Niemczyk Agata
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WWFiF
(7)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Niemczyk Agata
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Turystyka
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Młodzież
(2)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing regionalny
(1)
Podróże
(1)
Pokolenie Z
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Turyści
(1)
Uczniowie
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-[279].
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji (Agata Linkiewicz, Małgorzata Batosik-Purgał) Konsument, zachowanie konsumenta _ ujęcie definicyjne Konsument w świetle zmian w otoczeniu Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta Trendy w zachowaniach konsumentów (Urszula Grzega, Ewa Keżel) Trendy globalne w otoczeniu konsumenta Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów-wybrane przykłady Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka) Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów Czynniki określające kraj pochodzenia produktów Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji - kampanie reklamowe Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek) Zmiany w otoczeniu i metodyce badań Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra E-commerce a Zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz) Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu E-konsument - jego profil i zachowania rynkowe od e-commerce do mobile i social commerce omnicommerce _ odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk) Istota i rodzaje mediów społecznościowych Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych Model zachowań nabywcóww mediach społecznościowych _AISAS Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych'' E-WoM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów Zachowania konsumentów W obliczu kryzysu (Tomasz Zalega) Kryzys gospodarczy Kryzys gospodarczy-podstawowe pojęcia Przyczyny kryzysu gospodarczego 2008-2011 Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2O11 Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego Seniorzy I single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw (Julita Czernecka, Tomasz Zalega) Zachowania konsumenckie seniorów Pojęcie osoby starszej Stylizycja seniorów Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów Zachowania konsumenckie singli .. Definicja pojęcia singiel styl życia singli Charakterystyka singli jako konsumentów Znaczenie i rozwój Usluga Zachowania Wspólczesnego konsumenta Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów Konsument na rynku usług kulturalnych Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów Segmentacja rynku - analiza krytyczna (Anna 0leiniczuk-Merta, Lechosław Garbarski Segmentacja rynku jako podstawa działań marketingowych Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości Segmentacja rynku bazująca na wartościach Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia _ inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów (Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk).
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145136 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5771 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [85]-87.
Publ. przeznaczona dla studentów studiów ekonomicznych oraz turystyki i rekreacji, jak też dla menedżerów działających na rynku usług.
Sygnatura czytelni BWF: IX B 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 72009, S 72008 L, S 72010 (3 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FS 298 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [154]-156.
Senior i jego potrzeby w kontekście przemian demograficznych Starość i wielowymiarowość starzenia się – kwestie teoretyczne. Zmiany demograficzne i ich następstwa w społeczeństwach ponowoczesnych Potrzeby człowieka w wieku senioralnym Turystyka senioralna – istota, cechy, formy, wymogi i bariery Seniorzy jako uczestnicy ruchu turystycznego dawniej i obecnie Proces powstawania popytu seniorów na podróże turystyczne. Motywy i konsekwencje uczestnictwa seniorów w turystyce. Specyficzne cechy turystyki senioralnej Preferowane przez seniorów formy turystyki i niezbędna infrastruktura Bariery uprawiania turystyki senioralnej i przewidywania dotyczące jej przyszłości Wyniki wybranych badań dotyczących turystyki senioralnej w Polsce Jakość życia seniorów i jej determinanty Kategoria jakości życia Determinanty jakości życia seniorów Turystyka jako czynnik kształtowania jakości życia osób starszych Metody pomiaru jakości życia seniorów Aktywność turystyczna osób powyżej 60 roku życia Częstotliwość i długość wyjazdów turystycznych. Cele podróży turystycznych osób 60+ Uczestnictwo seniorów w wyjazdach krajowych i zagranicznych oraz sposób ich organizacji Sposoby spędzania czasu podczas podróży krajowych i zagranicznych Rola nowoczesnych technologii we wzorcach zachowań turystycznych seniorów Bariery uniemożliwiające lub utrudniające seniorom uczestnictwo w wyjazdach turystycznych Uczestnictwo seniorów w turystyce a jakość ich życia Czynniki jakości życia seniorów Wpływ turystyki na jakość życia seniorów
Sygnatura czytelni BWF: XII H 79
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150752 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8725 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [125]-136.
Dla studentów kierunków turystycznych, pracowników naukowo-dydakycznych zajmujących się problematyką zachowań turystycznych, marketingiem oraz rekreacją i socjologią.
Różnorodność pokoleniowa społeczeństwa XXI wieku Pokolenia w literaturze naukowej Najstarsze żyjące obecnie generacje - Tradycjonaliści i Baby Boomers Specyfika pokolenia X Profil generacji Y-ów Cechy pokoleniowe współczesnej młodzieży Wartości i potrzeby pokolenia Z Motywacje i oczekiwania przedstawicieli Zetów Sposób uczenia się i komunikacji e-generacji Zachowania turystyczne i ich determinanty Pojęcie i zakres zachowań turystycznych Internet źródłem nowych okoliczności zaspokajania potrzeb turystycznych Etapy procesu decyzyjnego na rynku turystycznym Klasyfikacje determinant zachowań turystycznych - zarys problemu Determinanty endogeniczne zachowań turystycznych Determinanty egzogeniczne kształtujące postępowanie konsumentów na rynku turystycznym Metodyka badań postępowania reprezentantów pokolenia Z na rynku turystycznym Założenia badawcze odnośnie do potrzeb, motywacji i zachowań turystycznych członków generacji Z Źródła pozyskiwania informacji o postępowania przedstawicieli pokolenia Z na rynku turystycznym Charakterystyka grupy badawczej reprezentantów e-generacji Potrzeby i motywacje reprezentantów generacji Z na rynku turystycznym Pierwotne potrzeby wyjazdów turystycznych Motywacje podróży turystycznych i ich konsekwencje w postaci potrzeb wtórnych Determinanty wyboru miejsc docelowych w kraju i za granicą Zachowania turystyczne przedstawicieli pokolenia Z w 2018 r. na tle badań z lat 2006, 2009 i 2015 Częstotliwość podróżowania Organizacja turystycznych wyjazdów krajowych i zagranicznych Preferowane miejsca noclegu i wyżywienia Wydatki na podróże i sposoby ich finansowania. Wykorzystanie Internetu w zaspokajaniu potrzeb turystycznych członków pokolenia Z Zasoby Internetu jako inspiracja do podejmowania aktywności turystycznej Tradycyjne i nowoczesne źródła komunikacji w fazie planowania podróży turystycznej Internetowe narzędzia pozyskiwania wiedzy na temat miejsca docelowego podróży
Sygnatura czytelni BWF: XII B 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147309 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8260 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. mat. z X Ogólnopolskiego Sympozjum Kół Naukowych pt. "Turystyka szansą rozwoju regionów", Nowy Sącz, 13-15 kwietnia 2012 r. - inf. na s. 5.
Bibliogr., netogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWF: K 1/12
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7275 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [183]-197.
Czas wolny – istota, funkcje i wyznaczniki 1.1. Czas wolny w ujęciu historycznym 1.2. Definicje, kategorie i cechy czasu wolnego 1.3. Rola czasu wolnego 1.4. Determinanty ilości czasu wolnego i sposobów jego spędzania 1.5. Specyfika czasu wolnego dzieci i młodzieży Turystyka aktywnością wolnoczasową współczesnych społeczeństw ze szczególnym uwzględnieniem pokolenia Z 2.1. Rola turystyki w życiu człowieka 2.2. Profil pokolenia Z – zarys problemu 2.3. Pokolenie Z w turystyce w świetle literatury przedmiotu Pozaturystyczne formy zagospodarowania czasu wolnego 3.1. Uczestnictwo w kulturze 3.2. Aktywność sportowo-rekreacyjna 3.3. Internetowe formy zagospodarowania czasu wolnego 3.4. Pozostałe aktywności wolnoczasowe . Metodyka badań postępowania reprezentantów pokolenia Z w czasie wolnym 4.1. Założenia badawcze dotyczące zachowań wolnoczasowych młodszych członków generacji Z 4.2. Źródła i techniki pozyskiwania informacji na temat aktywności wolnoczasowej młodzieży szkolnej w Polsce 4.3. Metody analizy statystycznej uzyskanych danych 4.4. Charakterystyka grupy badawczej młodszych przedstawicieli e-generacji Rozmiary czasu wolnego młodzieży szkolnej pokolenia Z i preferowane formy jego zagospodarowania 5.1. Ilość czasu wolnego młodych Polaków 5.2. Preferowane formy aktywności wolnoczasowych 5.3. Internetowe formy zagospodarowania czasu wolnego 5.4. Aktywność ruchowa młodzieży szkolnej 5.5. Uczestnictwo w kulturze młodszej części pokolenia Z Aktywność turystyczna młodzieży szkolnej pokolenia Z 6.1. Czynniki determinujące udział reprezentantów pokolenia Z w wyjazdach turystycznych 6.2. Postępowanie Zetów na etapie planowania i rezerwacji podróży 6.3. Zachowania turystyczne młodzieży szkolnej z pokolenia Z podczas wyjazdów krajowych i zagranicznych Młodsze i starsze pokolenie Z w turystyce – analiza porównawcza wzorów zachowań 7.1. Inspiracje i motywy podróży turystycznych 7.2. Częstotliwość i długość wyjazdów turystycznych 7.3. Preferowane środki transportu, miejsca noclegu i wyżywienia 7.4. Aktywność w miejscu docelowym podróży 7.5. Dzielenie się wrażeniami z podróży w mediach społecznościowych
Sygnatura czytelni BWF: XII B 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8505 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zbiór arykułów wygłoszonych podczas III Studencko-Doktoranckiego Sympozjum Turystycznego, Nowy Sącz, 19-21 kwietnia 2018 r.
Bibliografia przy artykułach.
Adriana Bajorek Wizerunek przedsiębiorstwa jako pracodawcy w kontekście oczekiwań przedstawicieli pokolenia Y na rynku turystycznym Dawid Brudek Nowoczesne formy komunikacji marketingowej w turystyce w kontekście zachowań konsumentów Klaudia Dębakowska Niezwykłe miejsca noclegowe w Polsce i na świecie Jagoda Dorosz Wybrane formy turystyki nietypowej Jakub Głowacz Kierunki wyjazdów uczniów w ramach wycieczek integracyjnych. Studium przypadku Ewelina Gwardiak, Eugenia Panfiluk Parki rozrywki jako innowacyjny produkt rozwoju turystyki Ewa Iwaniuk Eugenia Panfiluk Analiza systemów innowacji w turystyce uzdrowiskowej Mariusz Kaczor Współczesny przewodnik turystyczny jako źródło informacji o miejscu docelowym podróży Piotr Karczewski Markowe produkty turystyczne szansą rozwoju Pojezierza Wałeckiego Łukasz Kaźmierkiewicz Narzędzia marketingu mix w działalności lokalnych touroperatorów na rynku krakowskim Jagoda Kolecka Świadomość ekologiczna jako jeden z głównych czynników determinujących decyzje turystów Szczepan Kościółek Postrzegany standard różnych form usług noclegowych na podstawie internetowych ocen Magdalena Kugiejko, Artur żyto Wybrane atrakcje geoturystyczne Kazachstanu Monika Kurzeja Zachowania turystyczne seniorów na krajowym rynku turystycznym oliwia Kwaśkiewicz Motywy i bariery uprawiania turystyki aktywnej wśród studentów pierwszego roku pierwszego stopnia studiów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach Gabriela Mady Slow tourism jako wyraz realizacji założeń zrównoważonej konsumpcji turystycznej Sebastian Miler Wybrane atrakcje turystyczne Dolnego Śląska w opinii turystów Paulina Obrzut System motywowania pracowników w branży turystycznej Beata Paliś Projekt w turystyce jako narzędzie konkurencyjności miast Martin PLACEK' Gabriela Telega Jakość obozów młodzieżowych w opinii uczestników _ studium przypadku obozów w Pokrzywnej Klaudia RussekMotywacje uczestników skłaniające do czarnej turystyki Martyna RutkaRola współpracy na poziomie lokalnym w tworzeniu produktu turystycznego na przykładzie miasta Przemyśl Anna Sarzyńska Kategoria widoku obowiązkowego na przykładzie turystycznych atrakcji Krakowa w świetle badań jakościowych Agata Spławska Możliwości i wyzwania rozwoju enoturystyki w województwie małopolskim z perspektywy podażowej Kajetan Suchecki Prosument na szlaku kulturowym na przykładzie Szlaku św. Jakuba Adrian Urbańczyk Technologie informacyjno-komunikacyjne w promocji miast i regionów (na przykładzie Nowej Zelandii) Katarzyna Wieczorek Wykorzystanie potencjału obiektów przemysłowych na potrzeby turystyki w Polsce na przykładzie szlaku zabytków techniki w województwie śląskim) Mieczysław Zaczyk Regionalne produkty spożywcze Emilii-Romanii jako czynnik zwiększający ruch turystyczny w świetle danych statystycznych Julita Izabela Zaprucka Perspektywy turystyki muzealnej w Jeleniej Górze w obliczu zmieniających się oczekiwań odwiedzających. Studium przypadku - Muzeum Miejskie Dom Gerharta Hauptmanna
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 152
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8174 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]-81.
Dla studentów turystyki i rekreacji oraz zarządzania, jak również twórców produktów turystycznych.
Sygnatura czytelni BWF: IV F 9
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6187 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynkowa koncepcja zarządzania jednostką terytorialną - istota, zakresi uwarunkowania rozwoju Pojęcie i cel działania jednostek samorządu terytorialnego Struktura samorządu terytorialnego w Polsce Istota zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego Ewolucja zarządzania jednostką terytorialną Znaczenie marketingu terytorialnego w zarządzaniu samorządem Odbiorcy działań marketingowych w jednostce terytorialnej Współczesne uwarunkowania działań marketingowych w jednostce terytorialnej Marketing relacji jako filozofia zarządzania jednostką terytorialną .... Główne założenia teorii marketingu relacji Marketing relacji w jednostkach samorządu terytorialnego Władze samorządowe jako inicjator i podmiot zarządzający relacjami w samorządzie terytorialnym Instrumenty marketingu relacji w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego Metodyka badań zastosowania instrumentów marketingu relacji w procesie kształtowania więzi w jednostkach samorządu terytorialnego Założenia badawcze dotyczące wykorzystania marketingu relacji w samorządach terytorialnych Źródła pozyskiwania informacji o wykorzystaniu instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego Regresja logistyczna dla celów modelowania wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych Mechanizm badania kształtowania relacji władzy samorządowej z interesariuszami Morfologia badanych jednostek terytorialnych Morfologia badanych grup interesariuszy Rola instrumentów marketingu relacji w kształtowaniu więzi z interesariuszami jednostek samorządu terytorialnego w świetle badań empirycznych Instrumenty marketingu relacji w kształtowaniu więzi z mieszkańcami w jednostkach samorządu terytorialnego Instrumenty marketingu relacji w kształtowaniu więzi z przedsiębiorcami w jednostkach samorządu terytorialnego Instrumenty marketingu relacji w kształtowaniu więzi z turystami w jednostkach samorządu terytorialnego Rekomendacje dla władz jednostek terytorialnych odnośnie do możliwości wykorzystania instrumentów marketingu relacji w kształtowaniu więzi z interesariuszami
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 128
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6197 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności