Feigon Josiane Chriqui
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Feigon Josiane Chriqui
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet / Josiane Chriqui Feigon ; przekład Dorota Strumińska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 347, [1] strona ; 22 cm.
Tytuł oryginału: Smart selling on the phone and online : inside sales that gets results.
Ale przecież mam tylko cztery minuty! JAK ZARZĄDZAĆ CZASEM: Kontrola rozpędu W telesprzedaży liczy się czas Mniej czasu na sprzedaż Mniej kontroli nad możliwością dysponowania własnym czasem Witajcie w świecie przeciążenia spod znaku Sprzedaży 2.0 Mniejsza ilość czasu prowadzi do większego paraliżu Paraliż w zakresie działań telefonicznych Paraliż w zakresie korespondencji elektronicznej Paraliż w zakresie wartościowego przekazu Paraliż w zakresie zarządzania leadami Paraliż w zakresie kwalifikowania Paraliż w zakresie stosowanych narzędzi Paraliż w zakresie priorytetów Paraliż w zakresie władzy Paraliż w zakresie systemu dopływu kontaktów i ich postępu Paraliż w zakresie planowania Bądź proaktywny w reaktywnym świecie Dwa rodzaje rozpędu: proaktywny i reaktywny Jesteś osobą reaktywną czy proaktywną? Nabierz rozpędu Odzyskaj umiejętność nadawania priorytetów: naucz się odmawiać Odzyskaj umiejętność planowania Odzyskaj kontrolę nad telefonem: ustal nieodwoływalne godziny intensywnego telefonowania Odzyskaj kontrolę nad pocztą elektroniczną: przygotuj bibliotekę szablonów wiadomości Odzyskaj kontrolę nad przekazywaniem wiadomości: Wyznacz cel rozmowy i uzyskaj zaangażowanie Odzyskaj kontrolę nad narzędziami Odzyskaj kontrolę nad pipelinćm Odzyskaj kontrolę nad kwalifikowaniem leadów: niech szybciej przesuwają się przez komin sprzedaży Techniki telefonowania a zarządzanie czasem Strategie zarządzania czasem JAK SIĘ PRZEDSTAWIAĆ: Sprzedaż w zajawkach Przedstawianie się jest twoją chwilą prawdy Wycofany klient spod znaku Sprzedaży 2.0: Sprzedaż na rynku stroniącym od ryzyka Dzwonienie „na zimno": jeszcze żywe czy już martwe? Dzwonienie „na zimno" działa - jeśli robisz to dobrze Żadnych wykrętów od pracy domowej Nowe podejście do przedstawiania się w realiach Sprzedaży 2.0 Rozmowa telefoniczna na żywo Zasada wielokrotnego kontaktu Duet Dynamiczny: poczta głosowa + poczta elektroniczna Przejmij kontrolę nad pocztą elektroniczną Dobry temat wiadomości generuje odpowiedź Dobre wiadomości poczty elektronicznej trafiają w sedno i dostarczają tego, czego potencjalny klient potrzebuje Strategie związane z przedstawianiem się JAK NAWIGOWAĆ: Unikanie Bezów Nawigowanie w drodze do prawdziwego interesu Podstawy nawigowania Zasadnicze elementy nawigowania Jak działa władza w środowisku Sprzedaży 2.0 Władza jest niewidoczna Władza się przemieszcza Władza się ukrywa Trzymaj się z dala od Strefy Beżów! Jak dostrzec Beza Jak zidentyfikować Beza - dziesięć czerwonych flag ostrzegawczych Jak nawigować wokół Bezów za pomocą reguły 2X2i schematu organizacyjnego Jak wywąchać Beza Dlaczego kochamy naszych Bezów Kiedy zbyt długo tkwisz w kontaktach z Bezem Kiedy Bez musi chronić swoje podwórko Strzeż się świty Beza Pożegnanie z Bezem Obejdź Beza i zwróć się do osoby z kompetencjami zakupu Strategie nawigowania JAK ZADAWAĆ PYTANIA: Budowanie zaufania, jedno pytanie na raz Pytania odkrywają potrzeby, kwalifikują leady i kontrolują przebieg rozmowy W Sprzedaży 2.0 chodzi o istotę i treść Jakość a ilość: Na czym polega różnica? Nie stać cię już dłużej na marnowanie telefonów Cztery komponenty zadawania pytań Strategia i planowanie: Inteligentne i skuteczne kryteria kwalifikowania sprzedaży Bieżące środowisko Potrzeby biznesowe Proces decyzyjny Kryteria podejmowania decyzji Konkurencja Ramy czasowe Budżet Kolejne kroki Formułowanie pytań Styl: To sposób, w jaki zadajesz pytania Złe style zadawania pytań Dobre style zadawania pytań Porządek zadawania pytań: taniec z pytaniami Strategie zadawania pytań JAK SŁUCHAĆ: Pożegnanie z założeniami W słuchaniu chodzi o prawdę Słuchanie w realiach Sprzedaży 2.0: Teraz cię nie słyszę Dlaczego klienci czasem cię nie słyszą Dlaczego sprzedawcy przestali słuchać Model słuchania uległ zmianie Zapomnij o utopii autosprzedaży Ograniczenia związane ze słuchaniem Jak odkrywać to, co boli Jak słuchać aktywnie Parafrazowanie Pytania precyzujące Jak stosować audiowskazówki Jak słuchać bez założeń Intuicja sprzedawcy Jak oswoić się z pauzą i milczeniem Notowanie to uchwycenie informacji Jesteś tylko tak dobry, jak twoje notatki Jak integrować informacje Strategie słuchania JAK OSIĄGAĆ POWIĄZANIA: Sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić Osiąganie powiązań łączy cię z decydentami na najwyższym poziomie Dlaczego przedstawiciele handlowi nie dzwonią do „góry" Poznaj umiejętności osiągania powiązań, które przynoszą sukces w rozmowach telefonicznych na wysokim szczeblu Sprzedaż 2.0 spowodowała redefinicję władzy Kompetencje kontra wpływy Sprzymierz się z wpływami Jak dostrzec osoby z kompetencjami zakupu Wykorzystaj schemat organizacyjny, by znaleźć ukrytą władzę Rozpoznawanie osób z kompetencjami zakupu w trakcie rozmowy telefonicznej Nawiązywanie kontaktów z wpływowymi asystentami zarządu Jak rozmawiać Zaproszony czy pożegnany? Jak dostrzegać osoby z kompetencjami zakupu w trakcie całego procesu sprzedaży Początek cyklu sprzedaży: są szybcy i podejmują działanie Środkowa część cyklu sprzedaży: przekażą cię w ręce swojego zespołu Koniec cyklu sprzedaży: dotrzymują zobowiązań Dostęp przyznany! I co teraz? Żyj i oddychaj ich światem Schemat organizacyjny — twoja lista przebojów Wnieś swój wkład do rozliczenia najwyższych władz Naucz się rozmawiać, uwzględniając poziom „bólu" Przyznaj sobie prawo dostępu: zasługujesz na to, by rozmawiać z głównymi graczami! Gra o władzę Odzyskaj swoją moc - teraz! Strategie osiągania powiązań JAK PREZENTOWAĆ: Kurtyna w górę! Potraktuj prezentacje poważnie To Sprzedaż 2.0: Mam tylko cztery minuty! Trzymaj tę pozę Dlaczego twoi potencjalni klienci się wycofują Zrozum proces Wybierz odpowiedni rodzaj prezentacji Webinarium Pokaz techniczny i ewaluacja Prezentacja biznesowa Prezentacja biznesowa dotycząca weryfikacji koncepcji/zwrotu z inwestycji Wiedz, kto trzyma ster Poznaj bliżej członków komisji Zarządzaj logistyką Nie pozwól, by technologia podłożyła ci nogę Prowadząc prezentację, bądź obecny w 100 procentach Zasady Przemyśl treść Przedstaw propozycję wartości Co to jest zysk z inwestycji? Jaką macie przewagę konkurencyjną? Strategie prezentowania JAK SOBIE RADZIĆ Z ZASTRZEŻENIAMI: Dawać mi je tu! Brutalna prawda o zastrzeżeniach Popłyń na fali przyboju zastrzeżeń w środowisku Sprzedaży 2.0 W jaki sposób sprzedawcy tworzą zastrzeżenia Brak umiejętności sprzedażowych Niekorzystne postrzeganie samego siebie Negatywny monolog wewnętrzny Strach przed odmową Wpadanie w pułapki motywacyjne Dlaczego klienci stawiają zastrzeżenia Rodzaje zastrzeżeń Kiedy klient nie daje znaku życia Pięć kategorii zastrzeżeń Potrzeba Relacje Władza Produkt/Usługa Cena Zastrzeżenia w poczcie elektronicznej Złap za słuchawkę Strategie radzenia sobie z zastrzeżeniami JAK FINALIZOWAĆ: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania Finalizowanie oznacza mistrzowskie opanowanie procesu sprzedaży Sprzedaż 2.0: złożony finał Opanuj umiejętności sprzedażowe Zarządzanie czasem Przedstawianie się Nawigowanie Zadawanie pytań Słuchanie Osiąganie powiązań Prezentowanie Radzenie sobie z zastrzeżeniami Partnerstwo Zbuduj porządny komin sprzedaży Jak działa komin Komin sprzedaży 101 Dobre nawyki związane z kominem sprzedaży wprawiają w ruch twój pipeline Opanuj proces sprzedaży: klucz do dokładnego prognozowania Sześć etapów procesu sprzedaży Zrozum porządek zakupów swojego klienta Uzgodnij swój proces sprzedaży z procesem zakupu potencjalnego klienta Porzuć „zadowolone ucho" i słuchaj prawdy Poszukaj wydarzenia, które przymusza do działania Odsuń na bok cenę i mów o wartości Pamiętaj, że klienci nie zawsze kierują się ceną Wyćwicz mięśnie odpowiadające za pewność siebie Strategie związane z finalizowaniem transakcji JAK TWORZYĆ PARTNERSTWO: Świadoma współpraca Sprzedaż 2.0: Technologia umożliwia współpracę Sekrety zbudowania dobrego partnerstwa telesprzedaży i sprzedaży terenowej W jaki sposób można skazać wewnętrzne działy sprzedaży na porażkę Najlepsza struktura efektywnych zespołów złożonych z przedstawicieli terenowych i wewnętrznych Zacznijcie pełną parą Komunikujcie się Sporządźcie spis inwentaryzacyjny stylu pracy Podzielcie się planem terytorialnym Ustalcie porozumienie Strategiczne sojusze i partnerstwa Charakterystyka dobrego sojuszu lub partnerstwa Znajdowanie partnerów sojuszu o wielkim potencjale Przyłącz się do rozmowy Strategie tworzenia partnerstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145435 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności