Interesariusze
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(12)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(8)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(6)
Autor
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Bień Magdalena
(1)
Classen Martin
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Grucza Bartosz (1973- )
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Laskowski Adam
(1)
Niemiec Andrzej (ekonomia)
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nowak Marta (ekonomia)
(1)
Piziak Bartosz
(1)
Zgrzywa-Ziemak Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Działacze społeczni
(1)
Politycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Interesariusze
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Dania
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(3)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 141-143.
Dla urzędników, polityków i aktywistów miejskich.
Urban laby - co to jest i jak działa? Urban lab - definicje Koncepcja urban labu Idea smart city a urban lab Kto bierze udział w urban labach? Kto tworzy urban laby i nimi zarządza? Kto za to płaci? awanie działalności urban labów Zakresy działania urban
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151952 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Usługodawca, zarządzający czy partner? / Martin Classen, Adam Laskowski. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 12, s.10-14. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 225 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-221.
Dla menedżerów, studentów, dydaktyków.
TEORETYCZNE ASPEKTY INŻYNIERII MARKETINGOWEJ Zastosowanie emergencji w procesie generowania innowacji. Charakterystyka emergencji Przesłanki implementacji emergencji do inżynierii marketingowej Klasyfikacja zjawisk emergentnych w przedsiębiorstwie Metodyka badań w inżynierii marketingowej Sposoby prowadzenia badań w inżynierii marketingowej Metodyczność i proces badań w inżynierii marketingowej Instrumenty inżynierii marketingowej Konceptualizacja problemu marketingowego i operacjonalizacja wyników badań Socjologiczne aspekty działań marketingowych Charakterystyka analizy transakcyjnej w kontekście działań marketingowych Istota supremacji (prymatów) w inżynierii marketingowej Nowa segmentacja klientów Socjologiczna perspektywa w inżynierii marketingowej Badania relacji w przedsiębiorstwie Rodzaje relacji Typy relacji marketingowych Pomiar efektywności relacji Optymalne miejsca rozwoju firmy - atraktory rynkowe Grupy emergentne w przedsiębiorstwie Kapitał intelektualny w tworzeniu grup emergentnych Wykorzystania kapitału intelektualnego przez grupy emergentne Zasady tworzenia grup emergentnych Rola facylitatora w tworzeniu gryp emergentnych Badania w inżynierii marketingowej Typy badań emergentnych i przykłady ich wykonywania Wizualizacja wyników badań Badania modalne Modelowanie w inżynierii marketingowej Model oparty na wskaźnikach maksymalnych minimalnych i średniej w branży Wykorzystanie anamorfozy w inżynierii marketingowej Model segmentacji klientów Rozszerzony model analizy SWOT Wizualizacja trajektorii przedsiębiorstw Dynamiczna wizualizacja wskaźników Model oceny stanu środowiska, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo Analiza wektorowa przedsiębiorstwa Kreatory jakościowe w inżynierii marketingowej Forma zarządzania jako bodziec kreowania innowacji Rozważania filozoficzne jako kreator innowacji Kognitywistyka w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań Analogia jako kreator zjawisk emergentnych Oksymorony i antonim jako kreatory zjawisk emergentnych Bariery ograniczające powstawanie zjawisk emergentnych LEKSYKON INŻYNIERII MARKETINGOWEJ Przykłady prezentacji pojęć marketingowych Badania ankietowe Diagnoza marketingowa Informacja marketingowa Innowacje marketingowe Koncepcja marketingowa Konceptualizacja problemu Kwant marketingowy Profilaktyka marketingowa Operacjonalizacja marketingowa Projekt marketingowy Triangulacja marketingowa
WE0322n
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 298 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151825 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6427 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie interesariuszami projektu / Bartosz Grucza. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 342 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 333-342.
Projekt jako forma działalności organizacji Geneza zarządzania projektami Znaczenie projektów dla organizacji Cykl życia projektu Kluczowe zależności projektowe Metodyki zarządzania projektami Środowisko projektu Teoria interesariuszy - geneza i znaczenie Geneza teorii interesariuszy Ewolucja teorii interesariuszy Teoria interesariuszy według Roberta E. Freemana i jej ewolucja Korporacyjna teoria interesariuszy Thomasa Donaldsona i Lee E. Prestona Zbieżna teoria interesariuszy Thomasa M. Jonesa i Andrew C. Wicksa W stronę poglądów i interesów materialnych oraz relacji łączących interesariuszy Dalszy rozwój teorii interesariuszy Koncepcje rozwoju procesu identyfikacji i grupowania interesariuszy Koncepcje pozycjonowania interesariuszy Koncepcja tworzenia wartości dla interesariuszy Znaczenie teorii interesariuszy dla koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu Interesariusze projektów Specyfika interesariuszy projektów Proces zarządzania interesariuszami Klasyfikacje i typologie interesariuszy projektów Klasyfikacja interesariuszy według miejsca zajmowanego w projekcie hierarchii w projekcie charakteru relacji z projektem kierunku i rodzaju oddziaływania siły oddziaływania i stopnia zaangażowania postawy wobec projektu atrybutów władzy, prawomocności i pilności rodzaju odpowiedzialności wskazań istotności zestawów poglądów/interesów i typów powiązań Czy warto tworzyć mechanizm zarządzania interesariuszami projektu? Zastosowanie metaanalizy i metod mieszanych w badaniach (mixed methods research) Tryb i model badawczy przyjęty w badaniach Interesariusze w obszarach problemowych zarządzania projektami Interesariusze w metodykach i normach zarządzania projektami PMBoK PRINCE2 PCM/Logframe P2M TenStep DSDM Agile Project Framework Normy ISO (10006, 21500) Interesariusze w modelach dojrzałości projektowej organizacji PMMM CMMI Interesariusze w standardach kompetencji IPMA ICB wersja 4.0 . Standard GAPPS Metodyki i standardy zarządzania interesariuszami Model AA1000 Założenia modelu Zobowiązanie i zintegrowanie Model Stakeholder Research Associates, UNEP, Accountability Założenia modelu Etap 1. Myślenie o zaangażowaniu w sposób strategiczny Etap 2. Analizowanie i planowanie Etap 3. Utrzymanie i wzmocnienie potencjału koniecznego do efektywnego zaangażowania Etap 4. Angażowanie się w działania z interesariuszami w sposóbm efektywny Etap 5. Podejmowanie działania i weryfikacja zaangażowania Model rządu australijskiego Założenia modelu Koncepcja i planowanie Identyfikacja kluczowych interesariuszy i istotnych kwestii Analizowanie i planowanie Szanse i zagrożenia Przygotowanie i zaangażowanie Reagowanie i monitorowanie Pozostałe modele angażowania interesariuszy Autorski model procesu angażowania interesariuszy projektu Wprowadzenie do modelu i wkład własny Identyfikacja interesariuszy Charakterystyka interesariuszy Ocena znaczenia interesariuszy Analiza stanowisk interesariuszy Analiza potencjalnych koalicji interesariuszy Wybór strategii wobec interesariuszy Określenie i podjęcie działań angażujących interesariuszy Monitorowanie i cykl przeglądu interesariuszy Studia przypadku zarządzania interesariuszami projektów Studium przypadku jako metoda naukowa Studium przypadku 1. − projekt rewitalizacji starej kamienicy położonej w centrum miasta Syntetyczny opis projektu Krok 1. Identyfikacja interesariuszy projektu Krok 2. Charakterystyka interesariuszy projektu Krok 3. Ocena znaczenia interesariuszy projektu Krok 4. Analiza stanowisk interesariuszy projektu Krok 5. Analiza potencjalnych koalicji interesariuszy projektu Krok 6. Wybór strategii wobec interesariuszy projektu Krok 7. Określenie i podjęcie działań angażujących interesariuszy projektu Krok 8. Monitorowanie i cykl przeglądu interesariuszy projektu Studium przypadku 2. − projekt systemu oceny jakości kształcenia na uczelni medycznej Syntetyczny opis projektu Krok 1. Identyfikacja interesariuszy projektu Krok 2. Charakterystyka interesariuszy projektu . Krok 3. Ocena znaczenia interesariuszy projektu systemu oceny jakości kształcenia na uczelni medycznej Krok 4. Analiza stanowisk interesariuszy projektu Analiza potencjalnych koalicji interesariuszy projektu . Wybór strategii wobec interesariuszy projektu Krok 7. Określenie i podjęcie działań angażujących interesariuszy projektu Krok 8. Monitorowanie i cykl przeglądu interesariuszy projektu Studium przypadku 3. − projekt wprowadzenia usługi mobilnych rozwiązań telefonicznych Syntetyczny opis projektu Krok 1. Identyfikacja interesariuszy projektu Krok 2. Charakterystyka interesariuszy projektu wprowadzenia usługi mobilnych rozwiązań telefonicznych Krok 3. Ocena znaczenia interesariuszy projektu Krok 4. Analiza stanowisk interesariuszy projektu Krok 5. Analiza potencjalnych koalicji interesariuszy projektu Krok 6. Wybór strategii wobec interesariuszy projektu Krok 7. Określenie i podjęcie działań angażujących interesariuszy projektu Krok 8. Monitorowanie i cykl przeglądu interesariuszy projektu
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 58
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6522 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Legitymalizacja badań organizacji / Przemysław Hensel. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 215 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [181]-215.
Praktyki naukowe a legitymizacja - w sieci sprzecznych oczekiwań Interesariusze Interesariusze zewnętrzni Interesariusze wewnętrzni Oczekiwania interesariuszy Oczekiwania interesariuszy zewnętrznych Oczekiwania interesariuszy wewnętrznych Praktyczna przydatność badań organizacji Formy przydatności praktycznej Przyczyny zainteresowania przydatnością instrumentalną Uwarunkowania historyczne i osadzenie badaczy organizacji w szkołach biznesu Motywacje badaczy Rywalizacja z innymi dziedzinami nauk społecznych Przyczyny rzadkości aplikacji instrumentalnych Różnica celów Kryteria oceny i instytucje przypisujące status Podsumowanie - treść i forma badań a przydatność instrumentalna Problemy związane z badaniem wyników Przegląd metaanaliz Pomiar zmiennej niezależnej Zróżnicowanie wdrożeń Płynność standardów Ograniczenia źródeł danych Pomiar zmiennej zależnej Definiowanie wyniku Ograniczenia źródeł danych Wnioskowanie o zależności przyczynowo-skutkowej Trudności z podbudową teoretyczną Reprezentatywność próby Wpływ zmiennych kontekstowych Model wnioskowania statystycznego - testowanie istotności hipotezy zerowej Problemy związane z tworzeniem teorii Polityki redakcyjne a reprezentatywność zbioru opublikowanych badań Nacisk na wyniki istotne statystycznie Nacisk na rozwijanie teorii Niechęć wobec badań replikacyjnych Niedoskonałość systemu peer review Zinstytucjonalizowane wymagania retoryczne Amerykanocentryzm Problemy generalizacji Natura przedmiotu badań Nieuzasadnione generalizacje - pomijanie czynników kontekstowych Rzadkość testów rozstrzygających Problem komunikacji Dyskurs naukowy Uwarunkowania instytucjonalne Uwarunkowania społeczne Problemy definicyjne Uwarunkowania poznawcze Dyskurs popularny Potrzeby czytelników Forma Dwa dyskursy a oczekiwania interesariuszy Oczekiwania interesariuszy i problemy metodyczne a rozwój badań organizacji Doskonalenie programu badań wyników Rozwój metod i poszukiwanie nowych źródeł danych Zmiana praktyk publikacyjnych i badawczych Zbliżenie do świata praktyki Zmiana przedmiotu badań, audytorium, kryterium użyteczności i metod Zmiana przedmiotu Rozwój metod jakościowych Zmiana audytorium i kryterium użyteczności Rozwój badań organizacji a legitymizacja Ryzyko porażki wynikające z cząstkowych zmian Zagrożenie utratą tożsamości Postępująca fragmentaryzacja badań Wyzwania etyczne i upolitycznienie badań naukowych Zaniedbanie dotychczasowych interesariuszy Aneks. Przegląd metaanaliz badań nad wynikami (1990-2015)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 322 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144690 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 233-252.
Społeczna odpowiedzialność biznesu - geneza, rola etyki w kształtowaniu się koncepcji Etyka a etyka w biznesie - wyjaśnienie pojęć Miejsce etyki biznesu w koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Geneza społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli od filantropii do koncepcji zaangażowania społecznego Rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce Istota społecznej odpowiedzialności biznesu Współczesne rozumienie społecznej odpowiedzialności biznesu Interesariusze przedsiębiorstwa i ich miejsce w modelu społecznym przedsiębiorstwa Odpowiedzialność ekonomiczna a tworzenie wartości wspólnej . Zobowiązania biznesu w stosunku do środowiska naturalnego . „Dobre obywatelstwo" a zobowiązania wobec społeczności lokalnej Zaangażowanie kulturowe jako element zaangażowania społecznego Korzyści z zaangażowania społecznego Krytyka społecznej odpowiedzialności biznesu - pomiędzy ładem moralnym a ekonomią. Greenwashing jako efekt popularyzacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu Społeczna odpowiedzialność a marketing wartości Miejsce marketingu wartości wśród koncepcji marketingowych Odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing wartości. Etyka marketingu jako element odpowiedzialności firm Istota marketingu wartości Marketing a kształtowanie wartości. Miejsce społecznej odpowiedzialności biznesu w kształtowaniu wartości dla klientów i innych interesariuszy Kształtowanie marketingu wartości Nowe spojrzenie na jakość produktów Współtworzenie wartości z klientami jako element marketingu wartości Zmiana charakteru promocji z tradycyjnej na odpowiedzialną Odpowiedzialność w zakresie stanowienia cen Kształtowanie wartości w obszarze dystrybucji Marka jako nośnik wartości dla interesariuszy Marka pracodawcy jako element marketingu wartości Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element kształtowania wartości w przedsiębiorstwach - wyniki badań Świadomość i sposób postrzegania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Społeczna odpowiedzialność biznesu w perspektywie klientów Percepcja społecznej odpowiedzialności wśród przedsiębiorstw Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu jako element tworzenia wartości Społeczna odpowiedzialność a kreowanie wartości - perspektywa klientów . Zaangażowanie społeczne jako element tworzenia wartości przedsiębiorstwa - perspektywa biznesu Percepcja korzyści wynikających z wdrożenia działań z zakresu społecznej odpowiedzialności Postrzeganie potencjalnych korzyści wynikających z zaangażowania społecznego przedsiębiorstw w perspektywie klientów Postrzeganie potencjalnych korzyści wynikających z zaangażowania społecznego w perspektywie biznesu Uwarunkowania kształtowania marketingu wartości poprzez zaangażowanie społeczne w warunkach polskich
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 260 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147730 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5998 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Anatomia zaufania organizacyjnego / Barbara Kożuch. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 154 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 139-152.
Organizacje jako podmioty zaufania 15 1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 15 1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 23 1.3. Wartości organizacji społecznych 29 Zaufanie w naukach społecznych 33 2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 33 2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 36 2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu 43 Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje 47 3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 47 3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 57 3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem 65 Zaufanie organizacyjne jako proces 69 4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 69 4.2. Tworzenie zaufania początkowego 75 4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego 84 Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 89 5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 89 5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 97 5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna 104 Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach 113 6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 113 6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 117 6.3. Modele zaufania cyfrowego 121 Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania 127 7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 127 7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym 134
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 108 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151083 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6362 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W książce także błędny ISBN.
Bibliografia, netografia na stronach 279-323.
Kluczowe mierniki dokonań i ich systemy w zarządzaniu organizacją Performance - interdyscyplinarny fenomen w zarządzaniu organizacją Rozumienie terminu indicator Procedura zarządzania dokonaniami w organizacji na gruncie równowagi funkcjonalnej z wykorzystaniem systemu kluczowych mierników dokonań Projektowanie zarządzania dokonaniami w dążeniu do zapewnienia równowagi zewnętrznej społecznej organizacji Podstawy projektowania zarządzania dokonaniami Mechanizm kontroli strategicznej Rodzaje i dźwignie systemów strategicznej kontroli Znaczenie komunikacji w zarządzaniu dokonaniami Wizja, misja, cele strategiczne, kluczowe czynniki sukcesu Ramy zarządzania dokonaniami Wyjaśnienie kontekstu strategicznego Odnowa strategiczna jako mechanizm kształtowania relacji społecznych zewnętrznych Procedura projektowania zarządzania dokonaniami Metody wykorzystywane w fazie projektowania zarządzania dokonaniami Metoda punktowa do oceny misji organizacji Analiza zewnętrzna według teorii identyfikacji i istotności interesariuszy Koło strategicznego badania przedsiębiorstwa Mapa strategii Organizowanie systemu zarządzania dokonaniami w celu utrzymania równowagi zewnętrznej materialnej organizacji Model biznesu jako element łączący strategię i strukturę organizacyjną Budowa lub zmiana modelu biznesu Analiza wykonalności, czyli testowanie modelu Procedury organizacji zarządzania dokonaniami Charakterystyka modeli stosowanych w fazie organizacji systemu Modele biznesu a modele pomiaru dokonań Modele zrównoważone Modele tradycyjne pomiaru dokonań Modele pomiaru dokonań oparte na procesach Modele pomiaru dokonań bazujące na oprogramowaniu. Modele hybrydowe i częściowe Teoretyczno-metodyczne podstawy tworzenia systemów kluczowych mierników dokonań umożliwiających zapewnienie równowagi wewnętrznej społecznej organizacji Teoretyczne podstawy tworzenia systemu kluczowych mierników dokonań Standaryzacja pomiaru dokonań Reguły wyboru mierników Cykl życia KPI Planowanie Strategia tolerancji własnej Strategiczna narracja Charakter negocjacji z pracownikami co do możliwych do osiągnięcia wyników Procedura tworzenia systemu KPI Stworzenie listy mierników Zapewnienie dostępności danych Selekcja i klasyfikacja KPI Kaskadowanie pomiaru na niższe poziomy Metody identyfikacji kluczowych mierników dokonań Procedura: cel - pytanie Procedura: cel - płaszczyzna pomiaru - kluczowy czynnik sukcesu - miernik Charakterystyka procesu jako narzędzie identyfikujące kluczowe mierniki dokonań Analiza literatury jako metoda identyfikacji KPI Rankingi mierników Zestawy i bazy mierników Kluczowe mierniki dokonań określone wymogami prawnymi bądź standardami raportowania Przegląd i charakterystyka metod selekcji KPI Agregacja mierników Agregacja wzorcowa bazująca na idei wskaźnika wykonania Agregacja bezwzorcowa bazująca na podejściu „od ogółu do szczegółu" Agregacja KPI z zastosowaniem technik redukcyjnych Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium poprawności metodologicznej Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium integralności miernika z systemem zarządzania dokonaniami Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium istotności (podstawowe kryterium) Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium związku z miernikiem celu Selekcja mierników z zastosowaniem kryterium istotności w powiązaniu z innymi kryteriami selekcji (metody wielokryterialne) Selekcja mierników z zastosowaniem scoringu w macierzy decyzyjnej (Pugha) Zastosowanie analitycznego procesu hierarchicznego lub sieciowego (AHP lub ANP) do selekcji KPI Możliwość zastosowania sztucznych sieci neuronowych do selekcji KPI Wdrożenie i użytkowanie systemu kluczowych mierników dokonań jako podstawa utrzymania równowagi wewnętrznej materialnej wspierającej proces organizacyjnego uczenia się Warstwa pojęciowa fazy wdrożenia, użytkowania systemu i uczenia się Integracja z funkcjonującymi systemami Monitorowanie, czyli porównywanie dokonań w celu uruchomienia mechanizmów kontroli strategicznej Analiza odchyleń wartości bieżącej kluczowych mierników dokonań od wartości progowej i/lub krytycznej Uczenie się jako efekt ewaluacji dokonań indywidualnych Uczenie się jako zainicjowanie procesu odnowy strategicznej Zmiany dostosowawcze systemu zarządzania dokonaniami Etapy wdrożenia i użytkowania systemu kluczowych mierników dokonań na potrzeby zarządzania dokonaniami Narzędzia i metody raportowania KPI na potrzeby kontroli bieżącej Karta miernika Kostka OLAP i kokpit (pulpit) menedżerski Tradycyjne narzędzia komunikacji Raporty jednostronicowe i tablice informacyjne Narracja jako forma raportowania Narzędzia wykorzystywane w procesie uczenia się Zasadność wdrożenia wypracowanej metodyki zarządzania dokonaniami w polskich organizacjach Charakterystyka badanej grupy oraz wyniki przeprowadzonych badań. Synteza wyników badania raportów niefinansowych i kierunki dalszych badań
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 5
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154122 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zyskowność działalności gospodarczej / Edward Nowak, Marta Nowak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 136 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 129-133.
Dla osób zajmujących się finansami, rachunkowością i zarządzaniem.
Rachunek wyników w systemie rachunkowości 11 1.1. Rachunkowość jako system informacyjny przedsiębiorstwa 11 1.2. Pomiar wyników jako zadanie rachunkowości 13 1.3. Wpływ zasad rachunkowości na pomiar wyniku finansowego 16 1.4. Rachunek wyników a rachunkowość finansowa i zarządcza 19 Wynik finansowy jako miara rezultatów działalności jednostki gospodarczej 23 2.1. Pojęcie wyniku finansowego 23 2.2. Składniki wyniku finansowego 25 2.3. Podstawowa struktura wyniku finansowego 28 2.4. Specyficzne kategorie wyniku finansowego 30 2.5. Wynik całościowy 33 Rachunek wyników według rodzajów działalności 37 3.1. Wynik z podstawowej działalności operacyjnej 37 3.2. Wynik z pozostałej działalności operacyjnej 41 3.3. Wyniki z operacji finansowych 44 3.4. Rachunek zysków i strat jako sprawozdanie z wyników 50 Ocena dokonań przedsiębiorstwa z uwzględnieniem zysku 53 4.1. Maksymalizacja zysku jako cel działalności przedsiębiorstwa 53 4.2. Wynik finansowy a kapitał własny 55 4.3. Zysk rezydualny w ocenie dokonań finansowych 58 4.4. Wynik finansowy a przepływy pieniężne 61 Wskaźniki zyskowności w ocenie rentowności 67 5.1. Zasady konstrukcji wskaźników zyskowności 67 5.2. Kluczowe wskaźniki zyskowności 69 5.3. Pogłębiona analiza zyskowności 72 5.4. Wskaźniki oparte na zysku zatrzymanym 76 5.5. Wpływ obciążeń podatkowych na zyskowność 78 Ryzyko osiągania zysków 81 6.1. Istota i źródła ryzyka zysków 81 6.2. Rodzaje ryzyka zysków 85 6.3. Szacowanie ryzyka zysków 89 6.4. Postawy wobec ryzyka 93 Wiarygodność informacji o wyniku finansowym 95 7.1. Jakość informacji o wyniku finansowym 95 7.2. Koncepcja wiernego obrazu wyniku finansowego 98 7.3. Ocena realności wyniku finansowego 100 7.4. Kształtowanie wyniku finansowego 104 Interesariusze przedsiębiorstwa a jego zyskowność 107 8.1. Pojęcie i kategorie interesariuszy 107 8.2. Teorie interesariuszy 110 8.3. Interesariusze w kontekście finansów i rachunkowości przedsiębiorstw 112 8.4. Zarządzanie interesariuszami a zarządzanie zyskami 117
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152630 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [281]-306.
Rozwój zrównoważony i trwały Wymiar środowiskowy rozwoju zrównoważonego i trwałego Wymiar społeczny rozwoju zrównoważonego i trwałego Wymiar ekonomiczny rozwoju zrównoważonego i trwałego Aksjologia rozwoju zrównoważonego i trwałego Przedsiębiorstwo jako podmiot rozwoju zrównoważonego i trwałego Definicja zrównoważonego przedsiębiorstwa i zrównoważenia przedsiębiorstwa Ku wartości zrównoważonej i trwałej Przetrwanie i rozwój jako istota zrównoważenia przedsiębiorstwa Przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa wspólnie z systemem jako istota zrównoważenia przedsiębiorstwa Udział przedsiębiorstwa w rozwoju zrównoważonym i trwałym jako istota jego zrównoważenia Wartość zrównoważona i trwała - definicja Udział przedsiębiorstwa w środowiskowym zrównoważeniu i trwałości Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarki o obiegu zamkniętym Etapy cyklu życia produktu a oddziaływania środowiskowe Proekologiczne zarządzanie przedsiębiorstwem Proaktywność w przywracaniu, zachowaniu i rozwoju zdrowia ekosystemów Udział przedsiębiorstwa w społecznym zrównoważeniu i trwałości Relacje z interesariuszami w kształtowaniu społecznego zrównoważenia i trwałości Pracownicy jako grupa interesariuszy Konsumenci jako grupa interesariuszy Partnerzy biznesowi jako grupa interesariuszy Zarządzanie relacjami z interesariuszami na rzecz rozwoju zrównoważonego i trwałego Orientacje czasowe zrównoważenia przedsiębiorstwa Zakres przestrzenny zrównoważenia przedsiębiorstwa Od logiki redukcjonistycznej do zintegrowanej zrównoważenia przedsiębiorstwa Współzależność wymiarów zrównoważenia przedsiębiorstwa Sprzeczności i napięcia właściwe zrównoważeniu przedsiębiorstwa Zintegrowana logika zrównoważenia przedsiębiorstwa Zarządzanie zrównoważeniem przedsiębiorstwa Planowanie jako funkcja zarządzania zrównoważeniem przedsiębiorstwa Organizowanie jako funkcja zarządzania zrównoważeniem przedsiębiorstwa Przewodzenie jako funkcja zarządzania zrównoważeniem przedsiębiorstwa Kontrola jako funkcja zarządzania zrównoważeniem przedsiębiorstwa Weryfikacja empiryczna modelu zrównoważenia przedsiębiorstwa Hipotetyczny model zrównoważenia przedsiębiorstwa Weryfikacja empiryczna modelu zrównoważenia przedsiębiorstwa Weryfikacja empiryczna hipotez dotyczących struktur wymiarów zrównoważenia przedsiębiorstwa Weryfikacja empiryczna hipotez dotyczących struktury zrównoważenia przedsiębiorstwa Model zrównoważenia przedsiębiorstwa w zależności od kraju (Polska i Dania) Podsumowanie weryfikacji empirycznej modelu zrównoważenia przedsiębiorstwa Zrównoważenie przedsiębiorstwa a jego wyniki Dwuczynnikowa koncepcja zrównoważenia przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BWZ: XIV E 24
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6022 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności