Przedsiębiorstwo międzynarodowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(51)
Forma i typ
Książki
(44)
Artykuły
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(18)
Magazyn
(3)
Autor
Rymarczyk Jan (1944- )
(3)
Daszkiewicz Nelly (1968- )
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Nowakowski Marcin K
(2)
Treder Hanna
(2)
Zorska Anna
(2)
Żołądkiewicz Krystyna
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartkiewicz Przemysław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bałtowski Maciej
(1)
Bojar Ewa
(1)
Błuszkowski Jan
(1)
Chakowski Maciej
(1)
Ciecierski Marek
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaja Izabela
(1)
Danik Lidia
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dzikowska Marlena
(1)
Egeman Marian
(1)
Fic Daniel
(1)
Francik Anna
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Garlicki Jan
(1)
Glinkowska Beata
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Hartmann Michał
(1)
Jankowiak Ludwik
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jankowska Barbara (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Bogusław
(1)
Kończewski Konrad
(1)
Kreft Jan
(1)
Kubicka Jolanta
(1)
Lewandowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Lipniewicz Rafał
(1)
Martens Jean-Pierre
(1)
Murdoch Anna
(1)
Olejniczak Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pegani Angelica
(1)
Ponikowski Henryk
(1)
Rosińska-Bukowska Magdalena
(1)
Sadowska-Cieślak Ewa
(1)
Sikorski Jerzy (1942- )
(1)
Sitek Eugeniusz
(1)
Staszczak Dariusz Eligiusz (1968- )
(1)
Stawiarska Ewa (zarządzanie)
(1)
Sulmicki Jan
(1)
Targalski Jan (1942- )
(1)
Vincent Anne
(1)
Wach Krzysztof (1976- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wdowicka Magdalena
(1)
Woronina Ludmiła
(1)
Łebkowski Maciej
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Podręczniki
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Zarządzanie i marketing
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
Unia Europejska
(1)
51 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie)
Zawiera materiały z Konferencji "Problemy rozwoju i zarządzania w gospodarce globalnej", Nałęczów, 30-31 maja 2005 r.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111963 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka w biznesie międzynarodowym / Piotr Banaszyk, Elżbieta Gołembska. - Wydanie I, 1 dodruk (PWN). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 164 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Logistyka)
Na okładce i stronie tytułowej: Wydawnictwo WNT.
Bibliografia na stronach 151-160. Indeks.
Dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów na kierunkach ekonomicznych, logistyki, zarządzania, ekonomii, inżynierii produkcji, transportu, europeistyki, a także menedżerów zajmujących się rozwiązywaniem problemów logistycznych w praktyce gospodarczej.
Rozdział 1. Koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym na tle ewolucji uwarunkowań konkurowania 11 1.1. Wpływ otoczenia na zarządzanie przedsiębiorstwem 11 1.2. Zarządzanie łańcuchem dostaw we współczesnych koncepcjach naukowych 20 1.3. Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie przedsiębiorstwem 28 Rozdział 2. Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem międzynarodowym 35 2.1. Miejsce i rola logistyki w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwem 35 2.2. Ważniejsze funkcje zarządzania logistycznego 46 2.3. Metody zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem 55 Rozdział 3. Zarządzanie z logistyką jako strategią w praktyce przedsiębiorstw – wyniki badań 67 3.1. Metoda ekspercka w badaniach zarządzania logistycznego w biznesie międzynarodowym 67 3.2. Ocena praktyki zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem 69 3.3. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie – diagnoza i kierunki rozwoju 73 3.4. Skuteczność zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie 82 Rozdział 4. Przedsiębiorstwo jako ogniwo łańcucha dostaw 91 4.1. Strategiczne znaczenie łańcucha dostaw w biznesie międzynarodowym 91 4.2. Nowoczesne łańcuchy dostaw 99 4.3. Charakter rynku przedsiębiorstwa a jego łańcuch dostaw 103 Rozdział 5. Sieci dostaw jako odmiany sieci gospodarczych 111 5.1. Uwarunkowania budowy i eksploatacji logistycznej sieci dostaw 111 5.2. Punkty modalne w sieci dostaw 117 5.3. Metody konfigurowania sieci dostaw 124 Rozdział 6. Wpływ zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie na rozwój biznesu międzynarodowego 129 6.1. Rola zarządzania logistycznego w redukowaniu asymetrii informacji rynkowej 129 6.2. Czynniki ograniczające i stymulujące wpływ zarządzania logistycznego na biznes międzynarodowy 136 6.3. Ważniejsze zasady implementacji polityki logistycznej UE w przedsiębiorstwach międzynarodowych 144
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154366 N, 154367 N (2 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153332 E N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Geneza,formy i skutki działania przedsiębiorstw wielonarodowych / Przemysław Bartkiewicz. W: Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Humanistyka i Nauki Społeczne. 1993, z.42 , s. 53-61. - 1993
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [201]-202.
Dla biznesmenów, menedżerów, urzędników oraz studentów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116261 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3319 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 61867 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Samorząd ponadnarodowy / Maciej Chakowski. W: Personel i Zarządzanie. 2005, nr 5, s.70-71. - Warszawa : INFOR, 2005
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [343]-351. Wykaz aktów prawanych s. 351-352. Netogr. s. 352.
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123572 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3389 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112756, 127546 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3806 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie ISSN 0239-9512 ; nr 229)
Bibliogr. s. [201]-210.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75337 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria z Akademią Leona Koźmińskiego)
Bibliografia na stronach 247-256.
CZĘŚĆ I. O umiędzynarodowieniu działalności przedsiębiorstw – teoria dla praktyków Rozdział 1. Ekspansja na rynki zagraniczne: perspektywa historyczna, korzyści i wyzwania Umiędzynarodowienie w perspektywie historycznej (Krzysztof Obłój) Ekspansja na rynki zagraniczne: korzyści i wyzwania (Krzysztof Obłój, Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Wójcik, Piotr Trąpczyński) Trzy typowe ścieżki umiędzynarodowienia (Krzysztof Obłój, Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Wójcik, Piotr Trąpczyński) CZĘŚĆ II. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw – studia przypadków Rozdział 2. Portret z bliska – historie umiędzynarodowienia i adaptacji do rynków zagranicznych polskich przedsiębiorstw Logika doboru firm do projektu badawczego (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Przypadek A – Grupa Nowy Styl (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Przypadek B – Granna (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Przypadek C – Aplisens SA (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Przypadek D – Lechpol (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Przypadek E – Berta (Piotr Wójcik) Przypadek F – Maszyne (Piotr Wójcik) Przypadek G – Sonica (Piotr Trąpczyński) Przypadek H – Buspol (Piotr Trąpczyński) Wpływ dystansu na kluczowe wybory strategii internacjonalizacji (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Część III. Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rozdział 3. Dystans kulturowy (Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Wójcik) Postrzegana kulturowa odmienność rynków Pokonywanie dystansu kulturowego Wpływ dystansu kulturowego na wybory strategiczne Rozdział 4. Dystans administracyjny (Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Trąpczyński) Postrzegana administracyjna odmienność rynków Pokonywanie dystansu administracyjnego Wpływ dystansu administracyjnego na wybory strategiczne Rozdział 5. Dystans geograficzny (Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Wójcik) Postrzegana geograficzna odmienność rynków Pokonywanie dystansu geograficznego Wpływ dystansu geograficznego na wybory strategiczne Rozdział 6. Dystans gospodarczo-technologiczny (Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Trąpczyński) Postrzegana gospodarczo-technologiczna odmienność rynków Pokonywanie dystansu gospodarczo-technologicznego Wpływ dystansu gospodarczo-technologicznego na wybory strategiczne Rozdział 7. Mechanizmy pokonywania dystansu w ekspansji zagranicznej (Mariola Ciszewska-Mlinarič, Krzysztof Obłój, Piotr Trąpczyński, Piotr Wójcik) Mechanizmy relacyjne Mechanizmy zasobowe Mechanizmy transakcyjne Mechanizmy instytucjonalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149167 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108265 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3026 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliogr. s. 139-[145]. Netogr. s. . s. [145].
Przedsiębiorstwo wobec procesów globalizacji i internacjonalizacji 11 1. Globalizacja – istota, korzyści 11 2. Internacjonalizacja – istota, korzyści, zagrożenia 14 3. Warunki funkcjonowania współczesnych firm 17 4. Wsparcie rządu 22 5. Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstw i ryzyko w handlu międzynarodowym 26 Formy i strategie internacjonalizacji 33 1. Strategie internacjonalizacji 33 2. Formy internacjonalizacji 40 3. Modele internacjonalizacji 49 4. Struktury organizacyjne przedsiębiorstw międzynarodowych 63 Studia Przypadków 73 1. Przedsiębiorstwo „Agat” 73 2. Przedsiębiorstwo „Wola” 80 3. Przedsiębiorstwo „High Fashion” 87 4. Przedsiębiorstwo P. Hulicki ZPHU „PiK” 93 5. Przedsiębiorstwo Famas SA 98 6. Przedsiębiorstwo „Z.W. Biliński” Sp. j. (Factory of Colour) 103 7. Przedsiębiorstwo „X” z branży zbrojeniowej 110 8. Przedsiębiorstwo „Y” z branży zbrojeniowej 115 9. Przedsiębiorstwo Sprzętu Ochronnego MASKPOL SA 124 10. Przedsiębiorstwo Gatta Sp. z o.o. 132
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144358 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102937, 88477, 88478 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 302-341.
Dla menedżerów filii zagranicznych oraz ich partnerów w kraju goszczącym filie, polityków gospodarczych, studentów kierunków ekonomicznych i z obszaru nauk o zarządzaniu oraz uczestników studiów MBA.
Przegląd koncepcji teoretycznych przedsiębiorstwa międzynarodowego z perspektywy historycznej 1.1.Istota przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.2.Tradycyjne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.3.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu C. Pitelisa i R. Sugdena22 1.4.Niszowe teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.5.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu G. Ietto-Gillies 1.6.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu M. Forsgrena 1.7.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu M. Cassona Sprawność innowacyjna jako źródło przewagi konkurencyjnej 2.1.Pojęcie i typy innowacji 2.2.Innowacja jako proces 2.3.Komplementarność innowacji 2.4.Motywy podejmowania innowacji 2.5.Pojęcie i mierniki sprawności innowacyjnej przedsiębiorstwa 2.6.Wewnętrzne determinanty innowacyjności przedsiębiorstw 2.7.Zewnętrzne determinanty innowacyjności przedsiębiorstw 2.8.Otwarte innowacje - połączenie zasobów wewnętrznych przedsiębiorstwa z zewnętrznymi źródłami wiedzy Relacje międzyorganizacyjne - specyfika w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.1.Więzi międzyorganizacyjne - wybrane koncepcje teoretyczne 3.2.Koncepcja zakorzenienia społecznego organizacji 3.2.1.Założenia koncepcji zakorzenienia społecznego wg M.S. Granovettera 3.2.2.Wybrane aspekty analizy zakorzenienia przedsiębiorstwa - perspektywa zarządzania strategicznego 3.3.Specyfika relacji w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.1.Filie zagraniczne w strukturze sieciowej przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.2.Zakorzenienie w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.2.1.Wewnętrzne zakorzenienie a sprawność innowacyjna filii zagranicznych 3.3.2.2.Zewnętrzne zakorzenienie a sprawność innowacyjna filii zagranicznych 3.3.2.3.Podwójne zakorzenienie filii zagranicznej - w poszukiwaniu równowagi 3.4.Jakość relacji centrala - filie zagraniczne w przedsiębiorstwie międzynarodowym 3.4.1.Koncepcja jakości relacji 3.4.2.Determinanty jakości relacji w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.5.Pozycja filii w strukturze sieciowej przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.5.1.Władza 3.5.2.Czynniki wspierające siłę filii 3.5.3.System odpornościowy korporacji 3.5.4.Autonomia a kontrola Strategie innowacji i internacjonalizacja B+R w przedsiębiorstwach międzynarodowych 4.1.Istota i rodzaje strategii innowacji 4.2.Internacjonalizacja B+R w przedsiębiorstwach międzynarodowych 4.2.1.Motywy i modele internacjonalizacji B+R w PM z gospodarek wysokorozwiniętych 4.2.2.Gospodarki wschodzące w procesach innowacyjnych i internacjonalizacji B+R Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w Polsce 5.1.Motywy i miejsca lokowania ZIB w Polsce 5.1.1.Uwagi konceptualne 5.1.2.Wyniki wcześniejszych badań nad motywami i lokalizacją ZIB w Polsce 5.2.Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w Polsce - wybrane dane statystyczne 5.2.1.Liczba, wielkość i orientacja branżowa inwestorów zagranicznych 5.2.2.Lokalizacja, wartość i pochodzenie kapitału filii zagranicznych działających w Polsce 5.2.3.Liczba pracowników oraz wyniki finansowe i nakłady inwestycyjne podmiotów zagranicznych podejmujących ZIB w Polsce 5.2.4.Działalność eksportowa i importowa filii zagranicznych działających w Polsce 5.2.5.Profil firm z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce 5.3.Sprawność innowacyjna filii zagranicznych ulokowanych w Polsce i innych krajach członkowskich UE z regionu Europy Środkowo-Wschodniej - wyniki wcześniejszych badań Badanie sprawności innowacyjnej zagranicznych filii utworzonych w Polsce i ich pozycji w sieci przedsiębiorstw międzynarodowych 6.1.Cele badania i hipotezy badawcze 6.2.Model badawczy 6.3.Konceptualizacja i operacjonalizacja zmiennych wykorzystanych w modelu badawczym 6.4.Metody pozyskiwania danych 6.5.Charakterystyka próby badawczej w badaniu ilościowym 6.6.Autonomia decyzyjna filii określona przez spółki-matki 6.7.Pozycja filii zagranicznej w wewnętrznej sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.8.Sprawność innowacyjna filii zagranicznych 6.9.Relacje filii z centralą PM, centralami regionalnymi oraz spółkami siostrzanymi 6.9.1. Znaczenie podmiotów wewnętrznych (w sieci PM) dla sprawności innowacyjnej badanych filii 6.9.2. Intensywność relacji, przepływy wiedzy i wspólne projekty innowacyjne w wewnętrznej sieci PM 6.10.Relacje filii z partnerami niezależnymi (zewnętrznymi) 6.11.Potencjał innowacyjny Polski jako kraju goszczącego filie 6.12.Wyniki badań ilościowych - z wykorzystaniem modelu PLS SEM 6.13.Wyniki empirycznych badań ilościowych - dyskusja Studia przypadków sprawności innowacyjnej filii zagranicznych utworzonych w Polsce 7.1.Sprawność innowacyjna ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o. 7.1.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.1.2.Spółka-córka - profil Filii 7.1.3.Autonomia Spółki 7.1.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacji 7.1.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.1.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami-siostrami 7.1.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.1.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii 7.2.Sprawność innowacyjna Nestle Polska SA. 7.2.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.2.2.Spółka-córka - profil Nestle Polska S.A. 7.2.3.Autonomia Spółki Nestle Polska S.A. 7.2.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacyjnej 7.2.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.2.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami siostrzanymi 7.2.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.2.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii 7.3.Sprawność innowacyjna SENER Sp. z o.o. 7.3.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.3.2.Spółka-córka - profil filii SENER Polska 7.3.3.Autonomia Spółki 7.3.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacyjnej 7.3.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.3.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami siostrzanymi 7.3.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.3.8.Ocena potencjału innowacyjnego w Polsce z perspektywy Filii 7.4.Sprawność innowacyjna TPV Displays Polska 7.4.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.4.2.Spółka-córka i jej profil 7.4.3.Autonomia Filii 7.4.4.Pozycja TPV Displays Polska w sieci korporacyjnej 7.4.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.4.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami-siostrami 7.4.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.4.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii
Sygnatura czytelni BMW: VI F 168 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151042 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3042 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności