Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(94)
Forma i typ
Książki
(77)
Artykuły
(17)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(77)
dostępne
(26)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Biblioteka Międzywydziałowa
(32)
Biblioteka WEiZ
(36)
Biblioteka WWFiF
(7)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Mazurek Grzegorz
(4)
Bębenista Roman
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Najman Marta
(2)
Sala Paweł
(2)
Scott David Meerman
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Anastasi Mark
(1)
Antczak Anna
(1)
Bar Gabriela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat Janusz
(1)
Bishop Bill
(1)
Bociąg Joanna
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bzdoń Eliza
(1)
Carpenter Phil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chambers John
(1)
Chochrek Paweł
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Cichy Małgorzata
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czaplińska Monika
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobrowolski Krzysztof
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elkin Noah
(1)
Enge Eric
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckowiak Łukasz
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Grabara Janusz K
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzywak Andrzej (1931- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gębarowski Marcin (1976- )
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hartman Amir
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Jando Olga
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jurczak Aleksander
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kador John
(1)
Kaleta Piotr
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kasprzycki-Rosikoń Jan
(1)
Kluziński Jakub
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kociuba Marcin
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kujawa Jerzy (1946- )
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kłodawski Filip
(1)
Lee Kevin (marketing)
(1)
Levine Michael (1954- )
(1)
Levine Rick
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Lutze Heather (1969- )
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Motyszczak Andrzej
(1)
Mącik Radosław
(1)
Najman Marta. (tłumacz)
(1)
Orzechowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
Kraj wydania
Polska
(94)
Język
polski
(94)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Ekonomiści
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Marketing elektroniczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(16)
Poradniki
(9)
Poradnik
(8)
Podręczniki akademickie
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Podręcznik
(4)
Podręczniki
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(34)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(17)
94 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109294 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Mateusz Żukowski Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook Joanna Kacperska Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego Izabela Wasztyl Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012 Marta Konieczna-Kucharska „LUBIĘ TO" – czyli fanpage szkoły Anna Kurzak Brand 3.0 czyłi kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook Klaudia Aleksandra Koniecko Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu Magdalena Rozenek Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadku Nina Stępnicka, Paulina Wiączek Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i eBay.com Olga Szadkowska „3maj z Żubrem ". O języku w służbie social ads Wioletta Wejngold-Wołodkowicz E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków Agnieszka Magdalena Barwicka „Miliony rzeczy walczy o Twoją uwagę" - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji Małgorzata Ochman Internetowa generacja w Polsce Paweł Pawinski, Adrianna Senczyszyn Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako oferty komercyjnej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 231,2 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144640 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The laptop millionaire: how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
1.E-booki 2.Tworzenie list i marketing e-mailowy 3.Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) 4.YouTube 5.Facebook 6.Twitter 7.Fiverr 8.Podwykonawcy 9.Marketing dla lokalnych biznesów 10.Strony członkowskie 11.Webinaria 12.Reklamy w internecie
Sygnatura czytelni BMW: VI U 224 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149356 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w hotelarstwie Wprowadzenie do zagadnienia technologii Specyfika usług hotelarskich w kontekście technologii informacyjnych Nowe technologie z potencjałem rozwoju w hotelarstwie Wykorzystanie stron WWW Systemy zarządzania obiektami hotelarskimi Systemy zarządzania kanałami sprzedaży online Rozwiązania samoobsługowe Biometria Urządzenia aktywowane głosowo Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość w hotelarstwie Technologia Beacona Technologie mobilne Internetowe systemy dystrybucji Globalne systemy dystrybucji w turystyce Internetowe biura podróży (OTA) Media społecznościowe jako szczególny rodzaj technologii Definicje mediów społecznościowych Klasyfikacje mediów społecznościowych Media społecznościowe a hotelarstwo Rynek portali społecznościowych w Polsce Kształtowanie wizerunku i relacji z klientami jako obszary strategicznych działań obiektów hotelarskich Znaczenie wizerunku i reputacji dla obiektu hotelarskiego Relacje z klientami i partnerami biznesowymi jako podstawowy zasób przedsiębiorstw Podejmowanie dialogu z klientami Współtworzenie produktu przez klienta Narzędzia marketingu elektronicznego w kształtowaniu wizerunku i relacji z klientami Istota badań netnograficznych Charakterystyka zastosowanych narzędzi Inwentaryzacja i charakterystyka obiektów hotelarskich w Małopolsce Dobór próby Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w działalności obiektów hotelarskich Charakterystyka badanej zbiorowości Ocena stron internetowych obiektów hotelarskich w Małopolsce Zróżnicowanie jakości stron internetowych w zależności od rodzaju obiektu Strony WWW hoteli a strony WWW pensjonatów Strony WWW hoteli a strony WWW hosteli Strony WWW hoteli 5* i 4* a strony hoteli 2* i 1* Ocena profili obiektów hotelarskich w mediach społecznościowych (na przykładzie serwisu Facebook) Analiza ocen klientów obiektów hotelarskich na portalu rezerwacyjnym Booking.com Kształtowanie wizerunku obiektu na podstawie opinii na portalu Booking.com
Sygnatura czytelni BWF: XII L 84
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149375 N, 149396 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8528 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Tyt. oryg. : Global Marketing for the Digital Age.
Bibliogr.s. [153] - 154
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101665 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 914 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Nowe zawody w sieci Agata Matuszewska Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy Ewa M. Walewska Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life Karolina Dziewulska-Siwek Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations Przemysław Szews Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport Patrycja Halina Staniszewska-Pobikrowska Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą Magdalena Butkiewicz Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex Nowy obraz polityki w sieci Maria Wąsicka Internet instrumentem kreowania wizerunku polityka Paweł Kapla Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonańuszy państwowych Katarzyna Kucharska Czy tylko Facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych Kinga Jaruga Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji Małgorzata Posyłek Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu Nowe oblicza Boga w sieci Dariusz Dębecki Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook Paweł Maciaszek Nowa ewangelizacja przez nowe media Marta Brzezińska-Waleszczyk Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w sociał media Natalia Moćko Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Nowe problemy w sieci Piotr Łuczuk Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies Małgorzata Kromka Wirtualni cełebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli Jakub Ochnio Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej Marta Brzezińska-Waleszczyk Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 231,1 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144639 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(sEria)
Tyt. oryg. : eBrands. Building an Internet Business at Breakneck Speed.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101662 L, 107494 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1318 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143257 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 179, [4] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO 11 Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania 11 W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie? 14 Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta 22 Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania? 23 Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć? 25 Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz 29 W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej? 29 W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe? 34 Słowa kluczowe z długim ogonem 39 Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO 43 Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić? 43 Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu 44 Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO 55 Najważniejsze elementy na stronie internetowej 55 Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne? 60 Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne 63 W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie? 66 Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać? 71 Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne 74 Optymalizacja strony typu one-page 79 Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building 83 Na czym polega usługa link buildingu? 83 Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących 84 Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących 90 Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing 97 Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących? 97 O czym pamiętać podczas tworzenia treści? 99 Czy posiadanie bloga jest konieczne? 105 W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej? 107 W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym? 109 Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych 117 Google Search Console 117 Google Analytics 131 Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy 143 Wizytówka w "Google Moja Firma" 143 Google Tag Manager 145 Google Data Studio 148 Google Trends 149 Google Keyword Planner 150 AnswerThePublic 151 Ubersuggest 152 Keyword Tool 153 Senuto 154 Semstorm 155 SurferSEO 157 SEMrush 158 Ahrefs 159 MajesticSEO 161 Yandex.Metrica 162 Screaming Frog SEO Spider 165 Sitebulb 166 SEO SpyGlass 167 Clusteric Auditor 168 SEOptimer 169 Stat4Seo 170 WebPozycja 171 SeoStation 171 OnCrawl 173 DeepCrawl 174 Copyscape 175 Brand24 177 SentiOne 178
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 57
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149862 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. netogr. przy rozdz.
Dla studentów I i II stopnia oraz studentów studiów podyplomowych uczestniczących w kursach lub modułach specjalistycznych z zakresu biznesu cyfrowego, systemów IT w e-handlu oraz marketingu cyfrowego.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 86 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142177 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Referaty z IV Konferencji Młodych Naukowców "Wyzwania Nowych Mediów", która odbyła się w dniach 5-6.12.2012 r.
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Adam Andrysek Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie Miłosz Babecki Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych Tomira Chmielewska-Ignatowicz Komunikatywnylekarz.pl... komunikacja: lekarz-pacjent, czyli rzecz o PR w usługach medycznych Kinga Cybulska W sieci opinii Adam Dąbrowski Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie Magdalena Jankowska Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania Jan Jaroszyński Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego Izabela Kurczewska Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność Katarzyna Kotlińska Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read - Write w Internecie Justyna Mieczkowska Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia Marek Maruszczak Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych Arkadiusz Nyzio Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji" Dominik M. Ochman Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości Marek Robak Analiza danych w marketingu internetowym Aleksandra Sarna, Paweł Sarna „Grubi i zdesperowani". Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością Justyna Kinga Stępkowska, Katarzyna Małgorzata Stępkowska Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 231,3 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144641 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 22
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Bibliogr., netogr. s. [287]-288.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136941 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? (6) Rozdział 1. E-mail marketing - dziarski staruszek (9) Kiedy to wszystko się zaczęło? (9) Staruszek czy nie? (10) Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? (16) Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zabierzesz się do pracy? (19) Z życia praktyka: popularne mity na temat e-mail marketingu (21) Rozdział 2. Przygotowujemy się! (25) Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? (26) Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? (51) Rozdział 3. Baza mailingowa... bazą Twojego e-mail marketingu (53) Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? (54) Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? (60) Metoda double opt-in - czym jest i dlaczego jest tak ważna? (66) Jak witać się z nowymi subskrybentami newslettera? (70) Jak rozwiązać wypis z newslettera? (74) Higiena bazy danych (76) Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? (78) Rozdział 4. Pracujemy nad newsletterem (81) Opracowujemy szablon wiadomości (83) Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości (93) Rozdział 5. Analizujemy naszą pracę (135) Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) (135) Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek (154) Z życia praktyka: 5 pułapek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników (156) Rozdział 6. Wybór narzędzia do e-mail marketingu. Aspekty, na które warto zwrócić uwagę (161) Dostarczalność (163) Aspekty, które ułatwiają start (164) Aspekty, które wpływają na komfort i efektywność pracy (166) Rozdział 7. Marketing automation (173) Nie istnieje jeden "marketing automation" (173) Główny mit związany z marketing automation (175) Marketing automation - identyfikacja użytkownika (177) Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? (178) Rozdział 8. Cold mailing w pigułce (181) Czym jest cold mailing? (181) Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? (182) Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? (183) Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? (184) 10 podstaw skutecznego cold mailingu (186) Konstrukcje skutecznych "zimnych maili" (188)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 247 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146437 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3025 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności