Instagram
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(15)
Forma i typ
Artykuły
(11)
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Albińska Magdalena
(1)
Dondajewska Agata
(1)
Frier Sarah
(1)
Irzykowski Jarosław (tłumacz)
(1)
Kniaź Michał
(1)
Krok Agnieszka
(1)
Lekszycka Agnieszka
(1)
Lisowski Szymon
(1)
Malczewska Anna
(1)
Radziemski Maciej
(1)
Roguski Artur
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Wojciekiewicz Małgorzata
(1)
Wróblewska Marysia
(1)
Zasada Edwin
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Influencerzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Instagram
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(11)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150027 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 143-156.
Konsument i marka w gospodarce cyfrowej Upowszechnienie i rola technologii Konsument w gospodarce cyfrowej Media w gospodarce cyfrowej Wpływ algorytmów na komunikację Istota i charakterystyka influencer marketingu Przyczyny zainteresowania influencer marketingiem Rozwój influencer marketingu Charakterystyka idei „wpływu” w świetle badań Narzędzia influencer marketingu InstagramYouTubeTikTok Rola influencer marketingu w decyzjach zakupowych konsumentów Strategia influencer marketingu Wybór odpowiedniego influencera Typologia influencerów Współpraca inhouse czy poprzez agencję? Definiowanie zakresu współpracy Oczekiwania menadżerów marek Oczekiwania influencerów Cyfrowi twórcy Metody szacowania efektów współpracy Wirtualni influencerzy Aktywność reklamowa wirtualnych influencerów Przyszłość influencer marketingu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 78
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153415 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, copyright 2020 - 291 stron ; 21 cm.
(Onepress)
Rozdział 1. Czym są media społecznościowe? 13 Kiedy powstały media społecznościowe? 18 Jak rozwijały się media społecznościowe w Polsce? 21 Z komputera na telefon, czyli pierwsza rewolucja w mediach społecznościowych 23 Każdy z nas jest reporterem i publicystą 25 Od feedu do stories, czyli druga rewolucja w mediach społecznościowych 27 Jak działają algorytmy wyświetlania treści Facebooka, Instagrama i innych serwisów społecznościowych? 30 Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 36 Rozdział 2. Dlaczego i jak używamy mediów społecznościowych? 39 Miejsce mediów społecznościowych w piramidzie potrzeb Maslowa 42 Potrzeba kontaktu z bliskimi główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych 45 Ile czasu spędzamy na konsumowaniu treści? 46 Czas czasowi nierówny w mediach społecznościowych 49 Kto i dlaczego NIE korzysta z serwisów społecznościowych? 52 Rozdział 3. Nowi idole w mediach społecznościowych 57 Kim jest influencer? 59 Za co kochamy influencerów? 65 Jak media społecznościowe zmieniły życie celebrytów? 70 Od lekarza do influencera 71 Czy ufamy influencerom? 73 Idealne życie na Instagramie 77 Historia pewnej instagramerki oraz naleśników, które okazały się plackami tortilli 78 "Instagram dał mi w kość i wywrócił moje życie do góry nogami" - wywiad 81 Rozdział 4. W pogoni za treściami, czyli strach przed niedoinformowaniem 87 Ile osób w Polsce ma FOMO? 92 Pokolenie Z, czyli always on 94 Fonoholizm wśród polskich nastolatków 102 Rozdział 5. Emocje w mediach społecznościowych 105 Emocje podstawowe i złożone 108 Eksperyment Facebooka z manipulacją treściami 111 Co się dzieje w mózgu, gdy dostajemy like'a? 115 Jak zmienił nas Instagram? 117 Rozdział 6. Cechy osobowościowe a korzystanie z mediów społecznościowych 121 Czym jest wielka piątka? 124 Jak poszczególne wymiary osobowości determinują korzystanie z mediów społecznościowych i internetu? 127 Po like'ach ich poznacie 130 Media społecznościowe lepsze od psychiatry? 134 Jak różnice kulturowe wpływają na korzystanie z mediów społecznościowych? 136 Chińska utopia 138 Rozdział 7. Czy korzystanie z mediów społecznościowych powoduje depresję? 143 Przez media społecznościowe żyjemy w erze zazdrości 147 Zabiła się, bo dostawała za mało polubień w serwisach społecznościowych 151 Bierne i aktywne korzystanie z mediów społecznościowych 153 Rozdział 8. Serwisy społecznościowe i ich wpływ na odbiorców 157 Negatywny wpływ mediów społecznościowych na zdrowie 160 Nie śpię, bo lajkuję posty 161 Media społecznościowe a zadowolenie z własnego wyglądu 163 Przemoc w mediach społecznościowych 165 Jak minimalizować negatywny wpływ mediów społecznościowych? 171 Jakie są pozytywne efekty korzystania z mediów społecznościowych? 175 Jak pozytywne i negatywne aspekty korzystania z mediów społecznościowych rozkładają się na poszczególne serwisy? 179 Rozdział 9. Wpływ mediów społecznościowych na duże grupy ludzi 181 Fake news groźniejszą bronią niż karabin maszynowy 184 Co łączy Trumpa z macedońskim miastem Wełes? 188 Jak rozpoznać fałszywe informacje? 190 Deepfake nową formą fake newsa 197 Wpływ mediów społecznościowych na politykę 200 O takich, co ukradli dane 203 Media społecznościowe w czasach pandemii 206 Rozdział 10. Media społecznościowe w reklamie i promocji 213 Jakie dane przekazujemy serwisom społecznościowym? 218 Media społecznościowe napędzają nas do wydawania pieniędzy 220 Przepis na fałszywego influencera 223 Marketing szeptany 226 Chcę zaistnieć ze swoją marką w mediach społecznościowych. Jak to zrobić? 232 Rozdział 11. Jak używać serwisów społecznościowych na co dzień? 241 Ucz się na błędach innych, czyli zestawienie wpadek w mediach społecznościowych 247 Jak pokonać trolla? 251 Chcę mieć więcej like'ów! Jakie posty publikować? 255 Jak korzystać z hasztagów w mediach społecznościowych? 259 Biznesowe media społecznościowe 263 W grupie raźniej. Zwłaszcza na Facebooku 270 Kim jest community manager? 275 Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 279 Zakończenie. Jakie będą media społecznościowe w przyszłości? 283
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 157
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149883 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
ROZDZIAŁ 1. Dlaczego warto mieć konto na Instagramie? Siedem ważnych powodów Powód #1. Prawdopodobnie najlepsze miejsce na budowanie marki osobistej w internecie Powód #2. Prostota Powód #3. Instagram nie wymiera, w przeciwieństwie do Facebooka Powód #4. Magia pieniędzy Powód #5. Jest tutaj ponad 9 milionów Polaków Powód #6. Crossy i współprace Powód #7. Prosty newsletter ROZDZIAŁ 2. Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach? Do kogo chcesz trafić? Jak potencjalny klient szukałby Cię na Instagramie? Jakie potencjalny klient ma problemy, pytania i wątpliwości? Kto już zebrał społeczność, którą chcesz stworzyć? Jak notes z pomysłami na rolki uratuje Twoje zasięgi? ROZDZIAŁ 3. Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących? Jak stworzyć zdjęcie profilowe, które wyróżni Cię z tłumu? Poprawne SEO profilu na Instagramie, czyli dlaczego Twoi potencjalni klienci nie mogą Cię znaleźć Korzyści z założenia konta biznesowego lub konta twórcy Jak napisać na Instagramie bio, które przyciągnie nowych klientów i followersów? Jak dodać opcje kontaktu - co to jest "przycisk działania"? Link w bio, czyli jaki link w opisie profilu działa najlepiej Jaką kategorię wybrać i jaki ma ona związek z wiralowymi utworami? Po co Ci awatar? Dlaczego w bio nie warto dodawać hashtagów? Ta jedna zmiana spowoduje, że Instagram zacznie Cię polecać innym ROZDZIAŁ 4. Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty Zapytaj swoją społeczność o jej największy problem Jak czerpać inspiracje z TikToka Jak Google Alerts ułatwi Ci pracę i wypozycjonuje Cię jako eksperta? Najdroższy plik w moim telefonie Jak czerpać inspirację z Instagrama? Jak szukam inspiracji na YouTube Shorty YouTube i jedna genialna funkcja Jak szukać pomysłów na milionowe rolki na Twitterze? Jak legalnie podbierać klientów konkurencji, czyli strategia porzuconych komentarzy Jak zamienić 4-godzinne spotkanie na Zoomie w setki rolek na Instagramie? Jak stworzyć genialną serię rolek, która wciąga jak biebrzańskie bagna? Niezastąpione tipy z książek Niesprawiedliwa przewaga dzięki Google Trends Ukryta siła remiksów Ten jeden trick da Ci dziesiątki pomysłów na wiralowe treści w kilka minut Jak ChatGPT wymyśli setki pomysłów na wiralowe rolki w 3 minuty? ROZDZIAŁ 5. Jak nagrywać milionowe rolki i zdobywać TYSIĄCE followersów dziennie Dlaczego rolki robią zasięgi i przyciągają followersów? Dlaczego warto postawić na rolki na Instagramie? Typy rolek na Instagramie, które zmienią nudne konto w magnes przyciągający followersów Co robi różnicę, czyli jaki sprzęt da Ci niesprawiedliwą przewagę nad konkurencją? Mój proces nagrywania MILIONOWYCH rolek krok po kroku Nagrałeś rolkę - i co dalej? Ile rolek dziennie publikować? O której godzinie publikować rolki? Co decyduje o tym, że rolka osiąga milion wyświetleń? ROZDZIAŁ 6. Osiem narzędzi Instagrama, które musisz zrozumieć, jeżeli chcesz mieć milionowe zasięgi Siła postów Posty karuzelowe Reels, czyli dynamiczne rolki Zbuduj relacje za pomocą Stories Tytanowa społeczność za sprawą live'ów na Instagramie "Pisz na priv", czyli ukryta siła DM Tajemnicza karta "Eksploruj" ROZDZIAŁ 7. Jak dodawać posty, które zbudują Ci zasięgi i zapewnią dużą sprzedaż? Jakie posty sprawdzają się najlepiej? Ukryty sekret największych influencerek Jak napisać post o dużych zasięgach? Co musisz wiedzieć o copyrighcie na Instagramie? Dodajemy post na Instagramie krok po kroku Dodaliśmy post - i co dalej? ROZDZIAŁ 8. Sekret algorytmów Instagrama Ta jedna informacja o algorytmach zmienia wszystko Dlaczego na Instagramie jest kilka algorytmów? Jak działają algorytmy postów? Jak działają algorytmy rolek i co zwiększa zasięgi? Jak działają algorytmy relacji na Instagramie? Jak działa algorytm wydarzeń live? Algorytmy - podsumowanie ROZDZIAŁ 9. Sześć rzeczy, które warto wiedzieć o hashtagach, żeby poprawiły zasięgi Jak dobierać hashtagi? Jak dodawać hashtagi szybciej? Czy hashtagi mogą psuć zasięgi? Ile hashtagów dodawać? Czy można być ukaranym za stosowanie stale tych samych hashtagów? Czy istnieją zakazane hashtagi? ROZDZIAŁ 10. Piętnaście sprawdzonych sposobów na zdobywanie od 100 do 200 followersów dziennie Czy liczba followersów ma znaczenie? Czym jest tzw. bańka niszy? System pozyskiwania followersów wdrożony w firmie Daj wartość, czyli co? Wezwanie do akcji Magia kodów QR Wykorzystaj zasoby Jak zdobyć followersów dzięki wartościowym komentarzom? Jak zdobywać followersów dzięki właściwie dobranym hashtagom? Czym są crossy? Czy płatna promocja profilu ma sens w kontekście zdobywania followersów? Jak zdobyłem 250 tysięcy followersów w niecałe 9 miesięcy? Studium przypadku Narzędzie do mierzenia skuteczności - Social Blade Metoda dla trenerów i osób występujących publicznie Metoda wyjętego puzzla, czyli jak w 1 dzień zdobyłem 2 tysiące followersów Jak stuningować ustawienia konta, żeby Instagram polecał Twój profil? ROZDZIAŁ 11. Jak zamienić obserwujących w oddaną społeczność, czyli pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania Co zrobić, żeby odbiorcy pisali więcej komentarzy? Jak szybciej odpisywać na komentarze? Prosty trick na trzy razy więcej komentarzy Jak zwiększyć zaangażowanie w relacjach na Instagramie? Dlaczego live'y na Instagramie mają wpływ na ogólne zaangażowanie społeczności? ROZDZIAŁ 12. Jak zarabiać, czyli pierwszy MILION z Instagrama Czy Instagram płaci za wyświetlenia? Jak zdobyć firmy do współpracy? Jak sprzedawać własne produkty? Jak zbudować lejek sprzedażowy na Instagramie? Masz konto na Instagramie tylko w tym jednym celu, czyli siła remarketingu Jakim kontom trudno zdobyć płatną współpracę? Ile zarabia się na współpracy? ROZDZIAŁ 13. Jak nie stracić konta. Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpieczeństwie i problemach z kontem Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą? Jak wylogować hackera ze swojego konta? Jak sprawdzić, czy nie masz do czynienia z awarią? Jak sprawdzić, czy Twoje konto jest polecane przez Instagram lub czy nie masz nałożonych ograniczeń? ROZDZIAŁ 14. Analityka Instagrama, czyli nudne czynności dające ciekawe wyniki Analiza statystyk konta i poszczególnych materiałów Jak poznać swoją widownię i co z tego wynika? Co zrobić, gdy zasięgi spadają?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155081 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności