Skorupska Justyna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Artykuły
(3)
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Skorupska Justyna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Handel elektroniczny
(6)
E-commerce
(3)
Sprzedaż online
(3)
Marketing wartości
(2)
Strategia sprzedaży
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
B2B
(1)
Business to business
(1)
Efektywna sprzedaż
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
Komunikacja biznesowa
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konwersja sprzedaży
(1)
Model biznesowy
(1)
Modele biznesowe
(1)
Platformy e-sprzedaży
(1)
Prezentacja produktu
(1)
Prezentacja w internecie
(1)
Proces zakupowy
(1)
Projektowanie stron www
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Segmentacja B2B
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(3)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
POLACY CORAZ BARDZIEJ CYFROWI Marek Zagórski, urzędnik państwowy, były Minister Cyfryzacji Patrycja Sass-Staniszewska, e-Izba POLSKI CYFROWY BIZNES Szymon Bujalski, MODIVO PERFORMANCE MARKETING. SILA KONKURENCYJNOŚCI Łukasz Szymula, Tradedubbler B2B E-COMMERCE. ZWIĘKSZAJĄC ZASIĘG Justyna Skorupska, ekspertka rynku e-commerce B2C ECOMMERCE. BUDOWANIE SUKCESU W MŚP Dorota Bachman, TuZwierzaki.pl KONKURENCJA. KIEDY JEST UCZCIWA, A KIEDY NIE? Grzegorz Wójcik, Autenti TECHNOLOGIE W ECOMMERCE. NA PELNYM BIEGU Zbigniew Nowicki, #DareToExplore, Blue Rank IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ. PIERWSZA DEKADA Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby PŁATNNOŚCI W E COMMERCE. PRZEGLĄD PORTFELA Jacek Kinecki, Przelewy24 OMNICHANNEL W UX. WYGODA IBEZPROBLEMOWDŚC Jakub Gierszyński, Zdrowit, Melissa PRAWO I ROZWÓJ GOSPODARKI CYFROWEJ Witold Chomiczewski, e-Izba PODATKI W ECOMMERCE Marta Kasztelan, e-Izba PROFESJONALNY ECOMMERCE Łukasz Piech, Lantre E-HANDEL ODPOWIEDZIALNY W ŁAŃCUCHU DOSTAW Marta Szymborska, GS1 CROSS-BORDER E-COMMERCE. W FOTELD GLOBALNEGO BIZNESU Wojciech Tomaszewski, answear.com MARKETPLACE - ROZWÓJ EKOSYSTEMU Marta Mikliszańska, Allegro
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155302 N, 155301 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
B2B E-commerce : podręcznik menedżera / Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023. - 173, [1] strona ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 173-[174].
E-commerce B2B - wielkość segmentu, perspektywy rozwoju i główne trendy Katarzyna Zajchowska Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefiniowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel Justyna Skorupska Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona? Jędrzej Łapacz Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? Ewa Bednarz Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego Marta Ostrowska Marketing i komunikacja w e-commerce B2B Barbara Matkowska-Wtosek E-merchandising - ki diabeł? Justyna Skorupska Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? Konrad Wąsiel Rola marketplace we spółczesnym i przyszłym B2B e-commerce Piotr Truszkowski Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Ryszard Łach Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B? Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak Płatności i finansowanie w e-commerce B2B Ewa Kraińska W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? Jakub Cierszyński Projekt „Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce" Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce Jacek Szwankowski Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B Artur Piekarczyk Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja Artur Piekarczyk Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B? 153 Mateusz Skowron. Paweł Łancewicz Rozwój zwinnych kompetencji projektowych - niezbędny element przetrwania w świecie postCON/ID Karolina Kaczor
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 85
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154377 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154378 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 149 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia strony 147-149.
Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) Rynek e-commerce i jego otoczenie Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy Trendy w e-commerce Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych Zmiany wywołane postępem technologicznym Budowanie modelu biznesowego Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu UsP: jak wyróżnć swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta lnternetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie Kluczowe wskaźniki efektywności _ KPl w e_commerce. Najpopularniejsze KPI w e-biznesie Ekonsument procesy e-cammerce, omnichannel E-konsument Nowy proces zakupowy Lejek zakupowy Nowy model, new corrsumer journey Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym online jako nowy kanał sprzedży vs. Omnichannel Procesy i organizacja pracy Sprzedaż a maketing, usability E-marketing _ przegląd Usability w e-commerce Projektowanie user experience Projektowanie end-to-end Konwersja online merchandising big data Data - Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych Finanse, planowanie przychodów, Finanse - budowanie business case dla e-biznesu.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144775, 144774 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5729 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
• Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? • Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? • Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? • W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? • Czym jest omnichannel w B2B? • Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej. Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności