Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(11)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(16)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Grigsby Mike
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Wojciech (marketing)
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Machul Piotr
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Piasek Marek
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stępowski Robert
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1857)
Menedżerowie
(240)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(101)
Fizjoterapeuci
(100)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(73)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(22)
Pracodawcy
(20)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Biegli rewidenci
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Rodzice
(13)
Adwokaci
(12)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Radcy prawni
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dyrektorzy HR
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Pracownicy banków
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Marketing
(9)
Komunikacja marketingowa
(6)
Media społecznościowe
(5)
Marka (ekonomia)
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Analiza danych
(2)
Content marketing
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zakupy
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Baby boomers
(1)
Badania marketingowe
(1)
Big data
(1)
Business Intelligence
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
E-konsumenci
(1)
Etyka biznesu
(1)
Farmaceuci
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Metody statystyczne
(1)
Moda
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nowy produkt
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Perswazja
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama polityczna
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Wycena
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(5)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Znaczenie inbound marketingu w komunikacji Dlaczego content is king? Definicja, dzięki której zrozumiesz, co liczy się w content marketingu Content marketing a treści sprzedażowe Czego można nauczyć się z historii content marketingu? Po pierwsze: jakość Po drugie: język korzyści Po trzecie: kanał komunikacji Po czwarte: spójność Po piąte: strategia Cel w content marketingu Jak określać cele w content marketingu? Jakie cele możesz osiągnąć dzięki content marketingowi? Jak dopasować cele contentmarketingowe do firmy? Po czym poznać, że cel został osiągnięty? Persona, bez której nie osiągniesz sukcesu Dlaczego potrzebujesz persony? Skąd czerpać wiedzę o odbiorcach? Jak zbudować personę, a raczej persony? Nie daj się wpuścić w kanał POEM(at) w kanałach Jak dostosowywać treści do konkretnych kanałów komunikacji? Jak zaangażować odbiorców, by zapełnili kanał earned? O skutecznej współpracy z zewnętrznymi kanałami Harmonogram, czyli kto, co, jak i kiedy Co powinien zawierać harmonogram? Jak pracować z harmonogramem? Instrukcje dla autorów zgodne z harmonogramem Treść - to co najważniejsze Charakter komunikacji marki - kilka słów o storytellingu Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? Sztuka tworzenia tytułów i nie tylko Jak mądrze używać słów kluczowych? Content marketing B2B B2B a B2C - różnice wpływające na strategię contentmarketingową Które kanały w B2B najlepiej wybrać i dlaczego? O czym pamiętać, komunikując w świecie B2B? Content marketing i budowa marki osobistej Etapy budowy marki osobistej Twój content marketing
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149792 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Dla osób, które badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe, a także studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Komunikacja marketingowa w Świetle rozwoju internetu - podstawy teoretyczne Proces komunikacji - istota, elementy i ich znaczenie Istota komunikacji marketingowej - ujęcie definicyjne Rodzaje komunikacji marketingowej w ujęciu modelowym Charakterystyka rynków B2B i B2C w aspekcie komunikacji marketingowej Modele komunikacji marketingowej na rynkach B2B |BZC Formy komunikacji marketingowej Rodzaje i istota form komunikacji marketingowej Formy komunikacji marketingowej na rynkach BZB LBZC Teoria komunikacji internetowej computer mediated communication theory) w kontekście wybranych teorii komunikacji Nowe media jako Środowisko komunikacji marketingowej Świat 3.0 w kontekście rozwoju internetu Istota i charakterystyka nowych mediów Media społecznościowe jako rodzaj nowych mediów Media społecznościowe-istota i znaczenie Cechy i funkcje mediów społecznościowych Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej -ujęcie teoretyczne Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników - model akceptacji technologii Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw-nowe koncepcje marketingowe Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej Przedsiębiorstw na rynkach BZB|B}C 106 Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów W procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw Klasyfikacja determinant wykorzystania nowych mediów W międzynarodowej komunikacji marketingowej Determinanty endogeniczne Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa Wielkość przedsiębiorstwa Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo Determinanty egzogeniczne Czynniki ekonomiczne Czynniki technologiczne Czynniki demograficzne Czynniki kulturowe Czynniki polityczno-prawne Nowe media a skutecznośc i efektywnoŚć komunikacji marketingowej Efekty komunikacji marketingowej próba identyfikacji Efekty, efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej w wymiarze Działania całego przedsiębiorstwa-dylematy interpretacyjne Pomiar skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej - metody i wskaźniki Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych _ zagadnienia pomiaru Nowe media W komunikacji marketingowej a efekty dzialalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - zalozenia badawcze l85 Determinanty wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - schemat zależności Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkachB2B-wynikibadańempirycznych Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw Z zagranicznym partnerem biznesowym Determinanty wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C wyniki badań empirycznych Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym Rodzaje nowych mediów Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym Rodzaje nowych mediów Determinanty egzo-i endogeniczne Cechy nowych mediów i efekty ich wykorzystania Zależności pomiędzy wykorzystaniem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi - Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej Kukliki Felt Design Studio TOPMET Light Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o. . LUG Light Factory Sp. z o.o. Avella Sp. z o.o. Advanced Graphene Products Sp. z o.o. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155393 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Dla środowiska akademickiego i praktyków gospodarczych.
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów Wirtualne społeczności e-konsumentów Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów Miejsca zakupu produktu a źródła informacji Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu Wpływ portalu Facebook na proces zakupu Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153381 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 236-[238].
Dla marketerów, analityków biznesowych, menedżerów.
Wprowadzenie do analityki marketingowej Nauki marketingowe - co to takiego? Dlaczego anaIityka marketingowa jest tak ważna? Kto zawodowo korzysta z analityki marketingowej? Dlaczego uważam, że mam coś do przekazania w temacie analityki marketingowej? Jakie podejście/filozofię obrałem, pisząc tę książkę? Analityka marketingowa Podstawy statystyki Miary tendencji centralnej Miary dyspersji Rozkład normalny Przedziały ufności Zależności między dwiema zmiennymi: kowariancja i korelacja Rachunek prawdopodobieństwa i rozkłady próby Rozdział 2' Podstawowe zasady zachowań konsumentów i strategii marketingowe Zachowania klientów jako fundament strategii marketingowej Zachowania konsumentów - przegląd Strategia marketingowa - przegląd Przesłanka decyzyjna- co to takiego? Dyrektorzy raczej nie korzystają z przesłanek Czym jest przesłanka decyzyjna? Zmienne zależne Czynniki kształtujące popyt Równania zależne i równania współzależne Równania deterministyczne a równania probabilistyczne Modelowanie elastyczności ról Gwóźdź programu : Segmentacja i modelowanie elastyczności pozwalają maksymalizować przychody w sieci klinik i sklepów medycznych-wyniki badań terenowych Kto daje największe szanse na zakup i jak do niego dotrzeć? Uwagi konceptualne Wykresy przyrostu Stosowanie modelu_współliniowośĆ Diagnozowanie zmiennych Gwóźdź programu: Regresja logistyczna jako narzędzie analizy koszyka rynkowego Kiedy istnieje największe prawdopodobieństwo, że klient zdecyduje się na zakup? AnaIiza przeżycia-omówienie konceptualne Wartość w cyklu życia. o wyższości analizy prognostycznej nad opisową Regresja panelowa. W jaki sposób korzystać z szeregów przekrojowo-czasowych? Na czym polega regresja panelowa? Regresja panelowa Układy równań w technikach modelowania zmiennej zależnej Co to jest układów równań? Po co w ogóle zadawać sobie trud stosowania układu równań? Pożądane własności estymatorów Techniki relacyjne Jak wygląda mój rynek? Współdzenie do segmentacji Czym j6tsegment,aczymsegmentacja? Po co prowadzić segmentację? Strategiczne zastosowania segmentacji Cztery ,,P" marketingu strategicznego Kryteria praktycznej segmentacji Odgórnie czy raczĄnie?' Proces od strony konceptualnej Segmentacja. Narzędzia i techniki Wskaźniki skutecznej segmentacji Ogólne techniki analityczne Po co wychodzić poza RFM? Kolejne ważne zagadnienia w codziennej Praktyce marketingowej Testy statystyczne. Skąd mam wiedzieć, co zadziala? Wszyscy chcą testować Wzór na wielkość próby - korzystaj z miary przyrostu Testy podziału i pelny eksperyment czynnikowy_różnice Bigdata i ich znaczenie w analityce marketingowej Czy big data ma znaczenie? Co big data oznacza dla analityki marketingowej?' Co oznacza dla strategii? No i co z tego? Jak przetrwać panikę bigdata Analityka bigdata Bigdata-algorytmy egzatyczne Wielki finał' Co powinieneś z tego wszystkiego zapamiętać? Czego się dowiedziałem, co chciałbym przekazać tobie? Co jeszcze powinieneś z tego wynieść
Sygnatura czytelni BMW: IV A 7 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 36
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148197 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dla osób rozpoczynających karierę w branży marketingowej oraz doświadczonych marketerów.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152509 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6492 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 215-222.
Dla kadry naukowej, studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, a także menedżerów.
Jak zrozumieć konsumenta mody? Ważna moda: zainteresowanie Polek modą i jego przejawy Moda jest ważna. Przejawy zainteresowania modą Różne podejścia do mody Napięcia i paradoksy Moda tak, śledzenie trendów niekoniecznie Oryginalność vs. dopasowanie (a sprawa polska) Niewidzialna nazwa Mapa mody: metafory i obrazy mody w narracjach współczesnych Polek Jedenaście metafor mody Moda odbierana zmysłami Słodko-gorzko, dobre restauracje i modowy „kwas” Plusz, woda i szorstko-gładkość Modowa paleta barw Wszystkie dźwięki mody Zapach mody Modowa paleta uczuć „Moja moda” i „moda zewnętrzna” Mikrostrategie codzienności: moda i ubieranie się jako narzędzie zarządzania codziennym dobrostanem Moda jako „skrzynka z narzędziami” Różne potrzeby w różnym wieku. Marka, moda i wygoda. Polki na zakupach odzieżowych Jak kupują Polki w różnym wieku? Strategie poruszania się po galerii i po sklepie Sześć uniwersalnych kryteriów wyboru odzieży Źródła informacji i inspiracji w procesie zakupu modowego Prawdziwe miłości, przelotne romanse i związki z rozsądku – relacje Polek z markami modowymi „Moje marki” i „marki marzeń” Bezpieczne wybory, głód rzeczy i królowa ZARA Głód doświadczeń, luźne związki i poszukiwanie spójności ,,Jola lojalna’’, luksusowe ciągoty i wygoda ponad wszystko Młode polskie marki – wysokie ceny i perełki w „szarym dresowym morzu” Przelotne romanse, prawdziwe miłości i związki z rozsądku Moda etyczna Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę? Jak stworzyć markę szytą na miarę? Model marki modowej Marka i jej kapitał Mózg kupującego markę FRED, czyli co decyduje o sile marki? ,,Od przybytku głowa nie boli”, czyli zarządzanie portfelem marek Składowe modelu marki modowej O toczenie marki modowej PEST oddziałuje na całą branżę modową Otoczenie polityczno-prawne Otoczenie ekonomiczne Otoczenie społeczne Otoczenie technologiczne KKDP: Konkurenci, Konsumenci, Dostawcy i Pośrednicy Konkurenci Konsumenci Badania własne oraz źródła wtórne Moda jako tło marki Moda – jak ją rozumieć? Czy moda jest trendy? O trendach w modowym biznesie . Moda modę goni. Cykl mody wczoraj i dziś Moda modzie nierówna – piramida mody Moda wyszła na ulicę. Moda uliczna a biznes „Myśl globalnie, działaj lokalnie”, czyli o modzie coraz bardziej globalnej Misja i opowieść marki Dawno, dawno temu…”, czyli o co chodzi w budowaniu opowieści marki? „Chodź, opowiem Ci bajeczkę…”, czyli jak stworzyć opowieść marki? Miejsce kreatora w opowieści marki . Zarządzanie opowieścią marki Mission (im-) possible. Tworzenie misji marki Identyfikatory marki modowej Przesłanki i kryteria wyboru identyfikatorów marki Nazwa marki Zapis nazwy marki Rejestracja znaków towarowych w Polsce i Europie (EUIPO) Miejsca sprzedaży marki modowej Wybór miejsc sprzedaży marki modowej Własne sklepy stacjonarne . Lokalizacja Architektura Atmosfera Własny e-sklep Pozostałe formy miejsc sprzedaży Komunikacja marki modowej Znaczenie komunikacji, czyli dlaczego w branży modowej bez komunikacji ani rusz? ,,Jeden obraz wart tysiąc słów”, czyli o komunikacji wizualnej w modzie Kanały komunikacji, czyli jaką drogą dotrzeć do odbiorcy? Mass media Public relations Pokazy mody Targi mody Strona internetowa Reklama online Social media Blogi modowe . . Aplikacje mobilne . Kuszący świat celebrytów. Wsparcie się celebrytami w komunikacji marki 14.5. Co-branding. Co dwie marki to nie jedna Strategia komunikacji, czyli jak to zrobić, żeby było dobrze? Pomiar efektów komunikacyjnych Wskaźniki skuteczności komunikacji marki Wskaźniki związania się z marką Kolekcja Powstawanie produktu odzieżowego – rzemieślnictwo czy wizjonerstwo? Zarządzanie kolekcją Ubranie czy tożsamość, czyli za co płacą klienci? Elementy marki w podróży konsumenta
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler (Northwestern University), Kevin Lane Keller (Dartmouth College) ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) oraz prof. dr. hab. Henryka Mruka (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wydanie na podstawie "Marketing Management 14th Edition" (dodruk). - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Na stronie tytułowej i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: Pearson. W książce także ISBN oryginału.
Indeksy.
Zrozumieć zarządzanie marketingowe Koncepcja marketingu w XXI wieku Budowanie strategii i planów marketingowych Rozpoznanie rynku Zbieranie informacji i prognozowanie popytu Prowadzenie badań marketingowych Relacje z klientami Budowanie relacji z klientami Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych Budowanie silnych marek Budowanie kapitału marki Sztuka pozycjonowania marki Dynamika konkurencji ROZDZIAŁ 12 ROZDZIAŁ 13 ROZDZIAŁ Kształtowanie oferty rynkowej Ustalanie strategii produktu Projektowanie usług i zarządzanie nimi Tworzenie strategii i programów cenowych Dostarczanie wartości Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką Komunikowanie wartości Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu Wprowadzanie nowych ofert rynkowych Wykorzystanie rynków globalnych Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152502 N, 152503 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Anna Dąbrowska Prof. dr hab., Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Anna Elwart Dyrektor zarządzająca Resolution (Grupa OMD) Karolina Jarosz Paid social specialist, Resolution Robert Juszczyk Kierownik Działu Strategii i Planowania w Agencji Reklamy Polskiego Radia Lucyna Koba Dyrektor ds. rozwoju biznesu w Gemius HQ Ireneusz Korzeniewski Styleman, jeden z najbardziej uznanych polskich blogerów i silver influencerów Wojciech Kowalczyk Zastępca dyrektora w Biurze Reklamy TVP Piotr Machul Zastępca redaktora naczelnego magazynu „Media Marketing Polska” oraz serwisów MM-POnline.pl i MMP24.pl Rafał Oracz Prezes zarządu Grupy AdNext Wojciech Papuziński Szef zespołów kreatywnych w agencji Schulz Brand Friendly Paweł Patkowski Dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska Dorota Peretiatkowicz W czasie pracy nad artykułem dyrektorka syndyków w IQS, obecnie partnerka w firmie IR-Center Marzena Rudnicka Fundator oraz prezes fundacji Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej (KIGS) Sebastian Szade Dyrektor strategii i innowacji w agencji Starcom (Publicis Groupe) Adrian Lubowiecki-Vikuk Adiunkt, dr, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Wojciech Walczak Dyrektor strategii w Plej Brand Experience Agency Katarzyna Krzywicka-Zdunek W czasie pracy nad artykułem dyrektor jednostki biznesowej w IQS, obecnie partnerka w firmie IRCenter Tadeusz Żórawski Dyrektor globalny strategii e-commerce w Molecular/BBDO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150459 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 143-156.
Konsument i marka w gospodarce cyfrowej Upowszechnienie i rola technologii Konsument w gospodarce cyfrowej Media w gospodarce cyfrowej Wpływ algorytmów na komunikację Istota i charakterystyka influencer marketingu Przyczyny zainteresowania influencer marketingiem Rozwój influencer marketingu Charakterystyka idei „wpływu” w świetle badań Narzędzia influencer marketingu InstagramYouTubeTikTok Rola influencer marketingu w decyzjach zakupowych konsumentów Strategia influencer marketingu Wybór odpowiedniego influencera Typologia influencerów Współpraca inhouse czy poprzez agencję? Definiowanie zakresu współpracy Oczekiwania menadżerów marek Oczekiwania influencerów Cyfrowi twórcy Metody szacowania efektów współpracy Wirtualni influencerzy Aktywność reklamowa wirtualnych influencerów Przyszłość influencer marketingu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 78
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153415 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Wstęp do strategii marketingowej Grupa docelowa Wyznacz cele Jak robi to konkurencja? Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku? Budżet Współpraca z agencją - zlecam i zapominam? 3. Reklama w Google Ads SEO + PPC = sukces Jak działa Google Ads - system aukcji Ranking reklamy i wynik jakości Struktura konta Jak budować strukturę kampanii i grup reklam? Słowa kluczowe i dopasowania Dziel i rządź: grupy reklam a słowa kluczowe Dopasowania słów kluczowych Budowanie list słów kluczowych Sposoby i narzędzia pomocne w szukaniu słów kluczowych Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam Reklamy a struktura konta Elementy tekstu reklamowego Wyróżnij się albo zgiń Unikalna cecha oferty Elementy budowania reklam Funkcje specjalne Rozszerzenia reklam Landing pages - strony docelowe 7 najważniejszych elementów dobrej strony docelowej Reklama w sieci wyszukiwania Pierwsza kampania Grupy reklam, słowa kluczowe i teksty reklamowe Reklamy produktowe i dynamiczne Dynamiczne reklamy (DSA) Kampanie produktowe (4. Reklama w sieci reklamowej Google Co to jest GDN? Dlaczego warto z tego korzystać Model See-Think-Do-Care Formaty reklamowe Możliwości targetowania w sieci reklamowej Znajdź swojego użytkownika Płatności Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy Jak działa remarketing? Listy remarketingowe Strategie remarketingowe Remarketing dynamiczny Reklama w YouTube Formaty reklamowe Ustawienia reklamy wideo Przygotowanie contentu wideo Kierowanie . Reklamy Discovery Formaty reklam Discovery Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads Model See-Think-Do-Care Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii Optymalizacja kampanii reklamowej Przygotowanie konta Najważniejsze metryki Kiedy rozpocząć optymalizację kampanii? Dziesięć przykładów optymalizacji na różnych poziomach Podsumowanie działań optymalizacyjnych Narzędzia dodatkowe i automatyzacja Reguły automatyczne Skrypty Konto zbiorcze - MCK Edytor Ads Google SpreadSheet Narzędzia inteligentne optymalizujące kampanie Egzaminy i partnerzy Google Klient vs. agencja SEO Pozycjonowanie Podstawy SXO - użyteczność a SEO Fakty o działaniu w internecie Wejdź w głowę Twojego użytkownika. Grupa docelowa Obiekcje klienta i Twoje "dlaczego" Krótka analiza ekspercka strony WWW Wybór domeny i jej konfiguracja Przeszłość domeny Konfiguracja domeny Elementy optymalizacji treści Słowa kluczowe w SEO Tag description Tag H1 Elementy stron z treścią Content marketing Duplicate content Core Web Vitals Google Search Console Weryfikacja witryny Korzystanie z raportów: widoczność Korzystanie z raportów: optymalizacja Eksperymenty i personalizacja Analiza linków Popularność strony, czyli link building Przykłady linków Zaplecza SEO Zaawansowana analiza SEO: crawlery (190). Google Analytics Dlaczego potrzebuję analityki internetowej? Era Big Data Dane ilościowe i jakościowe Jak działa Google Analytics? Wersje Analytics - Universal vs. GA4 Jak są zbudowane raporty? Podstawowe wymiary i metryki Zakres wymiarów i danych Struktura konta i instalacja kodu śledzenia Instalacja kodu śledzenia Nie zapomnij o prywatności - RODO i GDPR Zanim zaczniesz konfigurację Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora. Konfiguracja celów Zdarzenia Określenie celów i najważniejszych metryk Raportowanie Podstawy analizy danych (237) Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące #1 Czas rzeczywisty #2 Odbiorcy #3 Pozyskanie #4 Zachowanie #5 Konwersje Raporty niestandardowe Alerty niestandardowe Analityka w audycie SEO Analiza wyszukiwarki wewnętrznej Analiza raportów Analiza błędów witryny Alerty niestandardowe vs. Custom Insights Ulepszona analiza szybkości ładowania się stron Współczynnik odbić z wyników wyszukiwania Duplikaty treści Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane Google Tag Manager (GTM) Testowanie wersji Publikacja i wersje GTM - zmienne wbudowane Mierzenie zdarzeń Zliczanie wysłania formularzy Warstwa danych ( Skrypty e-commerce Inne zaawansowane funkcje Analytics . User ID (302) Measurement Protocol i Import danych Grupowanie kanałów i treści Eksport danych Dane ilościowe Dane jakościowe Google Optimize Wizualizacja danych w Google Data Studio
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6512 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Dla studentów, specjalistów, ekspertów, menedżerów.
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe Jolanta Tkaczyk Rozdział 2. Konsument w internecie Michał Kot Rozdział 3. Badania marketingowe online Anna Miotk Rozdział 4. Mierzalność działań online Paweł Gruszecki Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Rozdział 6. Usługi interaktywne Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Rozdział 8. Projektowanie interfejsów Wojciech Szymański Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Rozdział 11. Reklama internetowa Paweł Sala Rozdział 12. E-mail marketing Dagmara Plata-Alf Rozdział 13. Marketing Automation Szymon Lisowski Rozdział 14. Social media marketing Tomasz Woźniak Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Rozdział 16. Content marketing Magdalena Daniłoś Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube Aleksander Winciorek Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing Konrad Zach Rozdział 19. Personal branding Grzegorz Mazurek Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152881 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
ROZDZIAŁ t. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1.Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1.Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2.Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3.Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4.Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5.Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2.Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3.Cechy nowego konsumenta 1.4.Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1.Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2.Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5.Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1.Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2.Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3.Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1.Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1.Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2.Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3.Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2.Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3.Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1.Wybór marki przez konsumenta 2.3.2.Lojalność wobec marki 2.3.3.Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1.Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2.Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1.Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1.Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2.Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3.Przesłanki realizowania zakupów w różnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4.Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2.Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1.Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2.Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3.Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4.Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1.Podział rynku na segmenty 4.1.1.Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2.Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3.Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2.Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3.Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4.Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1.Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2.Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3.Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4.Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1.Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2.Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1.Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2.Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3.Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4.Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1.Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2.Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3.Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1.Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1.Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2.Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management 7.2.Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1.Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2.Efekty Customer Engagement Management 7.3.Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4.Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1.Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2.Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3.Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5.Programy kształtowania lojalności klientów 7.6.Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 294 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151080 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6361 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Copywriting, czyli korzystanie z magii słowa Przekonujący copywriting - fundament skutecznej reklamy Techniki perswazyjne stosowane w copywritingu Środki masowego przekazu są Twoim sprzymierzeńcem Jakie techniki perswazji stosuje się w copywritingu? Model AIDA i jego rozszerzenie Copywriting to nie tylko reklama Język korzyści i straty Język korzyści wpływa na emocje konsumenta Język korzyści powinien być klarowny! Jak napisać tekst w języku korzyści? Język straty ma wywołać strach przed utratą Język straty jako dopełnienie języka korzyści Język straty to również ograniczenia Cecha mówi, zaleta przekonuje, a korzyść sprzedaje Pisz teksty, które sprzedają korzyści, a nie cechy! Poprawność językowa Kreatywny umysł w kajdanach polszczyzny, czyli jak pisać atrakcyjnie i zgodnie z zasadami Odbiorca skanuje artykuł przed przeczytaniem, czyli jak nie zniechęcić czytelnika już na starcie Język i gramatyka ewoluują, więc niektóre zasady możesz łamać Prostota jest genialna! Pisanie w języku odbiorcy - czyli jak? Niech Twój tekst brzmi jak konwersacja! Maksymalna konkretyzacja Dlaczego konkretyzacja jest tak ważna? Ładunek emocjonalny Kupujemy emocjami, czyli o tym, jak pisać, by sprzedawać z wykorzystaniem emocji Emocje wpływają na reakcje Sprzedawanie oparte na emocjach wymaga analizy Czym tak naprawdę są emocje i dlaczego mają taką siłę? Racjonalne argumenty wzmacniają emocje Copywriting w zgodzie z SEO Copywriting w zgodzie z SEO - czyli jaki? SEO copywriting jako wsparcie strategii pozycjonowania Nieważne, jakiego rodzaju treści piszesz, zawsze pisz zgodnie z SEO! Internet jest kopalnią wiedzy, a wyszukiwarka punktem informacyjnym Copywriting i call to action (CTA) Call to action, czyli wezwanie do działania Czym jest wezwanie do działania i jaki ma cel w copywritingu? Poproś odpowiednio odbiorcę, by wykonał daną czynność, a on to zrobi! Jakie powinno być CTA, by generowało konwersję, a nie tylko ruch? Optymalizacja treści pisanych i wspieranie się elementami wizualnymi Jak działają algorytmy, czyli odrobina suchej teorii Jak optymalizować treści? Planowanie i tworzenie treści z myślą o odbiorcy Poznawanie odbiorców Jak jeszcze lepiej zrozumieć odbiorców? Wiedza na temat produktu lub usługi Dlaczego warto poznać to, o czym się pisze? Analizuj i rób notatki, aby przygotować dobry content! Gdzie szukać informacji, które pozwolą Ci dowiedzieć się więcej o tym, o czym piszesz? Kiedy już poznasz to, o czym piszesz, zamień cechy w korzyści! Przejrzystość i rozmieszczenie treści Świadomość odbiorcy Zanim uświadomisz odbiorców, sprawdź, czy sam jesteś świadomy, czego potrzebują! Etapy świadomości konsumenckiej odbiorców Projektowanie najważniejszych elementów treści Jak zaprojektować tytuł? Dlaczego tytuł jest tak ważny? Jak pisać ciekawe tytuły, które będą generować ruch? Jaki powinien być dobry tytuł? Jak zaprojektować lead? Jak napisać lead, by wzbudził zainteresowanie odbiorcy? Jak zaprojektować dobry lead? Jak napisać treść artykułu? Z czego powinien składać się artykuł? Jak stworzyć atrakcyjną treść? Copywriting na stronie internetowej Jak napisać treści na stronę główną? Na co zwrócić uwagę przy pisaniu treści na stronę główną? Jak napisać treść do zakładki "O nas"? Jak NIE pisać treści do zakładki "O nas"? Jak napisać dobrą treść o firmie? Jak napisać treści do zakładki kategorii? Zakładka kategorii jako strona docelowa potencjalnego klienta Zakładka kategorii pomaga skierować odbiorcę na ścieżkę zakupu Jak napisać treść do zakładki z kategoriami? Jak napisać treść do zakładki "Kontakt"? Co warto zawrzeć w zakładce kontaktowej? Kilka wskazówek, jak napisać treść do zakładki "Kontakt" Dopasuj treść do swojej branży i niszy odbiorców Copywriting na kartach produktów Opowiadanie historii Czym jest storytelling? Dlaczego warto opowiadać historie na kartach produktów? Jak stworzyć skuteczną historię produktu? Wykorzystaj doświadczenia dotychczasowych klientów A co, jeśli nie masz jeszcze recenzji? Napisz historię sam! Wyszczególnianie informacji na temat produktu Jakie informacje na temat produktu warto podać? Jak zaprezentować cechy produktu, by przyciągnąć uwagę odbiorcy? Rozwiązanie problemu (potencjalnego klienta) Wartość dodana Czy każdy produkt może mieć jakąś wartość dodaną? Reputacja marki jako wartość dodana Czy niska cena może być wartością dodaną? Jak wzbogacić opisy produktów o wartość dodaną? Oto kilka krótkich porad! Copywriting w social mediach Spójność, ograniczenia i zasady, czyli jak tworzyć treści do mediów społecznościowych Poznaj ograniczenia, czyli jakiej długości treści toleruje dany portal Zrozum zasady obowiązujące w portalach, zanim zaczniesz publikować treści Copywriting w mediach społecznościowych, czyli jak pisać, by zachować spójność z głosem marki Jak pisać posty na Facebooka? Jak pisać posty na Twittera? Jak pisać na LinkedInie? Jak pisać na Instagramie? Pisanie treści na YouTube'a Jak komunikować w social mediach wartości ważne dla marki? Czym są wartości marki i dlaczego należy je podkreślać? Jak pisać o wartościach ważnych dla marki? . Jak zadawać pytania, rozmawiać, angażować, bawić się i sprzedawać w social mediach? Czym są social media dla przeciętnego użytkownika? Jak angażować odbiorców? Jak zapewnić użytkownikom rozrywkę? Jak sprzedawać produkty i usługi w social mediach?
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 81
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153918 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
Rola komunikacji w działaniach marketingowych Procesy komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Zmiany społeczno-technologiczne i ich konsekwencje dla aktywności komunikacyjnej organizacji Audytorium działań komunikacyjnych podmiotów rynkowych Proces tworzenia strategii oraz narzędzia komunikacji marketingowej Badania i ocena skuteczności działań w ramach strategii komunikacji Determinanty komunikacji na rynku farmaceutycznym Szczególne cechy komunikacji marketingowej na rynku leków Uwarunkowania prawne i etyczne działań marketingowych Charakterystyka nadawców komunikatów marketingowych Nabywca indywidualny jako odbiorca komunikatów marketingowych Narzędzia komunikacji marketingowej na rynku leków bez recepty Reklama jako narzędzie komunikacji masowej na rynku leków OTC Promocja osobista - rola farmaceuty w sprzedaży leków OTC Narzędzia promocji sprzedaży konsumenckiej Działania public relations wykorzystywane na rynku leków bez recepty Merchandising apteczny jako forma komunikacji Komunikacja marketingowa wykorzystująca środowisko Internetu Nietypowe formy komunikacji na rynku leków bez recepty Działania w zakresie komunikacji marketingowej na rynku leków na receptę (Rx) Dozwolone formy reklamy leków na receptę Rola i znaczenie przedstawiciela medycznego w procesie sprzedaży Promocja sprzedaży kierowana do pośredników w obrocie lekami e-pharmamarketing jako zbiór narzędzi komunikacji na rynku leków Rx Narzędzia public relations wykorzystywane na rynku leków Rx Wyzwania komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej Rola i znaczenie branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia Zachowania zdrowotne Polaków a działania komunikacyjne przedsiębiorstw farmaceutycznych Szanse, zagrożenia i rekomendacje dla aktywności komunikacyjnej z wykorzystaniem nowych technologii Potencjał opieki farmaceutycznej w komunikacji farmaceutów z pacjentami W kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej Odpowiedzialność za zdrowie pacjentów jako przejaw etycznej komunikacji w branży farmaceutycznej Dobre praktyki w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu na rynku farmaceutycznym - studia przypadków Rekomendacje dotyczące tworzenia odpowiedzialnych strategii komunikacji
Sygnatura czytelni BWF: V G 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8570 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronie [153].
Marketing decoded 01 Czym jest naprawdę marketing? 27 02 Czym marketing się karmi? 31 03 Z jakich sztuczek korzysta marketing? 35 04 Święta prawda, też prawda i g**** prawda 40 05 Grzeszki mniejsze i większe, czyli co mają za uszami niektóre branże 42 06 Branża spożywcza 43 07 Handel 51 08 Moda 57 09 Farmacja 61 10 Branża beauty 65 11 MLM, czyli marketing kaskadowy 71 12 Marketing polityczny 75 13 „Narzędzia marketingowe” 78 Dlaczego zmiany są potrzebne? 14 Ewolucja marketingu 86 15 Podstawy zmian 89 16 Nowa generacja = nowa nadzieja 94 17 Globalne problemy 97 18 Marketer też człowiek 102 Markethic 19 Jaki powinien być marketing? 111 20 Brand Purpose 119 21 Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów 122 22 Wierzchołek góry lodowej 126 23 Case studies 132 24 NOTVERTISING, czyli reklama bez reklamy 146 25 Dlaczego to jedyna droga? 151
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152886 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152887 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Bibliografia na stronach 197-[198].
Rozdział 1. Wprowadzenie do świata cyfrowych danych Skąd się biorą dane? Jak wykorzystać informacje? Przykłady dobrego wykorzystania danych Przykłady złego wykorzystania danych Big data Mar-tech Pokaż mi swoją tezę, a znajdę do niej dane Rozdział 2. Najseksowniejszy zawód XXI wieku: analityk Czym jest zatem analiza marketingowa? Zrozumieć klienta, rola analityka biznesowego Biznes Marketing Usługi Research rynku czy mamienie klienta? Rozdział 3. Wiedzę kupisz, ale umiejętności niekoniecznie - jak podnosić swoje kompetencje zawodowe Excel Kursy internetowe Staże Rozdział 4. Google Analytics 4 - wykorzystaj swoje dane, zanim one wykorzystają Ciebie Nowa wersja Google Analytics 4 Universal Analytics Google Analytics 4 - słownik Google Analytics 360 Pierwsze podejście do rozumienia danych na stronie internetowej Konfiguracja systemu Czy potrzebuję Google Analytics? Analiza i raportowanie Zdarzenia Typy raportów Google Analytics 4 Google Analytics już zna odpowiedź Rozdział 5. Dlaczego nigdy nie słyszeliśmy o Adobe Analytics? Porównanie jego możliwości z Google Analytics 4 Różnice między Google Analytics 4 a Adobe Analytics Użytkownicy Strona główna Raportowanie Czy należy rozdrabniać się na kilka narzędzi? Jak dostać się do środka Adobe Analytics i czy w ogóle warto? Rozdział 6. Google Tag Manager - miejsce, gdzie marketer zostaje deweloperem Programista potrzebny od zaraz? Dlaczego warto znać narzędzie Google Tag Manager? Miłość albo nienawiść Rozdział 7. Google Search Console - jak użytkownik zabłądził na Twoją stronę Jak wykorzystać dane z Google Search Console? Użyteczność na pierwszym miejscu 10 pomysłów na analizę w Google Search Console Rozdział 8. Google Trends - wywróż przyszłość swojego produktu ..... Sezonowość w Google Trends Wróżenie z wyszukiwań Potęga big data - Google Trends a Big Query Gotowe podpowiedzi w kwestii content marketingu Rozdział 9. Google Data Studio - pokaż mi swoją wizualizację, a powiem Ci, kim jesteś Pierwsze kroki w Google Data Studio Skup się na tym, czego szukasz Zadbaj o jakość danych, na które patrzysz Minimalizm i powściągliwość Liczby, które mówią Czy warto zaczynać swoją przygodę z wizualizacją danych? Rozdział 10. Co mówią o nas liczby Analiza danych w e-commerce Czy sklepy internetowe "patrzą" na naprawdę ważne metryki? Przyszłość e-commerce Rynek pracy Analiza danych w usługach Wyzwania związane z wielokanałowością użytkowników Promocja i działania 360 Analiza danych w produktach cyfrowych Sprzedawaj produkt, który nie istnieje fizycznie Rozdział 11. Sukces wyrażony w dziwnych metrykach - pokaż mi swoje KPI, a powiem Ci, dokąd zmierzasz Zaplanuj swoje działania marketingowe krok po kroku Rozdział 12. Masz wybór, czy chcesz być data driven, ale świat już taki jest Wyzwania współczesnych biznesów online Przyszłość rynku pracy
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154890 N, 154891 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154848 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciagnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Dla marketingowców, specjalistów PR, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Kuchnia. Wstęp do content marketingu Zbuduj dom dla swojej marki... w internecie Czym jest content marketing Rynek content marketingu w Polsce Mity na temat content marketingu Przedpokój. Budowanie persony Do kogo kierujesz swoją komunikację Czy to koniec demografii Jak budować personę Persony w procesie zakupowym Z czego powinna składać się persona Stwórz mapę empatii dla persony Jaki jest współczesny konsument Narcyzm Mobilność Pośpiech Indywidualizm Gabinet. Webwriting - jak pisać teksty do internetu Treści internetowe rozszyfrowane jak czytamy w internecie Copywriting internetowy Zasady webwritingu M-copywriting, pisanie na smartfony Neuromarketing na smartfonie Google is king Czego nie lubią algorytmy Google'a Jaką treść lubi Google Porozmawiaj ze swoim smartfonem Indeks czytelności treści (FOG) Idealna długość treści w internecie Stwórz czytelną strukturę tekstu Jakie treści preferuje Google W poszukiwaniu złotego środka Blogi Tytuł e-maila Długość linijki tekstu Długość paragrafu Długość wideo na YouTubie Podcasty Posty na Facebooku Posty na Twitterze Długość ma znaczenie Sposoby na tytuły internetowe Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce Jadalnia. Strategia content marketingowa Serce domu i marketera - strategia Audyt i analiza Potrzeby grupy docelowej - budowa person Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru Kalendarz redakcyjny Realizacja i pomiar działań Storytelling w content marketingu Neurony lustrzane Monomit i podróż bohatera Archetypy w budowaniu marki Od storytellingu do Hfe-story Content marketing w persona! brandingu Bądź widoczny Blog jako narzędzie personal brandingu Pokora przede wszystkim Content marketing marek luksusowych CSR w content marketingu Warsztat. Narzędzia content marketingowe Najpopularniejsze narzędzia Marketing momentów i komunikacja wizualna Social media w content marketingu Facebook Instagram Twitter YouTube Linkedln SlideShare Pinterest Blog firmowy Od czego zacząć prowadzenie błoga firmowego Blog firmowy w praktyce Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu Jak zwiększyć zaangażowanie w social media Ogród. Dystrybucja treści Narzędzia dystrybucji treści Recykling treści SEO a dystrybucja treści SEO kiedyś i dzisiaj Content marketing to nowe SEO Aktywny monitoring Influencer marketing Publikacje u wydawców146 Zautomatyzowana dystrybucja treści Jak zwiększać ruch na stronie internetowej Growth hacking PS. Kocham Cię Guest blogging Wzywaj do działania Grywałizacja i współpraca Komitywa WWW z social media Bezpłatna edukacja Testuj umiejscowienie przycisku do udostępniania treści Webwriting w growth hackingu Oswajamy Google + Testuj stronę „o nas" Pozwól sobie na więcej Martwe linki Ego bait Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet Kobieta to Twój kluczowy klient Jaką konsumentką jest kobieta Kobiety mają głos? Jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji Don't think pink! Womanology Poddasze. Przyszłość content marketingu Trendy na najbliższe lata Mobile First Strona WWW - content i design Wideo Real Time Marketing Komunikacja efemeryczna Sztuczna inteligencja i boty Omnichannel marketing Gustom-content Big data - wiemy jeszcze więcej! Contentowe tu i teraz! Trendy na nieco dalszą przyszłość Virtual i Augmented Reality Nowe nośniki treści Inteligentne gadżety Content przyszłości
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 236 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144985 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5753 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na 1. stronie okładki i u dołu strony tytułowej: Praktyczny poradnik dla kandydatów; marketingmiejsca.com.pl.
Czy kampania wyborcza zaczyna się dzie po ogłoszeniu wyników wyborów? ZGUBNE PRZEKONANIA • Przekonanie, że nie ma z kim przegrać • Przekonanie, że wyborcy widzą, rozumieją i doceniają • Przekonanie, że mieszkańcy zapomnieli • Przekonanie, że media społecznościowe są tylko dla nastolatków i grupy frustratów • Przekonanie, że najbliżsi współpracownicy -dwór - działają na Twoją korzyść MARKA OSOBISTA KANDYDATA • Czego musisz być świadom przed startemw wyborach? • W których kanałach kandydat powinien być obecny ze swoimi komunikatami? • Jedyny cel to wygranie wyborów? • Po co kandydatowi marka osobista? • Czym jest i kiedy rozpocząć pracęnad budową marki osobistej? • Czy logo to marka? • Czy wyborcy faktycznie zwracają uwagę na markę kandydata? • Czy wydanie książki i udział w konferencjach wzmocni markę kandydata? • Cykl życia marki polityka lub partii ORGANIZACJA KAMPANII WYBORCZEJ • Jakie są etapy prowadzenia kampanii wyborczej Etap I - badanie opinii publicznej Etap II - analiza SWOT Etap III - strategia kampanii wyborczej Etap IV - przekaz, z którym chcemy trafić do wyborców Etap V - plan komunikacji i dobór kanałów Etap VI - harmonogram, wolontariusze, organizacja • Kampania z pomocą specjalisty? • Jak wybrać doradcę? • Czy doradca to szef sztabu wyborczego? • Czy każdy kontrkandydat to wróg? • Ile kosztuje kampania wyborcza i ile można na nią wydać? Kampania samorządowa Wybory parlamentarne i prezydenckie PODSTAWY KOMUNIKACJI Z WYBORCAMI • Co powinno znajdować się w programie wyborczym? • Jak się wyróżnić i zachować spójny wizerunek kandydata? • Pozytywne skojarzenia z kandydatem • Jak szybko poprawić wizerunek kandydata w oczach wyborcy? • Kandydat jest jednym z nas • Czy wypada pisać i mówić o sobie? • Jakiego języka powinien używać kandydat w kampanii? • Dlaczego kandydat musi wywoływać emocje? • Z którymi wyborcami należy się komunikować? Jakie elementy powinna zawierać strona internetowa? Czy warto prowadzić blog? Czy facebook się kończy? Czy o wyniku wyborów samorządowychzadecyduje facebook? Moje życie. Mój profil? Czy potrzebuję w kampanii mediów spotecznościowych? Czy muszę pływać w tym szambie? Czy kandydat powinien zakładać fikcyjneprofile? Po co kandydatowi konto na twitterze? Czy każdy kandydat musi używać twittera? Czy kandydat powinien używać Snapchata? Czy wdawać się w niemerytoryczne pyskówki w mediach spotecznościowych? Czy blokować niekulturalnych komentujących? O czym pisać w mediach spotecznościowych? Pisać tylko o sukcesach unikając porażek? Jak często publikować w mediach spotecznościowych? Jak często publikować na oficjalnym profilu kandydata lub sztabu? Jakie treści publikować na profilu osobistym? W jakich porach dnia najlepiej publikowaćw mediach spotecznościowych? Jak zwiększyć organiczny zasięg swoich postów? Czy automatyczne planowanie postów zmniejsza ich zasięg? Jak promować swoje treści na facebooku? • Jak pobrać fakturę za reklamę na facebooku? • Po co kandydatowi grupa na facebooku? • Czy w czasie rzeczywistym komunikować się z wyborcami? • Jak zarządzać kryzysem w mediach społecznościowych? • Jak powinien zachować się kandydatw czasie kryzysu wizerunkowego? • Co publikować na instagramie? • Dlaczego warto używać #hashtagów? • Jak wykorzystać InstaStoriesw kampanii wyborczej'? • Jakiego formatu treści publikowaćna facebooku? • Dlaczego warto publikować wideona facebooku i youtobie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział I. Silna marka (9) Marka to wizerunek, a nie logo! (10) Strategia marki (14) Budowanie marki: podstawy (18) Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21) Czym jest wartość produktu? (24) Czy marka musi być prawdziwa? (27) Ile jest marki w Twojej marce? (29) Przewaga konkurencyjna (32) Czy Twoja marka się wybija? (34) Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37) Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40) Co-branding, czyli łączenie marek (43) Marka korporacyjna (46) Struktura marek w Twojej firmie (49) Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53) Jak marka nauczyła się mówić (54) Głębia marki (57) Punkty styczności z marką (59) Pozycjonowanie marki (61) O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64) Naming. Co musisz wiedzieć? (66) W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71) Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75) Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80) Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82) Klient pośredni i bezpośredni (86) Strategia Księżyca (89) Test Sinatry (91) Emocje w reklamie (94) Rebranding - po co i komu? (96) Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99) Symbolika logotypu (100) Jak zaprojektować dobre logo? (104) Skuteczna ulotka reklamowa (108) Efektywny folder i broszura reklamowa (111) Kosmetyka dokumentów firmowych (115) Lepsza witryna internetowa (118) Kreatywna wizytówka (120) Spójny wizerunek firmy (123) Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125) Projektowanie doświadczenia (127) Rozdział IV. Relacja klient - marka (129) Czego boją się klienci? (130) Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132) Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136) Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139) O zadowoleniu klientów (142) Koszt zdobycia klienta (145) Rozdział V. Nowy marketing (147) Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148) Zadbaj o swój newsletter (151) Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155) Blogi wychodzą z komputera (158) O płaceniu za informacje w internecie (160) E-commerce idzie w stronę społeczności? (163) Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165) Po co Ci strategia social media? (168) Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172) Brandjack, konsument przejmuje markę (175) Brandowanie przyszłości (179) Grywalizacja (184) Rozdział VI. Case study (191) Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192) Rebranding IGAZ (194) Tiry na tory - marka akcji społecznej (197) Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200) Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204) Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152385 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności