Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(22)
Forma i typ
Artykuły
(14)
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Bland David J. (1976- )
(1)
Budzanowska Małgorzata
(1)
Chmielarczyk Bożena
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dąbrowski Krzysztof
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lenartowicz Michał (kultura fizyczna)
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Mucha Jagna
(1)
Nalazek Anna
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Papadakos Trish
(1)
Piotrowski Artur
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smith Alan
(1)
Sokół Gracja
(1)
Strzelec Małgorzata
(1)
Szadkowski Paweł
(1)
Tett Gillian
(1)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Urbański Artur (1969- )
(1)
Zygmunt Witold
(1)
Zyśk Aldona
(1)
Zyśk Jacek
(1)
Źródło Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Konsumenci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Konsumenci
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Inżynieria i technika
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(8)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(2)
Transport, Spedycja, Logistyka
(2)
Unia Europejska
(2)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce również nazwa wydawnictwa oryginalnego: Wiley.
CZĘŚĆ I. Projektowanie 1.1. Dobór zespołu (3) 1.2. Formułowanie pomysłu (15) CZĘŚĆ II. Testowanie 2.1. Hipoteza (27) 2.2. Eksperyment (41) 2.3. Wnioski (49) 2.4. Decyzja (59) 2.5. Zarządzanie (65) CZĘŚĆ III. Eksperymenty 3.1. Wybór eksperymentu (91) 3.2. Rozpoznanie (101) 3.3. Potwierdzenie informacji (231) CZĘŚĆ IV. Nastawienie 4.1. Na co uważać podczas realizacji eksperymentu? (313) 4.2. Rola lidera w działalności eksperymentalnej (317) 4.3. Organizacja nastawiona na eksperymenty (323)
Sygnatura czytelni BMW: VI G 33 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150200 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150199 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155393 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Polski konsument w latach 1992-2001 / Krzysztof Dąbrowski. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 3, s. 33-36. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Etnocentryzm konsumencki / Aleksandra Grzesiuk. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 3, s. 13-16. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
W szponach "shopoholizmu" / Mirosław Laszczak. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 1, s. 17-19. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sport nasz powszedni : praktyki konsumpcji sportowej Polaków / Michał Lenartowicz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2023. - 238, [1] strona : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 195-214. Indeks.
Konsumenci widowisk sportowych i uzasadnienie potrzeby ich badania Poglądy Pierre‘a Bourdieu na temat sportu i kultury fizycznej Klasowe zróżnicowanie praktyk sportowych i konsumpcji sportowej Konsumpcja sportowa i socjalizacja konsumentów sportu Medialne uzależnienie sportu i wpływ pandemii COVID-19 na sport widowiskowy i kulturę fizyczną Skutki pandemii dla organizacji sportowych, mediów i konsumentów sportu Znaczenie pandemii dla uczestnictwa Polaków w sporcie i rekreacji ruchowej Oglądanie sportu w telewizji Pozatelewizyjne formy konsumpcji sportowej - prasa, radio, Internet i zakłady bukmacherskie Oglądanie zawodów sportowych na arenach sportowych Zaangażowanie kibicowskie Aktywność sportowo-rekreacyjna a konsumpcja sportowa Pandemia COVID-19 i jej znaczenie dla konsumpcji sportowej Pandemia COVID-19 i jej znaczenie dla uczestnictwa w sporcie i rekreacji ruchowej
Sygnatura czytelni BWF: XI N 62
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
w opracowaniu: sygn. F 9075 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 235-253.
Rozdział I. Wpływ gospodarki sieciowej na rozwój kanałów dystrybucji usług 15 1.1. Gospodarka sieciowa i jej wpływ na współczesny rynek 15 1.2. Źródła przewagi konkurencyjnej w okresie rewolucji ICT 24 1.3. Serwicyzacja gospodarki 33 1.4. Znaczenie technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich wykorzystanie w dystrybucji usług 43 1.5. Multikanałowość sprzedaży usług 52 Rozdział II. Uwarunkowania zachowań zakupowych konsumenta w środowisku multikanałowym 61 2.1. Wybrane aspekty procesu zakupu usługi przez konsumenta 61 2.2. Teoretyczne ujęcie procesu wyboru kanału dystrybucji przez konsumenta 71 2.3. Zachowania zakupowe konsumenta wielokanałowego 79 2.4. Zarządzanie klientem w systemach wielokanałowych 87 Rozdział III. Model wyboru kanału marketingowego przez konsumenta 99 3.1. Uwarunkowania wyboru kanału dystrybucji usługi przez nabywcę - model i hipotezy badawcze 99 3.2. Zasobność informacyjna kanałów komunikacji (Media Richness Theory) 109 3.3. Postrzegana wartość kanałów sprzedaży usług - koszty i jakość usług w kanale 119 3.4. Wybrane aspekty budowania relacji z konsumentem w środowisku multikanałowym 128 3.5. Doświadczenia konsumentów w korzystaniu z usług w wybranych kanałach sprzedaży 142 Rozdział IV. Metodyka badań własnych 151 4.1. Procedura badawcza - zakres badań ilościowych i jakościowych 151 4.2. Opis doboru próby i metodyki badań własnych 155 4.3. Narzędzia badawcze, konstrukcje podstawowych skal pomiarowych 160 4.4. Wiarygodność badań - wybrane miary oceny trafności i rzetelności zastosowanych skal pomiarowych 169 4.5. Modelowanie równań strukturalnych jako metoda analizy danych pierwotnych 177 Rozdział V. Modelowanie zachowań konsumenta w środowisku multikanałowym - wyniki badań 187 5.1. Czynniki determinujące intencję wyboru przez konsumenta kanału dystrybucji na poszczególnych etapach procesu zakupu 187 5.2. Zachowania konsumentów w systemach wielokanałowych 199 5.3. Postrzeganie kosztów w kanałach dystrybucji usług 209 5.4. Modyfikacje w strukturze wielokanałowych systemów dystrybucji 214 5.5. Wzorzec wielokanałowego systemu sprzedaży usług w warunkach zmian w otoczeniu rynkowym 221
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154784 N, 154783 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Producenci opakowań idą za rynkiem / Artur Piotrowski W: Euro Logistics Rok 2022, nr 2(129), s. 108-111. - 2023.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Książka
W koszyku
B2B E-commerce : podręcznik menedżera / Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023. - 173, [1] strona ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 173-[174].
E-commerce B2B - wielkość segmentu, perspektywy rozwoju i główne trendy Katarzyna Zajchowska Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefiniowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel Justyna Skorupska Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona? Jędrzej Łapacz Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? Ewa Bednarz Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego Marta Ostrowska Marketing i komunikacja w e-commerce B2B Barbara Matkowska-Wtosek E-merchandising - ki diabeł? Justyna Skorupska Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? Konrad Wąsiel Rola marketplace we spółczesnym i przyszłym B2B e-commerce Piotr Truszkowski Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Ryszard Łach Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B? Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak Płatności i finansowanie w e-commerce B2B Ewa Kraińska W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? Jakub Cierszyński Projekt „Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce" Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce Jacek Szwankowski Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B Artur Piekarczyk Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja Artur Piekarczyk Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B? 153 Mateusz Skowron. Paweł Łancewicz Rozwój zwinnych kompetencji projektowych - niezbędny element przetrwania w świecie postCON/ID Karolina Kaczor
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 85
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154377 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154378 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zielone samochody / Gracja Sokół. W: Eurologistics. 2011, nr 4, s.62-64. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Powrót do korzeni / Małgorzata Strzelec, Anna Nalazek. W: Marketing w Praktyce. 2011, nr 7, s. 6-9. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2011
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 337-341. Indeks.
W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia – na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się społeczeństwo. Siła empatii uczy, jak odczytywać myśli i emocje innych ludzi, a przez to nie tylko zrozumieć inne kultury, lecz także spojrzeć na własne otoczenie z nowej perspektywy. Pokazuje, jak ta prosta, a zarazem rewolucyjna strategia przysłużyła się firmom takim jak Intel, Nestlé, General Motors, Procter & Gamble, Mars, Danica czy wielu innym oraz jak można ją wykorzystać na co dzień zarówno w życiu, jak i w biznesie. Nie wiesz, jak się zachować na spotkaniu z przedstawicielami zagranicznej firmy? Chcesz zrozumieć fenomen ekonomiczny Doliny Krzemowej? A może oglądasz obrady sejmu i zastanawiasz się, czy za chaotycznymi wystąpieniami niektórych polityków kryje się starannie przemyślana strategia? Jeśli chcesz się nauczyć, jak ważna jest empatia w biznesie i w codziennym życiu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155438 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankructwa. T. 3, Przedsiębiorstwa i konsumenci / Maciej Tokarski, Andrzej Tokarski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 231 stron : wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 213-227.
Dla praktyków i teoretyków rynku finansowego, studentów oraz nauczycieli akademickich.
Upadłość podmiotu gospodarczego Symptomy i zagrożenia dla kontynuacji działalności przedsiębiorstwa Przyczyny upadłości przedsiębiorstw Przyczyny endogeniczne Oszustwa i defraudacje a upadłość przedsiębiorstw – case study Przyczyny egzogeniczne (makroekonomiczne) Determinanty upadłości przedsiębiorstw w polskiej gospodarce Prawne aspekty upadłości przedsiębiorstw Ewolucja polskiego systemu prawnego regulującego upadłości przedsiębiorstw Analiza upadłości przedsiębiorstw w Polsce w latach 2001–2022 Upadłość w krajach Europy w latach 2017–2022 Zadłużenie gospodarstw domowych Zjawisko zadłużenia a problem nadmiernego zadłużenia Determinanty (czynniki) zadłużenia gospodarstw domowych Skutki nadmiernego zadłużenia gospodarstw domowych Zadłużenie gospodarstw domowych w Polsce dane BIG InfoMonitor PKO Banku Polskiego Indeks kondycji finansowej Polaków KRUK S.A. Upadłość konsumencka Upadłość konsumencka jako instrument walki z niewypłacalnością gospodarstw domowych a system ekonomiczny Upadłość konsumencka w Polsce Nowelizacja przepisów upadłości konsumenckiej w Polsce – od modelu konserwatywnego do modelu liberalnego Zmiany w przepisach o upadłości konsumenckiej w związku z pandemią COVID-19 Rodzaje postępowań dla niewypłacalnej osoby fizycznej, która nie prowadzi działalności gospodarczej Upadłość konsumencka – tryb uproszczony i tryb zwykły Układ konsumencki Statystyka upadłości konsumenckiej w gospodarce polskiej w latach 2019–2022 Upadłość konsumencka w świetle danych statystycznych Ministerstwa Sprawiedliwości Upadłość konsumencka w świetle danych statystycznych Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej w latach 2015–2022 z uwzględnieniem kryzysu wywołanego COVID-19 – analiza danych statystycznych Wiek i płeć osób ogłaszających upadłość konsumencką Sezonowość upadłości konsumenckiej Liczba upadłości konsumenckich z uwzględnieniem województw Upadłość konsumencka w pierwszym kwartale 2023 r.
Sygnatura czytelni BWZ: III A 87,3
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154748 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 19x25 cm.
Na okładce: Odkryj klucz do klientów i wykorzystaj moc technologii cyfrowych, by podnieść wyniki i efektywność Twojej firmy.
Bibliografia na stronach 254-255.
Skąd się wzięły współczesne firmy W poszukiwaniu nowych sposobów pracy Krótka historia CX Czym jest doświadczenie klienta Zrozumieć klienta Zarządzanie doświadczeniem klientów Projektowanie doświadczeń Tworzenie cyfrowych doświadczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154422 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Straty w poszczególnych ogniwach łańcucha żywnościowego / Witold Zygmunt W: Euro Logistics Rok 2022, nr 2(129), s. 104-106. - 2023.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności