Lipa Michał
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Biblioteka Międzywydziałowa
(9)
Biblioteka WEiZ
(10)
Biblioteka WWFiF
(4)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Lipa Michał
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy personalni
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Zarządzanie
(7)
Przedsiębiorstwa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Bogactwo
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Przywództwo
(2)
Sukces
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Biznes
(1)
Blockchain
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia rozwoju
(1)
Ekonomiści
(1)
Finanse osobiste
(1)
Futurologia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gry kierownicze
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Human Sigma (strategia)
(1)
Imigracja
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Kierowanie
(1)
Konflikt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing administracyjny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing taktyczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Nordic walking (dyscyplina sportowa)
(1)
Organizacje uczące się
(1)
Oszczędności (finanse)
(1)
Problemy społeczne
(1)
Projektowanie usług
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Sport
(1)
Start-up
(1)
Statystyka Bayesa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Styl kierowania
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Twórczość
(1)
Wiedza
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie (MT Biznes)
(1)
Zarządzanie portfelem
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zasoby ludzkie
(1)
Zawodność rynku
(1)
Zmiany klimatyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Poradnik
(6)
Poradniki
(4)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Nordic Walking : a Total Body Experience.
Netogr. s. [77]-91.
Sygnatura czytelni BWF: XII H 31
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Tyt. oryg.: The business plan workbook.
Indeks.
Streszczenie: Książka to zbiór praktycznych i profesjonalnych wskazówek podanych w przystępnej i zilustrowanej przykładami formie. Oparta jest na Programie Rozwoju Przedsiębiorczości Szkoły Zarządzania w Cranfield, składa się z dwudziestu zadań zawierających przykłady i ćwiczenia pomocne przy tworzeniu własnego biznesplanu. Wykonując je, poznajemy kolejne etapy przygotowywania biznesplanu.
Sygnatura czytelni BMW: VI G 16 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII D 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111865 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2124 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Tyt. oryg. : The Business Plan Workbook.
U góry okł. i na grzb. : Small Business.
U dołu okł. : Sztab doradców ds. biznesplanu [...].
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123745 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116861 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2687 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw / Cecil Bozarth, Robert B. Handfield ; przekład: Michał Lipa. - Wydanie V. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 476 stron : fotografie, ilustracje, wykresy, 27 cm.
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
CZĘŚĆ I. TWORZENIE WARTOŚCI ZA POMOCĄ OPERACJI I ŁAŃCUCHÓW DOSTAW (1) 1. Wprowadzenie do zarządzania operacjami oraz łańcuchami dostaw (1) 1.1. Dlaczego warto studiować zarządzanie operacjami oraz łańcuchami dostaw? (3) Zarządzanie operacjami (4) Zarządzanie łańcuchem dostaw (6) 1.2. Ważne trendy (9) Zwinność (10) Technologie informatyczne (10) Ludzie (10) 1.3. Zarządzanie operacjami oraz łańcuchami dostaw a Twoja kariera (11) Organizacje zawodowe (12) Powiązania między różnymi obszarami funkcjonalnymi oraz między różnymi organizacjami (13) 1.4. Umiejętności zwiększające szanse zatrudnienia (14) Krytyczne myślenie (14) Współpraca (14) Umiejętność stosowania wiedzy i przeprowadzania analiz (15) Stosowanie technologii informatycznej i zdolności obliczeniowe (15) 2. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw (20) 2.1. Elementy firmy (22) 2.2. Strategia (22) 2.3. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw (25) Wartość dla klienta (26) Cztery wymiary wydajności (27) Trudne wybory pomiędzy różnymi wymiarami wydajności (29) Zdobywcy zamówień oraz kwalifikatory zamówień (29) Koordynacja ze strategią biznesową (30) Kluczowe kompetencje w obszarze operacji i łańcucha dostaw (32) CZĘŚĆ II. TWORZENIE ŚRODOWISKA OPERACYJNEGO (40) 3. Wybór procesu oraz decyzje dotyczące organizacji produkcji i usług (40) 3.1. Procesy produkcyjne (42) Linie produkcyjne oraz produkcja ciągła (43) Produkcja jednostkowa (44) Produkcja seryjna (45) Produkcja stacjonarna (45) Hybrydowe procesy produkcyjne (45) Drukowanie przestrzenne (46) Łączenie procesów produkcyjnych w ramach łańcucha dostaw (47) Wybór procesu produkcyjnego (47) Macierz produkt-proces (47) 3.2. Indywidualizacja produktu w łańcuchu dostaw (48) Cztery poziomy indywidualizacji (48) Punkt indywidualizacji (48) 3.3. Procesy usługowe (51) Pakiet usług (52) Indywidualizacja usług (52) Kontakt z klientem (53) Pozycjonowanie usług (56) Usługi w łańcuchu dostaw (57) 3.4. Modele podejmowania decyzji dotyczących rozmieszczenia przestrzennego zasobów (58) Równoważenie linii (59) Przydzielanie pomieszczeń jednostkom funkcjonalnym (62) 4. Procesy biznesowe (74) 4.1. Procesy biznesowe (76) Doskonalenie procesów biznesowych (77) 4.2. Mapowanie procesów biznesowych (79) Mapa procesu (79) Mapowanie procesów z podziałem na role (82) 4.3. Zarządzanie procesami biznesowymi i doskonalenie ich (84) Mierzenie wydajności procesów (84) Produktywność (84) Efektywność (86) Czas trwania cyklu (87) Benchmarking (88) Metoda six-sigma (89) Narzędzia ciągłego doskonalenia procesów biznesowych (91) 4.4. Wyzwania związane z procesami biznesowymi oraz model SCOR (98) Jak bardzo zestandaryzowane powinny być procesy? (98) Przebudowa procesów biznesowych (99) Koordynowanie zarządzania procesami w łańcuchu dostaw (99) Model SCOR (99) 5. Zarządzanie jakością (108) Wprowadzenie (110) 5.1. Definicja jakości (110) 5.2. Całkowity koszt jakości (113) 5.3. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) (114) TQM a metoda six-sigma (117) 5.4. Statystyczna kontrola jakości (117) Wydolność procesu (118) Jakość six-sigma (120) Karty kontrolne (121) Wyrywkowa kontrola odbiorcza (127) Funkcja utraty jakości Taguchiego (129) 5.5. Zarządzanie jakością w ramach łańcucha dostaw (130) ISO 9000 (130) Zewnętrzne błędy w łańcuchu dostaw (131) 6. Zarządzanie mocą produkcyjną (142) 6.1. Moc produkcyjna (144) Mierniki mocy produkcyjnej (144) Czynniki wpływające na poziom mocy produkcyjnej (145) Czynniki związane z łańcuchem dostaw (145) 6.2. Trzy podstawowe strategie dopasowywania mocy produkcyjnej do popytu (145) 6.3. Metody oceny różnych opcji mocy produkcyjnej (147) Koszty (147) Popyt (149) Wartość oczekiwana (149) Drzewa decyzyjne (150) Analiza progu rentowności (152) Krzywe doświadczenia (153) Inne względy (156) 6.4. Rozumienie i analizowanie mocy produkcyjnej (157) Teoria ograniczeń (157) Teoria kolejek (160) Prawo Little'a (164) Wykorzystanie programu Microsoft Excel w zarządzaniu mocą produkcyjną (168) 6S. Rozwinięcie teorii kolejek i modelowanie symulacyjne (175) Wprowadzenie (176) 6S.1. Inne ujęcia teorii kolejek (176) Założenia leżące u podstaw teorii kolejek (177) Wzory do teorii kolejek dla trzech różnych środowisk (177) 6S.2. Modelowanie symulacyjne (181) Symulacja Monte Carlo (182) Tworzenie i ocenianie modeli symulacyjnych za pomocą pakietu SimQuick (184) CZĘŚĆ III. TWORZENIE POWIĄZAŃ W RAMACH ŁAŃCUCHA DOSTAW (189) 7. Zarządzanie zaopatrzeniem (189) 7.1. Dlaczego zarządzanie zaopatrzeniem jest tak ważne? (191) Globalny wymiar zarządzania zaopatrzeniem (191) Wymiar finansowy (192) Wpływ zaopatrzenia na wydajność (194) 7.2. Proces sourcingu strategicznego (195) Etap 1. Ocena możliwości (195) Etap 2. Sporządzenie profilu wewnętrznego i zewnętrznego (197) Etap 3. Opracowanie strategii sourcingu (199) Etap 4. Prześwietlanie dostawców i formułowanie kryteriów wyboru (207) Etap 5. Ostateczny wybór dostawcy (208) Etap 6. Negocjacje i podpisywanie umów (210) 7.3. Cykl "od zamówienia do opłacenia" (212) Przygotowanie zamówienia (212) Kontrola i przyspieszanie realizacji (212) Odbiór i kontrola (212) Rozliczenie i zapłata (213) Aktualizacja danych (213) 7.4. Trendy w zarządzaniu zaopatrzeniem (213) Zaopatrzenie zgodne z filozofią zrównoważonego rozwoju (213) Zakłócenia w łańcuchach dostaw (214) 8. Logistyka (221) 8.1. Dlaczego logistyka jest tak ważna? (223) 8.2. Obszary decyzyjne w logistyce (225) Transport (225) Wybór środka transportu (226) Transport multimodalny (227) Gospodarka magazynowa (228) Logistyczne systemy informatyczne (231) Przeładunek i pakowanie (233) Zarządzanie zapasami (234) 8.3. Strategia logistyczna (234) Posiadanie kontra outsourcing (235) Pomiar wydajności systemu logistycznego (236) Koszt nabycia (237) Systemy logistyki odzysku (238) 8.4. Modele decyzyjne w logistyce (239) Metoda wyważonego środka ciężkości (239) Modele optymalizacyjne (241) Zagadnienie transportowe (241) CZĘŚĆ IV. PLANOWANIE ORAZ KONTROLA OPERACJI I ŁAŃCUCHÓW DOSTAW (254) 9. Prognozowanie (254) 9.1. Rodzaje prognoz (256) Prognozy popytu (256) Prognozy podaży (256) Prognozy cen (256) 9.2. Prawa prognozowania (257) Prawo 1. Prognozy niemal zawsze są niedokładne (258) Prawo 2. Prognozy krótkookresowe są bardziej dokładne (258) Prawo 3. Prognozy dla grup produktów lub usług są bardziej dokładne (258) Prawo 4. Prognozy nie są substytutem wartości, które można dokładnie określić (258) 9.3. Wybór metody prognozowania (258) 9.4. Jakościowe metody prognozowania (259) 9.5. Modele prognozowania oparte na szeregach czasowych (260) Metoda naiwna (261) Średnia ruchoma (262) Średnia ruchoma ważona (264) Wygładzanie wykładnicze (264) Liniowy model wygładzania wykładniczego Holta (267) Regresja liniowa (268) Dostosowania sezonowe (272) 9.6. Modele prognozowania przyczynowo-skutkowego (276) Regresja liniowa (276) Regresja wieloraka (278) 9.7. Mierniki trafności prognoz (281) 9.8. Programy komputerowe do tworzenia prognoz (283) 9.9. Wspólne planowanie, prognozowanie i uzupełnianie zapasów (283) 10. Planowanie sprzedaży i operacji (planowanie zagregowane) (299) 10.1. Miejsce SOP w cyklu planowania (300) 10.2. Najważniejsze metody planowania sprzedaży i operacji (302) Planowanie zstępujące (303) Różne rodzaje planów produkcji (305) Planowanie wstępujące (309) Analiza przepływów pieniężnych (311) 10.3. Przygotowanie organizacyjne i wdrażanie procesu planowania sprzedaży i operacji (313) Wybór najlepszego planu (313) Ruchomy horyzont planistyczny (314) Wdrażanie procesu planowania sprzedaży i operacji w organizacji (315) 10.4. SOP w działalności usługowej (316) Dostosowywanie sprzedaży do mocy produkcyjnej (316) Dopasowywanie mocy produkcyjnej do sprzedaży (318) 10.5. Integracja procesu SOP w ramach łańcucha dostaw (319) 10.6. Zastosowanie modelowania optymalizacyjnego w tworzeniu SOP (319) 11. Zarządzanie zapasami w ramach łańcucha dostaw (331) 11.1. Znaczenie zapasów (334) Rodzaje zapasów (334) Czynniki sprzyjające gromadzeniu zapasów (336) Zapasy o popycie niezależnym i zależnym (338) 11.2. Metoda kontroli okresowej (338) Granica uzupełniania zapasów (339) 11.3. Metoda kontroli ciągłej (340) Ekonomiczna wielkość zamówienia (341) Punkt ponownego zamawiania i zapas bezpieczeństwa (343) Rabaty ilościowe (346) 11.4. Metoda zapasu jednookresowego (348) Docelowy poziom obsługi (348) Docelowy poziom uzupełniania zapasów (350) 11.5. Zapasy w łańcuchu dostaw (352) Efekt bykowca (352) Lokalizacja zapasów (353) Transport, pakowanie i przeładunek (354) Wykorzystanie programu Microsoft Excel w zarządzaniu zapasami (356) 12. Zarządzanie produkcją w ramach łańcucha dostaw (364) 12.1. Planowanie nadrzędne (366) Moduł planu nadrzędnego (367) Korzystanie z planu nadrzędnego (372) 12.2. Planowanie potrzeb materiałowych (373) Moduł MRP (375) Zalety MRP (380) Warunki stosowania MRP (380) 12.3. Systemy kontroli działalności produkcyjnej i zarządzania złożonymi zamówieniami (382) Kolejność zadań (382) Technologie służące do kontrolowania działalności (383) 12.4. Synchronizacja planowania i kontroli w ramach łańcucha dostaw (384) Planowanie potrzeb dystrybucyjnych (384) 12S. Technologie informatyczne w łańcuchu dostaw (399) Wprowadzenie (400) 12S.1. Znajomość potrzeb informacyjnych łańcucha dostaw (401) Różnice pomiędzy poziomami organizacyjnymi (401) Kierunek połączeń (402) 12S.2. Systemy informacyjne w zarządzaniu łańcuchem dostaw (403) 12S.3. Trendy godne uwagi (405) Narzędzia BPM (405) Przetwarzanie danych w chmurze (405) Internet rzeczy (406) 13. Just-in-time - produkcja zgodna z filozofią lean (408) Wprowadzenie (410) 13.1. Marnotrawstwo w filozofii lean (411) 13.2. Zapasy w filozofii lean (412) 13.3. Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie zarządzania zgodnego z filozofią lean (413) 13.4. Systemy kanban (414) Kontrolowanie stanu zapasów z wykorzystaniem systemu kanban (419) Synchronizacja działań w łańcuchu dostaw z wykorzystaniem systemu kanban (421) Połączenie techniki MRP i systemu kanban (422) CZĘŚĆ V. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ORAZ ROZWOJEM PRODUKTÓW I USŁUG (429) 14. Zarządzanie projektami (429) 14.1. Rosnące znaczenie zarządzania projektami (431) 14.2. Fazy projektu (432) Faza koncepcyjna (432) Faza definicji projektu (432) Faza planowania (433) Faza realizacji (433) Faza powykonawcza (433) 14.3. Narzędzia zarządzania projektami (434) Wykres Gantta (434) Sieć czynności (436) Konstruowanie sieci czynności (436) Kompresja projektu (440) 14.4. Oprogramowanie wspomagające zarządzanie projektami (442) 14.5. PMI oraz Project Management Body of Knowledge (PMBOK(r)) (445) 15. Rozwój produktów i usług (451) Projekt produktu i proces rozwoju (453) Cztery powody rozwijania nowych produktów i usług (453) 15.1. Ujęcie procesu rozwoju produktów i usług z perspektywy operacji i łańcucha dostaw (454) Powtarzalność, łatwość testowania i łatwość obsługi (455) Wielkość produkcji (455) Koszty produkcji (455) Dopasowanie do istniejących możliwości (456) 15.2. Proces rozwoju (457) Model procesu rozwoju (457) Rozwój sekwencyjny kontra inżynieria współbieżna (459) 15.3. Role odgrywane przez różne jednostki funkcjonalne w procesie rozwoju produktów i usług (460) Dział inżynieryjny (460) Marketing (460) Księgowość (460) Finanse (460) Projektanci (461) Zaopatrzenie (461) Dostawcy (462) Kto prowadzi? (462) 15.4. Metody doskonalenia projektów produktów i usług (462) DMADV (ang. Define-Measure-Analyze-Design-Verify) (462) Dopasowanie funkcji jakości (QFD) (463) Projektowanie wspomagane komputerowo (CAD) oraz projektowanie i wytwarzanie wspomagane komputerowo (CAD/CAM) (464) Metody typu "projektowanie pod kątem..." (464) Rachunek kosztu docelowego i analiza wartości (465)
Sygnatura czytelni BMW: VI I 96 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150597 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150596 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
W copyright rok: 2024, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2023. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Harriman House.
Morgan Housel Christine Benz Brian Portnoy Joshua Brown Bob Seawright Carolyn McClanahan Tyrone Ross Dasarte Yarnway Nina O'Neal Debbie Freeman Shirl Penney Ted Seides Ashby Daniels Blair duQuesnay Leighann Miko Perth Tolle Joshua Rogers Jenny Harrington Michael Underhill Dan Egan Howard Lindzon Ryan Krueger Lazetta Rainey Braxton Marguerita Cheng Alex Chalekian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154846 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Twoja firma 2.0 : od dobrej do wielkiej / Jim Collins, Bill Lazier ; przekład: Michał Lipa. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 430 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Czym jest Twoja firma 2.0. Od dobrej do wielkiej? Perspektywa jima z 2020 roku. Bili i ja Perspektywa Jima z 2020 roku. Wspaniała wizja jest niewiele warta bez wspaniałych ludzi Styl przywództwa Perspektywa Jima z 2020 roku. Czym dokładnie jest przywództwo? Perspektywa Jima z 2020 roku. Jakiej sprawie służysz? Perspektywa Jima z 2020 roku. Podejmowanie dobrych decyzji w odpowiednim czasie Perspektywa Jima z 2020 roku. Nie myl upodmiotowiania iudzi z usuwaniem się w cień Perspektywa Jima z 2020 roku. Cel ponad zyskiem - nie myl rzadkiego z nowym Perspektywa Jima z 2020 roku. BHAG-i, wszędzie BHAG-i Perspektywa Jima z 2020 roku. tączenie wszystkiego w spójną całość - firma DPR Construction i jej "konwencja konstytucyjna" w sprawie wielkości Perspektywa Jima z 2020 roku. Szczęście sprzyja wytrwałym Perspektywa Jima z 2020 roku. Mapa, czyli czym się kierują wielkie firmy Strategia Perspektywa Jima z 2020 roku. Istota strategii Perspektywa Jima z 2020 roku. Jeśli nie możesz kontrolować cen, musisz kontrolować koszty Przykład strategii małej firmy Hardrock Products, Inc Innowacje Perspektywa Jima z 2020 roku. Kreatywność to dopiero początek Doskonałość taktyczna Perspektywa Jima z 2020 roku. Deadline, czyli wolność ustrukturyzowana Perspektywa Jima z 2020 roku. KRoK-owy sposób myślenia Perspektywa Jima z 2020 roku. Oczekiwania Perspektywa jima z 2020 roku. Taktyczne BHAG-i Perspektywa Jima z 2020 roku. Czyń ludzi OJOP-ami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152530 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Książka laureatów ekonomicznego Nobla.
Indeks.
Rozdział 1. Przywróćmy godność ekonomii Rozdział 2. Z paszczy rekina Rozdział 3. Bolqczki wymiany międzynarodowej Rozdział 4. Preferencje, pragnienia i potrzeby Rozdział 5. Koniec wzrostu? Rozdział ó. W gorqcej wodzie Rozdział 7. Pianola Rozdział 8. Uczciwy rząd Rozdział 9. Pieniądz i troska Zakończenie. Dobra i zła ekonomia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152374 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes (MT Biznes))
(Zarządzanie (MT Biznes))
Tytuł oryginału: The personal MBA 10th anniversary edition.
Na stronie redakcyjnej i okładce: Międzynarodowy bestseller sprzedany w ponad 900 tysiącach egzemplarzy.
Nie musisz wiedzieć wszystkiego Nie potrzebujesz doświadczenia . Modele myślowe, nie metody Mój indywidualny program MBA Samodzielny, błyskawiczny kurs biznesu Ziarno i plewy Indywidualny program MBA idzie w świat Modele myślowe Mungera Kojarzenie faktów Dla sceptyków Czy powinieneś studiować w szkole biznesu? Trzy największe problemy ze szkołami biznesu Złudzenie wielkości Twoje pieniądze i twoje życie O rozstawaniu się z pieniędzmi Gdzie wylądujesz po studiach MBA? Skąd się wzięły szkoły biznesu? W poszukiwaniu dystrybucji Igranie z ogniem Brak motywacji do zmian Jedyna zaleta szkół biznesu Dług odbiera wybór Lepszy sposób Czego się nauczysz z tej książki? Jak korzystać z tej książki? KREOWANIE WARTOŚCI Pięć elementów każdej firmy Ukryte zalety konkurencji Ekonomicznie wartościowe umiejętności Żelazne prawo rynku Podstawowe dążenia człowieka . Status społeczny Dziesięć sposobów oceny rynku Reguła najemnika Reguła krzyżowca Dwanaście standardowych form wartości Forma wartości: produkt Forma wartości: usługa Forma wartości: zasoby współdzielone Forma wartości: abonament Forma wartości: odsprzedaż Forma wartości: dzierżawa Forma wartości: agencja Forma wartości: agregowanie odbiorców Forma wartości: pożyczka Forma wartości: opcja Forma wartości: ubezpieczenie Forma wartości: kapitał Premia za kłopot Wartość postrzegana Modularność Tworzenie i rozdzielanie pakietów Pośrednictwo i eliminowanie pośredników Prototyp Cykl iteracji Szybkość iteracji Informacje zwrotne Alternatywy Wybór optymalnej decyzji Wartości ekonomiczne Badanie relatywnego znaczenia Krytyczne założenia Testowanie cienia Minimalnie satysfakcjonująca oferta Rozwijanie przyrostowe Testowanie w warunkach polowych 2. MARKETING Uwaga Podatność Niezwykłość Potencjalny nabywca Zaabsorbowanie Poziomy świadomości Efekt końcowy Demonstracja Kwalifikacja Punkt wejścia na rynek Dostępność Pragnienie Wizualizacja Ramowanie Gratis Przyzwolenie Hak Wezwanie do działania Narracja Kontrowersja Reputacja 3. SPRZEDAŻ Transakcja Punkty wspólne Zaufanie Zasada niepewności cen Cztery metody wyznaczania cen Szok cenowy Sprzedaż oparta na wartości Sprzedaż oparta na wiedzy Najlepsza dostępna alternatywa Wyłączność Trzy uniwersalne waluty Trzy wymiary negocjacji Bufor Odporność na perswazję Wzajemność Niekorzystne fakty Zmęczenie wyborem Bariery zakupu Odwracanie ryzyka Reaktywacja 4. DOSTARCZANIE WARTOŚCI Strumień wartości Powielanie Kanał dystrybucji Skalowanie Efekt oczekiwań Akumulacja Przewidywalność Wzmocnienie Jakość Bariery konkurencji Przejawy jakości Mnożnik siły Przepustowość Systematyzacja Kopiowanie Selekcja 5. FINANSE Zysk Marża zysku Zatrzymywanie wartości Dostateczna rentowność Wycena Rachunek przepływów pieniężnych Rachunek zysków i strat Bilans Wskaźniki finansowe Analiza kosztów i korzyści Cztery metody zwiększania przychodów Zdolność cenowa Wartość życiowa Dopuszczalny koszt pozyskania Koszty ogólne Koszty stałe i zmienne Stopniowa degradacja Próg rentowności Amortyzacja Siła nabywcza Cykl przepływu pieniądza Podział obowiązków Ograniczone uprawnienia Koszt utraconych możliwości Wartość pieniądza w czasie Procent składany Dźwignia finansowa Hierarchia źródeł finansowania Samowystarczalność Stopa zwrotu z inwestycji Koszty utracone Mechanizmy kontroli wewnętrznej 6. LUDZKI UMYSŁ Syndrom jaskiniowca Wymagania dotyczące wydajności Wielowarstwowy mózg Kontrola percepcyjna Poziom odniesienia Oszczędzanie energii Struktura przewodnia Reorganizacja Konflikt Wykrywanie wzorców Symulacja umysłowa Interpretacja i reinterpretacja Motywacja Hamowanie Oznaki statusu Defekt statusu Niechęć do straty Fiksacja na zagrożeniu Ograniczenie zakresu poznawczego Skojarzenia Niewidzenie braków Kontrast Rzadkość Nowość PRACA ZE SOBĄ Akrazja Monoideizm Koszt przerzucania uwagi Cztery metody kończenia Najważniejsze zadania Cele Stany bycia Nawyki Torowanie Decyzja Pięć razy „dlaczego" Pięć razy „jak" Najbliższe działanie Uzewnętrznianie Samouświadomienie Eksperyment myślowy Prawo Parkinsona Scenariusz dnia sądnego Skłonność do zawyżonej samooceny Efekt potwierdzenia Efekt pewności wstecznej Obciążenie wydajnościowe Cykle energetyczne Stres i regeneracja Testowanie Aura tajemniczości Hedonistyczny kierat Błąd porównania Zakres kontroli Przywiązanie Osobiste badania i rozwój Ograniczające przekonania Błędne inwestycje Konieczność wyboru Złudzenie osiągnięcia ostatecznego celu PRACA Z INNYMI Władza Przewaga komparatywna Brzemię komunikacji Ważność Bezpieczeństwo Złota triada Powód Intencja dowódcy Zasłużony szacunek Apatia obserwatora Złudzenie planowania Funkcja wymuszająca Polecenia Łączenie się w klany Konwergencja i dywergencja Społeczny dowód słuszności Autorytet Zobowiązanie i konsekwencja Tendencyjność spowodowana czynnikami motywacyjnymi Błąd modalny Błąd atrybucji Błąd czytania w myślach Wyznaczanie granic Zasada życzliwości Orientacja na opcje Zarządzanie Zatrudnianie oparte na wynikach ROZUMIENIE SYSTEMÓW Prawo Galla Entropia Przepływ Niepewność Zapas miana Nadwyżka Współzależność Ograniczenie Ryzyko kontrahenta Sprzężenie zwrotne Efekty drugiego rzędu Autokataliza Efekty zewnętrzne Środowisko Normalne wypadki Test selekcji ANALIZOWANIE SYSTEMÓW Dekonstrukcja Pomiary Kluczowe wskaźniki wydajności Śmieci na wejściu, śmieci na wyjściu Tolerancja Wariancja Uczciwość analityczna Kontekst Próbkowanie Margines błędu Wskaźnik Wartość typowa Korelacja i związek przyczynowy . Normy Aproksymanta Segmentacja Humanizacja DOSKONALENIE SYSTEMÓW Efekt interwencji Optymalizacja Refaktoryzacja Decydująca mniejszość Malejące przychody krańcowe Obciążenie progresywne Tarcie Automatyzacja Paradoks automatyzacji Ironia automatyzacji Standardowa procedura operacyjna Lista kontrolna To nie koniec Podziękowania Dodatek A. Jak kontynuować własne studia biznesowe Dodatek B. Czterdzieści dziewięć pytań pozwalających poprawić osiągane wyniki O autorze Koszt procesu Zaprzestanie Odporność Zabezpieczenia Testowanie warunków skrajnych Planowanie scenariuszowe Eksploracja/Eksploatacja Cykl trwałego wzrostu Droga środka Mentalność eksperymentatora
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 427 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151034 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rich Dad / Robert T. Kiyosaki)
Tytuł oryginału: Rich dad, poor dad : what the rich teach their kids about money that the poor and middle class do not.
Na okładce: wydanie rozszerzone - 9 dodatkowych rozdziałów do studiowania książki.
Na okładce: 20 lat jako poradnik finansowy wszech czasów.
Bogaty ojciec, biedny ojciec Bogaci nie pracują za pieniądze Dlaczego należy uczyć umiejętności finansowych? Pilnuj swoich interesów Historia podatków i potęga spółek Pieniądze wymyślili bogaci Pracuj, by się uczyć – nie pracuj za pieniądze Pokonywanie przeszkód Wciąż chcesz wiedzieć więcej? Oto co możesz zrobić
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151463, 151462 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 2935 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4852 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149276 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Streszczenie: Książka dla kierowników projektów, którzy chcą poznać nowoczesne metodologie realizacji przedsięwzięć informatycznych. Autor przedstawia kolejne kroki zarządzania projektem IT i wiadomości, dzięki którym projekt zostanie zrealizowany płynnie, terminowo i w wyznaczonym budżecie. Książka uczy jak sprawnie planować projekt, dobierać personel i kontrolować zasoby.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ć 65
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111872 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 387-425. Indeksy.
Fundamentalne źródła wzrostu: instytucje, kultura i idee 1.1. Fundamentalne źródła wzrostu 1.2. Czym są instytucje i jak napędzają wzrost gospodarczy? 1.3. Instytucje oligarchiczne a instytucje inkluzywne 1.4. Skąd się biorą dobre instytucje? 1.5. Rozszerzony instytucjonalny model rozwoju 1.6. Warunki przejścia od społeczeństwa oligarchicznego do inkluzywnego i vice versa 1.7. Jak przejść do społeczeństwa inkluzywnego: implikacje polityczne 1.8. Znaczenie kultury 1.9. Wpływ kultury na instytucje 1.10. Idee, ideologie i ludzie Od czarnej śmierci do czarnej dziury 2.1. Rozkwit Europy Zachodniej i schyłek Europy Środkowo-Wschodniej 2.2. Mityczny „złoty wiek” szesnastowiecznej Polski 2.3. Źródła zacofania Polski 2.4. Dlaczego w Polsce powstały instytucje oligarchiczne? 2.5. Dlaczego polska „demokracja” nie zaowocowała rozwojem gospodarczym? 2.6. Wpływ kultury, wartości i ideologii na zacofanie Polski Europejski lider wzrostu Czym czarna śmierć była dla Europy Zachodniej, tym dla Europy Środkowo-Wschodniej był komunizm 3.1. O co chodziło w komunizmie? 3.2. Dlaczego komunizm upadł? 3.3. Polska maruderem w obozie komunistycznym 3.4. Dlaczego komunizm nie był samym złem? 3.5. Jak komunizm zniszczył feudalizm 3.6. A gdyby Polska pozostała kapitalistyczna po 1945 roku? Polska transformacja: historia sukcesu 4.1. Sposób pomiaru wyników gospodarczych i dobrobytu 4.2. Sposób pomiaru dobrostanu i szczęścia 4.3. Wyniki gospodarcze Polski od 1989 roku 4.4. Wyjątkowość sukcesu Polski 4.5. Wzrost inkluzywny w Polsce 4.6. Czynniki wzrostu inkluzywnego 4.7. Wzrost dobrostanu, jakości życia i szczęścia 4.8. Niepowodzenia polskiej transformacji Czynniki udanej transformacji Polski 5.1. Terapia szokowa kontra gradualizm 5.2. Terapia szokowa w Polsce po 1989 roku 5.3. Krytyka terapii szokowej 5.4. Terapia szokowa czy szokująca porażka? 5.5. Po terapii szokowej: korekta polityki i dalsze reformy 5.6. Dlaczego Polska odniosła większy sukces niż inne kraje postkomunistyczne? 5.7. Korzyści z opóźnionej prywatyzacji 5.8. Czy Polska mogła rozwijać się szybciej? Fundamentalne źródła wzrostu Polski: rola instytucji 6.1. Które instytucje napędzały transformację Polski? 6.2. Jakość polskich instytucji w perspektywie długookresowej 6.3. Wpływ instytucji na wzrost w Polsce 6.4. Wpływ przystąpienia do UE na rozwój instytucji 6.5. Wpływ UE na konwergencję dochodów 6.6. Czynniki rozwoju dobrych instytucji politycznych i gospodarczych Rola kultury, idei i przywództwa 7.1. Wpływ kultury na instytucje i wzrost w gospodarkach transformacji 290 7.2. Różnice kulturowe między Europą Środkowo-Wschodnią a Zachodem 7.3. Kultura a wyniki gospodarcze Polski 7.4. Ewolucja kultury od 1989 roku 7.5. Rola przywództwa 7.6. Idee i ideologie Czy Polska będzie nadal odnosiła sukcesy? Prognozy, scenariusze i zagrożenia 8.1. Perspektywy dalszego wzrostu Polski 8.2. Możliwości wzrostu powyżej oczekiwań 8.3. Czynniki mogące spowolnić wzrost 8.4. Literatura ekonomiczna a czynniki wzrostu gospodarczego 8.5. Znaczenie rankingów Nowy model wzrostu dla Europy Środkowo-Wschodniej: konsensus warszawski 9.1. Czy Polska potrzebuje nowego modelu wzrostu 9.2. Konsensus warszawski 9.3. Wdrożenie konsensusu warszawskiego 9.4. Wpływ konsensusu warszawskiego
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6106 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes Horyzonty)
Tytuł oryginału: The three rules : how exceptional companies think 2013.
Indeks.
Więcej niż ciasteczko z wróżbą jak usłyszeć sygnał w szumie wysoka jakość ważniejsza niż niska cena przychód ważniejszy niż koszt nie ma innych reguł dlaczego powinniście stosować trzy reguły? 239 podziękowania obliczanie składników przewagi bibliografia studiów sukcesów identyfikowanie wyjątkowych wyników analiza kategorii,trajektorii i okresów wykresy profili wyników analiza spójności analiza statystyczna małych prób zmiany pozycji a zmiany wyników struktura przewagi w zakresie rentowności dodatek j: różnice behawioralne na podstawie porównań par firm
Sygnatura czytelni BWZ: 148661
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148660 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Droga Startupu : metoda sukcesu / Eric Ries ; tłumaczenie Michał Lipa. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 415 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Power)
CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29) Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33) Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55) Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77) Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101) Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135) CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155) Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163) Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205) Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243) Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285) CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325) Rozdział 10. Ogólna teoria przedsiębiorczości (331) Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343) Epilog. Nowa religia obywatelska (373)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146021 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The big book of conflict resolution games : quick, effective activities to improve communication, trust, and collaboration.
Obszerny zestaw opisów gier wraz z materiałami dla uczestników jest dostępny w wersji elektronocznej na s. internet. wydaw.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 116
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136684 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4970 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The fifth discipline. The art & practice of the learning organization.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 667 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132801 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor opracowania "Amerykańskie a polskie prawo gospodarcze" (s. 456-466) Włodzimierz Szpringer.
Tytuł oryginału: Ten-Day MBA : A Step-by-Step Guide to Mastering the Skills Taught In America's Top Business Schools.
Indeks.
Dzień 1. MARKETING Dzień 2. ETYKA Dzień 3. RACHUNKOWOŚĆ Dzień 4. NAUKA O ORGANIZACJI Dzień 5. ANALIZA ILOŚCIOWA Dzień 6. FINANSE Dzień 7. ZARZĄDZANIE OPERACYJNE Dzień 8. EKONOMIA Dzień 9. STRATEGIA Dzień 10. MINIKURSY MBA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146355, 146356, 146354 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes i Zarządzanie)
Tytuł oryginału: Ten-Day MBA : A Step-by-Step Guide to Mastering the Skills Taught In America's Top Business Schools.
Indeks.
Dzień 1. MARKETING Dzień 2. ETYKA Dzień 3. RACHUNKOWOŚĆ Dzień 4. NAUKA O ORGANIZACJI Dzień 5. ANALIZA ILOŚCIOWA Dzień 6. FINANSE Dzień 7. ZARZĄDZANIE OPERACYJNE Dzień 8. EKONOMIA Dzień 9. STRATEGIA Dzień 10. MINIKURSY MBA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153711 N, 153712 N (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności