Google
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(11)
Forma i typ
Książki
(8)
Artykuły
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Andryszak Bartosz
(1)
Beyer Betsy
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Jones Chris
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kreft Jan
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Murphy Niall Richard
(1)
Petoff Jennifer
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Protasiuk Michał
(1)
Reppesgaard Lars
(1)
Sadurska Paulina
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Wróblewski Piotr (informatyka)
(1)
Węgrzyn Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Google
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
Kultura Fizyczna
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak działa Google? / Bartosz Andryszak W: Asystent Trenera Rok 2021, nr 4, s. 102-103. - 2022.
Bibliografia na stronach 00-00
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 483-493. Indeks.
Zarządzanie usługami przez administratorów systemów Podejście do zarządzania usługami w Google'u - Site Reliability Engineering Założenia podejścia SRE Koniec początku Środowisko produkcyjne w Google'u z perspektywy SRE Sprzęt Oprogramowanie "organizujące" pracę sprzętu Inne systemy oprogramowania Infrastruktura dla oprogramowania Nasze środowisko programistyczne Shakespeare - przykładowa usługa ZASADY Akceptowanie ryzyka Zarządzanie ryzykiem Pomiar ryzyka związanego z usługą Tolerancja ryzyka dla usługi Uzasadnienie stosowania budżetu błędów Poziomy SLO Terminologia związana z poziomem usług Wskaźniki w praktyce Cele w praktyce Umowy w praktyce Eliminowanie harówki Definicja harówki Dlaczego ograniczenie harówki jest korzystne? Co kwalifikuje się jako prace inżynieryjne? Czy harówka zawsze jest czymś złym? Wniosek Monitorowanie systemów rozproszonych Definicje Po co monitorować? Wyznaczanie rozsądnych oczekiwań względem monitorowania Symptomy a przyczyny Monitorowanie czarnoskrzynkowe i białoskrzynkowe Cztery złote sygnały Uwzględnianie wartości skrajnych (lub narzędzia pomiarowe i sprawność) Określanie odpowiedniej szczegółowości pomiarów Tak proste jak to możliwe, ale nie prostsze Łączenie opisanych zasad Monitorowanie długoterminowe Ewolucja automatyzacji w Google'u Wartość automatyzacji Wartość dla zespołów SRE w Google'u Przypadki zastosowania automatyzacji Wyautomatyzuj się z pracy - automatyzuj WSZYSTKO! Łagodzenie problemów - stosowanie automatyzacji do uruchamiania klastrów Borg - narodziny komputera na skalę hurtowni Podstawową cechą jest niezawodność Zalecenia Inżynieria udostępniania Rola inżyniera udostępniania Filozofia Ciągłe budowanie i wdrażanie Zarządzanie konfiguracją Prostota Stabilność a elastyczność systemu Cnota nudy Nie oddam mojego kodu! Wskaźnik "negatywne wiersze kodu" Minimalne interfejsy API Modułowość Udostępnianie prostych zmian Prosty wniosek PRAKTYKI Praktyczne alarmy na podstawie szeregów czasowych Powstanie systemu Borgmon Narzędzia pomiarowe w aplikacji Zbieranie eksportowanych danych Przechowywanie danych w obszarze szeregów czasowych Sprawdzanie reguł Alarmy) Podział systemu monitorowania Monitorowanie czarnoskrzynkowe Zarządzanie konfiguracją Dziesięć lat później... Dyżury na wezwanie Życie inżyniera dyżurnego Zrównoważone dyżury Poczucie bezpieczeństwa Unikanie nieodpowiedniego obciążenia operacyjnego Skuteczne rozwiązywanie problemów Teoria Praktyka Wyniki negatywne to magia Studium przypadku Ułatwianie rozwiązywania problemów Wnioski Reagowanie kryzysowe Co robić, gdy w systemie wystąpi awaria? Kryzys wywołany testami Sytuacje kryzysowe spowodowane zmianami Sytuacje kryzysowe spowodowane procesem Dla każdego problemu istnieje rozwiązanie Wyciągaj wnioski z przeszłości i nie powtarzaj tych samych błędów Zarządzanie incydentami Niezarządzane incydenty Anatomia niezarządzanego incydentu Aspekty procesu zarządzania incydentami Zarządzany incydent Kiedy ogłaszać incydent? Kultura analizy zdarzeń - wyciąganie wniosków z niepowodzeń Filozofia analizy zdarzeń w Google'u Współpracuj i dziel się wiedzą Wprowadzanie kultury analizy zdarzeń Wnioski i wprowadzane usprawnienia Śledzenie przestojów Escalator Outalator Testowanie niezawodności Rodzaje testów oprogramowania Tworzenie środowiska testowania i środowiska budowania Testowanie w dużej skali Wnioski Inżynieria oprogramowania w SRE Dlaczego inżynieria oprogramowania w zespołach SRE ma znaczenie? Studium przypadku. Auxon - wprowadzenie do projektu i przestrzeń problemowa Planowanie przepustowości na podstawie celów Wspomaganie inżynierii oprogramowania w SRE Równoważenie obciążenia na poziomie frontonu Moc nie jest rozwiązaniem Równoważenie obciążenia z użyciem systemu DNS Równoważenie obciążenia na poziomie wirtualnych adresów IP Równoważenie obciążenia w centrum danych Scenariusz idealny Identyfikowanie problematycznych zadań - kontrola przepływu i "kulawe kaczki" Ograniczanie puli połączeń za pomocą tworzenia podzbiorów Reguły równoważenia obciążenia Obsługa przeciążenia Pułapki związane z "liczbą zapytań na sekundę" Limity na klienta Ograniczanie liczby żądań po stronie klienta Poziom krytyczności Sygnały poziomu wykorzystania Obsługa błędów przeciążenia Obciążenie wynikające z połączeń Radzenie sobie z awariami kaskadowymi Przyczyny awarii kaskadowych i projektowanie z myślą o ich uniknięciu Zapobieganie przeciążeniu serwerów Powolny rozruch i pusta pamięć podręczna Warunki wywołujące awarie kaskadowe Testowanie pod kątem awarii kaskadowych Pierwsze kroki w obliczu awarii kaskadowych Zarządzanie krytycznym stanem - zapewnianie niezawodności za pomocą konsensusu w środowisku rozproszonym Uzasadnienie uzgadniania konsensusu - niepowodzenie koordynacji systemów rozproszonych Jak działa konsensus w środowisku rozproszonym? Wzorce architektury systemu związane z konsensusem w środowisku rozproszonym Wydajność uzgadniania konsensusu w środowisku rozproszonym Wdrażanie rozproszonego systemu opartego na konsensusie Monitorowanie rozproszonych systemów uzgadniania konsensusu Okresowe szeregowanie prac w środowisku rozproszonym za pomocą crona Cron Prace crona a idempotencja cron w dużej skali Budowanie crona w Google'u Potoki przetwarzania danych Początki wzorca projektowego "potok danych" Początkowy wpływ big data na prosty wzorzec potoku danych Wyzwania związane ze wzorcem "okresowo uruchamiany potok danych" Problemy powodowane przez nierównomierny podział pracy Wady okresowo uruchamianych potoków w środowiskach rozproszonych Wprowadzenie do systemu Workflow Google'a Etapy wykonywania w systemie Workflow Zapewnianie ciągłości biznesowej Integralność danych - wczytywanie tego, co zostało zapisane Ścisłe wymagania z zakresu integralności danych Cele zespołów SRE w Google'u w zakresie integralności i dostępności danych Jak zespoły SRE Google'a radzą sobie z problemami z integralnością danych? Studia przypadków Ogólne zasady SRE stosowane w obszarze integralności danych Niezawodne udostępnianie produktów w dużej skali Inżynieria koordynowania udostępniania Konfigurowanie procesu udostępniania Tworzenie listy kontrolnej udostępniania Wybrane techniki niezawodnego udostępniania Powstawanie zespołu LCE ZARZĄDZANIE Szybkie przygotowywanie inżynierów SRE do dyżurów i innych zadań Zatrudniłeś nowych inżynierów SRE. Co dalej? Początkowe pouczające doświadczenia - argument na rzecz przewagi struktury nad chaosem Rozwój świetnych ekspertów od inżynierii odwrotnej i improwizatorów Pięć praktyk dla przyszłych dyżurnych Dyżury i inne zadania - rytuał przejścia i ciągłe uczenie się Końcowe myśli Radzenie sobie z zakłóceniami Zarządzanie obciążeniem operacyjnym Czynniki wpływające na sposób zarządzania zakłóceniami Niedoskonałe maszyny Angażowanie inżyniera SRE w celu wyeliminowania przeciążenia operacyjnego Etap 1. Poznaj usługę i kontekst Etap 2. Przedstawianie kontekstu) Etap 3. Motywowanie do zmian Komunikacja i współpraca w zespołach SRE Komunikacja - spotkania produkcyjne Współpraca w ramach zespołów SRE Studium przypadku z obszaru współpracy w zespołach SRE - Viceroy Współpraca z zespołami innymi niż SRE Studium przypadku - przeniesienie DFP do F1 Zmiany w modelu angażowania się zespołów SRE Zaangażowanie zespołów SRE - co, jak i dlaczego? Model PGP Model angażowania się zespołów SRE Przeglądy gotowości produkcyjnej - prosty model oparty na PGP Ewolucja prostego modelu opartego na PGP - wczesne zaangażowanie Zmiany w rozwoju usług - frameworki i platforma SRE Lekcje z innych branż Poznaj naszych branżowych weteranów Testowanie gotowości i odporności na katastrofy Kultura analizy zdarzeń Eliminowanie powtarzalnej pracy i kosztów operacyjnych dzięki automatyzacji Ustrukturyzowane i racjonalne podejmowanie decyzji Tabela dostępności Zbiór dobrych praktyk dotyczących usług produkcyjnych Przykładowy dokument ze stanem incydentu Przykładowa analiza zdarzenia Lista kontrolna LCE Przykładowe notatki ze spotkania produkcyjnego
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145177 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145113 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, 2021. - 398 stron : ilustracje ; 24 cm.
(OnePress)
Na stronie tytułowej i okładce: 32 aplikacje wraz z instrukcjami użycia.
Wyszukiwanie fraz/redagowanie treści 1.2. Google Trends 1.3. Google Keyword Planner 1.4. Senuto Analiza widoczności Baza słów kluczowych 1.5. Semstorm Analiza stron SEO - słowa kluczowe SEO - konkurenci Strony Słowa kluczowe 1.6. Ubersuggest Ubersuggest Traffic Analyzer SEO Analyzer 1.7. Keyword Tool 1.8. AnswerThePublic 1.9. Podsumowanie Analiza konkurencji 2.2. Surfer SEO SERP Analyzer Content Editor Keyword Research 2.3. SEO SpyGlass Profil linków Dane historyczne Porównanie projektów 2.4. Clusteric Auditor Profil linków/disavow - w trybie "lekkim" Analiza konkurenta - w trybie "lekkim" Widoczność domeny - w trybie "lekkim" Porównaj widoczność - w trybie "lekkim Potencjalne linki/listy linków - w trybie "lekkim" Audyt onsite Dane z Google Search Console 2.5. Majestic SEO Site Explorer Narzędzia Bulk Backlink Checker Narzędzia - porównaj domeny Narzędzia eksperymentalne Rozdział 3. Audyt SEO 3.2. Google Search Console Przegląd Sprawdzenie adresu URL Skuteczność Indeks Ulepszenia Bezpieczeństwo i ręczne działania Starsze narzędzia i raporty 3.3. Screaming Frog SEO Spider Zakładki główne Sidebar Zakładki w dolnej części aplikacji 3.4. Ahrefs Pulpit Site explorer Keywords explorer Site audit Rank tracker Content explorer More 3.5. SEMrush Domain Analytics Keyword Analytics Gap Analysis Topic Research SEO Content Template SEO Writing Assistant 3.6. Sitebulb Audit Overview SEO Security Page Resources Search Traffic External 3.7. SEOptimer Review Child Pages Seo Results Usability Performance Results Social Results Security Results Technology Results Recommendations Dodatkowe narzędzia 3.8. OnCrawl Konfiguracja audytu Crawl report Seo Impact Report Ranking Report Social Media Report Tools 3.9. XML Sitemap Generator Generowanie pliku z mapą witryny Informacje dostępne po wygenerowaniu mapy witryny 3.10. Copyscape Wyszukiwanie duplikatów za pomocą adresu URL 3.11. Siteliner Summary Your Pages Duplicate Content Broken Links Skipped Pages Related Domains 3.12. Google PageSpeed Insights 3.13. Google Mobile Friendly 3.14. Google Rich Results Raportowanie wyników 4.2. Google Analytics Dostosowanie Czas rzeczywisty Odbiorcy Pozyskiwanie Zachowanie Administracja Konwersje Administracja 4.3. Google Tag Manager Tworzenie kodu GTM Integracja z Google Analytics Integracja z Pikselem Facebooka Śledzenie konwersji z Google Ads Tag łączący konwersje Publikacja ustawień Weryfikacja integracji za pomocą wtyczek do przeglądarki 4.4. Yandex Metrica Dashboard Reports Maps Session Replay Users Segments Goals Content Integrations 4.5. Stat4Seo Dodawanie strony Dodawanie fraz Statystyki Analiza pozycji fraz Dodawanie kategorii fraz Admin Raporty Excel/PDF 4.6. Webpozycja Analiza danych Moje domeny Śledź konkurencję Raporty PDF i CSV Analiza SERP 4.7. Seostation Dashboard Strony - Dodawanie nowej strony Wykres pozycji Dzienne pozycje Raporty Alerty Zadania Bonusy 5.2. Brand24 Tworzenie projektu Ustawienia projektu Wzmianki Analiza Źródła Cytaty Porównanie Raporty 5.3. Wizytówka w Google Moja Firma Rejestracja wizytówki Strona główna Wpisy Informacje Statystyki Jak klienci szukają Twojej firmy Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę Działania klientów Zapytania o trasę Rozmowy telefoniczne Wyświetlenia zdjęć Liczba zdjęć Opinie Wiadomości Zdjęcia Produkty Usługi Pozostałe sekcje
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 71
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6399 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151502 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Na okł. i grzb. podtyt.: Jak osiągnąć wysoką pozycję?
Płyta CD zawiera materiały pomocnicze do książki.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117267 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 343-362. Indeks.
Korporacje platform na ratunek Prolegomena Jak platformy wdarły się do wnętrza Kapitolu Potęga platform Dlaczego Google, Facebook, Apple i Amazon oraz Microsoft są tak potężne? Platforma jak kameleon Platforma a stosunki władzy Platforma jako „game changer” zarządzania Algorytmy a platformy – iluzje racjonalności, neutralności i obiektywności (Kult)ura algorytmiczna Algorytm jako platforma Ku etnografii algorytmu platform Algorytm opresji Osobliwość i ewolucja platform Osobliwość platform. Platformizacja Platforma a media Znaczenie rynkowe, polityczne i społeczne platform Rynek wymiany lateralnej Kapitalizm platform – czyli biznes, a nie tylko wartości społeczne Zwrot ku danym Feudalizm platform – hołdy lenne i cyberniewola Rewolucja (platform) 4.0 i 5.0 Nowe wartości, nowy kapitał Bogactwo i zysk versus wartości społeczne Ekspansja: pochód utowarowienia – od pracy po emocje „Fikcyjne” towary, prawdziwe zyski Marketing 4.0 w służbie utowarowienia Platforma redefinicji znaczeń, mistyfikacji i sofizmatów Redefinicja znaczeń – od manipulacji do hegemonii Iluzja „społeczności” i „przyjaciół” „Platforma” jako semantyczny kamuflaż Retoryka demokratyzacji, czyli populizm platform Nowy „tryumf pustki” na platformach Platforma: „aparat uwodzenia” i „produkcji” zaufania Boty receptą na kryzys zaufania Fasada demokratyzacji platform i algorytmiczna produkcja zaufania „Setki dłoni” platformy Kontrolowane upodmiotowienie jako antynomia Chmura metafor Demistyfikacja chmur Kwantowa chmura Korporacje platform: uniwersum Facebooka, Google i Palantira Metamorfozy Facebooka Facebook czy Earthbook? (Nie)odpowiedzialna sztuczna inteligencja Programowalność Facebooka: od serwisu społecznościowego do platformy biznesu Facebooka opisanie świata Facebook jako „trzecia przestrzeń” Uniwersum Google – jak Ariadna i miliardy Tezeuszy Cybertayloryzm, czyli Google – najwyższy Kościół w internecie Uwodzący narcystyczną logiką flirt Google z akademią Palantir – misjonarz światowego bezpieczeństwa Światu na ratunek Osobliwość modelu Palantira Kult jednorożców i superplatform Mityczna stajnia jednorożców Bez modelu biznesowego Monomit jednorożca Wróżbiarski kapitalizm venture capital Kult porażki Zebry, a nie jednorożce Przerośnięte jednorożce – superplatformy Ku ekosystemowi superplatform Symboliczna władza platform: stanowienie zasad BIG NINE a GAFA(M) Nexus decyzyjny i samotność obywatela Chiński kolektywizm versus „jedna firma zmieni świat” Soft power Doliny i Chin Wokół „stref zabijania” – jak superplatformy niszczą konkurencję Mistrzowie zarządzania barierami konkurencji Zwycięzca bierze wszystko – ku monopolom Lobbing i inwestycje w media W „strefie zabijania” – jak Google niszczył konkurencję Potencjalni konkurenci – nowe ofiary Google Cel: Pinterest Wzorce „strefy zabijania” Facebook: analizuj, zagroź, kopiuj, nękaj, kupuj, zniszcz Onavo, czyli jak Facebook rozpoznawał zagrożenie Cel: Instagram Cel: WhatsApp Zagrożenie kanibalizacją i groźby efektu sieciowego Start-upy, czyli „strach”, „panika” i „zastraszanie” Fagocytoza superplatform i jej skutki Obawy venture capital Nowe szczyty marzeń: sprzedać się Ucieczki ze strefy W poszukiwaniu niszy – DuckDuckGo Spotify – najlepszy uczeń GAFAM Kult szybkości i destabilizowania – „Move Fast and Break Things” Destabilizacja w architekturze Niewolnicy silosów platform – iluzje jednego kliknięcia Dezorientacje rynkowe i etyczne (Nie) płacąc podatków (Nie)odpowiedzialność a kształtowanie doświadczeń Prywatność jako anomalia Gdy algorytm naprawia świat. Determinizm i cybertotalizm Determinizm technologiczny na nowo odkrywany Imaginacje determinizmu i redukcjonizmu Technologia a mity Determinizm korporacyjny: zbyt wielcy, aby… być zrozumiani Prorocy Trzeciej Ery – mit antycypacji Empiryzm, algorytm i analiza danych lekami na społeczne problemy W duchu Leibniza – aplikacja receptą na „całe zło” Iluzje i mity korporacji platform Mity założycielskie mediów – „efekt pociągu” i Wojna światów Gdy utopijna fantazja stała się technologią Wymyślona historia Doliny i innowacyjność jako „produkt okoliczności” Mityczna symbioza biznesu i akademii Tożsamość misjonarskich organizacji Model i kopie Doliny Krzemowej Arogancja, infantylizm i etyczna dezorientacja Kontrkulturowe korzenie – komputernowym LSD (Nie)młodzi herosi Doliny Garaże herosów i biografie mediów Mit przedsiębiorczości bez państwa Za fasadą misjonarskiej filantropii – iluzje poświęcenia herosów Superbohaterowie filantropii Orgiastyczna dobroczynność Zuckerberg San Francisco General Hospital and Trauma Center Straty uboczne i pokutnicy platform Straty uboczne w cyber-inferno Zucker-borg „Zarządzanie przyzwoitością” Wyścig manipulacji i jej wykrywania Deepfake: broń podważania wiarygodności platform Zdolni uczniowie Cambridge Analytica Paradoks prywatności – „niewolnicy” platform Przemysł żalu Erozja mitu – zagrożenia Iluzja autokorekty Na nowych terytoriach. Platformy i chmury danych Człowiek superprocesorem Człowiek wobec big data Platformy oceny/wyceny człowieka 3. Społeczeństwo „metryczne”: kult ewaluacji i opresja hierarchizacji Mit big data Fundamentalizm danych. Liczby nie „mówią same za siebie” Mit big data a marketing Big data – Święty Graal „końca” nauk Ułomności wielkich danych: rich data i thick data Platformy kolonializmu danych Asymetria potencjałów – przesunięcie władzy z państwa na platformy Filantropia danych Kolonializm danych – Aadhaar Jak rozbroić GAFAM? „Za szybkie, aby umrzeć”, czyli konkurencja ważniejsza niż zaspokojenie potrzeb użytkowników 2. Teatr antymonopolowy, pozwy i obrona korporacji platform Obrona (platform) przez atak Pod rosnącą presją Immunitet platform, czyli problem „dobrego samarytanina” Gdyby korporacja była człowiekiem Jak „rozbroić” GAFAM? Interoperacyjność danych Jako końcowe ostrzeżenie: hype wokół sztucznej inteligencji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 54
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6499 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Wstęp do strategii marketingowej Grupa docelowa Wyznacz cele Jak robi to konkurencja? Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku? Budżet Współpraca z agencją - zlecam i zapominam? 3. Reklama w Google Ads SEO + PPC = sukces Jak działa Google Ads - system aukcji Ranking reklamy i wynik jakości Struktura konta Jak budować strukturę kampanii i grup reklam? Słowa kluczowe i dopasowania Dziel i rządź: grupy reklam a słowa kluczowe Dopasowania słów kluczowych Budowanie list słów kluczowych Sposoby i narzędzia pomocne w szukaniu słów kluczowych Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam Reklamy a struktura konta Elementy tekstu reklamowego Wyróżnij się albo zgiń Unikalna cecha oferty Elementy budowania reklam Funkcje specjalne Rozszerzenia reklam Landing pages - strony docelowe 7 najważniejszych elementów dobrej strony docelowej Reklama w sieci wyszukiwania Pierwsza kampania Grupy reklam, słowa kluczowe i teksty reklamowe Reklamy produktowe i dynamiczne Dynamiczne reklamy (DSA) Kampanie produktowe (4. Reklama w sieci reklamowej Google Co to jest GDN? Dlaczego warto z tego korzystać Model See-Think-Do-Care Formaty reklamowe Możliwości targetowania w sieci reklamowej Znajdź swojego użytkownika Płatności Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy Jak działa remarketing? Listy remarketingowe Strategie remarketingowe Remarketing dynamiczny Reklama w YouTube Formaty reklamowe Ustawienia reklamy wideo Przygotowanie contentu wideo Kierowanie . Reklamy Discovery Formaty reklam Discovery Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads Model See-Think-Do-Care Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii Optymalizacja kampanii reklamowej Przygotowanie konta Najważniejsze metryki Kiedy rozpocząć optymalizację kampanii? Dziesięć przykładów optymalizacji na różnych poziomach Podsumowanie działań optymalizacyjnych Narzędzia dodatkowe i automatyzacja Reguły automatyczne Skrypty Konto zbiorcze - MCK Edytor Ads Google SpreadSheet Narzędzia inteligentne optymalizujące kampanie Egzaminy i partnerzy Google Klient vs. agencja SEO Pozycjonowanie Podstawy SXO - użyteczność a SEO Fakty o działaniu w internecie Wejdź w głowę Twojego użytkownika. Grupa docelowa Obiekcje klienta i Twoje "dlaczego" Krótka analiza ekspercka strony WWW Wybór domeny i jej konfiguracja Przeszłość domeny Konfiguracja domeny Elementy optymalizacji treści Słowa kluczowe w SEO Tag description Tag H1 Elementy stron z treścią Content marketing Duplicate content Core Web Vitals Google Search Console Weryfikacja witryny Korzystanie z raportów: widoczność Korzystanie z raportów: optymalizacja Eksperymenty i personalizacja Analiza linków Popularność strony, czyli link building Przykłady linków Zaplecza SEO Zaawansowana analiza SEO: crawlery (190). Google Analytics Dlaczego potrzebuję analityki internetowej? Era Big Data Dane ilościowe i jakościowe Jak działa Google Analytics? Wersje Analytics - Universal vs. GA4 Jak są zbudowane raporty? Podstawowe wymiary i metryki Zakres wymiarów i danych Struktura konta i instalacja kodu śledzenia Instalacja kodu śledzenia Nie zapomnij o prywatności - RODO i GDPR Zanim zaczniesz konfigurację Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora. Konfiguracja celów Zdarzenia Określenie celów i najważniejszych metryk Raportowanie Podstawy analizy danych (237) Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące #1 Czas rzeczywisty #2 Odbiorcy #3 Pozyskanie #4 Zachowanie #5 Konwersje Raporty niestandardowe Alerty niestandardowe Analityka w audycie SEO Analiza wyszukiwarki wewnętrznej Analiza raportów Analiza błędów witryny Alerty niestandardowe vs. Custom Insights Ulepszona analiza szybkości ładowania się stron Współczynnik odbić z wyników wyszukiwania Duplikaty treści Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane Google Tag Manager (GTM) Testowanie wersji Publikacja i wersje GTM - zmienne wbudowane Mierzenie zdarzeń Zliczanie wysłania formularzy Warstwa danych ( Skrypty e-commerce Inne zaawansowane funkcje Analytics . User ID (302) Measurement Protocol i Import danych Grupowanie kanałów i treści Eksport danych Dane ilościowe Dane jakościowe Google Optimize Wizualizacja danych w Google Data Studio
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6512 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy 11 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 11 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 12 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 12 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 15 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 16 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 17 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? 17 Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google 19 2.1. Typy stron Google+ 20 2.1.1. Profil Google+ osoby 20 2.1.2. Strona Google+ marki 23 2.1.3. Lokalna strona Google+ 26 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google 27 Rozdział 3. Tworzenie konta Google 33 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail 33 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail 38 Rozdział 4. Konto marki w Google 43 Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google 47 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę 48 5.1.1. Zakładasz całkowicie nową firmę 49 5.1.2. Twoja firma już od kilku lat działa na rynku 50 5.1.3. Promowałeś w przeszłości Twoją firmę w Panoramie Firm 54 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google 55 5.2.1. Kod nie zadziałał lub był błędny - co dalej? 63 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google 63 5.3.1. Wyszukiwarka Google - Graf Wiedzy 64 5.3.2. Mapy Google 65 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google 66 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google 72 5.5.1. Usunięcie duplikatu - niezweryfikowana wizytówka 73 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google 80 Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google 85 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy) 85 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym 88 6.3. Działania naprawcze i długofalowe 94 6.3.1. Budowanie reputacji w Mapach Google (i nie tylko) 95 6.3.2. Umieszczanie informacji o firmie w katalogach internetowych 102 Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma 103 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma 104 7.1.1. Wskazówka nr 1 104 7.1.2. Wskazówka nr 2 107 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma 109 7.2.1. Panel zbiorczy 109 7.2.2. Panel pojedynczej lokalizacji 118 7.2.3. Opis modułów na stronie głównej 120 7.3. Nazwa firmy 125 7.4. Adres i znacznik na Mapie 129 7.4.1. Ustawienie obszaru działania 131 7.4.2. Ukrywanie adresu firmy na wizytówce 132 7.4.3. Zmiana pozycji znacznika 133 7.5. Godziny otwarcia 134 7.5.1. Niestandardowe godziny otwarcia 137 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW 138 7.6.1. Numer telefonu 139 7.6.2. Adres strony WWW 140 7.7. Kategorie 144 7.7.1. Lista kategorii w języku polskim 147 7.8. Usługi 148 7.8.1. Liczba znaków 151 7.8.2. Tworzenie nowych sekcji i produktów 151 7.8.3. Edycja, zmiana kolejności i usuwanie sekcji i produktów 152 7.9. Atrybuty 152 7.10. Opis firmy 155 7.10.1. Przykłady opisów na wizytówkę Google 157 7.11. Data otwarcia 158 7.12. Zdjęcia 159 7.12.1. Wskazówki techniczne dla zdjęć przesyłanych na wizytówkę w Mapach Google 161 7.12.2. Nazywanie plików graficznych 162 7.12.3. Tożsamość 163 7.12.4. Zdjęcia firmowe 178 7.12.5. Filmy 181 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer 184 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów 186 7.14.1. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa właściciela (panel Moja Firma) 186 7.14.2. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa klienta 188 7.14.3. Usuwanie zdjęć i filmów zamieszczonych z Twojego prywatnego konta Google 191 7.15. Kanał YouTube 193 7.15.1. Zanim utworzysz nowy kanał YouTube 194 7.15.2. Tworzenie nowego kanału YouTube 196 7.15.3. Weryfikacja kanału YouTube 208 7.15.4. Łączenie kanału YouTube z innym kontem marki 212 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma 217 7.16.1. Urządzenia z systemem Android 218 7.16.2. Urządzenia z systemem iOS 218 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma 219 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords) 224 7.18.1. Rozszerzenie lokalizacji - łączenie wizytówki Google z kontem Ads 226 7.19. Czat 229 7.19.1. Włączanie czatu na wizytówce Google 233 7.19.2. Wyłączanie czatu na wizytówce Google 233 7.19.3. Edycja komunikatu powitalnego 234 7.20. Produkty 236 7.20.1. Dodawanie produktów do kolekcji 240 Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma 245 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie) 245 8.1.1. Konta prywatne i grupy lokalizacji (konta firmowe) w Google Moja Firma 247 8.1.2. Zapraszanie nowego użytkownika do roli właściciela lub menedżera 252 8.1.3. Zapraszanie nowego użytkownika do pojedynczej lokalizacji (wizytówki) 252 8.1.4. Zapraszanie nowego użytkownika do zarządzania kontem firmowym (grupą lokalizacji) 255 8.1.5. Akceptacja zaproszenia nowego użytkownika 256 8.1.6. Zmiana uprawnień i usuwanie użytkowników 259 8.2. Wpisy Google Moja Firma 265 8.2.1. Cztery typy wpisów Google Moja Firma 268 8.2.2. Przycisk nawołujący do działania - 6 opcji 269 8.2.3. Czas wyświetlania wpisów 270 8.2.4. Warunki i rekomendacje techniczne 270 8.2.5. Szablon graficzny dla wpisów Google Moja Firma 270 8.2.6. Tworzenie wpisu 271 8.2.7. Edycja, statystyki i udostępnianie wpisu 281 8.3. Opinie Google 284 8.3.1. Bezpieczne pozyskiwanie opinii 286 8.3.2. Odpowiadanie na pozytywne opinie 290 8.3.3. Odpowiadanie na negatywne opinie 293 8.3.4. Średnia ocen 296 8.3.5. Przyczyny usunięcia opinii Google 298 8.3.6. Dalsze wykorzystanie opinii Google 300 8.3.7. Zgłaszanie opinii Google do usunięcia 304 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google 306 8.4.1. Monitorowanie pytań i odpowiedzi 309 8.4.2. Zgłaszanie pytań i odpowiedzi do usunięcia 310 8.4.3. Tworzenie pytań i odpowiedzi 313 8.4.4. Publikacja, edycja i usuwanie pytań i odpowiedzi 315 8.5. Statystyki wizytówki Google 319 8.5.1. Sekcja Jak klienci szukają Twojej firmy 320 8.5.2. Sekcja Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę 320 8.5.3. Sekcja Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę 321 8.5.4. Sekcja Działania klientów 322 8.5.5. Sekcja Zapytania o trasę 323 8.5.6. Sekcja Rozmowy telefoniczne 324 8.5.7. Sekcja Z czego jest znana Twoja firma 325 8.5.8. Sekcja Popularne godziny 325 8.5.9. Sekcja Wyświetlenia zdjęć 326 8.5.10. Sekcja Liczba zdjęć 328 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+ 328 8.6.1. Udostępnianie wpisów na stronie Google+ 329 8.6.2. Tworzenie kolekcji 339 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma 344 8.7.1. Kontakt z działem wsparcia Google Moja Firma poprzez formularz 345 8.7.2. Kontakt z działem wsparcia w panelu Google Moja Firma 345 Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google 353 9.1. Analiza słów kluczowych 357 9.1.1. Doświadczenie firmy 357 9.1.2. Strony konkurencji 358 9.1.3. Google Analytics 364 9.1.4. Google Ads (AdWords) 367 9.1.5. Google Search Console 374 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych 376 9.2.1. Ustalenie oficjalnych danych 377 9.2.2. Spis wizytówek i wpisów o firmie 380 9.2.3. Tworzenie i edycja wizytówek internetowych 385 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma 392 9.3.1. Zdjęcia 392 9.3.2. Kategorie 393 9.3.3. Atrybuty 394 9.3.4. Kolekcje Google+ 396 9.3.5. Zaawansowane techniki optymalizacji zdjęć 396 9.4. Optymalizacja strony internetowej 409 9.4.1. Struktura i nawigacja na stronie internetowej 410 9.4.2. Strona główna 414 9.4.3. Zakładki z usługami i produktami 421 9.4.4. Zakładka O nas 430 9.4.5. Zakładka Kontakt 431 9.4.6. Optymalizacja tytułów oraz metaopisów 436 9.4.7. Marker danych w Google Search Console 439 9.5. Opinie - reputacja 444 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google 446 9.6.1. Wskazówka nr 1 447 9.6.2. Wskazówka nr 2 448 9.6.3. Wskazówka nr 3 448 9.6.4. Zgłoszenie zmiany na wizytówce w Mapach Google 448
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148072 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Das Google-Imperium.
Na okł.: Google zna Cię lepiej, niż sądzisz...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123828 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Być jak Google / Anna Węgrzyn. W: Personel i Zarządzanie. 2016, nr 11, s. 36-39. - 2016
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Na okładce: Odkryj świat możliwości Google: historia sukcesu firmy Google [...].
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125730 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności