Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(48)
Forma i typ
Książki
(48)
Poradniki i przewodniki
(32)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
tylko na miejscu
(18)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(33)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(19)
Autor
Skwarek Mirosław
(3)
Bekas Robert
(2)
Brunson Russell
(2)
Burcon Tomasz
(2)
Burzyński Andrzej
(2)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Cebulski Kamil
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cisek Marcin
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dutko Maciej
(2)
Dywański Piotr
(2)
Fornalski Paweł
(2)
Froń Karol
(2)
Gaca Daria
(2)
Gamoń Adrian
(2)
Golec Marek
(2)
Gorzycki Adrian
(2)
Grzywnowicz Mateusz
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Kamiennik Łukasz
(2)
Kiełcz Piotr
(2)
Kobryń Maria
(2)
Kolanek Bartosz
(2)
Korycki Paweł
(2)
Kosel Michał
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kołata Damian
(2)
Krakowski Zbigniew
(2)
Kruk Kamila
(2)
Krynicka-Pieleszek Iga
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Langa Bartosz
(2)
Lech Mikołaj
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lidzbarski Michał
(2)
Maciejewski Tomasz
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marczewski Łukasz
(2)
Namieciński Rafał (1973- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Okulski Robert Adam
(2)
Oracz Piotr
(2)
Osman Marcin
(2)
Palak Tomasz
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Przetacznik Ilona
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Sadowski Michał (1982- )
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Solga Robert
(2)
Spławski Michał
(2)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(2)
Stępa Maciej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Tomczyk Tomek
(2)
Trader21
(2)
Trzupek Justyna
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wiszowaty Damian
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łuczyńska Dagmara
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Aleksander Wojciech
(1)
Bojko Natalìâ V
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Drejewicz Szymon
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dzięgielewski Artur
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Harężlak Anna
(1)
Holiday Ryan
(1)
Jabłonowski Mateusz
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(48)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(5)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Coachowie
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dziennikarze
(1)
Freelancer
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(8)
Sukces
(5)
Branding (marketing)
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Media społecznościowe
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Coaching
(3)
Inwestycje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Przywództwo
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Analiza danych
(2)
Autoprezentacja
(2)
Business Intelligence
(2)
Customer Experience
(2)
Design thinking
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Internet
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marka osobista
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Zarządzanie portfelem
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
BPMN (system notacji)
(1)
Baza danych
(1)
Biznesplan
(1)
Bogactwo
(1)
Bohaterstwo
(1)
Branża informatyczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Chat GPT-3
(1)
Content marketing
(1)
Dane
(1)
Demokracja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-konsumenci
(1)
ETF
(1)
Eksperci
(1)
Finanse osobiste
(1)
Fundusz indeksowy
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gniew
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Humor rysunkowy
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informatycy
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Języki programowania
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Komercjalizacja
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konsumenci
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura popularna
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lęk
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring
(1)
Modelowanie procesów biznesowych
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nowy produkt
(1)
Obligacje skarbowe
(1)
Obróbka wideo
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odwaga
(1)
Osobowość
(1)
Oszczędności (finanse)
(1)
Outplacement
(1)
Perswazja
(1)
Podaż
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(43)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Praca, kariera, pieniądze
(9)
Psychologia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Językoznawstwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
UX writing : moc języka w produktach cyfrowych / Wojciech Aleksander. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 391, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 385-391.
"UX writing", choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem. Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ― i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie? Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155073 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert. Burcon Tomasz. Burzyński Andrzej. Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca). Cebulski Kamil. Chimkowska Angelika. Chłodnicki Mateusz. Cichoń Mariusz. Cioczek Konrad. Cisek Marcin. Czaplicka Monika. Dejnaka Agnieszka. Dutko Maciej. Dywański Piotr. Fornalski Paweł. Froń Karol. Gaca Daria. Gamoń Adrian. Godlewski Marcin. Golec Marek. Gorzycki Adrian. Grabowski Grzegorz. Grzywnowicz Mateusz. Jankowski Marek. Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie). Tomczyk Tomek. Kamiennik Łukasz. Kiełcz Piotr. Kobryń Maria. Kolanek Bartosz. Kołata Damian. Korycki Paweł. Stępa Maciej. Kosel Michał. Kotarbiński Jacek. Krakowski Zbigniew. Królak Paweł. Kruk Kamila. Krynicka-Pieleszek Iga. Krzyworączka Paweł. Langa Bartosz. Lech Mikołaj. Lewiński Maciej. Lidzbarski Michał. Łuczyńska Dagmara. Łukiańczyk Marcin. Maciejewski Tomasz. Maciorowski Artur. Marczewski Łukasz. Marzec Krzysztof. Mielczarek Paweł. Motyl Piotr. Namieciński Rafał (1973- ). Niedźwiedź Marek. Okulski Robert Adam. Oracz Piotr. Osman Marcin. Palak Tomasz. Pawłowska Magdalena. Pieleszek Marcin. Pioch Adam. Piwowarczyk Marcin. Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz. Rdzeń Krzysztof. Rogala Barbara. Sadłowski Rafał. Sadowski Michał (1982- ). Sala Paweł. Sobczak Jakub. Solga Robert. Spławski Michał. Starzykiewicz Dawid. Stawarz-García Barbara (ekonomia). Szajdziński Jakub. Szulczewski Piotr. Tkaczyk Paweł . Trader21. Trzupek Justyna. Winkiel Mikołaj. Wisłocka Izabela. Wiszowaty Damian. Wsół Marcin.
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks.
iblia e-biznesu" w liczbach Świat się zmienia, czyli co nowego w branży "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 1.1. Specyfika biznesu w internecie 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 1.3. Nowe rynki e-biznesu 1.4. Startup w internecie 1.5. Wstępna analiza rynku 1.6. E-biznesplan 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 1.9. Strategie cenowe 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 1.11. Finansowanie e-biznesu 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 1.14. Tokenizacja e-biznesu 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę Sklep internetowy 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 2.2. Typy platform e-sklepowych 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 2.5. Wdrożenie e-sklepu 2.6. Hosting dla e-sklepu 2.7. Audyt przedwdrożeniowy Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 3.1. Allegro dziś 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 3.4. Sprzedaż na Amazon 3.5. Sprzedaż na eBayu 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie Rozdział 4. Usługi online 4.1. E-usługi 4.2. E-sprzedaż wiedzy 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 4.5. Personal branding w e-usługach 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline Rozdział 5. E-marketing 5.1. Podstawy marketingu online 5.2. Wprowadzenie do brandingu 5.3. Budowanie marki online 5.4. Google Moja Firma 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 5.13. Marketing wirusowy 5.14. Growth hacking marketing 5.15. Social media i marketing społecznościowy 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 5.20. LinkedIn w biznesie 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 5.25. E-mail marketing 5.26. Efektywny newsletter 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 5.28. Systemy do e-mail marketingu 5.29. Marketing automation 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 5.32. Content marketing - marketing treści 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 6.4. Budowanie zaufania klienta 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 6.8. Feedback konsumencki 6.9. Rekomendacja konsumencka 6.10. Monitoring opinii w internecie 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 6.13. Negocjacje w e-biznesie 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 7.1. Płatności w internecie 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 7.3. Automaty paczkowe 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 8.1. Outsourcing w e-biznesie 8.2. Analiza konkurencji 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 8.6. Porównywarki cen 8.7. Czym są Google Zakupy 8.8. Długi ogon w e-biznesie 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 8.15. Optymalizacja kosztów 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku Rozdział 9. E-biznes a prawo 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 9.12. Ochrona danych osobowych 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 9.14. Mailing a spam 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 9.17. Nieuczciwa konkurencja 9.18. Ochrona znaków towarowych 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 9.22. Transfer własności intelektualnej 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 9.24. Mity prawne w e-commersie Rozdział 10. BHP w e-biznesie 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 10.3. Kobieta w e-biznesie 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 10.5. Procedury w e-biznesie 10.6. Telepraca i telepracownicy 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 10.16. Porażka w biznesie 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 10.18. Sukcesja e-biznesu Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
Sygnatura czytelni BMW: VI C 114 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150911 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Jason Hunt, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Maciej Stępa, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 853, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Burcon Tomasz Burzyński Andrzej Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Cebulski Kamil Chimkowska Angelika Chłodnicki Mateusz Cichoń Marcin (informatyk) Cioczek Konrad Cisek Marcin Czaplicka Monika Dejnaka Agnieszka Dutko Maciej Dywański Piotr Fornalski Paweł Froń Karol Gaca Daria Gamoń Adrian Godlewski Marcin (marketing) Golec Marek Gorzycki Adrian Grabowski Grzegorz (księgowy) Grzywnowicz Mateusz Tomczyk Tomek Jankowski Marek (ekonomia) Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Kamiennik Łukasz Kiełcz Piotr Kobryń Maria Kolanek Bartosz Kołata Damian Korycki Paweł Kosel Michał Kotarbiński Jacek Krakowski Zbigniew Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Kruk Kamila Krynicka-Pieleszek Iga Krzyworączka Paweł Langa Bartosz Lech Mikołaj Lewiński Maciej Lidzbarski Michał Łuczyńska Dagmara Łukiańczyk Marcin Maciejewski Tomasz Maciorowski Artur Marczewski Łukasz Marzec Krzysztof (informatyk) Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie) Motyl Piotr (marketing) Namieciński Rafał (1973- ) Niedźwiedź Marek Okulski Robert Adam Oracz Piotr Osman Marcin Palak Tomasz Pawłowska Magdalena (marketing) Pieleszek Marcin Pioch Adam Piwowarczyk Marcin (psycholog) Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz Rdzeń Krzysztof Rogala Barbara (marketing) Sadłowski Rafał Sadowski Michał (1982- ) Sala Paweł Sobczak Jakub Solga Robert Spławski Michał Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Stawarz-García Barbara (ekonomia) Stępa Maciej Szajdziński Jakub Szulczewski Michał (1939- ) Tkaczyk Paweł (marketing) Trader21 Trzupek Justyna Winkiel Mikołaj Wisłocka Izabela Wiszowaty Damian Wsół Marcin
Odbiorca
Gatunek
Przyjęta nazwa autora Jasona Hunta: Tomek Tomczyk.
Indeks.
Jak to się zaczęło 11 "Biblia e-biznesu" w liczbach 12 Świat się zmienia, czyli co nowego w branży 12 "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek 17 Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 21 1.1. Specyfika biznesu w internecie 21 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 25 1.3. Nowe rynki e-biznesu 32 1.4. Startup w internecie 37 1.5. Wstępna analiza rynku 41 1.6. E-biznesplan 45 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 51 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 57 1.9. Strategie cenowe 64 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 70 1.11. Finansowanie e-biznesu 78 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 84 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 92 1.14. Tokenizacja e-biznesu 96 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę 98 Rozdział 2. Sklep internetowy 103 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 103 2.2. Typy platform e-sklepowych 107 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 115 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 125 2.5. Wdrożenie e-sklepu 129 2.6. Hosting dla e-sklepu 135 2.7. Audyt przedwdrożeniowy 140 Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 147 3.1. Allegro dziś 147 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 151 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 155 3.4. Sprzedaż na Amazon 160 3.5. Sprzedaż na eBayu 163 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 169 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie 172 Rozdział 4. Usługi online 175 4.1. E-usługi 175 4.2. E-sprzedaż wiedzy 178 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 180 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 187 4.5. Personal branding w e-usługach 190 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 194 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline 197 Rozdział 5. E-marketing 201 5.1. Podstawy marketingu online 201 5.2. Wprowadzenie do brandingu 205 5.3. Budowanie marki online 207 5.4. Google Moja Firma 211 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 214 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 225 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 232 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 235 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 240 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 250 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 258 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 266 5.13. Marketing wirusowy 269 5.14. Growth hacking marketing 278 5.15. Social media i marketing społecznościowy 282 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 286 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 293 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 296 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 303 5.20. LinkedIn w biznesie 307 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 309 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 312 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 316 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 319 5.25. E-mail marketing 322 5.26. Efektywny newsletter 328 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 335 5.28. Systemy do e-mail marketingu 338 5.29. Marketing automation 343 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 346 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 355 5.32. Content marketing - marketing treści 362 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 365 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 369 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 372 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 377 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca 386 Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 391 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 394 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 398 6.4. Budowanie zaufania klienta 401 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 407 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 411 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 415 6.8. Feedback konsumencki 418 6.9. Rekomendacja konsumencka 427 6.10. Monitoring opinii w internecie 434 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 439 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 442 6.13. Negocjacje w e-biznesie 446 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji 452 Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 459 7.1. Płatności w internecie 459 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 462 7.3. Automaty paczkowe 468 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 472 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 478 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 483 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 488 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd 495 Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 507 8.1. Outsourcing w e-biznesie 507 8.2. Analiza konkurencji 510 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 517 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 519 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 523 8.6. Porównywarki cen 536 8.7. Czym są Google Zakupy 539 8.8. Długi ogon w e-biznesie 544 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 547 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 553 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 558 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 564 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 567 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 571 8.15. Optymalizacja kosztów 575 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 579 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 583 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 589 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 592 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku 598 Rozdział 9. E-biznes a prawo 603 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 603 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 608 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 615 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 618 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 622 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 628 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 633 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 637 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 641 9.10. Regulamin sklepu internetowego 645 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 651 9.12. Ochrona danych osobowych 655 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 660 9.14. Mailing a spam 666 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 670 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 675 9.17. Nieuczciwa konkurencja 684 9.18. Ochrona znaków towarowych 689 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 692 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 698 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 703 9.22. Transfer własności intelektualnej 709 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 714 9.24. Mity prawne w e-commersie 719 Rozdział 10. BHP w e-biznesie 725 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 725 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 728 10.3. Kobieta w e-biznesie 731 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 734 10.5. Procedury w e-biznesie 740 10.6. Telepraca i telepracownicy 748 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 752 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 757 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 760 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 765 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 768 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 771 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 778 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 783 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 793 10.16. Porażka w biznesie 801 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 805 10.18. Sukcesja e-biznesu 811
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154789 N, 154788 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia popytu i podaży w tradingu : wprowadzenie do smart money concept / Natalia Bojko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Rozdział 1. Kompletna strategia handlowa 1. Analiza 2. Zarządzanie kapitałem 3. Psychologia handlu Rozdział 2. Strefy popytu i podaży 1. Budowa trendu i jego znaczenie w wyznaczaniu stref 2. Gdzie szukać zwykłych stref popytu i podaży 3. Zwykłe strefy popytu i podaży vs. wsparcie i opór 4. "Niezwykłe" strefy popytu i podaży 5. Zaawansowana mechanika budowy trendu 6. Pullback i wybicia kontynuacji lub zmiany charakteru trendu 7. Potwierdzenie płynności 8. Imbalance 9. Order block Rozdział 3. Analiza wielointerwałowa i handel sesją 1. Metody analizy interwału 2. Od ogółu do szczegółu 3. Otwarcie/zamknięcie sesji - handel ceną high i low sesji Rozdział 4. Proste metody zarządzania ryzykiem 1. Ryzyko 2. Ryzyko całego konta 3. Ryzyko pojedynczej transakcji 4. Polityka zysków Rozdział 5. Mentalna strona tradingu 1. Pewność siebie i lęk 2. Hazard i overtrading 3. Straty - unikanie czy akceptowanie? 4. Budowanie nawyków 5. Podświadomość 6. Dziennik tradera i checklista 7. Dlaczego tak bardzo lubimy roboty handlowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154349 N, 154350 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie Twojego ruchu Stawanie się ekspertem Zyskiwanie pewności siebie Uczenie Twoich formuł Trzy główne rynki lub pragnienia Nowa okazja (Twoja oferta) Nowa okazja Więcej pieniędzy z tej samej formuły Przyszłościowy cel (Twój ruch) Przyszłościowy cel Budowanie przekonania Most olśnienia Dwie podróże bohatera Skrypt mostu olśnienia Cztery główne historie 10 x sekretów — sprzedaż jeden do wielu Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar") Wielkie domino Trzy sekrety Pakiet i zachęty Zachęty próbne Stawanie się przewodnikiem dla wymarzonych klientów Testowanie prezentacji na żywo Doskonałe webinarium w skrócie Doskonałe webinarium w 5 minut Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154059 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
TWÓJ WYMARZONY KLIENT Kim jest Twój wymarzony klient? Gdzie oni się ukrywają? Wymarzona setka Haczyk, historia, oferta i Atrakcyjna Postać Wypracuj swoje dojście, kup swoje dojście Ruch, który posiadasz Lejki podtrzymywania kontaktu Infiltracja wymarzonej setki SEKCJA II. WYPEŁNIJ SWÓJ LEJEK Napełnij swój lejek w sposób naturalny (wypracuj sobie dojście) Wypełnij swój lejek płatnymi reklamami (kup sobie dojście) Sekrety ruchu na Instagramie Sekrety ruchu na Facebooku Sekrety ruchu Google'a Sekrety ruchu na YouTubie Po klapsach i pstryknięciach Dominacja konwersacyjna SEKCJA III. HAROWANIE WZROSTU Centrum lejkowe Cudze kanały dystrybucji Twoja armia partnerów Zimny ruch Inne sposoby hakowania wzrostu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154060 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Za kulisami każdej wielkiej firmy Rola technologii Silne przywództwo produktowe Upełnomocnione zespoły produktowe Przywództwo w praktyce Decyzyjni - przewodnik Coaching - sposób myślenia Ewaluacja Plan coachingowy Rozmowa indywidualna Opracowanie pisemne Kontekst strategiczny Poczucie własności Zarządzanie czasem Myślenie Współpraca w zespole Współpraca z interesariuszami Syndrom oszusta Klientocentryczność Sumienność Decyzje Efektywne spotkania Etyka Szczęście Profil liderki: Lisa Kavanaugh Kompetencje i charakter Rekrutacja Rozmowa kwalifikacyjna Zatrudnianie Pracownicy zdalni Przysposabianie do pracy Oceny efektów pracy Odejścia Awanse Profil liderki: April Underwood Tworzenie przekonującej wizji Udostępnianie wizji produktu Zasady dotyczące produktu i kwestie etyczne Profil liderki: Audrey Crane Optymalizacja pod kątem upełnomocniania Upełnomocnianie zespołów platformowych Upełnomocnianie zespołów ds. wrażeń Topologia a bliskość w ujęciu fizycznym Ewolucja topologii Profil liderki: Debby Meredith STRATEGIA PRODUKTOWA Koncentracja Działania Zarządzanie Profil liderki: Shan-Lyn Ma CZEŚĆ VII. CELE ZESPOŁÓW Upełnomocnianie Przypisywanie celów Ambicja Zobowiązania Współpraca Zarządzanie Odpowiedzialność Umieszczanie celów w odpowiedniej perspektywie Profil liderki: Christina Wodtke Cele firmy Wizja produktu i związane z nią zasady Topologia zespołów Strategia produktowa Cele zespołów produktowych Efekty biznesowe Profil liderki: Judy Gibbons WSPÓŁPRACA BIZNESOWA Rola liderów produktów Zarządzanie interesariuszami a współpraca Udostępnianie spostrzeżeń i uczenie się Utrzymywanie (się) na rynku Profil liderki: Avid Larizadeh Duggan ZAINSPIROWANI, UPEŁNOMOCNIENI I PODDANI TRANSFORMACJI Sensowna transformacja Transformacja w akcji Poddani transformacji
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154843 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świadomość i nastawienie Pokonywanie narzuconych przez siebie ograniczneń Docenianie róznic Ramy, filtry i to, jak nam przeszkadzają Kompetencje i nawiazywanie kontaktu Inicjowanie i pielęgnowanie relacji Budowanie i przywracanie zaufania Konflikt empatyczne słuchanie Wirtualny kontakt
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 112
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154852 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Samoświadomość Odpowiedzialność Ciagła koncentracja na innych ludziach Strategiczne działanie Stosowanie zasad relacji międzyludzkich Zastosowanie odpowiednich narzędzi i procesów Zaufanie i rozwoj osobisty Pozytywna zmiana i rozwój organizacji Zaangażowanie i zwinność Wspólny kierunek i innowacyjność
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 165
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154853 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. PROJEKTY NIEREALNE Rozdział 1. Czym są projekty nierealne TYPOWE PROBLEMY PROJEKTÓW NIEREALNYCH CECHY PROJEKTU NIEREALNEGO Rozdział 2. Jak i dlaczego powstają projekty nierealne JAKIE ŚRODOWISKO SPRZYJA POWSTAWANIU PROJEKTÓW NIEREALNYCH DO CZEGO ZWYKLE PROWADZĄ PROCESY ZAKUPOWE DLACZEGO TO NIE MA SENSU Rozdział 3. Czy projekt nierealny można dowieźć PRZYKŁADY PROJEKTÓW NIEREALNYCH, KTÓRE ZAKOŃCZYŁY SIĘ SUKCESEM JAK KLIENT ROZUMIE SUKCES PROJEKTU 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH Część II. METODYKI I CERTYFIKATY - BS Rozdział 4. Fabryka certyfikatów CERTYFIKATY VS PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIE FABRYKA CERTYFIKATÓW WŁASNE SPOSOBY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - CZYLI ZDROWY ROZSĄDEK I WYCIĄGANIE WNIOSKÓW Z HISTORII FIRMY Rozdział 5. Bezradność metodyk i certyfikatów w zderzeniu z kluczowymi problemami projektów nierealnych POWTARZAJĄCE SIĘ, CHRONICZNE OPÓŹNIENIA PUCHNĄCY, "WYBUCHAJĄCY" ZAKRES PRAC STRATY FINANSOWE NA PROJEKCIE BRAK ZASOBÓW, BRAK ZESPOŁU BRAK KOMPETENCJI DZIEDZINOWYCH W FIRMIE NIEOKREŚLONY I CIĄGLE ZMIENIAJĄCY SIĘ CEL PROJEKTU NIEPRZYCHYLNE LUB WROGIE NASTAWIENIE KLIENTA CIĄGŁA PRESJA KLIENTA NA "WIĘCEJ I LEPIEJ" UNIKANIE PODEJMOWANIA DECYZJI PO STRONIE KLIENTA ZASKAKUJĄCE, DESTRUKCYJNE I NIEPRZEWIDYWALNE DECYZJE PO STRONIE KLIENTA NALICZANIE KAR, GROŹBA ZATRZYMANIA PROJEKTU CZY NAWET ZERWANIA KONTRAKTU PRZEZ KLIENTA Rozdział 6. Wiedza praktyczna - brakujące ogniwo Część III. 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH Rozdział 7. Zasada 1. Zaangażuj się w negocjacje kontraktu Rozdział 8. Zasada 2. Zdefiniuj, co oznacza "dowiezienie" projektu Rozdział 9. Zasada 3. Bądź przydatny i pokazuj zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4. Buduj relacje oraz siłę wpływu Rozdział 11. Zasada 5. Skup się na postępach, bądź pragmatyczny Rozdział 12. Zasada 6. Wywieraj presję i wykorzystuj swoją pozycję Rozdział 13. Zasada 7. Świadomie zarządzaj przepływem informacji Rozdział 14. Zasada 8. Dbaj o kondycję finansową projektu Rozdział 15. Zasada 9. Twórz i dokumentuj własną historię projektu Rozdział 16. Zasada 10. Skup się na długoterminowej relacji z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155400 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Employee journey : od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy / Artur Dzięgielewski. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 221 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Dla przedstawicieli działów HR i osób zainteresowanych zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Rola i zadania działu HR w organizacji Jak skutecznie pozyskiwać talenty z rynku? Jak stworzyć atrakcyjne ogłoszenie o pracę? Firmowa zakładka Kariera i jej znaczenie w procesie rekrutacyjnym Kanały komunikacji z kandydatami: czat firmowy, media społecznościowe, aplikacje mobilne Employer branding jako jedno z narzędzi HR-owca System poleceń pracowniczych i jego wpływ na rekrutację Rekruter - kluczowe ogniwo procesu rekrutacyjnego Budowanie relacji - najważniejsza umiejętność rekrutera Dobre wrażenie rekruter może zrobić tylko raz Marka rekrutera w mediach społecznościowych Zasady savoir-vivre'u podczas spotkania rekrutacyjnego Jak skonstruować poszczególne etapy procesu rekrutacyjnego? Zatrudnienie kandydata Pre-boarding - zadbaj o pracownika, zanim pojawi się w organizacji W jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić skuteczny on-boarding Działania i narzędzia wspierające utrzymanie pracowników w organizacji Benefity pozapłacowe zgodne z potrzebami pracowników Dlaczego docenianie w pracy jest ważne? Promocja zdrowia jako istotny element dbania o kapitał ludzki w organizacji Wpływ wsparcia psychologa na dobrostan pracowników Home office - od benefitu do codzienności Działania CSR i ich oddziaływanie na pracowników oraz organizację Dbałość o rozwój pracowników a ich utrzymanie w organizacji Zakończenie współpracy z pracownikiem - off-boading Exit interview - obligatoryjna dobra praktyka w każdej organizacji Outplacement - możliwość czy obowiązek pracodawcy? Człowiek jako największy kapitał w organizacji Zarządzanie różnorodnością pokoleniową Jak organizacje dbają o kapitał ludzki Kadry i płace Rekrutacja Employer branding Onboarding Retencja pracowników Benefiy pozapłacowe Dobrostan pracownika (psycholog) Work-life balance Docenianie pracowników Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) Ścieżki kariery Rozwój pracowników Komunikacja Zarządzanie różnorodnością Empowerment
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 191
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154844 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
ART BRANDING 2 I. POSZUKIWANIE I OPOWIADANIE ROZDZIAŁ 1. SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO 2.0 ROZDZIAŁ 2. MEDIUM JEST PRZEKAZEM, A MARKA TO MEDIUM ROZDZIAŁ 3. ZŁOTE ZGŁOSKI ROZDZIAŁ 4. POLE WIDZENIA II. PROTOTYPOWANIE I OBRAZOWANIE ROZDZIAŁ 5. ŚWIAT MARKI ODBITY W WITRYNACH ROZDZIAŁ 6. RZECZOWE KINO ROZDZIAŁ 7. ARTYSTYCZNY WYŚCIG I SZTUKA POLEROWANIA ROZDZIAŁ 8. NIE MA NIEWINNYCH BARW III. KLEJENIE I WDRAŻANIE ROZDZIAŁ 9. MAKARON I DIAMENT ROZDZIAŁ 10. START, META, METAWERSUM ROZDZIAŁ 11. ©ARTWERSUM, ®UNIWERSUM, METAWERSUMT ROZDZIAŁ 12. ORIGINAL FAKE ROZDZIAŁ 13. VIRGIL ABLOH TU BYŁ (ALE WCZEŚNIEJ BYLI TU INNI) ROZDZIAŁ 14. ABLOH - KONSTELACJE IV. CELEM JEST PODRÓŻ (ERGO HESTIA CASE STUDY)
Sygnatura czytelni BMW: X I 24 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154973 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154974 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
PSYCHOLOGIA ZMIANY 15 Interdyscyplinarność 18 Źródła wiedzy 28 Formy pracy 44 Konteksty pracy 48 ZAŁOŻENIA 53 Zasady działania systemów 55 Świadome doświadczanie 64 Tworzenie modeli 72 STRUKTURA ZMIANY 77 Diagnoza 79 Struktura problemu 85 Część wspólna 108 Edukacja 114 NARZĘDZIA 117 Diagnoza 119 Zmiana 138 Implementacja 198 Gotowe rozwiązania 211 ZAWÓD PEOPLE HELPERA 263 Sytuacja rynkowa 266 Modele biznesowe 268 Logistyka 270 Umowa 271 Superwizja 276
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154081 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
ROZDZIAŁ 1. Podcast jako narzędzie do budowania marki osobistej ROZDZIAŁ 2. Przygotowanie - czyli pierwsze kroki ROZDZIAŁ 3. Planowanie odcinka ROZDZIAŁ 4. Nagrywanie podcastu ROZDZIAŁ 5. Edycja i montaż ROZDZIAŁ 6. Publikacja ROZDZIAŁ 7. Promocja i marketing
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 154855 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 159-[160].
Czym są social media Strategia w marketingu oraz konieczność jej wykorzystania w social mediach Pozycjonowanie marki Archetypy Brand purpose Claim Strategiczne podejście do działania w Social Mediach Analiza konkurencji i audyt własnych działań Persony i grupa docelowa w social mediach Brand visual identity i marka w social mediach Cele działań w social mediach Wyróżniki komunikacyjne Dobór kanałów komunikacji i mediów idealnych dla marki Lejki sprzedażowe i ich rola oraz projektowanie w działaniach SM Komunikacja w social mediach. Typy contentu i formaty treści Technologie immersyjne coraz popularniejsze w social mediach Aktywacje konsumenckie User generated content Budowanie społeczności Własna społeczność czy korzystanie z już istniejących? Budowanie społeczności w sieci Customer experience, customer care oraz user experience w SM Tworzenie treści Memy RTM-y Copywriting Strategiczne podejście do działania w Social Mediach Planowanie treści i ich dystrybucja Analityka
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154851 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
JAK BUDOWAĆ MARKĘ W INTERNECIE? JAK SIĘ PROMOWAĆ? Błędy w marketingu, przez które Twój biznes się nie rozwija Kim jest Twój klient - tworzymy persony i określamy grupy docelowe Grupa docelowa Co to jest persona i po co ją tworzymy? Jak stworzyć personę? Błędy w tworzeniu persony Mapa empatii, czyli czego potrzebują Twoi odbiorcy Jak wygląda mapa empatii? Jak wypełnić mapę empatii? 2. STRONA INTERNETOWA Jak się zabrać za tworzenie strony internetowej? Czego potrzebujesz do założenia strony internetowej? Jak wybrać domenę i hosting? Na co zwrócić uwagę, wybierając hosting? Customer Journey Map - jak wygląda podróż Twojego klienta? Czy warto stworzyć Customer Journey Map? 3. NEWSLETTER Czego potrzebujesz do stworzenia newslettera? Jak legalnie wysyłać newsletter? Maile automatyczne Lead magnet 4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE Instagram - dla kogo? Jakie formaty treści są na Instagramie? Jakie typy postów możesz tworzyć i dodawać? TikTok - nowy gracz na rynku Jak zacząć działać na TikToku? Jak tworzyć fily na TikToka? Facebook Jak budować pozycję eksperta na Facebooku? Pinterest Jak prowadzić konto na Pinterest? Plan i konsekwencja drogą do sukcesu O czym pisać? Skąd brać pomysły na treści? Redystrybucja treści 5. LEJEK MARKETINGOWY Jak przeprowadzić klienta od zdobycia uwagi po zakup? Jak mierzyć marketing? 6. REKLAMY PŁATNE Jak ustalić budżet reklamowy? Z jakiego systemu reklamowego korzystać? Facebook Ads (Meta) Konfiguacja menadżera reklam Konfiguacja pixela Cele reklamowe Standardowe grupy odbiorców Niestandardowe grupy odbiorców Budżet reklamowy Analiza wyników TikTok Ads Konto osobiste Konto Pro Struktura tworzenia reklam Dla kogo jest system reklamowy na TikToku? Czy TikTok Ads jest dla Ciebie? Cele w TikTok Ads TikTok Insight Audience Budżet reklamowy 7. JAK TWORZYĆ ATRAKCYJNE TREŚCI W INTERNECIE? Jak zadbać o warstwę wizualną swoich materiałów? Czym jeszcze warto się zainteresować? Technologia AR Google Moja Firma Wykorzystanie afiliacji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154845 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Liczby w HR : matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu / Anna Morawiec-Bartosik. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 363, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Z matematyki do HR — początki analityki HR Część I. Miejsce danych w HR Perspektywa! Czy polski HR się liczy? Ewolucja HR Nowy świat HR jako inwestycja Jak przekonać zarząd do inwestycji w mierzenie HR? Case study — projekt na start analityki HR Rola HR w biznesie Dane w HR — od czego zacząć? Case study — drogie urlopy Skąd wziąć dane personalne? Historie sukcesów i porażek pisane liczbami Dlaczego obawiamy się pracy z danymi? Case study — kiedy intuicja przegrywa z danymi Matematyka w HR Mediana, średnia — co za różnica? Case study — ile trwa rekrutacja? HR kontra finanse Dojrzałość HR-owa Kontroling personalny — analityka HR — People Analytics Gdzie umiejscowić kontroling i analitykę? Profil analityka HR Część II. Mierzenie efektywności w HR Efektywność HR Korzystanie ze wskaźników w polskich działach HR Rodzaje wskaźników Wskaźniki według ich znaczenia dla organizacji Wskaźniki efektywności i rezultatów Wskaźniki według rodzaju wyniku Wyznaczanie celów i korzystanie z benchmarków Skąd wziąć docelowy poziom wskaźników? Jak pracować z celem wskaźnika? Wskaźniki HR-owe i ich zastosowanie Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi Wskaźniki taktyczne i operacyjne Marka pracodawcy (by Kinga Makowska) Rekrutacja Onboarding i preboarding Struktura zatrudnienia i demografia Absencje Ruchy kadrowe Szkolenia pracownicze Programy talentowe Sukcesja Oceny pracownicze Komunikacja wewnętrzna Kultura organizacyjna Zdrowie pracowników Zaangażowanie Docenianie Przywództwo i zarządzanie zespołami Wynagradzanie Świadczenia socjalne i beneflty Kadry, administracja danych pracowniczych (by Magda Gawrońska) Etyka i zgodność z prawem Diversity & inclusion Retencja Rotacja Offboarding i outplacement Zarządzanie budżetem personalnym Efektywność pracy działu HR Korzystanie ze wskaźników w codziennej pracy HR-owca Dobór najlepszych wskaźników Ile wskaźników potrzebuje HR-owiec? Jak pracować z miarami efektywności HR? Warunki korzystania z KPI — cechy dobrych miar Czy wszystko należy mierzyć? Część III. Analityka i dane w HR Jeszcze raportowanie czy już analityka? Cztery rewolucje funkcji HR Dojrzałość analityczna Przeszłość czy przyszłość? Predykcja Czy HR w polskich firmach się liczy? Czy analityka jest dla każdego? Najczęstsze problemy z danymi Analityka w comp&ben Wewnętrzna spójność płac Wartości nominalne i CR (compa-ratio) Skąd się bierze płaca rynkowa? Skąd wziąć dane o płacach rynkowych? lak korzystać z raportów płacowych? Benchmarkowanie wynagrodzeń Pay mix Konkurencyjność rynkowa Strategia wynagrodzeniowa Mam strategię i raport płacowy. Co dalej? Pod latarnią najciemniej Case study — analityczne podwyżki Case study — analiza teorii w praktyce Case study — analiza motywacji wynikającej z systemu motywacyjnego Case study — analityka potrzeb benefitowych Komunikacja wynagrodzeń Zarządzanie etatami i budżetem HR Analiza a planowanie budżetu HR Monitorowanie realizacji i prognozowanie budżetu HR Strategiczne planowanie zasobów Strategia personalna w oparciu o dane Analiza procesów HR Case study — digitalizacja wniosków urlopowych ROI procesów — oszczędności i inwestycje Efektywna inwestycja w procesy nastawione na pracownika Pozorne oszczędności w procesach HR Część IV. Praca z danymi, ich wizualizacja i prezentacja Rekomendacje i wnioskowanie z danych Odbiorcy danych HR-owych Co, komu i dlaczego chcemy pokazać? Jak rozmawiać na temat HR z zarządem? Prezentacja danych Dobre praktyki w zakresie prezentacji danych Pułapki prezentacji danych Dashboard HR — zaawansowane raportowanie Etyka w HR i analizie danych Transparentność czy jawność? Narzędzia dla analityka personalnego (by Katarzyna Spychalska) Narzędzia: Excel Narzędzia: Excel + VBA (Visual Basic for Applications) Narzędzia: PowerPoint Narzędzia BI, na przykładzie Tableau Języki programowania: SQL Języki programowania: Python Języki programowania: R Narzędzia i języki programowania — co wybrać?
Sygnatura czytelni BWZ: II A 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Rozdział 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ CZYM JEST STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH? Po co nam ta strategia? Co można osiągnąć dzięki strategii? O czym należy pamiętać? CZYM JEST CEL W KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH? Jaki cel wybrać na początek? Metoda SMART, czyli jak zdefiniować swój cel? Do czego przyczyni się dobranie odpowiedniego celu? TOŻSAMOŚĆ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Dlaczego warto o nią zadbać? Jak zbudować tożsamość marki? Od czego zacząć? Jak stworzyć tożsamość marki, będąc "nowym" w mediach społecznościowych? Czym jest "złoty krąg"? ANALIZA SWOT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Czym jest analiza SWOT w social mediach? Analiza SWOT od kuchni, czyli z czym to się je Rozdział 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA ANALIZA KONKURENCJI - NA CZYM POLEGA I JAK JĄ WYKONAĆ? Czym jest analiza konkurencji i w czym nam pomoże? Główny cel analizy konkurencji w mediach społecznościowych, czyli dlaczego warto ją przeprowadzić? Narzędzia oraz techniki analizy konkurencji w mediach społecznościowych Jak wykonać analizę konkurencji w social mediach krok po kroku? Jak napisać raport z analizy konkurencji? Narzędzia do analizy konkurencji w social mediach Z jakich narzędzi można korzystać do analizy konkurencji w social mediach? BUYER PERSONA - CZYM JEST I JAK MOŻNA JĄ WYKORZYSTAĆ W SOCIAL MEDIACH? Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu Buyer Persony? Jak stworzyć Buyer Personę? Kilka kroków dzieli Cię od stworzenia Buyer Persony. Pozwól, że pokażę Ci, jak to zrobić Jak wykorzystać Buyer Personę w social mediach? O tym musisz pamiętać! Jak pielęgnować kontakty w social mediach? OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ W SOCIAL MEDIACH Jak zdefiniować grupę docelową? Jak stworzyć grupę docelową w social mediach? Jak pielęgnować kontakty w grupie docelowej? Jak Twoja firma może wykorzystać grupę docelową w mediach społecznościowych? Rozdział 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE DOPASUJ PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY DO SWOJEGO BIZNESU Facebook - lider sieci osobistych JĘZYK KOMUNIKACJI - JAK GO STWORZYĆ I DLACZEGO JEST TAK WAŻNY? Czym jest język komunikacji? Dlaczego język komunikacji jest tak ważny? Na co zwrócić uwagę? Jak stworzyć i pokazać w social mediach język komunikacji? Przeprowadź analizę obecnego języka komunikacji Określ swoją grupę docelową i Buyer Personę Zweryfikuj swój ton Kiedy już stworzysz swój język komunikacji, pamiętaj o jego nieustannej weryfikacji i aktualizacji Dlaczego warto prowadzić komunikację w social mediach w różnych językach? TWORZENIE TREŚCI W SOCIAL MEDIACH Jak tworzyć dobre treści w social mediach? O czym pamiętać, tworząc treści w social mediach? Czy warto korzystać z firmy zewnętrznej do tworzenia treści w social mediach? PRZEGLĄD NAJPOPULARNIEJSZYCH FORMATÓW Treści pisane - czyli artykuły, poradniki, blogi itp. E-booki - czyli elektroniczne książki Odnośniki do treści zewnętrznych - czyli tzw. linki Zdjęcia - czyli treść w formie obrazu Filmy wideo - czyli obrazki w ruchu Stories - czyli krótkie relacje Filmy na żywo - czyli transmisje livestreamingowe DZIAŁANIA SPONTANICZNE I NIEPLANOWANE Czym jest RTM? Jak działa RTM? O czym musisz pamiętać, stosując marketing w czasie rzeczywistym? Czym są treści viralowe? Czym tak naprawdę są virale? Jakie treści mają szansę stać się viralem? Przepis na viral w kilku krokach Rozdział 4. ZACZNIJ TWORZYĆ BUDŻET W SOCIAL MEDIACH Dlaczego warto mieć określony budżet na media społecznościowe? Co warto wiedzieć o budżecie w social mediach? Co powinien zawierać budżet w social mediach? Rodzaje budżetu, czyli o tym, jak zarządzać budżetem w firmie Jakie elementy składają się na budżet? HARMONOGRAM PUBLIKACJI Czym jest harmonogram publikacji? Podstawowe elementy harmonogramu publikacji, czyli co powinien zawierać Twój kalendarz Dlaczego warto prowadzić harmonogram publikacji? Jakich narzędzi warto używać? Jak stworzyć harmonogram publikacji? UZUPEŁNIENIE STRATEGII O REKLAMY Czym są reklamy płatne w social mediach? Dlaczego warto inwestować w płatne reklamy w mediach społecznościowych? Na co zwrócić uwagę, wdrażając płatne reklamy w social mediach? Dostosuj strategię płatnych reklam do platformy POMIAR EFEKTYWNOŚCI Gdzie śledzić wskaźniki efektywności? Mierzenie współczynników efektywności w mediach społecznościowych - o czym warto wiedzieć? Jak mierzyć współczynniki efektywności? Nowe funkcje, zmiany w polityce prywatności czy aktualizacje algorytmów - czyli jak ewolucja social mediów wpływa na pomiar efektywności kampanii marketingowych? Rozdział 5. DBAJ O RELACJE JAK TWORZYĆ I PIELĘGNOWAĆ RELACJE Z AMBASADORAMI MARKI W SOCIAL MEDIACH? Gdzie szukać ambasadorów marki? Ambasadorów marki możesz znaleźć wśród społeczności na portalu społecznościowym Ambasador marki może się również skrywać wśród dotychczasowych klientów Ambasador marki może być Twoim partnerem biznesowym Ambasadorzy marki wśród pracowników Twojej firmy? Tak, tam również możesz znależć dobrych kandydatów! Ambasador marki wśród influencerów? Dlaczego warto budować relacje z ambasadorami marki? Na co zwrócić uwagę przy dobieraniu ambasadorów marki? WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI W SOCIAL MEDIACH Dlaczego warto podjąć współpracę z influencerem? Gdzie i jak szukać influencerów? Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? Jak zbudować dobrą relację z influencerem? Jakie cele można realizować we współpracy z influencerami? JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KRYZYSU W SOCIAL MEDIACH? Przezorny zawsze ubezpieczony - czyli etap przygotowawczy Jest akcja, musi być reakcja - czyli prowadzenie kryzysu w social mediach Mądry Polak po szkodzie, czyli działania pokryzysowe DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z NARZĘDZI DO MONITOROWANIA SOCIAL MEDIÓW? Dlaczego warto wprowadzić monitoring mediów społecznościowych? Korzyści płynące z monitorowania mediów społecznościowych Z jakich narzędzi warto korzystać do monitoringu social mediów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152663 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
Jak rewolucja w mediach zmienia sposób komunikacji? Lęk przed kamerą. Jak go pokonać? Jak poradzić sobie z lękiem? A teraz czas na nagrodę! Czym jest stres? Jak radzić sobie z hejtem? Jak odróżnić hejt od krytyki? Nagrywanie wideo to nie sprint ekstremalny Stawiaj na realne cele Autosugestia i wizualizacja Akceptacja błędu Porażkę obracaj w sukces Bądź unikatem! Inny nie znaczy gorszy! Nie odpuszczaj! Czy wiesz, co dzisiaj porywa odbiorców? Pierwsze wrażenie ma znaczenie, czyli jak przyciągnąć uwagę widza Efekt aureoli Jak przyciągnąć uwagę widza? Mowa ciała, czyli jak się zachować przed kamerą? Model AIDA Jak gestykulować w kierunku kamery? Co robić z rękami podczas nagrania? Aparycja Kontakt wzrokowy Odległość twarzy od ekranu Jak mówić do kamery? Tempo wypowiedzi i dykcja Przerywniki Pokochaj pauzę! Tempo Intonacja Jak zaciekawić widzów? Co zrobić, kiedy zapomnisz treści? Co robić, kiedy rozpraszają Cię komentarze? Flow Klient. Jak tworzyć personę zakupową? Tworzenie persony zakupowej Motywacja klientów Siła reklamy Techniki marketingowe Cztery kroki wideokomunikacji Obszary Twojego działania. Wartość postrzegana Inspiracja, czyli o narzędziach do wyszukiwania pomysłów Dialog z odbiorcą Analiza konkurencji Benchmarking Introspekcja - osobiste źródło inspiracji Answer The Public Title Generator Google Trends Brand24 Canva Pinterest Hasztagi Jak tworzyć treści wideo? Nagłówek Wstęp Rozwinięcie Zakończenie Rodzaje filmów wideo Podział filmów ze względu na cel Video visual content Case study Wideo z humorem Filmy zza kulis Wywiad Obalaj mity Filmy instruktażowe Film demonstracyjny Recenzja produktu Wideo z referencjami Transmisja na żywo Storytelling Jak stworzyć domowe studio nagrań? Podstawowe wyposażenie studia nagrań Zasady projektowania studia Edycja wideo Rodzaje montażu Jak tworzyć regularnie? Konsekwencja w publikowaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155444 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wbrew może nieco przewrotnemu tytułowi to nie jest podręcznik dla osób, które chciałyby doprowadzić lepiej sytuowanych znajomych do ruiny. Poradnik Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji został poświęcony sztuce autoprezentacji i budowaniu pożądanego własnego wizerunku. Opanowanie tych umiejętności pozwoli wyprzedzić peleton i dołączyć do najlepszych: stać się efektywniejszym w pracy, bogatszym i... po prostu szczęśliwszym. Tak, szczęśliwszym, gdyż bycie docenianym jest tym, na czym zależy większości z nas. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155061 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności