasopisma pornograficzne)? Czy możemy sprzedawać produkty bądź usługi organizacji, która z założenia ma złe cele, (np. usługi poligraficzne na rzecz kliniki aborcyjnej)? Czy jest niewłaściwym oferować własne produkty i usługi grupom klientów biedniejszych czy zdezorientowanych, zwłaszcza gdy ich niższy status społeczny, poziom wykształcenia bądź niezdolność kredytowa czynią z nich ludzi dających się łatwo „zmanipulować" i gospodarczo wykorzystać? Produkcja Czy istnieją wskazania moralne określające poziom jakości produkowanych przez nas towarów? Czy istnieją moralne zobowiązania, poza tymi przewidzianymi prawem, dotyczące ochrony środowiska przez firmę? Czy inwestowanie w technologie wspierające ochronę środowiska, gdy nie jest to wymagane przez prawo, nie poprawia naszej pozycji na rynku, a zmniejsza zyski właścicieli firmy, jest moralne dopuszczalne? Czy wykorzystywanie zwierząt do pracy lub w przemyśle spożywczym i odzieżowym jest moralnie dopuszczalne? Czy producenci żywności powinni uwzględniać, poza wymogami prawnymi, sposób traktowania zwierząt (np. dopuszczalność hodowli zwierząt w pomieszczeniach zamkniętych)? Czy testowanie produktów na zwierzętach jest moralnie dopuszczalne? Biznes międzynarodowy Czy wręczanie wysokich napiwków bądź łapówek w kulturach, w których wydaje się to być wymagane zwyczajem do przeprowadzenia transakcji biznesowych, jest moralnie dopuszczalne? Czy należy zlecać podwykonawstwo zagranicznym producentom, jeżeli istnieje obawa, że wykorzystują oni pracę dzieci i/lub nie zapewniają bezpiecznych warunków pracownikom? Co należy zrobić, jeśli jedynym sposobem na pozostanie konkurencyjnym jest zlecenie podwykonawstwa zagranicznym producentom, którzy nie zapewniają bezpiecznych warunków pracownikom? Do jakiego stopnia należy koncentrować się na poprawie losu pracowników zatrudnianych przez nas w krajach rozwijających się, gdy odbywa się to kosztem naszych zysków? Czy możemy otworzyć fabrykę w Chinach, gdzie nasi menadżerowie byliby angażowani w egzekwowanie chińskiej polityki „jednego dziecka" (która obejmuje możliwość przymusowych aborcji)? Jakie względy należy brać pod uwagę przy wprowadzaniu do obrotu dóbr konsumpcyjnych w krajach rozwijających się? Szczegółowe kwestie moralne dotyczące przedsiębiorczości Opieka zdrowotna Czy pracownicy służby zdrowia powinni odmówić uczestnictwa w działaniach, których celem może być zagrożenie niewinnego życia? Czy czerpanie zysków z eksperymentów na embrionach bądź płodach jest moralnie dozwolone? Czy zaangażowanie w (np. inwestowanie w) firmę zajmującą się prowadzeniem badań nad metodami manipulacji genetycznej, celem wytworzenia u dzieci cech uznanych za pożądane, jest moralnie dopuszczalne? Czy zaangażowanie w (np. inwestowanie w) firmę oferującą metodę in vitro bądź sztuczne zapłodnienie jest moralnie dopuszczalne? Czy zaangażowanie w (np. inwestowanie w) firmę oferującą usługi w zakresie sterylizacji jest moralnie dopuszczalne? Leki Czy można inwestować w przedsiębiorstwa biotechnologiczne, których część działań obejmuje badania nad embrionalnymi komórkami macierzystymi bądź innymi metodami uznanymi przez Kościół za nieetyczne? Jaka jest moralna odpowiedzialność przedsiębiorstw farmaceutycznych i farmaceutów? Media Czy należy mieć obawy moralne związane z pracą w mediach? Jaka jest odpowiedzialność osób pracujących w mediach? Czy w wiadomościach bądź reklamach można przedstawiać fakty w taki sposób, by promować jeden produkt kosztem drugiego? Które tematy wymagają szczególnej uwagi w mediach? Zakończenie Jakie inne kwestie ogólne, dotyczące odpowiedzialności chrześcijan w biznesie, zdają się pojawiać w nauczaniu Kościoła? Dokumenty i wypowiedzi papieskie Dokumenty Soboru Watykańskiego II Dokumenty instytucji watykańskich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145297, 145296 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2859 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105970, 94652 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1099 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 359-363.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102920 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [429]-436.
Dla studentów wyższych szkół ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95654, 95653 L, 90503, 90507, 90506 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [429]-436.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych, a także dla osób prowadzących różnorodną działalność gospodarczą, zajmujacych kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach, pełniących funkcje przedstawicieli i agentów firm krajowych i zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100074, 100073, 100070 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 359-363.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81703, 81702, 81704 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1210 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [433]-437.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1299 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [433]-437.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 478 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118733 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4822 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [429]-436.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
Istota i znaczenie marketingu Geneza marketingu Orientacja produkcyjna Orientacja sprzedażowa Orientacja marketingowa Marketing strategiczny Pojęcie marketingu Ujęcie klasyczne Ujęcie szerokie Marketing a zarządzanie marketingiem (marketingowe) Ogólne zasady marketingu Funkcje marketingowe Sektorowe uwarunkowania marketingu Marketing dóbr konsumpcyjnych Marketing dóbr produkcyjnych (marketing przemysłowy) Marketing usług Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy Marketing a konsument Znaczenie marketingu w gospodarce narodowej Przedsiębiorstwo i jego środowisko Struktura otoczenia marketingowego Elementy otoczenia przedsiębiorstwa Elementy otoczenia niezależne od przedsiębiorstwa Elementy otoczenia marketingowego kontrolowane przez przedsiębiorstwo Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia Konsumenci i ich zachowania na rynku Konsumenci i nabywcy Nabywcy dóbr i usług finalnych Profile demograficzne konsumentów Hierarchia potrzeb Stopa życiowa Styl życia konsumentów Proces podejmowania decyzji zakupu Organizacje i instytucje jako nabywcy produktów Rodzaje nabywców zorganizowanych Cele zakupu nabywców zorganizowanych Mechanizm podejmowania decyzji zakupu nabywców zorganizowanych Segmentacja rynku Pojęcie i rola segmentacji rynku Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji Kryteria opisujące cechy nabywców Kryteria charakteryzujące wzorce zakupów Ocena atrakcyjności segmentów rynku Wybór docelowych rynków Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentach rynku Produkt Pojęcie i struktura produktu Klasyfikacja produktów Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych Klasyfikacja produktów zaopatrzeniowych Cykl życia produktu Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa Stadium wprowadzania produktu na rynek Stadium wzrostu sprzedaży Stadium dojrzałości Stadium spadku Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio Kryteria formowania asortymentu produktów Znak towarowy Opakowanie produktu Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr Wprowadzanie na rynek nowych produktów Pojęcie nowego produktu Znaczenie innowacji produktowych Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu Czynniki kształtujące procedury planowania nowego produktu Poszukiwanie idei nowych produktów Selekcja pomysłów Analiza marketingowa Rozwój techniczny produktu Testowanie rynków Komercjalizacja Cena Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie Ustalanie celów polityki cen Ustalanie kierunków polityki cen Wybór polityki cen Polityka cen zorientowana na konkurencję Polityka cen zorientowana na popyt Polityka cen zorientowana na koszty Wdrażanie polityki cen Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku Dystrybucja Istota i miejsce dystrybucji w marketingu Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji Pośrednicy w kanałach dystrybucji Rodzaje pośredników Funkcje handlu hurtowego wobec producentów i detalistów Tendencje rozwojowe hurtu Funkcje i formy organizacyjne detalu Sklepy detaliczne Pozasklepowa sprzedaż detaliczna Tendencje rozwojowe handlu detalicznego Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji Zakres i przesłanki projektowania kanałów Etapy projektowania kanałów Wyznaczniki konstrukcji kanałów Procedury oceny i wyboru kanałów dystrybucji Wybór pośredników Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji Logistyka dystrybucji Istota i koszty dystrybucji Kryteria oceny sprawności i efektywności fizycznej dystrybucji Promocja Promocja jako element marketingu-mix Funkcje i struktura promocji Związki promocji z pozostałymi instrumentami marketingu-mix Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie Formułowanie celów polityki promocji Identyfikacja docelowych segmentów rynku Ustalanie budżetu promocyjnego Określanie kompozycji narzędzi promocji Ocena efektów polityki promocji Reklama Reklama jako proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem Psychologiczne podstawy oddziaływania reklamy Rodzaje nośników reklamy i kryteria ich wyboru Promocja dodatkowa {salespromotion) Public relations Marketingowy system informacji Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej Struktura marketingowego systemu informacji Obszary badań marketingowych Marketingowy proces badawczy Definiowanie problemu badawczego Projektowanie badań Analiza zebranych informacji i prezentacja wyników Zarządzanie marketingiem Proces zarządzania marketingiem Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa .Analiza sytuacji ze względu na cykl życia produktu Analiza portfolio Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa Kształtowanie strategii marketingowej Planowanie operacyjne marketingu Organizacja marketingu Kontrola marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144592 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrwa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2004. - [2], 212 s., [2] k. tabl. kolor. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [207]-212.
Dla biznesmenów i studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110959, 129310 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Dla studentów uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz kadry kierowniczej różnych szczebli.
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 58,1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93151, 108025 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1191 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 108046
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1423 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : A Financial Times Guide to Marketing : From Advertising to Zen.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 583 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 97006 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość oraz praktyków.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 206 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 104
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130099 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4087 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 254-259. Netogr. s. 259.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 124
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5584 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134620, 134621, 134618, 134619 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131735 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4401 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności