Marka (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(24)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(11)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(15)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Adamkiewicz Katarzyna
(1)
Bełza Marcin (1972- )
(1)
Brzozowska-Woś Magdalena
(1)
Czartoryska-Żak Marta
(1)
Dobek Mira
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Firlej Krzysztof
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Hartley Kate
(1)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kluziak Sławomir (1972- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Leniarska Małgorzata
(1)
Lis Adam (1982- )
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mencwel Stanisław
(1)
Mierowski Wojciech
(1)
Mierzejewski Mateusz
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Myśliwiec Alicja
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczenie)
(1)
Pawlik Michał (1972- )
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Piątkowski Dawid
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Rudzewicz Adam
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Ręczajski Piotr
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Serafiński Bartłomiej
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Skorek Monika
(1)
Sokół (1977- )
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Studniarski Sebastian
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Słotwiński Łukasz
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Tyszkiewicz Paweł
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wasilewski Michał (marketing)
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Zydel Robert
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Łojewski Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Influencerzy
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Marka (ekonomia)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Opracowanie
(10)
Monografia
(4)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręcznik
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [267]-341.
RELACJE MARKI Z KONSUMENTAMI W ŚRODOWISKU INTERNETOWYM Konceptualizacja pojęcia marki Kategoryzacja marek i ich wartości według konsumentów Relacje między markami a klientami w mediach społecznościowych Społeczności związane z marką CYFROWA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA JAKO CZYNNIK ANGAŻOWANIA KONSUMENTÓW W MARKĘ Komunikacja marketingowa widziana z perspektywy organizacji Narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane w Internecie Reklama Public relations Sprzedaż osobista i marketing bezpośredni Promocja sprzedaży Wydarzenia i doświadczenie klientów Marketing interaktywny Word-of-mouth Komunikacja marketingowa - perspektywa konsumentów Postrzeganie przez konsumentów wybranych form komunikacji marketingowej Inbound marketing jako kolejny etap ewolucji strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej Przyczyny wymuszające zmiany strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej Strategia inbound marketingu Planowanie i realizacja kampanii inbound marketingu ANGAŻOWANIE SIĘ KLIENTÓW W MARKĘ W INTERNECIE Teorie powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę Uporządkowanie terminologii związanej z procesem angażowania się konsumenta Konceptualizacja aktywnego angażowania się konsumentów w Internecie Wybrane czynniki powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę Proces aktywnego angażowania się konsumenta i czynniki w nim pośredniczące Wzajemne oddziaływanie klienta i marki Satysfakcja klienta z oferty marki Zaufanie klienta do marki Przywiązanie i miłość klienta do marki Afektywne zaangażowanie klienta w markę Klient jako rzecznik marki WSPÓŁTWORZENIE I WSPÓŁDESTRUKCJA WARTOŚCI MARKI JAKO EFEKT ANGAŻOWANIA SIĘ KONSUMENTÓW Zdefiniowanie wartości Współtworzenie wartości Ewolucja współtworzenia wartości Korzyści wynikające ze wspólnego tworzenia wartości Angażowanie się we współtworzenie wartości marki Angażowanie się we współdestrukcję wartości w kontekście marki PRZYJĘTA METODYKA I WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH CHARAKTERYSTYKA MŁODYCH KONSUMENTÓW ORAZ ICH WYBRANE ZACHOWANIA ONLINE Zdefiniowanie i typologia generacji Cechy demograficzne polskich konsumentów z pokoleń Milenium i Z Generacja Milenium - angażowanie się w markę oraz wybrane zachowania online Pokolenie Z - wybrane zachowania online oraz angażowanie się w markę FAZA EKSPLORACYJNA BADAŃ Wywiady częściowo ustrukturyzowane Założenia przyjęte w wywiadach częściowo ustrukturyzowanych Ustalenia empiryczne Analiza Wnioski odnoszące się do pytań badawczych Najważniejsze ustalenia z badań jakościowych Inspirująca treść jako wymiar Działania tworzące i podtrzymujące relacje w mediach społecznościowych Wyszukiwanie informacji powiązanych z markami FAZA POTWIERDZAJĄCA - OPRACOWANIE, WALIDACJA I WAŻNOŚĆ NOMOLOGICZNA SKALI POSTRZEGANIA KOMUNIKACJI ONLINE Identyfikacja wymiarów i potwierdzenie rzetelności skali Ważność nomologiczna skali postrzegania komunikacji marketingowej online Ramy koncepcyjne badania opartego na mediacjach Omówienie przyjętych hipotez Profil demograficzny Analiza rzetelności oraz konfirmacyjna analiza czynnikowa Testowanie hipotez i modelu pomiarowego
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 69
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6373 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach. Indeks.
Sharing is caringl - o etycznych podstawach ekonomii współdzielenia (Beniamin Bukowski, Mateusz Mierzejewski) 1.1.Trzy porządki funkcjonowania pojęcia sharing economy Rynek usług finansowych w aspekcie rozwiązań wynikających z ekonomii współdzielenia (Krzysztof Firlej, Martyna Żak, Jakub Garncarz) 2.1.Pożyczki społecznościowe jako przykład ekonomii współdzielenia w instytucjach finansowych 2.4.Zagrożenia związane z rozwojem pożyczek społecznościowych 2.5.Istota bankowości spółdzielczej Przychody z nieruchomości prywatnych w warunkach ekonomii współdzielenia w Polsce (Krzysztof Firlej, Jakub Garncarz, Kacper Igielski) 3.1.Rynek nieruchomości w Polsce 3.2.Czynniki kształtujące cenę nieruchomości mieszkaniowych 3.3.Platformy do najmu krótkoterminowego 3.4.Porównanie przychodów najmu krótko-oraz długoterminowego 3.5.Kontrowersje związane z najmem krótkoterminowym Bezpieczeństwo i elastyczność zatrudnienia wobec zmian na współczesnym rynku pracy (Adam Chlebisz) 4.1.Bezpieczeństwo, stabilność i elastyczność zatrudnienia 4.2.Ocena zróżnicowania europejskich rynków pracy Współdzielona mobilność w zatłoczonych miastach (Joanna Ujczak) 5.1.Urbanizacja i nowe wyzwania 5.2.Innowacyjne środki transportu - sharing economy 5.3.Wynajem na minuty w Polsce 5.4.Analiza opłacalności wynajmu innowacyjnych środków transportu Rola czynnika korzyści finansowej w modelu gospodarki współdzielenia (Stefania Strzałka, Jakub Garncarz) 6.1.Motywy uczestnictwa konsumentów w sharing economy 6.2.Korzyść finansowa jako czynnik powstawania platform pośredniczących 6.3.Ocena atrakcyjności spółek sharing economy dla inwestorów Ocena rentowności wybranych przedsiębiorstw wobec wprowadzenia holakratycznego systemu zarządzania (Agnieszka Słomba, Adam Chlebisz) 7.1.Holakracja 7.2.Różnice pomiędzy modelem klasycznym a holakratycznym 7.3.Ocena rentowności przedsiębiorstw holakratycznych na tle pozostałych Znaczenie marki i zaufania w sharing economy (Brygida Sowa) 8.1.Wartość marki 8.2.Wpływ sharing economy na marketing 8.3.Zaufanie w gospodarce współdzielenia Prosumpcja energii z mikroinstalacji fotowoltaicznych - sharing economyw energetyce (Przemysław Tabor) 9.1.Zasada działania i konstrukcja instalacji fotowoltaicznych 9.2.Światowy rynek energii ze źródeł fotowoltaicznych 9.3.Polski rynek energii ze źródeł fotowoltaicznych 9.4.Uwarunkowania instytucjonalne rozwoju branży fotowoltaicznej w Polsce 9.7.Modele prosumenckie rynku energii ze źródeł fotowoltaicznych 9.8.Opłacalność ekonomiczna mikroinstalacji fotowoltaicznych 9.9.Społeczne i gospodarcze zalety prosumpcji fotowoltaicznej Analiza uwarunkowań współdzielenia powierzchni pracy w Polsce (Klaudia Kus) 10.1.Przestrzenie coworkingowe 10.2.Motywatory rozwoju coworkingu 10.3.Rozwój coworkingu w Polsce 10.4.Organizacja pracy w biurach coworkingowych 10.5.Lokalizacja biur coworkingowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
ART BRANDING 2 I. POSZUKIWANIE I OPOWIADANIE ROZDZIAŁ 1. SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO 2.0 ROZDZIAŁ 2. MEDIUM JEST PRZEKAZEM, A MARKA TO MEDIUM ROZDZIAŁ 3. ZŁOTE ZGŁOSKI ROZDZIAŁ 4. POLE WIDZENIA II. PROTOTYPOWANIE I OBRAZOWANIE ROZDZIAŁ 5. ŚWIAT MARKI ODBITY W WITRYNACH ROZDZIAŁ 6. RZECZOWE KINO ROZDZIAŁ 7. ARTYSTYCZNY WYŚCIG I SZTUKA POLEROWANIA ROZDZIAŁ 8. NIE MA NIEWINNYCH BARW III. KLEJENIE I WDRAŻANIE ROZDZIAŁ 9. MAKARON I DIAMENT ROZDZIAŁ 10. START, META, METAWERSUM ROZDZIAŁ 11. ©ARTWERSUM, ®UNIWERSUM, METAWERSUMT ROZDZIAŁ 12. ORIGINAL FAKE ROZDZIAŁ 13. VIRGIL ABLOH TU BYŁ (ALE WCZEŚNIEJ BYLI TU INNI) ROZDZIAŁ 14. ABLOH - KONSTELACJE IV. CELEM JEST PODRÓŻ (ERGO HESTIA CASE STUDY)
Sygnatura czytelni BMW: X I 24 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154973 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154974 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów Wprowadzenie Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy pałać nienawiścią do naszych ulubionych marek Problem spadającego za ufania w obliczu fałszywych wiadomości Komu można ufać? Wzrost popularności influencerów a podupadające media tradycyjne ,,To oburzające! To skandal!'' Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych ,,Chcę to mieĆ na już". zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresou4lm Profil trolla: kim są trolle i jak je okiełznać Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowego Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? Jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem Hydra mediów społecznościowych zasady przejrą1stości a zatajanie informacji W zarządzaniu kryzysem ll Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte l l z działań antykryzysowych pięciu duzych firm Kluczowa rola prawdomówności lL w zarządzaniu kryzysem i reputacją odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej lt Reakcja mózgu na kryzys i przygotowanie Waszego zespołu na kryzysowe Co mają do powiedzenia influencerzy Iil specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki ln Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowanie waszego zespołu Pokazywanie Iudzkiej strony oraz okazywanie Il empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę ma to znaczenie, a kiedy są to tylko puste słowa od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys lll z pomocą influencerów i zwolenników: wywiad ze scottem Guthriem Rola technologii w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie anaIityki predykcyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek Praktyczne porady, jak przygotować, przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6188 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 215-222.
Dla kadry naukowej, studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, a także menedżerów.
Jak zrozumieć konsumenta mody? Ważna moda: zainteresowanie Polek modą i jego przejawy Moda jest ważna. Przejawy zainteresowania modą Różne podejścia do mody Napięcia i paradoksy Moda tak, śledzenie trendów niekoniecznie Oryginalność vs. dopasowanie (a sprawa polska) Niewidzialna nazwa Mapa mody: metafory i obrazy mody w narracjach współczesnych Polek Jedenaście metafor mody Moda odbierana zmysłami Słodko-gorzko, dobre restauracje i modowy „kwas” Plusz, woda i szorstko-gładkość Modowa paleta barw Wszystkie dźwięki mody Zapach mody Modowa paleta uczuć „Moja moda” i „moda zewnętrzna” Mikrostrategie codzienności: moda i ubieranie się jako narzędzie zarządzania codziennym dobrostanem Moda jako „skrzynka z narzędziami” Różne potrzeby w różnym wieku. Marka, moda i wygoda. Polki na zakupach odzieżowych Jak kupują Polki w różnym wieku? Strategie poruszania się po galerii i po sklepie Sześć uniwersalnych kryteriów wyboru odzieży Źródła informacji i inspiracji w procesie zakupu modowego Prawdziwe miłości, przelotne romanse i związki z rozsądku – relacje Polek z markami modowymi „Moje marki” i „marki marzeń” Bezpieczne wybory, głód rzeczy i królowa ZARA Głód doświadczeń, luźne związki i poszukiwanie spójności ,,Jola lojalna’’, luksusowe ciągoty i wygoda ponad wszystko Młode polskie marki – wysokie ceny i perełki w „szarym dresowym morzu” Przelotne romanse, prawdziwe miłości i związki z rozsądku Moda etyczna Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę? Jak stworzyć markę szytą na miarę? Model marki modowej Marka i jej kapitał Mózg kupującego markę FRED, czyli co decyduje o sile marki? ,,Od przybytku głowa nie boli”, czyli zarządzanie portfelem marek Składowe modelu marki modowej O toczenie marki modowej PEST oddziałuje na całą branżę modową Otoczenie polityczno-prawne Otoczenie ekonomiczne Otoczenie społeczne Otoczenie technologiczne KKDP: Konkurenci, Konsumenci, Dostawcy i Pośrednicy Konkurenci Konsumenci Badania własne oraz źródła wtórne Moda jako tło marki Moda – jak ją rozumieć? Czy moda jest trendy? O trendach w modowym biznesie . Moda modę goni. Cykl mody wczoraj i dziś Moda modzie nierówna – piramida mody Moda wyszła na ulicę. Moda uliczna a biznes „Myśl globalnie, działaj lokalnie”, czyli o modzie coraz bardziej globalnej Misja i opowieść marki Dawno, dawno temu…”, czyli o co chodzi w budowaniu opowieści marki? „Chodź, opowiem Ci bajeczkę…”, czyli jak stworzyć opowieść marki? Miejsce kreatora w opowieści marki . Zarządzanie opowieścią marki Mission (im-) possible. Tworzenie misji marki Identyfikatory marki modowej Przesłanki i kryteria wyboru identyfikatorów marki Nazwa marki Zapis nazwy marki Rejestracja znaków towarowych w Polsce i Europie (EUIPO) Miejsca sprzedaży marki modowej Wybór miejsc sprzedaży marki modowej Własne sklepy stacjonarne . Lokalizacja Architektura Atmosfera Własny e-sklep Pozostałe formy miejsc sprzedaży Komunikacja marki modowej Znaczenie komunikacji, czyli dlaczego w branży modowej bez komunikacji ani rusz? ,,Jeden obraz wart tysiąc słów”, czyli o komunikacji wizualnej w modzie Kanały komunikacji, czyli jaką drogą dotrzeć do odbiorcy? Mass media Public relations Pokazy mody Targi mody Strona internetowa Reklama online Social media Blogi modowe . . Aplikacje mobilne . Kuszący świat celebrytów. Wsparcie się celebrytami w komunikacji marki 14.5. Co-branding. Co dwie marki to nie jedna Strategia komunikacji, czyli jak to zrobić, żeby było dobrze? Pomiar efektów komunikacyjnych Wskaźniki skuteczności komunikacji marki Wskaźniki związania się z marką Kolekcja Powstawanie produktu odzieżowego – rzemieślnictwo czy wizjonerstwo? Zarządzanie kolekcją Ubranie czy tożsamość, czyli za co płacą klienci? Elementy marki w podróży konsumenta
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Jacek Kotarbiński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 213, [1] strona ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 191-198. Indeks.
Nowy klient. Nowa komunikacja Marka to emocje Od Marketingu 1.0 do 5.0 Kupujesz sercem czy rozumem? Jak bardzo się kontrolujesz? System 1 – w ogniu smoka System 2 – zimny drań Jesteś gąbką Mózg oblężonej twierdzy Magia marki Pokolenia w świecie marek Pokolenia marek biznesowych Pokolenia marek konsumenckich Cyfrowe dzieci Różnice łączą Stacja Alfa Niepokorni netizeni Sprytni, Mądrzy, Elastyczni Od Marki 1.0 do 5.0 Marka 5.0 w przestrzeni rynkowej Zakochać się aż po grób Scenariusz życia Wartość marki Systematyka Marki 5.0 Marki analogowe Marki semicyfrowe Marki cyfrowe Serce i rozum Marki 5.0 Człowiek człowiekowi Empatia konsumencka Konwergencja czy dywergencja? Psychologia archetypów Archetypy uzależnione od rynku DNA marki Pozycjonowanie Pozycjonowanie wizualne Nazewnictwo Marki 5.0 Narracyjność marki Świat mediów Narzędzia taktyczne Marki 5.0 Magia growth hackingu Transmedia branding Marka osobista i własna społeczność Mundur Marki 5.0 Instrumentarium Marki 5.0 Eventy.2. Reklama bezpośrednia Reklama medialna Reklama zewnętrzna Identyfikacja wizualna Promocje sprzedaży. Materiały promocji sprzedaży Reklama mobilna Narzędzia cyfrowe Strona internetowa. Social media Employer branding Public relations Budżet marketingu Marki 5.0 Marka przyszłości 15 pojęć, które powinieneś znać Lista kosztów marketingowych Jacka Kotarbińskiego 11 cytatów profesora Tadeusza Kotarbińskiego dla Marek 5.0 50 polskich marek, które warto znać 10 modeli biznesowych, które zrewolucjonizowały świat Technologie przyszłości w sklepie 110 narzędzi dla Marki 5.0.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 291 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150919 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022. Na grzbiecie akronim serii: M.
ZAMIAST WSTĘPU. CZYLI PO CO TA KSIĄŻKA Adam Lis i Alicja Myśliwiec PODSTAWOWE INFORMACJE, CZYLI PO CO ROBI Sl[ (REjBRANDING Marcin Bełza i Wojtek Mierowski OIY, CZYLI JAK STWORZYŁEM WŁASNA MARKĘ Michał Łojewski i Wojtek Sokół NASZ „PIERWSZY RAZ", CZYLI JAK WYBRAĆ STUDIO BRANDINGOWE Sebastian Studniarski i Robert Zydel TO PRZECIEŻ „TYLKO" LOGO, CZYLI DLACZEGO BRANDING TYLE KOSZTUJE Sławek Kluziak i Paweł Tyszkiewicz W SAM RAZ NA RAZ ALBO MltOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE, CZYLI JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA Michał Pawlik i Michał Wasilewski MIŁOŚĆ 00 PIERWSZEGO WEJRZENIA CZY RACJONALNA ANALIZA, CZYLI JAK WYBRAĆ NAJLEPSZY PROJEKT Mira Dobek i Małgorzata Leniarska PARASOL OCHRONNY, A MOŻE SKOK NA BUNGEE, CZYLI CZY POTRZEBNE SĄ BADANIA Marta Czartoryska-Żak i Staszek Mencwel UCZUĆ SIE NA CUDZYCH BŁĘDACH, CZYLI JAK WŁAŚCIWIE WDROŻYĆ NAJLEPSZY PROJEKT Piotr Ręczajski i Łukasz Słotwiński PRAWDZIWY BRANDING KRYTYKI SIE NIE BOI, CZYLI JAK REAGOWAĆ NA HEJT Michał Łojewski O SUKCESIE MARKI StÓW KILKA, CZYLI DETERMINANTY SILNYCH BRANDÓW Bartek Serańński CZ10WIEK JAKO MARKA Krzysztof Hołowczyc BRANDING W CZASACH KRYZYSU WYWOtANEGO COVIDEM Mariusz Ryciak ZAMIAST ZAKOŃCZENIA, CZYLI PODSUMOWANIE TEMATU Wojtek Mierowski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153403 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 143-156.
Konsument i marka w gospodarce cyfrowej Upowszechnienie i rola technologii Konsument w gospodarce cyfrowej Media w gospodarce cyfrowej Wpływ algorytmów na komunikację Istota i charakterystyka influencer marketingu Przyczyny zainteresowania influencer marketingiem Rozwój influencer marketingu Charakterystyka idei „wpływu” w świetle badań Narzędzia influencer marketingu InstagramYouTubeTikTok Rola influencer marketingu w decyzjach zakupowych konsumentów Strategia influencer marketingu Wybór odpowiedniego influencera Typologia influencerów Współpraca inhouse czy poprzez agencję? Definiowanie zakresu współpracy Oczekiwania menadżerów marek Oczekiwania influencerów Cyfrowi twórcy Metody szacowania efektów współpracy Wirtualni influencerzy Aktywność reklamowa wirtualnych influencerów Przyszłość influencer marketingu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 78
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153415 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 145-154.
Rozdział 1. Employer branding w kontekście zmian na rynku pracy 1.1.Bieżąca sytuacja na rynku pracy 1.2.Zmiany społeczno-demograficzne 1.3.Zmiany organizacyjno-technologiczne 1.4.Geneza employer brandingu 1.5.Istota i proces employer brandingu – analiza wielowymiarowa 1.6.Marka pracodawcy z perspektywy organizacji – modele zarządzania employer brandingu Rozdział 2. Marka produktu i marka korporacyjna – analiza współzależności 2.1.Różnorodność pojęcia oraz charakterystyka marki 2.2.Rozróżnienie i relacje pomiędzy marką produktu a marką korporacyjną 2.3.Wizerunek, tożsamość, reputacja a osobowość marki jako elementy ją definiujące Rozdział 3. Relacje pomiędzy marką korporacyjną a marką pracodawcy na podstawie badań własnych 3.1.Konstrukt intelektualny i metodyka badania 3.2.Spójność pomiędzy komunikowanymi wartościami marki korporacyjnej i marki pracodawcy badanych organizacji 3.3.Spójność pomiędzy percypowanymi wartościami marki korporacyjnej i marki pracodawcy badanych organizacji 3.4.Spójność pomiędzy komunikowanymi i percypowanymi wartościami marki korporacyjnej badanych organizacji 3.5.Spójność pomiędzy komunikowanymi i percypowanymi wartościami marki pracodawcy badanych organizacji 3.6.Weryfikacja hipotez badawczych 3.7.Model spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy
Sygnatura czytelni BMW: VI E 286 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 93
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149801 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149777 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 343, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-341.
Zarządzanie zmianą strategiczną - perspektywa teoretyczna Zmiana - definicja i ewolucja zmiany w organizacji Zarządzanie zmianą - pojęcie, teorie i modele Zmiana strategiczna - determinanty i znaczenie Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji - czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji Rebranding w świetle teorii zarządzania i marketingu Marka korporacyjna w procesie brandingowym Definicje i formy rebrandingu Przesłanki rebrandingu Wewnętrzne motywy rebrandingu Zewnętrzne motywy rebrandingu Proces i modele rebrandingu Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu Skuteczność rebrandingu - pojęcie i pomiar Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu Komunikacja marketingowa w rebrandingu Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu Rebranding na polskim rynku w świetle badań jakościowych Opis badań i charakterystyka respondentów Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw Rebranding i jego uwarunkowania . Motywy rebrandingu . Proces rebrandingu - przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu Wyniki badań jakościowych - próba syntezy . Rebranding w świetle badań ilościowych Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego Charakterystyka metody i próby badawczej Charakterystyka modelu pomiarowego Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi Ogólne cechy rebrandingu Poziom wiedzy o rynku Integracja komunikacji marketingowej Partycypacyjny wymiar zarządzania Rynkowe skutki rebrandingu Bieżące relatywne wyniki firm Weryfikacja skal pomiarowych Współzależności pomiędzy konstruktami Załącznik I - Przypadki rebrandingu wybranych marek ZOO Wrocław InPost Nest Bank Mamut W a r ta Cyfrowy Polsat Port Lotniczy Wrocław Tygodnik „Polityka” TIM Work Service mBank Załącznik 2 - Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego Załącznik 3 - Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 262 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 54
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147965 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147964 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6015 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 209-217.
Blog firmowy - stwórz skarbnicę wiedzy Po co mi blog firmowy? Wymyśl tytuł posta na blog Zasada Odwróconej Piramidy i 5W Struktura układu treści w akapitach Jak to wygląda w praktyce? Elementy wizualne wspierające treść Przykłady dobrych blogów firmowych Google Ads - pokaż się innym Zalety i możliwości Google Ads Typy kampanii i formaty reklam Do kogo kierować reklamy? Jak mierzyć efekty reklam? Modele rozliczeń Przykład - kampania Snickersa Social media - promocja firmy i budowa marki osobistej Promocja firmy - tworzenie strategii i możliwości reklamowe Reklama w social mediach Tworzenie treści o potencjale viralowym Real-time marketing Przykład - Oreo Przykład - IKEA Jak działać pod presją czasu? Recykling treści Popularne formaty Techniczna strona recyklingu treści Kryzys w social mediach Budowa marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w kanałach offline Przykłady dobrych marek osobistych Influencer marketing - wpływowi twórcy, sławny ty Kim jest influencer i czym jest influencer marketing? Zalety współpracy z influencerem Wady współpracy z influencerem Marketing w twojej firmie Jakich błędów nie popełnić podczas współpracy z influencerem? Jak przygotować się do współpracy z influencerem? Gdzie szukać influencerów? Jak wybrać i sprawdzić influencera? Przykładowe formy współpracy z influencerem Sposoby pomiaru efektywności współpracy z influencerem Wirtualni influencerzy Przykład - WD-40, Darek Stolarz i Jan Piątkiewicz Przykład - Samsung i Lil Miquela oraz WHO i Knox Frost Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi - pożar można ugasić Klasyfikacja sytuacji kryzysowych Jak przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową? Najczęstsze powody wybuchu kryzysu Utworzenie sztabu zarządzania sytuacją kryzysową Kontakt z dziennikarzami Co warto zrobić po zakończeniu kryzysu? Przykład - CD Projekt RED Prognozy ekspertów 1. Jeśli chcesz przekonać kogoś, żeby podjął jakieś działanie, zajmujesz się marketingiem 2. Jeśli nie jesteś w stanie przekonać kolegów i szefa, Twój projekt nigdy nie dostanie szansy Nauczyłem się tego na własnej skórze 3. Komunikacja online Katastrofy związane z rozszerzeniem oferty Niezbędnik marketera - przydatne narzędzia Analityka stron internetowych SEO - optymalizacja, analiza konkurencji, analiza linków i wyszukiwanie słów kluczowych Monitoring internetu i mediów społecznościowych E-mail marketing Copywriting, webwriting Social media Organizacja pracy Grafika i wideo Banki zdjęć
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 292 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151065 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6357 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153981 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów / Adam Rudzewicz. - Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, copyright 2018. - 192, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 149-167.
1 Behawioralne uwarunkowania decyzji konsumentów 1 1 Podstawowe elementy teorii zachowań konsumenta 1 2 Modele procesu decyzyjnego nabywcy w świetle ekonomii behawioralnej 1 3 Produkt materialny i niematerialny w wymiarze rynkowym 1 4 Determinanty lojalności konsumenta 2 Teoretyczne aspekty zaufania konsumenckiego do marki 2 1 Instytucjonalne znaczenie zaufania w ekonomii 2 2 Istota zaufania w procesie wymiany 2 3 Kształtowanie zaufania konsumenckiego 2 4 Rola marki w konkurencji rynkowej 3 Zaufanie konsumenckie do marki - pomiar i elementy składowe 3 1 Pomiar zaufania konsumenckiego do marki w świetle literatury 3 2 Elementy składowe zaufania konsumenckiego 3 3 Koncepcja własna pomiaru zaufania konsumenckiego do marki 4 Zaufanie do marki a lojalność konsumenta w świetle badań własnych 4 1 Przesłanki i założenia metodyczne realizowanych badań 4 2 Weryfikacja narzędzia pomiarowego zaufania konsumenckiego do marki 4 3 Pomiar zaufania konsumenckiego do marki i lojalności konsumenta 4 4 Wpływ zaufania konsumenckiego do marki na lojalność konsumenta 4 5 Teoretyczne i aplikacyjne walory wyników badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147752 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 231-239. Netografia strony 240-243.
Marka - istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu Natura i definicja marki Wartość i kapitał marki Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej Funkcje systemu komunikacji marketingowej Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej Internet jako platforma komunikacji marketingowej Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w internecie Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej Użytkownicy serwisów społecznościowych Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym 4-5- Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń Charakterystyka grupy badawczej Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 255 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147439 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5969 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [193]-[207].
Dla menedżerów i pracowników uczestniczących w budowaniu strategii marki, pracowników agencji reklamowych, badawczych oraz studentów marketingu uczelni ekonomicznych.
Ewolucja podejścia do marketingu i zarządzania marką Przeobrażenia interpretacyjne marketingu Marketing modernistyczny Marketing postmodernistyczny Wyzwania w zakresie zarządzania marką Specyfika plemion wokół marek Zjawisko kultowości marki Crowdsourcing Społeczność wokół marki – zarys teoretyczny Grupy konsumenckie – istota zjawiska Społeczność wokół marki – ujęcie definicyjne Subkultury Społeczności w Internecie . Społeczność wirtualna Internetowa społeczność wokół marki Kategorie członków społeczności wokół marki uczestniczących w cyberprzestrzeni Wstępowanie konsumentów do społeczności wokół marki Motywy przyłączania się do społeczności wokół marki Korzyści członków społeczności z uczestnictwa w grupie Społeczność wokół marki Budowa społeczności wokół marki – zasadnicze nurty badawcze Kreowanie społeczności marki przez jej członków Współtworzenie społeczności wokół marki przez właściciela i nabywców marki Badanie trzech i larów społeczności marki Badania wybranych elementów kapitału marki Tożsamość marki Wizerunek/osobowość Lojalność wobec marki Pozostałe obszary badawcze dotyczące marki i powstających wokół niej społeczności Relacje Zaangażowanie Luka badawcza Koncepcja badań własnych oraz charakterystyka badanego podmiotu Metody badawcze i opis przebiegu badań własnych dotyczących wybranej społeczności wokół marki Społeczność wokół marki Legia Warszawa – uzasadnienie wyboru społeczności do badania Kluby sportowe – specyfika funkcjonowania marki Charakterystyka marki Legia Warszawa Historia powstania marki Legia Warszawa Rozwój społeczności wokół marki Legia Warszawa Podgrupy występujące w społeczności wokół marki legia Warszawa Określenie percepcji społeczności wokół marki legia warszawa – metodyka i analiza wyników badania jakościowego Postrzeganie marki Legia Warszawa przez jej fanów Motywy przyłączania się do grupy zwolenników Legii Warszawa Percepcja społeczności marki Legia Warszawa Wspólna świadomość członków Legii Warszawa Rytuały i tradycje w społeczności Legii Warszawa Moralna odpowiedzialność wobec członków społeczności Społeczność wokół marki a lojalność klientów wobec marki – metodyka i analiza wyników badania ilościowego Kwestionariusz – Percepcja społeczności wokół marki Kwestionariusz – Zaangażowanie w markę Kwestionariusz – Zaangażowanie w społeczność Kwestionariusz – Lojalność wobec marki Analiza wyników badania ilościowego Weryfikacja modelu teoretycznego Porównanie różnic w wartościach poszczególnych wskaźników między badanymi grupami fanów Legii Warszawa Różnice w percepcji społeczności wokół marki fanów Legii Warszawa Różnice w zaangażowaniu w markę fanów marki Legia Warszawa Zaangażowanie w społeczność fanów Legii Warszawa Różnice w lojalności wokół marki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 267 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148139 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6041 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji marketingowej / Kinga Stopczyńska. - Wydanie drugie uaktualnione. - Łódź : Wydawnictwo SIZ, 2021. - 160, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 151-157.
Wizerunek marki Pojęcie wizerunku Wizerunek marki Rodzaje marekz punktu widzenia postrzegania ich wizerunku Wizerunek, tożsamość i osobowość marki - różnice w identyfikowaniu pojęć Cyklżycia wizerunku Typy wizerunku Zarządzanie wizerunkiemmarki Proces kreowania wizerunku firmy Zarządzanie wizerunkiem marki Pozycjonowanie marki na rynku Narzędzia wykorzystywane w kreacji wizerunku Nowoczesne formy komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku marki innowacyjne podejście do kreowania wizerunku firmy Inbound marketing jako nowoczesna forma komunikacji z klientem Cross media -optymalizacja kanałów marketingowych, media społecznościowe Storytelling w kreowaniu wizerunku marek Experiential marketing, czyli jak zbudować wizerunek na podstawie doświadczeń Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie wizerunkorp marek
Sygnatura czytelni BWF: V G 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023 - 280 stron : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 279-280.
CZĘŚĆ l. OD CZEGO ZACZĄĆ PODCAST? rozdział 1. Przygotowanie rozdział 2. Od czego zacząć podcast? Krok pierwszy - dlaczego podcast? Krok drugi - strategia twojego podcastu Krok trzeci - ustal motyw przewodni podcastu Krok czwarty - nazwa podcastu Krok piąty - pierwszy plan podcastu Krok szósty - okładka podcastu Krok siódmy - pierwszy odcinek rozdział 3. Jak utrzymać zapał do tworzenia? rozdział 4. Opór przed i w trakcie rozdział 5. Kiedy brakuje pomysłów rozdział 6. Podcast to nie sprint, to ultramaraton rozdział 7. Twoja prawda będzie studialna rozdział 8. Nie stój w miejscu! rozdział 9. Co może dać ci podcast? CZĘŚĆ II. TEMATY TECHNICZNE rozdział 10. Twój głos twoją siłą! rozdział 11. Twój pierwszy mikrofon... w telefonie rozdział 12. Optymalne rozwiązania techniczne rozdział 13. Jaki format wybrać? rozdział 14. Co z tym montażem? rozdział 15. Gdzie publikować podcasty? rozdział 16. Jak być na bieżąco? rozdział 17. Optymalizacja i automatyzacja CZĘŚĆ III. PROMOCJA, PIENIĄDZE I STATYSTYKI rozdział 18. Bez promocji nadal jesteś w szufladzie rozdział 19. Newsletter tubą twojego podcastu rozdział 20. Jak zarabiać na podcastach? rozdział 21. Cyferki, które nie zawsze mają znaczenie rozdział 22. Nie wszystko, nie wszędzie i nie z każdym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154276 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351 stron : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
STRATEGIA DLA KAŻDEGO Pierwszy etap strategii - przewodnia zasada Tworzenie przewodniej zasady Od własnej optyki do własnej "teorii biznesu" Przewodnia zasada a mission statement Przewodnia zasada - czy w ogóle ją pisać i w jakiej formie? Drugi etap strategii - trzy kroki, czyli jądro strategii Jądro strategii a jego ekspansywna siła Trzeci etap strategii - zabezpieczenie zasobów Czwarty etap strategii - sposób wykonania Konieczna cecha - dyscyplina Od strategii dla każdego do strategii biznesu ROZDZIAŁ 2. STRATEGIA BIZNESU Biznes w pigułce Dochód, marża, klient Walka o dwubiegunową przewagę Jak patrzeć na wolumen? Jak patrzeć na marżę? Wybór strategii marżowej - decydujący krok w strategii biznesu Generyczna strategia lidera kosztu (ang. cost leadership) Generyczna strategia dyferencjacji (ang. differentiation) Czy komunikowanie dyferencjacji jest niezbędne? Unikalność - jedyny cel wszystkich strategii biznesu Strategiczna droga do unikalności Strategia a sprawność operacyjna Strategiczna unikalność pod lupą Obmyślanie unikalnej pozycji strategicznej albo: kto?, co?, jak? Pytanie "kto?", czyli wybór klienta i potrzeby Pytanie "kto?" a odważna segmentacja Pytanie "kto?": klient globalny czy lokalny? Odnajdywanie niezaspokojonych potrzeb Pytanie "co?", czyli zakres oferty Pytanie "jak?", czyli unikalna formuła wartości Triada "kto-co-jak" i praktyka rynku System unikalności Strategia biznesu w praktyce Proces strategiczny Strategiczny wybór Zmiana pozycji strategicznej dzięki zmianie reguł gry Obrona strategicznej pozycji i elastyczność strategii Ochrona strategicznej pozycji dzięki innowacjom Strategiczna dyscyplina innowacji Strategia biznesu krok po kroku Formułowanie strategii biznesu Zapisywanie strategii pięciu wyborów Formaty strategiczne Trzy zasady obowiązujące w zapisywaniu strategii Kaskadowanie strategii na niższe poziomy Dochodzenie do odległego celu etapami Strategie ratunkowe Zasady pracy ze strategią ratunkową Obmyślanie strategii ratunkowej Upadek strategii STRATEGIA MARKI Od strategii biznesu do strategii marketingu Strategia portfela marek Konsekwencje portfelowe ultrasegmentacji Strategia marki krok po kroku Krok A w strategii marki. Ambicja marki Krok B w strategii marki. Klient - konkurent - kategoria Krok C w strategii marki. Wzorzec marki i positioning statement Wzorce marki Positioning statement - fundament pozycjonowania Krok D w strategii marki. Mix marki Strategia mix - produkt Strategia mix - punkt cenowy Strategia mix - komunikacja Krok E w strategii marki. Wskazówki marki Adekwatność markowej propozycji Co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz pozycjonować markę? Psychologia klienta: postrzeganie wartości Psychologia klienta: skłonność umysłu do kategoryzacji Psychologia klienta: działanie struktur pamięci STRATEGIA RYNKU Rynkowe sekrety, czyli wiedza przydatna w opracowywaniu strategii Sekret penetracji konsumentów Sekrety skutecznej promocji Środowisko konsumentów - sekret postępującej ewolucji Środowisko konkurentów - sekrety "czerwonego oceanu" Zaczynamy formułować strategię rynku Strategia rozwiązuje problemy, a plan nie Określanie istoty problemu i działania zaradcze Zapisywanie strategii rynku Plany marketingu Analizy strategiczne (sytuacja rynku i marki) Strategia rynku wraz z planem aktywności OSTATNIE AKCENTY MISTRZOWSKIEJ STRATEGII Komunikowanie strategii Jak prezentować argumenty? Jak sprzedawać strategię za pomocą emocji? Recepta na mistrzowską strategię PRZEWAGA KONKURENCYJNA Strategiczny poziom alfa Przewaga konkurencyjna Siła tymczasowej przewagi Przewaga konkurencyjna a ego kierownictwa Walka z czasem o utrzymanie przewagi Źródła przewagi konkurencyjnej VRIO a praktyka na rynku Polskie VRIO Przewaga a myślenie strategiczne Manewr strategiczny a jego wykonanie - Austerlitz Sukces strategii a korpus oficerski Strategia biznesu a korpus menedżerski Słabe zespoły Dowodzić rynkiem Strategia - przywódca - zespół Trudna droga przywódcy - Hubert Wagner
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154856 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla marketerów i studentów kierunków związanych z marketingiem.
Pojęcie marki Czy potrzebna ci marka? Kiedy marka staje się silna? Czym jest, a czym nie jest strategia marketingowa? O strategii Filozoficzne podstawy racjonalności stratega/marketera Przed rozpoczęciem projektowania Intuicja strategiczna Wymagane cechy stratega Siedem grzechów strategicznych Modele strategiczne Architektura marki Kolejność projektowania marki Analiza SWOT Analiza rynku/konkurencji Rodzaje segmentacji rynku Strategu, czy wiesz, czego nie wiesz? Badania marketingowe Osobowość marki Personifikacja marki (przykład) Charakter(ek) marki Grupa docelowa Lifestyle konsumenta Prosumenci Prosument raz jeszcze Storytelling Wykorzystanie archetypów Insighty konsumenckie Osobowość grupy docelowej Zaspokajanie czy kreowanie potrzeb? Adaptacja osobowości marki USP lub ESP Wyróżniaj się lub zgiń Korelator wartości Pozycjonowanie strategiczne marki Strategie cenowe Rebranding – czy, kiedy i jak robić? Markting miejsc, czyli budowanie marki miejsca Wytyczne strategii Marki z przesłaniem – nowy etap po CSR? Zrozumieć nowe media i digital marketing Praktyczne aspekty strategii w cyfrowym świecie Sygnalizacja prawna
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 51
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5829 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności