Bartosik-Purgat Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(6)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(3)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Decyzje
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konkurenczyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mruk, Henryk (1948- )
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Schroeder, Jerzy (1948- )
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spożycie
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Księga pamiątkowa dedykowana prof. zw. dr. hab. Jerzemu Schroederowi, prof. prof. zw. dr. hab. Henrykowi Mrukowi.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach zagranicznych.
Uwarunkowania współpracy międzynarodowej w erze globalizacji Wpływ filarów konkurencyjności na pozycję konkurencyjną gospodarki Polski i krajów GW-4 w okresie poakcesyjnym - Edward Molendowski, Paweł Folfas Istota i metody pomiaru międzynarodowej konkurencyjności gospodarki Zmiany pozycji konkurencyjnej Polski na tle krajów GW-4 Czynniki wpływające na pozycję konkurencyjną Polski na tle krajów GW-4 Zmiany wartości wskaźników wg Global Competitiveness Report Wpływ poszczególnych czynników - analiza statystyczna Uwagi o konkurencyjności gospodarek doganiających w dobie globalizacji - Elżbieta Czarny, Małgorzata Żmuda Wewnętrzne ograniczenia rozwojowe gospodarek doganiających jako przeszkoda w budowaniu międzynarodowej pozycji konkurencyjnej Udział gospodarek doganiających w gospodarce globalnej jako szansa przezwyciężenia naturalnych barier rozwojowych Liberalizacja wymiany handlowej i przepływu czynników produkcji Rozwój globalnych łańcuchów wartości Wyzwania w relacjach handlowych Republiki Południowej Afryki z Unią Europejską w XXI w. - Małgorzata Czermińska, Joanna Garlińska-Bielawska Stosunki handlowe Unii Europejskiej z Republiką Południowej Afryki Główne wyzwania w negocjacjach Umowy o Handlu, Rozwoju i Współpracy (Trade, Development and Cooperation Agreement, TDCA) Zmiany warunków prowadzenia handlu RPA z Unią Europejską wprowadzone przez SADC EPA - korzystniejsze rozwiązania czy nowe trudności? Indo-Azja-Pacyfik - instytucjonalizacja współpracy - Andżelika Kuźnar, Jerzy Menkes Punkt wyjścia i ramy analizy Pivot do Azji, powrót do Ameryki, odwrót od neoizolacjonizmu - czyli meandry polityki USA Indo-Pacyfik - region lub instytucja Instytucjonalizacja współpracy regionalnej Reaktywność polityki USA Interakcje i współpraca w systemie innowacyjnym - Zdzisław W. Puślecki System innowacyjny a proces innowacyjny System innowacyjny w kreacji konkurencyjności Alianse technologiczne, komplementarne i addytywne oraz konsorcja badawczo-rozwojowe Polityka innowacyjna a systemy innowacji w Unii Europejskiej - Marzenna Anna Weresa Systemy innowacji a polityka innowacyjna - wzajemne zależności Polityka gospodarcza oparta na naukowych podstawach - przegląd literatury przedmiotu Rola nauki w procesie tworzenia polityki innowacyjnej w Unii Europejskiej Udział krajów grupy BRICS i Unii Europejskiej w światowym handlu towarowym - Tadeusz Sporek Wpływ czynnika surowcowego na kształtowanie gospodarki wybranych krajów BRICS, UE i USA Znaczenie instytucji finansowych we współpracy międzynarodowej - Nowy Bank Rozwoju i Rezerwowy Fundusz Walutowy grupy BRICS Najważniejsze ustalenia na wybranych szczytach przywódców grupy G-20 w latach 2008-2017 Udział krajów grupy BRICS w światowym handlu towarowym Brexit a potencjał badawczo-rozwojowy Unii Europejskiej w gospodarce globalnej - Anna Odrobina Architektura globalnych nakładów badawczo-rozwojowych Zmiany pozycji UE w globalnych B+R wskutek brexitu Brexit a pozycja unijnych korporacji w B+R Problem dezintegracji we współczesnej gospodarce światowej - przypadek brexit - Kazimierz Starzyk Istota dezintegracji w świetle teorii Motywy i modele dezintegracji w świetle doświadczeń historycznych Przebieg i rezultaty negocjacji Brexit a problem granicy brytyjsko-unijnej Dostęp do wody a sprzeczność interesów w gospodarce światowej - Adam Budnikowski Dostępność wody w świecie Przyczyny konfliktów międzynarodowych dotyczących możliwości korzystania z zasobów wody i możliwości ich rozwiązywania Międzynarodowe konflikty dotyczące korzystania z wody powierzchniowej Międzynarodowe różnice w intensywności użytkowania zasobów wody jako podłoże konfliktów Popyt na wodę a handel międzynarodowy Globalizacja 4.0 - Rafał Śliwiński Stary model globalizacji Nowy model globalizacji Rozwój technologii cyfrowej przekształca światowy handel Decentralizacja globalnego zarządzania zmienia reguły gry Czwarta faza globalizacji Zarządzanie i finanse przedsiębiorstw w warunkach globalizacji Ekoinnowacje a konkurencyjność przedsiębiorstwa - przegląd badań z krajów Unii Europejskiej - Tomasz Gołębiowski Koncepcja ekoinnowacji i kategorie ekoinnowatorów Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw-ekoinnowatorów Ekoinnowacje w strategiach konkurowania przedsiębiorstw-ekoinnowatorów Mezzanine jako innowacyjny instrument finansowania małych i średnich przedsiębiorstw w Europie ze szczególnym uwzględnieniem Polski - Jan Rymarczyk Definicja i cechy mezzanine kapitału . Zastosowanie mezzanine finansowania . Instrumenty realizacji mezzanine finansowania Przebieg procesu mezzanine finansowania Rozwój mezzanine finansowania w Europie Mezzanine finansowanie w Polsce Poziom rozwoju gospodarczego kraju odbiorcy jako czynnik kształtujący strategię sprzedaży w handlu międzynarodowym na przykładzie BZPG Stomil S.A. - Paweł Farfał Strategie sprzedaży w eksporcie Strategia sprzedaży eksportowej w zależności od krajowego rynku docelowego Założenia badawcze na podstawie studium przypadku BZPG Stomil S.A. Zmiany w strategii sprzedaży międzynarodowej Marka Jakość i personalizowanie produktów Obsługa klienta Ceny Proces sukcesji jako wyzwanie dla zarządzania talentami na przykładzie przedsiębiorstw rodzinnych - Jerzy Schroeder, Alicja Hadryś-Nowak Pojęcie zarządzania talentami w organizacji . Proces sukcesji na przykładzie przedsiębiorstw rodzinnych Sukcesja jako element zarządzania talentami Globalne kariery ekspatriantów w „globalnej wiosce" - Dorota Simpson Dynamika zmian w mobilności ekspatriantów w latach 2013-2017 Tradycyjne kariery ekspatriantów w biznesie międzynarodowym Współczesne formy międzynarodowej mobilności pracowników Ścieżki kariery w „globalnej wiosce" Partnerstwa badawczo-rozwojowe (B+R) w sektorze biofarmaceutycznym - Łukasz Puślecki Współpraca firm w sektorze biofarmaceutycznym z uczelniami Rozwój partnerstw B+R w sektorze biofarmaceutycznym Przykłady konsorcjów i współpracy B+R w sektorze biofarmaceutycznym Ocena efektywności funkcjonowania parków technologicznych - problemy dotychczasowych badań - Michał Staszków Pojęcie efektywności Metody pomiaru efektywności Badania nad efektywnością parków technologicznych w literaturze światowej Reputacja medialna CEO banków w Polsce w 2016 roku - Filip Szymczak, Sebastian Bykowski Korzyści z obecności CEO w mediach Zagrożenia wynikające z obecności CEO w mediach Konieczność budowania reputacji medialnej CEO Reputacja medialna liderów banków w Polsce w świetle badań empirycznych w 2016 roku Rola otoczenia i jego wpływ na wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych - Małgorzata Bartosik-Purgat Nowe media w komunikacji marketingowej Znaczenie otoczenia w wykorzystaniu nowych mediów
Sygnatura czytelni BWZ: IV B 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152060 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6459 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 338-365. Netogr. s. 365-[366]. Inne źródła s. [366].
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 8
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Dla osób, które badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe, a także studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Komunikacja marketingowa w Świetle rozwoju internetu - podstawy teoretyczne Proces komunikacji - istota, elementy i ich znaczenie Istota komunikacji marketingowej - ujęcie definicyjne Rodzaje komunikacji marketingowej w ujęciu modelowym Charakterystyka rynków B2B i B2C w aspekcie komunikacji marketingowej Modele komunikacji marketingowej na rynkach B2B |BZC Formy komunikacji marketingowej Rodzaje i istota form komunikacji marketingowej Formy komunikacji marketingowej na rynkach BZB LBZC Teoria komunikacji internetowej computer mediated communication theory) w kontekście wybranych teorii komunikacji Nowe media jako Środowisko komunikacji marketingowej Świat 3.0 w kontekście rozwoju internetu Istota i charakterystyka nowych mediów Media społecznościowe jako rodzaj nowych mediów Media społecznościowe-istota i znaczenie Cechy i funkcje mediów społecznościowych Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej -ujęcie teoretyczne Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników - model akceptacji technologii Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw-nowe koncepcje marketingowe Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej Przedsiębiorstw na rynkach BZB|B}C 106 Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów W procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw Klasyfikacja determinant wykorzystania nowych mediów W międzynarodowej komunikacji marketingowej Determinanty endogeniczne Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa Wielkość przedsiębiorstwa Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo Determinanty egzogeniczne Czynniki ekonomiczne Czynniki technologiczne Czynniki demograficzne Czynniki kulturowe Czynniki polityczno-prawne Nowe media a skutecznośc i efektywnoŚć komunikacji marketingowej Efekty komunikacji marketingowej próba identyfikacji Efekty, efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej w wymiarze Działania całego przedsiębiorstwa-dylematy interpretacyjne Pomiar skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej - metody i wskaźniki Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych _ zagadnienia pomiaru Nowe media W komunikacji marketingowej a efekty dzialalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - zalozenia badawcze l85 Determinanty wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - schemat zależności Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkachB2B-wynikibadańempirycznych Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw Z zagranicznym partnerem biznesowym Determinanty wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C wyniki badań empirycznych Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym Rodzaje nowych mediów Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym Rodzaje nowych mediów Determinanty egzo-i endogeniczne Cechy nowych mediów i efekty ich wykorzystania Zależności pomiędzy wykorzystaniem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi - Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej Kukliki Felt Design Studio TOPMET Light Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o. . LUG Light Factory Sp. z o.o. Avella Sp. z o.o. Advanced Graphene Products Sp. z o.o. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5913 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [201]-202.
Dla biznesmenów, menedżerów, urzędników oraz studentów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116261 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3319 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-[279].
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji (Agata Linkiewicz, Małgorzata Batosik-Purgał) Konsument, zachowanie konsumenta _ ujęcie definicyjne Konsument w świetle zmian w otoczeniu Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta Trendy w zachowaniach konsumentów (Urszula Grzega, Ewa Keżel) Trendy globalne w otoczeniu konsumenta Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów-wybrane przykłady Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka) Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów Czynniki określające kraj pochodzenia produktów Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji - kampanie reklamowe Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek) Zmiany w otoczeniu i metodyce badań Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra E-commerce a Zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz) Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu E-konsument - jego profil i zachowania rynkowe od e-commerce do mobile i social commerce omnicommerce _ odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk) Istota i rodzaje mediów społecznościowych Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych Model zachowań nabywcóww mediach społecznościowych _AISAS Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych'' E-WoM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów Zachowania konsumentów W obliczu kryzysu (Tomasz Zalega) Kryzys gospodarczy Kryzys gospodarczy-podstawowe pojęcia Przyczyny kryzysu gospodarczego 2008-2011 Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2O11 Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego Seniorzy I single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw (Julita Czernecka, Tomasz Zalega) Zachowania konsumenckie seniorów Pojęcie osoby starszej Stylizycja seniorów Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów Zachowania konsumenckie singli .. Definicja pojęcia singiel styl życia singli Charakterystyka singli jako konsumentów Znaczenie i rozwój Usluga Zachowania Wspólczesnego konsumenta Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów Konsument na rynku usług kulturalnych Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów Segmentacja rynku - analiza krytyczna (Anna 0leiniczuk-Merta, Lechosław Garbarski Segmentacja rynku jako podstawa działań marketingowych Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości Segmentacja rynku bazująca na wartościach Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia _ inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów (Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk).
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145136 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5771 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [262]-275. Netogr. s. 275-276.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, praktyków gospodarczych oraz teoretyków nauk ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: IV B 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4155 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego.
Ścieżki internacjonalizacji przedsiębiorstw - czy istnieje polski model ekspansji? Bariery internacjonalizacji z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw Formy ekspansji międzynarodowej Przegląd teorii internacjonalizacji Przydatność teorii internacjonalizacji do wyjaśniania ekspansji MŚP . Próby teoretycznego wyjaśnienia międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw z gospodarek rozwijających się Strategie internacjonalizacyjne polskich przedsiębiorstw - wyniki opublikowanych badań Sposoby internacjonalizacji - analiza studiów przypadków polskich firm Internacjonalizacja jako droga do innych celów strategicznych - Mechtex Sp. z o.o Uczestnictwo w sieci międzynarodowej - CCC S.A Dynamiczna ekspansja - born global (Booksy) W poszukiwaniu zagranicznego partnera - racjonalizm czy ograniczona racjonalność? Teoretyczne podstawy wyboru partnera zagranicznego Metodyka wyboru partnera zagranicznego Gelg Sp. z o.o. - studium przypadku . Partners in Progress Sp. z o.o. i Bullet Solutions Kluczowe czynniki międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw Teoretyczne koncepcje czynników międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw W poszukiwaniu źródeł międzynarodowej konkurencyjności - metodyka i próba badawcza Zestawienie kluczowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw - wyniki badań Model polskich przedsiębiorstw szybko rosnących Dyskusja wokół modeli ponadprzeciętnego wzrostu przedsiębiorstw Międzynarodowa współpraca konkurentów - polskie przejawy kooperencji Kooperencja - podstawowa charakterystyka Kooperencja w ujęciu teoretycznym Teoria gier . Model PARTS . Teoria kosztów transakcyjnych (TKT) Teoria zasobowa Teoria kapitału społecznego Warunki trwałości i sukcesu kooperencji Kooperencja międzynarodowa - szansa, wyzwanie czy dodatkowe trudności? Obszary międzynarodowej współpracy konkurentów - analiza studiów przypadków spoza Polski Badania i rozwój - przesłanka łączenia zasobów Badania i rozwój - przesłanka tworzenia zasobów Budowa wspólnych sieci produkcji i dystrybucji Wspólne kampanie marketingowe Międzynarodowa kooperencja z polskiej perspektywy Międzynarodowa kooperencja polskich przedsiębiorstw - studia przypadków Zelmer S.A. i Philips NV Selvita S.A. i Berlin-Chemie AG (koncern Menarini) BlueStream i Mintie Corporation of Scandinavia AS Rodzinni giganci - ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Wprowadzenie do tematyki Przedsiębiorstwa rodzinne - istota i cechy charakterystyczne Przedsiębiorstwa rodzinne w świetle teorii zarządzania Teoria zasobowa Teoria agencji Typy przedsiębiorstw rodzinnych Proces sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Podejście do internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw rodzinnych - analiza studiów przypadków Strategia internacjonalizacji firmy INGLOT Strategia internacjonalizacji firmy Drutex S.A. Strategia internacjonalizacji firmy Grupa Nowy Styl Strategia internacjonalizacji firmy VOX Znaczenie przywództwa w zarządzaniu międzynarodowym - przykłady polskich przedsiębiorstw Kompetencje przywódcze Wyznaczenie kierunku jako kluczowa rola przywódcy Przyjmowanie szerokiej perspektywy Zarządzanie oparte na zadowoleniu klienta Przewodzenie zmianom Budowanie przedsiębiorstwa opartego na wartościach Zarządzanie różnorodnością Budowanie marki osobistej lidera Planowanie sukcesji Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw Rozwój badań w dziedzinie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi Cechy charakterystyczne zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach Wpływ internacjonalizacji na kształtowanie funkcji personalnej małych i średnich przedsiębiorstw Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie personelem w ma¬łych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce - analiza studiów przypadków Przedsiębiorstwo rodzinne „Moda” Przedsiębiorstwo rodzinne DARPOL Sp. z o.o. Sp.k. Możliwości pozyskania kapitału udziałowego przez małe i średnie przedsiębiorstwa na europejskich rynkach giełdowych Pojęcie luki kapitałowej Alternatywny system obrotu jako kanał dostępu do kapitału udziałowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Wybrane europejskie rynki giełdowe dla małych i średnich przedsiębiorstw Alternatywny system obrotu w Polsce - rynek NewConnect. Alternatywny system obrotu w Niemczech Alternatywny system obrotu w Wielkiej Brytanii - AIM (Alternative Investment Market) Alternatywny system obrotu w Austrii - Dritter Markt . Alternatywny system obrotu w Rumunii - BVB AeRO Emitenci alternatywnych rynków akcji - przykłady Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym Istota i znaczenie komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa na rynkach B2B i B2C Nowe media a zmiany w komunikacji marketingowej Cechy i znaczenie nowych mediów w komunikacji marketingowej Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C - analiza studiów przypadków Lego (B2C, B2B) Nike (B2C) Toshiba (B2B) Kukliki FeltDesign Studio (B2C) Reserved (B2C) Nowe podejście do innowacji szansą na rozwój partnerstw strategicznych pomiędzy uniwersytetami i firmami w sektorze biofarmaceutycznym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 362 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147020 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności