Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(36)
Forma i typ
Książki
(19)
Artykuły
(17)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(10)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(12)
Autor
Brunson Russell
(2)
Błażewicz Grzegorz
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Oruba Norbert
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Zapolska Sylwia
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Brach Paweł
(1)
Bryks Sebastian
(1)
Capiński Michał
(1)
Chmiel Bartłomiej
(1)
Dobrowolska Edyta
(1)
Ekiert Marcin
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Gołub Adam
(1)
Grams Maciej
(1)
Graziosi Dean
(1)
Kaczmarek Radosław
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kobierzewski Michał
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Legutko Katarzyna
(1)
Marciniak Magdalena
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Mrozek Irena
(1)
Oszajca Anna
(1)
Paszkiewicz Robert
(1)
Pispers Ralf
(1)
Podrez-Siama Ewelina
(1)
Radziemski Maciej
(1)
Rode Joanna
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Walczak Wojciech
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Ślipko Szymon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(35)
angielski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing cyfrowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Poradnik
(12)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(17)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 220-232.
POZYCJONOWANIE STRON JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W INTERNECIE Orientacja przedsiębiorstwa na rynek Pojęcie komunikacji marketingowej Funkcje komunikacji marketingowej Cele komunikacji marketingowej Modele sprzedaży Istota komunikacji marketingowej w internecie Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie Content marketing Social media marketing Performance marketing Pozycjonowanie stron internetowych KLUCZOWE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZYCJE STRON W WYSZUKIWARCE Strategia SEO Cele pozycjonowania strony Istota strategii komunikacji marketingowej Słowa kluczowe Parametry techniczne Działania on-site Budowanie witryn dla SEO Pozycjonowanie techniczne Rola marketingu treści Działania off-site. Rola linków i linkowania Wpływ linków z kanałów social mediów (social media marketing) Spam SEO Czynniki behawioralne w pozycjonowaniu stron Metadane UX/UI Jakość witryny Brand Audyt SEO Audyt strony internetowej Analiza rynku i konkurencji Analiza sukcesu ZNACZENIE WYBRANYCH CZYNNIKÓW W POZYCJONOWANIU SERWISÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 73
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152296 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6481 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 193-199.
FILOZOFIA MARKETING AUTOMATION 1. Nowe wyzwania marketera Mobile first Jeszcze nowszy konsument Hiperpersonalizacja RODO a śledzenie użytkowników Koniec ery ciasteczek Transparentność w zbieraniu danych 2. Dwie rewolucje w marketingu Procesy i kodyfikacja wiedzy Big Data, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja 3. Kim jesteśmy i dlaczego powstała ta książka? 4. Gówno artysty – pardon, to już było REWOLUCJA 1.0 O KODYFIKACJI PROCESÓW W MARKETINGU SŁÓW KILKA 5. Od automatyzacji lejka sprzedażowego do AI – historia platform do automatyzacji Automatyzacja w B2B i B2C Kiedy każdy jest #marketingautomation Dane klienta w centrum uwagi Platformy Marketing Automation versus Customer Data Platform 6. Najważniejsze funkcje systemu Marketing Automation, czyli podwaliny Rewolucji 1.0 Identyfikacja anonimów i profile 360 stopni Automatyczna segmentacja kontaktów Zdarzenia, warunki, akcje Single channel, multi-channel, omnichannel Personalizacja 1-1 i dynamiczny kontent Mądrzejszy outbound Analityka cross-channel 7. Fakty i mity marketing automation Marketing automation to obszar wyłącznie dla marketerów Marketing Automation to tylko software Nie masz bazy klientów – automatyzacja to najlepsze rozwiązanie Marketing Automation jest tylko dla największych firm Jeśli chcesz dobrego wdrożenia, zatrudnij agencję REWOLUCJA 2.0 JAK BIG DATA ZMIENIA MARKETING 8. Oswajamy Big Data 7V Big Data Współczesny rynek Big Data Trendy w Big Data 9. Dlaczego Google wie lepiej i czy nie wie za dużo? 10. Chaos informacyjny 11. Korelacja zamiast przyczynowości 12. Wszystko jest daną 13. Algorytm ułoży dla ciebie serial i playlistę 14. Dane jako kapitał firmy 15. Wykorzystanie Big Data w marketingu Jak to działa? Na jakiej zasadzie zbiera się dane? Jakie dane mogę i jakie powinienem zbierać? Data Ethics SZTUCZNA INTELIGENCJA W MARKETINGU 16. Krótka historia algorytmów i uczenia maszynowego 17. Uczenie maszynowe czy sztuczna inteligencja 18. Co potrafi sztuczna inteligencja 19. Czego sztuczna inteligencja nie potrafi i czy będzie potrafić? 20. Czy sztucznej inteligencji należy się bać 21. Rodzaje algorytmów uczenia maszynowego i ich zastosowanie w marketingu Collaborative Filtering Sieci neuronowe Deep Learning Algorytmy regresyjne Drzewa decyzyjne 22. Sztuczna inteligencja w marketingu Czatboty Lepsze, spersonalizowane wyniki wyszukiwania Wirtualny asystent Zautomatyzowane wiadomości e-mail Segmentacja bazy Powitalne i urodzinowe kupony Powiadomienia push Rekomendacje produktowe Video Body Language Monitoring 23. Ograniczenia Machine Learningu NOWA DROGA TECHNOLOGII MARKETINGOWYCH 24. Personalizacja versus hiperpersonalizacja 25. Nowe podejście do pomiaru efektywności w e-commerce 26. Deep Behavioural Profiling 27. Jak zbudować ofertę na podstawie danych, których jeszcze nie ma 28. Marketing oparty na predykcjach sztucznej inteligencji Predykcja wartości życiowej klienta Predykcja zakupów Predykcja churnu Predykcja optymalnego czasu i kanału komunikacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 290 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 63
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150738 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big Data / Grzegorz Błażewicz. - Wydanie I - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 181 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia, netografia strony 177-[181].
FILOZOFIA MARKETING AUTOMATION Zaczarowani przez szamanów marketingu Nowy marketer i nowa szkoła marketingu Do kogo adresowana jest ta książka i jak z niej korzystać Znaczenie rewolucji Big Data Czemu Google wie lepiej Korelacja zamiast przyczynowości Wszystko jest daną Algorytm ułoży dla ciebie serial i playlistę Dane jako kapitał firmy Nowy konsument Samodzielność Prosument i jego zwyczaje Mobilność Rola aplikacji Apifikacja Efekt ROPO i showrooming: dlaczego klienci migrują między kanałami Internet rzeczy Dwa pozornie sprzeczne trendy w zachowaniu konsumentów Cyfrowe ślady i dlaczego klienci zostawiają swoje dane Digital body language Informacje składające się na digital body language Budowanie modeli: podróż zakupowa klienta i buyer persona Wyższość analizy zachowania konsumentów nad innymi sposobami pozyskiwania wiedzy Nowy marketer Inbound vs. outbound Romantyczna i pragmatyczna Cykle HADI Marketing predyktywny Dysproporcja między dyskursem a praktyką Czemu marketerzy nie potrafią współpracować ze sprzedawcami (a dlaczego powinni)? Nowy sprzedawca Kto ufa sprzedawcom? Mikser i wehikuł czasu Atlassian, czyli absurdy B2B Tesla Motors, czyli pożegnaj sprzedawcę samochodów Dopasowanie do kontekstu MARKETING AUTOMATION I BIG DATA REDEFINIUJĄ MARKETING, JAKI ZNAM Klasyczne 4P Porady dla osób, które wybierają platformę marketing automation Wyciek leadów Rola edukacji w procesie zakupowym Content marketing z marketing automation Idealny content marketing wspomagany automatyzacją Symptomy braku równowagi między produkcją treści i automatyzacją Jak łączyć content marketing i marketing automation? Nowe podejście do e-mail marketingu Potęga e-mail marketingu, czyli lekcja od Baracka Obamy Co wiedział Jacob Palme, czyli o zmęczeniu komunikacyjnym Przestań utożsamiać e-mail marketing z newsletterami albo zamęcz klienta na śmierć Personalizacja wiadomości e-mail Wiadomości 1-do-1 Programy lojalnościowe Zostań dyrektorem departamentu lojalności Co to jest lojalność i czy klient może być lojalny? Perspektywa customer lifetime value: myślmy o pozyskanym kliencie w perspektywie całościowej relacji, nie pojedynczych transakcji RFM Pojęcie lojalności 8. Kanał mobile Aplikacje jako narzędzie marketingowe Mobile marketing automation Tworzenie buyer persona Czym jest persona? Zastosowanie person Budowanie persony Pytania przydatne podczas tworzenia buyer persona dla B2B Pytania dotyczące tworzenia buyer persona dla B2C Monitoring kontaktów i zarządzanie nimi przez CRM Zbieranie danych o użytkownikach Scoring Pozyskiwanie leadów Formularze kontaktowe, które działają Twój klient Pinokio: progresywne profilowanie kontra nieprawidłowe dane w formularzach Jak długi ma być formularz? Pozyskiwanie leadów przez gated content lub bonusy E-mail marketing Higiena bazy Regularne czyszczenie bazy Segmentacja klientów Autorespondery i wiadomości dynamiczne Wiadomości powitalne Zwiększanie wartości koszyka E-maile zwiększające zaangażowanie E-maile urodzinowe E-maile reaktywujące E-maile ratujące porzucone koszyki zakupowe w e-commerce Lead nurturing Zanim przygotujesz program „pielęgnacji leadów” Fazy lead nurturing Kampanie wielokanałowe Kampanie tematyczne kierowane do obecnych klientów Lead recycling Lead nurturing dla pracowników Korzyści z lead nurturing i jak je zmierzyć Website marketing Wzrastająca rola silników rekomendacji Personalizacja strony WWW Przykłady: dynamiczne zestawy i widgety z rekomendowaną ofertą Sprzedaż Cold calling Identyfikacja gotowości zakupowej Alerty w marketing automation Znaczenie social media dla sprzedaży Retencja Działania adresowane do lojalnych klientów Programy lojalnościowe z wykorzystaniem marketing automation Wykorzystanie mobile w programach lojalnościowych Marketing automation jako wsparcie dla biura obsługi klienta Social media Blaski i cienie social media dla biznesu Cały Facebook jest o tym samym Podstawowa zasada: żadna platforma social media nie może być twoim głównym narzędziem komunikacji Ustalanie celów: integracja z marketing automation Automatyzacja social media Personalizacja reklam na Facebooku za pomocą custom audiences i platformy marketing automation Angażuj pracowników Mobile Powiadomienia push Mobile CRM i personalizacja powiadomień Nie zapominaj o SMS-ach! M-handel Adresowanie online – offline gap: efekt ROPO Analityka marketingu KPI Trendy w działaniach analitycznych: kierunki rozwoju Testy A/B Porady dla osób, które wybierają platformę marketing automation Mity na temat marketing automation Kiedy opłaca się wdrażać marketing automation? Jak wybrać platformę marketing automation? Jak wygląda praca z platformą marketing automation? Rozwiązania marketing automation dla B2B Rozwiązania marketing automation dla B2C i e-commerce
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 75
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152829 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6513 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie Twojego ruchu Stawanie się ekspertem Zyskiwanie pewności siebie Uczenie Twoich formuł Trzy główne rynki lub pragnienia Nowa okazja (Twoja oferta) Nowa okazja Więcej pieniędzy z tej samej formuły Przyszłościowy cel (Twój ruch) Przyszłościowy cel Budowanie przekonania Most olśnienia Dwie podróże bohatera Skrypt mostu olśnienia Cztery główne historie 10 x sekretów — sprzedaż jeden do wielu Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar") Wielkie domino Trzy sekrety Pakiet i zachęty Zachęty próbne Stawanie się przewodnikiem dla wymarzonych klientów Testowanie prezentacji na żywo Doskonałe webinarium w skrócie Doskonałe webinarium w 5 minut Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154059 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
TWÓJ WYMARZONY KLIENT Kim jest Twój wymarzony klient? Gdzie oni się ukrywają? Wymarzona setka Haczyk, historia, oferta i Atrakcyjna Postać Wypracuj swoje dojście, kup swoje dojście Ruch, który posiadasz Lejki podtrzymywania kontaktu Infiltracja wymarzonej setki SEKCJA II. WYPEŁNIJ SWÓJ LEJEK Napełnij swój lejek w sposób naturalny (wypracuj sobie dojście) Wypełnij swój lejek płatnymi reklamami (kup sobie dojście) Sekrety ruchu na Instagramie Sekrety ruchu na Facebooku Sekrety ruchu Google'a Sekrety ruchu na YouTubie Po klapsach i pstryknięciach Dominacja konwersacyjna SEKCJA III. HAROWANIE WZROSTU Centrum lejkowe Cudze kanały dystrybucji Twoja armia partnerów Zimny ruch Inne sposoby hakowania wzrostu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154060 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie II, 5 dodruk. - Warszawa : PWN, 2021. - 543, [6] stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Nazwy autorów na stronach [545-549].
Bibliografia na stronach 539-543.
PODSTAWY - SOLIDNY BACKGROUND 1.Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 2.Marketing 3.0 Michał Dziekoński 3.Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz 4.Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Belech 5.Social media - społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski 6.Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda SKŁADOWE SUKCESU 7.Usability i User Experience Jarosław Królewski 8.Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński 9.E-mail marketing Paweł Sala 10.Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 11.Gry w Internecie lacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska 12.Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 13.Od e-commerce do „zakupów totalnych" Justyna Dziegieć 14.Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska 15.Copywriting Leszek Łuczyn 16.Content marketing Barbara Stawarz 17.Kampanie społeczne w Internecie loanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech JAK TO POLICZYĆ? 18.Badania mediów internetowych Andrzej Carapich 19.Monitoring mediów społecznościowych jarostaw Roszkowski 20.Humań Crafted Rules vs Artif icial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA 21.Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 22.Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Całuszka 23.Z technologią za pan brat laroslaw Królewski, Miłosz Baluś 24.Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński 25.Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski 26.Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk 27.Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk 28.Marketing w start-upach Marek Przystaś
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152812, 152809, 152813, 152810, 152811 (5 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Wstęp do strategii marketingowej Grupa docelowa Wyznacz cele Jak robi to konkurencja? Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku? Budżet Współpraca z agencją - zlecam i zapominam? 3. Reklama w Google Ads SEO + PPC = sukces Jak działa Google Ads - system aukcji Ranking reklamy i wynik jakości Struktura konta Jak budować strukturę kampanii i grup reklam? Słowa kluczowe i dopasowania Dziel i rządź: grupy reklam a słowa kluczowe Dopasowania słów kluczowych Budowanie list słów kluczowych Sposoby i narzędzia pomocne w szukaniu słów kluczowych Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam Reklamy a struktura konta Elementy tekstu reklamowego Wyróżnij się albo zgiń Unikalna cecha oferty Elementy budowania reklam Funkcje specjalne Rozszerzenia reklam Landing pages - strony docelowe 7 najważniejszych elementów dobrej strony docelowej Reklama w sieci wyszukiwania Pierwsza kampania Grupy reklam, słowa kluczowe i teksty reklamowe Reklamy produktowe i dynamiczne Dynamiczne reklamy (DSA) Kampanie produktowe (4. Reklama w sieci reklamowej Google Co to jest GDN? Dlaczego warto z tego korzystać Model See-Think-Do-Care Formaty reklamowe Możliwości targetowania w sieci reklamowej Znajdź swojego użytkownika Płatności Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy Jak działa remarketing? Listy remarketingowe Strategie remarketingowe Remarketing dynamiczny Reklama w YouTube Formaty reklamowe Ustawienia reklamy wideo Przygotowanie contentu wideo Kierowanie . Reklamy Discovery Formaty reklam Discovery Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads Model See-Think-Do-Care Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii Optymalizacja kampanii reklamowej Przygotowanie konta Najważniejsze metryki Kiedy rozpocząć optymalizację kampanii? Dziesięć przykładów optymalizacji na różnych poziomach Podsumowanie działań optymalizacyjnych Narzędzia dodatkowe i automatyzacja Reguły automatyczne Skrypty Konto zbiorcze - MCK Edytor Ads Google SpreadSheet Narzędzia inteligentne optymalizujące kampanie Egzaminy i partnerzy Google Klient vs. agencja SEO Pozycjonowanie Podstawy SXO - użyteczność a SEO Fakty o działaniu w internecie Wejdź w głowę Twojego użytkownika. Grupa docelowa Obiekcje klienta i Twoje "dlaczego" Krótka analiza ekspercka strony WWW Wybór domeny i jej konfiguracja Przeszłość domeny Konfiguracja domeny Elementy optymalizacji treści Słowa kluczowe w SEO Tag description Tag H1 Elementy stron z treścią Content marketing Duplicate content Core Web Vitals Google Search Console Weryfikacja witryny Korzystanie z raportów: widoczność Korzystanie z raportów: optymalizacja Eksperymenty i personalizacja Analiza linków Popularność strony, czyli link building Przykłady linków Zaplecza SEO Zaawansowana analiza SEO: crawlery (190). Google Analytics Dlaczego potrzebuję analityki internetowej? Era Big Data Dane ilościowe i jakościowe Jak działa Google Analytics? Wersje Analytics - Universal vs. GA4 Jak są zbudowane raporty? Podstawowe wymiary i metryki Zakres wymiarów i danych Struktura konta i instalacja kodu śledzenia Instalacja kodu śledzenia Nie zapomnij o prywatności - RODO i GDPR Zanim zaczniesz konfigurację Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora. Konfiguracja celów Zdarzenia Określenie celów i najważniejszych metryk Raportowanie Podstawy analizy danych (237) Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące #1 Czas rzeczywisty #2 Odbiorcy #3 Pozyskanie #4 Zachowanie #5 Konwersje Raporty niestandardowe Alerty niestandardowe Analityka w audycie SEO Analiza wyszukiwarki wewnętrznej Analiza raportów Analiza błędów witryny Alerty niestandardowe vs. Custom Insights Ulepszona analiza szybkości ładowania się stron Współczynnik odbić z wyników wyszukiwania Duplikaty treści Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane Google Tag Manager (GTM) Testowanie wersji Publikacja i wersje GTM - zmienne wbudowane Mierzenie zdarzeń Zliczanie wysłania formularzy Warstwa danych ( Skrypty e-commerce Inne zaawansowane funkcje Analytics . User ID (302) Measurement Protocol i Import danych Grupowanie kanałów i treści Eksport danych Dane ilościowe Dane jakościowe Google Optimize Wizualizacja danych w Google Data Studio
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6512 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Dla studentów, specjalistów, ekspertów, menedżerów.
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe Jolanta Tkaczyk Rozdział 2. Konsument w internecie Michał Kot Rozdział 3. Badania marketingowe online Anna Miotk Rozdział 4. Mierzalność działań online Paweł Gruszecki Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Rozdział 6. Usługi interaktywne Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Rozdział 8. Projektowanie interfejsów Wojciech Szymański Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Rozdział 11. Reklama internetowa Paweł Sala Rozdział 12. E-mail marketing Dagmara Plata-Alf Rozdział 13. Marketing Automation Szymon Lisowski Rozdział 14. Social media marketing Tomasz Woźniak Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Rozdział 16. Content marketing Magdalena Daniłoś Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube Aleksander Winciorek Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing Konrad Zach Rozdział 19. Personal branding Grzegorz Mazurek Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152881 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
JAK BUDOWAĆ MARKĘ W INTERNECIE? JAK SIĘ PROMOWAĆ? Błędy w marketingu, przez które Twój biznes się nie rozwija Kim jest Twój klient - tworzymy persony i określamy grupy docelowe Grupa docelowa Co to jest persona i po co ją tworzymy? Jak stworzyć personę? Błędy w tworzeniu persony Mapa empatii, czyli czego potrzebują Twoi odbiorcy Jak wygląda mapa empatii? Jak wypełnić mapę empatii? 2. STRONA INTERNETOWA Jak się zabrać za tworzenie strony internetowej? Czego potrzebujesz do założenia strony internetowej? Jak wybrać domenę i hosting? Na co zwrócić uwagę, wybierając hosting? Customer Journey Map - jak wygląda podróż Twojego klienta? Czy warto stworzyć Customer Journey Map? 3. NEWSLETTER Czego potrzebujesz do stworzenia newslettera? Jak legalnie wysyłać newsletter? Maile automatyczne Lead magnet 4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE Instagram - dla kogo? Jakie formaty treści są na Instagramie? Jakie typy postów możesz tworzyć i dodawać? TikTok - nowy gracz na rynku Jak zacząć działać na TikToku? Jak tworzyć fily na TikToka? Facebook Jak budować pozycję eksperta na Facebooku? Pinterest Jak prowadzić konto na Pinterest? Plan i konsekwencja drogą do sukcesu O czym pisać? Skąd brać pomysły na treści? Redystrybucja treści 5. LEJEK MARKETINGOWY Jak przeprowadzić klienta od zdobycia uwagi po zakup? Jak mierzyć marketing? 6. REKLAMY PŁATNE Jak ustalić budżet reklamowy? Z jakiego systemu reklamowego korzystać? Facebook Ads (Meta) Konfiguacja menadżera reklam Konfiguacja pixela Cele reklamowe Standardowe grupy odbiorców Niestandardowe grupy odbiorców Budżet reklamowy Analiza wyników TikTok Ads Konto osobiste Konto Pro Struktura tworzenia reklam Dla kogo jest system reklamowy na TikToku? Czy TikTok Ads jest dla Ciebie? Cele w TikTok Ads TikTok Insight Audience Budżet reklamowy 7. JAK TWORZYĆ ATRAKCYJNE TREŚCI W INTERNECIE? Jak zadbać o warstwę wizualną swoich materiałów? Czym jeszcze warto się zainteresować? Technologia AR Google Moja Firma Wykorzystanie afiliacji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154845 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności