Gospodarka elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(54)
Forma i typ
Książki
(49)
Publikacje naukowe
(7)
Artykuły
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(25)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Biblioteka Międzywydziałowa
(20)
Biblioteka WEiZ
(21)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Babis Henryk
(2)
Dutko Maciej
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(2)
Kraska Marcin
(2)
Majewski Piotr (informatyka)
(2)
Ziemba Ewa
(2)
Adamczewski Tomasz
(1)
Adamczyk Marta
(1)
Ambroszkiewicz Stanisław
(1)
Angryk Rafał
(1)
Bachman Dorota
(1)
Banasikowska Janina
(1)
Bartuś Kamila
(1)
Bartuś Tomasz
(1)
Betlej Piotr
(1)
Biernat Kamil
(1)
Billewicz Aleksander
(1)
Billewicz Alicja
(1)
Billewicz Grażyna
(1)
Bober Tomasz
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cydejko Grzegorz
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dowgielewicz Tomasz
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Adam
(1)
Fidelman Mark
(1)
Filipkowski Piotr
(1)
Galiński Bogdan
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Gontar Zbigniew
(1)
Grabiński Tadeusz (1947- )
(1)
Homa Dominik
(1)
Horodelski Michał
(1)
Jankowska Małgorzata
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kamiński Andrzej (ekonomia)
(1)
Kapczyński Adrian
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Katner Joanna
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kobylański Aleksander
(1)
Kobyliński Andrzej
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Korolko Michał (prawnik)
(1)
Lewandowska Aleksandra (urbanista)
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Michalczuk Grażyna
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Norris Mark
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Ogólnopolska Studencka Konferencja Naukowa "Miejce poczty i telekomunikacji w tworzeniu społeczeństw [...]" (6 ; 2003 ; Pobierowo)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Olejniczak Wojciech
(1)
Olszak Celina (1958- )
(1)
Olszak Celina M
(1)
Olszański Mikołaj
(1)
Olszówka Kornelia
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Piech Krzysztof (ekonomia)
(1)
Piech Łukasz
(1)
Plata-Alf Dagmara
(1)
Pleban Oartosz
(1)
Polak Przemysław
(1)
Prokurat Sergiusz
(1)
Rafało Mariusz
(1)
Ratnicyn Krzysztof
(1)
Rokicki Edward
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Shapiro Carl (1955- )
(1)
Shaw Michael
(1)
Siemieniuk Nina
(1)
Sikorski Jerzy (1942- )
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sobolewska Sylwia (ekonomia)
(1)
Sokół Aneta
(1)
Sołtysik Andrzej
(1)
Sugumaran Vijayan
(1)
Szajdziński Jakub
(1)
Szostek Barinsz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szulc Radosław (nauki ekonomiczne)
(1)
Szulczewski Piotr
(1)
Szupiluk Ryszard
(1)
Szyjewski Zdzisław (1946- )
(1)
Szymańska Daniela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(53)
Szwecja
(1)
Język
polski
(51)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Pracownicy samorządowi
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Gospodarka elektroniczna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(3)
Poradniki
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Unia Europejska
(4)
54 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131232, 131233 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131231 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112114 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na stronie tytułowej i okładce: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
Wykaz aktów prawnych na stronach [251]-252.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? (Piotr Szulczewski)) Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? (Konrad Cioczek) Dlaczego forma prawna prowadzonej działalności gospodarczej jest tak istotna? Czynniki wpływające na wybór formy prowadzonej działalności gospodarczej Model biznesowy Bezpieczeństwo prowadzenia firmy Możliwości finansowe przedsiębiorcy Podatki Jednoosobowa działalność gospodarcza Spółka cywilna Spółka jawna Spółka partnerska Spółka komandytowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty (Konrad Cioczek) Katalog najważniejszych aktów prawnych związanych z e-biznesem Gwarancja Rękojmia Odstąpienie od umowy Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone (Konrad Cioczek, Paulina Trzeciak) Regulamin w e-biznesie Dlaczego warto mieć profesjonalny regulamin? Platformy sprzedażowe, serwisy aukcyjne Dlaczego trudno jest sporządzić zgodny z prawem regulamin? Czy raz stworzony regulamin będzie zawsze aktualny? Błędy najczęściej popełniane przy tworzeniu regulaminu Regulamin od "wujka Google" Mieszanie przepisów dotyczących B2B oraz B2C Błędne interpretowanie przepisów wskutek nieznajomości języka prawniczego Stosowanie zasady "im mniej, tym lepiej" Zasady tworzenia regulaminu Wzorzec regulaminu Klauzule niedozwolone - ich istota i znaczenie Postanowienia umowne, które nie mogą być uznane za klauzule niedozwolone Charakter Rejestru klauzul niedozwolonych Regulamin a klauzule niedozwolone Dlaczego warto sprawdzać Rejestr klauzul niedozwolonych? Ryzyko związane ze stosowaniem klauzul niedozwolonych "Top 10" najpopularniejszych klauzul niedozwolonych Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie (Maciej Dutko) Generalnie: 18+, ale... Jeden sprzedawca, wiele kont Umowa prawnie wiążąca. Albo nie Zakaz przenoszenia sprzedaży na zewnątrz Manipulowanie słowami kluczowymi Tylko ceny brutto Towary zakazane Warunki specjalne Polityka prywatności i ochrona danych osobowych (Jakub Szajdziński) Przetwarzanie danych osobowych Dane osobowe Administrator danych osobowych Zasady przetwarzania danych osobowych Rodzaje danych osobowych Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO) Odpowiedzialność za naruszenie zasad dotyczących ochrony danych osobowych Zgłoszenie zbioru danych do GIODO Przetwarzanie danych osobowych, które nie wymaga dokonania zgłoszenia w GIODO Cel przetwarzania danych osobowych w sklepie/serwisie internetowym Obowiązek informacyjny (polityka prywatności) Powierzenie przetwarzania danych osobowych Dokumentacja oraz środki bezpieczeństwa wymagane do prawidłowego przetwarzania danych osobowych w sklepach/serwisach internetowych Wzór zgłoszenia zbioru danych osobowych do GIODO - instrukcja rejestracji Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" (Jakub Szajdziński) Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem (Paulina Trzeciak) Gwarancja Regulamin a warunki gwarancji Podpis gwaranta pod gwarancją Reklamacja a rękojmia za wady fizyczne rzeczy Uprawnienia kupującego Koszty wynikające z rękojmi Obowiązek sprzedawcy Granice czasowej odpowiedzialności Rękojmia czy gwarancja - co wybrać? Odstąpienie od umowy Zakaz odstępnego Termin na realizację uprawnienia Obowiązek informacyjny o ustawowym prawie odstąpienia od umowy Konsekwencje niespełnienia obowiązku informacyjnego Forma oświadczenia woli Koszty związane z odstąpieniem od umowy Skutki wykonania Odpowiedzialność konsumenta za zmniejszenie wartości rzeczy Wyłączenia prawa odstąpienia od umowy Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby (Maciej Dutko) Ulga dla kupujących... ...i drzazga w oku e-sprzedawców Potrzebny złoty środek Pięć sposobów na zmniejszenie liczby zwrotów Po pierwsze: zbuduj możliwie wierną prezentację produktu Po drugie: naucz klienta swojego produktu Po trzecie: wydłużenie ustawowego terminu zwrotu towaru Po czwarte: licytacja zamiast Kup teraz Po piąte: produkt spersonalizowany lub wykonany na zamówienie Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie (Jakub Szajdziński) Fałszywe albo oszukańcze oznaczenie pochodzenia geograficznego towarów lub usług Naśladownictwo produktów Pomawianie lub nieuczciwe zachwalanie Utrudnianie dostępu do rynku Nieuczciwa lub zakazana reklama Reklama porównawcza Organizowanie systemu sprzedaży lawinowej oraz prowadzenie lub organizowanie działalności w systemie konsorcyjnym Odpowiedzialność za czyny nieuczciwej konkurencji Odpowiedzialność cywilna Odpowiedzialność karna Mailing a spaming - fakty i mity (Jakub Szajdziński) Jak prowadzić mailing, a nie spaming Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu (Maciej Dutko) Czy "kradziony" kontent ma wartość? Jestem autorem, ale czy mam "utwór"? Pazur autora czyni utwór Twarz w komercji, czyli ochrona wizerunku Prawo i etyka nie zawsze w parze Ochrona ofert przed kopiowaniem (Maciej Dutko) Pierwszy krok: świadomość Indywidualna i twórcza treść Technika w służbie prawa autorskiego W razie kradzieży - dokumentuj i ścigaj! A jeśli już chcemy dopiec do żywego... Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo (Konrad Cioczek) Przepisy prawa Czym jest znak towarowy? Rodzaje znaków towarowych Cechy charakterystyczne prawa ochronnego na znak towarowy Rodzaje prawa ochronnego na znak towarowy Procedura zastrzeżenia znaku towarowego Domena jako znak towarowy Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe (Jakub Szajdziński) Konsekwencje prawne zakwalifikowania bloga/serwisu informacyjnego do prasy E-biznes a podatki dochodowe (Piotr Szulczewski) Skala podatkowa Ryczałt ewidencjonowany Karta podatkowa Podatek liniowy Podatek CIT (podatek osób prawnych) Mnogość form może przerażać. Rozwiązaniem jest... E-biznes a podatek VAT (Piotr Szulczewski) Dostawa towaru w sprzedaży internetowej, czyli kiedy naliczyć podatek VAT Dropshipping - towar z hurtowni wprost do klienta Kurierem albo pocztą - co lepsze, czyli o pełnomocnictwach słów kilka Jak fakturować i korygować faktury w e-handlu Stary rachunek, czyli nowa faktura (bez VAT) Paragon Faktura E-fiskalny, czyli z wystawianiem paragonu i jego wydawaniem za pan brat Odliczamy VAT - ogólne zasady postępowania Import towarów z Chin (Kamil Biernat) Zasada nr 1 - Import z Chin jest bardzo prosty! Zasada nr 2 - Poznaj swojego partnera Zasada nr 3 - Zawrzyj umowę ze swoim partnerem Zasada nr 4 - Płać rozsądnie Jak nie zostać oszukanym? Zasada nr 5 - Pamiętaj o... E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii (Marek Niedźwiedź) Dla kogo spółka limited? Podatek VAT VAT a sprzedaż towaru w Polsce VAT a sprzedaż usług w Polsce VAT a sprzedaż usług w Polsce - nowe regulacje dotyczące części usług B2C Podatek u źródła Stawki podatków Podatek dochodowy Podatek VAT Podatki od zatrudnienia Kapitał zakładowy w spółce limited Odpowiedzialność Zarządu spółki limited za zobowiązania spółki E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią (Jakub Szajdziński) Sprzedaż w Unii Europejskiej Sprzedaż poza Unią Europejską Dropshipping Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe (Dominik Homa) Czym bitcoin wyróżnia się na tle innych systemów płatności Organy podatkowe w stosunku do kryptowalut Stosunek prawny do obrotu bitcoinami Podatek dochodowy Podatek VAT Prawo dewizowe Bezpieczeństwo Najważniejsze akty prawne - zestawienie (Maciej Dutko)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ó 15 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145689 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145690 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-[109].
E-biznes Formy handlu elektronicznego, modele sprzedaży przez internet w Polsce i na świecie Promocja w internecie E-commerce w utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej Rozwój e-commerce w Polsce na tle tendencji światowych Determinanty rozwoju e-commerce Analiza trendów rynkowych w e-commerce Wykorzystanie e-commerce na rynku żywności Wykorzystanie e-commerce na rynku odzieży Wykorzystanie e-commerce na rynku elektroniki użytkowej Analizy przypadków dla rynku żywności BioVert Delikatesy Ekologiczne Tesco Analizy przypadków dla rynku odzieży D&A Twoja Marka Answear Analizy przypadków dla rynku elektroniki użytkowej Morele.net eFOX24
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153954 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 111-120.
Dla studentów ekonomii i socjologii oraz dla osób zatrudnionych w sektorze informacyjno-komunikacyjnym.
Wpływ technologii na gospodarkę 7 1.1. Od epoki rolniczej do epoki opartej na technologii 7 1.2. Procesy ekonomiczne - między ekonomią tradycyjną a ekonomią Internetu 23 1.3. Technologie informacyjno-komunikacyjne a rozwój gospodarczy krajów rozwijających się 55 Rozwój technologiczny i jego wpływ na społeczeństwo 65 2.1. Procesy społeczne - wpływ technologii na społeczeństwo 65 2.2. Aspekty technologiczne - stan obecny i kierunki rozwoju 81 Wpływ technologii na codzienne życie 93 3.1. Inteligentne domy 93 3.2. Społeczeństwo Internetu - bieżące problemy i wyzwania dla przyszłości 96 3.3. Wykluczenie cyfrowe 104
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126505 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Biznes w internecie / Grzegorz Cydejko. W: Euro Fakty. 2000, nr 3/4, s.6-10. - Warszawa, 2000
Dokument nadrzędny: Euro Fakty.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł.: Własny biznes bez ryzyka. Jak możesz zarabiać w Internecie? Gdzie są [dodatkowe] pieniądze? Jak pogodzić pracę i e-pracę?
Netogr. s. [159]-160.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131070 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dostosuj się albo giń 19 1.1. Pięć współczesnych epok technologii biznesowej 20 1.2. Teraz albo nigdy 32 2. Rewolucje w biznesie społecznościowym 37 2.1. Budowanie uzasadnienia dla biznesu społecznościowego 39 2.2. Przeszkody dla biznesu społecznościowego 41 2.3. Bariera w postaci zarządzania nakazowo-kontrolnego 42 2.4. Biznes społecznościowy jako konkurencyjny czynnik różnicujący 43 2.5. Ludzie są bardziej lojalni w stosunku do firm zaangażowanych społecznościowo 47 2.6. Zaangażowanie mobilne zwiększa lojalność klientów 48 2.7. Mapy biznesu społecznościowego - tworzenie strategii dla reszty firmy 51 2.8. Wskazówki, jak wykonać wspaniałą prezentację i uzyskać akceptację planu 60 2.9. Firma społecznościowa jest jak polisa ubezpieczeniowa 62 3. Kultura ma znaczenie 67 3.1. Dlaczego kultura biznesowa jest ważna przy tworzeniu firmy społecznościowej? 69 3.2. Skąd mam wiedzieć, czy kultura biznesowa mojej firmy jest już odpowiednia? 70 3.3. Pięć podstawowych typów kultury biznesowej 74 3.4. Jak zmienić kulturę biznesową? 79 3.5. IBM - sukces zdefiniowany przez kulturę 80 3.6. Współczesny IBM a kultura biznesu społecznościowego 85 3.7. Dziesięć zasad kulturowych biznesu społecznościowego 87 3.8. Kultura to fundament społecznościowego biznesu 91 3.9. Siedem kroków do stworzenia kultury sprzyjającej biznesowi społecznościowemu 92 3.10. Mierzenie zmian w kulturze biznesowej - kulturowy indeks zdrowia 95 4. Budowanie cyfrowej wioski - wewnętrzny biznes społecznościowy 99 4.1. Co mamy na myśli, mówiąc wewnętrzny system społecznościowy? 101 4.2. Co musi wiedzieć kierownictwo firmy? 102 4.3. Dlaczego potrzebna jest cyfrowa wioska? 112 4.4. Dlaczego firmy potrzebują wewnętrznej społecznościowej strategii oraz platformy? 114 4.5. Korzyści dla pracowników: satysfakcja z pracy, wzrost efektywności oraz poczucie wspólnoty 117 4.6. Korzyści dla menedżerów średniego szczebla 118 4.7. Korzyści dla pracowników wiedzy 119 4.8. Wyzwania dla wewnętrznego systemu społecznościowego oraz dla cyfrowej wioski 124 4.9. Jak zmaksymalizować szanse sukcesu transformacji społecznościowej? 128 4.10. Kiedy wszystko inne zawodzi, wypróbuj plan B - koń trojański 131 4.11. Świetny wynik - wehikuł wzrostu adaptacyjnego 132 Ankieta 133 5. Zaangażowanie w cyfrową sieć: zewnętrzny biznes społecznościowy 135 5.1. Co to jest zewnętrzny biznes społecznościowy? Dlaczego warto się trudzić? 137 5.2. Infrastruktura cyfrowej sieci 141 5.3. Twojej cyfrowej sieci potrzebne jest przywództwo 143 5.4. Kierownictwo będzie musiało się „uspołecznić", żeby utrzymać się na szczycie 145 5.5. Budowanie cyfrowej sieci poprzez społeczność 147 5.6. Treść jednak rządzi 152 5.7. Bądź intelektualnym liderem swojej branży 156 5.8. Zrób przedstawienie, by uzyskać społecznościowe zaangażowanie 159 5.9. Mobilna rewolucja 163 5.10. Jeśli technologie mobilne zmieniają najsłabiej dziś rozwinięte społeczeństwa, to wyobraź sobie, co uczynią z najbardziej rozwiniętymi 163 5.11. Monitoruj, mierz, adaptuj, powtarzaj 171 5.12. Cyfrowa sieć i zewnętrzna działalność społecznościowa twojej firmy 173 Ankieta: sprawdzająca twoje miejsce w cyfrowej sieci 174 5.13. Twoja cyfrowa sieć jest zarówno mapą, jak i ogrodem 175 6. Nasz nowy podręcznik taktyki biznesu społecznościowego 179 6.1. Co to jest podręcznik taktyki biznesu społecznościowego? 181 6.2. Stary podręcznik taktyki: bankructwo Lehman Brothers 182 6.3. Czy Lehman Brothers można było uratować, gdyby był „biznesem społecznościowym"? 183 6.4. Porównanie starego i nowego planu gry 183 6.5. Nowy podręcznik taktyki zaczyna się od KAST 186 6.6. Nowy społecznościowy podręcznik taktyki 189 6.7. Inicjatywy z naszego podręcznika taktyki 194 6.8. Społecznościowy podręcznik taktyki w praktyce 219 7. Na scenę wkracza pracownik społecznościowy 221 7.1. „Niespołecznościowi" członkowie zarządu stracą pracę w ciągu pięciu lat 223 7.2. Księga taktyki społecznościowego menedżera 226 7.3. Szykuj się na nowych pracowników - „cyfrowych naturszczyków" 231 7.4. Utrzymanie zaangażowania pracowników 236 7.5. Budowanie podstawowych zespołów społecznościowych 238 7.6. Centra społecznościowego zarządzania 241 7.7. Tworzenie centrum zarządzania społecznościowego 248 7.8. Dlaczego cyfrowa sieć wywiera decydujący wpływ? 255 7.9. Wspaniałe treści + Wpływowi ludzie - Przekazy sprzedażowe = Wzrost 257 7.10. Co rozumiemy pod pojęciem „lider intelektualny"? 259 7.11. Jak przywództwo intelektualne łączy się z „wpływem"? 260 7.12. Jak połączyć produkt z liderami wpływu, a liderów wpływu z klientami? 261 7.13. Tworzymy listę najważniejszych 25 liderów wpływu 261 8. Lejek Darwina - pomiar ROI 273 8.1. Korzyści ze społecznościowej przedsiębiorczości - „To, co mierzysz = To, co dostajesz" 274 8.2. Mierzenie ROI (zwrotu z inwestycji) 278 8.3. Społecznościowy lejek Darwina 279 8.4. Automatyzacja i komputeryzacja lejka Darwina 286 8.5. Lejek Darwina - studium przypadku 287 8.6. Modelowanie adaptacyjne i społecznościowa próżnia 289 8.7. W jaki sposób lejek Darwina poprawia ROI? 290 8.8. Ekonomiczna wartość społecznościowego biznesu 293 8.9. Lejek oznacza biznes 294 9. Ucząc się na błędach 295 9.1. Saga Motoroli - jak innowacyjna kultura społecznościowa stała się toksyczna? 296 9.2. Nauki płynące z historii Motoroli 300 9.3. Popchips - przypadkowo rasistowska reklama 301 9.4. Nauki płynące z historii Popchips 302 9.5. Shell wierci online 303 9.6. Nauki płynące z historii Shella 305 9.7. Jak chronić swoją organizację? Strategiczna synteza 306 10. Przyszłość: dlaczego żadna firma nie jest już niepokonana? 309 10.1. Przyszłość biznesu - sześć kluczowych trendów 310 10.2. Coraz bardziej SPOŁECZNOŚCIOWY 315
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 31
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5542 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126518 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ABC Przedsiębiorcy)
Bibliogr. s. 289-291. Netogr. s. 291-292. Wykaz aktów prawnych s. 292-293.
Dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich firm oraz dla uczniów i studentów szkół ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: V D 62
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3161 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gospodarka elektroniczna / Eugeniusz Januła, Teresa Truś. - Warszawa : Difin, 2010. - 204 s. : il. ; 24 cm.
(Edukacja)
Na okł.: Podręcznik, technik logistyk, technikum, szkoła policealna.
Bibliogr. s. 203-204. Netogr. s. 204.
Gospodarka tradycyjna 1.1. Kształtowanie się gospodarki tradycyjnej 1.2. Sfery zasięgu, wartość towaru, odległości 1.3. Przepływ informacji 1.4. Tendencje rozwojowe Podstawowe cechy gospodarki elektronicznej 2.1. Ogólnoświatowy zasięg e-gospodarki 2.2. Wartość towaru, odległości, automatyczna reakcja 2.3. E-biznes dzisiaj i dostępność do sieci 2.4. Perspektywa - systemy klasy CRM Normy i standardy elektronicznej gospodarki 3.1. Gospodarka elektroniczna w RP 3.2. Standardy i technologie związane z technikami przesyłania 3.3. Pojęcia informatyczne najczęściej wykorzystywane w logistyce 3.4. Podmioty gospodarcze - infrastruktura i systemy informatyczne podmiotów 3.5. Wykorzystanie narzędzi elektronicznych przez podmioty gospodarcze 3.6. Elektroniczny podpis Aplikacje służące elektronicznej gospodarce 4.1. Elektroniczna platforma informacji gospodarczej: koncepcja funkcjonalno-organizacyjna platformy 4.2. Wykorzystanie technologii informacyjnych w celu pozyskiwania i upowszechniania informacji Użytkownicy elektronicznych platform gospodarczych 5.1. Platforma elektroniczna i aukcje elektroniczne 5.2. Przykłady - Czym są elektroniczne platformy gospodarcze? 5.3. Korzystający z platform elektronicznych Wprowadzenie do systemów informatycznych w logistyce 6.1. Pojęcia informatyczne wykorzystywane w logistyce 6.2. Potrzeby informacyjne podmiotu gospodarczego. Istota, cel i miejsce 6.3. Korzyści podmiotów gospodarczych z zastosowania informatyki w logistyce 6.4. Klasyfikacja systemów wspomagających zarządzanie logistyką Infrastruktura organizacyjno-informatyczna 7.1. Systemy informatyczne typu intranet/ekstranet 7.2. Model katalogowy e-procurement 7.3. Elektroniczne wzorce dokumentów. Serwisy WWW Przepływ informacji w strukturze procesów Planistycznych 8.1. Struktura planowania informatycznego 8.2. Sprzężenie zwrotne w planowaniu 8.3. Rodzaje planów w gospodarce elektronicznej Internetowe modele biznesowe 9.1. Model B2B (business to business) 9.2. E-fulfillment 9.3. Handel elektroniczny typu B2C 9.4. Model C2C 9.5. Modele administracyjne o klasyfikacji A Systemy wspomagające zarządzanie logistyką 10.1. Pojęcia podstawowe 10.2. Wybrane modele systemowe 10.3. Ewolucja systemów wdrożenia i obszary działania 10.4. System klasy WMS Kody kreskowe 11.1. Zastosowanie i funkcjonowanie systemu kodów kreskowych - system EAN 11.2. Jednostki konsumenckie - wymogi techniczne - znakowanie jednostek wysyłkowych 11.3. Znakowanie towarów kodami kreskowymi 11.4. Unifikacja etykiety logistycznej - format i lokalizacja etykiety GSI System automatycznej identyfikacji 12.1. Systemy automatycznej identyfikacji 12.2. Jednostka logistyczna w systemie identyfikacji 12.3. System informacji i transmisji danych 12.4. System transmisji - oprogramowanie systemu i jego kompletacja Elektroniczna wymiana danych 13.1. Elektroniczna wymiana danych - podstawy i definicje 13.2. Dokumenty w standardzie EDIFACT 13.3. Perspektywy: dokumenty XML 13.4. Podpis elektroniczny Archiwizacja danych 14.1. Użytkownicy, Zasoby i Administratorzy 14.2. Archiwizacja 14.3. Technologie składowania, archiwizacji i ochrony danych Procedury postępowania w czasie zagrożenia utraty danych 15.1. Reakcja na sytuacje incydentalne 15.2. Klasyfikacja zagrożeń i typy ataków. Planowanie awaryjne 15.3. Technologie ochrony informacji Systemy zarządzania relacjami z klientem 16.1. CRM - kontakty podmiotu z klientami 16.2. DiS - dystrybucja i sprzedaż Modele biznesowe w internecie 17.1. Pojęcia wstępne 17.2. Model kupca 17.3. Model brokerski 17.4. Model - pośrednictwo informacyjne 17.5. Model dostawcy infrastruktury 17.6. Model promocyjny 7.7. Model producencki 17.8. Model dystrybucyjny 17.9. Model wspólnoty handlowej 17.10. Model abonencki 17.11. Model taryfowy 17.12. Klasyfikacja modeli Przepisy prawne 18.1. Prawo autorskie 18.2. Prawo wynalazcze 18.3. Ochrona danych osobowych 18.4. Tajemnica służbowa
Sygnatura czytelni BMW: VI C 82 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125685 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125684 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3602 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie - Marketing)
Bibliogr. s. [199]-215. Indeks.
Dla badaczy zajmujących się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktyków biznesu z firm consultingowych, prowadzących badania rynkowe, menedżerów działów marketingu, przedsiębiorców, właścicieli firm, wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Rozdział 1. Wirtualizacja konsumpcji i charakterystyka e-konsumentów 1.1. Ewolucja wirtualizacji konsumpcji 1.2. Świat technologii mobilnych 1.2.1. Technologie mobilne w Polsce i na świecie 1.2.2. Motywy i bariery korzystania z m-handlu 1.2.3. Specyfika marketingu mobilnego 1.3. Cyfrowe technologie a zmiany w zakresie zachowań konsumentów 1.4. E-konsument w świetle dotychczasowych badań 1.4.1. Cechy e-konsumentów 1.4.2. Preferowane punkty e-handlu 1.4.3. Motywy i bariery robienia zakupów online 1.4.4. Najczęściej kupowane grupy produktów oraz poziom wydatków online Rozdział 2. Marketing doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej 2.1. Specyfika kreowania doświadczeń konsumenta online 2.2. Typologie doświadczeń wirtualnych 2.3. Moduły e-doświadczeń 2.3.1. Moduł sensoryczny 2.3.2. Moduł emocjonalny 2.3.3. Moduł poznawczy 2.3.4. Moduł relacyjny – personel 2.3.5. Moduł relacyjny – inni klienci 2.3.6. Moduł behawioralny 2.3.7. Moduł użytkowy 2.3.8. Moduł eskapistyczny 2.4. Korzyści z marketingu doświadczeń online 2.5. Podsumowanie Rozdział 3. Doświadczenia zakupowe online – oczekiwania polskich konsumentów 3.1. Metodyka badania ilościowego 3.1.1. Problem, pytania i hipotezy badawcze 3.1.2. Narzędzia badawcze 3.1.3. Opis próby badawczej 3.2. Częstotliwość zakupów przez Internet i wydatkowane kwoty 3.3. Postawa wobec zakupów przez Internet 3.4. Oczekiwane doświadczenia zakupowe 3.5. Preferowane doświadczenia zakupowe a postawa wobec zakupów przez Internet 3.6. Profil psychograficzny e-konsumenta w Polsce 3.7. Zakupy z użyciem technologii mobilnych 3.8. Podsumowanie Rozdział 4. Analiza pozytywnych i negatywnych doświadczeń zakupowych online 4.1. Metodyka badania jakościowego 4.1.1. Interpretatywne badania konsumenckie 4.1.2. Teoria ugruntowana i analiza narracji 4.1.3. Procedura badania 4.1.4. Przebieg kodowania 4.2. Pozytywne i negatywne doświadczenia zakupowe online – przesłanki i konsekwencje 4.2.1. Doświadczenia pozytywne 4.2.2. Doświadczenia negatywne 4.3. Typy doświadczeń zakupowych online 4.3.1. Doświadczenia indywidualne hedonistyczne 4.3.2. Doświadczenia indywidualne utylitarne 4.3.3. Doświadczenia relacyjne hedonistyczne 4.3.4. Doświadczenia relacyjne utylitarne Aneks 1. Analiza rzetelności zastosowanych narzędzi badawczych 1.1. Narzędzie do pomiaru preferowanych doświadczeń zakupowych 1.2. Skala do pomiaru postawy wobec zakupów w Internecie oraz skale psychograficzne 2. Analiza czynnikowa – doświadczenia hedonistyczne i utylitarne 3. Zmienne demograficzne a moduły doświadczeń 4. Model strukturalny – typy preferowanych doświadczeń a postawa wobec zakupów przez Internet 5. Model strukturalny – profil psychograficzny konsumenta a postawa wobec zakupów przez Internet 6. Charakterystyki uczestników badania jakościowego.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 36
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5678 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych częśc. przy rozdz.
Dla studentów oraz praktyków w zakresie zarządzania i informatyki.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 101 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 12
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132607 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4477 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Wspólnoty Europejskie.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 8827 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 8828 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka wydana z okazji VIII Międzynarodowej Konferencji "Multimedia w biznesie i zarządzaniu", Częstochowa, 15-16 października 2009 r., zawiera wybrane ref. - inf. na okł. i s. internet. org.
Bibliogr. przy art.
Multimedialne technologie informacyjne 1. Wideokonferencje wielopunktowe jako jedna z informacyjnych technologii multimedialnych Leszek Kiełtyka 1.1. Mostek wielopunktowy 1.2. Formy realizacji wideokonferencji wielopunktowej 1.3. Główne korzyści wideokonferencji 2. Interakcyjny system nawigacyjnego planowania przedsięwzięć Irena Bach, Zbigniew Banaszak, Grzegorz Bocewicz, Robert Wójcik 2.1. Rozwój systemów wspomagania decyzji 2.2. Dynamiczny interfejs 2.3. Interakcyjny system nawigacyjnego planowania przedsięwzięć 3. Mobilny kolektor danych w logistycznym systemie informatycznym Anna Sołtysik-Piorunkiewicz 3.1. Charakterystyka logistycznych systemów informatycznych 3.2. Zastosowanie i znaczenie mobilnego kolektora danych w systemach logistycznych 4. Multimedialne urządzenia dostępowe do usług sieciowych realizowanych w architekturze SOA Jacek Chmielewski 4.1. Urządzenie dostępowe 4.2. Klasyfikacja urządzeń dostępowych 4.3. Przegląd zaawansowanych, multimedialnych urządzeń dostępowych 5. Typologia usług hostingowych Zbigniew Malara, Artur Pajkert 5.1. Istota i typy hostingu 5.2. Typologia usług hostingowych 6. A concept of a model-driven organization memory system Andrzej Sobczak 6.1. Benefits from maintaining classic Organization Memory Systems 6.2. Assumptions of the Model-driven Organization Memory System 6.3. Assumptions of IT solution realizing a concept of the M-OMS class system 7. The dynamic multimedia presentations of the objects in the field of business and education Maria Pietruszka, Marian Niedźwiedziński 7.1. The necessity of different media usage 7.2. The techniques and technologies useful in object’’s presentation 8. Związek pomiędzy wysokością fontu i szerokością pola tekstowego w aspekcie czytelności tekstów wyświetlanych na ekranach komputerowych Radosław Bednarski, Maria Pietruszka 8.1. Znaczenie czytelności tekstu na ekranach komputerowych 8.2. Zalecenia projektantów DTP 8.3. Sposób przeprowadzenia eksperymentu 8.4. Wyznaczenie funkcji liniowej wiążącej wysokość fontu z szerokością pola tekstowego 8.5. Przeliczanie mm na piksele Technologie informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem 9. Czy istnieje technologia informacyjna? Dominika Lisiak-Felicka, Maciej Szmit 9.1. Informatyka 9.2. Informatyka teoretyczna i stosowana 9.3. Technologia informacyjna nie istnieje! 9.4. Przykład skutków praktycznych 10. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstw sektora MSP w oparciu o informacyjny portal dziedzinowy Adam Sokołowski, Artur Wrzalik, Mariusz Pudło, Robert Kucęba 10.1. Misja i strategia lokalnych firm i instytucji 10.2. Opis funkcjonalności informacyjnego portalu dziedzinowego 10.3. Zautomatyzowane środowisko programistyczne 11. Obszary zastosowań systemów informatycznych w aspekcie wymiany informacji w dużych przedsiębiorstwach w Polsce Paweł Kobis 11.1. Struktura i rodzaje systemów informatycznych zarządzania 11.2. Środowisko bazodanowe systemów informatycznych 11.3. Badania dotyczące stosowanych rozwiązań IT 12. Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych w innowacyjnych małych i średnich przedsiębiorstwach Joanna Tabor 12.1. Metodyka badań 12.2. Poziom wykorzystania wybranych ZSI 12.3. Poziom technologicznej innowacyjności produktowej i procesowej 12.4. Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych a poziom technologicznej innowacyjności produktowej i procesowej 12.5. Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych w innowacyjnych i nieinnowacyjnych przedsiębiorstwach 13. Czynnik ludzki jako zasadnicza determinanta powodzenia wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego Agata Przewoźna-Krzemińska 13.1. Teoretyczne ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi 13.2. Zintegrowany System Informatyczny klasy ERP 14. Kryteria oceny użyteczności aplikacji zarządzania projektami Katarzyna Bigosińska 14.1. Zarządzanie projektami wspomagane komputerowo 14.2. Oceny użyteczności i oceny techniczne aplikacji – zarys teoretyczny 14.3. Identyfikacja kryteriów porównawczych w ocenie użyteczności aplikacji zarządzania projektami 15. Determinanty wyboru systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem Piotr Komsta 15.1. Fundamenty budowy jakości postępowań ofertowych 15.2. Kryteria wyboru systemu informatycznego 15.3. Zdefiniowanie warunków realizacji usług posprzedażnych 16. Technologie informatyczne i teleinformatyczne podnoszące jakość usług transportowych Magdalena Mrozik 16.1. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie flotą pojazdów 16.2. Elektroniczna Wymiana Danych 16.3. Systemy geolokalizacji pojazdów 17. Rola i zadania systemów informatycznych w przedsiębiorstwach usługowych Izabela Kudelska, Natalia Pawlak 17.1. Systemy informatyczne w przedsiębiorstwach logistycznych 18. Integracja aplikacji informatycznych dedykowanych placówkom służby zdrowia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych Adam Sokołowski, Artur Wrzalik 18.1. Ocena stanu infrastruktury oraz stopnia informatyzacji służby zdrowia 18.2. Propozycja uniwersalnego środowiska programistycznego adaptowanego w obszarach strategii e-zdrowie 19. Technologia informacyjna jako instrument marketingu polskich wydawców książek Dominika Kaczorowska-Spychalska 19.1. Rozwój technologii IT jako czynnik wpływający na warunki funkcjonowania wydawców książek 19.2. Wybrane elementy marketingu mix wydawców książek na rynku internetowym 20. Multimedia w procesie zarządzania czasem Przemysław Rusiecki 20.1. Wprowadzenie w tematykę zarządzania czasem 20.2. Zasadność stosowania multimediów oraz agentów interfejsu w oprogramowaniu do zarządzania informacją osobistą 20.2.1. Multimedialne samouczki w procesie nauki obsługi systemu mAsystent 2007 20.2.2. Wirtualny asystent wspomagający naukę obsługi programu 20.2.3. Komunikacja głosowa w komputerowym terminarzu Zarządzanie organizacjami w teorii i praktyce 21. Porównanie metod zarządzania relacjami w otoczeniu organizacji Alberto Lozano Platonoff, Katarzyna Gadomska-Lila, Hubert Pachciarek 21.1. Metody zarządzania relacjami w otoczeniu organizacji 21.2. Teoria interesariuszy jako metoda równoważenia oczekiwań stakeholders 21.3. Cele funkcjonowania gron 21.4. Foresight jako metoda budowy kultury kooperacji 21.5. Porównanie podejść do zarządzania relacjami w otoczeniu organizacji 22. Informacyjny aspekt controllingu dynamicznego w procesie osiągania kosztów docelowych Elżbieta Krajewska-Bińczyk 22.1. Proces osiągania kosztów docelowych 22.2. Controlling dynamiczny procesu osiągania kosztów docelowych 22.3. Użyteczność informacji generowanych przez controlling dynamiczny procesu osiągania kosztów docelowych 23. Organizacja procesów podejmowania decyzji w przedsiębiorstwach Waldemar Jędrzejczyk 23.1. Ograniczoność metod i technik wspomagania decyzji 23.2. Mapowanie problemów 23.3. Podział zadań uwzględniający zdolności umysłowe menedżerów 24. Badanie efektywności procesów logistycznych w przedsiębiorstwach usługowych Dariusz Dudek, Edyta Kulej-Dudek 24.1. Mierniki procesów logistycznych 24.2. Dobór kryterium oceny efektywności 24.3. Pomiar efektywności procesów logistycznych 24.4. Wyniki badania efektywności przedsiębiorstw usługowych 25. Uwarunkowania i modele wspomagania decyzji marketingowych w małych firmach Paula Pypłacz 25.1. Podejmowanie decyzji marketingowych 25.2. Marketingowe modele decyzyjne 26. Dyfuzja innowacji w sektorach wysokiej techniki – problemy definicyjne Marek Szajt 26.1. Spojrzenie na innowacje przemysłowe 26.2. Dyfuzja innowacji 26.3. Specyfika dyfuzji innowacji w sektorach high-tech 27. Konstytuowanie osoby społecznej w relacyjnych układach sieciowych Sławomir Partycki 28. Zdarzenia wpływające na kryzysy gospodarcze – historyczny punkt widzenia Michał Łatasiewicz 28.1. Krótka historia kryzysów gospodarczych 28.2. Podział zdarzeń kryzysowych. Określenie różnic i podobieństw między kryzysami (metryka Tanimoto) Multimedia w edukacji i zarządzaniu 29. Zastosowanie platformy e-learningowej w przedsiębiorstwie Anna Wojnarowska, Hanna Niedźwiedziska 29.1. Dlaczego e-learning? 29.2. Wdrożenie platformy e-learningowej 29.3. Szkolenia pracownicze 29.4. Zarządzanie e-learningiem 29.5. Ekonomiczne aspekty e-learningu 29.6. Zalety i wady e-learningu dla przedsiębiorstwa 30. Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie wiedzą Bogusław Kaczmarek 30.1. Wybrane narzędzia wspomagania zarządzania wiedzą 30.2. Zarządzanie zintegrowaną wiązką wiedzy o klientach 31. Wybrane aspekty zarządzania wiedzą w zespołach projektowych Edyta Kulej-Dudek 31.1. Pojęcie wiedzy kolektywnej 31.2. Istota wiedzy projektowej 31.3. Zespoły projektowe w organizacji 31.4. Korzyści gromadzenia i kodyfikacji wiedzy projektowej 31.5. Warunki rozwoju wiedzy kolektywnej w organizacji 32. Organizator spotkań. Projekt narzędzia menedżerskiego wykorzystującego układ wielkości organizacyjnych Olaf Flak 32.1. Cel narzędzia „Organizator spotkań” 32.2. Metoda komunikowania się uczestników spotkania 32.2.1. Cel i przedmiot procesu komunikowania się 32.2.2. Model grupy uczestników spotkania 32.2.3. Procesy i sposoby komunikowania się 32.2.4. Procedura postępowania 32.3. Przykładowy formularz narzędzia 33. Dydaktyczna animacja komputerowa w multimedialnej edukacji zawodowej Rafał Wawer, Monika Wawer 33.1. Postrzeżeniowe czynniki sprzyjające podniesieniu efektywności kształcenia przy projektowaniu materiałów multimedialnych 33.2. Dydaktyczna animacja komputerowa w założeniach teoretycznych 33.3. Wykorzystanie dydaktycznej animacji komputerowej w kształceniu zawodowym 34. Determinanty rozwoju telepracy Klaudia Smoląg 34.1. Aspekt prawny telepracy 34.2. Miejsce i czas pracy telepracownika 34.3. Technologia IT a telepraca 35. Wybrane narzędzia i czynniki wspomagające rozwój telepracy Łukasz Wiechetek 35.1. Pojęcie telepracy 35.2. Przyczyny wykorzystania telepracy 35.3. Narzędzia wspomagające telepracę 35.4. E-learning jako preludium do telepracy 35.5. Perspektywy rozwoju telepracy 36. Systemy klasy ERP w dydaktyce Natalia Pawlak, Izabela Kudelska 36.1. Koncepcja zintegrowanych systemów zarządzania 36.1.1. Historia zintegrowanych systemów – od MRP do ERP II 36.1.2. Charakterystyka systemów ERP 36.2. Znaczenie dydaktyki 36.3. Systemy klasy ERP na przykładzie Axapta w dydaktyce Gospodarka elektroniczna 37. Wirtualizacja a innowacyjność Anna Sankowska 37.1. Wymiary wirtualizacji a innowacyjność przedsiębiorstwa 37.2. Interpretacja danych empirycznych 38. Atrybuty organizacji wirtualnej Damian Dziembek 38.1. Podejścia stosowane w definiowaniu organizacji wirtualnej 38.2. Charakterystyczne cechy organizacji wirtualnych 39. Technologia teleinformatyczna w przedsiębiorstwie wirtualnym Aleksander Jurga 39.1. Model problemu badawczego 39.1.1. Próba badawcza 39.1.2. Pomiar poziomu wirtualnej organizacji przedsiębiorstwa oraz nasycenia firmy narzędziami IT 39.1.3. Analiza związków pomiędzy stosowanymi IT i poziomem wirtualnej organizacji przedsiębiorstwa 39.2. Dyskusja wyników 40. Systemy SIP/GIS jako narzędzie wspomagania e-biznesu Andrzej Małachowski 40.1. Wybrane zastosowania systemów SIP/GIS w e-biznesie 40.2. Wzbogacanie funkcjonalne łańcucha dostaw e-SCM przez systemy SIP/GIS 41. Internet jako nowoczesne narzędzie prowadzenia e-biznesu Zbigniew Buchalski 41.1. Struktura funkcjonalna witryny INTERSHOP 41.2. Narzędzia informatyczne wykorzystane do budowy witryny INTERSHOP 41.3. Wyniki badań testujących witrynę INTERSHOP 42. Full convergence of the selected media communications on the internet platform Andrzej Małachowski 42.1. Processes of full convergence of selected media of communication 43. Metoda oceny efektywności stron internetowych Patrycja Warmuz, Jerzy Pieronek 43.1. Metody badania efektywności stron internetowych 43.2. Metoda Pajączek 44. Internet jako medium reklamowe Jolanta Urbańska 44.1. Specyfika Internetu 44.2. E-marketing 44.3. Zalety i wady Internetu jako medium reklamowego 44.4. Segment odbiorców 44.5. Ranking najpopularniejszych stron WWW 45. Ocena serwisów internetowych branży sportowej na przykładzie sklepów rowerowych Witold Chmielarz 45.1. Specyfika branży 45.2. Procedura badawcza 45.3. Uzyskane wyniki i wnioski 46. The concept of file distribution system based on HTTP protocol Piotr Kruszyński, Ścibór Sobieski 46.1. Analysis of existing solutions and efficiency problems 46.2. Functional description of files exchange platform 46.3. Choosing technology and implementation 47. E-negocjacje w obrocie gospodarczym Rafał Niedbał 47.1. E-negocjacje w ocenie ekspertów 47.2. Aspekty prawne i techniczne prowadzenia e-negocjacji 48. E-rekrutacja w Polsce – wybrane aspekty Artur Wrzalik, Adam Sokołowski 48.1. E-rekrutacja w polskich realiach 48.2. Struktura e-rekrutacji 49. Analiza inwestycji informatycznych ING BSK SA Renata Stasiak-Betlejewska, Stanisław Borkowski 49.1. Główne kierunki inwestycji informatycznych bankowości w Polsce 49.2. Koszty informatyzacji banku ING BSK SA 50. Elektroniczne usługi bankowe w ocenie studentów wydziału informatyki Mariusz Sroka 50.1. Metodyka i cel badań 50.2. Wyniki badań ankietowych 51. Porównanie zastosowania publikacji elektronicznych w procesie edukacyjnym na wydziale zarządzania i wydziale informatyki Mariusz Sroka, Rafał Niedbał 51.1. Publikacje elektroniczne i tradycyjne 51.2. Częstotliwość korzystania z publikacji elektronicznych 51.3. Ocena przydatności publikacji elektronicznych 51.4. Wybrane problemy techniczne podczas korzystania z publikacji elektronicznych Sztuczna inteligencja i systemy wspomagania decyzji 52. Knowledge database systems in intelligent systems aiding decision making Leszek Kiełtyka, Robert Kucęba 52.1. Stages of Knowledge Database Systems Design 52.2. An Example of Knowledge Database Systems Design 53. Sieć S-P w implementacji neuronowej Piotr Kotlarz, Zbigniew Kotulski 53.1. Ogólna koncepcja algorytmu 53.2. Przekształcenia liniowe 53.3. Neuronowa realizacja podstawienia 54. Dobór optymalnych struktur sieci neuronowych w modelowaniu procesów logistycznych Dariusz Dudek 54.1. Własności i struktura sieci neuronowych 54.2. Wstępna analiza struktury sieci neuronowej 54.3. Poszukiwanie optymalnej struktury sieci neuronowej 55. Optimizing the results obtained by the models forecasting economical time series through the proper selection of an output variable Tomasz Jasiński Introduction 55.1. Basic types of output data 55.2. Results Conclusion 56. Security of business intelligence systems. Review of practical solutions Adam Nowicki, Leszek Ziora 56.1. Notion of Business Intelligence Systems 56.2. Aims and procedures of BI system security 56.3. Practical examples of Business Intelligence security solutions
Sygnatura czytelni BMW: VI C 39 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123392 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publ. zaw. m.in. mat. z VII Międzynarodowej Konferencji "Multimedia w biznesie", Częstochowa, 13-14 marca 2008 r. - inf. na s. internet. org.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWZ: IX K 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2906 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Wstęp do gospodarki cyfrowej w perspektywie nauk społecznych Nowe "ekonomiki" gospodarki cyfrowej Praca w gospodarce cyfrowej Kwalifikacje i kompetencje w gospodarce cyfrowej Budowa i modelowanie systemów informacyjnych Andrzej Kobyliński Jakość oprogramowania - ujęcie normatywne Modele jakości produktu programowego Sposoby uzyskiwania jakości budowanego produktu programowego Testowanie Statyczne metody zapewniania jakości Przemysław Polak Podstawowe pojęcia związane z modelowaniem procesów biznesowych Identyfikacja procesu biznesowego Czynności Zdarzenia Obiekty danych Michał Horodelski Modelowanie i automatyczna weryfikacja własności systemu kryptowalutowego Łańcuch bloków i sieci Petriego Mechanizm konsensusu i moduł rozgłoszeniowy Modelowanie i weryfikacja własności mechanizmu konsensusu Mariusz Rafało, Zbigniew Gontar Nowoczesne architektury danych Duże dane z perspektywy schematu piramidy zasobów informacyjnych Dane Informacja Wiedza Mądrość Integracja danych Architektura wsadowa (hurtownia danych) Big data i data lake Architektura Zeta Twierdzenie CAP Architektura Lambda Architektura Kappa Architektura oparta na mikrousługach Rynki elektroniczne Magdalena Kachniewska Zmiany struktury rynku turystycznego w warunkach gospodarki cyfrowej Struktura rynku turystycznego jako pochodna struktury produktu turystycznego Wpływ digitalizacji kanałów dystrybucji na usługi pośrednictwa turystycznego Nowi gracze i nowe formy organizacji ruchu turystycznego Sylwia Sobolewska Wykorzystanie smartfonów i asystentów głosowych w marketingu bezpośrednim Nowe technologie w życiu współczesnego klienta Aplikacje mobilne Rozszerzona rzeczywistość Chatboty i asystenci głosowi w procesie zakupu Dagmara Plata-Alf Fałszywi użytkownicy - analiza zjawiska wykorzystywania i wykrywania botów w komunikacji marketingowej na rynku hotelarskim Media społecznościowe Instagram Boty internetowe Wykorzystanie botów w komunikacji marketingowej w serwisie Instagram Wykrywanie aktywności botów w komunikacji marketingowej na Instagramie na przykładzie rynku hotelarskiego Sztuczna inteligencja Ryszard Szupiluk Sztuczna inteligencja - jej rozumienie i rozwój w świetle strategii Unii Europejskiej Sztuczna inteligencja - jak rozumieć to pojęcie? Indukcyjne metody analizy i modelowania Data mining Machine learning Big data Trudność z klasyfikacją - problem praktyczny Sztuczna inteligencja jako etykieta zbiorcza Sztuczna inteligencja w raporcie UE Sztuczna inteligencja jako kluczowy element rozwoju UE Programy rozwoju sztucznej inteligencji Granty przeznaczane na rozwój sztucznej inteligencji Kształcenie w zakresie sztucznej inteligencji - przygotowanie społeczeństw UE do nowej ery Andrzej Kamiński Systemy inteligentne w diagnostyce przemysłowej - wnioski z realizacji projektu badawczo-rozwojowego Koncepcja projektu systemu informatycznego wspomagającego diagnostykę przemysłową Metodyka zarządzania projektem Organizacja prac badawczo-rozwojowych Opracowanie metody komputerowego wspomagania procesów diagnostyki technicznej i ekonomicznej w przedsiębiorstwie przemysłowym Badania przemysłowe związane z rozwojem technologii systemów sztucznej inteligencji Badania przemysłowe związane z zastosowaniem technologii systemów eksperckich oraz rozwiązań klasy business intelligence na potrzeby diagnostyki przemysłowej Badania przemysłowe związane z opracowaniem architektury technicznej systemu Implementacja prototypu oraz przeprowadzenie testów wybranych komponentów oprogramowania aplikacyjnego Piotr Filipkowski, Edward Rokicki Inteligentne rozwiązania komunikacyjne w obszarze Industrial Internet of Things Racjonalność obliczeniowa Cechy systemów IIoT w obszarze monitorowania Systemy wbudowane - architektura i organizacja systemu rozproszonego Protokół komunikacyjny w procesie obliczeniowym
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 23
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6472 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Akademia Nauk w Łodzi, ISSN 1733-2486 ; t. 17, z. 11, cz. 2)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2016.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zarządzanie podmiotami gospodarczymi w XXI wieku Danuta Janczewska Zarządzanie wiedzą w mikroprzedsiębiorstwie Beata Wewiór Motywowanie pracowników z perspektywy kariery zawodowej Maciej Wiśniewski Istota crowdsourcingu i jego wykorzystanie na przykładzie Banku Pomysłów w Banku Zachodnim WBK S.A. Grzegorz Podgórski Mobilność użytkowników w nowoczesnej organizacji Remigiusz Kozłowski, Klaudia Pilichowska Technologiczne wsparcie ferm łososi w Norwegii Marta Brzozowska Industry 4.0 - Impact on Logistics Processes Management Maciej Wysocki Relacje kooperencyjne w branży dystrybucji zamiennych części samochodowych Innowacje w relacjach z rynkiem w stechnologizowanej rzeczywistości sieci Weronika Mądryas Stare i nowe media w kontekście zarządzania informacją, konwergencji mediów, metafor fali i warkocza oraz marketingu Barbara Mróz-Gorgoń, Maciej Mitręga Strategie Rebrandingu - potencjał i bariery Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka Handel detaliczny jako determinanta rozwoju e-sklepów Andrzej Pomykalski, Bartłomiej Stopczyński Innowacje w komunikacji z klientem wśród detalistów działających na polskim rynku e-commerce w branży AGD/RTV Rafał Mazur Wykorzystanie innowacyjnych technologii RFID w handlu Katarzyna Kolasińska-Morawska, Przemysław Fernówka Wykorzystanie metodyki Serum przy implementacji systemów informatycznych na przykładzie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej Marcin Majer, Dominika Biniasz Zwiększenie efektywności obliczeniowej przedsiębiorstw prognozujących rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń w atmosferze, poprzez zastosowanie klastrów komputerowych Nowoczesne technologie a konsument Katarzyna Dziewanowska Consumers' Perception of Online and Offline Dimensions of Shopping Expériences Łukasz Zakonnik Zmiany w odbiorze płatności zbliżeniowych w Polsce na podstawie badań młodzieży akademickiej Łukasz Wïechetek, Mieczysław Pawłowski, Michał Wiechełek The Study on Customer Preferences and the Searching Process in the Online Wholesale using Search Log Analysis Agata Wawrzyniak Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej - wyniki badań eye trackingowych Hipermedialne środowisko komunikacji Olgierd Witczak Przedsiębiorstwo jako prosument mediów i serwisów społecznościowych Katarzyna Kolasińska-Morawska, Monika Pytel Dziecko przyszłym studentem -komunikacja relacyjna uczelni wyższej na przykładzie projektu edukacyjnego AKADEMIA P@o-Linka Łukasz Sułkowski, Dominika Kaczorowska-Spychalska \ Effects of Social Media Networking on the Market Position of Light Industry Enterprises in Łódź Region Michał Chmielecki Agile Social Media Marketing Best Practices Sławomir Dybka, Tomasz Surmacz The Importance of Content Marketing in Brand Building Zbigniew Spyra Komunikowanie sposobów redukowania ryzyka konsumenckiego w procesie budowy zaufania do marek własnych detalistów Magdalena Zalewska-Turzyńska Greenwashing jako zwodniczy komunikat marketingowy - w świetle teorii Wilbura Schramma Magdalena Rzemieniak Skuteczność reklamy internetowej przedsiębiorstw transportowych w Polsce - wyniki badań Barbara Wqsikowska Elektroencefalografia (EEG) w badaniu efektywności komunikacji reklamowej Konsument - trendy Katarzyna Kulig-Moskwa, Joanna Nogieć Wrażliwość ekologiczna i społeczna konsumenta jako nowy trend na rynku polskim Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga Prosumpcja i konsumpcja kolaboratywna jako uwarunkowania e-biznesu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 346 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146036 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności