Influencer marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Oruba Norbert
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Influencerzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Influencer marketing
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 143-156.
Konsument i marka w gospodarce cyfrowej Upowszechnienie i rola technologii Konsument w gospodarce cyfrowej Media w gospodarce cyfrowej Wpływ algorytmów na komunikację Istota i charakterystyka influencer marketingu Przyczyny zainteresowania influencer marketingiem Rozwój influencer marketingu Charakterystyka idei „wpływu” w świetle badań Narzędzia influencer marketingu InstagramYouTubeTikTok Rola influencer marketingu w decyzjach zakupowych konsumentów Strategia influencer marketingu Wybór odpowiedniego influencera Typologia influencerów Współpraca inhouse czy poprzez agencję? Definiowanie zakresu współpracy Oczekiwania menadżerów marek Oczekiwania influencerów Cyfrowi twórcy Metody szacowania efektów współpracy Wirtualni influencerzy Aktywność reklamowa wirtualnych influencerów Przyszłość influencer marketingu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 78
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153415 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 209-217.
Blog firmowy - stwórz skarbnicę wiedzy Po co mi blog firmowy? Wymyśl tytuł posta na blog Zasada Odwróconej Piramidy i 5W Struktura układu treści w akapitach Jak to wygląda w praktyce? Elementy wizualne wspierające treść Przykłady dobrych blogów firmowych Google Ads - pokaż się innym Zalety i możliwości Google Ads Typy kampanii i formaty reklam Do kogo kierować reklamy? Jak mierzyć efekty reklam? Modele rozliczeń Przykład - kampania Snickersa Social media - promocja firmy i budowa marki osobistej Promocja firmy - tworzenie strategii i możliwości reklamowe Reklama w social mediach Tworzenie treści o potencjale viralowym Real-time marketing Przykład - Oreo Przykład - IKEA Jak działać pod presją czasu? Recykling treści Popularne formaty Techniczna strona recyklingu treści Kryzys w social mediach Budowa marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w kanałach offline Przykłady dobrych marek osobistych Influencer marketing - wpływowi twórcy, sławny ty Kim jest influencer i czym jest influencer marketing? Zalety współpracy z influencerem Wady współpracy z influencerem Marketing w twojej firmie Jakich błędów nie popełnić podczas współpracy z influencerem? Jak przygotować się do współpracy z influencerem? Gdzie szukać influencerów? Jak wybrać i sprawdzić influencera? Przykładowe formy współpracy z influencerem Sposoby pomiaru efektywności współpracy z influencerem Wirtualni influencerzy Przykład - WD-40, Darek Stolarz i Jan Piątkiewicz Przykład - Samsung i Lil Miquela oraz WHO i Knox Frost Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi - pożar można ugasić Klasyfikacja sytuacji kryzysowych Jak przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową? Najczęstsze powody wybuchu kryzysu Utworzenie sztabu zarządzania sytuacją kryzysową Kontakt z dziennikarzami Co warto zrobić po zakończeniu kryzysu? Przykład - CD Projekt RED Prognozy ekspertów 1. Jeśli chcesz przekonać kogoś, żeby podjął jakieś działanie, zajmujesz się marketingiem 2. Jeśli nie jesteś w stanie przekonać kolegów i szefa, Twój projekt nigdy nie dostanie szansy Nauczyłem się tego na własnej skórze 3. Komunikacja online Katastrofy związane z rozszerzeniem oferty Niezbędnik marketera - przydatne narzędzia Analityka stron internetowych SEO - optymalizacja, analiza konkurencji, analiza linków i wyszukiwanie słów kluczowych Monitoring internetu i mediów społecznościowych E-mail marketing Copywriting, webwriting Social media Organizacja pracy Grafika i wideo Banki zdjęć
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 292 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151065 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6357 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Influencer marketing w dobie nowych mediów / Kinga Stopczyńska. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-226.
Przemiany społeczne w dobie rozwoju nowych mediów Społeczeństwo informacyjne Cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego Potencjał społeczeństwa informacyjnego Analiza pokoleń społeczeństwa informacyjnego Milenialsi – Hashtag Generation Pokolenie XD Pokolenie Z Nowe media Ewolucja od Web 1.0 do Web 5.0 Social media – analiza pojęcia Social media – przegląd narzędzi Media społecznościowe w ujęciu statystycznym Media społecznościowe w Polsce Portale społecznościowe Analiza wybranych portali społecznościowych Facebook Instagram TikTok Influencer marketing w dobie nowych mediów Inbound marketing jako narzędzie inspiracji klienta Social media marketing Klient w dobie nowych mediów Zjawisko ślepoty bannerowej Engagement marketing w rzeczywistości nowych mediów Storytelling, czyli budowanie więzi historią Influencer marketing Historia influencer marketingu Istota influencer marketingu Charakterystyka pojęcia influencer Typologia influencerów Silver influencerzy, czyli jak wykorzystać potencjał doświadczenia życiowego w komunikacji 1. Case study – silver influencer marketing na polskim rynku Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu Fake influencers Influencer marketing w dobie nowych mediów w świetle badań własnych Uzasadnienie wyboru przedmiotu badania Uzasadnienie wyboru metody badawczej Dobór do próby badawczej Analiza wyników badania Etap I – specyfika polskiego rynku influencerów Analiza współpracy influencerów z markami Analiza działań marek w obrębie Instagrama Natural Mojo, czyli rewolucja w komunikacji influencer marketingu HelloBody, czyli inspirująca pielęgnacja wegańska Banana Beauty – marka, która daje kobiecie pewność siebie
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6321 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności