Praca, kariera, pieniądze
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(82)
Forma i typ
Książki
(75)
Poradniki i przewodniki
(52)
Artykuły
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
tylko na miejscu
(42)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(22)
Biblioteka WWFiF
(4)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Lipa Michał
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Paszkowska Małgorzata
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Abela Andrew V. (1965- )
(1)
Bloodworth James
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Brożek Bartosz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Buksak Lidia
(1)
Błaszcz Marcin
(1)
Capizzi Joseph Edward
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czajkowski Piotr (kultura fizyczna)
(1)
Dawidowska Joanna
(1)
DeGrandis Dominica
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Dudała Rafał (1975- )
(1)
Ellis Sarah
(1)
Fisher Roger
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Giermanowska Ewa
(1)
Glinka Dorota
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gumkowska Dagmara
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Haase Chet
(1)
Hagan Margaret
(1)
Harężlak Anna
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hoffmann Urszula
(1)
Imieliński Przemysław
(1)
Jastrzębowska-Tyczkowska Agata
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Jukiewicz Zuzanna
(1)
Jurczak Aleksander
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kamińska-Radomska
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kanat-Alexander Max
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kałkus Arkadiusz
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Koradecka Danuta
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Krokosz Elżbieta
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kumaniecka-Wiśniewska Agnieszka
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Kwaśniewski Paweł
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Lerner Cliff
(1)
Lubowiecka Irmina
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Majcherek Janusz A. (1955- )
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Marczak Marek (tłumacz)
(1)
Małachowski Radosław
(1)
Miler Tomasz (marketing)
(1)
Miller Mark (1959- )
(1)
Müller Philipp J
(1)
Nartowski Andrzej S
(1)
Nazwisko Imię
(1)
Newport Cal
(1)
Ozenc Kursat
(1)
Patton Bruce
(1)
Pawlak Zbyszek
(1)
Pawlik Maciej (menedżer)
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Piątkowski Dawid
(1)
Podrez-Siama Ewelina
(1)
Portnoy Brian
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Racław-Markowska Mariola
(1)
Reynolds Garr
(1)
Richards Carl (1972- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rosen Keith
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Rządca Robert A
(1)
Salas Eduardo (1956- )
(1)
Sarnacka-Smith Anna
(1)
Sasin Maciej
(1)
Scharmer Otto
(1)
Schäfer Bodo
(1)
Shragai Naomi
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(28)
Okres powstania dzieła
2001-
(74)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(82)
Szwecja
(2)
Język
polski
(82)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy
(1)
Ekonomiści
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Programiści
(1)
Temat
Praca
(10)
Kariera
(9)
Sukces
(9)
Bogactwo
(5)
Inwestycje
(5)
Organizacja pracy
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Autoprezentacja
(4)
Finanse osobiste
(4)
Produktywność pracy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Samopoznanie
(4)
Savoir-vivre
(4)
Zarządzanie
(4)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Praca zespołowa
(3)
Programiści
(3)
Przywództwo
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Psychologia pracy
(3)
Samorealizacja
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Biznes
(2)
Doskonalenie zawodowe
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Finanse
(2)
Image
(2)
Jakość życia
(2)
Kaizen
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Miejsce pracy
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Oszczędności (finanse)
(2)
Oszczędność
(2)
Planowanie
(2)
Podcasting
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Prawo
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie portfelem
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zdolności
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
Android (system operacyjny)
(1)
Arkusz oceny pracy
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Awans
(1)
BHP
(1)
Bezrobocie
(1)
Biznesplan
(1)
Boisko
(1)
Brandcasting
(1)
Branża informatyczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Chat GPT-3
(1)
Coaching
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Demokracja
(1)
Doradztwo personalne
(1)
Doświadczenie zawodowe
(1)
Dress code
(1)
Dyskryminacja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
ETF
(1)
Edukacja finansowa
(1)
Egzamin
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Fundusz indeksowy
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Katolicka nauka społeczna
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Korespondencja
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Poradnik
(52)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6)
Podręcznik
(5)
Poradniki
(5)
Opracowanie
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Monografia
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(3790)
Medycyna i zdrowie
(2536)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2433)
Informatyka i technologie informacyjne
(1722)
Zarządzanie i marketing
(1608)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
Nauka i badania
(1530)
Transport i logistyka
(1344)
Kultura fizyczna i sport
(1313)
Architektura i budownictwo
(1059)
Historia
(717)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(508)
Socjologia i społeczeństwo
(362)
Psychologia
(346)
Matematyka
(334)
Podróże i turystyka
(318)
Edukacja i pedagogika
(312)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(308)
Ochrona środowiska
(288)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(268)
Fizyka i astronomia
(267)
Chemia
(200)
Kultura i sztuka
(181)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(161)
Geografia i nauki o Ziemi
(149)
Biologia
(134)
Rozwój osobisty
(124)
Rolnictwo i leśnictwo
(120)
Filozofia i etyka
(104)
Językoznawstwo
(99)
Media i komunikacja społeczna
(80)
Hobby i czas wolny
(49)
Kulinaria
(49)
Religia i duchowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(30)
Etnologia i antropologia kulturowa
(27)
Literaturoznawstwo
(19)
Dom i ogród
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Archeologia
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Architektura i budownictwo4
(1)
Engineering vibrations
(1)
KF1123np
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliowści
(1)
Transport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(6)
82 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-203.
Kontekst gospodarczy Czy istnieje prawo do własności prywatnej? W jaki sposób powinniśmy korzystać z własności prywatnej? Jaka jest rola państwa we wdrażaniu zasady powszechnego przeznaczenia dóbr? Czy Kościół katolicki zaleca któryś z konkretnych modeli gospodarczych (np. kapitalizm, socjalizm)? Czy nauczanie społeczne Kościoła na temat gospodarki jest formą pośrednią bądź trzecią drogą pomiędzy kapitalizmem a socjalizmem? Czy socjalizm jest zgodny z nauczaniem Kościoła? Czy kapitalizm jest zgodny z nauczaniem Kościoła? Jaka jest rola państwa w gospodarce i w jaki sposób powinno ono tę rolę wypełniać? Co to jest zasada solidarności i jakie konsekwencje z niej płyną w odniesieniu do roli państwa? Czy państwo jest odpowiedzialne za wdrażanie zasady solidarności w gospodarce? Czy niesprawiedliwe struktury gospodarcze mogą prowadzić ludzi do popełniania grzechu? Jak mogą zostać przezwyciężone niesprawiedliwe struktury gospodarcze? Czy reforma niesprawiedliwych struktur gospodarczych jest wystarczająca do osiągnięcia sprawiedliwości gospodarczej? Czy Kościół sprzyja globalizacji? Zastosowanie nauczania katolickiego do kwestii związanych z biznesem Czy można wskazać na duchowe znaczenie pracy? Czy nauczanie Kościoła katolickiego jest ważne z punktu widzenia prowadzenia biznesu? Czy kierowanie się nauczaniem Kościoła może prowadzić do zmniejszenia potencjału biznesowego? Co jest podstawową zasadą nauki społecznej Kościoła? Czy zasady nauki społecznej Kościoła dotyczą tylko katolików? Jak można wdrażać te zasady w ramach współpracy z niekatolikami? Czy nauka społeczna Kościoła obejmuje tylko poziom zasad, podczas gdy ich praktyczna realizacja leży wyłącznie w gestii osób świeckich? Jak można stosować zasady nauki społecznej Kościoła do poszczególnych kwestii związanych z biznesem? Kto jest odpowiedzialny za realizację zasad nauki społecznej Kościoła? Jakie są zobowiązania osób świeckich co do realizacji zasad nauki społecznej Kościoła? Co powinno być celem osób świeckich w realizacji tychże zasad? Jakie są konkretne zobowiązania osób świeckich w dziedzinie gospodarczej? Dylematy moralne w biznesie Czy niemoralne działania w biznesie są kiedykolwiek dopuszczalne celem osiągnięcia większego dobra (np. by zapobiec bankructwu firmy i ocalić tysiące miejsc pracy)? Co należy zrobić, jeżeli jesteśmy zmuszani (przez prawo lub politykę firmy) do czegoś, co jest złe ze swej istoty (np. dystrybucja środków antykoncepcyjnych)? Czy to musi oznaczać rezygnację z zaangażowania w jakąkolwiek aktywność biznesową zawierającą złe aspekty? Finanse i inwestycje Zysk Czy dążenie do zysku jest moralnie dopuszczalne? Czy podstawowym celem prowadzenia biznesu jest zysk? Czy dążenie do maksymalizacji zysku za wszelką cenę jest moralnie dopuszczalne? Czy mamy moralny obowiązek chronić kapitał, który został nam powierzony celem reinwestycji? Co powinniśmy zrobić w obliczu wyboru pomiędzy działaniem niemoralnym a znaczącą utratą powierzonego nam kapitału? Jaką część naszego osobistego zysku powinniśmy poświęcić w celu uniknięcia lub ograniczenia zwolnień w okresie spowolnienia gospodarczego? Inwestycje Czy przy podejmowaniu decyzji o inwestycjach kapitałowych (np. co do miejsca budowy nowej fabryki) należy brać pod uwagę jakiekolwiek inne względy poza korzyściami firmy? Czy decyzje dotyczące strategii finansowych krótko- czy długoterminowych winny być uwarunkowane względami moralnymi? Podatki Czy minimalizowanie obowiązkowych podatków firmy za pomocą rajów podatkowych bądź luk prawnych jest moralnie dopuszczalne? Zarządzanie Wynagrodzenie Co to jest „słuszne wynagrodzenie"? Skoro pracownik nie jest zmuszany do podjęcia jakiegoś rodzaju pracy i zgadza się pracować za określone wynagrodzenie, to czy tego rodzaju porozumienie jest wystarczające, by uznać je za płacę sprawiedliwą? Jakie czynniki powinien wziąć pod uwagę pracodawca przy określaniu wysokości słusznego wynagrodzenia pracownika? Czyim obowiązkiem jest określenie wysokości słusznego wynagrodzenia? Czy ze względu na zasadę świadczenia sprawiedliwej płacy jest moralne płacić pracownikom więcej, aniżeli mogliby oni zarobić gdzie indziej, wykonując tę samą pracę, jeśli w ten sposób zmniejszylibyśmy ilość zysków, które firma mogłaby pozyskać w inny sposób? Czy pracodawcy powinni zapewniać udział we własności firmy pracownikom? Jaki poziom wynagrodzeń jest właściwy dla kadry kierowniczej? Czy przy określaniu wynagrodzenia dla pracownika należy brać pod uwagę jego sytuację osobistą (np. czy żonaty mężczyzna z liczną rodziną powinien otrzymywać wyższe wynagrodzenie aniżeli mężczyzna samotny, skoro obaj wykonują dokładnie tę samą pracę)? Świadczenia Czy istnieje określony poziom świadczeń zdrowotnych, który jesteśmy moralnie zobowiązani proponować pracownikom? Czy proponowanie pracownikom świadczeń zdrowotnych obejmujących aborcję lub kontrolę urodzeń jest moralnie dopuszczalne? Czy poszerzenie małżeńskiego świadczenia zdrowotnego na konkubentów pracowników jest moralnie dopuszczalne? Czy poszerzenie małżeńskiego świadczenia zdrowotnego na homoseksualnych partnerów pracowników jest moralnie dopuszczalne? Warunki pracy Jakie ogólne warunki pracy powinny być zagwarantowane pracownikom? Jakie zobowiązania, poza przewidzianymi prawem, ciążą na nas z tytułu zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa pracownikom w miejscu pracy? Czy jesteśmy zobowiązani proponować pracownikom szkolenia i możliwości rozwoju, jeśli nie przełoży się to na sukces firmy? Czy poza zobowiązaniami przewidzianymi prawem, pracodawca ma obowiązek uwzględniać życie rodzinne kobiety? Czy mamy obowiązek uwzględniać praktyki religijne pracowników? Dokładniej rzecz ujmując, czy jesteśmy zobowiązani pozostawiać pracownikom wolną niedzielę? Czy powinniśmy uprzywilejowywać pracowników niepełnosprawnych? Czy zasada subsydiarności ma jakiekolwiek znaczenie i praktyczne zastosowanie co do zakresu władzy przekazywanej młodszej kadrze? Relacje Pracownicy - Zarząd firmy Jak powinny wyglądać relacje pomiędzy pracownikami a zarządem firmy? Czy pracownicy mają prawo zakładać związki zawodowe? Jaka powinna być rola związków zawodowych? Czy pracownicy mają prawo do strajku? Zatrudnianie i zwalnianie Czy decydując o zatrudnieniu możemy sprzeciwić się przyjęciu osoby, której niemoralna postawa poza miejscem pracy może być demoralizująca dla innych pracowników? Czy zwalnianie personelu wyłącznie celem zwiększania wartości akcji firmy jest moralnie dopuszczalne? Czy jest coś złego w zwalnianiu osób i zastępowaniu ich rozwiązaniami technologicznymi, jeśli to podniesie jakość produktu i zysk? 4. Marketing i sprzedaż Oferta produktów Czy produkcja i sprzedaż winny mieć moralne ograniczenia, czy też pozostawać w gestii mechanizmów rynkowych? Jakie kryteria decydują o moralnym charakterze produktów i usług? Czy udział w produkcji lub wprowadzaniu do obrotu zabawek, gier wideo bądź filmów propagujących przemoc lub rozwiązłość seksualną jest moralnie dopuszczalny? Czy udział w produkcji lub wprowadzaniu do obrotu produktów tytoniowych jest moralnie dopuszczalny? Czy udział w branży hazardowej jest moralnie dopuszczalny? Czy udział w produkcji lub wprowadzaniu do obrotu produktów służących kontroli urodzeń jest moralnie dopuszczalny? Czy zaangażowanie bezpośrednie lub pośrednie w charakterze dostawcy w przemysł aborcyjny jest moralnie dopuszczalne? Czy udział w produkcji lub wprowadzaniu do obrotu sprzętu obronnego jest moralnie dopuszczalny? Reklama i promocja Czy nauczanie Kościoła odnosi się do reklamy? Czy na reklamie ciąży jakaś odpowiedzialność czy tylko chęć ukazania wartości społecznych? Czy usiłowanie ,,kreowania potrzeb" poprzez reklamę, celem bezpośredniego odwołania się do instynktów konsumentów, jest moralnie dopuszczalne? Czy wywołanie przez reklamę przekonania o własnej niedoskonałości wskutek nieposiadania promowanego produktu jest moralnie dopuszczalne? Jak należy używać reklamę w sposób moralnie dopuszczalny? Czy kierowanie reklam produktów dziecięcych bezpośrednio do dzieci jest moralnie dopuszczalne? Czy wykorzystywanie reklamy celem przekonania nastolatków, iż nie będą „cool", dopóki nie użyją promowanych produktów, zwłaszcza gdy ów modus operandi, stosowany przez konkurentów, okazuje się być skuteczny, jest moralnie dopuszczalne? Czy wykorzystywanie w reklamie wyobrażeń seksualnych bądź aluzji, zwłaszcza w branży (np. bielizna, hautecouture, piwo), gdzie większość bądź wszyscy konkurenci działają w ten właśnie sposób, konieczny, jak się wydaje, do osiągnięcia sukcesu, jest moralnie dopuszczalne? Czy wykorzystywanie wizerunków mających ukazać różnice pomiędzy produktami dwóch konkurujących ze sobą marek (np. napoje, pasty do zębów, proszki do prania) jest moralnie dopuszczalne? Czy wykorzystywanie wizerunku osoby duchownej bądź treści religijnych do sprzedaży produktów jest moralnie dopuszczalne? Czy udział w promocji nieszkodliwych, ale bezużytecznych bądź banalnych produktów, które ludzie skłonni są kupić, jest moralnie dopuszczalne? Czy jest złem moralnym wspieranie kultury konsumpcjonizmu? Czy wymagana jest jakaś szczególna wrażliwość moralna przy tworzeniu reklamy w krajach rozwijających się? Ceny Co to jest słuszna cena i czy mamy zobowiązania moralne z tytułu oferowania dóbr za taką cenę? Czy duże przedsiębiorstwa mogą wykorzystywać swój potencjał celem uzyskania przewagi nad firmami konkurencyjnymi (np. poprzez praktyki cenowe)? Sprzedaż Czy blefowanie podczas negocjacji, celem obrony własnej pozycji bądź uzyskania lepszego kontraktu, jest moralnie dopuszczalne? Czy możemy sprzedawać nasze produkty lub usługi organizacji, która, naszym zdaniem, wykorzysta je w celach niemoralnych (np. oferować usługi poligraficzne firmie, która wydaje czasopisma pornograficzne)? Czy możemy sprzedawać produkty bądź usługi organizacji, która z założenia ma złe cele, (np. usługi poligraficzne na rzecz kliniki aborcyjnej)? Czy jest niewłaściwym oferować własne produkty i usługi grupom klientów biedniejszych czy zdezorientowanych, zwłaszcza gdy ich niższy status społeczny, poziom wykształcenia bądź niezdolność kredytowa czynią z nich ludzi dających się łatwo „zmanipulować" i gospodarczo wykorzystać? Produkcja Czy istnieją wskazania moralne określające poziom jakości produkowanych przez nas towarów? Czy istnieją moralne zobowiązania, poza tymi przewidzianymi prawem, dotyczące ochrony środowiska przez firmę? Czy inwestowanie w technologie wspierające ochronę środowiska, gdy nie jest to wymagane przez prawo, nie poprawia naszej pozycji na rynku, a zmniejsza zyski właścicieli firmy, jest moralne dopuszczalne? Czy wykorzystywanie zwierząt do pracy lub w przemyśle spożywczym i odzieżowym jest moralnie dopuszczalne? Czy producenci żywności powinni uwzględniać, poza wymogami prawnymi, sposób traktowania zwierząt (np. dopuszczalność hodowli zwierząt w pomieszczeniach zamkniętych)? Czy testowanie produktów na zwierzętach jest moralnie dopuszczalne? Biznes międzynarodowy Czy wręczanie wysokich napiwków bądź łapówek w kulturach, w których wydaje się to być wymagane zwyczajem do przeprowadzenia transakcji biznesowych, jest moralnie dopuszczalne? Czy należy zlecać podwykonawstwo zagranicznym producentom, jeżeli istnieje obawa, że wykorzystują oni pracę dzieci i/lub nie zapewniają bezpiecznych warunków pracownikom? Co należy zrobić, jeśli jedynym sposobem na pozostanie konkurencyjnym jest zlecenie podwykonawstwa zagranicznym producentom, którzy nie zapewniają bezpiecznych warunków pracownikom? Do jakiego stopnia należy koncentrować się na poprawie losu pracowników zatrudnianych przez nas w krajach rozwijających się, gdy odbywa się to kosztem naszych zysków? Czy możemy otworzyć fabrykę w Chinach, gdzie nasi menadżerowie byliby angażowani w egzekwowanie chińskiej polityki „jednego dziecka" (która obejmuje możliwość przymusowych aborcji)? Jakie względy należy brać pod uwagę przy wprowadzaniu do obrotu dóbr konsumpcyjnych w krajach rozwijających się? Szczegółowe kwestie moralne dotyczące przedsiębiorczości Opieka zdrowotna Czy pracownicy służby zdrowia powinni odmówić uczestnictwa w działaniach, których celem może być zagrożenie niewinnego życia? Czy czerpanie zysków z eksperymentów na embrionach bądź płodach jest moralnie dozwolone? Czy zaangażowanie w (np. inwestowanie w) firmę zajmującą się prowadzeniem badań nad metodami manipulacji genetycznej, celem wytworzenia u dzieci cech uznanych za pożądane, jest moralnie dopuszczalne? Czy zaangażowanie w (np. inwestowanie w) firmę oferującą metodę in vitro bądź sztuczne zapłodnienie jest moralnie dopuszczalne? Czy zaangażowanie w (np. inwestowanie w) firmę oferującą usługi w zakresie sterylizacji jest moralnie dopuszczalne? Leki Czy można inwestować w przedsiębiorstwa biotechnologiczne, których część działań obejmuje badania nad embrionalnymi komórkami macierzystymi bądź innymi metodami uznanymi przez Kościół za nieetyczne? Jaka jest moralna odpowiedzialność przedsiębiorstw farmaceutycznych i farmaceutów? Media Czy należy mieć obawy moralne związane z pracą w mediach? Jaka jest odpowiedzialność osób pracujących w mediach? Czy w wiadomościach bądź reklamach można przedstawiać fakty w taki sposób, by promować jeden produkt kosztem drugiego? Które tematy wymagają szczególnej uwagi w mediach? Zakończenie Jakie inne kwestie ogólne, dotyczące odpowiedzialności chrześcijan w biznesie, zdają się pojawiać w nauczaniu Kościoła? Dokumenty i wypowiedzi papieskie Dokumenty Soboru Watykańskiego II Dokumenty instytucji watykańskich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145297, 145296 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: Self-leadership and the one minute manager : discover the magic of no excuses! : increasing effectiveness through situational self leadership.
Czy wierzysz w magię? Ludzie nie potrafią czytać w myślach Myślenie słonia Orbity władzy Poznaj siebie Zdobywanie tego, czego potrzebujesz Biegnąc razem Żadnych wymówek Jednominutowa magia
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 350 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146198 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146180 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia prac autorów na stronach [131-132].
Bez kompasu i mapy: życie bez mentora Pytaj o drogę Kto? Ja? Mentorem? Poszukiwanie Pierwsze spotkanie Misja Zaangażowanie: nawiązywanie i umacnianie relacji Czas na introspekcję Mów prawdę Sieć kontaktów Budowanie zaufania Sieć kontaktów - to działa! Tworzenie okazji do rozwoju Podsumowanie i odnowienie relacji Mentoring nigdy się nie kończy Model MENTOR Tworzenie programu mentoringu w organizacji Coaching a mentoring
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Rugeley Blackpool Doliny Walii Południowej Londyn
Sygnatura czytelni BWF: V B 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150075 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W copyright rok: 2024, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2023. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Harriman House.
Morgan Housel Christine Benz Brian Portnoy Joshua Brown Bob Seawright Carolyn McClanahan Tyrone Ross Dasarte Yarnway Nina O'Neal Debbie Freeman Shirl Penney Ted Seides Ashby Daniels Blair duQuesnay Leighann Miko Perth Tolle Joshua Rogers Jenny Harrington Michael Underhill Dan Egan Howard Lindzon Ryan Krueger Lazetta Rainey Braxton Marguerita Cheng Alex Chalekian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154846 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentacje po prostu! : szkoła wystąpień publicznych / Piotr Bucki. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 269 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Etapy pracy nad prezentacją - praca nad wartością Praca nad wartością prezentacji Waluta społeczna, czyli powiedz mi coś, czego nie wiem, a będę słuchać z przyjemnością! Big Idea, czyli co tak naprawdę "sprzedajesz" Dokąd zabierasz swoich odbiorców? Prezentacja nie jest o Tobie Etapy pracy nad prezentacją - zbieranie materiałów Selektywna percepcja - wróg i przyjaciel Przekleństwo pierwszej strony wyników Google Etapy pracy nad prezentacją - praca nad narracją Struktura prezentacji Dobre pierwsze wrażenie robi się raz Piękne pierwsze zdanie Mocna struktura Piękny styl Pisanie i mówienie Liczby w narracji Opowiedz mi historię - storytelling w narracji Projektowanie slajdów Wizualizacja danych i infografiki Zdradzone puenty i spójność przekazu Etapy pracy nad prezentacją - czas prób i pracy nad podaniem Praca nad głosem, tempem i dykcją gestem, postawą i mimiką Prosty trening antystresowy Nie bądź nudny! Nie bądź nudna! Walcz o uwagę
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 92
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła mówców : myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy / Lidia Buksak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 320 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia strony 318-320.
Mówca W biznesie Co o wystąpieniach publicznych myślą sami menedżerowie lnnowacyjny produkt i bardzo przestarzały sposób mówienia o nim Świadomość prezentacyjna menedżera mówcy Mówca przyszłości Jak lnspirować i zarażać wizją w biznosie Przygotowanie prezentacji bizneswej Jak zbudowac lnsplrujący przekaz strategia prezontacji struktura prezentacji Sluchaj samego siebie Jak i co ćwiczy, żeby mieć piękny glos i dobrą dykcję Jak oddychać Jak ćwiczyć emisię głosu, wzmacniać rezonans, zróżnicować natężenie i wysokość glosu Jak ćwiczyć prawidłową wymowę Jak wykorzystywać pauzy, żeby wzmacniać siłę przekazu Tempo, modulacja, akcent, czyli o elementach prozodycznych języka polskiego Jakie błędy najczęściej popełniaią mówcy Oceń swoją mowę ciala Jaką postawę powinien mieć mówca biznesowy Jak się poruszać po scenie Geslykulacja, czyli co zrobić z rękami w czasie wystąpienia Mimika' czyIi co powinna wyrażać Twoja twarz Jak nawiązywać kontakt wzrokowy Jak zadbać o przestrzeń, w której będziesz występować Jak wykorzystywać rekwizyty i pracować z nimi na scenie Jak przygotować inspirujące, wspierające przekaz slajdy Pierwsze wrażenie i wizerunek mówcy Samoświadomość mówcy. Autodiagnoza: mocne strony i obszary do pracy Przekonania wspierające i ograniczające Czas na zmiany Style komunikacji Pewność siebie Jak sobie radzić ze stresem
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 73
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146790 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5915 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tytuł oryginału: How to jump start your (next) career.
Rozdział 1. Rozwój profesjonalnej postawy 9 Rozdział 2. Rozwijanie marki osobistej 33 Rozdział 3. Zdolność zarządzania ludźmi 57 Rozdział 4. Zdolność zarządzania procesami 77 Rozdział 5. Umiejętność przemawiania 109 Rozdział 6. Rozwijanie umiejętności pisania 135 Rozdział 7. Awans wewnętrzny 155 Rozdział 8. Szukanie nowej pracy - źródła ofert 183 Rozdział 9. Szukanie nowej pracy - CV i rozmowa kwalifikacyjna 207 Rozdział 10. Zmiana zawodu 231 Dodatek A. O Dale Carnegie & Associates, Inc. 259 Dodatek B. Zasady Dale'a Carnegiego 261
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 146
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Samoświadomość Odpowiedzialność Ciagła koncentracja na innych ludziach Strategiczne działanie Stosowanie zasad relacji międzyludzkich Zastosowanie odpowiednich narzędzi i procesów Zaufanie i rozwoj osobisty Pozytywna zmiana i rozwój organizacji Zaangażowanie i zwinność Wspólny kierunek i innowacyjność
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 165
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154853 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 179, [4] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO 11 Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania 11 W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie? 14 Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta 22 Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania? 23 Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć? 25 Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz 29 W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej? 29 W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe? 34 Słowa kluczowe z długim ogonem 39 Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO 43 Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić? 43 Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu 44 Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO 55 Najważniejsze elementy na stronie internetowej 55 Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne? 60 Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne 63 W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie? 66 Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać? 71 Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne 74 Optymalizacja strony typu one-page 79 Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building 83 Na czym polega usługa link buildingu? 83 Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących 84 Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących 90 Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing 97 Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących? 97 O czym pamiętać podczas tworzenia treści? 99 Czy posiadanie bloga jest konieczne? 105 W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej? 107 W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym? 109 Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych 117 Google Search Console 117 Google Analytics 131 Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy 143 Wizytówka w "Google Moja Firma" 143 Google Tag Manager 145 Google Data Studio 148 Google Trends 149 Google Keyword Planner 150 AnswerThePublic 151 Ubersuggest 152 Keyword Tool 153 Senuto 154 Semstorm 155 SurferSEO 157 SEMrush 158 Ahrefs 159 MajesticSEO 161 Yandex.Metrica 162 Screaming Frog SEO Spider 165 Sitebulb 166 SEO SpyGlass 167 Clusteric Auditor 168 SEOptimer 169 Stat4Seo 170 WebPozycja 171 SeoStation 171 OnCrawl 173 DeepCrawl 174 Copyscape 175 Brand24 177 SentiOne 178
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 57
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149862 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu rozdział 1. Zanim zaczniesz działać Twoja sprzedażowa tożsamość online Marketing i sprzedaż współcześnie Social selling na LinkedInie rozdział 2. Zrozumieć LinkedIn Potencjał LinkedIna LinkedIn w Polsce Przewodnik po LinkedInie – mało znane funkcje i ustawienia Mierzenie rezultatów marketingu i sprzedaży na LinkedInie Strategia obecności na LinkedInie rozdział 3. Profil osobisty na LinkedInie Twoja reputacja online Audyt – jak cię widzą, tak ci płacą Strategia marki osobistej na LinkedInie Skuteczny profil osobisty na LinkedInie – dziesięć i pół kroku rozdział 4. Profil firmowy na LinkedInie Co warto wiedzieć, zanim założysz profil firmowy Strona firmowa krok po kroku Zarządzanie stroną firmową i prowadzenie jej Treści na stronie firmowej rozdział 5. Biznesowe relacje na LinkedInie Budowanie wartościowej sieci kontaktów Sprzedaż – wszystko, co musisz wiedzieć, by dobrze zaplanować Wyszukiwarka LinkedIna – jak z niej skutecznie korzystać Bez spamowania – sprzedaż na LinkedInie InMail – wszystko, co warto wiedzieć Sales Navigator – wszystko, co musisz wiedzieć rozdział 6. Wartościowe treści Jak publikować, by nie kończyć kryzysem na LinkedInie Twoja strategia publikacji na LinkedInie Publikacje na LinkedInie – formaty, typy oraz analityka Wartościowe treści – budowanie zaangażowania i zasięgów Zamiast zakończenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153137 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; przełożył Konrad Pawłowski. - Wydanie 2. poprawione (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2021. - 346, [3] strony : ilustracje ; 23 cm.
Wydanie 1. pt.: Zasady działania skutecznego przywódcy.
Na okładce: Poznaj mechanizmy efektywnego i twórczego kierowania ludźmi.
Indeks.
Skutecznośc działania w życiu osobistym i w stosunkach międzyludzkich Cechy przywódców działających zgodnie z zasadami Ponowne spojrzenie na siedem nawyków skutecznego działania Pierwotna wielkość Zerwanie z przeszłością Sześć dni tworzenia . . Siedem grzechów głównych Moralny kompas Siła koncentracji na zasadach Nawiązywanie porozumienia Trzy dzieci metod wywierania wpływu osiem sposobów na wzbogacenie życia małżeńskiego i rodzinnego Wychowywanie dzieci na wybitnych ludzi ROZWOJ MENEDZERSKI I ORGANIZACYJNY Menedżerowie dostatku Siedem chronicznych problemów. Zmiana paradygmatu zarządzania Korzyści wypływające z paradygmatu przywództwa skoncentrowanego na zasadach Sześć warunków powierzania odpowiedzialności Zarządzanie oczekiwaniami Nadzór zewnętrzny a samokontrola Angażowanie ludzi w rozwiązywanie problemów Systemy informacji o osobach związanych z firmą Całkowite rozwiązywanie problemów przez pracowników Zarządzaj z lewej, kieruj z prawej Zasady najwyższej jakości Przywództwo najwyższej jakości Rozdział Siedem nawyków i czternaście punktów Deminga Przekształcanie moczarów w oazę Konstytucja przedsiębiorstw. Uniwersalna deklaracja misji System kształcenia skoncentrowany na właściwych zasadach Łowienie ryb w strumieniu
Sygnatura czytelni BMW: VI E 292 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 154
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150688 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawód trener personalny : wyróżnij się na rynku i ucieknij konkurencji / Piotr Czajkowski. - Poznań ; [Luboń] : Train Movement Academy, 2019. - 178, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 20 cm.
Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografia na stronie 39.
I. Dlaczego zostałem trenerem? II. Przygotowanie III. Zacznij pracę IV. Marka osobista V. Załóż firmę VI. Rozwiń biznes VII. Zacznij działać VIII. Filozofia treningowa
Sygnatura czytelni BWF: XI B 5
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151758 N, 151757 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8845 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Making work visible : exposing time theft to optimize work & flow.
Bibliografia na stronach 198-201.
WPROWADZENIE: PRACA I JEJ PRZEPŁYW (xix) CZĘŚĆ 1. PIĘCIU ZŁODZIEI CZASU (1) 1.1. ZA DUŻO PRACY W TOKU (PWT) (5) 1.2. NIEZNANE ZALEŻNOŚCI (17) 1.3. NIEZAPLANOWANA PRACA (25) 1.4. SPRZECZNE PRIORYTETY (31) 1.5. ZANIEDBANA PRACA (37) CZĘŚĆ 2. JAK ZDEMASKOWAĆ ZŁODZIEI CZASU, BY ZOPTYMALIZOWAĆ PRZEPŁYW PRACY (43) 2.1. UWIDOCZNIJ PRACĘ (47) ĆWICZENIA: ANALIZA ZAPOTRZEBOWANIA (60) ĆWICZENIA: IDENTYFIKACJA TYPÓW/KATEGORII ZADAŃ (61) ĆWICZENIA: PROJEKTOWANIE KART (62) ĆWICZENIA: MAPOWANIE PRZEPŁYWU PRACY (62) 2.2. SCHWYTAJ PRZYWÓDCĘ (65) ĆWICZENIA: POZNAJ PIĘĆ POWODÓW, DLA KTÓRYCH PRZYJMUJEMY WIĘCEJ PWT (73) 2.3. ZDEMASKUJ ZALEŻNOŚCI (77) ĆWICZENIA: DIAGRAM ZALEŻNOŚCI "ACH, PRZY OKAZJI" (86) 2.4. ZBRODNIA DOSKONAŁA - NIEZAPLANOWANA PRACA (89) ĆWICZENIA: EKSPERYMENT Z REDUKCJĄ ZAKŁÓCEŃ (97) 2.5. PRIORYTETY, PRIORYTETY, PRIORYTETY (99) ĆWICZENIA: WIZUALIZACJA PRIORYTETÓW (109) 2.6. ZAPOBIEGANIE ZANIEDBANIOM (111) ĆWICZENIA: TWORZENIE RAPORTU DŁUGOŚCI ŻYCIA (118) 2.7. PRZYDATNE PRZYKŁADY PROJEKTÓW TABLIC (121) CZĘŚĆ 3. WSKAŹNIKI, INFORMACJE ZWROTNE I OKOLICZNOŚCI (133) 3.1. WSKAŹNIKI ALBO PIENIĄDZE (137) 3.2. ZŁODZIEJOGRAM (155) 3.3. PRZEGLĄD OPERACJI (159) 3.4. SZTUKA SPOTYKANIA SIĘ (165) 3.5. PASKUDNE ZWYCZAJE (173)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 99 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149909 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Roger Fisher i William Ury i w zmienionym wydaniu Bruce Patton.
Dla studentów psychologii, socjologii, zarządzania, stosunków międzynarodowych, politologii, handlu zagranicznego, administracji, menedżerów oraz przedsiębiorców.
I. Problem 1. Nie targuj się o stanowiska II. Metoda 2. Oddziel ludzi od problemu 3. Skoncentruj się na interesach, a nie stanowiskach 4. Staraj się znaleźć możliwości, dające korzyści obu stronom 5. Nalegaj na stosowanie obiektywnych kryteriów III. Tak, ale… 6. Co zrobić, gdy oni są silniejsi? (Opracuj swoją BATNA — najlepszą z alternatyw negocjowanego porozumienia) 7. Co zrobić, gdy oni nie chcą grać? (Zastosuj negocjacyjne jujitsu) 8. Co zrobić, gdy stosują chwyty poniżej pasa? (Poskrom twardego negocjatora) IV. Na zakończenie V. Dziesięć pytań czytelników na temat Dochodząc do TAK Pytania na temat uczciwości i negocjacji opartych na zasadach 1. Czy przetarg pozycyjny ma w ogóle sens? 2. Co zrobić, gdy druga strona preferuje inne kryteria uczciwości? 3. Czy powinienem być uczciwy, jeżeli nie muszę? Pytania dotyczące stosunków z ludźmi 4. Co mam zrobić, gdy to właśnie ludzie są problemem? 5. Czy powinienem kiedykolwiek negocjować z terrorystami lub kimś takim jak Hitler? Kiedy warto nie angażować się w negocjacje?. 6. W jaki sposób powinienem dostosować styl negocjacji do różnic w osobowościach, płci, kulturze itp.? Pytania dotyczące taktyk 7. Jak mam rozstrzygać kwestie typu: Gdzie powinniśmy prowadzić rozmowy? Kto powinien złożyć pierwszą ofertę? Jak „wysoko” powinienem zacząć? 8. W jaki sposób powinienem przejść od opracowywania wariantów do składania oświadczeń o zobowiązaniach? 9. Jak mogę wypróbować wszystkie wasze pomysły, nie ponosząc nadmiernego ryzyka? Pytania dotyczące siły 10. Czy rzeczywiście sposób negocjacji ma jakiekolwiek znaczenie, jeżeli druga strona jest silniejsza? Jak mogę zwiększyć swoją siłę negocjacyjną? Analityczny schemat zawartości książki Notka o Harwardzkim Projekcie Negocjacyjnym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 435 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154991 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154992 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Tytuł oryginału: Successful time management.
Na okładce: Światowy bestesller.
01 Czas jako podstawowy zasób - możliwości i trudności Skuteczna zmiana Zindywidualizowane podejście Wzrost wydajności Analizuj, aby zyskać Najlepszy czas 02 Efektywne zarządzanie czasem - pierwsze kroki Aspekty twojej pracy Analiza obecnego sposobu pracy Zaplanuj pracę i wykonaj plan Jaki system wybrać? Określaj jasne cele Myśl z wyprzedzeniem Poświęć czas, by zaoszczędzić czas Czas na przemyślenia Naucz się odmawiać Być albo nie być (idealnym) Pracuj mądrzej, nie dłużej Nagradzaj siebie Dobre intencje 03 Bądź zorganizowany Opracuj plan Czas w domu Grupuj zadania Korzystaj mądrze z terminarza Starannie planuj spotkania Zrób porządek na biurku Unikaj wybiórczego podejścia Internet Podkreślanie kluczowych informacji Stawiaj na jakość Działanie lub inwestycja Współpraca z sekretarką lub asystentem Folder "Sprawy na później" Stosowanie listy kontrolnej Techniki osiągania poszczególnych celów Pamiętaj o przerwach 04 Uważaj na złodziei czasu Największy złodziej czasu Wyjść ze strefy komfortu Gdy wyniki są poniżej oczekiwań Dostrzec rzeczywistość Rozpoznać możliwości Gdy przeszkadzają inni Gdy dzwoni telefon Zadzwoń i oszczędź czas Precyzyjne wiadomości Poczta elektroniczna W podróży 05 E-maile - oszczędność czasu czy czarna dziura? Poczta elektroniczna kontra poczta tradycyjna E-mail - potencjalne wady Podstawowe zasady Systematyczne sortowanie Podpisy elektroniczne i urządzenia zabezpieczające Żargon i akronimy Załączniki Linki internetowe Potencjalne problemy 06 Wszystko po kolei Zasada Pareta Wysuń drobiazgi na pierwszy plan Planuj od końca Rzetelnie ustalaj terminy Analizuj metody wykonania zadań Odrzuć niepotrzebne zadania Uwaga, niebezpieczeństwo - zachowaj dystans Zaufaj swoim priorytetom 07 Papierkowa robota pod kontrolą Cel: ograniczenie papierkowej roboty do minimum Niech zwięzłość stanie się twoim nawykiem Ogranicz czas na papierkową robotę Rozsądnie archiwizuj dokumenty Utrzymuj porządek w dokumentach Komputery tak, ale... Nie powielaj informacji Unikaj niepotrzebnego rozpowszechniania informacji Czy konieczna jest pisemna forma? Pisz szybciej Kosz na śmieci 08 Współpraca z ludźmi Rozmowy towarzyskie Kontakty nieformalne Jak wykorzystać lunch Dzień poza biurem Konflikty to strata czasu Właściwi ludzie Jasne instrukcje Nie rób tego sam - deleguj zadania Wymieniaj się zadaniami Inwestuj w rozwój swoich pracowników Jedno zdanie, a jaka oszczędność czasu Nie stój nad ludźmi Motywuj pracowników Wsparcie w zarządzaniu czasem dla pracowników Ustal zasady i ich przestrzegaj Spotkania - niebezpieczeństwo czy szansa? 09 Zakończenie Czy warto? Garść (naprawdę!) ostatnich słów
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 150
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149751, 149752 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6213 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [207]-215. Wykaz aktów prawnych, netografia strona 215.
Wprowadzenie (Ewa Giermanowska, Agnieszka Kumaniecka-Wiśniewska, Mariola Racław, Elżbieta Zakrzewska-Manterys) Niepełnosprawność jako atut w ponowoczesnym świecie Opis realizacji badań i charakterystyka badanych absolwentów Metoda biograficzna i scenariusz wywiadu Niepełnosprawni studenci i absolwenci szkół wyższych w statystykach GUS Sytuacja edukacyjna niepełnosprawnych studentów (Elżbieta Zakrzewska-Manterys) Bariery w zdobywaniu wyższego wykształcenia Wpływ poziomu wykształcenia na aktywność zawodową Działania wspierające studentów niepełnosprawnych Badania losów niepełnosprawnych absolwentów studiów wyższych Analiza wyników przeprowadzonych badań Motywacje do podjęcia studiów wyższych Nauka Niepełnosprawność Wsparcie najbliższego otoczenia w procesie zdobywania wyższego wykształcenia i zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne (Agnieszka Kumaniecka-Wiśniewska) Osoby niedowidzące Niepełnosprawni ruchowo Osoby głuchonieme i niedosłyszące Sytuacja zawodowa niepełnosprawnych absolwentów szkół wyższych (Ewa Giermanowska Wejście na rynek pracy jako proces społeczny Młodzi niepełnosprawni na rynku pracy Paradygmat interpretatywny w badaniu procesów społecznych Wytwarzanie roli zawodowej Strategie poszukiwania pracy Trajektorie zawodowe – proces budowania roli zawodowej Wchodzenie w role zawodowe Przetrwanie czy zakorzenienie w pracy Sukces zawodowy w pracy Marzenia i życie bez pracy Orientacje zawodowe sprzyjające sukcesowi na rynku pracy Szanse i refleksyjność w ponowoczesnym świecie Instytucjonalne wsparcie niepełnosprawnych studentów i absolwentów szkół wyższych (Mariola Racław) Młodzi wykształceni niepełnosprawni – problem z rolą „aktywnego niepełnosprawnego” „Osobista polityka” wobec instytucji Wielosektorowy „świat instytucji” w narracjach młodych niepełnosprawnych Ekonomizacja niepełnosprawności w niedokończonym procesie inwestowania W kierunku integracji środowiskowej – wybrane rekomendacje Polityka społeczna wobec edukacji i zatrudnienia młodych niepełnosprawnych (Ewa Giermanowska, Mariola Racław) Edukacja i zatrudnienie niepełnosprawnych w Unii Europejskiej – kontekst instytucjonalny Od modelu medycznego do modelu społecznego i praw osób niepełnosprawnych Prawo do edukacji i prawo do pracy w świetle strategii Unii Europejskiej w sprawie niepełnosprawności Polityka społeczna wobec niepełnosprawnych absolwentów szkół wyższych: rozwiązywanie problemu czy jego tworzenie? Polityka społeczna – dylematy i rekomendacje Polityka społeczna i ryzyko socjalne z perspektywy młodych niepełnosprawnych Dylematy w polityce społecznej i rekomendacje Zakończenie Niepełnosprawni studenci oraz osoby niepełnosprawne z wyższym wykształceniem na rynku pracy. Raport na podstawie danych Głównego Urzędu Statystycznego (Szymon Wójcik).
Sygnatura czytelni BWF: X H 229
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144744 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8008 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
(Onepress Exclusive)
Istotność sprzedaży (11) Polska mentalność (15) Model MasterSales (19) Inner Game (23) Sympatia i kompetencja (25) Autorytet (28) Kategorie (32) Archetypy (34) Pozycje (43) Wzrok (46) Gestykulacja (50) Dotyk (73) Chodzenie (76) Odległość (77) Niepowtarzalność (78) Motywacja (80) Dystans do siebie (84) Ciekawość (86) Zmiana wrażenia (88) Błędy wizerunkowe (89) Relations Game (93) Social jiu-jitsu (95) Raport niewerbalny (99) Raport werbalny (102) Etapowość (107) Zaufanie (109) Potrzeby (119) Demografia (119) Psychografia (127) Emocje (136) Lojalność (144) Future pace (147) Backtrack pace (149) Telefon (150) E-mail (151) Zasady komunikacji (152) Sales Game (157) Wątpliwości (159) Definiowanie produktu (168) Elevator speech (171) Promocje (174) Język korzyści (177) Pytania (179) Odpowiadanie (181) Wiele osobowości (182) Rama inwestycji (183) Umawianie spotkań (185) Cross-sale (187) Rekomendacje (188) Testymoniale (189) Buyers remorse (190) Techniki perswazyjne (191)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 248 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150668 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150667 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Androidy : zespół, który stworzył system operacyjny Android / Chet Haase ; przekład: Krzysztof Krzyżanowski. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 392 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: No starch press.
Android. system operacyjny dla aparatów fotograficznych? Doświadczenie zawsze w cenie Zespół się rozrasta Jak zapunktować u inwestorów? Przejęcie startupu Życie w Google'u BUDOWANIE PLATFORMY Zespół do spraw podstawowych elementów systemu Java Podstawowe biblioteki Infrastruktura Grafika Media Framework Zestaw narzędzi do tworzenia interfejsu użytkownika Systemowy interfejs użytkownika i launcher Design Androidowa przeglądarka internetowa London Calling Aplikacje Usługi Androida Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja Android Market. Komunikacja Narzędzia dla deweloperów Odchudzony kod Open source Jak tym wszystkim zarządzać? Porozumienia Produkt kontra platforma ZESPÓŁ ANDROIDA Android != Google Zabawy ze sprzętem. Zabawy z robotami W tym czasie w Cupertino. Wydanie SDK Okres poprzedzający wydanie wersji 1.0 systemu Wydanie wersji 1.0 Reakcje na G1 Pierwsze urządzenia Droid dał radę Samsung i inni
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 42
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154648 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności