Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(80)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje naukowe
(43)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje fachowe
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Artykuły
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(37)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Biblioteka Międzywydziałowa
(12)
Biblioteka WEiZ
(26)
Biblioteka WWFiF
(5)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Jędrzejewska Milena J
(2)
Kalczyńska Maria (1958- )
(2)
Oruba Norbert
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bajak Maria
(1)
Barabasz Adam (1977- )
(1)
Barańska Elżbieta
(1)
Barciś Artur (1956- )
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bałuk Kamil (1988- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Białas Marcin (nauki historyczne)
(1)
Bieganowska-Skóra Anna
(1)
Biernat Anna (socjolog)
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Brunson Russell
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Chodyniecki Dariusz (1963- )
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chylewska Paulina (1978- )
(1)
Ciepłuch Joanna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Duda Krystyna
(1)
Dworczyk Michał (1975- )
(1)
Dżbik-Kluge Justyna
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fajbusiewicz Michał (1951- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Frybes Marcin
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Glondys Danuta (1955- )
(1)
Grabarczyk-Kostka Wisława
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Graziosi Dean
(1)
Haas Agata
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hartley Kate
(1)
Hordecki Bartosz
(1)
Irzykowski Jarosław (tłumacz)
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Janowski Jacek
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jelonek Jakub
(1)
Johann Maria
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kampka Agnieszka (1976- )
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kawalec Jacek (1961- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Khamidow Okił (1963- )
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kiryjow Anna
(1)
Komańda Marcin
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kowalczyk Bartosz
(1)
Kowalczyk Karolina (komunikacja społeczna)
(1)
Kowalczyk Wojciech (marketing)
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Książek Tomasz (bibliotekoznawca)
(1)
Kujawa Dawid (1989- )
(1)
Kuszewski Michał
(1)
Kuszewski Stanisław (1929-2009)
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lenartowicz Michał (kultura fizyczna)
(1)
Machul Piotr
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Makowski Michał (ekonomia)
(1)
Marciniak-Mierzejewska Marta
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Masłowska-Szczerba Magdalena
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misiurska Agnieszka
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Motylińska Paulina
(1)
Mołek Magdalena (1976- )
(1)
Narożna Dominika
(1)
Niewiadomy Paweł
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Oszajca Anna
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczenie)
(1)
Padrini Francesco (1945-
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(50)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(78)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(80)
Język
polski
(80)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(7)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Dziennikarze
(2)
Internauci
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Copywriterzy
(1)
Nauczyciele
(1)
Politycy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Media społecznościowe
(22)
Internet
(11)
Komunikacja marketingowa
(11)
Marketing cyfrowy
(9)
Public relations
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Reklama internetowa
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Reklama
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
E-konsumenci
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja
(3)
Instagram
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Sport
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Facebook (serwis społecznościowy)
(2)
Google
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Internauci
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Model biznesowy
(2)
Młodzież
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Reputacja przedsiębiorstwa
(2)
Retoryka
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Telewizja
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Aktorzy polscy
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Algorytmy
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baby boomers
(1)
Barciś, Artur (1956- )
(1)
Baza danych
(1)
Bańka filtrująca
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Bourdieu, Pierre (1930-2002)
(1)
Brandcasting
(1)
Błąd konfirmacji
(1)
COVID-19
(1)
Celebryci
(1)
Centralna Biblioteka Wojskowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
(1)
Chylewska, Paulina (1978- )
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberprzestępczoś
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopismo akademickie
(1)
Czasopismo angielskie
(1)
Czasopismo francuskie
(1)
Czasopismo polonijne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane
(1)
Decyzje
(1)
Dezinformacja
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dramat filmowy
(1)
Dzieci
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Dziennikarze
(1)
Dżbik-Kluge, Justyna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Elektronika
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Fajbusiewicz, Michał (1951- )
(1)
Fake news
(1)
Film amerykański
(1)
Film angielski
(1)
Film francuski
(1)
Film hiszpański
(1)
Temat: dzieło
Wiadomości Uczelniane - Politechnika Opolska
(1)
Temat: czas
2001-
(36)
1901-2000
(11)
1989-2000
(6)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Łużyce
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Poradnik
(22)
Opracowanie
(17)
Praca zbiorowa
(16)
Monografia
(13)
Raport z badań
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Esej
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(3790)
Medycyna i zdrowie
(2536)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2433)
Informatyka i technologie informacyjne
(1722)
Zarządzanie i marketing
(1608)
Media i komunikacja społeczna
(80)
Nauka i badania
(1530)
Transport i logistyka
(1344)
Kultura fizyczna i sport
(1313)
Architektura i budownictwo
(1059)
Historia
(717)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(508)
Socjologia i społeczeństwo
(362)
Psychologia
(346)
Matematyka
(334)
Podróże i turystyka
(318)
Edukacja i pedagogika
(312)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(308)
Ochrona środowiska
(288)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(268)
Fizyka i astronomia
(267)
Chemia
(200)
Kultura i sztuka
(181)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(161)
Geografia i nauki o Ziemi
(149)
Biologia
(134)
Rozwój osobisty
(124)
Rolnictwo i leśnictwo
(120)
Filozofia i etyka
(104)
Językoznawstwo
(99)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
Hobby i czas wolny
(49)
Kulinaria
(49)
Religia i duchowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(30)
Etnologia i antropologia kulturowa
(27)
Literaturoznawstwo
(19)
Dom i ogród
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Archeologia
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Architektura i budownictwo4
(1)
Engineering vibrations
(1)
KF1123np
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliowści
(1)
Transport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(3)
80 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Mateusz Żukowski Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook Joanna Kacperska Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego Izabela Wasztyl Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012 Marta Konieczna-Kucharska „LUBIĘ TO" – czyli fanpage szkoły Anna Kurzak Brand 3.0 czyłi kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook Klaudia Aleksandra Koniecko Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu Magdalena Rozenek Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadku Nina Stępnicka, Paulina Wiączek Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i eBay.com Olga Szadkowska „3maj z Żubrem ". O języku w służbie social ads Wioletta Wejngold-Wołodkowicz E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków Agnieszka Magdalena Barwicka „Miliony rzeczy walczy o Twoją uwagę" - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji Małgorzata Ochman Internetowa generacja w Polsce Paweł Pawinski, Adrianna Senczyszyn Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako oferty komercyjnej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 231,2 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144640 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 184 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 168-179.
Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem 1.1.Komunikacja marketingowa - znaczenie i funkcje 1.2.Narzędzia komunikacji marketingowej 1.3.Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań 1.4.Nowoczesne formy komunikacji marketingowej Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej 2.1.Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy 2.2.Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie 2.3.Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa 2.4.Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej - kluczowe szanse i zagrożenia 3.1.Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym 3.1.1.Miejsce pracy 3.1.2.Rynek 3.1.3.Społeczeństwo 3.1.4.Środowisko naturalne 3.2.Komunikacja marketingowa równych szans a beacony 3.3.Cyberprzestępczość a beacony 3.4.Beacony jako narzędzie inwigilacji 3.5.Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych 4.1.Cele badań i pytania badawcze 4.2.Metodyka zrealizowanych badań 4.2.1.Badanie o charakterze ilościowym 4.2.2.Badanie o charakterze jakościowym 4.3.Charakterystyka próby badawczej 4.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 4.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów w komunikacji marketingowej 5.1.Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań 5.1.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.1.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.2.Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów 5.2.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.2.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.3.Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach 5.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 293 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151079 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6360 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dawno temu w telewizji / Kamil Bałuk. - Wydanie pierwsze. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2023. - 299, [5] stron : fotografie ; 21 cm.
Na okładce nazwy osób udzielających wywiadów: Szczygieł, Kawalec, Zapendowska, Chylewska, Dżbik-Kluge, Rykowski, Łepkowska, Barciś, Żak, Mołek, Fajbusiewicz, Khamidow.
Jakie triki podczas wywiadów w "Na każdy temat” stosował Mariusz Szczygieł, późniejszy zdobywca Nike? Co o telewizji sądził tata scenarzystki M jak miłość i Klanu, Ilony Łepkowskiej? Dlaczego "Miodowe lata" kręcono w teatrze? Ile "do fejmu” na pierwszym roku studiów dodawała praca w "Rowerze Błażeja”? O czym myślała Magda Mołek w studiu powodziowym we Wrocławiu? Co ukrywali kandydaci z "Randki w ciemno” i za jaką kwotę Jacek Kawalec zgodziłby się zagrać Kawalca? Dostawali tysiące listów, ich kolejne występy w prime time z zapartym tchem śledziło jednocześnie nawet kilkanaście milionów Polaków! Kamil Bałuk w dziesięciu rozmowach o tym, co działo się "dawno temu w telewizji”, przypomina stojących w świetle reflektorów ówczesnych bohaterów zbiorowej wyobraźni i jej kreatorów, ukrytych zazwyczaj przed publicznością. Pokazuje nieoczywiste kariery oraz kulisy najsłynniejszych programów i seriali. Tropi zmiany mentalności, przełamywanie kolejnych barier i tematów tabu. Rozjaśnia drugą, ukrytą za kamerami, stronę srebrnego ekranu. A przede wszystkim skupia się na rozmówcach i na tym, w jaki sposób poradzili sobie z popularnością, co dała im praca w telewizji i jak łatwo było wpaść w jedną tematyczną szufladkę. Pamiętacie ten dreszcz emocji towarzyszący wyciu syren w czołówce "997”? Intymne, czasem nie z tego świata, wieczorne rozmowy "Na każdy temat”? Orzeźwiający i świeży, kręcony przez młodzież "Rower Błażeja”? "Miodowe lata", czyli legendarny polski sitcom, który popularnością przebił amerykański oryginał, a nagrane podczas kolejnych odcinków wybuchy śmiechu telewizja wykorzystuje do dzisiaj? Perypetie rodziny Mostowiaków, "Świat według Kiepskich", "Randkę w ciemno”, "Piratów”, "Idola”…? W latach 90. telewizja była odkryciem, objawieniem, oknem na świat, a jej najjaśniej świecące gwiazdy kojarzymy do dzisiaj wszyscy. Poznajcie jej kulisy od podszewki!' [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154537 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mediamorfozy ery cyfrowej w zakresie sposobów korzystania z mediów Media wobec sportu akademickiego w kontekście badań aksjologii polskich telewizyjnych serwisów sportowych. Zarys problematyki Rola i wpływ mediów na postawy prosportowe młodzieży akademickiej . Audycja „AZS Go!” - jako element realizacji projektu pt.: „Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim”. Raport Merytoryczne i praktyczne aspekty kreowania informacyjnych audycji audiowizualnych w Internecie na przykładzie audycji „AZS Go!” Między sportem amatorskim a profesjonalnym. Wyzwania Klubu Uczelnianego Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (KU AZS UAM) w XXI wieku Wprowadzenie do prawa mediów
Sygnatura czytelni BWF: X G 81
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8294 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 195)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia na stronach 243-266. Indeksy.
Paulina Motylińska Bezpieczeństwo informacyjne i medialne w czasach nadprodukcji informacji. Wprowadzenie. Społeczeństwo informacyjne i sektor informacyjny gospodarki. Zagrożenia nadprodukcji informacji i wyzwania dla bezpieczeństwa informacyjnego i medialnego. Możliwości opanowania nadmiarowości informacji. Hanna Batorowska Przeciążenie informacyjne wyzwaniem dla kształtowania kultury bezpieczeństwa. Kultura bezpieczeństwa z perspektywy sektora kulturowego i wymiaru poznawczego środowiska informacyjnego. Przydatność badań z zakresu nauki o informacji w kształtowaniu kultury bezpieczeństwa współczesnego człowieka. Hanna Batorowska Nowe obszary badawcze w domenie kultury bezpieczeństwa z perspektywy nauki o informacji. Zagrożenia generowane przez zjawisko potopu informacyjnego. Potop informacyjny w rozumieniu szybkiego przyrostu informacji. Potop informacyjny w rozumieniu „wysypiska” informacji. Potop informacyjny w rozumieniu celowej dezinformacji i wszechogarniającej postprawdy. Potop informacyjny w rozumieniu „powtórnego użycia informacji” napływających z Internetu Rzeczy. Komponenty kultury bezpieczeństwa i kultury informacyjnej w zwalczaniu skutków ubocznych potopu informacyjnego. Paweł Łubiński Ideologiczno-polityczne determinanty bezpieczeństwa w środowisku nadmiarowości informacji. Ideologia jako polityczne narzędzie (służące) dezinformacji. Ideologizacja przekazu w mediach jako element politycznej walki informacyjnej. Bezpieczeństwo ideologiczne wobec dychotomii współczesnej nadmiarowości informacji. Rafał Klepka Medialna hipertrofia jako kluczowy problem bezpieczeństwa medialnego. Media w społeczeństwach demokratycznych. Mediatyzacja jako przejaw medialnej hipertrofii. Nadmiar treści medialnych a problem bezpieczeństwa medialnego. Jednostka w świecie medialnej hipertrofii. Technologia w szponach medialnej hipertrofii. Medialna hipertrofia – w stronę postprawdy?. Olga Wasiuta Zagrożenia bezpieczeństwa informacyjnego w sieciach społecznościowych. Przeciążenie informacyjne jako forma manipulacji świadomością masową. Media społecznościowe a bezpieczeństwo informacyjne. Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w celu wsparcia operacji wojskowych. Wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania agresji i ideologii dżihadu. Agnieszka Polończyk Wizualizacja danych jako sposób na opanowanie nadmiarowości informacji. Przegląd metod dla danych geoprzestrzennych. Big Data – charakterystyka . Dane geoprzestrzenne z obszaru Big Data. Wizualizacja danych, w tym danych przestrzennych – rola i znaczenie . Wizualizacja danych przestrzennych – wybrane metody. Mapy tematyczne z wykorzystaniem metod jakościowych – wybrane przykłady. Mapy tematyczne z wykorzystaniem metod ilościowych – wybrane przykłady. Emilia Musiał Zagrożenia bezpieczeństwa informacyjnego w kontekście nadmiarowości informacji. Zagrożenia dla bezpieczeństwa informacyjnego – ogólna charakterystyka. Manipulacja przekazem informacji w „zalewie” informacyjnym. Walka informacyjna na poziomie osobowym . Utrata zasobów informacyjnych nieuważnego internauty . Paulina Motylińska Profilaktyka i kształtowanie świadomości w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w środowisku nadmiarowości informacji. Kompetencje w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w modelach kompetencji cyfrowych. Katalog Kompetencji Medialnych, Informacyjnych i Cyfrowych. Ramowy Katalog Kompetencji Cyfrowych. Ramy kompetencji cyfrowych DigComp. DQ Global Standards Report 2019. Samoocena kompetencji cyfrowych studentów. Kompetencje w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w podstawie programowej. Katarzyna Batorowska Bezpieczeństwo w czasach nadprodukcji informacji. Zjawisko nadmiaru informacji. Kategoryzacja zagrożeń cywilizacyjnych wynikających z przeciążenia informacyjnego dla bezpieczeństwa podmiotów. Zagrożenia dla bezpieczeństwa państwa spowodowane nadprodukcją informacji. Ograniczanie negatywnych skutków przeciążenia informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150836 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 173-182.
Wizerunki niepełnosprawności w mediach - przegląd stanowisk w przekroju historycznym Wizerunki osób z niepełnosprawnością w mediach - aktualna sytuacja Osoby z niepełnosprawnością w mediach - kontrowersje Osoby niepełnosprawne w reklamie Osoby z niepełnosprawnością w kinie - ewolucja sposobów ukazywania Jak być powinno? Wizerunki osób niepełnosprawnych w mediach - stan postulowany Kreowanie wizerunku osób z niepełnosprawnością w mediach - etyka dziennikarska i deontologia Dlaczego nie jest tak, jak być powinno? Historyczne, kulturowe i społeczne przyczyny Zdrowie a niepełnosprawność - relacje między pojęciami Wybrane kulturowe wizerunki - źródło współczesnych stereotypów niepełnosprawności „My” i „oni” - konsekwencje przyjęcia dychotomicznego podziału Postawa a stereotypy i uprzedzenia - synonimy czy wyrazy bliskoznaczne? Wizerunki osób z niepełnosprawnością w mediach - niedostateczna ilość badań „Obezwładniające” wizerunki osób z niepełnosprawnością w mediach Wizerunki osób z niepełnosprawnością w mediach - różne gatunki dziennikarskie Model niepełnosprawności w produkcjach nagrodzonych przez Amerykańską Akademię Filmową - analiza przekazu Dzieci gorszego Boga (1986) Rain Man (1989) 98 Moja lewa stopa (1990) Urodzony 4 lipca (1990) Zapach kobiety (1993) Forrest Gump (1995) Przerwana lekcja muzyki (2000) Piękny umysł (2002) Ray (2005) W stronę morza (2005) Sesje (2012) Poradnik pozytywnego myślenia (2013) Teoria wszystkiego (2015)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148788, 148789 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-[109].
E-biznes Formy handlu elektronicznego, modele sprzedaży przez internet w Polsce i na świecie Promocja w internecie E-commerce w utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej Rozwój e-commerce w Polsce na tle tendencji światowych Determinanty rozwoju e-commerce Analiza trendów rynkowych w e-commerce Wykorzystanie e-commerce na rynku żywności Wykorzystanie e-commerce na rynku odzieży Wykorzystanie e-commerce na rynku elektroniki użytkowej Analizy przypadków dla rynku żywności BioVert Delikatesy Ekologiczne Tesco Analizy przypadków dla rynku odzieży D&A Twoja Marka Answear Analizy przypadków dla rynku elektroniki użytkowej Morele.net eFOX24
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153954 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 135)
Bibliografia na stronach [133]-140. Indeksy.
Komunikacja interpersonalna w turystyce Rozważania nad komunikacją interpersonalną w obsłudze ruchu turystycznego CHARAKTERYSTYKA ZAWODU PRZEWODNIKA TURYSTYCZNEGO - PRZYKŁADY ZE ŚWIATA Geneza, struktura i metaforyka przewodnictwa turystycznego Wyzwania w zawodzie przewodnika turystycznego Metody pracy przewodników z różnych stron świata Jakość w usługach przewodnickich Misja przewodnika turystycznego RETORYKA W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ Charakterystyka perswazji Charakterystyka kanałów komunikowania KOMUNIKOWANIE INTERPERSONALNE PODCZAS WYCIECZKI TURYSTYCZNEJ - UJĘCIE SYSTEMOWE Analiza wystąpień przewodników Omówienie i interpretacja wyników Techniki i taktyki komunikacyjne stosowane przez przewodników Obszary działań przewodnika determinujące skupienie uwagi grupy wycieczkowej Zachowania turystów stanowiące ocenę przekazu przewodnika
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 156
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
TWÓJ WYMARZONY KLIENT Kim jest Twój wymarzony klient? Gdzie oni się ukrywają? Wymarzona setka Haczyk, historia, oferta i Atrakcyjna Postać Wypracuj swoje dojście, kup swoje dojście Ruch, który posiadasz Lejki podtrzymywania kontaktu Infiltracja wymarzonej setki SEKCJA II. WYPEŁNIJ SWÓJ LEJEK Napełnij swój lejek w sposób naturalny (wypracuj sobie dojście) Wypełnij swój lejek płatnymi reklamami (kup sobie dojście) Sekrety ruchu na Instagramie Sekrety ruchu na Facebooku Sekrety ruchu Google'a Sekrety ruchu na YouTubie Po klapsach i pstryknięciach Dominacja konwersacyjna SEKCJA III. HAROWANIE WZROSTU Centrum lejkowe Cudze kanały dystrybucji Twoja armia partnerów Zimny ruch Inne sposoby hakowania wzrostu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154060 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Medialne oblicza sportu / pod redakcją Katarzyny Burskiej i Bartłomieja Cieśli. - Wydanie 1. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 192, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Agnieszka Banach, Miłość niejedno ma imię – nazwy stron miłośników sportu na portalu Facebook Katarzyna Burska, Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce? – o okładkach prasowych po sukcesach i klęskach polskich piłkarzy w XXI wieku Bartłomiej Cieśla, Cechy językowe felietonów Jerzego Dudka i Tomasza Frankowskiego Justyna Groblińska, Przydomki polskich piłkarzy grających we włoskich klubach piłkarskich Beata Grochala, Medialny fenomen Tomasza Hajty – perspektywa (nie tylko) językowa Beata Kacperska, Wideoblogi sportowe jako najnowsza forma wypowiedzi dziennikarskiej Aleksandra Kujawiak, Socjolekt zawodników mieszanych sztuk walki (MMA) Elwira Olejniczak, „Dziesiątki powodów, trzy dyscypliny, jedna pasja…” – łódzki triatlon w wybranych tekstach na Triathlonlodz.pl Mateusz Orzeł, Cykliczne audycje sportowe w Polskim Radiu – analiza porównawcza „Kroniki sportowej” i „Trzeciej strony medalu” (aspekt strukturalny) Rafał Siekiera, Telewizyjny magazyn sportowy „na żywo” – amalgamat gatunków?
Sygnatura czytelni BWF: XI B 137
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8509 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Nowe zawody w sieci Agata Matuszewska Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy Ewa M. Walewska Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life Karolina Dziewulska-Siwek Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations Przemysław Szews Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport Patrycja Halina Staniszewska-Pobikrowska Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą Magdalena Butkiewicz Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex Nowy obraz polityki w sieci Maria Wąsicka Internet instrumentem kreowania wizerunku polityka Paweł Kapla Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonańuszy państwowych Katarzyna Kucharska Czy tylko Facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych Kinga Jaruga Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji Małgorzata Posyłek Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu Nowe oblicza Boga w sieci Dariusz Dębecki Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook Paweł Maciaszek Nowa ewangelizacja przez nowe media Marta Brzezińska-Waleszczyk Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w sociał media Natalia Moćko Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Nowe problemy w sieci Piotr Łuczuk Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies Małgorzata Kromka Wirtualni cełebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli Jakub Ochnio Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej Marta Brzezińska-Waleszczyk Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 231,1 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144639 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: The shallows : what the Internet is doing to our brains.
Bibliografia na stronach 275-279.
Po co myśleć? Przecież masz internet! Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji. Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę? Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153500 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Referaty z IV Konferencji Młodych Naukowców "Wyzwania Nowych Mediów", która odbyła się w dniach 5-6.12.2012 r.
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Adam Andrysek Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie Miłosz Babecki Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych Tomira Chmielewska-Ignatowicz Komunikatywnylekarz.pl... komunikacja: lekarz-pacjent, czyli rzecz o PR w usługach medycznych Kinga Cybulska W sieci opinii Adam Dąbrowski Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie Magdalena Jankowska Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania Jan Jaroszyński Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego Izabela Kurczewska Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność Katarzyna Kotlińska Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read - Write w Internecie Justyna Mieczkowska Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia Marek Maruszczak Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych Arkadiusz Nyzio Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji" Dominik M. Ochman Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości Marek Robak Analiza danych w marketingu internetowym Aleksandra Sarna, Paweł Sarna „Grubi i zdesperowani". Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością Justyna Kinga Stępkowska, Katarzyna Małgorzata Stępkowska Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 231,3 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144641 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Dla środowiska akademickiego i praktyków gospodarczych.
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów Wirtualne społeczności e-konsumentów Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów Miejsca zakupu produktu a źródła informacji Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu Wpływ portalu Facebook na proces zakupu Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153381 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Ożywić wydarzenia sprzed lat - słowo prof. Jerzego Skubisa Jubileuszowy wstępniak Wiadomości Uczelniane w faktach i liczbach Papier kontra krzem Kalejdoskop Wiadomości - przewodnik po rocznikach czasopisma od 1991 do 2013 roku Era e-WU Newsy z przedłużonym terminem ważności (najpopularniejsze, najważniejsze, najciekawsze) Przez WU nietypowym szlakiem Archiwum XXX
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151850 N, 151849 N, 151848 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
„Biuletyn Informacyjny / Koło Armii Krajowej" „Biuletyn Krajowy / Wydział Wykonawczy Rady Politycznej" „Dziennik Polski i Dziennik Żołnierza" „Nowiny 4. Dywizji Piechoty" „Orzeł Biały. Polska walcząca o wolność" „Polska Walcząca. Żołnierz Polski na Obczyźnie" „Przegląd Polski" „Skrzydła. Wiadomości ze Świata"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145423 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberkolonializm / Krzysztof Gawkowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 337, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na okładce: "Poznaj świat cyfrowych przyjaciół i wrogów...".
Bibliografia, netografia, filmografia na stronach 317-334.
Rozdział 1. Wszechobecna cyberprzestrzeń - rzeczywistość i kierunki jej rozwoju 11 Technologia w służbie człowieka 11 Społeczeństwo informacyjne 12 Pojęcie cyberprzestrzeni 13 Prawo Moore'a i jego implikacje 14 Globalna sieć teleinformatyczna 15 Nowe technologie jako stały element życia człowieka 18 Gospodarka i społeczeństwo oparte na nowych technologiach 20 Ewolucja infrastruktury informatycznej 23 Czas internetowego biznesu 24 Elektroniczny sport 25 Innowacyjność sieci 28 Informatyka medyczna 30 Drukowanie 3D 32 Nowe technologie w administracji 35 Wykluczeni z globalnej sieci - konsekwencje i sposoby rozwiązania problemu 37 Bezrobocie cyfrowe - efekt rozwoju nowych technologii 41 Kryptografia i kryptowaluty 46 Rozdział 2. Cyberzagrożenia czyhające w wirtualnym i realnym świecie 51 Dzieci a technologie ITC 51 Sieć i problemy ze zdrowiem, z pamięcią, emocjami 54 Formy uzależnienia od internetu i cyberprzestrzeni 55 Sieci społecznościowe - źródło frustracji i egoizmu? 60 Social media a prywatność i konsekwencje jej naruszania 68 Luki w oprogramowaniu 73 Bezpieczeństwo struktur teleinformatycznych - główne wyzwania 75 Przestępstwa i zbrodnie w sieci 75 Kradzież tożsamości i handel danymi osobowymi 81 Fałszowanie tożsamości 85 Hakowanie samochodów 88 Oprogramowanie do popełniania przestępstw 92 Urządzenia mobilne 98 Mobilne finanse 101 Mobilny biznes 103 Mobilne zdrowie - łatwy cel dla hakera 105 Przykłady innych zagrożeń będących skutkiem rozwoju technologicznego - druk przestrzenny, cyfrowa lokalizacja, bezzałogowe statki powietrzne 109 Indeksy cyberbezpieczeństwa 114 Zagrożenia ekoelektroniczne 115 Rozdział 3. Dane - złoto naszych czasów 119 Dane osobowe 119 Big data 120 Przetwarzanie danych w chmurze 125 Chmury a prywatność użytkowników sieci 127 Globalna inwigilacja 127 Firmy branży internetowej - rozwój i pozycja finansowa 131 Prywatność w serwisach internetowych 132 Anonimowość w sieci 133 Sieć TOR - możliwości, zasoby, użytkownicy 134 Freenet 137 Sposoby ochrony prywatności 137 Wideonadzór 140 Biometria 147 Ranking społeczeństwa 154 Rozdział 4. Cyberprzestrzeń jako pole walki 157 Wojny informacyjne 157 Wybory w sieci 161 Szpiegostwo internetowe - zaciekła walka o informacje 164 Koncepcja Obronna RP i nowe technologie w wojskowości 169 Drony 170 Broń nowej generacji 172 Superwojsko 175 Cyberstrategie jako element strategii obronnych 176 Cyberwojna 182 Działania cyberwojenne w czasie pokoju 183 Cyberbezpieczeństwo infrastruktury krytycznej 186 Cyberterroryzm 188 Rozdział 5. Prawne regulacje dotyczące internetu 191 Oficjalne strategie informatyzacji kraju 192 Nadzór nad domenami 193 Inne regulacje międzynarodowe dotyczące cyberprzestrzeni 193 Prawne wyzwania dotyczące regulacji cyberprzestrzeni 198 Internet a prawne ramy prywatności 203 Ochrona danych 209 RODO 210 Rozdział 6. Inteligentny świat - komfort czy niebezpieczeństwo? 213 Inteligentny internet 214 Protokoły IPv4 i IPv6 215 Internet rzeczy 216 Idea smart city 224 Inteligentne systemy transportowe 231 Smart grids 232 Inteligentne domy 236 Inteligentne osiedla 238 Inteligentne miasta przyszłości a bezpieczeństwo 239 Rozdział 7. Cyberświat przyszłości - czy wiemy, dokąd zmierzamy? 243 Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość 244 Sztuczna inteligencja 246 Technologie kognitywne 252 Robotyka 253 Bunty maszyn 265 Włamanie do ludzkiego mózgu 268 CyberGenetyka 269 Inteligentne implanty i ulepszanie człowieka 271 Wyłączyć człowieka 272 Transhumanizm 273 Rozdział 8. Zakończenie czy koniec świata? 281
Sygnatura czytelni BMW: VI E 409 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146780 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 157-166.
Wprowadzenie do komunikacji międzykulturowej Z historii komunikacji międzykulturowej i teorii nierówności W poszukiwaniu mapy kultur czyli o geografii kultur Koncepcje kultury i komunikacji Tożamość kulturowa Wielokulturowość Europy Ogólna klasyfikacja kultur Wyznaczniki różnic kulturowych Wielki podział kultur Wymiary kultury i komunikacji Kultury negocjacji Sztuka dyplomacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150041 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Różnice kulturowe i komunikacja międzykulturowa w różnych regionach świata jako podstawa sukcesu w biznesie międzynarodowym. Na książce nazwa autora Kamila Słupińska, przyjęta nazwa: Kamila Peszko.
Bibliografia, netografia na 127-[131].
Komunikacja - definicją istota, cechy Proces, kanał i rodzaje komunikacji Komunikacja marketingowa Zakłócenia i bariery skutecznej komunikacji Różnice kulturowe - definicja, istota, cechy Definicja i istota kultury Uwarunkowania i potrzeby kulturowe Uwarunkowania i potrzeby społeczne Różnice kulturowe i społeczne Komunikacja międzykulturowa - definicja, istotą cechy Definicja i istota komunikacji międzykulturowej w negocjacjach Problemy komunikacji międzykulturowej Znaczenie i podział kultur w negocjacjach Komunikacja międzykulturowa - kraje amerykańskie kraje Ameryki Północnej Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (USA) Kanada kraje Ameryki Łacińskiej Meksyk Brazylia Komunikacja międzykulturowa - kraje azjatyckie Rosyjska Republika Federalna Dalekowschodnia kultura biznesowa Chińska Republika Ludowa Japonia Republika Korei Republika Indii kraje arabskie komunikacja międzykulturowa - kraje europejskie Belgia Czechy Dania Finlandia Francja Grecja Hiszpania Holandia Litwa, Łotwa i Estonia - kraje bałtyckie Niemcy Polska Rumunia Węgry Wielka Brytania Włochy
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 91
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5951 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności