Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(75)
Forma i typ
Artykuły
(41)
Książki
(34)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(14)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(11)
Autor
Mróz Rafał
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
Winch Anna
(3)
Winch Sławomir
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Dziadkiewicz Anna
(2)
Gieracz Marcin
(2)
Grzesiuk Aleksandra
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Abraham Jay
(1)
Adamus Krzysztof
(1)
Ahmed Mohi
(1)
Andrews-Rusiecka Hilda
(1)
Augustyn Adrian
(1)
Balcer Marta B
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bieliczyńska Hanka
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Bogusz Jarosław
(1)
Brunson Russell
(1)
Chodowicz Monika
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Ciosk Piotr
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czerski Paweł
(1)
Diensberg Dorota
(1)
Duraj Jakub
(1)
Dzierzbicka Joanna
(1)
Falendysz Anna
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Futrell Charles
(1)
Graziosi Dean
(1)
Gruszka Tomasz
(1)
Grzesik Wiesław
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Harding Ford
(1)
Hickley Kristin
(1)
Holik Urszula
(1)
Iłłakowicz Joanna
(1)
Janicka Katarzyna (historia sztuki)
(1)
Jawień Robert
(1)
Kaczmarek Radek
(1)
Karczmarek Anna
(1)
Karolewski Igor
(1)
King Geoff (1969- )
(1)
Kochanowska-Szlęzak Ewa
(1)
Kong May
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalczyk Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kraus Maciej
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kuć Artur
(1)
Lake Neville
(1)
Lang Julus W
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Matyja Piotr
(1)
Nowakowski Michał
(1)
Olsztyńska Agnieszka
(1)
Orzechowski Tomasz
(1)
Osuch Dominik
(1)
Osóbka Grzegorz
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Parol Mariusz
(1)
Paśnik Jerzy
(1)
Piec Tomasz
(1)
Religa Kinga
(1)
Rosen Keith
(1)
Rusiecki Jan
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Rzepecki Władysław
(1)
Rędziak Michał
(1)
Sala Paweł
(1)
Samsel Jacek
(1)
Scheitlin Victor
(1)
Silvester Marc
(1)
Skuza Arkadiusz
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Walczak Wojtek
(1)
Warda Małgorzata
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wietrzykowski Dawid
(1)
Ygnasik Adam P
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Zawadzki Piotr
(1)
Zientkiewicz Jacek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(73)
Odbiorca
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Techniki sprzedaży
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Gatunek
Poradniki
(9)
Podręcznik
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Poradnik
(3)
Podręczniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(41)
75 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: Getting Everything You Can Out of All You've Got. 21 Ways You Can Out-Think, Out-Perform, and Out-Earn the Competition.
Bibliogr. s. 239-240.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125798 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Telemarketing - słów moc / Marta B. Balcer. W: Marketing w Praktyce. 2007, nr 3, s.74-75. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czym się różni sprzedaż B2C od B2B? * Czy to jeszcze sprzedaż, czy już marketing? * Jak zachowujemy się jako klienci? * Czy naprawdę wiemy, czego chcemy? * Jakie naprawdę mamy potrzeby? * Jak podejmujemy decyzje? * O co chodzi z tą ceną? * Czym naprawdę jest cena? Kim jest Twój IPK? * Cechy IPK * Czy cena ma znaczenie? * Spraw, aby klient Cię polubił! * Trzy przestrzenie * Dlaczego warto rozmawiać? * Odpowiadaj na niezadawane pytania Bądź ze sobą szczery * Kim jest trudny klient? * Trudny czy chamski? * Co faktycznie ma wpływ na efekty sprzedaży? * Ludzie są różni * typów klientów * Jak sobie radzić z poszczególnymi typami? Typy sprzedawców też istnieją * Jakim jesteś sprzedawcą? * Kompetencje także, ale... * Czy można stać się lepszym sprzedawcą? Segmentacja niejedno ma imię * Modele podziału rynku * Psychograficzny portret Polaków * Segmentacja w praktyce * Brak segmentacji przyczyną rynkowej ślepoty Produkt a marka * Kto kupuje markę, a kto produkt? * Kod genetyczny marki * Czy choinka jest marką? * Jak sprzedać ideę? * Marketing idei * Emocje w reklamie społecznej Nowy klient i co dalej? * Nie tylko kontrakty * Klient źródłem klientów * Jak zdobywać polecenia? * Co jest najważniejsze w procesie sprzedaży? * Trochę statystyki * Nowy nawyk * Dywersyfikacja poszukiwań Komunikacja w ujęciu marketingowym * Język komunikacji, czyli słuchaj, dzieweczko! * Crowd promotion * Kanały i narzędzia komunikacji * Event w służbie promocji * Rozmowa sprzedażowa i ambasador śledziowej diety Reklama dźwignią handlu * Informować czy namawiać? * Reklama a sprzedaż * Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży? * Ambient media * Reklama z ludzką twarzą * Komu ufa klient?
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 16
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5933 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; z. 27)
Bibliogr. s. 168.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104439 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Najważniejsze zasady znakomitej obsługi klientów Żelazna zasada: dla klientów to ty jesteś firmą Czym jest znakomita obsługa klientów Znakomitaobsługa klientów to skuteczność Znakomitaobsługa klientów to upewnianie i uspokajanie Znakomitaobsługa klientów to prezentowanie się ... Znakomitaobsługa klientów to empatia Znakomitaobsługa klientów to reakcja Klient ma zawsze... być klientem Znakomita obsługa klientów - jak to robić Jedynym wyjściem jest szczerość Reguły są po to, aby od nich odstępować (także ta).. Zdobywanie zaufania Weź sprawy w swoje ręce Zamień się w słuch Zadawaj inteligentne pytania Przydatne słowa i zdania Komunikacja niewerbalna w kontaktach osobistych Prowadzenie rozmów telefonicznych Globalna wioska. Różnice kulturowe a obsługa klientów Różnice pokoleniowe: obsługa klientów w różnym wieku Komunikacja w ramach znakomitej obsługi klientów Współpracownicy jako partnerzy: komunikacja wewnętrzna Diabeł tkwi w szczegółach Dobra sprzedaż to dobra obsługa - dobra obsługa to dobra sprzedaż Komunikacja z klientami w erze cyfrowej Sztuka pisania e-maili Pozytywna reakcja na negatywne opinie Zawsze doceniaj wartość szczerego podziękowania Rozwiązywanie problemów Bądź świetnym ratownikiem Zasady ratowania sytuacji Naucz się przepraszać Zmień klientów na lepsze Uczciwie rozwiąż problem Rozwiązywanie problemów w erze cyfrowej Ratowanie sytuacji: styl mediów społecznościowych Klienci z piekła rodem są również klientami Klienci z piekielnego panteonu niesławy Zadbaj o siebie, żebyś mógł sprawnie obsługiwać klientów Opanuj sztukę zachowania spokoju Zawsze bądź profesjonalistą Pierwsza zasada zawodowca: nigdy nie przestawaj się uczyć Nagradzanie siebie Ćwiczenia umiejętności w zakresie obsługi klientów
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 51
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6152 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
TWÓJ WYMARZONY KLIENT Kim jest Twój wymarzony klient? Gdzie oni się ukrywają? Wymarzona setka Haczyk, historia, oferta i Atrakcyjna Postać Wypracuj swoje dojście, kup swoje dojście Ruch, który posiadasz Lejki podtrzymywania kontaktu Infiltracja wymarzonej setki SEKCJA II. WYPEŁNIJ SWÓJ LEJEK Napełnij swój lejek w sposób naturalny (wypracuj sobie dojście) Wypełnij swój lejek płatnymi reklamami (kup sobie dojście) Sekrety ruchu na Instagramie Sekrety ruchu na Facebooku Sekrety ruchu Google'a Sekrety ruchu na YouTubie Po klapsach i pstryknięciach Dominacja konwersacyjna SEKCJA III. HAROWANIE WZROSTU Centrum lejkowe Cudze kanały dystrybucji Twoja armia partnerów Zimny ruch Inne sposoby hakowania wzrostu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154060 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155393 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak napisać dobrą ofertę handlową / Piotr Ciosk. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 9, s.34-37. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-[283]. Indeks.
Dla menedżerów zarządzających sprzedażą, studentów uczelni ekonomicznych, wydziałów zarządzania, szkół przedsiębiorczości, marketingu i biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115769 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Z sercem do sprzedaży / Dorota Diensberg. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 6, s.18-20. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Umysł ludzki na zakupach / Anna Dziadkiewicz. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 4, s.34-36. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zaprezentuj się / Anna Dziadkiewicz. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 6, s.12-15. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet / Josiane Chriqui Feigon ; przekład Dorota Strumińska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 347, [1] strona ; 22 cm.
Tytuł oryginału: Smart selling on the phone and online : inside sales that gets results.
Ale przecież mam tylko cztery minuty! JAK ZARZĄDZAĆ CZASEM: Kontrola rozpędu W telesprzedaży liczy się czas Mniej czasu na sprzedaż Mniej kontroli nad możliwością dysponowania własnym czasem Witajcie w świecie przeciążenia spod znaku Sprzedaży 2.0 Mniejsza ilość czasu prowadzi do większego paraliżu Paraliż w zakresie działań telefonicznych Paraliż w zakresie korespondencji elektronicznej Paraliż w zakresie wartościowego przekazu Paraliż w zakresie zarządzania leadami Paraliż w zakresie kwalifikowania Paraliż w zakresie stosowanych narzędzi Paraliż w zakresie priorytetów Paraliż w zakresie władzy Paraliż w zakresie systemu dopływu kontaktów i ich postępu Paraliż w zakresie planowania Bądź proaktywny w reaktywnym świecie Dwa rodzaje rozpędu: proaktywny i reaktywny Jesteś osobą reaktywną czy proaktywną? Nabierz rozpędu Odzyskaj umiejętność nadawania priorytetów: naucz się odmawiać Odzyskaj umiejętność planowania Odzyskaj kontrolę nad telefonem: ustal nieodwoływalne godziny intensywnego telefonowania Odzyskaj kontrolę nad pocztą elektroniczną: przygotuj bibliotekę szablonów wiadomości Odzyskaj kontrolę nad przekazywaniem wiadomości: Wyznacz cel rozmowy i uzyskaj zaangażowanie Odzyskaj kontrolę nad narzędziami Odzyskaj kontrolę nad pipelinćm Odzyskaj kontrolę nad kwalifikowaniem leadów: niech szybciej przesuwają się przez komin sprzedaży Techniki telefonowania a zarządzanie czasem Strategie zarządzania czasem JAK SIĘ PRZEDSTAWIAĆ: Sprzedaż w zajawkach Przedstawianie się jest twoją chwilą prawdy Wycofany klient spod znaku Sprzedaży 2.0: Sprzedaż na rynku stroniącym od ryzyka Dzwonienie „na zimno": jeszcze żywe czy już martwe? Dzwonienie „na zimno" działa - jeśli robisz to dobrze Żadnych wykrętów od pracy domowej Nowe podejście do przedstawiania się w realiach Sprzedaży 2.0 Rozmowa telefoniczna na żywo Zasada wielokrotnego kontaktu Duet Dynamiczny: poczta głosowa + poczta elektroniczna Przejmij kontrolę nad pocztą elektroniczną Dobry temat wiadomości generuje odpowiedź Dobre wiadomości poczty elektronicznej trafiają w sedno i dostarczają tego, czego potencjalny klient potrzebuje Strategie związane z przedstawianiem się JAK NAWIGOWAĆ: Unikanie Bezów Nawigowanie w drodze do prawdziwego interesu Podstawy nawigowania Zasadnicze elementy nawigowania Jak działa władza w środowisku Sprzedaży 2.0 Władza jest niewidoczna Władza się przemieszcza Władza się ukrywa Trzymaj się z dala od Strefy Beżów! Jak dostrzec Beza Jak zidentyfikować Beza - dziesięć czerwonych flag ostrzegawczych Jak nawigować wokół Bezów za pomocą reguły 2X2i schematu organizacyjnego Jak wywąchać Beza Dlaczego kochamy naszych Bezów Kiedy zbyt długo tkwisz w kontaktach z Bezem Kiedy Bez musi chronić swoje podwórko Strzeż się świty Beza Pożegnanie z Bezem Obejdź Beza i zwróć się do osoby z kompetencjami zakupu Strategie nawigowania JAK ZADAWAĆ PYTANIA: Budowanie zaufania, jedno pytanie na raz Pytania odkrywają potrzeby, kwalifikują leady i kontrolują przebieg rozmowy W Sprzedaży 2.0 chodzi o istotę i treść Jakość a ilość: Na czym polega różnica? Nie stać cię już dłużej na marnowanie telefonów Cztery komponenty zadawania pytań Strategia i planowanie: Inteligentne i skuteczne kryteria kwalifikowania sprzedaży Bieżące środowisko Potrzeby biznesowe Proces decyzyjny Kryteria podejmowania decyzji Konkurencja Ramy czasowe Budżet Kolejne kroki Formułowanie pytań Styl: To sposób, w jaki zadajesz pytania Złe style zadawania pytań Dobre style zadawania pytań Porządek zadawania pytań: taniec z pytaniami Strategie zadawania pytań JAK SŁUCHAĆ: Pożegnanie z założeniami W słuchaniu chodzi o prawdę Słuchanie w realiach Sprzedaży 2.0: Teraz cię nie słyszę Dlaczego klienci czasem cię nie słyszą Dlaczego sprzedawcy przestali słuchać Model słuchania uległ zmianie Zapomnij o utopii autosprzedaży Ograniczenia związane ze słuchaniem Jak odkrywać to, co boli Jak słuchać aktywnie Parafrazowanie Pytania precyzujące Jak stosować audiowskazówki Jak słuchać bez założeń Intuicja sprzedawcy Jak oswoić się z pauzą i milczeniem Notowanie to uchwycenie informacji Jesteś tylko tak dobry, jak twoje notatki Jak integrować informacje Strategie słuchania JAK OSIĄGAĆ POWIĄZANIA: Sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić Osiąganie powiązań łączy cię z decydentami na najwyższym poziomie Dlaczego przedstawiciele handlowi nie dzwonią do „góry" Poznaj umiejętności osiągania powiązań, które przynoszą sukces w rozmowach telefonicznych na wysokim szczeblu Sprzedaż 2.0 spowodowała redefinicję władzy Kompetencje kontra wpływy Sprzymierz się z wpływami Jak dostrzec osoby z kompetencjami zakupu Wykorzystaj schemat organizacyjny, by znaleźć ukrytą władzę Rozpoznawanie osób z kompetencjami zakupu w trakcie rozmowy telefonicznej Nawiązywanie kontaktów z wpływowymi asystentami zarządu Jak rozmawiać Zaproszony czy pożegnany? Jak dostrzegać osoby z kompetencjami zakupu w trakcie całego procesu sprzedaży Początek cyklu sprzedaży: są szybcy i podejmują działanie Środkowa część cyklu sprzedaży: przekażą cię w ręce swojego zespołu Koniec cyklu sprzedaży: dotrzymują zobowiązań Dostęp przyznany! I co teraz? Żyj i oddychaj ich światem Schemat organizacyjny — twoja lista przebojów Wnieś swój wkład do rozliczenia najwyższych władz Naucz się rozmawiać, uwzględniając poziom „bólu" Przyznaj sobie prawo dostępu: zasługujesz na to, by rozmawiać z głównymi graczami! Gra o władzę Odzyskaj swoją moc - teraz! Strategie osiągania powiązań JAK PREZENTOWAĆ: Kurtyna w górę! Potraktuj prezentacje poważnie To Sprzedaż 2.0: Mam tylko cztery minuty! Trzymaj tę pozę Dlaczego twoi potencjalni klienci się wycofują Zrozum proces Wybierz odpowiedni rodzaj prezentacji Webinarium Pokaz techniczny i ewaluacja Prezentacja biznesowa Prezentacja biznesowa dotycząca weryfikacji koncepcji/zwrotu z inwestycji Wiedz, kto trzyma ster Poznaj bliżej członków komisji Zarządzaj logistyką Nie pozwól, by technologia podłożyła ci nogę Prowadząc prezentację, bądź obecny w 100 procentach Zasady Przemyśl treść Przedstaw propozycję wartości Co to jest zysk z inwestycji? Jaką macie przewagę konkurencyjną? Strategie prezentowania JAK SOBIE RADZIĆ Z ZASTRZEŻENIAMI: Dawać mi je tu! Brutalna prawda o zastrzeżeniach Popłyń na fali przyboju zastrzeżeń w środowisku Sprzedaży 2.0 W jaki sposób sprzedawcy tworzą zastrzeżenia Brak umiejętności sprzedażowych Niekorzystne postrzeganie samego siebie Negatywny monolog wewnętrzny Strach przed odmową Wpadanie w pułapki motywacyjne Dlaczego klienci stawiają zastrzeżenia Rodzaje zastrzeżeń Kiedy klient nie daje znaku życia Pięć kategorii zastrzeżeń Potrzeba Relacje Władza Produkt/Usługa Cena Zastrzeżenia w poczcie elektronicznej Złap za słuchawkę Strategie radzenia sobie z zastrzeżeniami JAK FINALIZOWAĆ: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania Finalizowanie oznacza mistrzowskie opanowanie procesu sprzedaży Sprzedaż 2.0: złożony finał Opanuj umiejętności sprzedażowe Zarządzanie czasem Przedstawianie się Nawigowanie Zadawanie pytań Słuchanie Osiąganie powiązań Prezentowanie Radzenie sobie z zastrzeżeniami Partnerstwo Zbuduj porządny komin sprzedaży Jak działa komin Komin sprzedaży 101 Dobre nawyki związane z kominem sprzedaży wprawiają w ruch twój pipeline Opanuj proces sprzedaży: klucz do dokładnego prognozowania Sześć etapów procesu sprzedaży Zrozum porządek zakupów swojego klienta Uzgodnij swój proces sprzedaży z procesem zakupu potencjalnego klienta Porzuć „zadowolone ucho" i słuchaj prawdy Poszukaj wydarzenia, które przymusza do działania Odsuń na bok cenę i mów o wartości Pamiętaj, że klienci nie zawsze kierują się ceną Wyćwicz mięśnie odpowiadające za pewność siebie Strategie związane z finalizowaniem transakcji JAK TWORZYĆ PARTNERSTWO: Świadoma współpraca Sprzedaż 2.0: Technologia umożliwia współpracę Sekrety zbudowania dobrego partnerstwa telesprzedaży i sprzedaży terenowej W jaki sposób można skazać wewnętrzne działy sprzedaży na porażkę Najlepsza struktura efektywnych zespołów złożonych z przedstawicieli terenowych i wewnętrznych Zacznijcie pełną parą Komunikujcie się Sporządźcie spis inwentaryzacyjny stylu pracy Podzielcie się planem terytorialnym Ustalcie porozumienie Strategiczne sojusze i partnerstwa Charakterystyka dobrego sojuszu lub partnerstwa Znajdowanie partnerów sojuszu o wielkim potencjale Przyłącz się do rozmowy Strategie tworzenia partnerstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145435 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Tyt. oryg.: Abc's of relationship selling.
Zawiera słownik terminów z zakresu sprzedaży.
Indeks.
Dla osób doskonalących się w zawodzie sprzedawcy, dyrektorów i pracowników działów handlowych przedsiębiorstw, szkoleniowców oraz wykładowców i studentów marketingu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 194 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128576 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności