Zarządzanie relacjami z klientami
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(11)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Artykuły
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Brunson Russell
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dyba Tomasz
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Graziosi Dean
(1)
Guzik Marcin
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Rakowski Piotr (tłumacz)
(1)
Royer Timothy
(1)
Shaalan Sharif
(1)
Urbański Artur (1969- )
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Influencerzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie relacjami z klientami
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Koncepcja szczupłego zarządzania Zarządzanie procesami Współczesne teorie przywództwa Zarządzanie relacjami z klientem Zarządzanie marketingowe Etyka biznesu w działalności społecznie odpowiedzialnego przedsiębiorstwa Zarządzanie światowym pieniądzem i handlem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 402 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149452 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie Twojego ruchu Stawanie się ekspertem Zyskiwanie pewności siebie Uczenie Twoich formuł Trzy główne rynki lub pragnienia Nowa okazja (Twoja oferta) Nowa okazja Więcej pieniędzy z tej samej formuły Przyszłościowy cel (Twój ruch) Przyszłościowy cel Budowanie przekonania Most olśnienia Dwie podróże bohatera Skrypt mostu olśnienia Cztery główne historie 10 x sekretów — sprzedaż jeden do wielu Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar") Wielkie domino Trzy sekrety Pakiet i zachęty Zachęty próbne Stawanie się przewodnikiem dla wymarzonych klientów Testowanie prezentacji na żywo Doskonałe webinarium w skrócie Doskonałe webinarium w 5 minut Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154059 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
TWÓJ WYMARZONY KLIENT Kim jest Twój wymarzony klient? Gdzie oni się ukrywają? Wymarzona setka Haczyk, historia, oferta i Atrakcyjna Postać Wypracuj swoje dojście, kup swoje dojście Ruch, który posiadasz Lejki podtrzymywania kontaktu Infiltracja wymarzonej setki SEKCJA II. WYPEŁNIJ SWÓJ LEJEK Napełnij swój lejek w sposób naturalny (wypracuj sobie dojście) Wypełnij swój lejek płatnymi reklamami (kup sobie dojście) Sekrety ruchu na Instagramie Sekrety ruchu na Facebooku Sekrety ruchu Google'a Sekrety ruchu na YouTubie Po klapsach i pstryknięciach Dominacja konwersacyjna SEKCJA III. HAROWANIE WZROSTU Centrum lejkowe Cudze kanały dystrybucji Twoja armia partnerów Zimny ruch Inne sposoby hakowania wzrostu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154060 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 225 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-221.
Dla menedżerów, studentów, dydaktyków.
TEORETYCZNE ASPEKTY INŻYNIERII MARKETINGOWEJ Zastosowanie emergencji w procesie generowania innowacji. Charakterystyka emergencji Przesłanki implementacji emergencji do inżynierii marketingowej Klasyfikacja zjawisk emergentnych w przedsiębiorstwie Metodyka badań w inżynierii marketingowej Sposoby prowadzenia badań w inżynierii marketingowej Metodyczność i proces badań w inżynierii marketingowej Instrumenty inżynierii marketingowej Konceptualizacja problemu marketingowego i operacjonalizacja wyników badań Socjologiczne aspekty działań marketingowych Charakterystyka analizy transakcyjnej w kontekście działań marketingowych Istota supremacji (prymatów) w inżynierii marketingowej Nowa segmentacja klientów Socjologiczna perspektywa w inżynierii marketingowej Badania relacji w przedsiębiorstwie Rodzaje relacji Typy relacji marketingowych Pomiar efektywności relacji Optymalne miejsca rozwoju firmy - atraktory rynkowe Grupy emergentne w przedsiębiorstwie Kapitał intelektualny w tworzeniu grup emergentnych Wykorzystania kapitału intelektualnego przez grupy emergentne Zasady tworzenia grup emergentnych Rola facylitatora w tworzeniu gryp emergentnych Badania w inżynierii marketingowej Typy badań emergentnych i przykłady ich wykonywania Wizualizacja wyników badań Badania modalne Modelowanie w inżynierii marketingowej Model oparty na wskaźnikach maksymalnych minimalnych i średniej w branży Wykorzystanie anamorfozy w inżynierii marketingowej Model segmentacji klientów Rozszerzony model analizy SWOT Wizualizacja trajektorii przedsiębiorstw Dynamiczna wizualizacja wskaźników Model oceny stanu środowiska, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo Analiza wektorowa przedsiębiorstwa Kreatory jakościowe w inżynierii marketingowej Forma zarządzania jako bodziec kreowania innowacji Rozważania filozoficzne jako kreator innowacji Kognitywistyka w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań Analogia jako kreator zjawisk emergentnych Oksymorony i antonim jako kreatory zjawisk emergentnych Bariery ograniczające powstawanie zjawisk emergentnych LEKSYKON INŻYNIERII MARKETINGOWEJ Przykłady prezentacji pojęć marketingowych Badania ankietowe Diagnoza marketingowa Informacja marketingowa Innowacje marketingowe Koncepcja marketingowa Konceptualizacja problemu Kwant marketingowy Profilaktyka marketingowa Operacjonalizacja marketingowa Projekt marketingowy Triangulacja marketingowa
WE0322n
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 298 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151825 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6427 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
CRM - technologia i czynnik ludzki / Marcin Guzik. W: Personel i Zarządzanie. 2006, nr 1, s.32-34. - Warszawa : INFOR, 2006
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 143-156.
Konsument i marka w gospodarce cyfrowej Upowszechnienie i rola technologii Konsument w gospodarce cyfrowej Media w gospodarce cyfrowej Wpływ algorytmów na komunikację Istota i charakterystyka influencer marketingu Przyczyny zainteresowania influencer marketingiem Rozwój influencer marketingu Charakterystyka idei „wpływu” w świetle badań Narzędzia influencer marketingu InstagramYouTubeTikTok Rola influencer marketingu w decyzjach zakupowych konsumentów Strategia influencer marketingu Wybór odpowiedniego influencera Typologia influencerów Współpraca inhouse czy poprzez agencję? Definiowanie zakresu współpracy Oczekiwania menadżerów marek Oczekiwania influencerów Cyfrowi twórcy Metody szacowania efektów współpracy Wirtualni influencerzy Aktywność reklamowa wirtualnych influencerów Przyszłość influencer marketingu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 78
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153415 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
ROZDZIAŁ t. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1.Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1.Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2.Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3.Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4.Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5.Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2.Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3.Cechy nowego konsumenta 1.4.Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1.Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2.Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5.Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1.Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2.Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3.Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1.Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1.Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2.Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3.Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2.Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3.Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1.Wybór marki przez konsumenta 2.3.2.Lojalność wobec marki 2.3.3.Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1.Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2.Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1.Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1.Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2.Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3.Przesłanki realizowania zakupów w różnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4.Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2.Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1.Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2.Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3.Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4.Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1.Podział rynku na segmenty 4.1.1.Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2.Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3.Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2.Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3.Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4.Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1.Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2.Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3.Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4.Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1.Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2.Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1.Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2.Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3.Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4.Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1.Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2.Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3.Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1.Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1.Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2.Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management 7.2.Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1.Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2.Efekty Customer Engagement Management 7.3.Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4.Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1.Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2.Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3.Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5.Programy kształtowania lojalności klientów 7.6.Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 294 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151080 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6361 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie II odnosi się do oryginału. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Indeks.
Co różni Salesforce Classic od Salesforce Lightning? App Launcher Poznawanie opcji wyszukiwania Korzystanie z widoków listy Salesforce Chatter Personalizacja ustawień osobistych Źródła informacji dodatkowych Czynności w Salesforce Nawigowanie do czynności Zadania Rejestrowanie rozmowy telefonicznej Przeglądanie zadań na stronie głównej Tworzenie zdarzeń i wpisów w kalendarzu Przypadek użycia w biznesie Tworzenie zdarzenia Kalendarz Salesforce Wysyłanie wiadomości e-mail i integracja z kontami pocztowymi Przypadek użycia w biznesie Wysyłanie wiadomości e-mail Korzystanie z opcji integracji z Gmailem Korzystanie z opcji integracji z Outlookiem Tworzenie potencjalnych klientów i zarządzanie nimi Potencjalni klienci Przypadek użycia w biznesie Tworzenie potencjalnych klientów Pole Lead Status (Stan potencjalnego klienta) Jak przebiega konwersja potencjalnego klienta Praca nad formularzami z narzędziem Web-to-Lead Konfiguracja reguł automatycznej odpowiedzi Potencjalni klienci - ustawienia i procesy Korzystanie z ustawień potencjalnych klientów Korzystanie z procesów potencjalnych klientów Rozwój biznesu z wykorzystaniem kont i kontaktów Przypadek użycia w biznesie Tworzenie konta Kontakty Przypadek użycia w biznesie Tworzenie kontaktu Relacje Przypadek użycia w biznesie Włączenie funkcji relacji Dodawanie relacji Usuwanie relacji Zarządzanie cyklem sprzedaży za pomocą okazji biznesowych Zrozumieć okazje biznesowe Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie okazji biznesowej Etapy tworzenia okazji biznesowej i ścieżka sprzedaży Dodawanie ról kontaktu okazji biznesowej Organizowanie produktów i cenników Tworzenie ofert Określanie prognoz Osiąganie celów biznesowych za pomocą kampanii Tworzenie kampanii Przykład użycia funkcji w biznesie Dodawanie członków kampanii Dodawanie potencjalnych klientów jako członków kampanii Dodawanie kontaktów jako członków kampanii Przeglądanie historii kampanii dla potencjalnych klientów i kontaktów Wysyłanie wiadomości e-mail do członków kampanii z listy Zarządzanie marketingiem za pomocą hierarchii kampanii Ulepszanie funkcjonalności kampanii za pomocą aplikacji firm trzecich . Polepszanie poziomu obsługi klienta za pomocą spraw Przykład użycia sprawy w biznesie Tworzenie sprawy Stany sprawy Tworzenie reguł eskalacji Używanie narzędzia Web-to-Case do generowania formularzy przechwytywania sprawy Konfigurowanie narzędzia Email-to-Case Analiza biznesowa z wykorzystaniem raportów i pulpitów Tworzenie raportów w celu zrozumienia danych Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie raportu Wykorzystanie grupowania do tworzenia różnych typów raportów Raporty podsumowujące Raporty macierzowe Dodawanie wykresu do raportu Zapisywanie i uruchamianie raportu Używanie pulpitów do wizualizacji danych Konfiguracja Nawigowanie do strony Setup (Konfiguracja) Poznajemy sekcję Administration (Administracja) Users (Użytkownicy) Data (Dane) Email Eksploracja sekcji Platform Tools (Narzędzia platformy) Apps (Aplikacje) Feature Settings (Ustawienia funkcji) Slack Einstein Objects and Fields (Obiekty i pola) Events (Zdarzenia) Process Automation (Automatyzacja procesów) User Interface (Interfejs użytkownika) Custom Code (Kod niestandardowy) Development (Projektowanie) Performance (Wydajność) Environments (Środowiska) User Engagement (zaangażowanie użytkowników) Integrations (Integracje) Notification Builder (Konstruktor powiadomień) Offline Opis sekcji Settings (Ustawienia) Company Settings (Ustawienia firmy) Data Classification (klasyfikacja danych) Privacy Center (Centrum prywatności) Identity (Identyfikuj) Security (Zabezpieczenia) Korzystanie z karty Object Manager (Menadżer obiektów) . Omówienie udostępniania i widoczności Używanie domyślnych ustawień dla całej organizacji Przykład użycia funkcji w biznesie Ustawienie domyślnych ustawień dla całej organizacji Zrozumienie hierarchii ról Przykład użycia funkcji w biznesie Znajdowanie hierarchii ról Stosowanie reguł udostępniania Przykład użycia funkcji w biznesie Dodawanie reguł udostępniania Ustawianie dostępu dla zespołu Przykład użycia funkcji w biznesie Dodawanie użytkownika i ustawianie dostępu do zespołu Ustawianie dostępu do profilu Przykład użycia funkcji w biznesie
Aktualizacja profili Korzystanie z zestawów uprawnień Przykład użycia funkcji w biznesie Modyfikacja dostępu za pomocą zestawów uprawnień Uprawnienia systemowe i użytkowników, udostępnianie dorozumiane i udostępnianie na platformie Apex Uprawnienia systemowe i uprawnienia użytkownika Udostępnianie dorozumiane Udostępnianie Apex. Zarządzanie użytkownikami i bezpieczeństwo danych Tworzenie użytkowników Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie użytkownika w praktyce Zrozumienie własności rekordu Pojęcia zniekształconego rozkładu własności rekordów Zarządzanie projektami za pomocą piaskownic i zestawów zmian Tworzenie i używanie piaskownic Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie piaskownicy Używanie różnych typów piaskownic Piaskownice typu Developer Piaskownice typu Developer Pro Piaskownice typu Partial Copy Piaskownice typu Full Copy Tworzenie zestawów zmian Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie zestawów zmian Wdrażanie zestawów zmian. Wykorzystanie modelowania danych do konfigurowania obiektów na potrzeby swojej firmy Modelowanie danych w Salesforce Tworzenie obiektów niestandardowych Przykład użycia obiektu niestandardowego w biznesie Tworzenie obiektu niestandardowego Tworzenie pól niestandardowych Tworzenie i używanie układów stron Tworzenie i używanie typów rekordów Wykorzystanie utworzonych personalizacji Personalizacja Lightning Experience Omówienie stron Lightning Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie strony Lightning Układ strony Lightning Korzystanie ze składników strony Lightning Aktywacja i przyporządkowanie stron Lightning Rozszerzanie funkcjonalności za pomocą aplikacji innych firm i aplikacji Salesforce na urządzenia mobilne Odkrywanie aplikacji innych firm Zarządzane i niezarządzane aplikacje pakietowe Przykład użycia funkcji w biznesie Salesforce AppExchange Instalowanie aplikacji innych firm Odinstalowywanie aplikacji innych firm Konfiguracja aplikacji mobilnej Salesforce za pomocą narzędzia Salesforce Mobile App (Aplikacja mobilna Salesforce) Przykład użycia funkcji w biznesie Aplikacja mobilna Salesforce. Salesforce Flow Wprowadzenie do typów przepływów Przepływ ekranowy Przepływ wyzwalany przez rekord Przepływ wyzwalany przez harmonogram Przepływ wyzwalany zdarzeniami w platformie Przepływ uruchamiany automatycznie (bez wyzwalacza) Elementy aplikacji Flow Builder Interakcja Logika Dane Zasoby przepływu Testowanie przepływu Przepływ ekranowy Przykład użycia funkcji w biznesie Budowanie przepływu Testowanie przepływu Dystrybucja przepływu Przepływ wyzwalany rekordem Przykład użycia funkcji w biznesie Budowanie przepływu Testowanie przepływu Dystrybuowanie przepływu Procesy zatwierdzania Tworzenie procesu zatwierdzania Przykład użycia funkcji w biznesie Proces zatwierdzania w praktyce Dodawanie kryteriów wejścia i wybór zatwierdzającego Dodawanie działań i przeglądanie kroków zatwierdzania Włączanie zatwierdzania poprzez e-mail Przykład użycia funkcji w biznesie . Reguły przydzielania Tworzenie reguł przydzielania potencjalnych klientów Przykład użycia funkcji w biznesie Reguły przydzielania potencjalnych klientów w praktyce Przykład użycia funkcji w biznesie Kolejki w praktyce Tworzenie reguł przydzielania spraw Przykład użycia funkcji w biznesie Reguły przydzielania spraw w praktyce Reguły przydzielania w praktyce Integralność danych dzięki formułom i walidacji Omówienie formuł Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie pola formuły Reguły walidacji Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie reguły walidacji Testowanie i wyszukiwanie błędów Ścieżka dojścia do wydania produkcyjnego Przykład użycia funkcji w biznesie Konfiguracja ścieżki do wydania produkcyjnego Rodzaje testów Testy jednostkowe Testy systemowe Testy UAT Testy produkcyjne Testy regresyjne Korzystanie z dzienników (logów) wyszukiwania błędów Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie dziennika wyszukiwania błędów
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 87
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154705 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 19x25 cm.
Na okładce: Odkryj klucz do klientów i wykorzystaj moc technologii cyfrowych, by podnieść wyniki i efektywność Twojej firmy.
Bibliografia na stronach 254-255.
Skąd się wzięły współczesne firmy W poszukiwaniu nowych sposobów pracy Krótka historia CX Czym jest doświadczenie klienta Zrozumieć klienta Zarządzanie doświadczeniem klientów Projektowanie doświadczeń Tworzenie cyfrowych doświadczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154422 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Po co nam pan analityk? Jak opracować wymagania dla systemu informatycznego Jaki to ma związek z systemem informatycznym? System zarządzania informacją Łańcuchy Czym jest system CRM Czy dysk sieciowy rozwiązuje problem? Pora na system CRM Zasoby IT a procesy przetwarzania informacji A na grzyba mi to modelowanie Więc jak to jest z tymi wymaganiami? Jak je wyspecyfikować? O błędach w modelowaniu Jak, co i po co modelować O analizie wymagań dla systemu IT Potrzeby informacyjne a zarządzanie wiedzą Potrzeby informacyjne firmy Model pojęciowy jako model rzeczywistości Zarządzanie wiedzą Historyjka użytkownika - kłopoty Reguły biznesowe - czym są Komunikacja, czyli analiza i projektowanie, oraz jak to zostanie odebrane Model komunikacji Jak to się ma do inżynierii oprogramowania Przypadki użycia i granice systemu Diagram klas: model dziedziny Dygresja budowlana - pouczająca przygoda Diagram klas czy model dziedziny - co ma powstać? Model dziedziny systemu zamówienia Diagram klas a model dziedziny systemu Czy takie analizy mają sens w przypadku gotowych ERP? A gdzie się podziały wymagania pozafunkcjonalne? Klient nasz pan Wymagania dla oprogramowania ERP a analiza przedwdrożeniowa - gdzie jest różnica? Kupujemy buciki Jak wykonać patyczek? Co zawiera taki model? Udziałowcy projektu, czyli diagramy UML Modelowanie zależności pomiędzy udziałowcami UML i diagramy przypadków użycia jako model udziałowców Analiza RACI Analityk biznesowy, czyli wyplenić dwuznaczność z dokumentów Plansza do gry w szachy, czyli analiza i projektowanie Cel zamawiającego Model pojęciowy - zrozumieć problem i cel projektu Model procesu biznesowego - zrozumieć, co i po co jest robione Zarządzanie wymaganiami
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6502 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności