Komunikacja elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(16)
Forma i typ
Artykuły
(11)
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Ambroziewicz Adam
(1)
Borucki Wojciech
(1)
Cabaj Krzysztof
(1)
Dzięgiel Anna Maria
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jaworski Artur
(1)
Kreczko Piotr
(1)
Oruba Norbert
(1)
Radziszewski Paweł
(1)
Sadowski Robert
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Sozański Jarosław
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Tadeusiewicz Ryszard (1947- )
(1)
Wieszczycka Wioletta
(1)
Wikary Krzysztof
(1)
Wolany Leszek
(1)
Wolińsk-Uchman Agnieszka
(1)
Wytrębowicz Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Komunikacja elektroniczna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(9)
Unia Europejska
(2)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Perspektywy Europejskie.
(Orzecznictwo ETS); (Monitor Unii Europejskiej)
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Lubelskiego Forum Bibliologów, Informatologów i Bibliotekarzy, 14 stycznia 2021 r., Lublin.
Bibliografie, netografie przy referatach.
M.in. Chełm, Lublin.
ANITA HAS-TOKARZ Wprowadzenie: Przestrzeń komunikacyjna współczesnej biblioteki - obszar działań i przedmiot badań RENATA MALESA Modele i instrumenty komunikacji marketingowej w bibliotece. Wybrane zagadnienia EKATERINA VEREZUB Biblioteka Narodowa Białorusi w wirtualnej przestrzeni komunikacyjnej MACIEJ SZTORC Biblioteka w wirtualnej przestrzeni - promocja, komunikacja, współpraca ANNA PIETUCH Funkcjonalna i przyjazna przestrzeń jako narzędzie wspierające efektywną komunikację z użytkownikami na przykładzie Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Pauliny Orsetti BOŻENA LECH-JABŁOŃSKA Biblioteka publiczna w strefie czerwonej i żółtej - na przykładzie Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie EWA ZIEMBOWICZ Strefa ciszy i plac zabaw - odrębne czy komplementarne oblicza współczesnej biblioteki szkolnej? GRAŻYNA PIECHOTA, GRAŻYNA SADURA Nowe czasy / nowe wyzwania - praca biblioteki szkolnej III LO im. Unii Lubelskiej w Lublinie w czasie pandemii MARIA DWORZYCKA O roli współpracy nauczyciela polonisty i bibliotekarza w rozwijaniu kompetencji czytelniczych uczniów MONIKA JANUSZ-LORKOWSKA "Czytamy gdzie indziej" - o promocji czytelnictwa poza tradycyjną przestrzenią bibliotek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154152 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Klawiatury i myszy bezprzewodowe dla każdego / Artur Jaworski. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2010, nr 35, s.77-78. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Rozdział 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ CZYM JEST STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH? Po co nam ta strategia? Co można osiągnąć dzięki strategii? O czym należy pamiętać? CZYM JEST CEL W KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH? Jaki cel wybrać na początek? Metoda SMART, czyli jak zdefiniować swój cel? Do czego przyczyni się dobranie odpowiedniego celu? TOŻSAMOŚĆ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Dlaczego warto o nią zadbać? Jak zbudować tożsamość marki? Od czego zacząć? Jak stworzyć tożsamość marki, będąc "nowym" w mediach społecznościowych? Czym jest "złoty krąg"? ANALIZA SWOT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Czym jest analiza SWOT w social mediach? Analiza SWOT od kuchni, czyli z czym to się je Rozdział 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA ANALIZA KONKURENCJI - NA CZYM POLEGA I JAK JĄ WYKONAĆ? Czym jest analiza konkurencji i w czym nam pomoże? Główny cel analizy konkurencji w mediach społecznościowych, czyli dlaczego warto ją przeprowadzić? Narzędzia oraz techniki analizy konkurencji w mediach społecznościowych Jak wykonać analizę konkurencji w social mediach krok po kroku? Jak napisać raport z analizy konkurencji? Narzędzia do analizy konkurencji w social mediach Z jakich narzędzi można korzystać do analizy konkurencji w social mediach? BUYER PERSONA - CZYM JEST I JAK MOŻNA JĄ WYKORZYSTAĆ W SOCIAL MEDIACH? Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu Buyer Persony? Jak stworzyć Buyer Personę? Kilka kroków dzieli Cię od stworzenia Buyer Persony. Pozwól, że pokażę Ci, jak to zrobić Jak wykorzystać Buyer Personę w social mediach? O tym musisz pamiętać! Jak pielęgnować kontakty w social mediach? OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ W SOCIAL MEDIACH Jak zdefiniować grupę docelową? Jak stworzyć grupę docelową w social mediach? Jak pielęgnować kontakty w grupie docelowej? Jak Twoja firma może wykorzystać grupę docelową w mediach społecznościowych? Rozdział 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE DOPASUJ PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY DO SWOJEGO BIZNESU Facebook - lider sieci osobistych JĘZYK KOMUNIKACJI - JAK GO STWORZYĆ I DLACZEGO JEST TAK WAŻNY? Czym jest język komunikacji? Dlaczego język komunikacji jest tak ważny? Na co zwrócić uwagę? Jak stworzyć i pokazać w social mediach język komunikacji? Przeprowadź analizę obecnego języka komunikacji Określ swoją grupę docelową i Buyer Personę Zweryfikuj swój ton Kiedy już stworzysz swój język komunikacji, pamiętaj o jego nieustannej weryfikacji i aktualizacji Dlaczego warto prowadzić komunikację w social mediach w różnych językach? TWORZENIE TREŚCI W SOCIAL MEDIACH Jak tworzyć dobre treści w social mediach? O czym pamiętać, tworząc treści w social mediach? Czy warto korzystać z firmy zewnętrznej do tworzenia treści w social mediach? PRZEGLĄD NAJPOPULARNIEJSZYCH FORMATÓW Treści pisane - czyli artykuły, poradniki, blogi itp. E-booki - czyli elektroniczne książki Odnośniki do treści zewnętrznych - czyli tzw. linki Zdjęcia - czyli treść w formie obrazu Filmy wideo - czyli obrazki w ruchu Stories - czyli krótkie relacje Filmy na żywo - czyli transmisje livestreamingowe DZIAŁANIA SPONTANICZNE I NIEPLANOWANE Czym jest RTM? Jak działa RTM? O czym musisz pamiętać, stosując marketing w czasie rzeczywistym? Czym są treści viralowe? Czym tak naprawdę są virale? Jakie treści mają szansę stać się viralem? Przepis na viral w kilku krokach Rozdział 4. ZACZNIJ TWORZYĆ BUDŻET W SOCIAL MEDIACH Dlaczego warto mieć określony budżet na media społecznościowe? Co warto wiedzieć o budżecie w social mediach? Co powinien zawierać budżet w social mediach? Rodzaje budżetu, czyli o tym, jak zarządzać budżetem w firmie Jakie elementy składają się na budżet? HARMONOGRAM PUBLIKACJI Czym jest harmonogram publikacji? Podstawowe elementy harmonogramu publikacji, czyli co powinien zawierać Twój kalendarz Dlaczego warto prowadzić harmonogram publikacji? Jakich narzędzi warto używać? Jak stworzyć harmonogram publikacji? UZUPEŁNIENIE STRATEGII O REKLAMY Czym są reklamy płatne w social mediach? Dlaczego warto inwestować w płatne reklamy w mediach społecznościowych? Na co zwrócić uwagę, wdrażając płatne reklamy w social mediach? Dostosuj strategię płatnych reklam do platformy POMIAR EFEKTYWNOŚCI Gdzie śledzić wskaźniki efektywności? Mierzenie współczynników efektywności w mediach społecznościowych - o czym warto wiedzieć? Jak mierzyć współczynniki efektywności? Nowe funkcje, zmiany w polityce prywatności czy aktualizacje algorytmów - czyli jak ewolucja social mediów wpływa na pomiar efektywności kampanii marketingowych? Rozdział 5. DBAJ O RELACJE JAK TWORZYĆ I PIELĘGNOWAĆ RELACJE Z AMBASADORAMI MARKI W SOCIAL MEDIACH? Gdzie szukać ambasadorów marki? Ambasadorów marki możesz znaleźć wśród społeczności na portalu społecznościowym Ambasador marki może się również skrywać wśród dotychczasowych klientów Ambasador marki może być Twoim partnerem biznesowym Ambasadorzy marki wśród pracowników Twojej firmy? Tak, tam również możesz znależć dobrych kandydatów! Ambasador marki wśród influencerów? Dlaczego warto budować relacje z ambasadorami marki? Na co zwrócić uwagę przy dobieraniu ambasadorów marki? WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI W SOCIAL MEDIACH Dlaczego warto podjąć współpracę z influencerem? Gdzie i jak szukać influencerów? Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? Jak zbudować dobrą relację z influencerem? Jakie cele można realizować we współpracy z influencerami? JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KRYZYSU W SOCIAL MEDIACH? Przezorny zawsze ubezpieczony - czyli etap przygotowawczy Jest akcja, musi być reakcja - czyli prowadzenie kryzysu w social mediach Mądry Polak po szkodzie, czyli działania pokryzysowe DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z NARZĘDZI DO MONITOROWANIA SOCIAL MEDIÓW? Dlaczego warto wprowadzić monitoring mediów społecznościowych? Korzyści płynące z monitorowania mediów społecznościowych Z jakich narzędzi warto korzystać do monitoringu social mediów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152663 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
Nowe zasady marketingu i PR Jak bezpośrednio dostrzeć do kupujących Media społecznościowe i twoja docelowa publiczność Blogi - jak skłonić miliony do opowiedzenia twojej historii Audio i wideo skłaniaja do działania Bogata witryna internetowa Marketing i public relations w czasie rzeczywistym Rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w marketingu i PR Twoj własny plan marketingowy i PR-owy Rozwijanie biznesu - marketing i PR jako narzędzia zwiększające sprzedaż Strategie tworzenia rewelacyjnych treści Jak pisać dla swoich nabywców Rola serwisów społecznościowych Blogowanie - bezpośrednia droga do nabywcy Obraz jest wart tysiaca słów Wideo i podcasty bez tajemnic Jak dotrzeć bezpośredio do nabywców dzięki komunikatom informacyjnym Twoje centrum prasowe - przestrzeń nie tylko dla mediów Nowe zasady docierania do mediów Newsjacking - porwij media swoją historią Marketing w wyszukiwarkach internetowych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 72
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152380 N, 152379 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6468 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Władcy klawiatury? / Agnieszka Springer, Wojciech Borucki. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 4, s.66-71. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Globalna synchronizacja danych / Wioletta Wieszczycka. W: Eurologistics. 2010, nr 2, s.34-35. - Suchy Las : Eurologistics s.c, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Telepraca - wygodna forma zatrudnienia / Krzysztof Wikary. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2009, nr 9, s.20-24. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 159-161.
1. Czym jest internet rzeczy? 1.1. Architektury rozwiązań internetu rzeczy 1.2. Modele referencyjne 1.2.1. Model ITU-T 1.2.2. Model 8 warstwowy 1.2.3. Model W3C 1.2.4. Model IIC 1.3. Problemy konstrukcyjne 2. Bezpieczeństwo systemów komunikujących się 2.1. Zagrożenia dotyczące systemów IoT 2.2. Podstawowe usługi bezpieczeństwa 2.2.1. Poufność 2.2.2. Integralność 2.2.3. Uwierzytelnienie 2.2.4. PKI i sieci zaufania 2.3. Mechanizmy bezpieczeństwa w stosie protokołów 2.3.1. SSL/TLS 2.3.2. SSH 2.3.3. IPsec 2.3.4. Mechanizmy bezpieczeństwa w warstwie łącza danych 2.4. Mechanizmy bezpieczeństwa dla usług i aplikacji WWW 2.4.1. Security Assertion Markup Language (SAML) 2.4.2. OAuth 2.4.3. OpenID Connect (OIDC) 2.5. Wyzwania bezpieczeństwa IoT 2.6. Podsumowanie – bezpieczeństwo systemów IoT 3. Komunikacja na poziomie aplikacji 3.1. Terminologia 3.2. Identy􀏐ikacja rzeczy i urządzeń IoT 3.2.1. RFID i EPC 3.2.2. Identy􀏐ikatory de􀏐iniowane przez IEEE 3.2.3. UUID 3.2.4. Klucze kryptogra􀏐iczne i HIP 3.2.5. Przesłanki do budowy systemów identy􀏐ikacji 3.3. Technologie WWW 3.3.1. Wykrywanie udostępnianych zasobów 3.3.2. REST 3.3.3. WebSocket 3.3.4. Języki specy􀏐ikacji danych i API WWW dla WoT 3.3.5. Specy􀏐ikacje semantyczne dla systemów IoT 3.4. Dedykowane protokoły wymiany wiadomości 3.4.1. CoAP 3.4.2. MQTT 3.4.3. STOMP 3.4.4. XMPP 3.4.5. WAMP 3.4.6. AMQP 3.4.7. DDS 3.4.8. OPC UA 3.4.9. Wybór protokołów wymiany wiadomości 3.5. Podsumowanie – komunikacja na poziomie aplikacji 4. Warstwy transportu i sieci 4.1. Protokoły transportu 4.2. Warstwa sieci 4.2.1. IPv6 4.2.2. Routing 4.2.3. Wykrywanie i autokon􀏐iguracja interfejsów sieciowych 4.3. Podsumowanie – warstwa transportu i sieci 5. Sieci bezprzewodowe 5.1. Podstawy komunikacji radiowej 5.1.1. Zakres częstotliwości 5.1.2. Organizacja kanałów radiowych 5.1.3. Energochłonność komunikacji 5.2. Standardy komunikacji 5.2.1. Bluetooth 5.2.2. IEEE 802.15.4 5.2.3. ZigBee 5.2.4. 6LowPAN 5.2.5. Thread 5.2.6. Inne standardy komunikacji na małe odległości 5.2.7. Inne standardy komunikacji na duże odległości 5.3. Podsumowanie – sieci bezprzewodowe
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 170
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152091 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szerokopasmowy internet w polskich gminach W: Monitor Unii Europejskiej. 2010, nr 10, s. 67-70. - 2010
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Źródła: MG, UKE, GUS, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności