Waśko Zbigniew
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(11)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WEAiI
(20)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Waśko Zbigniew
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Elektronicy
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Adobe Photoshop CS (oprogramowanie)
(3)
Programy graficzne
(3)
Adobe Photoshop (oprogramowanie)
(2)
Autodesk 3D Studio (oprogramowanie)
(2)
Elektronika
(2)
Excel
(2)
Obsługa i eksploatacja
(2)
Adobe After Effects (oprogramowanie)
(1)
After Effects
(1)
Arduino (mikrokontroler)
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
AutoCAD (oprogramowanie)
(1)
Autodesk 123D (oprogramowanie)
(1)
Automatyka domowa
(1)
Blender (program graficzny)
(1)
Budowa i konstrukcje
(1)
Business Intelligence
(1)
Cewka indukcyjna
(1)
Czujniki
(1)
Dioda LED
(1)
Drukowanie przestrzenne
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektrotechnika
(1)
HTML
(1)
Informatyka
(1)
Java (język programowania)
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kondensator
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Maya (oprogramowanie)
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Microsoft Windows (system operacyjny)
(1)
OpenGraphicsLibrary (oprogramowanie)
(1)
Oporniki
(1)
Organizacja
(1)
Photoshop
(1)
Power BI
(1)
PowerPoint
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programy komputerowe
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przekaźniki
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przetwarzanie mobilne (informatyka)
(1)
Przetworniki
(1)
Psychologia
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Sterowniki programowalne
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Tranzystory
(1)
Tyrystor
(1)
Układ logiczny
(1)
Układ scalony
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Poradnik
(6)
Podręczniki
(2)
Poradniki
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Inżynieria i technika
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tłumaczenie z wykorzystaniem fragmentów książki "Getting things done, czyli sztuka bezstresowej efektywności" w tłumaczeniu Marcina Kapeli.
Na okładce: Całkiem nowe wydanie.
Indeks.
CZĘŚĆ I. SZTUKA GETTING THINGS DONE (33) Rozdział 1. Nowe praktyki w nowej rzeczywistości (35) Rozdział 2. Jak kontrolować swoje życie: pięcioetapowy proces zarządzania strumieniem zadań (65) Rozdział 3. Jak kreatywnie zabrać się do realizacji projektu: pięć stadiów planowania projektów (103) CZĘŚĆ II. NAUKA SZTUKI BEZSTRESOWEJ EFEKTYWNOŚCI (135) Rozdział 4. Jak zacząć: wybór czasu, miejsca i narzędzi (137) Rozdział 5. Gromadzenie: zbieranie swoich "spraw" (163) Rozdział 6. Analiza: opróżnianie inboxów (189) Rozdział 7. Porządkowanie: odpowiednia kategoryzacja zadań (213) Rozdział 8. Przegląd: aby wszystko było aktualne i funkcjonalne (275) Rozdział 9. Działanie: wybór najlepszych opcji (291) Rozdział 10. Przejęcie kontroli nad realizowanymi projektami (319) CZĘŚĆ III. EFEKTY PRZESTRZEGANIA PODSTAWOWYCH ZASAD (335) Rozdział 11. Efekt nawyku gromadzenia (337) Rozdział 12. Efekt podejmowania decyzji zgodnie z zasadą najbliższego działania (351) Rozdział 13. Efekt ukierunkowania na rezultaty (367) Rozdział 14. GTD a kognitywistyka (377) Rozdział 15. Droga do mistrzostwa w GTD (391)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 283 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148091 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla majsterkowiczów, hobbystów, artystów i projektantów.
Wprowadzenie do trójwymiarowości Jak posługiwać się programami typu CAD Kostka widoków Wstążka Menu główne Menu pomocy Logowanie Sterowanie za pomocą myszy Zaznaczanie Zaznaczanie kilku obiektów naraz Orbitowanie Prawostronny pasek narzędziowy Przesuwanie (Pan) Orbitowanie (Orbit) Przybliżanie (Zoom) Drzewo projektu 123D Sculpt+ Rozpoczynamy pracę w 123D Sculpt+ Wyszukiwanie modeli upublicznianych przez członków społeczności Sculpt+ Przycisk Me Przycisk Create Budowanie od podstaw Przestrzeń robocza szkieletu Menu Undo Redo Help Reset Camera Nawigowanie w trybie szkieletowym Przybliżanie i oddalanie widoku Przesuwanie widoku Edycja szkieletu Tworzenie Usuwanie, wycinanie, kopiowanie i wklejanie Dodawanie stawów Łączenie stawów Przemieszczanie stawów Kształtowanie szkieletu Obracanie Skalowanie Wypalanie Przestrzeń robocza rzeźbienia i malowania Rzeźbienie Powrót do głównej przestrzeni rzeźbienia Rzeźbienie przez wypychanie Rzeźbienie przez drążenie Wygładzanie Wyostrzanie Spłaszczanie Chwytanie Symetria Tryb Color Paint (malowanie) Narzędzia trybu Color Paint Opcje próbek kolorów Opcje pędzli Pędzel twardy (Hard Brush) Pędzel miękki (Soft Brush) Więcej pędzli (More Brushes) Teksturowanie przez pocieranie Wybór obrazu Zdjęcie Zdjęcie wprost z aparatu Wzorek Twarz Oczy Szara, cętkowana tekstura Trzy gwiazdki Ukrywanie obrazu Tryb ustawiania pozy Narzędzie Pose (pozuj) Narzędzie Orient (kieruj) Tryb środowiska Tryb publikacji i wytwarzania 123D Meshmixer Do czego może służyć Meshmixer? Rozpoczynanie pracy Import (importuj) Open (otwórz) 123D Import Bunny (importuj królika) Import Sphere (importuj sferę) Import Plane (importuj płaszczyznę) Keyboard Shortcuts (skróty klawiszowe) Ćwiczenie: Uszczelnianie królika Etap 1. Zaimportuj królika Etap 2. Znajdź otwór Etap 3. Załataj dziurę Drukowanie Pasek narzędziowy Import (importuj) Meshmix (mieszaj siatki) Biblioteka My Parts (elementy własne) Select (zaznacz) Sculpt (rzeźbij) Edit (edytuj) Analysis (analiza) Inspirujące projekty z Meshmixera 123D Design Instalacja i przygotowanie do pracy Poruszanie się po programie Na początek: zabawa z klockami Etap 1. Utwórz prostokąt na płaszczyźnie głównej Etap 2. Przekształć prostokąt w obiekt 3D Etap 3. Zmodyfikuj model Biblioteka podzespołów Modelowanie od podstaw Menu główne New (nowy) Open (otwórz) Insert (wstaw) Import SVG (importuj SVG) Save (zapisz) Save a Copy (zapisz kopię) Export (eksportuj) Send To (wyślij do) 3D Print (drukuj w 3D) Exit (wyjdź) Przybornik główny Undo i Redo (cofnij i ponów) Transform (przekształć) Narzędzia konstruktorskie Primitives (figury elementarne) Sketch (szkic) Construct (konstrukcja) Modify (modyfikacja) Pattern (szyk) Grouping (grupowanie) Combine (łączenie) Text (tekst) Snap (przyciąganie) Materiał (materiał) Ćwiczenie: klucz do sukcesu Ćwiczenie: korpus gitary Ćwiczenie: tworzenie bryły przez obracanie kształtu Zadanie: zbuduj domek dla ptaków 123D Make Rozpoczynanie pracy Menu New (nowy) Open Example Shape (otwórz kształt przykładowy) Open (otwórz) Save (zapisz) Save a Copy (zapisz kopię) Export Mesh (eksportuj siatkę) 3D Print (druk 3D) Exit (wyjście) Panel Model (model) Przycisk Import (importuj) Przycisk z ikoną oka Przycisk Rotate (obróć) Panel Manufacturing Settings (ustawienia produkcyjne) Przycisk z ikoną koła zębatego Przycisk z ikoną ołówka Lista ustawień Panel Object Size (rozmiar obiektu) Units (jednostki) Original Size (rozmiar pierwotny) Uniform Scale (skalowanie proporcjonalne) Panel Construction Technique (metoda konstrukcji) Stacked Slices (nakładane płaty) Interlocked Slices (płaty zazębiane) Curve (krzywa) Radial Slices (płaty radialne) Folded Panels (panele zginane) Vertex Count (liczba wierzchołków) Face Count (liczba ścianek) Add/Remove Seams (dodaj/usuń szwy)Joint Type (rodzaj połączenia) Slice Distribution (rozkład płatów) Slice Direction (kierunek cięcia) Modify Form (modyfikowanie formy) Assembly Steps (kolejność montażu) Get Plans (pozyskiwanie planów) 123D Catch Jak działa aplikacja 123D Catch? Skanowanie z użyciem aplikacji Catch - podstawy Do dzieła! Fotografujemy! Etap 1. Sesja próbna Etap 2. Sprawdzanie i korekta oświetlenia Etap 3. Skanowanie obiektu Etap 4. Przygotowanie do zdjęć Etap 5. Sesja zdjęciowa Etap 6. Przetwarzanie Etap 7. Sprawdzanie rezultatów Czyszczenie skanu 3D Drukowanie w 3D
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 72
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144800 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(O'Reilly)
U góry okł.: Excel to nie tylko arkusz kalkulacyjny - to potężne narzędzie obliczeniowe.
Indeks.
Streszczenie: Opisano metody rozwiązywania różnych, nawet bardzo skomplikowanych zadań matematycznych, związanych z porządkowaniem danych i tworzeniem wykresów. Przedstawiono sposoby przeprowadzania analiz statystycznych i analiz ciągów czasowych, aproksymowania wykresów funkcji, obliczeń macierzowych, rozwiązywania równań liniowych, nieliniowych i różniczkowych oraz numerycznego różniczkowania i całkowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117605, 117621 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
TWÓJ WYMARZONY KLIENT Kim jest Twój wymarzony klient? Gdzie oni się ukrywają? Wymarzona setka Haczyk, historia, oferta i Atrakcyjna Postać Wypracuj swoje dojście, kup swoje dojście Ruch, który posiadasz Lejki podtrzymywania kontaktu Infiltracja wymarzonej setki SEKCJA II. WYPEŁNIJ SWÓJ LEJEK Napełnij swój lejek w sposób naturalny (wypracuj sobie dojście) Wypełnij swój lejek płatnymi reklamami (kup sobie dojście) Sekrety ruchu na Instagramie Sekrety ruchu na Facebooku Sekrety ruchu Google'a Sekrety ruchu na YouTubie Po klapsach i pstryknięciach Dominacja konwersacyjna SEKCJA III. HAROWANIE WZROSTU Centrum lejkowe Cudze kanały dystrybucji Twoja armia partnerów Zimny ruch Inne sposoby hakowania wzrostu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154060 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu strony tytułowej: SAMS.
Wydanie 8. odnosi się do oryginału.
Tytuł oryginału: Sams teach yourself Java in 24 hours.
Indeks.
Godzina 1. Zostań programistą (15) Wybór języka (16) Mówienie komputerowi, co ma robić (18) Jak działają programy (19) Gdy program nie chce działać (20) Wybór narzędzia programistycznego (21) Instalowanie narzędzia programistycznego (22) Godzina 2. Napisz swój pierwszy program (27) Co jest potrzebne do napisania programu? (27) Przygotowanie do pisania programu Saluton (28) Rozpoczynamy pisanie programu (28) Przechowywanie informacji w zmiennych (32) Zapisywanie kompletnego programu (32) Kompilowanie programu do pliku klasy (33) Naprawianie błędów (34) Uruchamianie programu (35) Godzina 3. Wycieczka z Javą (41) Przystanek pierwszy - Oracle (41) Java w szkole (44) Przerwa na lunch w kuchni Food Network (45) Oglądanie nieba w NASA (46) Powrót do spraw przyziemnych (47) Przystanek SourceForge (49) Godzina 4. Jak działają programy pisane w Javie (53) Tworzenie aplikacji (53) Przekazywanie argumentów do aplikacji (55) Biblioteka klas Javy (57) Testowanie instrukcji Javy w JShell (61) Godzina 5. Przechowywanie i modyfikowanie informacji (65) Instrukcje a wyrażenia (65) Określanie typu zmiennej (66) Nazywanie zmiennych (70) Przechowywanie informacji w zmiennych (71) Wszystko o operatorach (72) Stosowanie wyrażeń matematycznych (76) Godzina 6. Komunikacja przy użyciu łańcuchów (81) Przechowywanie tekstów w formie łańcuchów (81) Wyświetlanie łańcuchów (82) Umieszczanie znaków specjalnych w łańcuchach (83) Sklejanie łańcuchów (84) Wstawianie zmiennych do łańcucha (84) Zaawansowana obsługa łańcuchów (85) Wyświetlanie napisów końcowych (88) Godzina 7. Instrukcje warunkowe a podejmowanie decyzji (93) Instrukcja if (94) Instrukcja if-else (97) Instrukcja switch (97) Operator warunkowy (99) Wyświetlanie zegara (100) Godzina 8. Powtarzanie działań za pomocą pętli (109) Pętle for (109) Pętle while (112) Pętle do-while (113) Zakończenie działania pętli (114) Nazwanie pętli (115) Testowanie szybkości komputera (116) Godzina 9. Przechowywanie informacji w tablicach (121) Tworzenie tablic (122) Używanie tablic (123) Tablice wielowymiarowe (125) Sortowanie tablic (126) Liczenie znaków w łańcuchach (128) Godzina 10. Utwórz swój pierwszy obiekt (133) Na czym polega programowanie obiektowe? (133) Obiekty w akcji (135) Czym są obiekty? (136) Dziedziczenie (137) Budowanie hierarchii dziedziczenia (138) Przekształcanie obiektów i prostych zmiennych (139) Tworzenie obiektu (143) Godzina 11. Nadawanie cech obiektowi (149) Tworzenie zmiennych (149) Tworzenie zmiennych klasowych (151) Definiowanie zachowań klas (152) Zagnieżdżanie klas (157) Stosowanie słowa kluczowego this (159) Stosowanie metod i zmiennych klasowych (160) Godzina 12. Wykorzystuj maksymalnie obiekty istniejące (165) Moc dziedziczenia (165) Ustanawianie dziedziczenia (167) Wykorzystywanie obiektów istniejących (169) Przechowywanie obiektów tej samej klasy na listach tablicowych (170) Tworzenie podklasy (174) Godzina 13. Przechowywanie obiektów w strukturach danych (179) Lista tablicowa (179) Mapy (185) Godzina 14. Obsługa błędów (193) Wyjątki (194) Zgłaszanie wyjątków i ich przechwytywanie (203) Godzina 15. Tworzenie programu z użyciem wątków (209) Wątki (209) Stosowanie wątków (214) Konstruktor (216) Przechwytywanie błędów przy wprowadzaniu adresów URL (216) Uruchamianie wątku (217) Obsługa kliknięć myszą (218) Cykliczne wyświetlanie łączy (219) Godzina 16. Stosowanie klas wewnętrznych i domknięć (225) Klasy wewnętrzne (226) Domknięcia (232) Godzina 17. Budowanie prostego interfejsu użytkownika (239) Biblioteki Swing i AWT (239) Komponenty interfejsu graficznego (240) Godzina 18. Projektowanie interfejsu użytkownika (261) Posługiwanie się menedżerami układu (261) Projektowanie interfejsu aplikacji (266) Godzina 19. Reagowanie na działania użytkownika (275) Implementacja nasłuchu zdarzeń (275) Ustawianie komponentów, żeby były słyszane (276) Obsługa zdarzeń wywoływanych przez użytkownika (277) Kompletowanie aplikacji (281) Godzina 20. Zapisywanie i odczytywanie plików (293) Strumienie (293) Zapisywanie danych za pomocą strumienia (301) Zapisywanie i odczytywanie parametrów konfiguracyjnych (303) Godzina 21. Korzystanie z nowego klienta HTTP (309) Moduły Javy (309) Przygotowanie żądania HTTP (310) Pobieranie pliku z sieci (314) Umieszczanie danych w sieci (316) Godzina 22. Tworzenie grafik przy użyciu biblioteki Java2D (323) Klasa Font (323) Klasa Color (324) Tworzenie kolorów niestandardowych (325) Rysowanie linii i kształtów (325) Tworzymy diagram kołowy (329) Godzina 23. Tworzenie modów do Minecrafta (339) Konfigurowanie serwera gry Minecraft (340) Łączenie się z serwerem (344) Utwórz swój pierwszy mod (346) Uczymy zombie jeździć na koniach (352) Wyszukujemy wszystkie moby (i je zabijamy) (358) Tworzymy mod, który może coś zbudować (362) Godzina 24. Pisanie aplikacji androidowych (371) Wprowadzenie do Androida (371) Tworzenie aplikacji androidowej (373) Uruchamianie aplikacji (378) Projektowanie prawdziwej aplikacji mobilnej (380) Dodatek A. Korzystanie ze zintegrowanego środowiska programistycznego NetBeans (393) Instalacja środowiska NetBeans (393) Tworzenie nowego projektu (394) Tworzenie nowej klasy Javy (396) Uruchamianie aplikacji (398) Naprawianie błędów (398) Dodatek B. Co dalej: zasoby związane z Javą (401) Inne warte uwagi książki (401) Oficjalna strona internetowa firmy Oracle poświęcona Javie (402) Inne witryny poświęcone Javie (402) Spotkania użytkowników Javy (404) Oferty pracy (404) Dodatek C. Witryna internetowa książki (407) Dodatek D. Rozwiązywanie problemów związanych z emulatorem wbudowanym w Android Studio Problemy z uruchamianiem aplikacji (409) Dodatek E. Naprawianie błędów związanych z niewidocznymi pakietami w NetBeans (415) Dodawanie informacji o module (415)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 124
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146532 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 2. odnosi się do oryginału. Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Indeks.
Dla profesjonalistów zawodowo zajmujących się tworzeniem rozwiązań w Power BI oraz dla zarządzających i administrujących wdrożeniami takich rozwiązań.
Planowanie projektów Power BI Przygotowanie źródeł danych Łączenie się ze źródłami i przekształcanie danych za pomocą języka M Projektowanie modeli danych w trybach importu, DirectQuery i złożonym Tworzenie miar DAX i ról zabezpieczeń Planowanie raportów Power BI Tworzenie i formatowanie wizualizacji Stosowanie analizy zaawansowanej Projektowanie pulpitów nawigacyjnych Zarządzanie obszarami roboczymi i zawartością Zarządzanie lokalną bramą danych Opracowywanie raportów podzielonych na strony Tworzenie aplikacji Power BI i dystrybucja treści Zarządzanie Power BI na potrzeby organizacji Tworzenie korporacyjnej analizy biznesowej przy użyciu Power BI Premium
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII U 28
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154684 N (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Maya 2011 : wprowadzenie / Darius Derakhshani ; [tł. Zbigniew Waśko]. - Gliwice : Helion, cop. 2011. - 720 s., [8] s. tabl. kolor. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Tyt. oryg.: Introducing Maya 2011.
Na s. tyt. i okł. oznaczenia dotyczące wyd. oryg.: Sybex, Autodesk.
U góry okł.: Poznaj potęgę programu Maya i wejdź w świat profesjonalnej animacji oraz realistycznej grafiki 3D! Jak sprawnie poruszać się w środowisku programu Maya? Jak modelować, organizować i animować obiekty na scenie? Jak tworzyć cyfrowe oświetlenie i niezwykłe efekty specjalne?
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII X 100
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130133 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113798 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Adobe Photoshop CC : oficjalny podręcznik / Andrew Faulkner, Conrad Chavez ; tłumaczenie: Zbigniew Waśko. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - VIII, 392 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Oficjalny Podręcznik)
Tytuł oryginału: Adobe Photoshop CC : classroom in a book
Indeks.
Instalacja programów Adobe Photoshop i Adobe Bridge (3) Uruchamianie programu Adobe Photoshop (3) Przygotowanie plików z lekcjami (4) Przywracanie ustawień domyślnych (4) Dodatkowe źródła informacji (6) Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (7) 1. Zapoznanie się z obszarem roboczym (8) Rozpoczynanie pracy w programie Adobe Photoshop (10) Używanie narzędzi (13) Próbkowanie koloru (18) Narzędzia i ich właściwości (19) Cofanie wykonanych operacji (25) Jeszcze o panelach i ich rozmieszczeniu (27) 2. Podstawowa korekta fotografii (32) Strategia retuszu (34) Rozdzielczość i wymiary obrazu (35) Otwieranie pliku za pośrednictwem programu Adobe Bridge (36) Prostowanie i kadrowanie obrazu w Photoshopie (38) Poprawianie kolorystyki i tonalności (40) Narzędzie Spot Healing Brush (Punktowy pędzel korygujący) (44) Stosowanie narzędzia Patch (Łatka) w trybie uwzględniania zawartości obrazu (45) Retuszowanie za pomocą narzędzia Clone Stamp (Stempel) (46) Wyostrzenie obrazu (48) 3. Zaznaczenia (52) Zaznaczenia i narzędzia do ich tworzenia (54) Rozpoczynamy pracę (55) Stosowanie narzędzia Quick Selection (Szybkie zaznaczanie) (55) Przesuwanie zaznaczonego obszaru (56) Manipulowanie zaznaczeniami (57) Zaznaczanie za pomocą narzędzia Magic Wand (Różdżka) (60) Zaznaczanie za pomocą narzędzi typu lasso (63) Obracanie zaznaczenia (64) Zaznaczanie za pomocą narzędzia Magnetic Lasso (Lasso magnetyczne) (65) Zaznaczanie od punktu środkowego (66) Zmienianie rozmiarów i kopiowanie zaznaczenia (67) Kadrowanie obrazu (69) 4. Podstawowe informacje o warstwach (72) O warstwach (74) Rozpoczynamy pracę (74) Panel Layers (Warstwy) (75) Zmiana kolejności warstw (80) Nakładanie gradientu na warstwę (90) Stosowanie stylów warstw (92) Dodanie warstwy dopasowania (97) Aktualizacja efektu warstwy (100) Dodawanie obramowania (100) Spłaszczanie i zapisywanie obrazu (102) 5. Szybkie poprawki (106) Rozpoczynamy pracę (108) Poprawianie zdjęcia (108) Korygowanie rysów twarzy za pomocą filtra Liquify (Formowanie) (112) Rozmywanie tła (114) Tworzenie panoramy (118) Wypełnianie pustych przestrzeni powstałych podczas kadrowania (122) Korygowanie zniekształceń (124) Powiększanie głębi ostrości (127) Przesuwanie obiektów za pomocą narzędzia Content-Aware Move (Przesuwanie z uwzględnieniem zawartości) (130) Dopasowywanie perspektywy (134) 6. Maski i kanały (140) Praca z maskami i kanałami (142) Rozpoczynamy pracę (142) Korzystanie z dedykowanej przestrzeni roboczej Select and Mask (Zaznacz i maskuj) (143) Poprawianie maski (147) Tworzenie szybkiej maski (154) Manipulowanie obrazem za pomocą funkcji Puppet Warp (Wypaczenie marionetkowe) (156) Tworzenie cienia na podstawie kanału alfa (157) 7. Projekt typograficzny (162) Tekst - wiadomości wstępne (164) Rozpoczynamy pracę (164) Tworzenie maski przycinającej z tekstu (165) Układanie tekstu wzdłuż ścieżki (172) Zniekształcanie tekstu (175) Projektowanie tekstu akapitowego (176) Dodawanie zaokrąglonego prostokąta (180) Dodawanie tekstu pionowego (181) 8. Techniki rysunku wektorowego (186) O obrazach bitmapowych i grafice wektorowej (188) O ścieżkach i narzędziu Pen (Pióro) (189) Rozpoczynamy pracę (189) Rysowanie za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (190) Praca z kształtami dowolnymi (198) Importowanie obiektów inteligentnych (200) Kolorowanie kształtów i dodawanie im głębi za pomocą stylów warstw (201) 9. Komponowanie zaawansowane (206) Rozpoczynamy pracę (208) Ustawianie warstw (209) Używanie filtrów inteligentnych (212) Malowanie warstwy (218) Dodawanie tła (220) Cofanie operacji za pomocą panelu History (Historia) (221) Skalowanie obrazu o małej rozdzielczości (227) 10. Malowanie pędzlem mieszającym (230) O pędzlu mieszającym (232) Rozpoczynamy pracę (232) Ustalanie parametrów pędzla (233) Mieszanie kolorów (236) Mieszanie kolorów pędzla z kolorami fotografii (239) Malowanie i mieszanie kolorów przy użyciu pędzla predefiniowanego (242) 11. Edycja wideo (250) Rozpoczynamy pracę (252) Panel Timeline (Oś czasu) (253) Tworzenie nowego filmu (254) Animowanie tekstu za pomocą klatek kluczowych (258) Tworzenie efektów (260) Dodawanie przejść (264) Podkład muzyczny (265) Wyciszanie niepożądanych dźwięków (266) Renderowanie filmu (267) 12. Korzystanie z modułu Camera Raw (270) Rozpoczynamy pracę (272) Wewnętrzny format aparatu (RAW) (273) Przetwarzanie plików w Camera Raw (274) Zaawansowana korekta kolorów (289) 13. Przygotowywanie plików dla potrzeb internetowych (306) Rozpoczynamy pracę (308) Tworzenie przycisków z użyciem grup warstw (309) Automatyzacja zadań wieloetapowych (316) Stosowanie obszarów kompozycji (323) 14. Jak uzyskać zgodność kolorów na ekranie i na wydruku (334) Przygotowanie obrazu do drukowania (336) Rozpoczynamy pracę (337) Wykonanie "testu zbliżeniowego" (338) Identyfikacja kolorów spoza danej przestrzeni (342) Korekta obrazu (344) Konwertowanie obrazu do przestrzeni CMYK (346) Zarządzanie kolorem (347) Definiowanie ustawień zarządzania kolorem (348) Testowanie kolorów obrazu na ekranie (349) Zapisywanie obrazu w pliku CMYK EPS (351) Drukowanie obrazu CMYK z poziomu Photoshopa (352) 15. Drukowanie plików 3D (358) Rozpoczynamy pracę (360) Poznawanie środowiska 3D (360) Ustawianie obiektów 3D (364) Drukowanie pliku 3D (365)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII X 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147408 N (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Adobe Photoshop CS2/CS2 PL : oficjalny podręcznik / [Andrew Faulkner i Anita Dennis ; tł. Zbigniew Waśko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 502 s. : il. (gł. kolor.) ; 23 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(Oficjalny Podręcznik)
Nazwy aut. na s. [5]. Odpowiedzialność na podstawie danych o oryg. (s. red.)
U dołu s. tyt. i okł.: Bogate źródło wiedzy o Photoshopie CS2. Książka w kolorze.
U góry okł.: Metody obróbki zdjęć cyfrowych. Techniki rysunkowe i malarskie. Praca z plikami w formacie RAW. Przygotowanie grafiki na strony WWW.
U dołu s. tyt. i okł. logo wydaw. oryg. Adobe Press.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117598 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Nazwy autorów na stronie [5].
U góry okładki: Książka w kolorze.
U dołu okładki: Bogate żródło wiedzy o Photoshopie CS3 [...].
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118577 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Adobe Photoshop classroom in a book.
Instalacja programów Adobe Photoshop i Adobe Bridge (3) Uruchamianie programu Adobe Photoshop (3) Materiały pomocnicze (4) Przywracanie ustawień domyślnych (4) Dodatkowe źródła informacji (5) Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (7) 1. NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O PRZESTRZENI ROBOCZEJ (8) Rozpoczynanie pracy w programie Adobe Photoshop (10) Używanie narzędzi (13) Próbkowanie koloru (18) Narzędzia i ich właściwości (19) Cofanie wykonanych operacji (25) Jeszcze o panelach i ich rozmieszczeniu (27) 2. PODSTAWOWA KOREKCJA FOTOGRAFII (32) Strategia retuszu (34) Rozdzielczość i wymiary obrazu (35) Otwieranie pliku za pośrednictwem programu Adobe Bridge (36) Prostowanie i kadrowanie obrazu w Photoshopie (38) Poprawianie kolorystyki i tonacji (40) Narzędzie Spot Healing Brush (Punktowy pędzel korygujący) (44) Stosowanie narzędzia Patch (Łatka) w trybie uwzględniania zawartości obrazu (45) Retuszowanie za pomocą narzędzia Clone Stamp (Stempel) (46) Wyostrzenie obrazu (48) 3. ZAZNACZENIA (52) Zaznaczenia i narzędzia do ich tworzenia (54) Zaczynamy (55) Przechowywanie dokumentów w chmurze (55) Zaznaczanie za pomocą narzędzia Magic Wand (Różdżka) (57) Stosowanie narzędzia Quick Selection (Szybkie zaznaczanie) (59) Przesuwanie zaznaczonego obszaru (60) Zastosowanie narzędzia Object Selection (Zaznaczanie obiektów) (61) Manipulowanie zaznaczeniami (61) Zaznaczanie za pomocą narzędzi typu lasso (65) Obracanie zaznaczenia (66) Zaznaczanie za pomocą narzędzia Magnetic Lasso (Lasso magnetyczne) (67) Zaznaczanie od punktu środkowego (68) Zmienianie rozmiarów i kopiowanie zaznaczenia (69) Kadrowanie obrazu (72) 4. PODSTAWOWE INFORMACJE O WARSTWACH (74) O warstwach (76) Zaczynamy (76) Panel Layers (Warstwy) (77) Nakładanie gradientu na warstwę (92) Stosowanie stylów warstw (94) Dodanie warstwy dopasowania (99) Aktualizacja efektu warstwy (102) Dodawanie obramowania (102) Spłaszczanie i zapisywanie obrazu (104) 5. SZYBKIE POPRAWKI (108) Zaczynamy (110) Poprawianie zdjęcia (110) Korygowanie rysów twarzy za pomocą filtra Liquify (Formowanie) (114) Rozmywanie tła (116) Tworzenie panoramy (120) Wypełnianie pustych przestrzeni powstałych podczas kadrowania (124) Korygowanie zniekształceń (126) Zwiększanie głębi ostrości (129) Usuwanie obiektów za pomocą funkcji wypełniania z uwzględnieniem zawartości (132) Dopasowywanie perspektywy (138) 6. MASKI I KANAŁY (144) Praca z maskami i kanałami (146) Zaczynamy (146) Zaznaczanie obiektu za pomocą funkcji Select and Mask (Zaznacz i maskuj) (147) Tworzenie szybkiej maski (158) Manipulowanie obrazem za pomocą funkcji Puppet Warp (Wypaczenie marionetkowe) (160) Tworzenie cienia na podstawie kanału alfa (161) 7. PROJEKT TYPOGRAFICZNY (166) O typografii (168) Zaczynamy (168) Tworzenie maski przycinającej z tekstu (169) Układanie tekstu wzdłuż ścieżki (176) Zniekształcanie tekstu (179) Projektowanie tekstu akapitowego (180) Dodawanie zaokrąglonego prostokąta (184) Dodawanie tekstu pionowego (185) 8. TECHNIKI RYSUNKU WEKTOROWEGO (190) O obrazach bitmapowych i grafice wektorowej (192) O ścieżkach i narzędziu Pen (Pióro) (193) Zaczynamy (193) Rysowanie kształtu za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (194) Obrysowywanie kształtu na zdjęciu (200) Przekształcanie ścieżki w zaznaczenie i maskę warstwy (204) Tworzenie logo z użyciem elementów tekstowych i niestandardowego kształtu (205) 9. KOMPONOWANIE ZAAWANSOWANE (214) Zaczynamy (216) Ustawianie warstw (217) Używanie filtrów inteligentnych (220) Malowanie warstwy (226) Dodawanie tła (228) Cofanie operacji za pomocą panelu History (Historia) (229) Skalowanie obrazu o małej rozdzielczości (235) 10. MALOWANIE PĘDZLEM MIESZAJĄCYM (238) O pędzlu mieszającym (240) Zaczynamy (240) Konfigurowanie parametrów pędzla (241) Mieszanie kolorów (244) Mieszanie kolorów pędzla z kolorami fotografii (247) Malowanie i mieszanie kolorów przy użyciu pędzla predefiniowanego (250) 11. EDYCJA WIDEO (258) Zaczynamy (260) Panel Timeline (Oś czasu) (261) Tworzenie nowego filmu (262) Animowanie tekstu za pomocą klatek kluczowych (266) Tworzenie efektów (268) Dodawanie przejść (272) Podkład muzyczny (273) Wyciszanie niepożądanych dźwięków (274) Renderowanie filmu (275) 12. KORZYSTANIE Z MODUŁU CAMERA RAW (278) Zaczynamy (280) Wewnętrzny format aparatu (RAW) (281) Przetwarzanie plików w Camera Raw (282) Zaawansowana korekcja kolorów (298) 13. PRZYGOTOWYWANIE PLIKÓW DO ZAMIESZCZENIA W INTERNECIE (316) Zaczynamy (318) Tworzenie obiektów zastępczych za pomocą narzędzia Frame (Ramka) (319) Automatyzacja zadań wieloetapowych (332) Stosowanie obszarów kompozycji (338) 14. JAK UZYSKAĆ ZGODNOŚĆ KOLORÓW NA EKRANIE I NA WYDRUKU (350) Przygotowanie obrazu do drukowania (352) Zaczynamy (353) Wykonanie "testu zbliżeniowego" (354) Zarządzanie kolorem (358) Definiowanie ustawień zarządzania kolorem (359) Identyfikacja kolorów spoza danej przestrzeni (360) Ekranowa próba kolorów (361) Dostosowywanie kolorów do przestrzeni docelowej (363) Konwersja obrazu na CMYK (365) Zapisywanie obrazu w pliku CMYK EPS (367) Drukowanie obrazu CMYK z poziomu Photoshopa (368) 15. DRUKOWANIE PLIKÓW 3D (374) Zaczynamy (376) Poznawanie środowiska 3D (376) Ustawianie obiektów 3D (380) Drukowanie pliku 3D (381)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII X 122
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150533 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Basics of web design : HTML5 & CSS, 5th edition.
Na okładce i stronie tytułowej Wydanie V dotyczy oryginału.
Dla uczestników początkowego kursu projektowania i programowania stron internetowych.
ROZDZIAŁ 1. Podstawy internetu i WWW (1) Internet i WWW (2) Standardy i dostępność w internecie (4) Przeglądarki i serwery internetowe (6) Protokoły internetowe (8) Jednolite identyfikatory zasobów i nazwy domen (10) Czerpanie informacji z internetu (14) HTML w zarysie (16) Struktura strony internetowej (18) Twoja pierwsza strona internetowa (20) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (24) ROZDZIAŁ 2. Podstawy HTML (27) Nagłówek (28) Akapit (30) Podział wiersza i linia pozioma (32) Cytat blokowy (34) Elementy frazowe (36) Lista uporządkowana (38) Lista nieuporządkowana (40) Lista opisowa (42) Znaki specjalne (44) Sprawdzanie składni HTML (46) Elementy strukturalne (48) Ćwiczenia z elementami strukturalnymi (50) Inne elementy strukturalne (52) Elementy kotwicowe (54) Ćwiczenia z hiperłączami (56) Hiperłącza e-mailowe (60) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (62) ROZDZIAŁ 3. Podstawy projektowania stron internetowych (71) Docelowa grupa odbiorców (72) Organizacja witryny internetowej (74) Zasady projektowania wizualnego (76) Projektowanie z uwzględnieniem dostępności (78) Stosowanie tekstu (80) Kolory w internecie (82) Projektowanie witryny z uwzględnieniem cech odbiorcy docelowego (84) Wybór schematu kolorystycznego (86) Stosowanie grafik i multimediów (90) Inne zalecenia projektowe (92) Projektowanie nawigacji (94) Plany i układy stron internetowych (96) Statyczne i płynne układy stron WWW (98) Projektowanie witryn internetowych z myślą o urządzeniach mobilnych (100) Responsywne projekty internetowe (102) Lista kontrolna najlepszych technik projektowania webowego (104) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (106) ROZDZIAŁ 4. Wprowadzenie do kaskadowych arkuszy stylów (111) Podstawowe informacje o CSS (112) Selektory i deklaracje CSS (114) Zapisywanie wartości kolorów w CSS (116) Stosowanie stylów wpisanych (118) Stosowanie stylów osadzonych (120) Stosowanie stylów zewnętrznych (122) Selektory klasy, identyfikatora i potomka (124) Formatowanie zakresowe (126) Ćwiczenia w opracowywaniu arkuszy stylów (128) Kaskadowość stylów (130) Kaskadowość stylów w praktyce (132) Sprawdzanie składni CSS (134) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (136) ROZDZIAŁ 5. Podstawy formatowania grafiki i tekstu (143) Grafika w sieci (144) Element graficzny (146) Hiperłącza graficzne (148) Konfigurowanie obrazu stanowiącego tło (150) Rozmieszczanie obrazów tła (152) Tło wieloobrazowe w CSS (154) Czcionki w CSS (156) Właściwości tekstu w CSS (158) Ćwiczenia w konfigurowaniu grafiki i tekstu (160) Konfigurowanie punktorów za pomocą kodu CSS (162) Favicon (164) Mapy odsyłaczy (166) Elementy figure i figcaption (168) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (170) ROZDZIAŁ 6. Podstawy CSS - ciąg dalszy (179) Szerokość i wysokość w CSS (180) Model pudełkowy (182) Marginesy i wypełnienia w CSS (184) Obramowania w CSS (186) Zaokrąglanie rogów w CSS3 (188) Wyśrodkowanie zawartości strony (190) Kodowanie cieni w CSS (192) Przycinanie i umiejscawianie obrazów tła (194) Skalowanie tła w CSS (196) Ćwiczenie konfigurowania właściwości CSS3 (198) Przezroczystość w CSS (200) Kolory RGBA w CSS3 (202) Kolory HSLA w CSS (204) Gradienty w CSS (206) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (208) ROZDZIAŁ 7. Podstawy projektowania układów stron (217) Układ normalny (218) Elementy pływające (220) Likwidacja efektu opływania (222) Przepełnienie (224) Ustalanie wymiarów elementów w CSS (226) Prosty układ dwukolumnowy (228) Pionowy pasek nawigacyjny jako lista nieuporządkowana (232) Nawigacja w formie poziomej listy nieuporządkowanej (234) Pseudoklasy a interaktywność w CSS (236) Ćwiczenia z opracowywania układu dwukolumnowego (238) Przygotowanie strony do druku (240) Sprajty CSS (242) Ustalanie położenia elementów strony internetowej (244) Ćwiczenia z rozmieszczania elementów strony (246) Stała pozycja paska nawigacyjnego (248) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (250) ROZDZIAŁ 8. Projektowanie stron w układach responsywnych (257) Układ typu Flexible Box (258) O kontenerach elastycznych ciąg dalszy (260) Flexboksowa galeria zdjęć (262) Konfigurowanie elementów flexboksu (264) Flexbox w praktyce (266) Układ siatkowy (268) Kolumny, wiersze i odstępy w układzie siatkowym (270) Siatkowy układ dwukolumnowy (272) Warunkowe wprowadzanie siatki (274) Justowanie zawartości flexboksu i siatki (276) Metatag viewport (278) Zapytania o media w CSS (280) Układ responsywny z zapytaniami o media (282) Responsywny układ siatkowy z zapytaniami o media (286) Elastyczność obrazów w CSS (290) Element picture (292) Responsywne atrybuty elementu img (294) Testowanie wyświetlania na urządzeniach mobilnych (296) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (298) ROZDZIAŁ 9. Podstawy stosowania tabel (309) Informacje wstępne o tabelach (310) Wiersze, komórki i nagłówki tabeli (312) Scalanie komórek tabeli (314) Konfiguracja i dostępność tabel (316) Formatowanie tabeli za pomocą kodu CSS (318) Pseudoklasy strukturalne w CSS (320) Konfigurowanie poszczególnych obszarów tabeli (322) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (324) ROZDZIAŁ 10. Podstawy konfigurowania formularzy (331) Informacje wstępne o formularzach (332) Pole tekstowe (334) Przyciski submit i reset (336) Pole wyboru i przycisk opcji (338) Pole ukryte i pole hasła (340) Przewijany obszar tekstowy (342) Lista wyboru i jej opcje (344) Etykieta (346) Elementy fieldset i legend (348) Konfigurowanie formularzy przy użyciu kodu CSS (350) Formularz w układzie siatkowym (352) Przetwarzanie formularza po stronie serwerowej (354) Praktyka tworzenia formularzy (356) Inne tekstowe kontrolki formularza (358) Element datalist (360) Suwaki i pokrętła w HTML5 (362) Kontrolki typu datownik i próbnik kolorów (364) Praktyka tworzenia wyspecjalizowanych kontrolek formularza (366) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (368) ROZDZIAŁ 11. Podstawy interaktywności i obsługi mediów (379) Pluginy, kontenery i kodeki (380) Konfigurowanie wizji i fonii (382) Flash i element embed (384) Elementy audio i source (386) Elementy video i source (388) Element video w praktyce (390) Ramki lokalne (392) Przekształcanie obiektów w CSS3 (394) Efekt przejścia w CSS (396) Praktyka tworzenia przejść (398) CSS a rozwijane menu (400) Elementy details i summary (402) JavaScript i jQuery (404) Interfejsy programistyczne w HTML5 (406) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (408) ROZDZIAŁ 12. Podstawy publikowania w internecie (415) Organizacja plików (416) Hiperłącza wskazujące (418) Rejestracja nazwy domeny (420) Wybór serwera macierzystego (422) Protokół SSL (424) Publikowanie przez FTP (426) Zgłaszanie witryny internetowej w wyszukiwarce (428) Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (430) Sprawdzanie dostępności (432) Sprawdzanie funkcjonalności (434) Utrwalanie i stosowanie nabytej wiedzy (436) DODATEK Odpowiedzi na pytania sprawdzające (439) Ściągawka z HTML5 (440) Ściągawka z CSS (445) Przewodnik po WCAG 2.1 (453) ARIA i role punktów orientacyjnych (455) Współtwórcy (457) Paleta bezpiecznych kolorów WWW (458)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 155
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149876 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Analyzing data with Power BI and Power Pivot for Excel
Rozdział 1. Wprowadzenie do modelowania danych 13 Praca z jedną tabelą 14 Wprowadzamy model danych 20 Schemat gwiazdy 28 Dlaczego nazywanie obiektów jest istotne? 33 Rozdział 2. Stosowanie tabel typu nagłówek/treść 37 Wprowadzenie do modelu nagłówek/treść 37 Agregowanie wartości z nagłówka 39 Spłaszczanie modelu nagłówek/treść 46 Rozdział 3. Stosowanie wielu tabel faktów 49 Zdenormalizowane tabele faktów 49 Filtrowanie poprzez wymiary 55 Pojęcie niejednoznaczności modelu danych 58 Zamówienia i faktury 60 Obliczanie całkowitej ilości produktu zafakturowanego dla danego klienta 65 Obliczanie liczby faktur obejmujących konkretne zamówienie od konkretnego klienta 66 Obliczanie ilości zamawianej, jeśli istnieje powiązanie z fakturą 66 Rozdział 4. Operowanie datami i czasem 71 Tworzenie wymiaru daty 71 Automatyczne wymiary czasowe 75 Automatyczne grupowanie czasu w Excelu 75 Automatyczne grupowanie czasu w aplikacji Power BI Desktop 76 Stosowanie wielu wymiarów czasowych 77 Obsługa dat i godzin 84 Obliczenia z zakresu analizy czasowej 86 Obsługa kalendarza obrachunkowego 88 Obliczenia z uwzględnieniem dni roboczych 90 Dni robocze w jednym kraju lub regionie 91 Dni robocze w kilku krajach lub regionach 93 Uwzględnianie specyficznych okresów w roku kalendarzowym 97 Okresy nienakładające się 98 Okresy wyznaczane względem dnia bieżącego 99 Okresy nakładające się 102 Operowanie kalendarzami tygodniowymi 103 Rozdział 5. Śledzenie atrybutów historycznych 111 Wprowadzenie do wymiarów wolnozmiennych 111 Stosowanie wymiarów wolnozmiennych 116 Wczytywanie wymiarów wolnozmiennych 120 Ustalanie ziarnistości wymiaru 123 Ustalanie ziarnistości tabeli faktów 126 Wymiary szybkozmienne 128 Wybór właściwej techniki modelowania 131 Rozdział 6. Migawki 133 Operowanie danymi, których nie da się agregować względem czasu 133 Agregowanie migawek 134 Migawki pochodne 140 Macierz przejścia 143 Rozdział 7. Analizowanie przedziałów czasowych 151 Dane czasowe - wprowadzenie 151 Agregowanie z użyciem prostych przedziałów czasowych 153 Przedziały czasowe wykraczające poza datę początkową 156 Modelowanie zmian pracowniczych i przesunięć czasu 161 Analiza zdarzeń aktywnych 162 Łączenie różnych czasów trwania 172 Rozdział 8. Relacje wiele-do-wielu 179 Informacje wstępne na temat relacji wiele-do-wielu 179 Tajniki filtrowania dwukierunkowego 181 Pojęcie nieaddytywności 184 Kaskady relacji wiele-do-wielu 185 Czasowe relacje wiele-do-wielu 188 Czynniki relokacji i procenty 192 Materializacja relacji wiele-do-wielu 194 Stosowanie tabeli faktów jako pomostu 195 Zagadnienia wydajnościowe 196 Rozdział 9. Praca z różnymi poziomami ziarnistości 201 Pojęcie ziarnistości 201 Relacje przy różnych poziomach ziarnistości 203 Analiza danych budżetowych 203 Używanie języka DAX do przenoszenia filtrów 206 Filtrowanie za pomocą relacji 208 Ukrywanie wartości przy niewłaściwej ziarnistości 211 Alokacja wartości przy większej ziarnistości 215 Rozdział 10. Modele segmentacji danych 217 Wyznaczanie relacji wielokolumnowych 217 Obliczanie segmentacji statycznej 220 Segmentacja dynamiczna 222 Możliwości kolumn obliczeniowych - analiza ABC 224 Rozdział 11. Praca z różnymi walutami 231 Omówienie różnych scenariuszy 231 Dane źródłowe w różnych walutach i raportowanie w jednej walucie 232 Dane źródłowe w jednej walucie i raportowanie w wielu walutach 237 Dane źródłowe w różnych walutach i raportowanie w wielu walutach 241 Dodatek A. Podstawy modelowania danych 245 Tabele 245 Typy danych 247 Relacje 247 Filtrowanie danych i filtracja krzyżowa 248 Różne rodzaje modeli 252 Układ gwiazdy 252 Układ płatka śniegu 253 Modele z tabelami pomostowymi 254 Miary a addytywność 255 Miary addytywne 255 Miary nieaddytywne 255 Miary póładdytywne 256
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 19
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149907 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII I 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139750 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Adobe After Effects CC / Lisa Fridsma, Brie Gyncild ; [tłumaczenie Zbigniew Waśko]. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - X, 405 stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
(Oficjalny Podręcznik)
Na stronie tytułowej i grzbiecie skrót Ae i logo Adobe.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internetowym podanym na stronie redakcyjnej.
Indeks.
Instalacja programów After Effects i Bridge (2) Optymalizacja wydajności (2) Przywracanie ustawień domyślnych (3) Przygotowanie plików z lekcjami (4) Jak korzystać z lekcji (5) Dodatkowe zasoby (6) Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (7) 1. ZAPOZNANIE SIĘ Z TOKIEM PRACY (8) Obszar roboczy programu After Effects (10) Rozpoczynanie pracy (11) Tworzenie projektu i importowanie materiałów (11) Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15) Warstwy (17) Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (18) Animowanie kompozycji (22) Przybornik (25) Kod czasowy i czas trwania (26) Panel Timeline (oś czasu) (27) Podgląd wykonanej pracy (30) Optymalizacja działania programu After Effects (32) Renderowanie i eksportowanie kompozycji (32) Dostosowywanie przestrzeni roboczej (32) Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (35) Dodatkowe źródła informacji o After Effects (36) 2. TWORZENIE PROSTEJ ANIMACJI Z UŻYCIEM EFEKTÓW I SZABLONÓW (38) Rozpoczynamy pracę (40) Importowanie materiałów za pomocą programu Bridge (41) Tworzenie kompozycji (43) Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (46) Dodawanie efektów do warstwy (47) Dodawanie efektów i sterowanie nimi (48) Dodawanie szablonu animacji (49) Podgląd działania efektów (52) Dodawanie przezroczystości (53) Renderowanie kompozycji (54) 3. ANIMOWANIE TEKSTU (58) Rozpoczynamy pracę (60) Warstwy tekstowe (62) Instalowanie fontów z biblioteki Typekit (63) Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (65) Korzystanie z szablonu animacji tekstu (68) Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania (71) Animowanie z użyciem relacji dziedziczenia (72) Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (74) Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (74) Animowanie odległości między literami (78) Animowanie przezroczystości tekstu (79) Korzystanie z grup animatorów tekstu (80) Grupy animatorów tekstu (81) Animowanie położenia warstwy (83) Synchronizowanie animacji warstw (85) Dodawanie rozmycia ruchu (86) 4. WARSTWY KSZTAŁTU (88) Rozpoczynamy pracę (90) Tworzenie kompozycji (91) Tworzenie warstwy kształtu (92) Tworzenie samoanimującego się kształtu (94) Powielanie kształtów (95) Tworzenie własnych kształtów (98) Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania (99) Animowanie kształtu (102) Tworzenie atrap na podstawie istniejących ścieżek (106) Podgląd kompozycji (111) Animowanie warstw zgodnie z dźwiękami (112) 5. ANIMOWANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ (114) Rozpoczynamy pracę (116) Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117) Dopasowywanie punktów zaczepienia (119) Ustanawianie relacji podporządkowania między warstwami (121) Prekomponowanie warstw (123) Kluczowanie ścieżki ruchu (125) Animowanie pozostałych elementów (129) Efekty specjalne (133) Warstwy jednolitego koloru (134) Animowanie warstw prekomponowanych (136) Animowanie tła (139) Dodawanie ścieżki dźwiękowej (141) Obsługiwane formaty plików dźwiękowych (141) Edycja plików audio w programie Adobe Audition (142) 6. ANIMOWANIE WARSTW (144) Rozpoczynamy pracę (146) Przygotowywanie warstwowych plików Photoshopa (148) Style warstw w Photoshopie (149) Symulowanie zmian oświetlenia (150) Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip (152) Wyrażenia (152) Animowanie ruchu elementów pejzażu (154) Prekomponowanie i maskowanie warstw (158) Maski ścieżek oraz maski ruchome (159) Animowanie cieni (162) Dodawanie efektu Lens Flare (164) Animowanie zegara (166) Renderowanie animacji (167) Remapping czasu kompozycji (168) 7. PRACA Z MASKAMI (176) Maski (178) Rozpoczynamy pracę (178) Tworzenie maski za pomocą pióra (180) Edycja maski (180) Tryby masek (183) Tworzenie maski Béziera (184) Zmiękczanie krawędzi maski (185) Zastępowanie zawartości maski (185) Przybliżanie i przesuwanie widoku metodą dotykową (186) Dodawanie odbić (188) Tworzenie winiety (192) Ustalanie zależności czasowych (194) Stosowanie narzędzi Rectangle i Ellipse (194) Wskazówki dotyczące tworzenia masek (195) Przycinanie zakresu roboczego (196) 8. ZNIEKSZTAŁCANIE OBIEKTÓW ZA POMOCĄ NARZĘDZI PUPPET (198) Rozpoczynamy pracę (200) Omówienie narzędzi Puppet (205) Dodawanie pinezek deformacyjnych (206) Usztywnianie obszaru (209) Definiowanie obszarów nakładania (209) Animowanie pozycji pinezek (210) Ściskanie i rozciąganie (210) Nagrywanie animacji (212) 9. PĘDZEL ROTOSKOPOWY (216) Kilka słów o rotoskopii (218) Rozpoczynamy pracę (218) Wyznaczanie brzegu segmentacji (220) Używanie programów Premiere Pro i After Effects (222) Dopracowanie maski warstwy (226) Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (227) Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush (228) Modyfikacja tła (229) Dodawanie animowanego tekstu (231) Tworzenie pliku wyjściowego (234) 10. KOREKCJA KOLORÓW (238) Rozpoczynamy pracę (240) Podgląd projektu na monitorze wideo (242) Ustawianie balansu kolorów (243) Korekcja kolorów za pomocą efektu Color Finesse 3 (246) Zmiana tła (250) Korekcja koloru chmur (254) Śledzenie ruchu chmur (255) Wymiana nieba w drugim klipie (257) Gradacja kolorów (261) 11. TWORZENIE SZABLONÓW GRAFIKI RUCHOMEJ (268) Rozpoczynamy pracę (270) Przygotowanie głównej kompozycji (270) Konfigurowanie szablonu (275) Tworzenie suwaka obrazu (275) Przytłumianie obrazu tła (279) Poszerzanie zawartości panelu Essential Graphics o właściwości tekstu (280) Eksportowanie szablonu (284) 12. PRACA W TRZECH WYMIARACH (288) Rozpoczynamy pracę (290) Tworzenie tekstu 3D (291) Importowanie tła (294) Wstawianie źródeł światła (295) Dodawanie kamery (299) Wytłaczanie tekstu (301) Praca z aplikacją Cinema 4D Lite (303) Modyfikowanie warstwy C4D w programie After Effects (310) Wykańczanie projektu (311) Zapisywanie wielu ujęć w aplikacji Cinema 4D (312) 13. ANALIZATOR RUCHÓW KAMERY (314) Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker (316) Rozpoczynamy pracę (316) Likwidowanie zniekształceń wywołanych efektem rolling shutter (318) Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (319) Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu (320) Tworzenie realistycznych cieni (324) Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych (327) Przypinanie warstwy do płaszczyzny za pomocą obiektu zerowego (329) Animowanie elementów tekstowych (331) Dopasowywanie głębi ostrości (333) Podgląd kompozycji (334) 14. ZAAWANSOWANE TECHNIKI EDYCJI (336) Rozpoczynamy pracę (338) Stabilizowanie ujęć (338) Skalowanie dwusześcienne (339) Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (341) Jednopunktowe śledzenie ruchu (343) Przesuwanie i skalowanie punktów śledzenia (347) Dryfowanie punktu śledzenia (348) Śledzenie wielopunktowe (349) mocha dla After Effects (353) Symulacja ruchów cząsteczek (354) Właściwości efektu Particle Systems II (356) Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (363) Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (364) 15. RENDEROWANIE I TWORZENIE PLIKÓW WYJŚCIOWYCH (370) Rozpoczynamy pracę (372) Tworzenie szablonów renderingu (373) Kompresja (377) Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue (378) Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder (380) Przygotowywanie filmów dla urządzeń przenośnych (380) Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (385)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 76
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146766 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oficjalny Podręcznik)
S. red.: Tł. Zbigniew Waśko z wykorzystaniem fragmentów książki "Adobe After Effects C55. Oficjalny podręcznik " w tł. Joanny Pasek.
Nazwy współprac. na s. 373.
Na s. tyt., okł., grzb. skrót Ae i logo Adobe.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII X 108
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143232 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143162 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Czym jest blitzscaling? Oprogramowanie zjada (i ratuje) świat Typy skalowania Trzy zasady blitzscalingu Pięć etapów blitzscalingu Trzy podstawowe techniki blitzscalingu Nowatorstwo modelu biznesowego Maksymalizowanie wzrostu - 4 czynniki rozwoju Maksymalizowanie wzrostu - 2 ograniczenia rozwoju Sprawdzone wzorce modelu biznesowego Zasady innowacyjności modelu biznesowego Analiza kilku wielomiliardowych modeli biznesowych Masz już mocny, sprawdzony model biznesowy i co dalej? Część 3. Nowatorstwo strategii działania 125 Kiedy należy rozpocząć blitzscaling? Kiedy należy zakończyć blitzscaling? Czy blitzscaling jest konieczny? Blitzscaling jako proces iteracyjny Jak na poszczególnych etapach blitzscalingu zmienia się jego strategia? Jaka jest rola założyciela firmy na poszczególnych etapach blitzscalingu? Część 4. Nowatorskie zarządzanie Osiem kluczowych przejść Dziewięć nieintuicyjnych reguł blitzscalingu Ciągła potrzeba zmian Szersze spojrzenie na blitzscaling Blitzscaling poza branżą technologiczną Blitzscaling w dużych organizacjach Blitzscaling poza biznesem Blitzscaling w większej Dolinie Krzemowej Inne regiony, w których można obserwować blitzscaling Chiny krajem blitzscalingu Obrona przed blitzscalingiem Blitzscaling odpowiedzialny Blitzscaling w społeczeństwie Podstawowe zasady odpowiedzialnego blitzscalingu Spektrum reakcji Równoważenie odpowiedzialności i szybkości w trakcie rozwoju organizacji Dodatek A. Ujawnienie powiązań Dodatek B. Przykłady blitzscalingu Dodatek C. Eseje opracowane w ramach kursu CS183C
Sygnatura czytelni BMW: VI G 31 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149159 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The software craftsman : professionalism pragmatism, pride.
U dołu okł.: Słowo wstępne Robert C. Martin.
Na okł. nazwa wyd. oryg.: Prentice Hall.
Indeks.
Dla programistów i pracowników firm tworzących oprogramowanie.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 91
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142629 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Na stronie tytułowej i okładce: Poznaj możliwości OpenGL!
Na stronie tytułowej i okładce logo wydawnictwa oryginału: Packt Publishing.
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140413 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności