TikTok (aplikacja mobilna)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Skwarek Mirosław
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Influencerzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
TikTok (aplikacja mobilna)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 143-156.
Konsument i marka w gospodarce cyfrowej Upowszechnienie i rola technologii Konsument w gospodarce cyfrowej Media w gospodarce cyfrowej Wpływ algorytmów na komunikację Istota i charakterystyka influencer marketingu Przyczyny zainteresowania influencer marketingiem Rozwój influencer marketingu Charakterystyka idei „wpływu” w świetle badań Narzędzia influencer marketingu InstagramYouTubeTikTok Rola influencer marketingu w decyzjach zakupowych konsumentów Strategia influencer marketingu Wybór odpowiedniego influencera Typologia influencerów Współpraca inhouse czy poprzez agencję? Definiowanie zakresu współpracy Oczekiwania menadżerów marek Oczekiwania influencerów Cyfrowi twórcy Metody szacowania efektów współpracy Wirtualni influencerzy Aktywność reklamowa wirtualnych influencerów Przyszłość influencer marketingu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 78
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153415 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp i moja przygoda z TikTokiem, czyli jak zdobyłem milion wyświetleń w kilka dni Rozdział 1. Dlaczego warto być na TikToku? 11 ważnych powodów Powód 1. Magia milionowych zasięgów Powód 2. Szansa, by wyprzedzić konkurencję Powód 3. Gdy inni się tłoczą, Ty możesz zaistnieć na niezajętym rynku Powód 4. TikTok to ulepszona wersja YouTube'a Powód 5. Marketing lubi szybkość Powód 6. Możesz wychować sobie klienta Powód 7. TikTok rozwinie również Ciebie! Powód 8. Atrakcyjna forma przekazywania treści (pokolenie "Z" uwielbia szybkie formaty) Powód 9. Darmowa promocja firmy dzięki wiralowości Powód 10. TikTok to świetne miejsce na promocję innych swoich kanałów w social mediach Powód 11. TikTok to miejsce dla leniwych Rozdział 2. Mity na temat TikToka, które blokują Twoje działania Mit 1. TikTok jest dla dzieci Mit 2. Na TikToku trzeba tańczyć Mit 3. Na TikToku trzeba się wygłupiać Mit 4. TikTok nie sprzedaje Mit 5. Na TikToku trzeba pokazywać twarz Rozdział 3. Jak zacząć na TikToku? Kilka rad przed nagraniem pierwszego filmiku na TikToka Założenie konta na TikToku i podstawowa konfiguracja Dlaczego warto nagrać testowy filmik? Cztery głupie błędy początkujących, czyli jak nie zaliczyć falstartu Rozdział 4. Pierwszy wiralowy filmik na TikToka krok po kroku Jak znaleźć wiralowy temat? Jak nagrać dynamiczne wideo? Jak zmontować filmik? Jak muzyka w filmiku wpływa na algorytmy? Mistrzowski opis, hashtagi i okładka Filmik został opublikowany. i co dalej? Rozdział 5. Ukryte studio filmowe pod kciukiem. Ciekawe i mało znane funkcje ułatwiające edycję filmików Efekt Green Screen Sekrety funkcji Dodaj dźwięk Pięć genialnych narzędzi ułatwiających nagrywanie filmików na TikToka Funkcje do szybkiej edycji wideo Rozdział 6. Wiralowe filmiki - 12 sprawdzonych pomysłów Pomysł 1. Co ma Google Trends do TikToka? Pomysł 2. Przeglądanie Facebooka i zmiana popularnego posta w filmik na TikToka Pomysł 3. Przeglądanie Twittera i nagrywanie filmików na bazie najpopularniejszych w danym dniu hashtagów Pomysł 4. Niesamowite aplikacje - wykorzystanie strony z nagrodzonymi aplikacjami Pomysł 5. Ukryte funkcje Pomysł 6. Streszczanie wiralowych filmów wideo z YouTube'a Pomysł 7. Duet z "dużym" tiktokerem (sprawdzaj liczbę komentarzy) Pomysł 8. Własna wersja wirala z TikToka Pomysł 9. Zadawanie sobie pytania, dlaczego inni mieliby udostępniać Twój filmik Pomysł 10. Przedstawianie w jednominutowym nagraniu tipów znalezionych w książkach Pomysł 11. Testowanie różnych tematów Pomysł 12. Wybór tematu, który dotyczy milionów odbiorców Rozdział 7. Jak zdobywać tysiące obserwujących i szybko rosnąć na TikToku? Podstawowa zasada dotycząca zdobywania obserwujących na TikToku Oszacuj, ile osób może zainteresować dany temat Zrób to natychmiast po publikacji, a zobaczysz, jak dzieje się magia Metoda, która gwarantuje setki obserwujących Efekt odbitego blasku Korzystanie z zasobów Systematyczność jest nagradzana Jak zdobywać obserwujących za pomocą naklejki na samochodzie? Rozdział 8. Jak zdobywać tysiące komentarzy pod filmikami? Działaj jak szachista Zrób tę jedną rzecz, a otrzymasz trzy razy więcej komentarzy Komentarze a sprzedaż, co ma piernik do wiatraka? Magiczne Call to Action (CTA) Dlaczego warto czasem popełnić błąd? Rozdział 9. Sekrety algorytmu TikToka Co robić, żeby z pomocą algorytmów osiągnąć milionowe zasięgi? Co wpływa na zasięg filmiku? Zaskakujące wnioski po osiągnięciu ponadtrzydziestomilionowych zasięgów Dlaczego możesz nagrać nawet 20 filmików w godzinę, i to na różne tematy? Co się dzieje w 20 sekund po publikacji filmiku? Jak sprawić, by algorytm TikToka dłużej promował filmik? Rozdział 10. Jak zarabiać na TikToku? Prezenty Współpraca z markami Tworzenie własnych produktów cyfrowych Własna agencja social media Tunel sprzedażowy na TikToku Pierwszy MILION ZŁOTYCH z TikToka Rozdział 11. Jak zbudować silną markę osobistą na TikToku? Jakie jest Twoje "dlaczego"? Tutaj nie chodzi o nagrywanie filmików Musisz być jakiś, czyli jaki? Jak się wyróżnić na TikToku? Live to sposób na poznanie swojego plemienia Wirtualny uścisk dłoni Marka osobista oparta na budowaniu pozycji eksperta Efekt "a, znam cię z TikToka" Jak ujawnianie prywatnych szczegółów ze swojego życia pomoże Ci w budowaniu silnej marki osobistej? Rozdział 12. Jak robić live'y, które pomogą Ci zyskać oddaną społeczność? Dlaczego live na TikToku to przyszłość e-commerce? Jak przygotować live'a na TikToku? Gotowy schemat live'a sprzedażowego o wartości kilku milionów złotych Proste sposoby na zwiększanie liczby odbiorców live'a Wykorzystaj czas skarbonkowy Rozdział 13. Jak sprzedawać na TikToku i zmienić obserwatorów w klientów? Jak nagrać filmik, który sprzedaje? Co zrobić, żeby odbiorcy błagali Cię o możliwość kupowania u Ciebie? Przykłady sprzedaży w pięciu różnych branżach Ucz, przyciągnij i sprzedaj Nie zapomnij o Google TikTok to nieśmiertelne stories Rozdział 14. TikTok bez pokazywania twarzy Czym jest opcja MV? Pokazuj, co robisz, w czym wiercisz i co zgniatasz Intrygująca maska Siła tutoriali Rozdział 15. Jak wypromować lokalny biznes na TikToku? Oznaczanie miejsca za pomocą hashtagów Jak algorytm pomoże Ci wygenerować zasięgi regionalne? Ustawienie płatnej reklamy na dane województwo
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 77
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152830 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6514 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności