Skwarek Mirosław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Skwarek Mirosław
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing cyfrowy
(2)
Biznesplan
(1)
Chat GPT-3
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Instagram
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sukces
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
AI w biznesie : jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 216 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Rozdział 1. Jak zdobyć przewagę w biznesie dzięki AI? Sztuczna inteligencja wykona część pracy za Ciebie Wykonasz wiele czynności szybciej, czyli jak mieć wolnego czasu Przewaga w dochodach - np. AI napisze Ci lepszą ofertę lub opis w sklepie internetowym Przewaga związana z oszczędnościami w firmie - większa marża Przewaga związana z kreatywnością - AI wymyśli wiele rzeczy za Ciebie Przewaga związana z pozbyciem się stresu Rozdział 2. 8 rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim zaczniesz przygodę z AI AI oszukuje, czyli czym są halucynacje Przeceniamy to, co jest teraz, nie doceniamy tego, co będzie za 5 lat AI jest z nami od dawna i wpływa na nasze życie, więc negatywne głosy nie mają znaczenia AI to nie Google Eksperymentuj z poleceniami Bierze pod uwagę statystykę - AI wie, co jest dla niej lepsze AI często się zbytnio rozpisuje? Dawaj polecenia dotyczące liczby znaków Jak wygląda sprawa praw autorskich? Czy treści z ChatGPT mogą się powtórzyć i co zrobić, żeby tego uniknąć? Czy można rozpoznać, że treści stworzyła sztuczna inteligencja? Rozdział 3. Jak wykorzystać AI w planowaniu biznesu? Czy sztuczna inteligencja stworzy dla Ciebie pomysł na biznes? Określenie idealnej grupy docelowej Proces kreacji - od wymyślenia nazwy firmy, projektu logotypu, po USP Wymyślamy nazwę dla firmy za pomocą AI Jak wybrać domenę z AI? Jak AI stworzy dla Ciebie kolory marki i logotyp? Tworzymy slogan reklamowy dla naszej marki Jak jeszcze lepiej przygotować się na sukces Twojej firmy z AI? Jak zaplanować 12-miesięczną kampanię sprzedażową za pomocą sztucznej inteligencji? Jak sztuczna inteligencja dopilnuje Twojego biznesu, czyli AI jako audytor w Twojej firmie Rozdział 4. Jak stworzyć lejek sprzedażowy w oparciu o AI? Jak zaplanować lejek sprzedażowy za pomocą AI? Jak sztuczna inteligencja błyskawicznie wymyśli i napisze artykuły eksperckie dla naszego lejka sprzedażowego? Rozdział 5. Copywriting z AI - jak przyspieszyć tworzenie treści za pomocą sztucznej inteligencji? Jak napisać skuteczną ofertę Twojego produktu lub usługi? 11 elementów skutecznego polecenia dla AI do generowania sprzedających ofert Dlaczego warto znać struktury tekstów copywriterskich? Opisy produktów do sklepów internetowych Jak sprawdzić, czy tekst nie jest plagiatem Jak stworzyć porywający opis produktu, wklejając link do narzędzia AI? Jak poprawić istniejące opisy produktów? E-mail marketing, czyli jak sztuczna inteligencja napisze za Ciebie ogniste i sprzedające e-maile Jak sztuczna inteligencja "napisze Ci pieniądze"? Jak napisać kolejkę e-maili w autoresponderze? Jak wcielić się w 20 największych copywriterów świata? Jak sztuczna inteligencja napisze za Ciebie artykuły na bloga i artykuły SEO? Jak napisać dłuższy artykuł za pomocą sztucznej inteligencji? Jak dobierać słowa kluczowe i na jakie tematy pisać artykuły ze sztuczną inteligencją? Banalnie prosty sposób na nowy artykuł na bloga? Jak wygenerować tysiące genialnych zdjęć na bloga za pomocą sztucznej inteligencji? Storytelling - czy sztuczna inteligencja jest w stanie napisać wzruszający tekst? Opisy mieszkań - branża nieruchomości Rozdział 6. Jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w social mediach? Jak AI napisze tysiące postów na Twój fanpage? Jak za pomocą sztucznej inteligencji stworzyć kalendarz postów na fanpage na cały miesiąc? Jak napisać wartościowy post na Facebooka za pomocą sztucznej inteligencji? Jak sztuczna inteligencja napisze dla Ciebie posty na Facebooka zwiększające zaangażowanie? Jak napisać post sprzedażowy na Facebooka? Jak rozkręcić konto na Instagramie dzięki sztucznej inteligencji? Jak stworzyć kalendarz postów na Instagram? Jak sztuczna inteligencja napisze nam post inspiracyjnyna Instagram? Jak generować pomysły i scenariusze na rolki? Jak sztuczna inteligencja przygotuje opisy rolek na Instagramie? Jak sztuczna inteligencja przygotuje dla Ciebie zestaw hashtagów w 10 sekund? A gdyby Kim Kardashian napisała Ci posty na Instagram? Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci zwiększyć zasięgi na LinkedInie? Jak na LinkedInie zdobyć 100 wymarzonych klientów, zatrudniając sztuczną inteligencję? TikTokI, Rolki i Shorty - czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję w promocji krótkich materiałów wideo Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci poprowadzić kanał na YouTubie? Jak sztuczna inteligencja wygeneruje Ci pomysły na filmiki na YouTube'a? Jak stworzyć dziesiątki chwytliwych tytułów na YouTube za pomocą AI? Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci stworzyć na YouTube miniaturę o DUŻEJ klikalności? Jak sztuczna inteligencja stworzy opisy do Twoich filmików na YouTubie? AI wymyśli Ci dziesiątki tagów dla filmów na YouTubie Jak sztuczna inteligencja zamieni w 60 sekund Twój film z YouTube'a na poczytny artykuł na bloga? Sztuczna inteligencja jako wsparcie w nagrywaniu i publikowaniu podcastów Jak AI wymyśli Ci pomysły na odcinki podcastu? Jak sztuczna inteligencja napisze Ci scenariusz odcinka podcastu? Jak sklonować swój głos, czyli AI nagra podcast Twoim głosem Jak sztuczna inteligencja przeprowadzi z Tobą wywiad? Jak sztuczna inteligencja stworzy dla Ciebie opis odcinka podcastu? Obsługa wszystkich kanałów w social mediach za pomocą AI w jednym miejscu Rozdział 7. Sztuczna inteligencja a obsługa klienta Jak sztuczna inteligencja pozwoli Ci zaoszczędzić czas, streszczając wiadomości? Jak sztuczna inteligencja odpisze na Twoje e-maile? Jak sztuczna inteligencja odpowie na komentarze pod Twoimi postami? Rozdział 8. Jak zwiększyć efektywność i produktywność dzięki AI? Jak AI pomoże zaplanować Twój dzień? Jak sztuczna inteligencja zaplanuje Ci wycieczkę? Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci w szybszej i efektywniejszej nauce? Jak sztuczna inteligencja przepyta Cię z angielskiego? Jak uczyć się szybciej dzięki streszczeniom książek z AI? Jak czytać książki napisane w języku angielskim za pomocą AI? Jak sztuczna inteligencja w kilka sekund streści film z YouTube'a? Jak zamienić konferencję na Zoomie w książkę? Jak umówić się na coaching z Markiem Zuckerbergiem za darmo? Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci odpisać na pisma urzędowe? Jak stać się profesjonalnym analitykiem danych? Podejmowanie decyzji Jak Bing daje możliwość streszczania artykułów na blogu? Rozdział 9. Jak zarabiać dzięki AI - pomysły na biznes oparte na AI Jak zwiększyć sprzedaż dzięki AI we własnej firmie? Jak zarobić na sprzedaży książek z poleceniami DLA sztucznej inteligencji? Koszulki TWORZONE za pomocą graficznych AI Zarabianie na wykonywaniu prac związanych z pisaniem za pomocą AI? Negocjacje Szkolenie i wdrożenia AI w firmach Układanie diet i planów treningowych za pomocą AI Sprzedaż kursów i poradników nt. sztucznej inteligencji Rozdział 10. AI dla twórców kursów, autorów książek i konsultantów Tworzenie pomysłów na książki Jak napisać książkę za pomocą AI? Jak zamienić książkę na kurs internetowy? AI i ChatGPT jako asystent autora Rozdział 11. Jak pisać skuteczne polecenia dla AI, żeby osiągać jak najlepsze wyniki Skopiowanie DNA danego autora - wgranie próbki Wciel się w. Określ staż Powtarzanie pewnych zdań w poleceniu dla AI Przedstawienie kontekstu Celowość Dlaczego warto być miłym i czy AI ma uczucia Siła informacji zwrotnej sam ChatGPT podpowie Ci, jak pisać skuteczne polecenia Co zrobić, gdy nie jesteś zadowolony z efektu? Formaty, które generuje ChatGPT - tabulatury, mapy myśli, tabele Jakie polecenia wpisywać, gdy tworzysz dłuższe materiały? Dodanie punktu widzenia AI Wgraj próbkę tekstu i poproś o opisanie stylu autora Stosowanie schematów Rozdział 12. Jak zainstalować wtyczki do ChatGPT i z nich korzystać? Czym są wtyczki i jak je zainstalować? Kilka ważnych informacji nt. wtyczek do ChatGPT
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 69
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155024 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155025 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
ROZDZIAŁ 1. Dlaczego warto mieć konto na Instagramie? Siedem ważnych powodów Powód #1. Prawdopodobnie najlepsze miejsce na budowanie marki osobistej w internecie Powód #2. Prostota Powód #3. Instagram nie wymiera, w przeciwieństwie do Facebooka Powód #4. Magia pieniędzy Powód #5. Jest tutaj ponad 9 milionów Polaków Powód #6. Crossy i współprace Powód #7. Prosty newsletter ROZDZIAŁ 2. Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach? Do kogo chcesz trafić? Jak potencjalny klient szukałby Cię na Instagramie? Jakie potencjalny klient ma problemy, pytania i wątpliwości? Kto już zebrał społeczność, którą chcesz stworzyć? Jak notes z pomysłami na rolki uratuje Twoje zasięgi? ROZDZIAŁ 3. Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących? Jak stworzyć zdjęcie profilowe, które wyróżni Cię z tłumu? Poprawne SEO profilu na Instagramie, czyli dlaczego Twoi potencjalni klienci nie mogą Cię znaleźć Korzyści z założenia konta biznesowego lub konta twórcy Jak napisać na Instagramie bio, które przyciągnie nowych klientów i followersów? Jak dodać opcje kontaktu - co to jest "przycisk działania"? Link w bio, czyli jaki link w opisie profilu działa najlepiej Jaką kategorię wybrać i jaki ma ona związek z wiralowymi utworami? Po co Ci awatar? Dlaczego w bio nie warto dodawać hashtagów? Ta jedna zmiana spowoduje, że Instagram zacznie Cię polecać innym ROZDZIAŁ 4. Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty Zapytaj swoją społeczność o jej największy problem Jak czerpać inspiracje z TikToka Jak Google Alerts ułatwi Ci pracę i wypozycjonuje Cię jako eksperta? Najdroższy plik w moim telefonie Jak czerpać inspirację z Instagrama? Jak szukam inspiracji na YouTube Shorty YouTube i jedna genialna funkcja Jak szukać pomysłów na milionowe rolki na Twitterze? Jak legalnie podbierać klientów konkurencji, czyli strategia porzuconych komentarzy Jak zamienić 4-godzinne spotkanie na Zoomie w setki rolek na Instagramie? Jak stworzyć genialną serię rolek, która wciąga jak biebrzańskie bagna? Niezastąpione tipy z książek Niesprawiedliwa przewaga dzięki Google Trends Ukryta siła remiksów Ten jeden trick da Ci dziesiątki pomysłów na wiralowe treści w kilka minut Jak ChatGPT wymyśli setki pomysłów na wiralowe rolki w 3 minuty? ROZDZIAŁ 5. Jak nagrywać milionowe rolki i zdobywać TYSIĄCE followersów dziennie Dlaczego rolki robią zasięgi i przyciągają followersów? Dlaczego warto postawić na rolki na Instagramie? Typy rolek na Instagramie, które zmienią nudne konto w magnes przyciągający followersów Co robi różnicę, czyli jaki sprzęt da Ci niesprawiedliwą przewagę nad konkurencją? Mój proces nagrywania MILIONOWYCH rolek krok po kroku Nagrałeś rolkę - i co dalej? Ile rolek dziennie publikować? O której godzinie publikować rolki? Co decyduje o tym, że rolka osiąga milion wyświetleń? ROZDZIAŁ 6. Osiem narzędzi Instagrama, które musisz zrozumieć, jeżeli chcesz mieć milionowe zasięgi Siła postów Posty karuzelowe Reels, czyli dynamiczne rolki Zbuduj relacje za pomocą Stories Tytanowa społeczność za sprawą live'ów na Instagramie "Pisz na priv", czyli ukryta siła DM Tajemnicza karta "Eksploruj" ROZDZIAŁ 7. Jak dodawać posty, które zbudują Ci zasięgi i zapewnią dużą sprzedaż? Jakie posty sprawdzają się najlepiej? Ukryty sekret największych influencerek Jak napisać post o dużych zasięgach? Co musisz wiedzieć o copyrighcie na Instagramie? Dodajemy post na Instagramie krok po kroku Dodaliśmy post - i co dalej? ROZDZIAŁ 8. Sekret algorytmów Instagrama Ta jedna informacja o algorytmach zmienia wszystko Dlaczego na Instagramie jest kilka algorytmów? Jak działają algorytmy postów? Jak działają algorytmy rolek i co zwiększa zasięgi? Jak działają algorytmy relacji na Instagramie? Jak działa algorytm wydarzeń live? Algorytmy - podsumowanie ROZDZIAŁ 9. Sześć rzeczy, które warto wiedzieć o hashtagach, żeby poprawiły zasięgi Jak dobierać hashtagi? Jak dodawać hashtagi szybciej? Czy hashtagi mogą psuć zasięgi? Ile hashtagów dodawać? Czy można być ukaranym za stosowanie stale tych samych hashtagów? Czy istnieją zakazane hashtagi? ROZDZIAŁ 10. Piętnaście sprawdzonych sposobów na zdobywanie od 100 do 200 followersów dziennie Czy liczba followersów ma znaczenie? Czym jest tzw. bańka niszy? System pozyskiwania followersów wdrożony w firmie Daj wartość, czyli co? Wezwanie do akcji Magia kodów QR Wykorzystaj zasoby Jak zdobyć followersów dzięki wartościowym komentarzom? Jak zdobywać followersów dzięki właściwie dobranym hashtagom? Czym są crossy? Czy płatna promocja profilu ma sens w kontekście zdobywania followersów? Jak zdobyłem 250 tysięcy followersów w niecałe 9 miesięcy? Studium przypadku Narzędzie do mierzenia skuteczności - Social Blade Metoda dla trenerów i osób występujących publicznie Metoda wyjętego puzzla, czyli jak w 1 dzień zdobyłem 2 tysiące followersów Jak stuningować ustawienia konta, żeby Instagram polecał Twój profil? ROZDZIAŁ 11. Jak zamienić obserwujących w oddaną społeczność, czyli pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania Co zrobić, żeby odbiorcy pisali więcej komentarzy? Jak szybciej odpisywać na komentarze? Prosty trick na trzy razy więcej komentarzy Jak zwiększyć zaangażowanie w relacjach na Instagramie? Dlaczego live'y na Instagramie mają wpływ na ogólne zaangażowanie społeczności? ROZDZIAŁ 12. Jak zarabiać, czyli pierwszy MILION z Instagrama Czy Instagram płaci za wyświetlenia? Jak zdobyć firmy do współpracy? Jak sprzedawać własne produkty? Jak zbudować lejek sprzedażowy na Instagramie? Masz konto na Instagramie tylko w tym jednym celu, czyli siła remarketingu Jakim kontom trudno zdobyć płatną współpracę? Ile zarabia się na współpracy? ROZDZIAŁ 13. Jak nie stracić konta. Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpieczeństwie i problemach z kontem Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą? Jak wylogować hackera ze swojego konta? Jak sprawdzić, czy nie masz do czynienia z awarią? Jak sprawdzić, czy Twoje konto jest polecane przez Instagram lub czy nie masz nałożonych ograniczeń? ROZDZIAŁ 14. Analityka Instagrama, czyli nudne czynności dające ciekawe wyniki Analiza statystyk konta i poszczególnych materiałów Jak poznać swoją widownię i co z tego wynika? Co zrobić, gdy zasięgi spadają?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155081 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp i moja przygoda z TikTokiem, czyli jak zdobyłem milion wyświetleń w kilka dni Rozdział 1. Dlaczego warto być na TikToku? 11 ważnych powodów Powód 1. Magia milionowych zasięgów Powód 2. Szansa, by wyprzedzić konkurencję Powód 3. Gdy inni się tłoczą, Ty możesz zaistnieć na niezajętym rynku Powód 4. TikTok to ulepszona wersja YouTube'a Powód 5. Marketing lubi szybkość Powód 6. Możesz wychować sobie klienta Powód 7. TikTok rozwinie również Ciebie! Powód 8. Atrakcyjna forma przekazywania treści (pokolenie "Z" uwielbia szybkie formaty) Powód 9. Darmowa promocja firmy dzięki wiralowości Powód 10. TikTok to świetne miejsce na promocję innych swoich kanałów w social mediach Powód 11. TikTok to miejsce dla leniwych Rozdział 2. Mity na temat TikToka, które blokują Twoje działania Mit 1. TikTok jest dla dzieci Mit 2. Na TikToku trzeba tańczyć Mit 3. Na TikToku trzeba się wygłupiać Mit 4. TikTok nie sprzedaje Mit 5. Na TikToku trzeba pokazywać twarz Rozdział 3. Jak zacząć na TikToku? Kilka rad przed nagraniem pierwszego filmiku na TikToka Założenie konta na TikToku i podstawowa konfiguracja Dlaczego warto nagrać testowy filmik? Cztery głupie błędy początkujących, czyli jak nie zaliczyć falstartu Rozdział 4. Pierwszy wiralowy filmik na TikToka krok po kroku Jak znaleźć wiralowy temat? Jak nagrać dynamiczne wideo? Jak zmontować filmik? Jak muzyka w filmiku wpływa na algorytmy? Mistrzowski opis, hashtagi i okładka Filmik został opublikowany. i co dalej? Rozdział 5. Ukryte studio filmowe pod kciukiem. Ciekawe i mało znane funkcje ułatwiające edycję filmików Efekt Green Screen Sekrety funkcji Dodaj dźwięk Pięć genialnych narzędzi ułatwiających nagrywanie filmików na TikToka Funkcje do szybkiej edycji wideo Rozdział 6. Wiralowe filmiki - 12 sprawdzonych pomysłów Pomysł 1. Co ma Google Trends do TikToka? Pomysł 2. Przeglądanie Facebooka i zmiana popularnego posta w filmik na TikToka Pomysł 3. Przeglądanie Twittera i nagrywanie filmików na bazie najpopularniejszych w danym dniu hashtagów Pomysł 4. Niesamowite aplikacje - wykorzystanie strony z nagrodzonymi aplikacjami Pomysł 5. Ukryte funkcje Pomysł 6. Streszczanie wiralowych filmów wideo z YouTube'a Pomysł 7. Duet z "dużym" tiktokerem (sprawdzaj liczbę komentarzy) Pomysł 8. Własna wersja wirala z TikToka Pomysł 9. Zadawanie sobie pytania, dlaczego inni mieliby udostępniać Twój filmik Pomysł 10. Przedstawianie w jednominutowym nagraniu tipów znalezionych w książkach Pomysł 11. Testowanie różnych tematów Pomysł 12. Wybór tematu, który dotyczy milionów odbiorców Rozdział 7. Jak zdobywać tysiące obserwujących i szybko rosnąć na TikToku? Podstawowa zasada dotycząca zdobywania obserwujących na TikToku Oszacuj, ile osób może zainteresować dany temat Zrób to natychmiast po publikacji, a zobaczysz, jak dzieje się magia Metoda, która gwarantuje setki obserwujących Efekt odbitego blasku Korzystanie z zasobów Systematyczność jest nagradzana Jak zdobywać obserwujących za pomocą naklejki na samochodzie? Rozdział 8. Jak zdobywać tysiące komentarzy pod filmikami? Działaj jak szachista Zrób tę jedną rzecz, a otrzymasz trzy razy więcej komentarzy Komentarze a sprzedaż, co ma piernik do wiatraka? Magiczne Call to Action (CTA) Dlaczego warto czasem popełnić błąd? Rozdział 9. Sekrety algorytmu TikToka Co robić, żeby z pomocą algorytmów osiągnąć milionowe zasięgi? Co wpływa na zasięg filmiku? Zaskakujące wnioski po osiągnięciu ponadtrzydziestomilionowych zasięgów Dlaczego możesz nagrać nawet 20 filmików w godzinę, i to na różne tematy? Co się dzieje w 20 sekund po publikacji filmiku? Jak sprawić, by algorytm TikToka dłużej promował filmik? Rozdział 10. Jak zarabiać na TikToku? Prezenty Współpraca z markami Tworzenie własnych produktów cyfrowych Własna agencja social media Tunel sprzedażowy na TikToku Pierwszy MILION ZŁOTYCH z TikToka Rozdział 11. Jak zbudować silną markę osobistą na TikToku? Jakie jest Twoje "dlaczego"? Tutaj nie chodzi o nagrywanie filmików Musisz być jakiś, czyli jaki? Jak się wyróżnić na TikToku? Live to sposób na poznanie swojego plemienia Wirtualny uścisk dłoni Marka osobista oparta na budowaniu pozycji eksperta Efekt "a, znam cię z TikToka" Jak ujawnianie prywatnych szczegółów ze swojego życia pomoże Ci w budowaniu silnej marki osobistej? Rozdział 12. Jak robić live'y, które pomogą Ci zyskać oddaną społeczność? Dlaczego live na TikToku to przyszłość e-commerce? Jak przygotować live'a na TikToku? Gotowy schemat live'a sprzedażowego o wartości kilku milionów złotych Proste sposoby na zwiększanie liczby odbiorców live'a Wykorzystaj czas skarbonkowy Rozdział 13. Jak sprzedawać na TikToku i zmienić obserwatorów w klientów? Jak nagrać filmik, który sprzedaje? Co zrobić, żeby odbiorcy błagali Cię o możliwość kupowania u Ciebie? Przykłady sprzedaży w pięciu różnych branżach Ucz, przyciągnij i sprzedaj Nie zapomnij o Google TikTok to nieśmiertelne stories Rozdział 14. TikTok bez pokazywania twarzy Czym jest opcja MV? Pokazuj, co robisz, w czym wiercisz i co zgniatasz Intrygująca maska Siła tutoriali Rozdział 15. Jak wypromować lokalny biznes na TikToku? Oznaczanie miejsca za pomocą hashtagów Jak algorytm pomoże Ci wygenerować zasięgi regionalne? Ustawienie płatnej reklamy na dane województwo
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 77
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152830 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6514 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności