Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(218)
Forma i typ
Artykuły
(134)
Książki
(83)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(67)
dostępne
(36)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Biblioteka Międzywydziałowa
(30)
Biblioteka WEiZ
(30)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(5)
Autor
Skorupska Justyna
(6)
Dutko Maciej
(4)
Karwatka Tomasz
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Lipiec Paweł
(3)
Rutkowski Marcin
(3)
Adamczyk Justyna
(2)
Bednarek Małgorzata
(2)
Bekas Robert
(2)
Burcon Tomasz
(2)
Burzyński Andrzej
(2)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(2)
Cebulski Kamil
(2)
Cengiel Paweł
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichocki Marcin
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cisek Marcin
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czarnecki Tomasz
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dywański Piotr
(2)
Fornalski Paweł
(2)
Froń Karol
(2)
Gaca Daria
(2)
Gamoń Adrian
(2)
Golec Marek
(2)
Gordon Mateusz
(2)
Gorzycki Adrian
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzywnowicz Mateusz
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Jeznach Katarzyna
(2)
Kamiennik Łukasz
(2)
Kiełcz Piotr
(2)
Kobryń Maria
(2)
Kolanek Bartosz
(2)
Kornicki Sławomir
(2)
Korycki Paweł
(2)
Kosel Michał
(2)
Kołata Damian
(2)
Krakowski Zbigniew
(2)
Kruk Kamila
(2)
Krynicka-Pieleszek Iga
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lach Michał
(2)
Langa Bartosz
(2)
Lech Mikołaj
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lidzbarski Michał
(2)
Maciejewski Tomasz
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marczewski Łukasz
(2)
Małachowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Namieciński Rafał (1973- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Nowicki Zbigniew
(2)
Okulski Robert Adam
(2)
Oracz Piotr
(2)
Osman Marcin
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Palak Tomasz
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Pogorzelski Dariusz
(2)
Przetacznik Ilona
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadowski Michał (1982- )
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Solga Robert
(2)
Spławski Michał
(2)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(2)
Stępa Maciej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szewczyk Paweł
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Tomczyk Tomek
(2)
Trader21
(2)
Trzupek Justyna
(2)
Trąbski Rafał
(2)
Tubielewicz Andrzej
(2)
Turaj Hubert
(2)
Tybon Tomasz
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wiszowaty Damian
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łuczyńska Dagmara
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Adamczyk Arnold
(1)
Ammous Saifedean (1980- )
(1)
Babis Henryk
(1)
Bachman Dorota
(1)
Baliński Sebastian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(127)
2000 - 2009
(68)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
Kraj wydania
Polska
(218)
Język
polski
(218)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(7)
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(3)
Ekonomiści
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Handel elektroniczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Białoruś
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(16)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(8)
Poradniki
(7)
Podręcznik
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Transport i logistyka
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(126)
Unia Europejska
(7)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
218 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The bitcoin standard : the decentralized alternative to central banking.
Bibliografia, netografia na stronach 387-394. Indeks.
Rozdział 1. Pieniądz Rozdział 2. Pieniądz prymitywny Rozdział 3. Metale monetarne Dlaczego złoto? Złota era Rzymu oraz jego upadek Bizancjum i bizant Renesans La belle epoąue Rozdział 4. Pieniądz państwowy Nacjonalizm monetarny i koniec wolnego świata Dwudziestolecie międzywojenne II wojna światowa i układ z Bretton Woods Dorobek pieniądza państwowego Rozdział 5. Pieniądz i preferencja czasowa Inflacja pieniężna Oszczędzanie i akumulacja kapitału Innowacje: „od zera do pierwszego" kontra „od pierwszego do wielu" Rozkwit sztuki Rozdział 6. Kapitalistyczny system informacji Socjalistyczny rynek kapitałowy Cykle koniunkturalne i kryzysy finansowe Solidne podstawy handlu Rozdział 7. Solidny pieniądz a wolność jednostki Czy państwo powinno kierować podażą pieniądza? Niesolidny pieniądz i nieustanna wojna Rząd ograniczony kontra rząd wszechmogący Rabunek Rozdział 8. Pieniądz cyfrowy Bitcoin jako cyfrowa gotówka Podaż, wartość i transakcje Dodatek do Rozdziału 8 Rozdział 9. Do czego nadaje się Bitcoin? Przechowywanie wartości Suwerenność jednostki Rozliczenia międzynarodowe i sieciowe Globalna jednostka obrachunkowa Rozdział 10. Wątpliwości dotyczące Bitcoina Czy wydobywanie bitcoinów to marnotrawstwo? Poza czyjąkolwiek kontrolą: dlaczego nikt nie może zmodyfikować Bitcoina Antykruchość Czy Bitcoin się skaluje? Czy Bitcoin to pieniądz dla przestępców? Jak zniszczyć Bitcoina: poradnik żółtodzioba Altcoiny Technologia blockchain
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150153 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
CD
W koszyku
PHP i MySQL : tworzenie sklepów internetowych / Daniel Bargieł, Sebastian Marek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2004. - 243 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
U góry s. tyt. i okł.: Samodzielnie zaprojektuj i wykonaj sklep internetowy.
U dołu s. tyt. i okł.: Stwórz projekt aplikacji. Zimplementuj mechanizmy bezpieczeństwa transakcji. Przygotuj mechanizm obsługi zamówień. Zainstaluj sklep na serwerze.
Płyta CD zawiera napisaną specjalnie na potrzeby książki, aplikację sklepu internetowego oraz materiały ilustrujące omawiane w książce zagadnienia.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110219, 113828 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 113727 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Elektroniczny handel bez marż i ceł / Roger Baty. W: Manager. 2000, nr 6, s.9-10. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Onepress)
Oznaczenie wydania we wstępie.
Indeks.
Cele, modele i strategie e-biznesu Specyfika biznesu w internecie Nisza i unikalność - ujęcie strategiczne Nowe rynki e-biznesu (Jacek Kotarbiński) Projektowanie startupu w internecie Nazwa i domena dla e-biznesu Dywersyfikacja w e-biznesie Strategie cenowe Błędy początkujących e-sprzedawców Finansowanie e-biznesu Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym Czym właściwie jest crowdfunding? Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie Telepraca i telepracownicy Zarządzanie kryzysem w e-biznesie Hejt, krytyka, negatywy Sklep internetowy Typy platform e-sklepowych Struktura i użyteczność sklepu internetowego Przegląd aplikacji e-sklepowych cStore IAI-Shop PrestaShop Shoper Shoplo SOTE Wdrożenie e-sklepu Audyt przedwdrożeniowy Shoper.pl PrestaShop i Magento - sklepy w systemach open source Platformy aukcyjne i inne kanały e-commerce Uwarunkowania handlu na Dobre praktyki handlu na Allegro "Trafność" Allegro - nowy paradygmat pozycjonowania ofert Alternatywne platformy e-sprzedażowe Promocja płatna na Allegro Usługi online Usługi eksperckie (Maciej Dutko) E-sprzedaż wiedzy (Daniel Bossy) Skuteczny system e-learningu Videopoint.pl i ebookpoint.pl (case studies) Personal branding w e-usługach Programy afiliacyjne AdSense - podstawy platformy Marketing wielopoziomowy Usługi hybrydowe: online i offline Budowanie marki online Skuteczna oferta sprzedażowa (Maciej Dutko) Targetowanie czy dywersyfikacja Dziesięć największych błędów w e-ofertach Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii Reklama porównawcza w e-handlu Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° Tagline Marketing wirusowy Social media i marketing społecznościowy Skuteczny Facebook marketing Twitter, czyli "marketing ćwierkany" YouTube jako dźwignia dla e-biznesu Aktywizacja odbiorców w mediach społecznościowych Performance marketing (Jakub Jasiński) E-mail marketing Efektywny newsletter Pozyskiwanie leadów i wzorcowe strony docelowe (landing pages) GetResponse - przegląd funkcjonalności FreshMail.pl (case study) Marketing automation Pozycjonowanie Content marketing Blog jako samodzielny model e-biznesowy AdWords - reklama płatna w wyszukiwarce Remarketing Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów) Komunikacja z e-klientem Profil konsumenta w sieci Podstawy komunikacji z e-klientem Customer experience Budowanie zaufania klienta CRM - optymalizacja obsługi e-klienta Feedback konsumencki Monitoring opinii w internecie (Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży Płatności w internecie Bitcoin - rewolucja w e-płatnościach Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka Firmy kurierskie Brokerzy usług kurierskich Dropshipping Automatyzacja w e-biznesie Bezpieczeństwo e-biznesu Zwiększanie efektywności sprzedaży Analiza konkurencji Cross-channelling Co-surfing (co-browsing) Porównywarki cen Google zakupy (reklamy z listą produktów Długi ogon w e-biznesie (Krzysztof Rdzeń) Testowanie a optymalizacja sprzedaży Online merchandising Cross-selling, up-selling, down-selling Outsourcing w e-biznesie M-biznes Aplikacje mobilne dla e-biznesu Optymalizacja konwersji - czynniki zewnętrzne Optymalizacja kosztów Mity psujące e-sprzedaż Dziesięć najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną E-biznes ponad granicami E-biznes a prawo Rejestracja działalności gospodarczej Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu Optymalizacja form działalności gospodarczej Dokumentacja e-sprzedaży Planowanie e-biznesu a kontrola skarbowa - jak się przygotować (case study) Nowe prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy Redukowanie zwrotów w e-handlu Regulamin sklepu internetowego Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów Odpowiedzialność za prowadzenie działalności e-commerce zgodnie z prawem a ataki na e-sprzedawców Podatki w e-biznesie Ochrona danych osobowych Nieuczciwa konkurencja Ochrona znaków towarowych Transfer własności intelektualnej Specyfika prawna handlu na Allegro Mailing a spam Prawo autorskie w e-handlu Przekaz "informacyjny" czy "twórczy"? Uświadamianie i prewencja Zabezpieczenie dowodów i reagowanie Ochrona techniczna Zastosowanie fałszywej treści.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 110 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145669 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5825 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert. Burcon Tomasz. Burzyński Andrzej. Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca). Cebulski Kamil. Chimkowska Angelika. Chłodnicki Mateusz. Cichoń Mariusz. Cioczek Konrad. Cisek Marcin. Czaplicka Monika. Dejnaka Agnieszka. Dutko Maciej. Dywański Piotr. Fornalski Paweł. Froń Karol. Gaca Daria. Gamoń Adrian. Godlewski Marcin. Golec Marek. Gorzycki Adrian. Grabowski Grzegorz. Grzywnowicz Mateusz. Jankowski Marek. Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie). Tomczyk Tomek. Kamiennik Łukasz. Kiełcz Piotr. Kobryń Maria. Kolanek Bartosz. Kołata Damian. Korycki Paweł. Stępa Maciej. Kosel Michał. Kotarbiński Jacek. Krakowski Zbigniew. Królak Paweł. Kruk Kamila. Krynicka-Pieleszek Iga. Krzyworączka Paweł. Langa Bartosz. Lech Mikołaj. Lewiński Maciej. Lidzbarski Michał. Łuczyńska Dagmara. Łukiańczyk Marcin. Maciejewski Tomasz. Maciorowski Artur. Marczewski Łukasz. Marzec Krzysztof. Mielczarek Paweł. Motyl Piotr. Namieciński Rafał (1973- ). Niedźwiedź Marek. Okulski Robert Adam. Oracz Piotr. Osman Marcin. Palak Tomasz. Pawłowska Magdalena. Pieleszek Marcin. Pioch Adam. Piwowarczyk Marcin. Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz. Rdzeń Krzysztof. Rogala Barbara. Sadłowski Rafał. Sadowski Michał (1982- ). Sala Paweł. Sobczak Jakub. Solga Robert. Spławski Michał. Starzykiewicz Dawid. Stawarz-García Barbara (ekonomia). Szajdziński Jakub. Szulczewski Piotr. Tkaczyk Paweł . Trader21. Trzupek Justyna. Winkiel Mikołaj. Wisłocka Izabela. Wiszowaty Damian. Wsół Marcin.
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks.
iblia e-biznesu" w liczbach Świat się zmienia, czyli co nowego w branży "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 1.1. Specyfika biznesu w internecie 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 1.3. Nowe rynki e-biznesu 1.4. Startup w internecie 1.5. Wstępna analiza rynku 1.6. E-biznesplan 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 1.9. Strategie cenowe 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 1.11. Finansowanie e-biznesu 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 1.14. Tokenizacja e-biznesu 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę Sklep internetowy 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 2.2. Typy platform e-sklepowych 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 2.5. Wdrożenie e-sklepu 2.6. Hosting dla e-sklepu 2.7. Audyt przedwdrożeniowy Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 3.1. Allegro dziś 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 3.4. Sprzedaż na Amazon 3.5. Sprzedaż na eBayu 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie Rozdział 4. Usługi online 4.1. E-usługi 4.2. E-sprzedaż wiedzy 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 4.5. Personal branding w e-usługach 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline Rozdział 5. E-marketing 5.1. Podstawy marketingu online 5.2. Wprowadzenie do brandingu 5.3. Budowanie marki online 5.4. Google Moja Firma 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 5.13. Marketing wirusowy 5.14. Growth hacking marketing 5.15. Social media i marketing społecznościowy 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 5.20. LinkedIn w biznesie 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 5.25. E-mail marketing 5.26. Efektywny newsletter 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 5.28. Systemy do e-mail marketingu 5.29. Marketing automation 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 5.32. Content marketing - marketing treści 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 6.4. Budowanie zaufania klienta 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 6.8. Feedback konsumencki 6.9. Rekomendacja konsumencka 6.10. Monitoring opinii w internecie 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 6.13. Negocjacje w e-biznesie 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 7.1. Płatności w internecie 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 7.3. Automaty paczkowe 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 8.1. Outsourcing w e-biznesie 8.2. Analiza konkurencji 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 8.6. Porównywarki cen 8.7. Czym są Google Zakupy 8.8. Długi ogon w e-biznesie 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 8.15. Optymalizacja kosztów 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku Rozdział 9. E-biznes a prawo 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 9.12. Ochrona danych osobowych 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 9.14. Mailing a spam 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 9.17. Nieuczciwa konkurencja 9.18. Ochrona znaków towarowych 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 9.22. Transfer własności intelektualnej 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 9.24. Mity prawne w e-commersie Rozdział 10. BHP w e-biznesie 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 10.3. Kobieta w e-biznesie 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 10.5. Procedury w e-biznesie 10.6. Telepraca i telepracownicy 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 10.16. Porażka w biznesie 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 10.18. Sukcesja e-biznesu Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
Sygnatura czytelni BMW: VI C 114 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150911 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Jason Hunt, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Maciej Stępa, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 853, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Burcon Tomasz Burzyński Andrzej Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Cebulski Kamil Chimkowska Angelika Chłodnicki Mateusz Cichoń Marcin (informatyk) Cioczek Konrad Cisek Marcin Czaplicka Monika Dejnaka Agnieszka Dutko Maciej Dywański Piotr Fornalski Paweł Froń Karol Gaca Daria Gamoń Adrian Godlewski Marcin (marketing) Golec Marek Gorzycki Adrian Grabowski Grzegorz (księgowy) Grzywnowicz Mateusz Tomczyk Tomek Jankowski Marek (ekonomia) Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Kamiennik Łukasz Kiełcz Piotr Kobryń Maria Kolanek Bartosz Kołata Damian Korycki Paweł Kosel Michał Kotarbiński Jacek Krakowski Zbigniew Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Kruk Kamila Krynicka-Pieleszek Iga Krzyworączka Paweł Langa Bartosz Lech Mikołaj Lewiński Maciej Lidzbarski Michał Łuczyńska Dagmara Łukiańczyk Marcin Maciejewski Tomasz Maciorowski Artur Marczewski Łukasz Marzec Krzysztof (informatyk) Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie) Motyl Piotr (marketing) Namieciński Rafał (1973- ) Niedźwiedź Marek Okulski Robert Adam Oracz Piotr Osman Marcin Palak Tomasz Pawłowska Magdalena (marketing) Pieleszek Marcin Pioch Adam Piwowarczyk Marcin (psycholog) Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz Rdzeń Krzysztof Rogala Barbara (marketing) Sadłowski Rafał Sadowski Michał (1982- ) Sala Paweł Sobczak Jakub Solga Robert Spławski Michał Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Stawarz-García Barbara (ekonomia) Stępa Maciej Szajdziński Jakub Szulczewski Michał (1939- ) Tkaczyk Paweł (marketing) Trader21 Trzupek Justyna Winkiel Mikołaj Wisłocka Izabela Wiszowaty Damian Wsół Marcin
Odbiorca
Gatunek
Przyjęta nazwa autora Jasona Hunta: Tomek Tomczyk.
Indeks.
Jak to się zaczęło 11 "Biblia e-biznesu" w liczbach 12 Świat się zmienia, czyli co nowego w branży 12 "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek 17 Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 21 1.1. Specyfika biznesu w internecie 21 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 25 1.3. Nowe rynki e-biznesu 32 1.4. Startup w internecie 37 1.5. Wstępna analiza rynku 41 1.6. E-biznesplan 45 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 51 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 57 1.9. Strategie cenowe 64 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 70 1.11. Finansowanie e-biznesu 78 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 84 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 92 1.14. Tokenizacja e-biznesu 96 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę 98 Rozdział 2. Sklep internetowy 103 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 103 2.2. Typy platform e-sklepowych 107 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 115 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 125 2.5. Wdrożenie e-sklepu 129 2.6. Hosting dla e-sklepu 135 2.7. Audyt przedwdrożeniowy 140 Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 147 3.1. Allegro dziś 147 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 151 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 155 3.4. Sprzedaż na Amazon 160 3.5. Sprzedaż na eBayu 163 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 169 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie 172 Rozdział 4. Usługi online 175 4.1. E-usługi 175 4.2. E-sprzedaż wiedzy 178 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 180 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 187 4.5. Personal branding w e-usługach 190 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 194 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline 197 Rozdział 5. E-marketing 201 5.1. Podstawy marketingu online 201 5.2. Wprowadzenie do brandingu 205 5.3. Budowanie marki online 207 5.4. Google Moja Firma 211 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 214 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 225 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 232 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 235 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 240 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 250 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 258 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 266 5.13. Marketing wirusowy 269 5.14. Growth hacking marketing 278 5.15. Social media i marketing społecznościowy 282 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 286 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 293 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 296 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 303 5.20. LinkedIn w biznesie 307 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 309 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 312 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 316 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 319 5.25. E-mail marketing 322 5.26. Efektywny newsletter 328 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 335 5.28. Systemy do e-mail marketingu 338 5.29. Marketing automation 343 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 346 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 355 5.32. Content marketing - marketing treści 362 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 365 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 369 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 372 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 377 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca 386 Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 391 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 394 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 398 6.4. Budowanie zaufania klienta 401 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 407 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 411 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 415 6.8. Feedback konsumencki 418 6.9. Rekomendacja konsumencka 427 6.10. Monitoring opinii w internecie 434 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 439 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 442 6.13. Negocjacje w e-biznesie 446 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji 452 Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 459 7.1. Płatności w internecie 459 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 462 7.3. Automaty paczkowe 468 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 472 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 478 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 483 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 488 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd 495 Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 507 8.1. Outsourcing w e-biznesie 507 8.2. Analiza konkurencji 510 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 517 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 519 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 523 8.6. Porównywarki cen 536 8.7. Czym są Google Zakupy 539 8.8. Długi ogon w e-biznesie 544 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 547 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 553 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 558 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 564 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 567 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 571 8.15. Optymalizacja kosztów 575 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 579 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 583 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 589 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 592 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku 598 Rozdział 9. E-biznes a prawo 603 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 603 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 608 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 615 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 618 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 622 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 628 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 633 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 637 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 641 9.10. Regulamin sklepu internetowego 645 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 651 9.12. Ochrona danych osobowych 655 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 660 9.14. Mailing a spam 666 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 670 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 675 9.17. Nieuczciwa konkurencja 684 9.18. Ochrona znaków towarowych 689 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 692 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 698 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 703 9.22. Transfer własności intelektualnej 709 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 714 9.24. Mity prawne w e-commersie 719 Rozdział 10. BHP w e-biznesie 725 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 725 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 728 10.3. Kobieta w e-biznesie 731 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 734 10.5. Procedury w e-biznesie 740 10.6. Telepraca i telepracownicy 748 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 752 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 757 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 760 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 765 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 768 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 771 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 778 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 783 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 793 10.16. Porażka w biznesie 801 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 805 10.18. Sukcesja e-biznesu 811
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154789 N, 154788 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Premium w e-commerce / Artur Belka. W: Marketing w Praktyce. 2013, nr 9, s. 28-30. - Warszawa, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-business w Internecie i multimediach / Anna Benecewicz-Miazga. - Warszawa : MIKOM - Wydaw., 2003. - 92, [1] s. : il., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. [93]
Sygnatura czytelni BMW: VI C 21 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 108812 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-[109].
E-biznes Formy handlu elektronicznego, modele sprzedaży przez internet w Polsce i na świecie Promocja w internecie E-commerce w utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej Rozwój e-commerce w Polsce na tle tendencji światowych Determinanty rozwoju e-commerce Analiza trendów rynkowych w e-commerce Wykorzystanie e-commerce na rynku żywności Wykorzystanie e-commerce na rynku odzieży Wykorzystanie e-commerce na rynku elektroniki użytkowej Analizy przypadków dla rynku żywności BioVert Delikatesy Ekologiczne Tesco Analizy przypadków dla rynku odzieży D&A Twoja Marka Answear Analizy przypadków dla rynku elektroniki użytkowej Morele.net eFOX24
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153954 N (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności