Psychologia biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(24)
Forma i typ
Artykuły
(15)
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Kliber Monika
(3)
Bielińska Inga
(2)
Brożek Bartosz
(2)
Hillar Krzysztof
(2)
Stelmach Jerzy (1954- )
(2)
Tarasiewicz Mirosław
(2)
Bogielczyk Joanna
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Błaszkiewicz Paweł
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chojnacki Krzysztof
(1)
Doraczyńska Natalia
(1)
Ford Jadwiga
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Gdaniec Joanna
(1)
Gołubowska Joanna
(1)
Grabarczyk-Kostka Wisława
(1)
Grabowska Agata
(1)
Hargrave Tad
(1)
Kamińska Marzena
(1)
Kapcewicz Beata
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Leszczyński Krzysztof (1975- )
(1)
Protasiuk Michał
(1)
Pyrkosz-Pacyna Joanna
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Szulc Małgorzata
(1)
Sánchez Raúl (1977- )
(1)
Sánchez Rod
(1)
Wendel Stephen
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Freelancer
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Psychologia biznesu
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Poradnik
(5)
Poradniki
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Psychologia
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(15)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rozterki kierownika marketingu / Inga Bielińska. W: Marketing w Praktyce. 2017, nr 5, s. 78-81. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Samoświadomość Odpowiedzialność Ciagła koncentracja na innych ludziach Strategiczne działanie Stosowanie zasad relacji międzyludzkich Zastosowanie odpowiednich narzędzi i procesów Zaufanie i rozwoj osobisty Pozytywna zmiana i rozwój organizacji Zaangażowanie i zwinność Wspólny kierunek i innowacyjność
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 165
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154853 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zobaczyć, zrozumieć, zareagować / Natalia Doraczyńska. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 7, s.88-91. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak rozpoznać kłamstwo? / Jadwiga Ford. W: Personel i Zarządzanie. 2015, nr 4, s.66-69. - Warszawa : INFOR, 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Niching nest.
CZĘŚĆ PIERWSZA Poszukiwanie niszy: Gniazdo Czym jest nisza? Koncepcje 1-13 C2ym nisza NIE jest Koncepcje 14-20 Dlaczego powinieneś odnaleźć swoją niszę? Koncepcje 21-27 Koncepcje pomocne w odnalezieniu niszy Koncepcje 28-52 CZĘŚĆ DRUGA Poszukiwanie niszy: Spirala Artysta i Przedsiębiorca Metafora łodzi Spirala musi mieć swoje centrum Poziomy rynku docelowego Dane demograficzne i psychografia Dane demograficzne odsłaniają psychografię Najpierw wnętrze, potem świat zewnętrzny Precyzyjne określenie niszy Koncepcja # 53: Twoja nisza to twoje epitafium CZĘŚĆ TRZECIA Gniazdo historii Gniazdo wewnątrz gniazda Konsekwencje posiadania niszy Gniazdo służy drzewu CZĘŚĆ CZWARTA Czternaście uzasadnionych przyczyn, przez które poszukiwanie niszy może budzić panikę Przyczyna # 1: Nisza podnosi ważne pytania dotyczące naszego życia Przyczyna #2: Lęk, że nisza to coś sztucznie wymuszonego Przyczyna #3: Lęk przed zawężaniem grupy odbiorców Przyczyna #4: Strach przed brakiem różnorodności Przyczyna #5: Strach przed porażką i za małą ilością pracy Przyczyna #6: Strach przed zaszufladkowaniem Przyczyna #7: Strach, który dotyczy poszukiwania niszy Przyczyna #8: Obawa przed konkurencją Przyczyna #9: Obawa przed wyborem niewłaściwej niszy Przyczyna #10: Obawa, że nie jesteś jeszcze gotowy na swoją niszę Przyczyna #11: Co jeśli nie polubisz swojej niszy? Przyczyna #12: Co, jeśli twoja nisza w ogóle nie istnieje albo nikt nie będzie chciał tego, co masz do zaoferowania? Przyczyna #13: A co, jeśli masz kilka niszy? Przyczyna #14: Czy wybierając niszę, czujesz jakbyś coś sobie odcinał? Myśl końcowa: Nie ignoruj swoich lęków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148610 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Równowaga na linie / Monika Kliber. W: Marketing w Praktyce. 2016, nr 11, s. 78-79. - 2016
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
U HR-owca jak na kozetce? / Katarzyna Klimek-Michno. W: Personel i Zarządzanie. 2014, nr 8, s.44-47. - Warszawa : INFOR, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Psychologia przedsiębiorczości / Joanna Pyrkosz-Pacyna. - Kraków : Wydawnictwa AGH, 2020. - 157, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 145-[158].
Przedsiębiorczość jako dziedzina interdyscyplinarna Psychologia przedsiębiorczości Przedsiębiorca a osoba przedsiębiorcza Intencja przedsiębiorcza Jak zmierzyć efektywność przedsiębiorczą? Porażka Czy przedsiębiorcą trzeba się urodzić? Cechy przedsiębiorcze Motywacja i innowacyjność Wewnętrzne umiejscowienie kontroli Pewność siebie – wada czy zaleta? Wytrwałość Czy przedsiębiorcy lubią ryzyko? Odporność na stres Klasyczne teorie osobowości Koncepcje przedsiębiorczej osobowości Rozwój kompetencji przedsiębiorczych Motywacja w/do przedsiębiorczości Między motywacją a poznaniem Motywacja osiągnięć Realizacja pasji czy konieczność Przedsiębiorcze wzorce Pieniądze a przedsiębiorczość Jak myślą przedsiębiorcy? Zdolności poznawcze Inteligencja Inteligencja emocjonalna Dostrzeganie i wykorzystywanie okazji Przedsiębiorcze uczenie się Podejmowanie decyzji i błędy poznawcze Wszyscy jej chcą, ale (prawie) każdy boi się zacząć – innowacyjność Przedsiębiorczość a twórczość Inspiracja – to brzmi dumnie Bądź ciekawy, bądź ciekawa Motywacja i emocje Chciałbym/chciałabym, ale boję się Kultura organizacyjna sprzyjająca innowacjom Badania innowacyjności w organizacjach. Innowacyjność w organizacjach – badania Teresy Amabile Innowatorzy i adaptatorzy – model Michaela Kirtona DNA innowatorów Krajowa kultura innowacji Gdy przedsięwzięcie wymaga lidera – przywództwo i współpraca Przywództwo a zarządzanie Obejmowanie roli przywódcy Komunikowanie wizji Autentyczność Co robi przywódca? Samotność na szczycie Korzyści z bycia u władzy Czy władza deprawuje? Kobiety w roli lidera Współczesne wyzwania liderów
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 124
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu : psychologia w biznesie / redakcja naukowa Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2020. - XXI, [1], 590 stron : fotografie, ilustracje, wykres ; 29 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 503-564. Indeks.
HISTORIA PSYCHOLOGII BIZNESU Między dociekaniem i manipulacją. Zarys historii związków psychologii i biznesu Geneza relacji psychologia – biznes Wpływ dziedzictwa funkcjonalistów na rozwój psychologii biznesu. Analiza wskaźników obiektywnych – pomiar zachowań Analiza wskaźników subiektywnych – psychometryczne pomiary testowe Analiza zachowań i postaw związanych z rolą międzyludzkie – pomiędzy współpracą i rywalizacją Początki relacji psychologia – biznes w Europie i Polsce. KWESTIE ETYCZNE Etyczne aspekty pracy psychologa biznesu w obszarze HR Podstawowe wartości etyczne Kto jest klientem? – problem odbiorcy i podmiotu oddziaływania Kto decyduje o metodach diagnozy? może mieć dostęp do informacji uzyskanych w trakcie badań? Jak zapewnić anonimowość w badaniach wewnątrz organizacji? Jak wprowadzać zmiany organizacyjne? Psychologiczna diagnoza zachowań i zjawisk w organizacji Czym jest diagnozowanie? Od diagnozy do interwencji Metody badawcze w psychologii biznesu Metody gromadzenia danych na potrzeby organizacji Obserwacja. Wywiady Testy psychologiczne, kwestionariusze i ankiety Eksperymenty i quasi-eksperymenty W jaki sposób przeprowadzać diagnozę w organizacjach? . Badanie jakościowe zachowań w organizacji Jakościowe badania organizacji jako przedsięwzięcie humanistyczne Krytycyzm i zaangażowanie – sedno metodologii jakościowej Badanie etnograficzne na gruncie organizacji – praktyczna (i krótka) instrukcja obsługi Intensywne eksploracje literaturowe a własne badania Cechy intelektu i osobowości w przewidywaniu funkcjonowania pracowników Opis funkcjonowania człowieka przez konfigurację cech Rozumienie cech intelektu; inteligencja ogólna, zdolności specjalne Badania nad związkiem cech intelektu z funkcjonowaniem w pracy Rozumienie cech osobowości; modele cech podstawowych i tzw. wąskie cechy osobowości Badania nad związkiem cech osobowości z funkcjonowaniem w pracy – wnioski i zastrzeżenia Zainteresowania zawodowe: między intelektem a osobowością KARIERA ZAWODOWA Heksagonalny model kariery Johna Hollanda (Model RIASEC) Tęczowy model kariery Donalda Supera (teoria rozwoju karier) . . 89 6.2.3. Społeczno-poznawcza teoria Roberta Lenta, Stevena Browna i Gaila Hacketta Kariera proteuszowa Douglasa T. Halla Kariera bez granic Michaela B. Arthura i Denisa M. Rousseau Hybrydowy model kariery Jona P. Briscoe i Douglasa T. Halla Kariera inteligentna Roberta J. DeFillippiego, Michaela B. Arthura i Proscilli H. Claman Kariera kalejdoskopowa Lisy A. Maniero i Sherry E. Sullivan Konstruowanie kariery i poradnictwo kariery Marka Savickasa. Wzory karier Kennetha Brousseau i Michaela J. Drivera Kotwice kariery Edwina Scheina Wzory karier – ustalenia empiryczne Indywidualny rozwój pracownika: formalne i nieformalne uczenie się w miejscu pracy Rozwój osobisty i uczenie się osób dorosłych w świetle teorii Uczenie się osób dorosłych Praktyczne implikacje teorii uczenia się Teoria uczenia się przez doświadczenie Davida A. Kolba Teoria multimedialnego uczenia się Richarda E. Meyera i Roxany Moreno Specyfika uczenia się w organizacji Optymalne środowisko rozwoju pracowników: organizacja ucząca się Korzyści wynikające z rozwoju pracowników Efektywny proces formalnego uczenia się w miejscu pracy Przebieg formalnego uczenia się w miejscu pracy Analiza potrzeb rozwojowych Planowanie i projektowanie uczenia się Działania wspierające rozwój osobisty pracowników Ocena efektów formalnego uczenia się pracowników Ułatwianie nieformalnego uczenia się w miejscu pracy Typy nieformalnego uczenia się pracowników Wzmacnianie nieformalnego uczenia się w miejscu pracy Zmiany na rynku pracy, utrata zatrudnienia i związane z tym wyzwania dla współczesnego pracownika Istota i aspekty utraty pracy Modele skutków utraty pracy Modele radzenia sobie z utratą pracy Funkcjonowanie człowieka w sytuacji bezrobocia. Rezygnacja vs konstruktywna adaptacja Radzenie sobie z brakiem pracy Czynniki sprzyjające ponownemu zatrudnieniu Powrót do pracy Koszty reintegracji zawodowej Adaptacja do nowego miejsca pracy Psychologia przedsiębiorczości Czym jest przedsiębiorczość? Sposoby definiowania przedsiębiorczości Przedsiębiorczość w Polsce i na świecie Rodzaje przedsiębiorczości. Analizy teoretyczne przedsiębiorczości i badania jej psychologicznych uwarunkowań Przedsiębiorczość w klasycznych koncepcjach teoretycznych Model procesu przedsiębiorczego Czynniki psychologiczne w procesie przedsiębiorczym PSYCHOLOGIA PRACY Praca ludzka w ujęciu psychologii pracy i psychologii organizacji Praca fizyczna, umysłowa i emocjonalna Praca wielozadaniowa Praca indywidualna i zespołowa Metody zorientowane na pracę Metody zorientowane na pracownika Błędy w procesie pracy i sposoby im zapobiegania Błędy w pracy jako problem społeczny Błędy i ich rodzaje w procesie pracy Wczesne badania nad błędami w pracy Współczesne badania nad błędami w pracy Charakterystyka błędów w ujęciu Jamesa Reasona. Systemowy model błędów ogólnych Jamesa Reasona Afektywne konsekwencje wystąpienia błędów w pracy Odziaływanie z perspektywy indywidualnej. Edukacyjna funkcja błędów Wiedza negatywna a uczenie się na błędach Metakompetencje pracowników a skłonność do popełniania błędów Odziaływanie z perspektywy systemowej Proces doboru personelu: procedury i metody Procedura doboru pracowników: podstawowy schemat i uwarunkowania Różne podejścia do zarządzania ludźmi i konsekwencje dla planowania procedury selekcyjnej Pojęcie predyktora i kryterium – problem trafności decyzji selekcyjnych Kryteria: opis obsadzanego stanowiska Predyktory: oczekiwania i ich pomiar Poszukiwanie kandydatów Metody używane do badania kandydatów. Analiza dotychczasowych doświadczeń. Planowanie procedury: kolejność metod, łączenie wyników i wyciąganie wniosków Podejście typu Assessment Center Metoda kolejnych barier Łączenie wyników różnych metod badania. Ocena pracy – ewaluacja efektywności i potencjału pracowników Efektywność zawodowa Przejawy efektywności pracownika Wskaźniki efektywności i oceny pracy Funkcje i cele ocen pracowniczych. Wynagrodzenia Rozwój pracowników Decyzje personalne Problem trafności ocen pracowniczych Wprowadzanie systemów ocen w organizacji Techniki pomiaru efektywności pracy i ewaluacji potencjału pracowników Obiektywne techniki oceniania Subiektywne techniki oceniania techniki oceniania Skale ocen Rola informacji zwrotnych Nowe trendy w ocenianiu pracy ORGANIZACJA Psychologiczne wizje organizacji i ich konsekwencje dla funkcjonowania firm i pracowników Czym jest organizacja i kim są jej członkowie? Metafory organizacji Organizacja jako maszyna Organizacja jako system (organizm) Organizacja jako pole gry Organizacja jako wolny rynek Organizacja jako sztuczna inteligencja Organizacja jako grupa społeczna Tożsamość organizacyjna jako rodzaj tożsamości społecznej i rozumienie fenomenu tożsamości społecznej Tożsamość organizacyjna a funkcjonowanie Konsekwencje braku tożsamości organizacyjnej Pozytywne konsekwencje silnej tożsamości organizacyjnej Negatywne konsekwencje silnej tożsamości organizacyjnej Budowanie tożsamości organizacyjnej 15. Różnorodność kulturowa w miejscu pracy – perspektywa psychologicznaEuropejski kontekst zarządzania wielokulturowego – mobilność i migracja. Czym jest „kultura”? Kultura w rozumieniu potocznym Przegląd wybranych definicji kultury. Kultura w badaniach psychologicznych Międzykulturowe badania cech psychologicznych i wartości Problemy integracji pracowników odmiennych kulturowo – szok kulturowy. Praktyczne zastosowanie umiejętności międzykulturowych w miejscu pracy – edukacja międzykulturowa Kultura organizacji i klimat organizacyjny. Historia pojęcia kultury i klimatu organizacyjnego. Kultura a klimat organizacyjny Przegląd wybranych teorii oraz modeli kultury i klimatu organizacyjnego Teorie i modele kultury organizacyjnej Teorie i modele klimatu organizacyjnego Badanie kultury i klimatu organizacyjnego Kultura i klimat organizacyjny – implikacje dla praktyki Sprawiedliwość w organizacjach: teoria, metody i zastosowania Co rozumiemy przez pojęcie sprawiedliwości organizacyjnej? Sprawiedliwość czy poczucie sprawiedliwości? Rodzaje sprawiedliwości organizacyjnej Jak formułowane są sądy o sprawiedliwości? Teoria sprawiedliwości Adamsa Kryteria Leventhala Heurystyki formułowania sądów o sprawiedliwości Czynniki organizacyjne i osobowe a sądy o sprawiedliwości Cechy i działania organizacji Pracownik – czy wszyscy spostrzegają wydarzenia w ten sam sposób? Konsekwencje (nie)sprawiedliwości w organizacji. Konsekwencje dla pracownika Konsekwencje dla organizacji Koszty stosowania sprawiedliwych procedur Budowanie sprawiedliwego miejsca pracy – aplikacja teorii. Społeczna odpowiedzialność biznesu Geneza i ewolucja pojęcia społecznej odpowiedzialności biznesu Współczesne uwarunkowania rozwoju CSR – CSR w Polsce Sposoby ujęcia i obszary CSR Teoretyczne modele CSR i ich klasyfikacja Aplikacje teorii. Instrumenty i metody pomiaru CSR Psychologiczne aspekty CSR. Badania i perspektywy badawcze Przywództwo w organizacji Przywództwo a kierowanie Teorie zachowań Zależnościowe modele kierowania Model Full Range of Leadership Avolio i Bassa Przywództwo charyzmatyczne Teoria wymiany między przywódcą a członkiem zespołu i model tworzenia przywództwa Przywództwo autentyczne Przywództwo współdzielone Przywództwo służebne. Przywództwo piątego stopnia Koncepcje przywództwa dla biznesu Wyzwania wobec przywództwa. Ciemna strona triada przywództwa Nadużywanie władzy i wpływu Negatywne reakcje podwładnych wobec władzy Metamorficzny efekt władzy Samodestrukcyjny wpływ kierowniczy. Wyczerpywanie zasobów samokontroli w roli kierowniczej Ciemna triada osobowości Związki przywództwa z dobrostanem pracowników Czasopisma dotyczące przywództwa Centra badań nad przywództwem Komunikacja w organizacji Tradycje w teoriach komunikacji Klasyczne teorie organizacji Komunikacja w zespołach Zabieranie głosu w zespole Różnorodność w zespole Rola osoby zarządzającej zespołem Humor jako narzędzie komunikacji w zespole Zespół pracowniczy Klasyczne modele efektywności zespołu Wielopoziomowe uwarunkowania efektywności zespołu Klimat zespołu jako czynnik efektywności. Model efektywności zespołu Campiona w rozwinięciu Humphreya i Morgesona Motywacyjne, społeczne i kontekstowe charakterystyki pracy zespołowej Wielkość i różnorodność zespołów Tradycyjne formy współpracy zespołowej Multizespołowość Nowe struktury zespołowe. Zespoły łączników organizacyjnych Zespoły naukowe. Zespoły wirtualne Układ człowiek – robot jako zespół. Innowacyjność w procesie pracy i w organizacji. Wstęp – innowacja w kontekście procesu twórczego Psychologiczna specyfika innowacji – dwa modele Komponentowa Teoria Twórczości oraz Innowacji Organizacyjnej Amabile Innowacyjność w kategoriach stylów zachowania i postaw – style twórczego zachowania Psychologiczna taksonomia innowacji organizacyjnych według Cropleyów Innowacyjność jako właściwość pracownika Czynniki poznawcze i emocjonalno-motywacyjne Osobowościowe poprzedniki i korelaty innowacyjności. Innowacyjność jako właściwość grup i zespołów Zróżnicowanie członków zespołu a innowacyjność Wybrane procesy grupowe występujące w zespole a innowacyjność Innowacyjność a kontekst organizacyjny Innowacyjność a charakterystyki stanowiska pracy Innowacyjność a charakterystyki klimatu organizacyjnego Konieczność różnicowania i wzbogacania modeli innowacji Psychologiczne aspekty zmiany organizacyjnej Globalne trendy w zmianie charakteru pracy Transformacja przemysł – usługi . Zmiany technologiczne a sposób wykonywania pracy zawodowej Rozumienie zmiany organizacyjnej i oporu wobec zmian Indywidualne i organizacyjne uwarunkowania reakcji pracowniczych na zmianę CZŁOWIEK W ORGANIZACJI. Kontrakt psychologiczny w organizacji .Koncepcja kontraktu psychologicznego Zachowania organizacyjne „poza rolą”. Typologia zachowań obywatelskich Typologia Filipa Podsakoffa. Model okrężny Typologie zachowań kontrproduktywnych Typologia Robinson i Bennett Typologia Paula Spectora i Suzy Fox Modele teoretyczne wyjaśniające źródła zachowań „poza rolą” Teoria równości Teorie odwetowe Model zachowań odwetowych Model rewanżu Model stresory – emocje Motywacja do pracy – wczesne podejścia badawcze Osobowościowe uwarunkowania motywacji – w kierunku autodeterminacji Motywacja a uniwersalne potrzeby Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna Próba integracji – współczesne podejścia do badania motywacji w sytuacji pracy Dobrostan zawodowy Hedonistyczna perspektywa dobrostanu zawodowego – zadowolenie, satysfakcja i emocje w pracy Satysfakcja – poznawcza ocena pracy Emocje i nastrój – emocjonalna ocena pracy Eudaimonistyczna perspektywa dobrostanu zawodowego – poczucie sensu i ważności pracy Wielowymiarowe ujęcia sensu pracy Uwarunkowania sensu pracy Inne miary eudajmonistycznego dobrostanu Relacja praca – życie osobiste jako sposób na poszukiwanie eudajmonistycznego dobrostanu VIII.PSYCHOLOGIA KONSUMPCJI Psychologia zachowań konsumenckich Zachowania konsumenckie z perspektywy psychologii. Psychologiczne aspekty posiadania Zakupy a materializm Zakupy a poczucie szczęściaDynamika emocji w procesie zakupowym Psychologiczne aspekty oddziaływania markiFunkcje i ważność marki. Fenomen podrabianych produktów Relacja konsument – marka Koncepcje wyjaśniające relację konsument – marka. Konstrukty opisujące relacje między konsumentem a marką Relacje konsument – marka a samoocena konsumenta. Konsumpcja na pokaz . Koncepcja Thorsteina Veblena Konsumpcja na pokaz a korzyści i straty w relacjach społecznych 483 29. Psychologia w marketingu Modele zachowań konsumentów Marketing klasyczny: konsument reaktywny . Marketing cyfrowy: e-konsument Marketing 4.0.: nabywca-propagator Zastosowanie psychologii w polityce produktowej .Pozycjonowanie produktów Projektowanie produktów Testowanie produktów. Badanie nazw i opakowań Modyfikowanie produktów Zastosowanie psychologii w polityce cenowej Badania akceptacji ceny Zabiegi ułatwiające akceptację ceny Zastosowanie psychologii w dystrybucji .Merchandising – zabiegi aranżacyjne Kształtowanie zachowań nabywców. Zastosowanie psychologii w akcjach promocyjnych i reklamie Adresaci promocji – segmentacja klientów Budżet promocji Komunikat reklamowy Formy promocji Badanie skuteczności działań promocyjnych
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 151
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6223 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 291-296.
Globalne połączenie Łączność z publicznością: Wystąpienia publiczne na arenie międzynarodowej 1.1Ogień prezentacji: wzmacnianie łączności umysłów 1.2Przekazywanie pochodni: wzorce stylów globalnej komunikacji 1.3Równowaga: optymalizacja treści i sposobu przekazu 1.4Płomień w centrum uwagi: pięć kotwic prezentacji 1.5Świat zmysłów: aktywizacja schematów poznawczych za pomocą multimediów 1.6Uwolnienie „pioruna z butelki": sześć uniwersalnych wzorców narracyjnych 1.7Klepsydrowa kanwa wystąpienia: model prezentacji ponadkulturowej 1.8Konstruktywne wnioski dają początek nowemu: rysowanie linii świetlnych w przestrzeni globalnej 1.9Niosąc pochodnię we wspólnym świecie Łączność z ludźmi: Moc networkingu i budowanie sieci kontaktów 2.1Globalny zaklinacz deszczu: tworzenie sieci dla odkryć 2.2Budowanie globalnych więzi międzykulturowych: wzorce interakcji 2.3Świadome tworzenie inteligentnych sieci: diagnozowanie własnej sieci 2.4Przebudzenie „kulturowego ambiwertyka": style tworzenia globalnej sieci kontaktów 2.5Goni nas czas: konstruowanie szybkiej oferty (elevator pitch) 2.6Włączenie nastawienia kulturowego: „starter" konwersacji 2.7Wielki finał: podsumowanie, które zapadnie w pamięć 2.8Kontynuacja: zakotwiczanie w pamięci 2.9Mentalność globalna: na skrzyżowaniu strategii i etykiety 2.10Kultura zmian: wzorce powitań 2.11Znacząca sieć: zmiany i szanse Łączność w cyfrowym oceanie: Skuteczna korespondencja elektroniczna a psychologia behawioralna Część I: Model efektywnej korespondencji mejlowej - styl czytelnika 3.1Indywidualne podejście do globalnej korespondencji online 3.2Kontakt w cyfrowym oceanie: style komunikowania się czytelnika 3.3Odzwierciedlanie dialogów ze zmieniającymi się tendencjami: cztery style czytelnika-odbiorcy korespondencji elektronicznej Część II: Standardy skutecznej kultury mejlowania 3.4Kilka słów: temat globalny 3.5Czas na mejl: ekosystem ogólnoświatowej punktualności 3.6Międzynarodowy angielski: globalne podejście 3.7Dekodowanie wiadomości mejlowej: ton i styl funkcjonalny 3.8Fale szeptu: manewrowanie stroną czynną i bierną 3.9Głębokie zanurzenie: najważniejszy jest kontekst 3.10Latarnie na cyfrowym morzu: ku światowej współpracy Łączność z ciałem i głosem: Siła komunikacji niewerbalnej 4.1Wzmocnienie najpotężniejszego instrumentu: połączenie ciało-umysł Część I: Kontakt z mową ciała 4.2Komunikowanie niewypowiedzianego: globalne wzorce mowy ciała 4.3Radar kulturowy: demaskowanie siedmiu wzorców mikroekspresji 4.4Prawda jest tam: znaczenie wzorców ruchów oczu 4.5Trzy strefy: przestrzenie w kontaktach globalnych 4.6Strefa wirtualna: cyfrowy ocean w muszli Część II: Wykorzystanie głosu 4.7Od rezonansu do obecności: budowanie pewności siebie za pomocą wokaliki 4.8Grupy myśli: ukryta siła głosu 4.9Tożsamość głosowa: czy twoja prozodia jest muzyką dla ucha? 4.10Strefa globalna: empatia Łączność ze światem: Negocjacje w epoce współpracy 5.1 Rozdroże negocjacji: od rywalizacji do kooperacji Część I: Struktura skutecznych negocjacji międzykulturowych 5.2Wzorce współpracy i nastawienie na obustronną wygraną 5.3Partnerskie pertraktacje: ustępstwo i satysfakcjonujące „coś za coś" (trade-off) 5.4Przepływ: jak budować synergię zespołu w negocjacjach 5.5Efektywne kształtowanie procesu negocjacji: na początek obraz całości 5.6Rzucenie rękawicy: jak sobie radzić z konfliktem Część II: Oś negocjacji: Relacje 5.7Połączenie międzykulturowe: zawieranie umów i partnerstwo w negocjacjach globalnych 5.8Budowanie relacji międzykulturowych bez barier: wzmacnianie więzi negocjacyjnych 5.9Złota zasada: budowanie zaufania 5.10Pielęgnuj, rozwijaj, powtarzaj: cykl życia negocjacji 5.11Wyjście z cienia negocjacji: ustalenie zasad Łączność z umysłem: Strategiczne teksty w przestrzeni globalnej 6.1 Sąsiadujące możliwości: skąd się biorą innowacje 6.2Globalne pisanie: wspólne pasje i cele 6.3„Podaj mi fakty" a „Sprzedaj mi to": pisanie w celu informowania a pisanie w celu przekonania 6.4Wzorce myślowe wewnętrzne i zewnętrzne: kalejdoskop stylów retorycznych 6.5Więcej niż słowa: dekodowanie za pomocą schematów 6.6Ton wypowiedzi: inny wzór pisania 6.7Elementy konstrukcji „bloków myśli": tworzenie struktury poprzez akapity 6.8Profesjonalne ramy odniesień: przekaz strategiczny 6.9Projektowe myślenie o kulturze: okna retoryczne 6.10Szersza perspektywa: kultura współzależności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152099 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje / Jerzy Stelmach, Bartosz Brożek. - Kraków : Copernicus Center Press, 2014. - 214, [2] strony : 23 cm.
Na okładce: Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny i ekonomicznie efektywny?
Bibliografia strony [207]-211. Indeks.
Dla prawników i ekonomistów, jak również dla filozofów, psychologów, socjologów i politologów - w ogóle wszystkich tych uczestników życia społecznego, którzy w negocjacjach widzą możliwy i ważny sposób rozwiązywania wszelkiego typu konfliktów i sporów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138094 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje / Jerzy Stelmach, Bartosz Brożek. - Wydanie 3. - Kraków : Copernicus Center Press, 2019. - 214, [2] strony : 18 cm.
(Wydajemy do Myślenia)
Na okł.: Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny i ekonomicznie efektywny?
Bibliografia na stronach [207]-211. Indeks.
Dla prawników i ekonomistów, jak również dla filozofów, psychologów, socjologów i politologów - w ogóle wszystkich tych uczestników życia społecznego, którzy w negocjacjach widzą możliwy i ważny sposób rozwiązywania wszelkiego typu konfliktów i sporów.
Jeszcze o negocjacjach Modele negocjacji Wspołczesne teorie negocjacji Model argumentacyjny Słuszność jako kryterium negocjacyjne' Strategia topdown Spór o model argumentacyjny Dziesięć zasad słusznego negocjowania Logika negocjacji Logika dyskusji Logika negocjatora Poza granice logiki Model topiczno-retoryczny Skuteczność jako kryterium negocjacyjne Strategia bottom-up Spór o model topiczno-retoryczny Dziesięć zasad skutecznego negocjowania Sposoby erystyczne w negocjacjach Rehabilitacja erystyki Sposoby erystycznę Fenomenerystyki Model ekonomiczny Efektywność ekonomiczna jako kryterium negocjacyjne Strategia mieszana Spór o model ekonomiczny Dziesięć zasad efektywnego negocjowania Ekonomicznie racjonalny negocjator Przeciw homo oeconamicus Między homo oeconomicus a homosapiens Negocjacyjne mity Mit idealnego negocjatora Mit idealnej metody negocjacyjnej
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5937 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności