Gregor Bogdan (1943- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Gregor Bogdan (1943- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Decyzje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Handel elektroniczny
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Ceny
(1)
E-konsumenci
(1)
Ekonomia
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Personel
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Rynek
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transfer technologii
(1)
Usługi
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Białoruś
(1)
Hiszpania
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-[279].
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji (Agata Linkiewicz, Małgorzata Batosik-Purgał) Konsument, zachowanie konsumenta _ ujęcie definicyjne Konsument w świetle zmian w otoczeniu Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta Trendy w zachowaniach konsumentów (Urszula Grzega, Ewa Keżel) Trendy globalne w otoczeniu konsumenta Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów-wybrane przykłady Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka) Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów Czynniki określające kraj pochodzenia produktów Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji - kampanie reklamowe Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek) Zmiany w otoczeniu i metodyce badań Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra E-commerce a Zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz) Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu E-konsument - jego profil i zachowania rynkowe od e-commerce do mobile i social commerce omnicommerce _ odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk) Istota i rodzaje mediów społecznościowych Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych Model zachowań nabywcóww mediach społecznościowych _AISAS Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych'' E-WoM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów Zachowania konsumentów W obliczu kryzysu (Tomasz Zalega) Kryzys gospodarczy Kryzys gospodarczy-podstawowe pojęcia Przyczyny kryzysu gospodarczego 2008-2011 Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2O11 Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego Seniorzy I single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw (Julita Czernecka, Tomasz Zalega) Zachowania konsumenckie seniorów Pojęcie osoby starszej Stylizycja seniorów Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów Zachowania konsumenckie singli .. Definicja pojęcia singiel styl życia singli Charakterystyka singli jako konsumentów Znaczenie i rozwój Usluga Zachowania Wspólczesnego konsumenta Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów Konsument na rynku usług kulturalnych Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów Segmentacja rynku - analiza krytyczna (Anna 0leiniczuk-Merta, Lechosław Garbarski Segmentacja rynku jako podstawa działań marketingowych Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości Segmentacja rynku bazująca na wartościach Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia _ inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów (Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk).
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145136 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5771 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52378 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr., netogr. na s. [165]-172.
Dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką komunikacji marketingowej, studentów kierunków biznesowych oraz przedstawicieli biznesu.
Rozdział 1. Komunikacja marketingowa w mediach interaktywnych. 1.1. Uwarunkowania rozwoju mediów interaktywnych. 1.2. Klient w przestrzeni interaktywnej. 1.3. Social media w procesie komunikacji marketingowej. Rozdział 2. Blog jako platforma komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. 2.1. Blog w komunikacji online 45. 2.1.1. Blog - pojęcie i istota. 2.1.2. Blogi korporacyjne. 2.1.3. Blogi indywidualne. 2.2. Blogi w procesie komunikacji marketingowej. 2.3. Polska blogosfera w liczbach. Rozdział 3. Przedmiot, zakres i metodyka badań empirycznych. 3.1. Ogólny cel badań, hipotezy badawcze oraz etapy procesu badawczego. 3.2. Cele i metodyka poszczególnych badań oraz charakterystyka prób badawczych. 3.2.1. Badania wśród przedsiębiorstw. 3.2.2. Badania wśród blogerów indywidualnych. 3.2.3. Badania wśród studentów łódzkich uczelni. Rozdział 4. Blogi korporacyjne jako narzędzie oddziaływania marki na klientów. 4.1. Przesłanki wykorzystania blogów korporacyjnych. 4.2. Blogi korporacyjne w procesie komunikacji. 4.3. Przyszłość blogów korporacyjnych w perspektywie najbliższych lat 120. Rozdział 5. Formy, zakres i uwarunkowania wykorzystania blogów indywidualnych przez przedsiębiorstwa. 5.1. Przesłanki podjęcia współpracy z blogerami indywidualnymi. 5.2. Aspekt finansowy współpracy z blogerami. 5.3. Blogi indywidualne w strategii przedsiębiorstw. Załącznik 1. Wzór kwestionariusza skierowanego do przedsiębiorstw. Załącznik 2. Wzór kwestionariusza skierowanego do blogerów. Załącznik 3. Wzór kwestionariusza skierowanego do blogerów. Załącznik 4. Wzór kwestionariusza skierowanego do studentów.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 34
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5640 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [361]-374.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 7 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 105683 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 137-149.
Rozdział 1. Rozwój handlu internetowego na tle cyfrowej transformacji biznesu 1.1.Cyfrowa transformacja biznesu 1.2.Handel internetowy w procesie hybrydyzacji handlu 1.3.Korzyści i ograniczenia handlu online Rozdział 2. Zachowania e-klienta 2.1.Emocjonalne przesłanki zachowań konsumenta i pozyskiwanie wiedzy w tym obszarze 2.2.Koncepcja różnic pokoleniowych w kontekście użytkowania internetu i handlu online 2.3.Zachowania nabywców w handlu internetowym 2.4.Handel online na tle ekspansji internetu w świetle wyników międzynarodowych badań Rozdział 3. Handel internetowy z perspektywy nabywcy w Polsce i wybranych krajach europejskich – analiza komparatywna 3.1.Przedmiot, metodyka badania i charakterystyka próby 3.2.Zachowania internetowe potencjalnych e-nabywców 3.3.Opinie i postawy e-nabywców, motywatory i problemy w zakresie e-zakupów 3.4.Zwyczaje zakupowe nabywców w handlu internetowym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 289 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150664 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia na stronach 137-143.
Dla pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, praktyków gospodarczych, a także studentów.
Realia współczesnego rynku jako czynnik rozwoju Market Intelligence Złożoność otoczenia rynkowego organizacji w dobie cyfryzacji Konsument w społeczeństwie informacyjnym Zarządzanie informacjami w kontekście podejmowania decyzji opartych na danych - data driven decision making Specyfika współczesnego otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w świetle wyników badań Definicja i istota Market Intelligence Market Intelligence a pojęcia pokrewne Market Intelligence jako program Market Intelligence w świetle wyników międzynarodowych badań Pozyskiwanie wiedzy o rynku w praktyce rodzimych przedsiębiorstw - wyniki badań własnych Metodyka badania i charakterystyka próby Upowszechnienie systemu Market Intelligence, czynniki go determinujące oraz skuteczność podejmowanych decyzji zarządczych Organizacja, stopień zaawansowania oraz korzyści z programu Market Intelligence
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 256 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147486 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5971 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
1.Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 1.1.Cyfrowa transformacja 1.2.Marketing a cyfrowa transformacja 1.3.Marketing a technologia 1.3.1.Technologie mobilne 1.3.2.Internet Rzeczy 1.3.3.Media społecznościowe 1.3.4.Sztuczna inteligencja 1.4.Marketing a metody zarządzania 1.5.Marketing a organizacja działań 1.6.Przyszłość marketingu 2.Sukces w czasach rewolucji cyfrowej [Robert Kozielski) 2.1.Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach 2.2.Czwarta rewolucja przemysłowa - w kierunku zmiany zasad konkurowania 2.3.Źródła sukcesu organizacji - analiza podejść - elementy wspólne i odróżniające 2.4.Czterolistna koniczyna - sukces w epoce cyfrowej 3. Homo Cyber Oeconomicus - nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 3.1.Konsument wobec technologii cyfrowych 3.2.Homo Cyber Oeconomicus - w kierunku przyszłości 3.3.Ekosystem cyfrowych interakcji 4.Architektura systemu komunikacji wirtualnej - uwarunkowania i wyzwania [Jan W. Wiktor) 4.1.Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci - uwarunkowania i zależności 4.2.Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line 4.3.Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 4.4.Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki 4.4.1.Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 4.4.2.Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 4.4.3.Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci 4.4.4.Analiza ruchu w serwisie - Google Analytics 4.5.Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 5.Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 5.1.Marka i jej istota na rynku 4.0 5.2.Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 5.3.Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 5.4.Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 5.5.Wartości tworzą pozycję marki 5.6.Tożsamość oraz wizerunek marki 5.7.Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa 5.8.Lokalizacja marki na rynku 4.0 6.Badania marketingowe - nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej [Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1.Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 6.1.1.Formy i techniki wywiadów 6.1.2.Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 6.1.3.Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej 6.2.Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 6.3.Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 6.4.Big Data w analityce marketingowej 6.4.1.Cele i kierunki zastosowań 6.4.2.Big Data w podstawowych obszarach marketingu 6.5.Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych 6.6.Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 6.7.Kierunki zastosowań analityki marketingowej 6.7.1.Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 6.7.2.Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej 7.Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 7.1.Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 7.2.Konkurencyjność współczesnej organizacji 7.3.Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją 7.4.Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 7.5.Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich - w świetle wyników badań własnych 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 8.1.Przesłanki i kierunki zmian 8.2.Istota innowacji 8.3.Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki 8.4.Zarządzanie innowacjami 8.5.Zarządzanie sieciowe innowacjami 9. Oczami praktyków 9.1.Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 9.1.2.Makrotrendy - rewolucja technologii 9.1.3.Mikrotrendy 9.2.Deep Learning - przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 9.2.1.Duch w maszynie 9.2.2.Dane 9.2.3.Algorytmy 9.2.4.Sprzęt 9.2.5.SISO 9.2.6.Mechaniczny Turek czy Golem? 9.2.7.Telefon od Absolutu 9.3. Trzy wymiary marketera - co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 248 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146641 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 236-[259].
1. SYSTEMY INFORMATYCZNE JAKO FUNDAMENT PRZEDSIĘBIORSTWA 4.0 (Ryszard Romaniuk 1.1. Rozwój systemów informatycznych 1.2. Generowanie i przetwarzanie danych 1.3. Internet Rzeczy 1.4. Big Data 1.5. Chmura obliczeniowa 1.6. Sztuczna inteligencja 1.7. Struktury systemów – ekosystem technologii cyfrowych 1.8. Informatyczne wspomaganie procesów biznesowych 1.9. Bezpieczeństwo danych 1.10. Implementacja II. ZARZĄDZANIE W WARUNKACH REWOLUCJI CYFROWEJ (Tomasz Czapla) 2.1. Klasyczne podejście do zasad konkurowania na rynku 2.2. Współczesne trendy wyznaczające nowe reguły konkurowania 2.3. Nowe wzorce konkurowania w cyfrowym świecie 2.4. Nowa logika wykorzystywania zasobów ludzkich III. PRZEDSIĘBIORSTWO 4.0 – KONSEKWENCJE DLA RYNKU PRACY I IMPLIKACJE W OBSZARZE ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (Czesław Zając, Dominika Bąk-Grabowska) 3.1. Automatyzacja procesów a zagrożenie utratą miejsc pracy 3.2. Przemysł 4.0 a wymagania kompetencyjne i zagrożenie wykluczeniem cyfrowym na rynku pracy 3.3. Podstawowe tendencje w sferze zarządzania zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0 3.4. Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0 IV. MARKETING WOBEC WYZWAŃ TECHNOLOGII CYFROWYCH (Dominika Kaczorowska-Spychalska) 4.1. Marketing oparty na danych 4.2. Homo cyber – konsument stechnologizowany 4.3. W kierunku AI Marketingu 4.4. Marketing wobec wyzwań technologii cyfrowych V. INTELIGENTNA LOGISTYKA I INTELIGENTNY ŁAŃCUCH DOSTAW (Maciej Szymczak) 5.1. Rewolucje przemysłowe – ku inteligentnym procesom i strukturom 5.2. Przemysł 4.0 i jego implikacje dla logistyki 5.3. Rozwój inteligentnych łańcuchów dostaw 5.4. Najważniejsze składniki inteligentnych łańcuchów dostaw 5.4.1. Chmurowe platformy współpracy 5.4.2. Automatyzacja procesów, boty i koboty 5.4.3. Cyfrowe bliźnięta 5.4.4. Mgła obliczeniowa VI. WPŁYW TECHNOLOGII CYFROWYCH NA SYSTEM INFORMACYJNY RACHUNKOWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW 4.0 (Irena Sobańska, Jan Michalak) 6.1. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 1.0, 2.0, 3.0 6.2. Nowe technologie i ich wpływ na system rachunkowości 6.3. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 6.4. Rola i zadania specjalistów w zakresie rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 VII. BUSINESS INTELLIGENCE Z PERSPEKTYWY ROZWOJU INTELIGENTNYCH PRZEDSIĘBIORSTW (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula 7.1. Uwarunkowania współczesnego środowiska biznesu 7.2. Wiedza jako kluczowy zasób w warunkach rewolucji cyfrowej 7.3 Business Intelligence w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa opartych na danych 7.4 Rola Business Intelligence we współczesnej organizacji w świetle wyników badań VIII. ŹRÓDŁA SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA W ERZE TECHNOLOGII CYFROWYCH W ASPEKCIE WYBRANYCH TEORII EKONOMICZNYCH (Robert Kozielski 8.1. Paradoksy współczesnego rynku, gospodarki, ekonomii 8.2. Cztery N współczesnej ekonomii i zarządzania 8.3. Ekosystem rozwojowy – konkurowanie w nowych czasach
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 56
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ą 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149754 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6215 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149753 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 278-[279].
Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, a także dla pracowników zajmujących się w przedsiębiorstwach marketingiem, analizami ekonomicznymi czy analizami rynku.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113917, 113915, 113916 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2329 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie cenami / Hermann Simon ; tł. Bogdan Gregor. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996. - 644, [2] s. : rys., schem., tab., wykr., err. ; 25 cm.
(Przedsiębiorczość)
Tyt. oryg. : Preismanagement : Analyse, Strategie, Umsetzung.
Bibliogr.s. 608 - [645]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92015, 102967, 92014 L (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr., netogr. s. [137]-142.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerskich, technicznych i innych oraz pracowników naukowych z tych środowisk akademickich.
Rozdział 1. Innowacyjność i teorie współpracy nauki i biznesu 11 1.1. Innowacyjność i przedsiębiorczość akademicka 12 1.2. Teoretyczne modele współpracy nauki i biznesu 19 1.3. Budowanie i specyfika relacji w procesach transferu wiedzy i komercjalizacji technologii 40 Rozdział 2. Integracja wiedzy i komercjalizacja technologii w wybranych polskich uczelniach 49 2.1. Badania wstępne – metodyka i analiza materiału empirycznego 50 2.2. System transferu wiedzy i technologii w fazie początkowej – Uniwersytet Szczeciński i Politechnika Lubelska 54 2.3. Działalność networkingowa – Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie 60 2.4. Uczelniane ośrodki innowacji w fazie początkowego wzrostu – Uniwersytet Marii Curie–Skłodowskiej w Lublinie, Uniwersytet Medyczny w Łodzi 63 2.5. Komercjalizacja przez spółkę celową – Politechnika Łódzka 67 2.6. Ośrodki innowacji w fazie zaawansowanego rozwoju – Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Krakowska 70 2.7. Działalność naukowo-badawcza uczelni i ich orientacja na współpracę z biznesem na przykładzie uniwersytetów polskich 74 Rozdział 3. Współpraca nauki z biznesem w świetle badań empirycznych w Polsce i wybranych krajach 81 3.1. Metodyka badań ilościowych 82 3.2. Współpraca nauki i biznesu 85 3.3. Postrzegana jakość usług badawczych i czynniki wpływające na rozwój relacji nauka–biznes 86 3.4. Bariery współpracy w sferze badań między nauką i biznesem 92 3.5. Transfer wiedzy i komercjalizacja technologii w ujęciu sektorowym 96 3.6. Współpraca nauki i biznesu w Polsce na tle innych badanych krajów 106 3.7. Diagnoza, modele współpracy i rekomendacje 113 Rozdział 4. Międzynarodowe studia przypadków – modele współpracy nauki z biznesem 121 4.1. Instytut Technologiczny Technion w Hajfie, Izrael 122 4.2. Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Masaryka w Brnie, Czechy 124 4.3. UT Health Science Center w Houston i San Antonio, USA 126
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144357 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności