E-konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Bober Tomasz
(1)
Brunson Russell
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Graziosi Dean
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Skurpel Dagmara
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
E-konsumenci
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Białoruś
(1)
Hiszpania
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-[109].
E-biznes Formy handlu elektronicznego, modele sprzedaży przez internet w Polsce i na świecie Promocja w internecie E-commerce w utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej Rozwój e-commerce w Polsce na tle tendencji światowych Determinanty rozwoju e-commerce Analiza trendów rynkowych w e-commerce Wykorzystanie e-commerce na rynku żywności Wykorzystanie e-commerce na rynku odzieży Wykorzystanie e-commerce na rynku elektroniki użytkowej Analizy przypadków dla rynku żywności BioVert Delikatesy Ekologiczne Tesco Analizy przypadków dla rynku odzieży D&A Twoja Marka Answear Analizy przypadków dla rynku elektroniki użytkowej Morele.net eFOX24
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153954 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
TWÓJ WYMARZONY KLIENT Kim jest Twój wymarzony klient? Gdzie oni się ukrywają? Wymarzona setka Haczyk, historia, oferta i Atrakcyjna Postać Wypracuj swoje dojście, kup swoje dojście Ruch, który posiadasz Lejki podtrzymywania kontaktu Infiltracja wymarzonej setki SEKCJA II. WYPEŁNIJ SWÓJ LEJEK Napełnij swój lejek w sposób naturalny (wypracuj sobie dojście) Wypełnij swój lejek płatnymi reklamami (kup sobie dojście) Sekrety ruchu na Instagramie Sekrety ruchu na Facebooku Sekrety ruchu Google'a Sekrety ruchu na YouTubie Po klapsach i pstryknięciach Dominacja konwersacyjna SEKCJA III. HAROWANIE WZROSTU Centrum lejkowe Cudze kanały dystrybucji Twoja armia partnerów Zimny ruch Inne sposoby hakowania wzrostu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154060 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Dla środowiska akademickiego i praktyków gospodarczych.
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów Wirtualne społeczności e-konsumentów Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów Miejsca zakupu produktu a źródła informacji Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu Wpływ portalu Facebook na proces zakupu Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153381 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 137-149.
Rozdział 1. Rozwój handlu internetowego na tle cyfrowej transformacji biznesu 1.1.Cyfrowa transformacja biznesu 1.2.Handel internetowy w procesie hybrydyzacji handlu 1.3.Korzyści i ograniczenia handlu online Rozdział 2. Zachowania e-klienta 2.1.Emocjonalne przesłanki zachowań konsumenta i pozyskiwanie wiedzy w tym obszarze 2.2.Koncepcja różnic pokoleniowych w kontekście użytkowania internetu i handlu online 2.3.Zachowania nabywców w handlu internetowym 2.4.Handel online na tle ekspansji internetu w świetle wyników międzynarodowych badań Rozdział 3. Handel internetowy z perspektywy nabywcy w Polsce i wybranych krajach europejskich – analiza komparatywna 3.1.Przedmiot, metodyka badania i charakterystyka próby 3.2.Zachowania internetowe potencjalnych e-nabywców 3.3.Opinie i postawy e-nabywców, motywatory i problemy w zakresie e-zakupów 3.4.Zwyczaje zakupowe nabywców w handlu internetowym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 289 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150664 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach 137-152.
Dla studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.
Koncepcja wartości dla klienta 1.1. Wartość dla klienta w naukach społecznych i ekonomicznych 1.1.1. Geneza, istota i kategorie pojęcia wartości 1.1.2. Wartość dla klienta w naukach ekonomicznych 1.2. Strategie i obszary tworzenia wartości dla klienta w działalności handlowej 1.3. Atrybuty wartości dla klienta wynikające z działalności handlowej 1.4. Zarządzanie wartością dla klienta Rozwój i strategie handlu elektronicznego 2.1. Czynniki rozwoju oraz stan aktualny handlu elektronicznego na rynku B2C w Polsce i na świecie 2.1.1. Geneza i determinanty rozwoju e-handlu 2.1.2. Ekspansja polskiego handlu internetowego 2.2. E-konsument i jego oczekiwania względem transakcji w handlu elektronicznym 2.2.1. Charakterystyka pokoleń klientów i ich preferencje zakupowe 2.2.2. E-klient i jego postawa wobec handlu elektronicznego 2.3. Nowe modele biznesu elektronicznego w świetle koncepcji wartości dla klienta 2.3.1. Modele biznesowe w handlu elektronicznym 2.3.2. M-commerce i f-commerce – nowe modele dostarczenia wartości dla klienta 2.3.3. Omnichannel – wyzwanie współczesnego rynku e-commerce Logistyczny łańcuch tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.1. Koncepcja tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.2. Logistyczny łańcuch wartości 3.2.1. Logistyka handlu elektronicznego 3.2.2. Pojęcie i istota łańcucha dostaw i sieci dostaw 3.2.3. Łańcuchy wartości 3.2.4. Znaczenie logistyki w łańcuchu wartości w handlu elektronicznym 3.2.5. Współpraca w ramach łańcucha dostaw jako determinanta tworzenia wartości 3.3. Logistyczne bariery funkcjonowania e-handlu w kontekście tworzenia wartości Wartość dla klienta w handlu elektronicznym w ocenie klientów i obsługi sklepów internetowych 4.1. Przebieg badań i charakterystyka prób badawczych 4.2. Oczekiwana i dostarczana wartość dla klienta w handlu elektronicznym 4.2.1. Obraz polskiego rynku e-commerce 4.2.2. Logistyczne aspekty zakupów w Internecie w kontekście tworzenia wartości dla klienta 4.3. Wnioski i rekomendacje dla podmiotów gospodarczych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 255 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148977 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148976 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6108 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności