Marketing wartości
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Skorupska Justyna
(2)
Howaniec Honorata
(1)
Wiśniewska Agnieszka (finanse)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing wartości
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(709)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(492)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 233-252.
Społeczna odpowiedzialność biznesu - geneza, rola etyki w kształtowaniu się koncepcji Etyka a etyka w biznesie - wyjaśnienie pojęć Miejsce etyki biznesu w koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Geneza społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli od filantropii do koncepcji zaangażowania społecznego Rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce Istota społecznej odpowiedzialności biznesu Współczesne rozumienie społecznej odpowiedzialności biznesu Interesariusze przedsiębiorstwa i ich miejsce w modelu społecznym przedsiębiorstwa Odpowiedzialność ekonomiczna a tworzenie wartości wspólnej . Zobowiązania biznesu w stosunku do środowiska naturalnego . „Dobre obywatelstwo" a zobowiązania wobec społeczności lokalnej Zaangażowanie kulturowe jako element zaangażowania społecznego Korzyści z zaangażowania społecznego Krytyka społecznej odpowiedzialności biznesu - pomiędzy ładem moralnym a ekonomią. Greenwashing jako efekt popularyzacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu Społeczna odpowiedzialność a marketing wartości Miejsce marketingu wartości wśród koncepcji marketingowych Odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing wartości. Etyka marketingu jako element odpowiedzialności firm Istota marketingu wartości Marketing a kształtowanie wartości. Miejsce społecznej odpowiedzialności biznesu w kształtowaniu wartości dla klientów i innych interesariuszy Kształtowanie marketingu wartości Nowe spojrzenie na jakość produktów Współtworzenie wartości z klientami jako element marketingu wartości Zmiana charakteru promocji z tradycyjnej na odpowiedzialną Odpowiedzialność w zakresie stanowienia cen Kształtowanie wartości w obszarze dystrybucji Marka jako nośnik wartości dla interesariuszy Marka pracodawcy jako element marketingu wartości Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element kształtowania wartości w przedsiębiorstwach - wyniki badań Świadomość i sposób postrzegania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Społeczna odpowiedzialność biznesu w perspektywie klientów Percepcja społecznej odpowiedzialności wśród przedsiębiorstw Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu jako element tworzenia wartości Społeczna odpowiedzialność a kreowanie wartości - perspektywa klientów . Zaangażowanie społeczne jako element tworzenia wartości przedsiębiorstwa - perspektywa biznesu Percepcja korzyści wynikających z wdrożenia działań z zakresu społecznej odpowiedzialności Postrzeganie potencjalnych korzyści wynikających z zaangażowania społecznego przedsiębiorstw w perspektywie klientów Postrzeganie potencjalnych korzyści wynikających z zaangażowania społecznego w perspektywie biznesu Uwarunkowania kształtowania marketingu wartości poprzez zaangażowanie społeczne w warunkach polskich
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 260 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147730 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
B2B E-commerce : podręcznik menedżera / Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023. - 173, [1] strona ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 173-[174].
E-commerce B2B - wielkość segmentu, perspektywy rozwoju i główne trendy Katarzyna Zajchowska Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefiniowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel Justyna Skorupska Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona? Jędrzej Łapacz Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? Ewa Bednarz Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego Marta Ostrowska Marketing i komunikacja w e-commerce B2B Barbara Matkowska-Wtosek E-merchandising - ki diabeł? Justyna Skorupska Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? Konrad Wąsiel Rola marketplace we spółczesnym i przyszłym B2B e-commerce Piotr Truszkowski Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Ryszard Łach Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B? Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak Płatności i finansowanie w e-commerce B2B Ewa Kraińska W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? Jakub Cierszyński Projekt „Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce" Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce Jacek Szwankowski Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B Artur Piekarczyk Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja Artur Piekarczyk Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B? 153 Mateusz Skowron. Paweł Łancewicz Rozwój zwinnych kompetencji projektowych - niezbędny element przetrwania w świecie postCON/ID Karolina Kaczor
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 85
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154377 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154378 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 149 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia strony 147-149.
Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) Rynek e-commerce i jego otoczenie Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy Trendy w e-commerce Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych Zmiany wywołane postępem technologicznym Budowanie modelu biznesowego Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu UsP: jak wyróżnć swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta lnternetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie Kluczowe wskaźniki efektywności _ KPl w e_commerce. Najpopularniejsze KPI w e-biznesie Ekonsument procesy e-cammerce, omnichannel E-konsument Nowy proces zakupowy Lejek zakupowy Nowy model, new corrsumer journey Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym online jako nowy kanał sprzedży vs. Omnichannel Procesy i organizacja pracy Sprzedaż a maketing, usability E-marketing _ przegląd Usability w e-commerce Projektowanie user experience Projektowanie end-to-end Konwersja online merchandising big data Data - Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych Finanse, planowanie przychodów, Finanse - budowanie business case dla e-biznesu.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144775, 144774 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 265-296.
Rozdział 1. PERSPEKTYWY BADAŃ NAD WARTOŚCIĄ W KONTEKŚCIEZACH OWAŃ KONSUMENCKICH 1.1. Wartość jako pojęcie interdyscyplinarne 1.2. Wartość jako motywator zachowań konsumenckich 1.3. Wartość konsumencka – dotychczasowe przeglądy literatury 1.4. Wartość konsumencka – ramy obszaru naukowego dla analizy bibliometrycznej i jakościowego przeglądu literatury Rozdział 2. TENDENCJE W BADANIACH NAUKOWYCH NAD WARTOŚCIĄ KONSUMENCKĄ – ANALIZA BIBLIOMETRYCZNA 2.1. Problemy badawcze i procedura analizy bibliometrycznej 2.2. Badania nad wartością konsumencką – dojrzałość problematyki w naukach o zarządzaniu 2.3. Ekosystem badawczo-publikacyjny związany z wartością konsumencką 2.4. Badania nad wartością konsumencką – konteksty i aspekty 2.5. Wstępna identyfikacja luki badawczej w subobszarze zielonej wartości postrzeganej Rozdział 3. TEORIE WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – STATE OF THE ART 3.1. Procedura zastosowanego tradycyjnego przeglądu literatury 3.2. Wartość konsumencka a perspektywa dominującej logiki w marketingu 3.3. Naukowe konceptualizacje wartości konsumenckiej 3.4. Dyskusja nad wymiarami postrzeganej wartości konsumenckiej 3.5. Konteksty rynkowe i metody badań nad postrzeganą wartością konsumencką 3.6. Rekomendowane kierunki badań nad postrzeganą wartością konsumencką Rozdział 4. BADANIA NAD POSTRZEGANĄ WARTOŚCIĄ KONSUMENCKĄ W KONTEKŚCIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU – PRZEGLĄD ZAKRESU LITERATURY 4.1. Procedura zastosowanego przeglądu zakresu literatury 4.2. Zrównoważony rozwój jako kontekst badań nad zachowaniami konsumentów 4.3. Konceptualizacja postrzeganej wartości konsumenckiej w kontekście idei zrównoważonego rozwoju 4.4. Znaczenie postrzegania zrównoważonych aspektów wartości konsumenckiej dla intencji behawioralnych w świetle dotychczasowych badań 4.5. Rekomendacje dla przyszłych badań nad postrzeganą wartością konsumencką w kontekście zrównoważonego rozwoju – doprecyzowanie luki badawczej Rozdział 5. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Cel główny badania empirycznego i operacjonalizacja pojęcia zrównoważonej wartości konsumenckiej 5.2. Produkty spożywcze jako rynkowy kontekst badań nad wartością konsumencką 5.3. Procedura badań empirycznych i rygor metodyczny Rozdział 6. PERCEPCJA ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ EKSPLORACYJNYCH (ETAP I) 6.1. Cel eksploracyjnych badań konsumenckich i problemy badawcze 6.2. Metoda jakościowych badań konsumenckich, procedura badawcza i próba 6.3. Narzędzie badawcze i struktura wywiadu fokusowego 6.4. Wyniki eksploracyjnych badań konsumenckich 6.4.1. Zwyczaje zakupowe i pozakupowe konsumentów 6.4.2. Problemy współczesnego świata z perspektywy Person stworzonych przez respondentów 6.4.3. Percepcja marek zrównoważonych przez respondentów 6.4.4. Postrzegane korzyści, ryzyko i koszty związane z zakupem lub konsumpcją produktów spożywczych oferowanych pod markami zrównoważonymi 6.5. Podsumowanie eksploracyjnych badań konsumenckich Rozdział 7. WYMIARY ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ EKSPLANACYJNYCH (ETAP II) 7.1. Cele i metodyka badań eksperckich 7.2. Wyniki badań eksperckich 7.3. Cele i metodyka ilościowych badań pilotażowych 7.4. Wyniki ilościowych badań pilotażowych 7.5. Podsumowanie wyników z etapu badań eksplanacyjnych Rozdział 8. AKCEPTACJA ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ ILOŚCIOWYCH (ETAP III) 8.1. Cele badania właściwego, model postulowany i hipotezy 8.1.1. Cele badań 8.1.2. Postrzegana zrównoważona wartość konsumencka i intencje behawioralne – podstawy teoretyczne dla hipotez badawczych 8.1.3. Zaufanie do marek zrównoważonych – operacjonalizacja pojęcia i hipotezy badawcze 8.1.4. Postawa wobec idei zrównoważonego rozwoju – operacjonalizacja pojęcia i hipotezy badawcze 8.1.5. Pozostałe zmienne testowane w modelu i hipotezy badawcze 8.1.6. Hipotezy badawcze w modelu postulowanym 8.2. Metoda i procedura badania oraz metody analizy 8.3. Narzędzie badawcze 8.3.1. Ogólna struktura narzędzia badawczego 8.3.2. Skala dla zrównoważonej wartości konsumenckiej i intencji behawioralnych 8.3.3. Skala dla zmiennej ZAUFANIE wobec marek zrównoważonych 8.3.4. Skala dla zmiennej POSTAWA wobec zrównoważonego rozwoju 8.4. Próba badawcza 8.5. Wyniki badań ilościowych 8.5.1. Rzetelność i trafność konstruktu zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.2. Rzetelność i trafność skali dla zmiennej INTENCJE behawioralne konsumentów 8.5.3. Weryfikacja modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku polskim 8.5.4. Potwierdzenie modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej w innym kontekście rynkowym – kontekst Polski vs kontekst Niemiec 8.5.5. Rzetelność i trafność skali dla zmiennej ZAUFANIE do marek zrównoważonych 8.5.6. Testowanie znaczenia zmiennej mediującej ZAUFANIE 8.5.7. Postawa wobec zrównoważonego rozwoju – segmentacja polskich respondentów oraz rzetelność i trafność skali dla zmiennej w modelu akceptacji SCV 8.5.8. Testowanie roli postawy wobec zrównoważonego rozwoju w modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.9. Testowanie znaczenia zmiennych demograficznych jako moderatorów w modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.10. Podsumowanie wyników z etapu deskryptywnego i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154280 N, 154279 N (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności