Oruba Norbert
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Oruba Norbert
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Copywriterzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Media społecznościowe
(3)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Influencer marketing
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Copywriting, czyli korzystanie z magii słowa Przekonujący copywriting - fundament skutecznej reklamy Techniki perswazyjne stosowane w copywritingu Środki masowego przekazu są Twoim sprzymierzeńcem Jakie techniki perswazji stosuje się w copywritingu? Model AIDA i jego rozszerzenie Copywriting to nie tylko reklama Język korzyści i straty Język korzyści wpływa na emocje konsumenta Język korzyści powinien być klarowny! Jak napisać tekst w języku korzyści? Język straty ma wywołać strach przed utratą Język straty jako dopełnienie języka korzyści Język straty to również ograniczenia Cecha mówi, zaleta przekonuje, a korzyść sprzedaje Pisz teksty, które sprzedają korzyści, a nie cechy! Poprawność językowa Kreatywny umysł w kajdanach polszczyzny, czyli jak pisać atrakcyjnie i zgodnie z zasadami Odbiorca skanuje artykuł przed przeczytaniem, czyli jak nie zniechęcić czytelnika już na starcie Język i gramatyka ewoluują, więc niektóre zasady możesz łamać Prostota jest genialna! Pisanie w języku odbiorcy - czyli jak? Niech Twój tekst brzmi jak konwersacja! Maksymalna konkretyzacja Dlaczego konkretyzacja jest tak ważna? Ładunek emocjonalny Kupujemy emocjami, czyli o tym, jak pisać, by sprzedawać z wykorzystaniem emocji Emocje wpływają na reakcje Sprzedawanie oparte na emocjach wymaga analizy Czym tak naprawdę są emocje i dlaczego mają taką siłę? Racjonalne argumenty wzmacniają emocje Copywriting w zgodzie z SEO Copywriting w zgodzie z SEO - czyli jaki? SEO copywriting jako wsparcie strategii pozycjonowania Nieważne, jakiego rodzaju treści piszesz, zawsze pisz zgodnie z SEO! Internet jest kopalnią wiedzy, a wyszukiwarka punktem informacyjnym Copywriting i call to action (CTA) Call to action, czyli wezwanie do działania Czym jest wezwanie do działania i jaki ma cel w copywritingu? Poproś odpowiednio odbiorcę, by wykonał daną czynność, a on to zrobi! Jakie powinno być CTA, by generowało konwersję, a nie tylko ruch? Optymalizacja treści pisanych i wspieranie się elementami wizualnymi Jak działają algorytmy, czyli odrobina suchej teorii Jak optymalizować treści? Planowanie i tworzenie treści z myślą o odbiorcy Poznawanie odbiorców Jak jeszcze lepiej zrozumieć odbiorców? Wiedza na temat produktu lub usługi Dlaczego warto poznać to, o czym się pisze? Analizuj i rób notatki, aby przygotować dobry content! Gdzie szukać informacji, które pozwolą Ci dowiedzieć się więcej o tym, o czym piszesz? Kiedy już poznasz to, o czym piszesz, zamień cechy w korzyści! Przejrzystość i rozmieszczenie treści Świadomość odbiorcy Zanim uświadomisz odbiorców, sprawdź, czy sam jesteś świadomy, czego potrzebują! Etapy świadomości konsumenckiej odbiorców Projektowanie najważniejszych elementów treści Jak zaprojektować tytuł? Dlaczego tytuł jest tak ważny? Jak pisać ciekawe tytuły, które będą generować ruch? Jaki powinien być dobry tytuł? Jak zaprojektować lead? Jak napisać lead, by wzbudził zainteresowanie odbiorcy? Jak zaprojektować dobry lead? Jak napisać treść artykułu? Z czego powinien składać się artykuł? Jak stworzyć atrakcyjną treść? Copywriting na stronie internetowej Jak napisać treści na stronę główną? Na co zwrócić uwagę przy pisaniu treści na stronę główną? Jak napisać treść do zakładki "O nas"? Jak NIE pisać treści do zakładki "O nas"? Jak napisać dobrą treść o firmie? Jak napisać treści do zakładki kategorii? Zakładka kategorii jako strona docelowa potencjalnego klienta Zakładka kategorii pomaga skierować odbiorcę na ścieżkę zakupu Jak napisać treść do zakładki z kategoriami? Jak napisać treść do zakładki "Kontakt"? Co warto zawrzeć w zakładce kontaktowej? Kilka wskazówek, jak napisać treść do zakładki "Kontakt" Dopasuj treść do swojej branży i niszy odbiorców Copywriting na kartach produktów Opowiadanie historii Czym jest storytelling? Dlaczego warto opowiadać historie na kartach produktów? Jak stworzyć skuteczną historię produktu? Wykorzystaj doświadczenia dotychczasowych klientów A co, jeśli nie masz jeszcze recenzji? Napisz historię sam! Wyszczególnianie informacji na temat produktu Jakie informacje na temat produktu warto podać? Jak zaprezentować cechy produktu, by przyciągnąć uwagę odbiorcy? Rozwiązanie problemu (potencjalnego klienta) Wartość dodana Czy każdy produkt może mieć jakąś wartość dodaną? Reputacja marki jako wartość dodana Czy niska cena może być wartością dodaną? Jak wzbogacić opisy produktów o wartość dodaną? Oto kilka krótkich porad! Copywriting w social mediach Spójność, ograniczenia i zasady, czyli jak tworzyć treści do mediów społecznościowych Poznaj ograniczenia, czyli jakiej długości treści toleruje dany portal Zrozum zasady obowiązujące w portalach, zanim zaczniesz publikować treści Copywriting w mediach społecznościowych, czyli jak pisać, by zachować spójność z głosem marki Jak pisać posty na Facebooka? Jak pisać posty na Twittera? Jak pisać na LinkedInie? Jak pisać na Instagramie? Pisanie treści na YouTube'a Jak komunikować w social mediach wartości ważne dla marki? Czym są wartości marki i dlaczego należy je podkreślać? Jak pisać o wartościach ważnych dla marki? . Jak zadawać pytania, rozmawiać, angażować, bawić się i sprzedawać w social mediach? Czym są social media dla przeciętnego użytkownika? Jak angażować odbiorców? Jak zapewnić użytkownikom rozrywkę? Jak sprzedawać produkty i usługi w social mediach?
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 81
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153918 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 209-217.
Blog firmowy - stwórz skarbnicę wiedzy Po co mi blog firmowy? Wymyśl tytuł posta na blog Zasada Odwróconej Piramidy i 5W Struktura układu treści w akapitach Jak to wygląda w praktyce? Elementy wizualne wspierające treść Przykłady dobrych blogów firmowych Google Ads - pokaż się innym Zalety i możliwości Google Ads Typy kampanii i formaty reklam Do kogo kierować reklamy? Jak mierzyć efekty reklam? Modele rozliczeń Przykład - kampania Snickersa Social media - promocja firmy i budowa marki osobistej Promocja firmy - tworzenie strategii i możliwości reklamowe Reklama w social mediach Tworzenie treści o potencjale viralowym Real-time marketing Przykład - Oreo Przykład - IKEA Jak działać pod presją czasu? Recykling treści Popularne formaty Techniczna strona recyklingu treści Kryzys w social mediach Budowa marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w kanałach offline Przykłady dobrych marek osobistych Influencer marketing - wpływowi twórcy, sławny ty Kim jest influencer i czym jest influencer marketing? Zalety współpracy z influencerem Wady współpracy z influencerem Marketing w twojej firmie Jakich błędów nie popełnić podczas współpracy z influencerem? Jak przygotować się do współpracy z influencerem? Gdzie szukać influencerów? Jak wybrać i sprawdzić influencera? Przykładowe formy współpracy z influencerem Sposoby pomiaru efektywności współpracy z influencerem Wirtualni influencerzy Przykład - WD-40, Darek Stolarz i Jan Piątkiewicz Przykład - Samsung i Lil Miquela oraz WHO i Knox Frost Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi - pożar można ugasić Klasyfikacja sytuacji kryzysowych Jak przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową? Najczęstsze powody wybuchu kryzysu Utworzenie sztabu zarządzania sytuacją kryzysową Kontakt z dziennikarzami Co warto zrobić po zakończeniu kryzysu? Przykład - CD Projekt RED Prognozy ekspertów 1. Jeśli chcesz przekonać kogoś, żeby podjął jakieś działanie, zajmujesz się marketingiem 2. Jeśli nie jesteś w stanie przekonać kolegów i szefa, Twój projekt nigdy nie dostanie szansy Nauczyłem się tego na własnej skórze 3. Komunikacja online Katastrofy związane z rozszerzeniem oferty Niezbędnik marketera - przydatne narzędzia Analityka stron internetowych SEO - optymalizacja, analiza konkurencji, analiza linków i wyszukiwanie słów kluczowych Monitoring internetu i mediów społecznościowych E-mail marketing Copywriting, webwriting Social media Organizacja pracy Grafika i wideo Banki zdjęć
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 292 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151065 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Rozdział 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ CZYM JEST STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH? Po co nam ta strategia? Co można osiągnąć dzięki strategii? O czym należy pamiętać? CZYM JEST CEL W KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH? Jaki cel wybrać na początek? Metoda SMART, czyli jak zdefiniować swój cel? Do czego przyczyni się dobranie odpowiedniego celu? TOŻSAMOŚĆ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Dlaczego warto o nią zadbać? Jak zbudować tożsamość marki? Od czego zacząć? Jak stworzyć tożsamość marki, będąc "nowym" w mediach społecznościowych? Czym jest "złoty krąg"? ANALIZA SWOT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Czym jest analiza SWOT w social mediach? Analiza SWOT od kuchni, czyli z czym to się je Rozdział 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA ANALIZA KONKURENCJI - NA CZYM POLEGA I JAK JĄ WYKONAĆ? Czym jest analiza konkurencji i w czym nam pomoże? Główny cel analizy konkurencji w mediach społecznościowych, czyli dlaczego warto ją przeprowadzić? Narzędzia oraz techniki analizy konkurencji w mediach społecznościowych Jak wykonać analizę konkurencji w social mediach krok po kroku? Jak napisać raport z analizy konkurencji? Narzędzia do analizy konkurencji w social mediach Z jakich narzędzi można korzystać do analizy konkurencji w social mediach? BUYER PERSONA - CZYM JEST I JAK MOŻNA JĄ WYKORZYSTAĆ W SOCIAL MEDIACH? Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu Buyer Persony? Jak stworzyć Buyer Personę? Kilka kroków dzieli Cię od stworzenia Buyer Persony. Pozwól, że pokażę Ci, jak to zrobić Jak wykorzystać Buyer Personę w social mediach? O tym musisz pamiętać! Jak pielęgnować kontakty w social mediach? OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ W SOCIAL MEDIACH Jak zdefiniować grupę docelową? Jak stworzyć grupę docelową w social mediach? Jak pielęgnować kontakty w grupie docelowej? Jak Twoja firma może wykorzystać grupę docelową w mediach społecznościowych? Rozdział 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE DOPASUJ PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY DO SWOJEGO BIZNESU Facebook - lider sieci osobistych JĘZYK KOMUNIKACJI - JAK GO STWORZYĆ I DLACZEGO JEST TAK WAŻNY? Czym jest język komunikacji? Dlaczego język komunikacji jest tak ważny? Na co zwrócić uwagę? Jak stworzyć i pokazać w social mediach język komunikacji? Przeprowadź analizę obecnego języka komunikacji Określ swoją grupę docelową i Buyer Personę Zweryfikuj swój ton Kiedy już stworzysz swój język komunikacji, pamiętaj o jego nieustannej weryfikacji i aktualizacji Dlaczego warto prowadzić komunikację w social mediach w różnych językach? TWORZENIE TREŚCI W SOCIAL MEDIACH Jak tworzyć dobre treści w social mediach? O czym pamiętać, tworząc treści w social mediach? Czy warto korzystać z firmy zewnętrznej do tworzenia treści w social mediach? PRZEGLĄD NAJPOPULARNIEJSZYCH FORMATÓW Treści pisane - czyli artykuły, poradniki, blogi itp. E-booki - czyli elektroniczne książki Odnośniki do treści zewnętrznych - czyli tzw. linki Zdjęcia - czyli treść w formie obrazu Filmy wideo - czyli obrazki w ruchu Stories - czyli krótkie relacje Filmy na żywo - czyli transmisje livestreamingowe DZIAŁANIA SPONTANICZNE I NIEPLANOWANE Czym jest RTM? Jak działa RTM? O czym musisz pamiętać, stosując marketing w czasie rzeczywistym? Czym są treści viralowe? Czym tak naprawdę są virale? Jakie treści mają szansę stać się viralem? Przepis na viral w kilku krokach Rozdział 4. ZACZNIJ TWORZYĆ BUDŻET W SOCIAL MEDIACH Dlaczego warto mieć określony budżet na media społecznościowe? Co warto wiedzieć o budżecie w social mediach? Co powinien zawierać budżet w social mediach? Rodzaje budżetu, czyli o tym, jak zarządzać budżetem w firmie Jakie elementy składają się na budżet? HARMONOGRAM PUBLIKACJI Czym jest harmonogram publikacji? Podstawowe elementy harmonogramu publikacji, czyli co powinien zawierać Twój kalendarz Dlaczego warto prowadzić harmonogram publikacji? Jakich narzędzi warto używać? Jak stworzyć harmonogram publikacji? UZUPEŁNIENIE STRATEGII O REKLAMY Czym są reklamy płatne w social mediach? Dlaczego warto inwestować w płatne reklamy w mediach społecznościowych? Na co zwrócić uwagę, wdrażając płatne reklamy w social mediach? Dostosuj strategię płatnych reklam do platformy POMIAR EFEKTYWNOŚCI Gdzie śledzić wskaźniki efektywności? Mierzenie współczynników efektywności w mediach społecznościowych - o czym warto wiedzieć? Jak mierzyć współczynniki efektywności? Nowe funkcje, zmiany w polityce prywatności czy aktualizacje algorytmów - czyli jak ewolucja social mediów wpływa na pomiar efektywności kampanii marketingowych? Rozdział 5. DBAJ O RELACJE JAK TWORZYĆ I PIELĘGNOWAĆ RELACJE Z AMBASADORAMI MARKI W SOCIAL MEDIACH? Gdzie szukać ambasadorów marki? Ambasadorów marki możesz znaleźć wśród społeczności na portalu społecznościowym Ambasador marki może się również skrywać wśród dotychczasowych klientów Ambasador marki może być Twoim partnerem biznesowym Ambasadorzy marki wśród pracowników Twojej firmy? Tak, tam również możesz znależć dobrych kandydatów! Ambasador marki wśród influencerów? Dlaczego warto budować relacje z ambasadorami marki? Na co zwrócić uwagę przy dobieraniu ambasadorów marki? WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI W SOCIAL MEDIACH Dlaczego warto podjąć współpracę z influencerem? Gdzie i jak szukać influencerów? Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? Jak zbudować dobrą relację z influencerem? Jakie cele można realizować we współpracy z influencerami? JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KRYZYSU W SOCIAL MEDIACH? Przezorny zawsze ubezpieczony - czyli etap przygotowawczy Jest akcja, musi być reakcja - czyli prowadzenie kryzysu w social mediach Mądry Polak po szkodzie, czyli działania pokryzysowe DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z NARZĘDZI DO MONITOROWANIA SOCIAL MEDIÓW? Dlaczego warto wprowadzić monitoring mediów społecznościowych? Korzyści płynące z monitorowania mediów społecznościowych Z jakich narzędzi warto korzystać do monitoringu social mediów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152663 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności