Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie - Marketing)
Bibliogr. s. [199]-215. Indeks.
Dla badaczy zajmujących się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktyków biznesu z firm consultingowych, prowadzących badania rynkowe, menedżerów działów marketingu, przedsiębiorców, właścicieli firm, wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Rozdział 1. Wirtualizacja konsumpcji i charakterystyka e-konsumentów 1.1. Ewolucja wirtualizacji konsumpcji 1.2. Świat technologii mobilnych 1.2.1. Technologie mobilne w Polsce i na świecie 1.2.2. Motywy i bariery korzystania z m-handlu 1.2.3. Specyfika marketingu mobilnego 1.3. Cyfrowe technologie a zmiany w zakresie zachowań konsumentów 1.4. E-konsument w świetle dotychczasowych badań 1.4.1. Cechy e-konsumentów 1.4.2. Preferowane punkty e-handlu 1.4.3. Motywy i bariery robienia zakupów online 1.4.4. Najczęściej kupowane grupy produktów oraz poziom wydatków online Rozdział 2. Marketing doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej 2.1. Specyfika kreowania doświadczeń konsumenta online 2.2. Typologie doświadczeń wirtualnych 2.3. Moduły e-doświadczeń 2.3.1. Moduł sensoryczny 2.3.2. Moduł emocjonalny 2.3.3. Moduł poznawczy 2.3.4. Moduł relacyjny – personel 2.3.5. Moduł relacyjny – inni klienci 2.3.6. Moduł behawioralny 2.3.7. Moduł użytkowy 2.3.8. Moduł eskapistyczny 2.4. Korzyści z marketingu doświadczeń online 2.5. Podsumowanie Rozdział 3. Doświadczenia zakupowe online – oczekiwania polskich konsumentów 3.1. Metodyka badania ilościowego 3.1.1. Problem, pytania i hipotezy badawcze 3.1.2. Narzędzia badawcze 3.1.3. Opis próby badawczej 3.2. Częstotliwość zakupów przez Internet i wydatkowane kwoty 3.3. Postawa wobec zakupów przez Internet 3.4. Oczekiwane doświadczenia zakupowe 3.5. Preferowane doświadczenia zakupowe a postawa wobec zakupów przez Internet 3.6. Profil psychograficzny e-konsumenta w Polsce 3.7. Zakupy z użyciem technologii mobilnych 3.8. Podsumowanie Rozdział 4. Analiza pozytywnych i negatywnych doświadczeń zakupowych online 4.1. Metodyka badania jakościowego 4.1.1. Interpretatywne badania konsumenckie 4.1.2. Teoria ugruntowana i analiza narracji 4.1.3. Procedura badania 4.1.4. Przebieg kodowania 4.2. Pozytywne i negatywne doświadczenia zakupowe online – przesłanki i konsekwencje 4.2.1. Doświadczenia pozytywne 4.2.2. Doświadczenia negatywne 4.3. Typy doświadczeń zakupowych online 4.3.1. Doświadczenia indywidualne hedonistyczne 4.3.2. Doświadczenia indywidualne utylitarne 4.3.3. Doświadczenia relacyjne hedonistyczne 4.3.4. Doświadczenia relacyjne utylitarne Aneks 1. Analiza rzetelności zastosowanych narzędzi badawczych 1.1. Narzędzie do pomiaru preferowanych doświadczeń zakupowych 1.2. Skala do pomiaru postawy wobec zakupów w Internecie oraz skale psychograficzne 2. Analiza czynnikowa – doświadczenia hedonistyczne i utylitarne 3. Zmienne demograficzne a moduły doświadczeń 4. Model strukturalny – typy preferowanych doświadczeń a postawa wobec zakupów przez Internet 5. Model strukturalny – profil psychograficzny konsumenta a postawa wobec zakupów przez Internet 6. Charakterystyki uczestników badania jakościowego.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 36
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5678 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności